*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Anskuna herregud!! Sullahan on jo plussa! Kuinka kauan mie tuota tekstiä oikein väsäsin...?

Unohtu sitäpaitsi omanapailla kokonaan. Eilen oli ihan semmonen päivä että kaikki olot oli tosi lieviä, niinkö pumpuloituna oli alavattakipu ja tissisähärit. Ja niitä oli aika vähän. Lauantaina tuli illalla toinenki metallinmakukohtaus ja tosi voimakkaana seki. Lämpö oli tänä aamuna yhä vaan 37,5. Ja kaikkea pientähän tässä on mutta niin tietenki ko koko ajan tarkkailee itteä ko hullupäinen.
 
Kiitos : ) juu aktiivi olen!

Pupelaattori. Mulla oli monta kuukautta tota oireilua ennenku menkat rysähti. Tein varmana viis testiä kun lämmöt oli katossa ja tissit oireili ja oli pahaolokin. Mutta joku kiertohäröalkukipuilu kai se oli. Sit alkoi ekat menkat 15.1 (lapsi tosiaan 1.5 v) ja lämmöt kävi hetken alhaalla. Sit ne pamahti taas asteen korkeammalle ku muuten(mulla siis normaali n.36). Limoja oli jo kp9 ja luulin että joko ovis muka tolloin on. Toiset limat tuli kp19 ja lämmöt nous 37. Mutta ovisviivan sain kp 22-23 ja menkat alkoi rajuina kp30. Ja siis lämmöt ollu lähes koko ajan koholla. Siks onkin ihan häröä enkä osaa lukea ollenkaan itseäni. Mut siis en tosiaan tiiä mitä tapahtuu. Imetys sotkee kai kuitenki vielä. Nyt siis kp 3 ja lämmöt äsken 36,8.

Anskunalla plussa!

Äh mentävä on..pienin hajottaa kämpän. Palaan. .
 
Viimeksi muokattu:
Anskunan toisessa kuvassa näin viivan :) eli onnea sinnekkin!? :D

Pupelaattoriakin piinaillaan, kurjaa kun ei mitään tapahu suuntaan eikä toiseen :/

Tervetuloa Tammityttö! :)

Mulla tänään kp 34/28 ja eilen taas puhas nega cb tavis testillä :eek: Olen ihmeissäni, mutta tullut siihen tulokseen, että raju kuumetauti oviksen aikaan on tainnu tehdä tehtävänsä ja siirtää/jättää välistä koko homman. Eipä ole näinkään ikinä käynyt ja nyt sitten jännällä odotellaan, tapahtuuko tässä mitä ja koska...jos ensi viikkoon vielä menee niin taidan soitella yksityiselle gynelle aikaa, eihän tämmöstä hermo kestä!
 
Porkkana voihan hemmetti.. Vai olisko se kuume siirtäny sitä ovista ja plussaatki vasta myöhemmin? ;)

Tammityttö tuota mie oon miettinykki että tekis niitä menkkoja oikein hartaasti, mutta tuo metallinmaku nosti kyllä raskaustoiveet taas meleko korkeisiin sfääreihin.. Ja sitä ei voi pistää ees kuvittelun piikkiin, se oli niin voimakas maku. Eipä auta ko jatkaa testailuja... Jotaki sieltä joskus tullee :D
 
Ei kannata kauheasti vielä onnitella.. Mulla nyt on noita haamuja tullut muissakin kierroissa, mut lupaavalta silti tän aamun testi näytti :) plussaksi uskon vasta kun menkat myöhässä, tai vähintää niin selkeä viiva ettei sitä tarvitse tihrustaa.

pupelaattoristemppiä piinailuun.. Monesko Dpo sulla nyt on?

porkkanalle pahoittelut negasta :hug:

tammityttö tervetuloa!
 
Soittelin äsken yksityiseen neuvolaan ja siellä kehotti malttamaan ensi viikkoon mielensä ja sitten varailla sinne gynelle aikaa. Kuulemma muutenkin hyvä käydä kun on viimeksi kuopuksen jälkitarkastus tehty alaosastolle papaa lukuunottamatta :D
 
Tervetuloa tammityttö :)

Porkkana kylläpäs on tympeä tilanne : / Toivottavasti sieltä nyt kuitenkin tulis plussa tai alkais edes menkat, niin ei tarvis miettiä ja olla epätietoisuudessa..

Anskuna varovaiset onnittelut kuitenkin, hyvältä näyttää! :)

Omasta olosta se verran, että kyllähän tuo greippimehu on muuten aivan järkyttävän pahaa :vampire: Mutta kummasti sitä vaan tulee juotua :D Menkat loppui jo ja nyt vaan ootellaan ovista saapuvaksi sitten joskus.
 
Röntgenkuvaus on paikkakuntakohtaista. Täällä ei suostuta kuvaamaan ilman akuuttia tilannetta ja mulle oli varattu aika isoon kuvaan, niin peruivat sen ajan heti kättelyssä kunnei tuota vaivaa enää ole. Pyysivät sitten varaamaan ajan uudestaan mikäli en ole raskaana tästä kierrosta.

Tammityttö mä kanssa tuskailin etten osannut pillereiden jälkeen tulkita kehoni toimintaa |O Edellisessä kierrossa sain ovisplussan mutten kuitenkaan oireillut normaalisti. Tässä kierrossa vasta tikut + oireet oli yhteneväisiä.
Tuo imetys saattaa haitata jonkin verran raskaaksi tuloa. Itse plussasin kun esikoinen oli 5-6kk, tosin hän totaalikieltäytyi rinnasta heti kun hedelmöitys oli tapahtunut = maidon maku muuttui hormonien vuoksi.
Minkä ikäinen esikoinen sinulla on?

Ovisvuotokysymys Mulla on oviksesta saakka tullut päivittäin muutaman kerran sellaista ruskehtavaa vuotoa, kuin limatulppaa olisi - onko se nyt ihan normia vaiko merkki että hedelmöitys olisi voinut tapahtua? Ei tule housuihin asti vaan ihan pelkästään pyyhkiessä. Jotenkin uskon tuon olevan haitaksi, mutta tiedä sitä.. Usko raskautumiseen on aika minimaalinen vaikka toiveet onkin korkealla.
 
Greippi mehu on ihan ok jos sen sotkee tippaan appelsiini mehua. Vähän neutraloi sitä karvautta. Ja kun siihen tottuu niin akaa monet mehut maistua liian "makeille" :D

Mun esikoinen on jo reilu 5v ja tää pienin tosiaan 1.5 :)

Heidi, enpä osaa sanoa tosta vuodosta. Mulla yhdessä raskaudessa alkoi tuhru dpo6, oletettavasti kiinnittymisestä ja sitä jatkui jonkun 9pv on/off.. Toivottavasti olis merkki jostain hyvästä :)!!

Joo. Näinhän se on että imetys sotkee. Jännä muuten miten (ainaki mulla) imetyksestä näkee kierron vaiheet. Ennen (oletettua) ovulaatioita, kun estrot on korkealla maito on ihan sika tiukassa ja sitä heruu vähän. Lapsesta näki sen ihan saman tien. Ku estrogeeni alkaa romahtaa nii maitoa tulee taas lähes suihkuamalla. Onhan tää ihan tyhmyyttä uskotella että raskautuisi luomuna saati imettäessä :( Mut jotenki mä en vaan osaa olla piinailematta.. mä tarviin jotain puuhaa mitä tehdä säännöllisesti :D Pitäs varmaa hankkia joku ihan oikee harrastus; )

Muoks. Mä en näköjään voi enää mittailla lämpöjä. Ne elää ihan omaa elämää :( Jos vuotoa ei olis tullu n.200ml kahden päivän aikana vois elättää mielikuvituksella toiveita mut nyt tälle jatkuvalle lämpöilylle on joku muu syy :( Ärsärs.. nytkin 36,9 enkä oo tehny mitään fyysistä. Mulla on kolmessa raskaudessa vuodellut kiinnittymisestä mutta se on ollu sellsta "normaali ihmisen vuotoa ", tyyliin 5-10ml kupin pohjalla. Nauratti lukea käypähoidosta että normi vuoto on 25-40ml kuukautisissa. Mä en edes osaa kuvitella koska mä tyhjään täyden kupin (30ml) useasti vuorokaudessa :(
 
Viimeksi muokattu:
Heidip niin joo voipa tosiaan olla että kuvataan vaan jos on ihan välttämätöntä. Mulla on ollu molempien aikana juurihoito, niin on kuvattu eikä oo tullu mieleenkään ettei sitte vois kuvata :D

Me lähetään kattoon vastasyntynyttä.. Mahtaa olla kova kuume ko kotia päässään :D
 
Mä sain todella "ihanan" puhelun tuossa puolen tuntia sitten, että päätin nousta ylös ja juoda kahvit.

Onkos Anskuna tänään testaamassa uusiksi?

Mikäs porkkanan tilanne?

Tuulentavoittelija mä oon varmaa omituinen, mut jotenki tykkäsin siitä greippimehun mausta :saint: Uskon että oli vaa sattumaa, että ovis tapahtui hetimmiten sen aloittamisesta.

(.) DPO4 ja piinaavaa aikaa! Oireita ei sitten taas ole yhtään niin paljon mitä aikasemmissa negakierroissa..
 
Anskunan, voi ei! En tajua miten tossa yhdessä oli niin selkee!?

Heidille piinapinnaa, mäkin haluaisin jo "piinailemaan"! Voiku oikeesti pääsisikin..

Mulla on röntgenkuvattu hampaat kahdestikin raskaana koska kuulemma nykykoneella sädetys osuu niin pienelle sektorille..
 
Anskuna damn it! Vaan eipä hätä vielä, jos on kiinnittyny myöhään ;) Siitähän ne hcgt vasta lähtee nousuun :D

Heidip koska sie meinasit eka testin uittaa?

ON miehän kusasin aamulla reikäsen tikun ja siinä reikien lomassa en nähäny ees viivalaseilla mittään. Plääh. Mutta joo arvasin, vauvakuume tuli niin kauhia :heart: Ei sitä ennään muistanu kuinka pieniä pariviikkoset on, awwwwww :heart: Siinä jutellessa tämä äiti muisteli loppuraskauen kauheita liitoskipuja ja pam!!! Mullahan on liitoskipuja kans! Mie oon vaan miettiny että onko mulla lenkit menny salavihkaa rankemmiksi ko nyt on viime aikoina lenkkipäivinä ollu nivuset ja häpyluu aivan rikki koko illan ko on lenkillä käyny. Loppuraskauesta mullaki oli niitä liitoskipuja ja nyt tosiaan hokasin että nämä nykyset kivuthan on ihan presis samanlaisia. Voiko se palautuva hormonitoiminta vaikuttaa tuolla(ki) tavalla? Oli sulla Tammityttö liitoskipuja ko kierto alako palaileen?
 
Pitkästä aikaa!

Kiireiset viikot olleet takana, stressin määrä tuplaantui kerta heitolla!
Töissä on ollut todella kiire, yhden sairastuttua on hommat tuplaantunut pariksi viikoksi.
Esikoisen kanssa ollaan käyty lääkäreillä taas oikein urakalla, silmälääkärillä, neurologilla ja vielä flunssakierre päälle. Flunssa ei ota oikein helpottaakseen Esikoisesta.

Tänään 8/28-34 ja tässä kuussa Yk on 6. Raskautuminen on aina kestänyt minulla ainakin vuoden ja eihän se ikinä ole itsestään selvyys.
Gynekologille tilasin ensi viikoksi ajan, saadaan vähän varmistusta asioihin :)

No eipä tässä kai sen kummempaa, huomenna palaan taas töihin tänään olin esikoisen kanssa kotona kun tuntui niin väsyneeltä ja särkevältä.

Kaikille ihanaa viikon jatkoa! :)

Juli
 
Miekin taas tänään pissin tikkuun, tällä kertaa johonkin semmoseen halpisliuskaan. Kp 35/28. Eka parin minuutin jälkeen vilkasin nopeesti et joo, nega. Sitte kuitenkin n.5min päästä kaivoin kuitenkin testin vielä rodesta ja WHAAAT?? Siinä olikin kaksi viivaa. Toinen vähän vaaleampi, mutta selkeä pinkki. Eli hiukan testiajan jälkeen tulkittu... nyt sitten pidättelen että pääsen tekemään vielä clear bluen... sitte se on varmaan nega enkä tullu hullua hurskaammaksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Anskuna
promatris kp 35/28

Onnistukohan toi linkin laitto kännykällä? Toi siis yövuoron jälkeisten unien jälkeen tehty, ainakin livenä ihan selvä viiva? Tein parin tunnin pidätyksen jälkeen sen clear bluen ja se oli ihan nega. Uskomatonta! Ei mulle noihin liuskoihin mitään tuommosia ole aikasemmin tullut, mutta outoa että toisessa ollu edes häivähdystä viivasta. Huomista odottelemassa digi.
 
Anskuna ja Porkkana joko teillä on testituloksia?

Porkkana täytyyhän tuon olla plussa..? Vaikka on täällä niin varman näkösiä plussia ollu ja menkat silti alakanu, että kaikki vissin on mahollista.. En uskalla ees onnitella ennenkö varmistat tuon...

ON ei muutosta parempaan/pahempaan. Muutako että itellä alakaa hermot loppua ko ei mittään tuu mistään päästä :headwall: Mie ootan nyt tuota hiihtolommaa ko sillon on niin paljon muuta ettei kerta kaikkiaan ehi ajattelleen olemattomia vauvoja.
 
Täällä nega.. Eikä tarvinnut edes tiirailla mitään viivoja, kun oli niin selkeä. Ite olen luovuttanut tämän kierron suhteen. Menkat alkaa tänään tai huomenna ja sit uutta yritystä taas..

porkkanan testitulosta jännään myös :)
 
Anskuna :hug: On kyllä kummallista ko sulla ja Porkkanalla on molemmilla tullu ihan selevät plussat ja sitte alakaaki menkat. Pyh.

Porkkana aiksie testata tännäänki?

ON jos mulla ei ne menkat ala tännään tai huomenna niin jo on kumma. Eilen illalla oli aivan hurjan kovat menkkapoltot. Mullon aiemmin ollu edellisenä päivänä PIENTÄ menkkajuilia ja sitte alakanu seuraavana päivänä lounasaikaan. Sitte eilen illalla tuli kova päänsärky också enkä saanu untakaan ennenkö otin parasetamolia. Ja nyt aamulla heräsin päänsärkyyn :headwall: Lämmöt edelleen 37.5. Nivuset kipeät. Tulis se hiihtoloma!!
 

Yhteistyössä