*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Nega. Onneksi mie olin varautunu tähän. Helvette silti. Pittää alakaa miettiin ihan tosissaan onko tässä kohta aihetta nojautua terveydenhuollon palaveluihin ko tuo alavatta on päivä päivältä kipeämpi. Ellei se sitte ookki vaan oma mielikuvitus ja se eppäily kyllä nostaa vähän kynnystä mennä lääkärille.
 
kiiltokuva mäki kyllä nään tossa ekassa kuvassa jotain viivan tyylistä. Oliko sul tietoa koska ovis ollu? Jos vaikka myöhästynyt? =)
Mullahan tuli ovis vkon myöhässä, jonka täysin vahingossa bongasin tikuttamalla. :wave:
 
Onko kenelläkään kokemusta kiinnittymiskivusta? En ole aiemmissa raskauksissa sellaista kokenut, mutta tänään dpo 6 ja tuli noin tunnin mittainen todella kova kipu kohtuun joka säteili vasempaan munasarjaan, selkään sekä ihan nivusiin asti. Kipu oli siis sen verran kova, että olisi tarvinnut särkylääkettä ellei olisi mennyt ohi ennen kuin pääsin kotiin. Nyt jänskättää että voiko olla, että kyseessä oli kiinnittymiskipu!?
 
Hyvä vaan mamina kun tulis vaklaamaan. Olin varma et menkat alkoi etukäteen kun se särky oli niin sen tyylistä.. Nyt ei oo mitään, pientä juilimista ehkä. Voi IIK.. Olispa tää nyt sit sitä itteään.. Viikko vielä pitäis malttaa olla testaamatta..
 
Anskunalle vielä vastausta... Sit samat kivut miulla tuli sinä päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Aika kovat kivut miusta, liikkuessa sattui ja oli vaikee löytää asentoa missä ei ois koskenut. Kesti kutakuinkin puol vuorokautta. Sama oli muuten tätä tärppikiertoa edellisessä kierrossa, mutta sitä ennen ei koskaan. Veikkaankin et oiskohan voinut olla et kaveri on yrittänyt kiinnittyä, mut sit ei ookkaan napannu tarpeeksi tiukkaan :D (niin eikai se voinutkaan saada tarpeeks hyvää otetta kun en ollu juonu sitä greippimehua... ;) nooo vitsivitsi)
 
Mitä kuuluu näin ystävänpäivän aamuun Peipi, Pupelaattori ja Porkkana? Ja Julillakin on jo kiertopäivät pitkällä. Kiiltokuvalle kanssa toivon että tilanne selkiäisi plussan kannalle ;)

Anskuna me saadaan sit testailla perätysten ;)

Itse päätin testata 23.2 jolloin esikolla 8v synttärit, mutta sitten mietin sitä että mulla on se hammasröntgen 19.2 niin voiko sitä suorittaa, jos raskaus on alkutekijöissään?

Eipä meitä tänne jää kovin montaa aktiivista kuumeilijaa, mutta onneksi nuo plussanneet käyvän täällä kurkkimassa :kiss: Itsekin olen käynyt plussanneiden ketjua vakoilemassa, mutten ole tohtinut kommentoida :whistle: :D

Mä pissin eilen One Steppiin ihan mielenkiinnosta, kun nyt on ollut paljon puhetta haamuviivoista ja viivanpaikoista, niin siihen ei ilmestynyt minkään näköistä viivaa testiajan jälkeen. Vääntelemällä ja kääntelemällä kyllä erottuu jokin viivanpaikka tiirailemalla. Onkohan mulla vieläkin viivalasit päässä? :D

(.) Oviksen tosiaan bongasin nyt jo vahingossa. Peruin eilisen lääkäriajan ja sovittiin, että otan yhteyttä mikäli tarvitsee. En tiedä oliko vain sattumaa, kun kp13-16 join 1-2 lasia greippimehua, niin tikut ja oireet täsmäsivät tällä kertaa. Kp10 tunsin selkeitä muniksen kasvukipuja, rakkautta kp14 illalla ja ovisoireet alkoivat seuraavana yönä plus että tikussa melkein plussa aamulla kp15. Täytyy vaan toivoa, että tuo kerta riittää :heart:

:heart: oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille ja plussaisia tuulia edelleen piinaileville :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Anskuna
Heidip minun mielestä voi aika huoletta käyä hammasrtg:ssä. Se säde on niin paikallinen. Mutta jos vähänkään eppäilyttää niin kyllä ne antaa sen lyijyviitan masun suojaksi. Been there.

Mie meinasin viettää viikonlopun ihan vaan vauvakuumeetonta laatuaikaa olemassaolevan perheen kanssa ja mitä tapahtu!? Kesken aamupuuhien löi ihan järkyttävän voimakkaan rauan maun suuhun! Ihanko olis ollu vanahat liiterinavaimet suussa. Eikä tullu verta ikenistä enkä ollu syöny mittään mistä se maku olis voinu tulla ja hampaatki oli vielä pesemättä. Voi perse. Pissin sitte reilu tunnin pitämisellä ihan kauniin negan. Mulla on tissit ollu aika hellät koko viikon, mutta oon pistäny sen ihan imetyksen piikkiin. Nännit mennee kipeäksi jos vähänki on huono ote. Tähän mennessä nuita nännejä on kiskottu, purtu ja puristeltu eikä niissä ole ollu mittään kipuja. Nyt tietenki taas nousi toiveet ihan taivaisiin, että pakkohan minun on olla tiineenä ko tämmösiä tullee! Tikut vaan puhhuu aika karua kieltä. Maltankohan mie oottaa seuraavaa testiä ens viikon perjantaihin...? Voi ei ko hullua tällä tavalla kiusataan :headwall:

Ai niijja ihanaa ystävänpäivää meille kaikille ja onnistuneita talletuksia ja plussatuulia :heart:

(hyi mie oon nyt ihan sekasin)

(ja lämmöt 37.6)

:)xmas::':)headwall:)
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 9, piti testata vasta torstaina, mut ei tällainen himotestaaja voi luonteelleen mitään :LOL:

Haamua olen näkevinäni. Testiajalla. Näkeekö kukaan muu mitään!?!
Dpo 9


Dpo 9

Tossa sama kuva, mut jotenkin näkyy musta paremmin ( toiveajattelua)
 
Viimeksi muokattu:
Voi että, kun porkkanaa ja pupelaattoria piinaillaan :hug: Jospa vaan hCg erittyy hitaasti :heart:

Anskuna minen näe mitään, mut kokemuksesta tiedän et nää kuvaohjelmat hävittää noita viivoja vaikka olisiki luonnossa selkee |O
muoks. eri kuvakulmasta katsoen näkyy kyllä jotakin ;)

Omaan napaan ei kai erityistä, yritän olla liikaa tarkkailematta, ku oireitahan olis vaikka muille jakaa :saint: Kuopuksella tänään hlääkäri ni kysyn samalla tuota röntgenasiaa - se kun vaihtelee suuresti paikkakunnittain.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Saanko mie tulla tänneii kurkkimaam :)? Mä kans kuumeilen kolmatta vaikka se tuskim luomuna suodaan. Mutta ikää siis 39 (vanhus ) ja imetän kuopusta (1,5v).
Piti tulla pupelaattoria kommentoimaan. Onko sulla kierto toiminu jo pitkään, onko kierto ok? (Sori Perehdyn vähä myöhemmin kaikkien tarinaan). Mulla ovis näkyy tulevan myöhään joka kuulemma on imettäessä yleistä, ja luteaali jää lyhyeksi. Mut on näitä ollu mulla ilman imetystäkin.

Mulla menossa kp3 ja vuoto aika runsas edelleen. Lämmöt jatkaa koholla oloa ja vasta nyt iskee kova itku raivo PMs kun pitkään ennen menkkoja ja niiden alussa olin itseni tuntien suorastaan poikkeuksellisen aurinkoinem ja energiaa täynnä. kroppa on tosiaan sekaisin.
 
Anskuna tuossa uudessa kuvassa on selkeämpi. Vahvistumista :heart:

Tervetuloa joukkoon Tammityttö :wave: Lisätäänkö suoraan aktiivisiin kuumeilijoihin? :D Mukava saada lisää porukkaa, kun tämän alkuvuoden aikana on käynyt kunnon joukkokato. Viikonloppuna pino oli kovin hiljainen :snotty: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Anskuna
Tammityttö tervetuloa vaan, täänne kaivataanki jo uusia ko väki lähtee täältä plussat paukkuen ;) Mullahan ei oo vielä alakanu koko menkat synnytyksen jäljiltä. Vauveli on kohta 7kk (hui!) ja kyllä tissi on vielä se pääasiallinen ruoka. Mulla oli tätä pikkukakkosta tekiessä ovis tullu ultrista päätellen meleko pian kuukautisten jäläkeen.

Heidip kiitos tsempistä :) Josko se on tuo hias hcg :)

Anskuna mie oon tuossa näkevinäni nyt ihan häivähyksen jotaki. Oon nimittäin itte kans aamun tiiraillu viivalasit päässä semmosta nega-tikkua että löisin itteäni päähän jos en olis vauvasta vastuussa.. Että siis tuossa sinun tikussa näkkyy paljon paremmin :) Ehittäskö me vielä lokakuisiin jos oikein reippaina tyttöinä pissittäs plussat vielä tällä viikolla...?

Porkkana nyt olis alakuviikko ;)
 
  • Tykkää
Reactions: heidip* ja Anskuna

Yhteistyössä