Hei vaan pitkästä aikaa.
Ei ole pahemmin tullut kirjoiteltua. :ashamed: Jotenkin vain sellainen kutku että uskaltaa kunnolla alkaa kirjoitteleen ja kaikkee ekan ultran jälkeen.. Joka jo onneksi on huomenna. =) .
Johjo Ite en asu Oulussa mutta viereisellä paikkakunnalla kyllä. Meillä nlassa on oma ultralaite ja aina kun ollut vapaana niin olen päässyt silloisessa raskaudessa pikkuista matkalaista katsomaan. Keskimmäisen aikaan pääsin melkiin joka kerta. Noista oysin ultrista. Ite olen aina päässy käymään niskapoimu ja rakenneultran siellä. Täältä nlasta on laitettu lähete ja olen päässy. Ainut maksu mitä pitänyt maksaa on ollut se pkl maksu. Tiedä sitte onko vuodessa muuttunu tilanteet.
Mistähän täällä on keskusteltu.. No ainakin
hankinnoista eli meillä kävi niin että kerkisin myydä yhdistelmät, osan vaatteista, pinnasängyn reunapehmusteen ja siihen kuuluvan lakana setin just kesällä... :ashamed: Turvakaukalon ja telakan kerkisin kaupata kaverin kaverille. Siitä olisi maksu tullut marraskuussa.. Mutta kun kaveri kuuli että meille tulossa vauva niin itse sanoi jotta saadaan kaukalo takasi ja ostavat itse toisen. Tuo kaukalo ja telakkakin on edelliselle ostettu. Pinnasänky on maalauksen alla ja tuossa olenkin miettinyt jotta täytyyköhän toinen ostaa kun tämä nykyinen käyttäjä on vauvan syntyissä sitten 1v6kk "vanha". Vai joko siirrän silloin toisen "isojen" tyttöjen sänkyyn. Tietty sitten mietinnät menee uusiksi jos tulokkaita onkin kaksi.. Vaunut ei tosin niin kovasti harmita kun kumminkin edessä on tuplien osto.
Olikohan sitten
äippäpakkauksesta ollut puhetta.. Sitä en varmaankaan ota, kumminkin noita vaatteita jonkin verran on ja pussukoitakin on kaksi jos sattuu kaksi tulemaan.
Ketkä tietää raskaudesta Kuopuksen kummi tietää kun oli lapset hoidossa siellä silloin kun meillä oli siirto oysissa. Ja mun molemmat vanhemmat ja sisarukset. Miehen porukoille ei olla vielä kerrottu ja heille kerrotaan tulevana viikonloppuna ihan kuvan kera jos kaikki on hyvin huomisessa ultrassa.
Täällä kans masu turvonnu kiitettävästi. Eilen illalla oli jo aika turvonnu ja näytti niinkuin olisin jo pidemmälläkin.
Huomiseksi tulee ongelmaa siitä mitä päälle laittaa kun pitää käydä työmaalla mutka. Haluan sitten vasta ilmoittaa kohta entisille työkavereille uutisen kunhan olen itse tilanteesta varma eli ultrassa ollaan käyty. Irtisanomis paperien allekirjoitus olis huomenna ja tavaroiden palautus. Ja liitto tarjoaa lounaan niin pitäähän sekin syödä.
Jep jep. Huomenna tämä ns piina sitten päättyy klo 14. =) Silloin päästään katselemaan tuonne massuun jotta onko mukana molemmat vaiko vain toinen. Itellä ollu alusta asti tunne että molemmat olisi matkassa. Välillä jopa mielessä kummitellut kolmosetkin..
Mutta tuon ajatuksen olen samantien työntänyt pois. Huh huh. Mutta mitä lähemmäs tuo huominen ultra on tullut niin mieleen tullut että olisikin yksi matkassa. Aika ristiriitaisia tunteita/tuntemuksia täällä ollut. Mutta huomennahan se varmuus asiaan saadaan.
Niin ja jos kaikki saadaan loppuun asti menemään toivotulla tavalla niin synnäri olisi OYS.
Vielä tervetuloa uusille. Ja onnea raskautumisesta. :flower: :flower:
Löllykkä ja pikku nuppuset rv 7