Täällä on ollu jännä vappuaatto
Olin jo kaverille grillailemaan lähdössä, mutta lorahti jotain vihreetä vessassa paperiin ja äippäpolillehan sitten tuli lähtö. Kaikki kuitenkin vielä ihan normaalisti, tosin paikat oli auki sormelle ja kohdunkaulaa jäljellä 2cm (pari viikkoa sitten paikat täysin kiinni ja 3cm kaulaa jäljellä.) Lähettivät kuitenkin kotiin, kun ei sen suurempaa muutosta tullut olotilaan, eikä testi siis näyttänyt että olis ollut lapsivettä. Aloin tuossa miettimään vessassa äsken, että eihän vaan toi turkoosi vessan matto voi heijastaa niin paljon väriä että olis sen takia näyttänyt että oli vihreetä tavaraa paperissa
Imetyksestä ja pulloruokinnasta jne oli puhetta. Oma mielipide on se, ettei kannata mitään stressiä ottaa imetyksestä. Itse ainakin asennoitunut niin, että haluaisin imettää mahdollisimman pitkään, mutten aio mitään tunnontuskia ottaa jossei se onnistu. Eri asia mielestäni jos syy korvikkeen syötölle on se, ettei halua rintojen lässähtävän tms mutta toisaalta jokainen tekee mitä haluaa. On ne vauvat korvikkeellakin kasvaneet ja hyvinvoineet, joten minä en ketään ainakaan tuomitse. Ja jos mulle laitoksella joku alkaa naputtamaan siitä (mikäli imetys ei siis onnistuisi) niin voisi aika kiukkuisen saarnan saada takaisin. Mielummin parempi mieli äidille ja lapselle, kuin stressi siitä "mikä on oikea tapa".
Elwille tsemppiä synnytykseen! Hienoa että mahtuu tulemaan vaikka sitten takaperin
Onneksi on varmasti osaavat lääkärit ja kätilöt, joten eiköhän se sieltä solahda ulos nätisti =)
Johjolla todella suloinen tyttö! Onnea onnea!
IhanaOmena hui kun on ollut sulla raskas sokerirasitus. Onneksi nyt kuitenkin ohi. Itse sanoin jo ennen testiä että tarvitsen paikan jossa pääsee makuulle, kun muuten lähtee taju aivan varmasti. Ja siis tosiaan järkkäsivät mulle lepopaikan käytävältä sermin takaa
Varanikki Ihana pallomaha! Mä en uskalla edes ottaa kuvia kun tuntuu että näytän ihan kaameelta ja mun maha on ihan kamalan kokoinen. Ehkä tosin kannattais pari ottaa, ni voi sit myöhemmin kattella ja muistella lämmöllä
Ja tosiaan sun tekstejä on hauska lukea
Osaat kirjottaa niin hyvin ja rennolla tyylillä
Loviisalle toivotaan nyt että se sieltä putkahtais tän viikonlopun aikana, alkaa varmasti olla tukalat paikat. Jaksamisia ja tsemppiä ! :hug:
Lypy mulla kanssa neuvolassa lähes kauhistelivat kun herra Bonaparte on tuossa mun kylkiluissa ihan kiinni. Eivät ihmetelleet yhtään kun narisin että happi loppuu, eikä mitään voi syödä. Ja sanoivat myös että ensisynnyttäjällä voipi mennä niinkin että laskeutuu vasta salissa
Pidetään peukut pystyssä ja kaikki mahdolliset raajat ristissä että laskeutuisivat edes vähän alaspäin, olis helpompi hengitellä
Mutta jos vaikka jois vähän simaa ja sit nukkumaan... Ja vielä kerran
HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE
Möhvi & Mr Bonaparte 38+3