*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Mä oon kerran yrittäny bongailla ovista tikuilla mut loppujen lopuksi hermo kesti vaan muutaman päivän. Tytöt, te ootte mun sankareita kun tuon homman klaaraatte! :flower: TSEMPITYKSET!

ON: Nyt kp 14 on limailu lisääntymässä, tekee herkkuja mieli ja sitä hempeilyäkin, alavatsassa ja reisissä on tuntemuksia vähän kuin menkkojen aikaan. Eilen nautiskelin "ovispunkku"-lasillisin ja tänään mies kiikutti kaupasta lisää greippimehua. Vieraat lähtee illalla, tänään päästään siis miehen kanssa taas hakuammuskelemaan.

wavee Voi eih sua :( Paranemista kovasti..!
 
tsilinut Onnea hakuammuskeluun! :)

Porkkana84 En ole asiaan perehtunyt, mutta voihan se olla, että me länsimaalaiset ollaan pilattu oma hedelmällisyys liian rasvaisella ruualla ja huonoilla elämäntavoilla.

Saapa nähdä, miten itsellä käy ovistestien kanssa, meneekö niiden kanssa vain hermot. Aiemmin oon kyllä tunnistanu oviksen, mutta mistäpä sen tietää, miten tuo kierukka on nyt vaikuttanu. Tai kaksi synnytystä. Tai ikä. Aika monta muuttujaa ollu tässä välissä. :D
 
Täällä onkin monta piinailijaa kerralla, mikäs on tilanne h-hetkillä olevilla? Oletteko malttaneet olla testailematta liian aikaisin? ;) Wavee eihän vuoto yltynyt?

(.) Mulla on tänään kp38/37, lupaavalta vaikuttaa. Edellisyönä tein Fisrt Signalin kasettitestin ja viivat oli jo liki tasavahvoja. Eilen soittelin neuvolaan, mutta oman alueen th soittelee takaisin vasta maanantaina ja varaillaan sitten aikaa.

Plussatuulia kaikille :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Anskuna
Onnittelut vielä Heidille! :)

Kiiltokuva, mie tekisin digin vasta kun menkkojen olisi pitäny alkaa tai joku plussan tyylinen jossain muussa... mut mie olenkin pihi :)

Tänään vielä vahvempi plussa ovistestiin. Nyt sitten piinailemaan :D
 
Kiiltokuva mä sain haamun herkkään one steppiin dpo10 ja samanlaisen seuraavana päivänä, kun digi antoi jo tuloksen. Voi että kun olisi sitä itseään :heart:
E: lisätään nyt vielä, että dpo7 one steppi oli puhdas nega

Porkkanalle tsemppiä piinailuun :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Jokos Kiiltokuva testaili? :)

Mulla on ihan järkyttävät vatsakivut. Oisiko nyt sitten muniksen irtoamisaika.. hauskaa arvailla mitä tapahtuu kun testi varmisti ajankohdan. Harmi kun ei tänään enää voinu testata kun ollaan lasten kanssa äidilläni ja testit kotona.
 
No eilinen jäi tän mummolan takia välistä :/ Auttaisikohan asiaa jos vielä tossa parin tunnin päästä touhuisi? Muuten on kyllä perjantaista taakse päin päivät hyvin plakkarissa, että ihan hyvät teoreettiset mahdollisuudet :)
 
Hyvää naistenpäivää kaikille :flower:

Kiiltokuvan tuloksia odottelen myös :)

Tein sitten parit raskaustestit heti aamutuimaan tänään, dpo8. Ensimmäinen oli viallinen, kokonaan valkoinen, ei yhtään viivaa. Niin pakkohan se oli sitten toinen tehdä :ashamed: Harmaa viivanpaikka siihen heti tuli, ei muuta. Yllätys :D

Taas olisi jo vaikka mitä oireitakin :D Aivastuttaa, vatsaa turvottaa ja jomottaa, rinnat on tosi arat (olleet kyllä jo monta päivää), närästää/etoo. Pitää vaan taas odotella :snotty:

Missä on pupelaattori? :)
 
Heidip ihanaaaaa, onnea :heart::flower:

Kiiltokuva ja Tuulentavoittelija ehottomasti kuvvaa kehhiin! :)

Mie olin lomalla, totisesti lomalla. Vaikka okei, myönnetään että parina aamuna kävi testaaminen mielessä... Ja täällä on pistetty sillä välin hihat heilummaan!! Oikein ;) Minun pittää oikein ajan kans alakaa lukemaan kaikki jutut kuhan vauveli mennee päikkäreille. Olo on vähän niinkö jouluna ko foorumilla on näin paljon lukemattomia tekstejä :xmas:

Palataan asiaan pikimmiten ;)
 
Porkkana mie kans olen aina välillä miettiny että mitä järkeä tehä kolomatta ja vieläpä heti pikkukakkosen perrään, mutta ko vaan on pakko :) Siinä ei paljon järkeä kysellä :whistle:

Sonay kiva ko käyt ilimottelemassa ittestäs välillä :wave: Eläkä huoli jos vähän housut kiristää, ko vauveli on syntyny niin sitte on taas loppuelämä aikaa huolehtia niistä mahollisista liikakiloista :)

Viipulainen mitä se sinun mies tykkäs ekasta neuvolasta? Oli aivan liekeissä? ;)

Wavee hyi jojo teillä on enterot päihitetty? Inha tauti.

Peipi ooksie päässy alottaan jo piinailun?

Tammityttö joo nuo miesten ja naisten seksihalut ei tosiaan aina kohtaa... Minun miehellä meinas lakata seisomasta ko jätettiin viimeksi ehkäsy pois :D Ja nyt mie olen sille sanonu että mie HALUAN vielä yhen enkä ahistele sitä asialla nyt enempää. Onneksi on tämä foorumi :)

Mammi onko siellä tätiä näkyny, vai päästäänkö kohta testaileen? :popcorn:

ON siitä huolimatta että olin koko viikon 'ajattelematta' tätä asiaa, niin silti kaikkea tapahtu. Mulla iski päälle kohtauksittainen etova olo, se tuli ensin pääasiassa imettäessä, mutta sitte tuli muulloinki. Aattelin että oon juonu liian vähän (hyvin epätodennäköstä) vaan ei se lisäjuonti vaikuttanu millään muotoa. Ittestään on hellittäny nyt muutaman päivän aikana, mutta edelleen tullee välillä. Häpyluun takkaa on vihilonu ajoin ja nivusia pakottanu koko loman ajan. Välillä ihan häirittevästi. Itkukohtauksia on tullu aivan ihime asioista ja hävettänykki ko vieraita ja silleen... :D Näppyjä on tullu taas lissää pitkin naamaa ja aivan ihime paikkoihinki. Ja kohdunnapukkaa kokkeilin huvikseni perjantaina ja se oli aivan huitsin nevadassa eikä ole tullu sieltä lähemmäs sen jäläkeen kertaakaan mitä olen itteäni ronklannu. Aiemmin tänä vuonna se on ollu aina kokkeiltaessa heleposti tavotettavissa. Miehän olinki jo sillä mielellä että testaan heti tänä aamuna, mutta aattelin sitte kuitenki etten kestä nyt sitä negaa ja oon nyt onnellisesti raskaana kunnes toisin todistetaan :D Ei vaan, kerräilen tässä rohkeutta testailla ko näyttää että sisäinen himotestaaja on jääny vielä lomille...? Niin ja lämmöt on vielä koholla, 37.5-37.7. Vaikken mie kohta usko sen mittään meinaavankaan.
 
Pupelaattori testiä testiä! !

Tsilinut, mua kuvottaa oviksen aikoihin. Tai no, just ennen alkaa sellanen raskausaikamainen ällötys eikä tee mitään mieli. Kaikki ruoka ällöttää. Joskus tuli yölläkin sellanen kuvotus. En tiiä liittyykö siihen estrogeeni piikkiin ennen LH nousua.
 
Olis vaan pitäny uskoa itteä ja olla testaamatta :( Ekassa kuvassa testiajalla ja tokassa kuivana. Nään mie tuossa ekassa taas semmosen aavistuksen siitä hiivatin viivanpaikasta minkä mie oon saanu aina pc:llä. Siis pc:n tikku.





Nyt pittää uskotella ittelle että oli liian aikasta testata ko oli niin kiva olla raskaana :D Vaan kyllähän nämä kaikki tietenki selittyy sillä että mulla on joku hormonimyrsky tuolla sisällä ko kai se tuo kroppa on alakanu käynnistelleen sitä kiertoa. Uusia näppyjä oli tullu yön aikana (mie näytän jo ihan teiniltä) lämmöt tänä aamuna 37.4 ja kn edelleen tooosi kaukana. Niin ja miehän unohin että mulla oli jo sunnuntaina jumalaton näläkä ihan koko ajan. Eilen kans. Eli oon mie raskaana :heart::LOL: Huokaus. Kyllä mie silti vielä ehkä ens viikolla rysäytän itteni maan pinnalle.

Tuulentavoittelija voi ei olispa niin kiva kattoa sinunki tikkua :D

E: ja konneella ei näköjään näy sitäkään vähhää mikä livenä. Pöh ja pah, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!!
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tämä tais olla nega kierto.. Jotaki viivanpaikkoja muka testissä mutta digi ystävällisesti kerto että ei raskaana ja kp:t on kuitenki 26/28-32.. alkais odottamaan menkkoja vaikka taas.. Ja loppuis jo tämä hirveä vatsakipu..
 

Yhteistyössä