IhanaOmena Onneksi on nyt kivi vierähtänyt sydämeltä, eikä vauva ole Jabba the Hut kokoa
Toivottavasti sullakin on nyt olo levollisempi
Varanikki Mä kans tota aitajuoksuasentoa ihmettelin
Ja yritin kokeillakin notta millanen se vois olla
En silti saa päähäni notta mitä
Onnea poksujille! Meillä kans poksahtaa tänään rv 39
Pikkuliini Aika tosiaan juoksee
Ihana kuulla kuulumisia
Kaveri tuossa kans kertoi että kun poikansa oli vauva niin pissasi aina isänsä päälle
Äitin päälle ei kuulema koskaan. Kuulema sideharson oppi isukkikin aika nopeesti laittamaan siihen haarovälin päälle, kun oli pari kertaa saanut suihkusta
Jokohan
KyyneltenHymy on nyytti kainalossa tai ainakin "työn touhussa"? Onnea koetukseen joka tapauksessa!
Meillä tosiaan poksu 39+0 tänään. Jeij. Sen kunniaksi heräsin viime yönä kolme kertaa kun ilmeisesti supisti tai oli sellaista kuukautiskipuja muistuttavaa jomotusta... Ja nukahdin alta 5 min uudestaan
Mä varmaan nukun synnytyksen ohi kun en jaksa edes stressata noista jotka tunnen
No ei vaiskaan... Toiveajattelua
Mutta oon tässä miettiny taas muutaman päivän, että jokohan se kohta tulis pihalle kun on pitänyt ihme bileitä tuolla yksiössään viimeiset 5 pvä. Siis tosiaan potkinut ja möyrynnyt menemään lähes tauotta. Ennen kun oli suht selkeä rytmi milloin herra Bonaparte suostui ilmoittamaan olemassa olostaan ja hereillä olostaan. hmmmm... Tänne saa puhalella niitä supparituulia siis, paljon!
Mutta joo... Jos vähän jätskiä ja sit nukkumaan, taitaa flunssa olla iskemässä muhun (ja kun ne ei yleensä iske, niin sit kun iskee, oon sängynpohjalla kuumehouruissa viikon)
Möhvi & monsieur Bonaparte 39+0 POKS POKS POKS :heart: