Mitä kuuluu näin ystävänpäivän aamuun
Peipi, Pupelaattori ja Porkkana? Ja
Julillakin on jo kiertopäivät pitkällä.
Kiiltokuvalle kanssa toivon että tilanne selkiäisi plussan kannalle
Anskuna me saadaan sit testailla perätysten
Itse päätin testata 23.2 jolloin esikolla 8v synttärit, mutta sitten mietin sitä että mulla on se hammas
röntgen 19.2 niin
voiko sitä suorittaa, jos raskaus on alkutekijöissään?
Eipä meitä tänne jää kovin montaa
aktiivista kuumeilijaa, mutta onneksi nuo
plussanneet käyvän täällä kurkkimassa :kiss: Itsekin olen käynyt plussanneiden ketjua vakoilemassa, mutten ole tohtinut kommentoida
Mä pissin eilen
One Steppiin ihan mielenkiinnosta, kun nyt on ollut paljon puhetta haamuviivoista ja viivanpaikoista, niin siihen ei ilmestynyt minkään näköistä viivaa testiajan jälkeen. Vääntelemällä ja kääntelemällä kyllä erottuu jokin viivanpaikka tiirailemalla. Onkohan mulla vieläkin viivalasit päässä?
(.) Oviksen tosiaan bongasin nyt jo vahingossa. Peruin eilisen lääkäriajan ja sovittiin, että otan yhteyttä mikäli tarvitsee. En tiedä oliko vain sattumaa, kun kp13-16 join 1-2 lasia greippimehua, niin tikut ja oireet täsmäsivät tällä kertaa. Kp10 tunsin selkeitä muniksen kasvukipuja, rakkautta kp14 illalla ja ovisoireet alkoivat seuraavana yönä plus että tikussa melkein plussa aamulla kp15. Täytyy vaan toivoa, että tuo kerta riittää :heart:
:heart: oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille ja plussaisia tuulia edelleen piinaileville :heart: