Buam Täällä yks joka kärsii jo nyt ajoittain noista lonkkakivuista :/ Varsinkin sohvalla maatessa kylkiasennossa lonkat tulee kipeeks.. :kieh:
Cebra Hui, teillähän on ollu oikein kunnon talvi sisällä.. Ite en kyllä mitenkään tarkenis, hrrr!!
ALM Meillä myös kolmio, mutta ei mee asuntojärjestelyt sen kummemmin uusiks. Haaveillaan kylläkin omakotitalon rakentamisesta, mutta ei ehkä ihan vielä
Onnittelut, että olet päässyt jo näin pitkälle! :flower: Varmasti mahtava fiilis :heart: :hug:
Misuli Oli varmasti ihanaa kuulla sydänäänet :heart:
Maira Meillä ei vielä noin aikaisilla viikoilla edes hoitajat ultraa vaan aina gyne. Toiseksi meillä ultrataan kaikki varhaisultrat sisäkautta, jolloin näkyvyys huomattavasti parempi. Suosittelen kyllä varaamaan uuden ultran, jotta oma pää ei hajoa miettimiseen. Kyllä jo 7+ viikoillakin pitäis näkyä ihan selvä möykky. Mulla edellisessä raskaudessa löyty alkio 6+ viikoilla ja sykekin näkyi. Voimia tilanteen kanssa! :hug:
Kyyneltenhymy Ihania kuulumisia! :heart:
Selis Mä tiesin! Oikein suuret onnittelut! Ihanaa, etät näitäkin tarinoita löytyy :hug: :heart: Selviskö vuodon syy?
Loviisi Ihania kuulumisia tekin ootte saanu :heart: Vähän kade kyl oon tuosta 3D:stä
Tyttö Meillä neuvolassa ei lähdetä kuuntelemaan edes noin aikaisin sydänääniä, kun harvoin kuuluvat. eiköhän kaikki oo hyvin :hug:
Lypy Onnittelut sinullekin ihanista ultrakuulumisista! :heart:
Haaveena äitiys Tervetuloa mukaan! :wave: Ei kannata huolestua tuosta muutaman päivän heitosta, se on ihan normaalia, sillä alkio on vielä niin pieni, että tarkkaa mittaa on vaikea saada. La voi tulla muuttumaan vielä np:ssa. :hug:
Tietääkö kukaan, että onko lakiehdotus isyysloman pidennyksestä menny läpi? Onko isyysloman pituus ens vuoden alusta alkaen 5 viikkoa?
Huomenna ultra, jännittää ihan pirusti, että kärsitäänkö tässä turhaan näistä oireista.. :ashamed: Kovasti pelottaa tuo tuulimunan mahdollisuus..