*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Heippa!

Nimistä en ainakaan huomaa, että täällä olisi ketään, joka on samaan aikaan saanut edelliset muksut ja kuumeillut/plussannut/odottanu samaan aikaan tuolloin :)
Aiemmin tätä seuratessani täällä vielä oli parikin.

Meillä soudetaan ja huovutetaan tuon kolmannen suhteen. Miten sen päätöksen pystyy tekemään? :D Molemmilla on haluja kyllä kolmoseen, mutta samalla molempia mietityttää toki talous, jos tuleekin allergialapsi (ykkönen oli) niin jaksaminen, eihän se aika ole liikaa näiltä kahdelta pois, ehditäänhän me vielä toteuttaa monta suunnitelmaa vaikka kolmas tulisikin, mitä jos en saa töitä enää siinä vaiheessa, kun pääseen viimeisen vanhempainvapaan jälkeen hakemaan niitä töitä.... moni asia mietityttää. Toisaalta myös aivan turhaan. Hieman lisäpaineita tuo työpaikan puute (olen siis nytkin töissä, mutta lasten parissa ja koulutus ihan toiseen alaan) tuo tän eduskunnan esityksen myötä jolloin vanhempainvapaat tulisi jakaa, sillä se tarkottaisi meillä toista työttämänä kotona ja toista töissä normaalisti ja kituuttamista työttömän osalta.

Mulla on muksut -11 ja -13. Ollaan ajateltu tuota alkuvuotta 2016 (kovin varovasti tosin, koska meillä jo pelkkä ajatus tuntuu aiheuttavan plussan....), jos nyt soudetaan vaan eteenpäin eikä huovata :D Pieni "lipsahus" meillä tässä kävi kierron loppuun, mutta koska mun menkat pitäisi alkaa nyt ihan viikon sisään, niin en usko aiheuttaneen mitään :)

Muokkaan tähän vielä vähän, että kovin on sisarusteni suunnalta tullut jo aiemmin, että no kyä se kolmas pitää tehhä (meitä on neljä sisarusta), mies sanoi joskus että 2 riittää, mutta nyt on ihan eri mieltä, kun nauraa noille kahdelle vähän väliä (ovatten mainio kaksikko), miun äiti sanois vaan, että kunhan oma jaksaminen riittää ja sitten anoppi.... siitä ei kannatakaan puhua tai tulee itselle paha mieli...). Itse mietin sitä, kun olen saanut tän kroppan nyt salilla ja kaikennäköisellä touhulla parempaan kuntoon kuin pitkään aikaan, että kestääkö kolmatta leikkausta. Ultrata pitäisi tuo kohtu, että onko ok. Onko kellään muulla ollut tällaista huolta?

Siispä terve vaan kaikille, kuumeilen täällä taustalle hetkosen jos toisen ennenkö meillä taas "lipsahtaa" uuvestaan ;D
 
Viimeksi muokattu:
mamina on niin plussanneissa :heart: :kiss:

Kiiltokuva kyllä se nyt vaan on parempi plussata, kun olen sinut plussanneisiin siirtänyt aikaisemmin jo :ashamed: :D

Unnaunna uutta kuvaa tiirailtavaksi! :xmas:

Ja mitenkäs Tuulentavoittelija ja Porkkana84 näin alkuviikkoon? Pupelaattorillakin vielä jännää :popcorn:

Tervetuloa joukkoon Carriina taustailemaan :wave: Haluatko että lisätään listalle? Niinhän se menee, että oman jaksamisen mukaan kannattaa asiaa pohtia. Muiden mielipiteillä ei ole minkäännäköistä painoarvoa ;)
Mäkin olin vakaasti monta vuotta sitä mieltä, että kaksi lasta riittää. Mutta kun uusi mies tuli kuvioihin niin vauvakuume alkoi nousta hyvin nopeasti, kun tää ilmoitti haluavansa lapsen :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Onnea mamina! Mun silmään ainakin ihan selkeä punainen viiva :)

Mie taas tänään testailin. Tulos varmaankin viivanpaikka. Oudosti testin sivusta katsoen näkyy viivan yläreuna ihan selkeästi tummana, mutta itse testisivulla näkyy tiiraamalla haalea kohta johon viiva pitäisi tulla. Testi on joku proMatris josta en googlaamalla löytänyt oikeen minkäänlaisia kokemuksia. Raskauskeijusta tilattu. Mies haki apteekin oman testin odottamaan, pitää nyt kattoa koska sen tekisi. Huomennahan ne menkat pitäisi vasta alkaakkin, tosin usein alkanu jo kp28 illalla. Oloissa ei kai ihmeempää, mahaa vihloo ja nännit on jotenkin herkät, mutta tuntuu nyt olevan koko muija aika herkillä että siitä ei kauheesti pitäisi alkaa tekemään johtopäätöksiä :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
mamina:
Kuules mitäs mie siinä näenkään...paree ois nyt uitella niitä tikkuja ahkeraan kun tuo näyttää aevan mahottoman hienolta ja SELVÄLTÄ tulevalta vahvalta plussalta:popcorn:

Sen verran kuulumisia odotuslandiasta, että hyvin on vielä mennyt. :)
Viikkoja tänään 5+3 ja voin sanoa, että jos tämä rintavarustus jatkaa samalla kasvukäyrällä olen varmaan tripla E kun joskus jakaudun. :LOL:
Mies kertoi eilen isälleen vauvasta, oltiin hieman varuillamme hänen reagoinnistaan, kun miehen äiti oli varoitellut että voi olla paasausta edessä sen vuoksi, ettei olla vielä kovin pitkään yhdessä oltu.
Reaktio oli kuitenkin ihan jotain muuta :) Kun mies sai kakaistua uutisen suustaan, oli hän ponkaissut ylös sohvalta suurieleisesti ja huutanut "JUMALAUTA, VAUVA...TÄÄHÄN ON IHAN HELVETIN HIENOA!!" ja alkanut tihurtaa kyyneleitä (selvästi mies perinyt herkkistelynsä isältään) :D :heart:

Mie jatkan teidän vakoilua täällä, superisti plussatuulia kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Carriina! :)

En mie vielä uskalla innostua ja siirtyä lokakuisiin, pitää varmistua ensin :)
Kiitos Porkkana ja HeidiP :)

Oireita oli jonkin verran, mut ne on nyt lieventyny. Monia oireita mitä on muutenkin loppukierrosta. Ainoastaan ne kovat vatsakrampit viikko oviksesta ja eilen (dpo13) pisti miettimään et näinköhä ois kuitenki tärpänny :) ja täähän oli miun greippimehukierto :)

Muoks. Kiitos Viipulainen! :) peräst tullaan, ainakin toivottavasti :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mollimilla
Greippimehua mäkin päätin kokeilla tässä kierrossa, varmaankin loppuviikosta alkaen. Vaikken vieläkään ole kovin innostunut siitä loppuvuoden vauvasta, niin samapa se on kun vain tulisi. Mulla oli tänään kehityskeskustelu pomon kanssa ja pakkohan tuolle oli kertoa opintoaikeista ja osittaisen hoitovapaan alkamisesta kun kuopus menee syksyllä kouluun. Vauvahaaveista en uskaltanut suoraan sanoa, vihjailin kyllä, vaikka meillähän koko työporukka tietää yrityksestä..

Valkkaria ei taaskaan tule, oletan että liittyi tuo vv jotenkin muniksen kasvamiseen. Saa nyt nähdä kuinka käy ja toivon, että lääkäri ultraa siellä käynnillä.

Kiva kuulla viipulainen sinunkin kuulumisiasi!
 
  • Tykkää
Reactions: Mollimilla
Kiva viipu ku käyt täällä meitä tsemppamassa ja kertomassa omia kuulumisia. :heart:

porkkana, oiskohan davidin testi? Mä sain ovistestejä tilatessa tollasen promatrisin kaupanpäälle ja se on ainaki david ja paketin mukaan vielä erittäin herkkäkin (10).

Just kävin kurkkaa mun testivarastoa ja bongasin ton davidin sieltä. Aattelinki huomena sitä uitella. Saa nähä mitä siihen saan aikaseks. :)
En oo tässä lähipäivinä tuhlannu ku noita sofeja. Tais löytyä kaapista viel yks pc ja rfsu:kin. Niillä sit viikon loppu puolella.

Tänää iltapäivällä ollu menkkamaista juilimista ja voi juma mä pelästyin äsken vessareissulla: pyyhkiessä oli niin liukasta menoa että sydän pomppas lurkkuun enkä meinannu uskaltaa kattoa paperia...onneks olikin vaan valkkaria! Huh! Taas yks reissu selvitty säikähdyksellä. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Sonay ja mamina
Ostin myös jo tota greippimehua tänään ja ensimmäisen lasillisen kumosin:) Juon ovikseen asti ja sen jälkeen siirryn lasilliseen punaviiniä :D Järeät aseet käyttöön :D Varauduin nyt myös testien osalta ja tilasin cb:n digitaaliset testit. Nyt vaan kun ne menkat sieltä huomenna saadaan saapumaan, niin oon niin valmis uuteen yritykseen :)

Maminalle onnea :heart: Hyvin näkyy jo :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Mie kanssa meinasin tilata seuraavaan kiertoon digitaalisia ovistestejä. Saa testailla ees jollain :D Pitäisiköhän sitä itekkiin ottaa sitä greippimehua, on kyllä pahaa. Esikoista yrittäessä join sitä. Punkkukin kuulostaisi kyllä hyvälle :p

Unnaunna tuossa paketissa ei lue kun muutama lause ja kuvat käyttöohjeeksi. Täytynee seuraavaan kiertoon hommailla jotain vähän äveriäämpiä tikkuja :) Sofit taitaa tämän ketjun perusteella jäädä kauppaan, mutta mitkähän oisi hyviä? Digit oisi muuten tietty kivoja, mutta turkasen kalliita malttamattomalle!
 
Mulla on kyllä niin söpö mies. Se oli ennen iltavuoroa opiskellut optimaalisen yhdyntätiheyden raskautta yrittäessä ja vissiin lopettamassa tupakoinnin että siittiöiden laatu paranisi :D mutta joo apteekin omaan 2 tunnin pidätyksellä viivanpaikka tjsp.. Mie en kestä. Eikö se vois vain tulla menkat tai plussa..
 
Kiiltokuva, koita pidättää kauemmin, pitää saada näytteestä oikein tiukkaa tavaraa :LOL: Mut tuleeko apteekin testiin mitään viivanpaikkoja tms jos oikeesti nega? Ite testasin viimekierrossa sillä eikä näkyny yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:
maminalla näkyy jo selkee viiva.. Onnea!! Toivotaan että huomenna on vahvistunut entisestään, ja ennenkaikkea että täti pysyy poissa !

Noni.. Täähän olis lupaavaa jos greippimehusta olis hyötyä.. Mäkin sitä sinnikkäästi lipittelin koko alkukierron, ja edelleen jatkanut kun sitä tuolla kaapissa nyt vieläkin on.

Itse olen saanut selkeitä haamuja myös apteekin testiin .. Ei taida enää olla testiä johon en olis saanut haamuja, joten en luota mihinkään testiin enää. Siks koitankin nyt vaan olla testaamatta kierron loppuun asti..
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
No tuon vaun testin mukaan mie olen erittäin vahvasti raskaana. :D Tämä satunnainen vaaleanpunainen tuhru paperissa kuitenkaan ei oikein vakuuta siitä ja ko ei tule kunnon plussaa, toki ei kunnon negaakaan.. Jospa sitä aamulla tekis tuon toisen apteekin oman ja tutkis mitä se näyttää.

Mieski jo miettii mikä mulla on ku olen niin hermona. Helppohan sillä on sanoa ku ei ne oireet sillä ole eikä se jaksais nuita testejä tiirata niin tarkkaan ku mie ja sanois niitten olevan vain negoja. Mutta ko edellisissä kierroissa mulla ei ole mitenkään päin kääntämälläkään tullu mitään apteekin omaan jos on ollu nega kierto.

Olen hämmentynyt. Jos tämä ei selviä ens viikkoon mennessä niin tungen vaikka väkisin itteni verikokeeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Mamina :hug: tarrasukkia :heart: Sie oot niin raskaana!!

Carriina teretulemast vaan tänne. Täällä on hyvä onnistumisprosentti :)

Viipulainen onpa kiva että tuleva pappa on mielissään jäläkikasvusta :) Oleksie tilannu jo ekan neuvolakäynnin?

Mie oon tuota greippimehua kans miettiny, mutta pahhiimmassa tappauksessa joutusin juomaan sitä varmaan vuojen-kaks niin alotan sen sitte vasta ko ne menkat alakaa :LOL:

Äh, täytyy tulla ajan kans takasin. Vauvanpallero syö tässä samalla aamiaista... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Haamu... Taas... Se oli ensin värillinen mutta kuivu värittömäksi... Raah... Otin mie kuvankin siinä testiajan loppupuolella mutta aijaa raiskasi kuvan laadun ihan kokonaan ja vaikka siitä puhelimessa olevasta kuvasta sen viivan juuri erottaa niin tästä ei kyllä... DSC 1108
 
Mamina kyllä siltä näyttää, että onnittelut on paikallaan :heart: ihanaa
Viipulainen ihania uutisia
Carriina tervetulloo

Mä oon käynyt täällä teidän kanssa jännäämässä joka päivä, mutta en oo sitten jaksanut sitä vaivaa, että olisin kirjautunut sisään :D Ensin olin tosi kauhuissani kun tajusin, että näitä tekstejä voi lukee ketä vaan ilman kirjautumista, mutta nyt oon ottanut ilon irti ja käyn täällä lukemassa kuulumisia sillai nopeesti ilman kirjautumista.

Meillä enää kaksi kuukautta kierukan poistoon, onneksi nyt välissä yksi Saksan matka, niin saa ja täytyy keskittyä johonkin muuhun, kun raskaaksi tulo haaveiluun, vauvoihin ja panikointiin. Lähipiirissä paljon raskaana olevia, joten oishan se ihanaa, että saatais mammalomailla samaan aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Stalkkaamassa oon täällä vähän väliä käynyt minäkin, ja vissiin muutamallaki on aikas jännät päivät ;). Plussia kaikille!!!! Maminalle varovaiset onnittelut :flower: kyllä minäkin testissä kaksi viivaa näen . Lokakuisiin odotellen :D....

Täällä on odotus sujunut hyvin, neuvola on varattu ensikuun alkuun ja sitä sitten odotellessa. Oireet on kyllä niin erilaiset kuin tyttöjä odottaessa että jos se on yhtää merkki toisesta sukupuolesta, niin poika on tulossa :rolleyes:. Vaikka eipä ne oireiden erilaisuudet vissiin mitää merkkaa, vanheneekin tässä päivä päivältä että saattaa siksi olla oireetki mitä sattuu :LOL:.
 
Unnaunna joko oot testiny?

Kiiltokuva aivan hintsusti siinä jotaki pilikottaa...?

Anskuna mulla samat. Vaikka en värillisiä haamuja olekkaan saanu, niin melekein kaikkiin tikkuihin kusassu jonkulaisen viivanpaikan vähintään.. Enkä usko ennään muutenko kunnon viivaa.

Sonay :wave: Kiva kuulla että mennee hyvin :) Toivottavasti sieltä olis se pojanpallukka tulossa ;)

Mie näin viime yönä niin kauheaa unta että heräsin ommaan itkuuni. Synnytin ihanan pikku tyttövauvan, synnytys meni tosi hyvin ko ei tullu repeämiä eikä mittään. Kätilö pisti vauvan roikkuun salin naulakkoon siksi aikaa ko minut tarkistettiin ja mulle annettiin ruokaa. Mie söin ja kehuin miehelle että olipa ihana synnytys ja niin ihana vauva! Sitte tultiin sanomaan että se vauva oli löytyny kuolleena sieltä naulakosta enkä mie meinannu millään uskoa ensin, mutta sitte se oli vain pakko uskoa ja hyi kauhea ko tuli paha olla :'( Siihen mie heräsin, hyi olokoon!

ON lämmöt edelleen koholla, 37.4. Sitä tätä ja tuotaki tuntuu, mutta plääh niistä.
 
Minäkin käyn usein vilkaisemassa teidän kuulumiset. Kiva jännätä mukana! :)

Mulla kp23/25-28. Olen kuvitellu jo monia oireita, munasarjaa vihloo ja rinnat/nännit aristaa ym, eilen malttamattomana jo testin uitin, mutta eihän siihen tullut sitten yhtään mitään. Nyt odottelen kyllä viikonloppuun enne testailuja ellei sitten vuoto ala.. Miten sitä voikin olla näin malttamaton??

PlussaOnnea meille kaikille!! :)
 
Täällä kp 29/28 ja apteekin oma nega :( Voisikohan ne menkat sitten alkaa??? Mulla on yleensä jos heittää niin tulee lyhyempi kierto kun 28 päivää, niin ihan outoa tämmönen. Kauhulla jo mietin että olikohan ovis viikko sitten kun nää mahan vihlomiset alkoi ja tuli jotain limoja, ei nimittäin olla oltu miehen kanssa tekemisissä kovin intiimisti niihin aikoihin :D Plaah, mene ja tiedä!
 

Yhteistyössä