Heippa!
Nimistä en ainakaan huomaa, että täällä olisi ketään, joka on samaan aikaan saanut edelliset muksut ja kuumeillut/plussannut/odottanu samaan aikaan tuolloin
Aiemmin tätä seuratessani täällä vielä oli parikin.
Meillä soudetaan ja huovutetaan tuon kolmannen suhteen. Miten sen päätöksen pystyy tekemään?
Molemmilla on haluja kyllä kolmoseen, mutta samalla molempia mietityttää toki talous, jos tuleekin allergialapsi (ykkönen oli) niin jaksaminen, eihän se aika ole liikaa näiltä kahdelta pois, ehditäänhän me vielä toteuttaa monta suunnitelmaa vaikka kolmas tulisikin, mitä jos en saa töitä enää siinä vaiheessa, kun pääseen viimeisen vanhempainvapaan jälkeen hakemaan niitä töitä.... moni asia mietityttää. Toisaalta myös aivan turhaan. Hieman lisäpaineita tuo työpaikan puute (olen siis nytkin töissä, mutta lasten parissa ja koulutus ihan toiseen alaan) tuo tän eduskunnan esityksen myötä jolloin vanhempainvapaat tulisi jakaa, sillä se tarkottaisi meillä toista työttämänä kotona ja toista töissä normaalisti ja kituuttamista työttömän osalta.
Mulla on muksut -11 ja -13. Ollaan ajateltu tuota alkuvuotta 2016 (kovin varovasti tosin, koska meillä jo pelkkä ajatus tuntuu aiheuttavan plussan....), jos nyt soudetaan vaan eteenpäin eikä huovata
Pieni "lipsahus" meillä tässä kävi kierron loppuun, mutta koska mun menkat pitäisi alkaa nyt ihan viikon sisään, niin en usko aiheuttaneen mitään
Muokkaan tähän vielä vähän, että kovin on sisarusteni suunnalta tullut jo aiemmin, että no kyä se kolmas pitää tehhä (meitä on neljä sisarusta), mies sanoi joskus että 2 riittää, mutta nyt on ihan eri mieltä, kun nauraa noille kahdelle vähän väliä (ovatten mainio kaksikko), miun äiti sanois vaan, että kunhan oma jaksaminen riittää ja sitten anoppi.... siitä ei kannatakaan puhua tai tulee itselle paha mieli...). Itse mietin sitä, kun olen saanut tän kroppan nyt salilla ja kaikennäköisellä touhulla parempaan kuntoon kuin pitkään aikaan, että kestääkö kolmatta leikkausta. Ultrata pitäisi tuo kohtu, että onko ok. Onko kellään muulla ollut tällaista huolta?
Siispä terve vaan kaikille, kuumeilen täällä taustalle hetkosen jos toisen ennenkö meillä taas "lipsahtaa" uuvestaan ;D