<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

Buam Wau, ihana masu sulla! :heart: Ilman muuta saat olla täällä mukana. :) tuntuu, että meet jo hurjan pitkällä, kun np-ultrakin tulossa jo ensi viikolla, jännää! :)

Belvis Oih, pieni kirppuhan se siellä loikoili :)

ALM Voi, kun sääkin meet jo pitkällä :) Mulla sama, että hieman hankala töissä toteuttaa jatkuvaa syömistä, joten sen vuoksi saattaa tulla hieman jaksamisongelmia siellä..
:/

Lypy Höh, kurjaa ja pelottavaa!! :hug: Umppari löytyy oikealta puolelta, suurin piirtein samalla korkeudella kuin napa :)

Täällä kans vatsaa eilen nipisteli oikein urakalla, ei kiva! Selvisin saunaillasta suht hyvin, ei edes paha olo yllättänyt, jota kovasti ihmettelen. "vain" 3 kaveria ihmetteli miksen juonut ja kysyivät suoraan, että oonko raskaana :D Minähän kielsin ehdottomasti kaiken ja uskon, että homma meni läpi :whistle: ;)

Alisa & Hippu 7+4 (Enää 2 yötä ultraan :eek: )
 
Äääh, mä näin viime yönä unta et kuulin sydänäänet dopplerilla kotona ja tottakai mun on ollu pakko koko aamu yrittää sihdata et kuuluisko sieltä jotain, no eipä tietenkää kuulu, se lurjus vaan väistelee koko ajan.. :kieh: Noh, huomennahan se aamusta heti selviää et onko siellä ketään kotona ku mennään ultraan, mietin tossa vaan et joudun varmaa laittaa kellon soittaa yöllä et käyn vessassa kun ultra on heti 8 aikaa ja pidättää pitäis ennen sitä sen 3-4h...Oon vaan huomannu et mun rakon pidätyskyky on heikentyny aikas paljon niin mä varmaan räjähdän jos oon koko yön ja aamun pissaamatta... :p
 
Käyn kyllä aika säännöllisesti lukemassa muiden kuulumisia, mutta eipä ole saanut aikaiseksi itse mitään kirjoitella..

Mulla oli eka lääkärineuvola viime viikon lopulla ja onnekseni lääkäri halusi kokeilla, että saisiko sydänäänet kuulumaa. Ja kyllähän ne sieltä kuuluivat :) Tuli tosi huojentunut olo, kun oikeesti kuuli, että on siellä elämää. Nyt on jotenkin kevyempi mieli mennä huomenna np-ultraan, kun on jo jotain oikeita elonmerkkejä saanut. Tai siis mullahan noita raskausoireita on kyllä ollut niin riittämiin, että ei oo epäselvyyttä ollut, että eikö jotain olisi kropassa meneillään, mutta kyllä se silti aina mietityttää, että onko kaikki hyvin. Eikä se tietenkään vieläkään varmaa ole, että kaikki on hyvin, mutta huomenna nähdään sitten lisää siellä ultrassa. Mieskin pääsee varmaan mukaan ultraan, kun on samassa kaupungissa töissä kuin missä mut ultrataan, niin aikoo livistää työpaikalta hetkeksi aikaa, niin treffataan sitten sairaalalla. Hänellä on sellainen työ, että ei ketään haittaa vaikka joksikin tunniksi piipahtaa jossain, kunhan vain muuten hommansa hoitaa..

Viime viikon neuvolakäynnillä oli kaikki muuten ok. Verenpaineet ovat kuulemma ihanteelliset vauvalle (98/67), mutta tokihan ne alhaiset ovat mulle. Mutta kun ne ovat mulla aina alhaiset, niin siihen on niin tottunut. Ja tiedän, että ne varmaan vain laskevat raskauden edetessä..niin kävi ainakin esikoista odottaessa. Eipä niistä suurempaa ongelmaa tai huonoa oloa ole mulle tullut. Parempi näin, kuin että olisivat liian korkeat. Hemoglobiini oli 122, mikä on myös ihan normaali mulle. Tulee varmaan laskemaan kun tässä eteenpäin mennään, mutta sitten saakin kohta jo ottaa jotain rautalisää, kun on eka kolmannes mennyt. Niillä sen sitten saa pysymään edes kohtalaisena..

Sairaslomaa olisi lääkäri kirjoittanut, jos olisin tällä hetkellä työelämässä, mutta kun olen esikoisen kanssa kotona, niin eipä sillä sairaslomalapulla mitään olisi tehnyt :LOL: No, onneksi mulla on nyt viime viikkoina jo pikkasen ruvennut helpottamaan tämä olo. Liikkua en ole vieläkään jaksanut normaalisti, mutta ei oo pahoinvointi enää kokopäiväistä ja välillä jopa joku ruokakin jo maittaa. Jihuu!

Tyytyväinen olen, että ei ole maha vielä popsahtanut niin näkyviin, että ulkopuoliset olisivat huomanneet. Aamuisin maha on ihan littana, mutta kyllä se iltaa kohti aina esille tulee. Kumpu tulee tälläkin kertaa vain niin ylös, että ei vielä mitkään housut kiristä eli ihan normaaleita vaatteita täällä vielä käytetään. Ja huomisen jälkeen sitten en enää välitäkään, että huomaavatko muut, kun on ultra käytynä. Ja sitten varmaan aletaan kertoa jo läheisille enemmän odotuksesta. Tällä hetkellä siitä ei vielä tiedä kuin mun 2 siskoa..

Huomiseen odottavaisin mielin

Loviisa ja rv 11+5 (saa nähdä muuttuvatko ultrassa)
 
ALM, siitä mäkin olin rikki kun eivät heti lähettäneet mua jatkotutkimuksiin. ENKÄ mä mitään sairaslomaa edes saanut. Eilen olin 14h töissä ja nyt oon illaks taas menossa. Ja mun tekis vaan mieli nukkuu :/ . Olis pitäny ite osata vaatia, mutta kun olin ihan shokissa sillon...
 
Selis :hug:

Itellä tosiaan tuli verta vähäsen ja tuli noin viikon kuukautisten jäämisestä. Mua sillon neuvolatäti ja sairaalan kätilö yrittivät saada rauhoittumaan, että on normaalia (mulla tuli tosi vähän verta), sopii kuukautisiin, voivat tulla koko odotusajan. Käskivät lähteä päivystykseen, jos tulee paljon ja kivun kanssa ei pysty olemaan.

Olo on rauhottunu ja rauhottu kun käytiin ultrassa yksityisesti. Mutta olin sillon heti neuvolaan yhteydessä ja mulle anto neuvolatäti heti kaks päivää sairaslomaa ja käski levätä!

Ota maanantaina neuvolaan yhteyttä, jos sulla on sellanen olo, ettet pysty olemaan töissä. Pari päivää tekee ihmeitä!!
 
Maira tuollalailla minäki tein ennen ultraa et kello soimaan yöllä et muistin käydä pissalla ja et jaksaa aamun olla käymättä veskissä :D

Selis tsemppiä viel sinne, kumpa kaikki olis kuitenkin hyvin =) mullahan oli myös semmonen tapaus et menin päivystykseen vuotelun takia, lääkäri laitto lähetteen ultraan äitiyspolille ' alkuraskauden keskenmenona' ... sillon oltiin miehen kans aika maassa mut niin se vain syke ja elävä alkio löyty :heart:

raskas on olo.. alavatsalla painetta ja painoa. hyvä niin, et olo on 'raskaana oleva' =)

marjutti ja masuvauva 10+6, jee huomenna taas poksuu ja neukkula aika :heart:
 
Maira Tsemppiä ultraan! :wave:

Loviisa Oi, sullakin jo huomenna np-ultra, ihanaa! Tsemppiä sinne! :) Mulla on kans normaalisti matalat verenpaineet. Ne huitelee yleensä just jossain 80-90/60-70, mua välillä huippaa ja varsinkin sillon, jos nousen kyykystä ylös, tähtiä vain näkyy silmissä. Toivottavasti tuo paine ei enää laskis, mutta eipä sen kyllä tarvis niin noustakkaan.

Selis Hui mitä työpäiviä! Aivan järjetöntä touhua, ettet ole saanut saikkua. Eihän potilaan velvollisuus ole tehdä päätöksiä omasta voinnista ja diagnooseista, joten kyllä lääkärin olisi pitänyt tuo saikku tajuta kirjottaa. Voimia! :hug:

Huh, ihan järkky turvotus päällä. Mulla on päällä sellaset housut mitkä on normaalisti tosi löysät ja vaatii ehdottomasti vyön, että pysyvät päällä, niin joudun olla ilman vyötä ja nappi auki :eek: Ja voi elämä mulla menee hermot näiden ilmavaivojen kans :headwall: :headwall:

Nyt BB:n pariin :wave:
 
Iltaa,

Maira mä tein kans silloin esikoisesta niin et kello soimaan :)
Mä herään yleensä jo kertaalleen yössä veskiin muuteski, loppurskaudessa sit 3x jos vanhat pitää paikkansa :p

Tsemppii ultraan menijöille :hug:

Tääl kans huippaa, nälättää, turvottaa, pierettää, naurattaa ja itkettää..että raskaana ollaan yhä :)

Hm 8+0
 
Huomenta mammat!

Eipä tässä paljon oo kelloa tarttenu soimaan laittaa, taas meni yö tunnin välein heräillessä.. :whistle: Ja mikä ihme siinä että kun tietää ettei jotain saisi tehdä niin koko ajan on tarve tehdä se.. :p
No mutta, palaan asiaan kun saan ultra kuulumisia. :heart:

maira ja mytty 9+3
 
Huomenta!

mairalle tsemppiä ultraan tänään!
Ja Loviisalle Np:hen.

Mä jo niin aattelin että nyt tää varmaan on jättäny mut rauhaan tää pahoinvointi, mutta se johtuukin siitä varmaan, että viikonloppusin saa nukkua pitempään. Tänään taas on sellanen et
:$
Ei okseta, mut yökkäyttää koko ajan. Sit on se, että mä en kestä yhtään että limaa tulee nieluun, se saa mut oksentamaan. no fun! :/
Sit, sitä mä kans mietin, et voiko oikeesti noi lonkkakivut alkaa jo tässä vaiheessa? Siis ku mullon ollu nyt parina yönä sellanen, että mä en voi vasemmalla kyljellä nukkua ollenkaan, kun sitä vasenta lonkkaa alkaa särkeen tosi paljon, ja sit jos menen oikeelle kyljelle, niin sitä vasenta lonkkaa särkee sittenkin, siihen auttaa taas se että laittaa peiton tai tyynyn jalkojen väliin, että se lonkka on suorassa. Sit ei satu niin paljoa. Mut hankalaa on, ku ei voi enaa mahallaan nukkua ku tuntuu epämiellyttävältä ja selinmakuulta käännyn yleensä heti kylelleen ku oon nukahtanu....Mut siis heräsin tähän lonkkakipuun useasti viime yön aikana.
Eli paljon unettomia öitä luvassa loppuun päin mentäessä....

buam 11+5
 
No nyt on tehty vilkasu, ultrauksen teki neuvolan hoitajatäti joka ei normaalisti ultraa, joten hieman hakusessa oli. Ekaks kun se löi sen öö, systeemin mahalle, näin heti kohdun ja oltiin näkevinämme syke, sitten se ei enää löytänyt sitä, joten en tiiä harittiko silmät vai oliko hoitajan kokemattomuudella osuutta asiaan. Noh, kohtu oli joka tapauksessa kasvanut ja pyöristynyt, epäiltiin myös sitä että on hyvinkin mahdollista että en olekkaan ihan niin pitkällä mitä on laskettu alunperin, se nyt ei sinällään tullut yllätyksenä koska oon itekki sitä tässä uumoillu, joten mytty vois olla niin pieni ettei vielä näykkään.
No joka tapauksessa, pääasia on se että kohdussa oli tapahtunut ihan selviä muutoksia, joten mun omat epäilyt siitä että oon kuvitellu kaiken voidaan heittää romukoppaan! :p
Uus ultra on marraskuun alussa jolloin kaverin pitäis jo näkyä ellei sitten ole käyny jotain.
Mutta nyt kolahti päähän ihan oikeesti, musta tulee äiti! :heart:
Täällä mä nyt tuijotan kuvaa mun kohdusta, taitaa alkaa päässäkin jo viiraamaan... :D

Maira ja mytty ?

Muoks. hei te joilla on kokemusta, neuvolantäti sanoi että sit ku jotain alkaa näkyy niin se näkyy sellasena valkeena pisteenä kohdussa, onko näin oikeesti?
 
Huomenta!
En ole hetkeen kirjoitellut, enkä oikein jaksanut käydä edes lukemassa. Tuntuu että vaikka ei varsinaisesti nukuta niin koko ajan on sellainen nuutunut ja väsynyt olo.

Neuvolassa on käyty viime viikolla jo ja painoa tullut KUUS KILOA :eek: :kieh: Kyllä on ollut turvotustakin ihan kiitettävästi mutta kyllä se silti vähän yllätti. Ehkä sitä ei sitten jatkossa enää tule niin paljon, ei ainakaan muissa raskauksissa paino noussut kuin n. 10 kg. Tässä ilmeisesti kuitenkin huomattavasti enemmän :D

Np-Ultra on viikon päästä maanantaina. Sitä odotellaan innolla. Kohtu tuntuu selkeästi vatsan päältä tuossa navan alapuolella, en tiedä muuttuuko viikot sitten vai onko mies oikeassa ja vatsassa olisikin kaksi ;) :D
Äitiysvaatteita tilasin jo silloin muutama viikko sitten ja ensi viikon aikana niiden pitäisi sitten tulla, hyvä, nimittäin en meinaa enää mahtua farkkuihini :whistle:

Meillä on poltin rikki tuolta mistä tulee lämmöt asuntoihin ja lämmin vesi :/ Eilen jo laski asunnon lämpötila 16 asteeseen vaikka patterit täysillä eikä päässyt suihkuun kun ei tullu lämmintä vettä. Iltamyöhäsellä mies soitti vielä päivystävälle talonmiehelle ja se kävi katsomassa ja totesi että poltin on rikki mutta siihen aikaan sunnuntai-iltana sille ei voi tehdä mitään. Tänään kai pitäisi saada uusi poltin, en tiedä kuinka kauan sitten menee aikaa ennen kuin asunto lämpiää! Toivottavasti pian, olen muutenkin vilukissa. Herätessä oli lämmintä 16,2 astetta sisällä. Lapsillekin puin sukkahousut ja collegehousut, t-paidan ja pitkähihaisen paidan päälle kun on niiiiin kylmää. :$

Raskausoireita ei oikeastaan enää ole. Ruoka ei ( ONNEKSI ) maistu yhtä hyvin kuin alkuraskaudessa ja välillä on tosiaan ihan vaikeakin keksiä jotain mitä saisi alas. Suolakurkut menee aina.
Karkit ja suklaat on jääny kokonaan pois ruokavaliosta vaikka ennen olen tykännyt niistä kovasti. Niitä en ole voinut syödä enää moneen viikkoon vaikka kaapissa olisikin tarjolla.

:hug: kaikille ikäviä uutisia saaneille! :(

Nyt nousen pois tästä koneelta etten palellu tähän tuoliin.
Jaksamisia kaikille! :)


Ainiin, neuvolan laskurin mukaan la. olisikin 7.5.2010 eikä 8.5. niinkuin netin laskurit näyttivät. Mutta ensi maanantainahan se sitten selviää :)

ce-bra ja pikkuinen 10+3 :heart:
 
Olen joka päivä juttuja lukenu, mut itse kirjoitus on jäännyt.
Raskausoireet alkavat helpottaa ja palailen elävien kirjoihin. Vitamiineista joku kysyi, mä oon syönyt koko ajan raskaus monivitamiineja, muita en aio käyttää.
Painoa on mulle tullu noin 4kg ja maha on pyöristynyt paljon, no kolmas lapsi tulossa, niin valmiiksi venyny.
Tänään olisi neuvola, nyt viikot 11+3, jostain syystä jännittää kauheesti kuuluuko sydän äänet ja kaikki tulokset....
Olen nyt vähän hölmö, mut mistä noita kuvia esim. mahakuvia voi katsoa mitä olette laittaneet?
Hyvää maanantai päivää kaikille!
 
Huomenta!

maira onnea ultrakuulumisista!

Monella muullakin oli tänään neuvolaa ja ultraa, onnea matkaan niihin :flower:

buam :hug: ikäviä kipuja sulla, toivottavasti ei koko raskausaikaa tarvitsisi niistä kärsiä..

ce-bra voi jesta 16 astetta! Mä olen ihan jäässä vaikka meillä on 21 astetta.. Täällä myös pattereissa häikkää, kahdessa huoneessa ei ole päällä ollenkaan, on tuo taloyhtiön lämmönsäätelyjärjestelmä ollut jo pari vuotta ihan sekaisin, onneksi tänä vuonna korjaavat sen..

Heidi0609 Tässä odotuspuolella on jossain semmonen mahakuvia alkupuoliskolta- ketju, johon on ihmiset laitellut kuvia ennen 20 rv:a. Löytyy myös loppupuolen kuvaketju. Kannattaa etsiä, ei ole aina etusivulla. Ite näin esikoista oottaessa on kiva kattella että minkähänlaista sieltä on odotettavissa :LOL: Huomasin muuten että meillä on sama synnäri, ehkäpä törmäillään käytävillä keväällä :wave:

Itseä on nyt viikonlopun pohdituttanut asunnon järjestely :) Mies toppuuttelee että älä nyt hyvä ihminen ihan vielä tollasia mieti, mutta hätänen kun oon... Meillä on kolmio, joten vauveli mahtuu tänne hyvinkin. Hieman järjestystä joudutaan meidän makkarissa muuttamaan että sinne saadaan pinnasänky mahtumaan ja kun lapsi on isompi on ostettava kaappia tms että saadaan hälle omaan huoneeseen raivattua kaappitilaa. Tietokone on pakko vaihtaa läppäriin, ei tule mahtumaan meille enää tää pöytäkone tai oikeastaan tää itse pöytä. Musta on kiva miettiä minkälaisen pesän mä rakennan, vielä kun sais sen lottovoiton :) miten muilla, meneekö asumisjärjestelyt uusiksi uuden tulokkaan myötä?

Mukavaa viikon alkua kaikille ja voikaahan paksusti :D

A-L-M ja mörkä 11+0 :heart: (poks!)
p.s ikinä en ole ollut näin pitkällä raskaana!
 
Raskausoireista: täällä jatkuu ällötys, turvotus, väsymys ja ajoittainen v*tutus :( Sitten kun tuo pikkunen pitää yöllä hereillä niin koko päivän kestävä horros on taattu. Viime yönä se herätti eka puoliltaöin kun piti tuttia laittaa, sit kahelta syömään ja viideltä kitisemään...ja mullekun on aina ollut yöunet niin tärkeitä :ashamed: No nyt on aika laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja varautua siihen, ettei ensi kesänä paljon ole "omaa aikaa" :)

A-L-M Meillä menee asumisjärjestelyt ainakin siten uusiksi, että makkariin pitää änkeä toinen pinnasänky. On meillä yksi huone, josta tulee sitten lastenhuone, mutta en haluaisi esikoista siirtää vielä sinne, kun on niin pikkunen toisen syntyessä.
 
A-L-M meillä myös pitää makkariin tehä sen verran muutoksia et pinnis täytyy tietenki hankkia ja saada tänne mahdutettua,ja tietokone pöytä lentää meiltäki pois. sen tilalle sit kannettava. muuten aikalailla kaikki säilyy niinku ennenki =)

Maira mulla näky 6+5 semmonen musta aukko ( raskauspussi ) ja sen sisällä sit semmonen 'mato' :LOL: vaaleenharmaana näky se , noin 8 millinen vauveli =) oon laittanu jonnekki tonne aikasemmin kuvankin siitä ultrakäynnistä.

kiva neuvolareissu oli, äänet kuului :heart: oi että on hienoo, uskallan jo olla aika varma et kyllä me tää vauva saadaan kotiin asti :heart: ihan mahtavaa =)

marjutti ja masuvauva jo 11+0 :D
 
maira oon myös molemmista käynyt varhaisultrassa 7+ viikolla ja se näkyy tosiaan musta aukko eli raskauspussi?? missä pieni valkea katkarapu :D ja sykkeen oon erottanut molemmista myös selvästi ite...nyt tämän kohdalla se oli vieläkin selkeämpi kun esikon...

täällä pitäis ruveta siivoomaan ja ei olis oikein virtaa |O |O mut pakko sitäkin joskus...
mulla ollut nyt kuvotusta ihan ympäri vuorokauden :x yölläkään ei meinaa saada nukuttua kun vatsassa velloo kokoajan...jaa sit tuntuu että se menee ohi ainoostaan että syö jotain suolasta mut ei se kuitenkaan pitkään pysy poissa...

no mut nyt siivoilemaan kun esikoinen viel nukkuu... :wave:
 
Heips!

Mulla oli ensimmäinen neuvola viime torstaina. Kaikki oli hyvin. Sydänääniäkin yritettiin kalastella, mutta ei kunnolla löytynyt. Välillä siinä vekottimessa kävi ne lukemat ja sitten taas hävisi.
Tänään sitten oli jo lääkärineuvola ja omaksi onnekseni lääkäri sai kuin saikin sydänäänet kuuluviin :heart:
Nyt voi huokaista sinne ultraan saakka joka on 3.11.
 
Hmmm, kaverin kanssa (on yhden jo saanut ja odottaa toista) tutkailtiin sitä ultra kuvaa ja tultiin siihen tulokseen että se hoitaja ei oikein ole tiennyt mitä on tehnyt, kuva on ensinnäkin otettu tosi "kaukaa", siinä näkyy siis melkein kaikki mun sisälmykset, ei se hoitaja suuremmin painellu tms. sitä anturia. Ja muutenkin vaikuttaa siltä ettei kohdistus ole ollu ihan siellä missä pitäis, näyttää nimittäin siltä et elämän alku pötköttelis ihan kohdun pohjalla, siellä näkyy nimittäin sellanen harmaa "mato" kun oikein kattelee, tuntuu vaan jotenkin niin hölmöltä ajatus ettei siellä mitään näkyis vaikka viikkoja oliski se muutama vähemmän ku arvio on. Se hoitajan touhuaminen oli muutenkin vähän sen olosta ettei ole suuremmin sitä laitetta käyttänyt, meillä kun on erikseen ultra laitteen hoitajat, neuvolan tädit ei normaalisti koske siihen, kaiken se teki tosi hätäsesti ja ei varmasti minuuttia kauempaa ees yrittäny kattoo vaan sano heti ettei täällä mitään näy.
Joka tapauksessa kohtu näkyy ja on kasvanu selvästikkin...Hmm...Ärsyttävää, miten mulle osukin tuollainen melko hätäinen vanhempi täti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Hmmm, kaverin kanssa (on yhden jo saanut ja odottaa toista) tutkailtiin sitä ultra kuvaa ja tultiin siihen tulokseen että se hoitaja ei oikein ole tiennyt mitä on tehnyt, kuva on ensinnäkin otettu tosi "kaukaa", siinä näkyy siis melkein kaikki mun sisälmykset, ei se hoitaja suuremmin painellu tms. sitä anturia. Ja muutenkin vaikuttaa siltä ettei kohdistus ole ollu ihan siellä missä pitäis, näyttää nimittäin siltä et elämän alku pötköttelis ihan kohdun pohjalla, siellä näkyy nimittäin sellanen harmaa "mato" kun oikein kattelee, tuntuu vaan jotenkin niin hölmöltä ajatus ettei siellä mitään näkyis vaikka viikkoja oliski se muutama vähemmän ku arvio on. Se hoitajan touhuaminen oli muutenkin vähän sen olosta ettei ole suuremmin sitä laitetta käyttänyt, meillä kun on erikseen ultra laitteen hoitajat, neuvolan tädit ei normaalisti koske siihen, kaiken se teki tosi hätäsesti ja ei varmasti minuuttia kauempaa ees yrittäny kattoo vaan sano heti ettei täällä mitään näy.
Joka tapauksessa kohtu näkyy ja on kasvanu selvästikkin...Hmm...Ärsyttävää, miten mulle osukin tuollainen melko hätäinen vanhempi täti...
Sori mut pakko kommentoida :whistle: sullahan on viikkoja jo 9+ ?Näkykö sykettä ultrassa? Eikö tää terkkari (joka ei ole laitteita käytellyt) kommentoinut hommaa mitenkään? Tai siis oliks hänen mielestään ihan ok että nuilla viikoilla kuvassa näkyy vaan harmaa mato...?
Voitte hirttää mut koska sanon tän, mut seuraavaa ultraa varten pyydän sua varautumaan siihen, et alkio ei ole kehittynyt viikkoja vastaavasti. Ts. kehitys pysähtynyt vkolle 6-7..... :'(
Rukoilen että olen väärässä ja sinulla kaikki hyvin mutta ehkä kertomasi perusteella tämäkin vaihtoehto kannattaa huomioida....anteeks että kommentoin mut oli pakko :headwall:
 
Älä huoli, oon siihenkin varautunu, mutta pääsääntöisesti tässä nyt epäillään että viikkoja ei oliskaan se 9+ vaan pikemminkin 7+ tms... mut en tiiä, mä oon melkoisen varma ettei toi tantta tienny itekkään mitä teki, ajattelin seurata nyt koti dopplerilla alkaako sieltä kuuluu mitään kun tähän asti en oo vielä kuullu...Tätihän siis meinas että sillä ei olis näkyny mitää. Mä oon aika hukassa tässä nyt itsekki ja mietin että soitanko mamma polille että haluan sinne ultraan, josko siellä pääsis sellasen ihmisen käsiin joka tietää mitä tekee...En minä tiiä, mun mielestä tää kuva on muutenkin ihan omituinen..


 
Hellurei B)

Tääl on käyty ultrassa ja siel heilu pikkunen :) Kaik sanoi et on hyvin ja syke nähtiin mutta ei kuultu :| Labrassakin kävin heti kun seulonta otetiin, siel ne teurasti mun suonia kun ei millään meinannu löytää, oikeen kaivamalla kaivo sillä neulalla :kieh: Sit vaihto paksumman neulan ja tökkäs summamutikassa, sit saatiin muutama tippa :LOL:
No nyt ootellaan parinviikon päähän nii päästään neuvolaan jälleen =)
Ainii, tärkein.. vaihtasko joku että LA 1.5, vappuvauva :heart:

Mutta en nyt kirjottele enempää vaan meen tekaseen ruokaa ettei laihu :D

KyyneltenHymy & Tulokas 11+2 (Nimi viel hakuses)
 
Maira: voi pyhä sylvi...se terkka ei ole todellakaan tiennyt mitä tekee...
Ei ole edes osannut kohdistaa anturia oikein, kuvasta päätellen. Tuon hullun kuvan perusteella ei kannata tehdä johtopäätöksiä mihinkään suuntaan :/ Tsemppiä :flower:
 

Yhteistyössä