<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 3/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3



Onnea Pilkkuliinille hurjasti !! :flower: :flower: :hug:

Haave, tsemppiä kovasti, onneksi on viikkoja JO näin paljon kasassa :hug:

Alisa, toki on kiva idea tuo vauveleiden pino sitten kun ollaan jakauduttu =) Mää en ala sitä perustamaan, et joku muu saa ottaa kunnian :D

Tässä koitan etsiskellä hyvää tapaa laitella noita syntyneitä tonne etusivulle.. Sanokaas jos näyttää pölijältä, tai on parempia iteoita tarjota :)

Ja sitten vielä omia kuulumisia ylimääräisestä ultrasta :) Kaikki ok, keskikokoinen vauveli meillä tuolla majailee, lapsivettä on vähän reilunlaisesti, ja reiden osalta on pitkä lapsonen tuloillaan tällä hetkellä. Muut mitat vastasivat ikäänsä, mutta reisimitta noin viikon edelleä :D isäntähän on 197cm, keneen lie tulenoo.. :whistle:

Uusi ulta neljän viikon päähän, jollei sitä ennen tuo sf-mitta hyppää "omalta käyrältään" enempää. Pää alaspäin pikkuinen siellä istuskeli ja jalat tiukkaan ristissä. Henkitysharjoituksia teki, ultraaja niitä pitkään näytti ja ihasteli :) Ihana kyllä oli taas käydä ja oon oikein onnellinen että kaikki on kohdallaan :heart:

Nuhasta toipuva VN & Dumbo 33+4 :heart:

 
Haaveellle Unohdin viimeksi super zempit!! :)

Meillevauva ja zizilisko Kiitos kovasti P & T vastauksista :) Täytyy tutustua! Toi hinta ja lentorahti kuulostaa kyllä hyvälle, vaikka tuskin ahtaajienkaan lakko voi enää kauaa jatkua.
Mähän en ole vielä nähnyt koko P&T kärryjä livenä, kun niitä ei tosiaan ole meitin kaupungissa vielä olleskaan.
Britaxkohan on se uusi kärry, sellaisakaan ei ollut sen sisaristuimen kanssa, mutta mulle tuli jotenkin niistäkin hirveen massiivinen vaikutelma ja olen halunnut toivoa että P&T:t olis markkinoiden näpsäkimmät, vaikken tosiaan ole edes nähnyt niitä.

BTL Aikamoinen masu :heart:

Pesusta Mä olen kans pessy hajusteettomilla tai pesupähkinöillä ns. puhdasta vauvapyykkiä.
Esikoisen vaatteita aloin nimittäin pestä jossain välissä Omo Colorilla, jossa siis aika voimakas tuoksu, josta tykkään kovasti, niin eikös pikkuneidin ( joka siis 1v) selkä mennyt ihan pientä punasta näppyä täyteen..vaikka muuten ei ole ollut ihon kanssa mitään ongelmaa koskaan. Että kaippa se hajuste on aikamoista 'myrkkyä'

HM 30+3
 
Nyt mua pelottaa että tää meidän pienokainen ois tuloillaan jo ulos, viime yönä oli kipeitä supistuksia ja muutenkin jomotti selkään ja alavatsaa kouri. Nyt aamullakin supistuksia tuli, mutta ne onneks loppu.. Huomenna neuvola niin täytyy siellä kyllä mainita asiasta. Ei sais vielä kyllä tulla tuo lapsi pihalle kun viikkojakaan ei vielä tän enempää ole. :/ Täytyy ottaa vaan rauhallisesti ja levätä.

Hyvät päivänjatkot!

Riikka ja pikkuinen 29+3 :heart: :heart:
 
Pika ilmoitus, poika syntyi eilen illalla 22.08, painoa oli 1945g ja olosuhteisiin nähden hyvä kuntoisena. Isä sai leikata napanuoran ja hetken oli poika rinnan päällä ennenkuin veivät sitten lastenlääkärin tutkittavaksi. Nenään menee happea ylipaineella, mutta muuten hengittää itse reippaasti. Synnytys oli uskomattoman ihana, vähän on jo masua ikävä. Nyt vain syödään ja kasvetaan.

Pilkkuliinille onnittelut pojista, hyvä että sielläkin on kaikki hyvin!

Haave & Poika 1 päivä... :heart:
 
Haave Onnea koko perheelle pienestä pojasta :heart: :flower:

Riikka Toivotaan et ei vielä syntys koita lepäillä :hug:

Me oltiin pojan kanssa taas kerran kaupungilla. Lähdettiin 9 jälkeen ja tultiin yhden maissa. Oli markkinat ni siellä pyörittiin ja sit kaupoilla. Ja käytiin samalla mummon ja papan luona kun asuuvat ihan keskustan tuntumassa. Sit piti käydä moikkaa iskää sahalla ja viedä samalla hälle markkinarinkeliä :p Ostin markkinoilta metrilakuja :p

Mut nyt laittaa pyykkiä kuivuu ja pitäs vissii alkaa pestä noita vauvan vaatteitakin,mut jos vaikka viikonloppuna ;)

baby dream ja masuasukki 30+3
 
emv
Haave, tuhannesti onnea! :heart:

Mä tulin just äippäpolilta, piti olla aamulla vaan käyrä 8.15-8.45 mut melkein koko päivähän siellä sit hurahti. Muutamaan otteeseen laittoivat käyrään, tokan kerran osastolla, jonne ei onneks tarttenu jäädä. Protskut pissassa oli taas kohonnu, nyt 2,08g. Maanantaina sit taas uusiks ultraan ja lääkäriin ja su-ma taas sit niitä pissaleikkejä (jotka alkaa vähitellen kyllästyttää).

Riikka mulla kans eilen illalla kovat alaselkä- ja vatsakivut sekä kipeitä supistuksia ja yöllä heräsin kun ne alkoi uudelleen ja kesti 1½h. Se just yks syy miks en päässy naistenklinikalta tänään niin nopeesti pois, tuli meinaan käyränkin aikana suppareita, ei yhtä kipeitä kuin yöllä mut kummiski. Sanoivat et ens kerralla pitää soittaa jo päivystykseen jos kestää yhtä kauan. Lepäilehän nyt A niinku ahkerasti! :hug: Pidän varpaat ristissä ettei vielä teijänkään pieni syntyis.

-emv ja papustiina 31+4
:heart:
 
Hui, täällä tosiaan on alkanut tapahtua ihan urakalla... Riikalle :hug: ja toivotaan ettei supparit oo saanu vielä mitään aikaan.

Ihania masukuvia oli taas tullut, ainakin BTL ja Varanikki ja olikos muita... No joka tapauksessa jokainen masu on ihana :heart:

Varanikki oi, ompas sielläpäin noita ultria :eek: Muuten, lähetys tuli tänään perille, kiitokset kovasti! On oikein ihana puku :heart:

Mä olisin kanssa valmis sitten aikanaan hoitopuolelle kirjoittelemaan, varmasti moni neuvo on kultaakin kalliimpi silloin. Tosiaan jos se vielä olisi suljettu niin voisi kirjoitella vähän vapautuneemmin, kun nyt on vähän että on tarkkana mitä kirjottaa ettei kukaan tunnista. Ei sillä että tässä salaisuuksia laukois, mutta mukavampi ettei kaikki serkunkumminkaimat ole kaikesta tietoisia... Ja työ ootte niin mukavia että uskaltaa vähän näitä "tyhmempiäkin" kysyä, toisin kuin tuolla lynkkaus-MitäsNytin puolella :)

Mä oon ollu tosi ahkera tänään :) Imuroitu on (sitä en oo tehny varmaan vuoteen, normaalisti isännän hommia), pyykkiä pesty ja siivoiltu. Vielä pitäis kaupassa käydä ja sit voi huokasta loppuillan sohvalla. Mies on pitkän päivän töissä ja illan reeneissä joten omaa luksusaikaa tiedossa. Enkä voi vastustaa herkuttelua tänään, sanoo neuvolan täti ens viikolla mitä tahansa. Siihen malliin sattuu että on lupa palkita itsensä... Viime yönä sain taas vaivoin 3-4h nukuttua ja sitten vaavi aloitti niin pirullisen melskauksen että nousin viiden jälkeen kahville. Taitaa raukalta kohta tila loppua kun tekee potkut niin kipeää.

Voikaahan hyvin kaikki!

ALM ja kulta 33+2
 
Riikka Mistä löysit reunapehmusteet ja paljon makso? kiertääkö koko pinniksen? =) Mulla vielä sekin hakusessa :/

BTL ihana masu :heart: Onko sun masu kokonaan tuossa eessä? :heart:

Varanikki Mää voisin pinon pistää sitten pystyyn, kun kaikki halukkaat on jakautunu :D Jos vaan siis innokkaita juttelijoita löytyy, ettei tarvi siellä yksin puhella :whistle: Ihana kuva toi, kelpaa mulle :) Mahtava masu sulla :heart: pitäskö tuohon etusivulle tai ton meidän pinon otsikon perään lisätä (niinku muillakin), että ekat vaavit syntyneet? :)

Haave oiii, sielläkin pikkumies sylissä :heart: oikein paljon onnea koko perheelle prinssistä! Voikaahan hyvin! :hug: :heart:

ALM Samaa mieltä sen suljetun ketjun kanssa, sinne uskaltais kuviakin vauvasta laittaa :)

Mulla tuntuu, että hengitys on aika raskasta varsinkin makuulla ollessa. Onko muilla samaa vaivaa? Iltasinkin, kun luen sängyssä, niin joudun moneen kertaan vetään henkeä oikein kunnolla, ku tuntuu, että happi loppuu :/ Inhottava tunne, mut kaippa tuo vauvan kasvu vie nyt tilaa keuhkoiltakin.
 
Alisa84 : tuolta tilasin pinnasänkyyn reunapehmusteet http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=list&category=vauvanurkka&subcat=14&PHPSESSID=alu8am0sba0ha40mlgl3kehbp4
( nalle puhit) ja hinnat näät sieltä. :) Kiertää koko sängyn. Aivan ihanat. :heart:

Nyt illalla on vieläkin jomotellu selkää ja kylkiä, alavatsaankin koskenu jonkin verran. Supistuksia ei oo tullu kun muutama sillon tällön ja nekin on kivuttomia. Jospa ei ois nyt sitten mitään vakavaa, mutta mainitsen kyllä neuvolassa tästä. :)

Joo, mut nyt meen kattoo maria ohjelmaa! Moi!

Riikka ja pikkuinen 29+3
 
alisa: mulla ei kans taho henki kulkee jos oon selälläni :(
mulla on iha hirveet nivus/häpyluu kivut ollu tänää :(

mulla ois iha perus vaaleensininen reunapehmuste tarpeettomana jos jotain kiinnostaa?
Tämä kyseinen reunapehmuste siis. 13e + postarit ois pyyntinä
 
Haave :flower: :flower: :flower: ! Hirmuisesti Onnea koko perheelle!!!! Hyvä että kaikki on kunnossa ja synnytyksestä jäi hyvä mieli =) .

Riikka, toivottavasti sulla pysyis vauva vielä yksiössä :hug: .

emvlle tsemppiä pissakeräilyiden kanssa. Onneks kuitenkin saat kotona olla.

Alisa: Juu, ihan kiva sellanen ketju jos jaksat pistää pystyyn. Täällä ei oo ollu hengityksen kanssa ongelmia, ainoo että selvästi helpommin hengästyn.

Varanikillä aika iso masu jo :heart: .

Selis ja "mötkäle" 29+0
 
Onnea Haave! :heart: :flower:

Reunapehmusteita löytyy huuto.netistä pilvinpimein. Halvalla ja hienojakin. Itse ostin kuopukselle Nalle Puh-pehmusteen 14 eurolla ja kun oli paikkakunnallakin niin ei tullut postareita. Kannattaa katella sieltäkin.

Johjo 33+3
 
hellurei..

Tääl on taas tämmönen yö kun ei sitten nukuta millään joten oon istunu jo koneella tunnin tai pari..
Tauti alkaa helpottaan, onneks. Nyt vaa tuntuu et räkä alkaa vuotaan.. Nii ja mul on lämpö kauheen alhanen mitä normaalisti ja silti valun hikeä solkena, paita koko ajan märkä.
Nii ja tänään neuvola, eka neuvola mihin mies ei muutakun vie ja hakee mut. Syy siihen et mies on kuumees ja en mahu ratin taa :LOL:
Nii ja kamalia kuukautiskipuja on eilen ja nyt täs yöllä tullu, mitä lie.. :|

Riikalla toivottavasti pysyy pikkunen viel mahan sisällä ja kivat reunapehmusteet :) Me kans ollaan ostettu pehmusteet sänkyyn, ne on vaan puolisänkyä ja aika korkeet ja jämäkät :)

Ainii, vaatteitten pesusta on tainu olla puhetta.. Mä ajattelin jos ens viikolla alotan pikkusen vaatteitten pesun (kotia tulo vaatteet on pesty jo), ostin hajustamattomat pesuaineet erikseen pikkuselle ja huuhteluaineen. Nii ja koitan aina pestä vauvan pyykin erikseen mitä miehen ja mun ettei nuhjuseks mee, joten vauvalla on semmonen pieni pyykkikori hoitopöydän vieres.. Nii ja ajattelin et kyl aina silitän ainakin aluks vaateet, ne on sit mukavan pehmosia :)

Varanikki oisko kiva kun ois kans viikot koska on pikkunen syntyny? Ite ainakin tykkään kahtoa muitten pinoista mil viikoilla on kukin syntyny..
Ainii, hyvä et teil on jalat pitkät. Meijän pikkusella taitaa olla kaikki viikon edellä kasvussa paitsi jalat tulee viikon jälkijunassa, tulee tynkätaneli niiku äidistäänki :D

Nyt jos karjalaisen kävis lukaseen ja sit kahtos mitä tekis.. Putkimiehet tulee aamusta mittaileen reijän paikkoja vessan seinään.. Huoh.. Inhottava ku poraavat rappukäytäväs n.6hpäiväs, hermois alkaa heittää..

KyyneltenHymy & EetuEmilia 33+5
 

Yhteistyössä