Pikasesti neuvolakuulumisia, suluissa siis vanhat lukemat
pissa puhdas (hmm, ehkä)
RR 116/71 (110/60)
kg 55.4 (54.2)
Hb 111 (138) -> rautakuuri alkakoon, ei ihme että väsyttää...
:heart: -äänet 150 :heart: :heart:
Paljastui sitten että mulla olis pissatulehdus, niissä aiemmin viedyissä kontrollikokeissa näkyi. Tuplamoka, kun en ite älynny niitten kokeitten perään soitella, eikä neuvolatätikään ollut muistanut katsoa. Oireeton olen. Sattui kuitenkin "hauskasti", että eilen päättyi viikon ab-kuuri, jonka söin sellaseen tulehtuneeseen pattiin (yök), ja se sama ab puree tähän pöpöön
No, vien viikon päästä kontrollipissan labraan, saas nähdä onko pissapöpö häipynyt samoin tein.
Olipas mukava kuulla sydänäänet ekaa kertaa, harmittaa kun mies ei töiden puolesta päässyt kun on kokonaan toisella paikkakunnalla nyt hommissa. Nyt mä kuulkaa uskon siihen ihan aikusten oikeesti, että meille tulee vauva :heart: Jokohan ne pelot uskaltais heittää romukoppaan.... seuraava neuvola rv 17, lääkärineuvola tulossa jossain vaiheessa keskiraskauden paikkeilla jos ei aiemmin tarvetta ole.
Täällä alkais tällä viikolla possunuharokotteet enkä vieläkään tiedä mitä tehdä.. Aika vakuuttavasti neuvolan täti siitä rokotteesta puhu, joten alan kallistua sen ottamisen puolelle. No, kysykää huomenna uudelleen, niin oon eri mieltä
Ai niin, tärkein neuvolareissulta, eli me saadaan rakenneultra kunnan tarjoamana. Oikein mukavaa, eipähän tarvii ite maksella. Joulukuun puolenvälin paikkeille vissiin tulossa, kutsu tulee postissa. Veriseulaa ei otettu, kun ei ollut tuota np-ultraakaan.
Mulle tuli tänään postissa H&M:n tilaus, äippävaatteita
Muutama narutoppi ja farkut tuli.
Marjutti86, mulle oli sopivat noi H&M:n äitiysfarkut koosta 36, ja normaalisti farkkukoko 28 tuumissa, siis tavallisissa farkuissa. Noita Mamalicious-farkkuja oon katellu itekkin, mut en oo uskaltanu tilata kun myöskin koosta epävarmuutta :ashamed:
Jahas, jos menis vaihteeks syömään jotain kun on tuo painokin saatu mukavasti nousuun, samalla kaavalla vaan
Kuten huomaatte, ei taas ahdista yhtään tämä lihominen, hormonit ne vaan temppuilee...
A-L-M edelleen 13+0