lypy mulla oli ihan samanlaisia ajatuksia kun saikulle jäin. Sitten kun lähdettiin vielä shoppailemaan vauvalle sänkyä ym, oli ihan karmea syyllisyys "täällä mä vaan shoppailen enkä ees töissä käy". Mutta kun ne säryt on kuitenkin jokapäiväisiä, niin on pikkuhiljaa alkanut ymmärtää että oikeaan aikaan jäi pois.
Möhvi tervetuloa turisemaan :wave:
Haave Oli kiva kuulla teidän kuulumisia, hyvä että poika voi hyvin :heart: Voin vaan kuvitella miltä tuntuu palata kotiin ilman vauvaa, mutta vielä sekin aika tulee että pojan kotiin saatte :hug:
emv Mä kanssa haaveilen noista juustoista
Oonkin suunnitellut että mulle pitää jo laitokselle tuoda ainakin brietä ja sinihomejuustoa, no jos sitä cheddariakin
Vaikka omenamehun kanssa sitten voisi nauttia, kun ei vielä valkkariin pääse käsiksi
Johjo :hug: tää on hyvä paikka valittaa, anna tulla vaan :hug:
Tänne ei ihmeitä. Joku pesänrakennusvietti on ilmeisesti tullut, kun koko viikon oon touhuillu kun viimestä päivää. Kaikki vauvan vaatteet, lakanat ja pyyhkeet on pesty, viikattu ja järjestelty (skippasin kyllä sen silityksen), kukkamullat vaihdettu ja jopa hoitopöytä koottu. Niin, hoitopöytä jota ei pitänyt tulla... Eli siis on ikean Hemsvik-sarjaa, tuollainen hyllykkö jossa on irrotettava hoitotaso, kirjahyllyksi ja lelujen säilytyspaikaksi ostettiin alunperin, mutta olkoon tuo taso tuossa nyt alkuunsa kiinni, on varmasti kätevä. Eikä vie isoa tilaa.
Huomenna neuvolaan, paljonkohan paino tällä erää noussut :kieh:
ALM 33+5