<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

Kissoista Meillä on tuo kissavanhus 13v ja pysyy. Hiekkalaatikkoakin siivoilin esikoista odottaessa ja käsienpesuhan se tappaa mahdolliset pöpötit. Kun ny ei myöskään nenäänsä työnnä kiinni hiekkaan ja vedä syviä henkosia, mutta meikällä luontaisesti tupaa tuo nenu menemäänihan toiseen suuntaan, kun on sen verta väkevät tuoksut.
Imuroida pyritään nyt vähän useammin kun tuo 8kk moppailee pitkin lattioita. Meillä on kissalle tehty selväksi ettei pinnis ja vaunu ole häntä varten. Ihan muutaman kerran olen kissan tavannut vaunusta nukkumasta ja on saanut sellaiset kyydit, ettei ole uudestaan mennyt pitkiiiin aikoihin.
Noin muuten vähän säälittää kissa koska on aina ollut kova sylikissa ja nyt on jokseen jäänyt paitsioon. Tyttö kun 'hellii' ( = repii ) kisua niin nopeasti se vaihtaa vähän korkeammalla pötköttelemään.
Kyynelten hymy Kai teet anopille selväksi että teidän kissojen asioista päätätte te. "Hävittää" on aika julmasti sanottu toisten lemmikeistä :(

:hug: Kaikille joilla epävarmuutta raskauden kanssa. Se vissiin vaan kuuluu asiaan ja voi hyvinkin hetkellisesti jatkua pitkin raskautta, milloin ei ole oireita tarpeeksi tai liikaa oireita tai myöhemmin ei liikkeitä tai kivuliaita liikkeitä liikaakin jne... Kaikenlainen vuoristorata korvien välissä on ihan ilmeistä ja normaalia tässä tilassa. :heart: Jaksua vaan ja koittaa olla liikaa miettimättä jos alkaa ahdistaa.

MMV Kiitos, olen oikeilla linjoilla siis :heart:

Neuvolassa käyneet Onko teill epuhuttu siitä sikaflu rokotteesta? Eikö raskaana olevat saa sen ekojen joukossa? Milloinkohan?

Iituska Teillähän on hienosti asiat, mä muutan kans sinne!! ( minneköhän? ;) ) Meillä päijäthämeessä ainoastaan NT. Viimeksi käytiin rakenneultra yksityisellä tai 4D, hieno kokemus sekin mutta aika kallis.

Täällä oli aamu taas aika vetämätön, ei oksua mutta jotenkin ei vaan meinee päästä käyntiin, tuijotin kahvinkeitintäkin tovin miettiessäni että maistuuko se aamukahvee vai ei..keitin sitten kuitenkin ja kupillinen meni..tosin puolet maitoa edelleen.

No niin, taas tänään yritän ajoissa nukkumaan ja saas nähdä.

Hyvää yötä ja -vointia!

HM 7+4
 
eli aamulla sain sitten heittää vatsanesteet pönttöön,vesilasillisen nautittuani :x ja sen kokemuksen olisin jättänyt kyllä väliin :whistle: miehelle siinä sit vaan heitin (joka naureskeli vahingoniloisena sohvalla että"onks sun darra") että jos tää nyt olis pojan merkki, kun tuosta tytöstä voin niin hyvin koko ajan...mieheni ovasti toivoo poikaa...

huomenna olis sitten ultrailut aamulla :heart:

nyt vähän lueskelen mitä ootte kirjotellut :D
 
Moikka!

Jos nyt sitten minäkin uskaltaudun kirjottelemaan, kun olen jo hetken teidän juttuja seuraillut..
Ensimmäistä odottelen ja meille kävi sellanen puolitahallinen vahinko. :) Molemmat vielä opiskellaan, niin oltiin ajateltu ettei ihan vielä, mutta toisin kävi.
Tänään oli ensimmäinen neuvola ja paljon lappusia ja luettavaa tuli mukaan. Kaikki oli ihan kivasti. Ultraan välissä ja seuraavan kerran neuvola vasta joulukuun alussa. Tuntuu että siihen on hurjan pitkä aika :D

Laskettu aika on 29.5.2010 ja Kätilöopistolle sitten pullauttamaan :D

On tosiaan vähän sellanen olo, että oonkohan sitä raskaana ollenkaa, kun oireita on niin vähän. Mutta on sitä väsymystä, rintojen aristusta ja pientä satunnaista pahaaoloa. toivottavasti ei tulis enempää, siis pahaoloa.

Kuinkakohan sekavaa tekstiä tuli :whistle:

Pumilus 6+5
 
Iltoja!

pumilus, tervetuloa joukkoon :D .

Mulla ei ollu tänään illalla yhtään turvotusta, jei! Joskos rupeis vihdoin hiukan tasottumaan. Pari lisäkiloa on jo silti tullu :/ , vaikka ite aattelin että en haluis vielä alussa lihoo... Kaipa rinnoissa osa ainakin kun ne on niin muhkeet nyt. Mä en kestä jos tarvee ostaa uusia kun se on muutenkin näillä kuppikoilla niin saamarin hankalaa ja nyt jos vielä tarvii isommat niin en kyllä varmaan helpolla löydä |O .

Mies suostui tuohon alkuraskauden ultraan ja oisin varannu ajankin, mutta en saanu enään. Tai en sieltä missä ois ollu edeullista käydä. Nyt vaan tarvee venailla neuvolaa parisen viikkoa ja sitten pääsee jo pian np-ultraan. Tää aikahan menee kuitenkin tosi nopsaan kun kohta taas viikot poksuu. En vaan oikeen kässää kun jokapaikassa kun laskee missä mennään niin tulos on eri?? Outoa, ehkä täytyy vaan venailla että pääsee np-ultraan.

 
Iltaa!

Tervetuloa uudet toukomahat!

Selis Täällä sama vika, utareet sen kun leviää. Mulla ennestään jo D/DD kuppi niin onhan siinäkin jo mun mielestä ihan riittävästi... Nyt tekee kovasti omat liivit tiukkaa, pitäis hommata uudet ja isommat vaan tää sairastelu on estäny sen aika tehokkaasti...

Meillä kolme koiraa, lapsettomien ihmisten lapsia suoraan sanottuna. Ensimmäisenä taloon tullut (labukka) taitaa aavistaa jotain, sillä on muuttunut kamalaksi sylivauvaksi ihan yhtäkkiä.

Ummetuksesta on ollut puhetta, mulla ei ole ummetusta, päin vastoin... :ashamed: Mulla on endon takia leikelty suolta paljonkin ja pätkiä välistä poistettu (peräsuolta). Näiden leikkausten jälkeen on mulla maha toiminut väh.2 kertaa päivä, nyt raskausaikan vieläkin useammin.

( . )

Tänään taas oli ultra. Siellä pikkunen köllötteli, sydän läpätti hurjasti ja vaavi liikkui kovasti. Tää oli nyt tällä haavaa mun viimeinen kontrolli endometrioosipolilla, tästä edespäin siirryn äitiyspolin asiakkaaksi. Vihdoinkin! :D
Turvotus on ihan mieletöntä, ajattelin tänään hakea puntarilta shokki hoitoa kun olen nyt koko viikon sairastanut ja löhönnyt sohvalla pyjamanhousuissa. Pahoinvoinnin kanssa oli nyt pari päivää hyvä tilanne ja syötyä tuli varmaan ainakin kolmen edestä. Painoa ei kuitenkaan ollut tullut kuin max. 200-500g, mun painolla tosin sekin on liikaa. Kun käytiin naapurikaupungissa tuon ultran takia niin kävin samalla ostamassa elämäni ensimmäiset äitiyshousut! :heart: Tuntui nuo viimeisetkin omat housut ahdistavalta kun ne tänään eka kertaa viikkoon kiskoin jalkaan.
Nyt iltaa kohti on pahoinvointikin palannut, vähän se on syömisiä rajoittanut. Flunssa ei vain tajua häipyä, yritin soittaa tänään lääkäri aikaa saikun jatkamista varten vaan ei onnistunut. Olen sitten omin luvin koulusta pois vielä huomisen ja sitten alkaakin syysloma. Haluan parannella tämän taudin rauhassa pois, toivon mukaa sairastelut olis nyt sairasteltu vähäksi aikaa.

Ihanaa, lauantaina poksuu kaksi numeroisiksi! :heart:

Haave & Helmi-Orvokki 9+5
 
emv
Huomenta!

pumilus: tervetuloa! :wave:

Mulla kans rinnat kuppikokoa isommat kuin aiemmin, tosin mun kuppi oli b ja nyt siis c. Aika mukavat itseasiassa, ukko tykkää myös ;) Tämmösinä kun pysyis niin ois kiva, mut haaveeks taitaa jäädä...kai ne elää omaa elämäänsä raskauden ja imetyksen ja senkin jälkeisen ajan.

Cristiina: kerrothan sit ultrakuulumiset meillekin? ootan omaa np-ultraa jo aika paljon...on vasta 28.10.

Haave: onnittelut äippäpolille siirrosta! Paranemisia! :hug:

ON: Toistaiseksi eka työvuoro sujunut hyvin näin puolentoista viikon tauon jälkeen. Puoli ysiltä pääsee lähtee ajelemaan kotio päin, joten jo pitkälti voiton puolella ollaan. Eri tavalla kyllä väsyttää tässä yövuorossa kuin ennen raskautta...ei varmaan ihme. Vähän on etova olo mut se varmaa johtuu just tästä valvomisesta.

-emv ja james jessenpoika 8+6
 
emv
Obs! Vielä tein sellaisen huomion kun lueskelin mitä oon tänne palstalle aiemmin kirjoitellut ja mistä palstalla puhuttu, et hyvin kyllä huomaa jo omis kirjotuksis mielialojen vaihtelun...välillä yhtä jipiitä ja välillä hirmu valitusta! Onneks te ootte olemassa! :LOL: Ukko sanoikin yks päivä et onks hauskaa kun on joku paikka missä käydä avautumassa, jep, kyllä on! Sitä paitsi, vähemmänhän se silloin saa osakseen, vaikka hienosti ottaakin vastaan. So thank you ladies :heart: :heart: :heart:

-emv ja james jessenpoika 8+6
 
Oikein hyvää huomenta kanssamammailijat! :)

Olipa mukava herätä pikku pakkaseen, piristää kummasti!
Tästä tulee hyvä päivä, isäntä tekee just lähtöä töihin ja mä odottelen et äiti tulee, lähdetään sitten kaupungille etsimään sille vaatteita, josko vaikka itellekki jäis jotain käteen.. :whistle:
Maanantain ultrakin keventää kovasti mieltä, en malttais odottaa.. :heart:

POKS 9+0 :D
 
Huomenta!

Puolituntinen meni listoja muokkaillen tässä :D Tervetuloa vaan uudet :hug:

Inkeri- varmistan vaan että olikos teillä esikoinen odotuksessa nytten?

Ja MetsäMörrinVaimo, onko tuo sun LA tuolla viestissä oikein, jos on niin muokkailen sut listalle :D Kuulosti vaan niin hassulta kun siirryt huhtikuisista tänne toukokuisiin ja LA oli 5.6, jos oikein tiirailin sun viestiä :D

Kamala kun ällöttää taas.

Jäi eilinen neuvolalääkäri vähän mietityttämään kyllä. Mulla oli yks kierto lyhyempi muita tossa kesällä, joten se varmana sotki sitten näitä myöhempia kiertoja hiukan. No mitäpä sitä suotta ihmettelemään, odotellaan vaan ultraa :)

Joo. Pakkasta löyty peräti -3,5 aamulla mittarista ja aurinko paistaa, oikein mukava keli. Tulisipa tännekin lunta, vaikka se 40cm kerralla, ei harmittaisi yhtään :D

Ummetuksesta. Mulla vaihtelee vatsan toiminta, useimmiten aamulla "rymisee" ja illalla tukkoilee. Tällä liikunnalla, ei mikään ihme jos alkaisi ummettaa. Ihan alun raskausoireinahan mulla olikin ummetus jo. Närästystä tässä odotellaan kovasti. Ja JOS ei alakaan jouluun mennessä, niin meidän tulokkaalla on sitten munat :attn:

Kerhoilupäivään valmistautumaan lähtee hän :wave:
 
Kissoista vielä, niin siis en mä pelkää että kissat aiheuttaisi allergiaa, vaan että vauvalla niistä huolimatta olisi allergia. Mun mies kun on pienenä ollut allerginen aika monelle asialle, kissoille myös. Väittää olevansa vieläkin, mutta on vissiin aika hyvin siedättynyt meidän kissoille kun ei enää ole mitään oireita. Seurustelun alussa vähän olikin. Mutta esikoisella tosiaan ei ole mitään allergioita, ja uskon että johtuu ainakin osittain siitä että meillä on aina ollut eläimiä. :)

haavemamma73, mulle neuvolassa sanottiin että se sikaflunssarokote on tulossa tässä loppusyksystä ja että siihen sitten kutsutaan erikseen. Ei vaan puhunut mitään siitä, kannattaako sitä ottaa vai ei.. Sit se sanoi, että jos tulee oireita, niin on oikeutettu siihen Tamiflu (?)-lääkitykseen.

Imoen 9+3
 
Meillä on yks kissa ja ei kyllä oo ikinä käyny mielessä että luovuttais :D Siis toki jos jotain allergiaa ilmenis niin sit mut muuten ei. Kissanhiekkaa en oo odottaessa vaihtanu enkä varmaan vaihda nytkään, mies tekee sen muutenki vähän useemmin kun minä. Kissa nukkuu meiän vieressä tyynyllä ja usein nukkui vauvan jalkopäässä. Esikoisen kanssa kun hermoilimme niin ostimme sellasen kissaverkonkin sängyn päälle ettei kisu pääsis sinne mutta ihan turha ostoshan se oli :saint: Kisuli aina nuuhkii vauvaa kun tullaan ja se riittää, ekan kanssa oli toki kiinnostuneempi mutta tokan kanssa kohautti olkiaan ja totes et nähty juttu. Ainoo ongelma mikä eteen on sillon tällön tullu on se että kissa yrittää välillä leikkiä lasten kanssa koukkimalla jne, mutta oon kyllä aina ollu tilanteen tasalla. Karvoja ei meiän kissasta lähe oikeestaan ollenkaan.
Kissanhiekkalaatikosta tosin kyllä löytyy sillon tällön vaatteita ja leluja, mitenhän ne sinne joutuu :whistle:

varanikki: mulla tokaa ootellessa sanottin noin myös ja viikon mentiin lasketussa taaksepäin, mut voithan sä silti tänne jäädä :D
Harmittaa kun ekaa lekurikäyntiä ei ole ollenkaan joten ei tuota käsikopeloakaan, olis halunnu vähän tietää tuntuuko kohtu normaalilta jne. Mutta toisaalta jos kasvanut kohtu jo tuntuu ja näkyy niin pakkohan siellä on jonkun asua.
Mites muut, tunnetteko jo kohdun?

Mä haluun kans lunta paljon!!! :xmas:

Oon kyllä kade kun joillain katotaan ultralla joka neuvolakerta tai muuten usein, itselle kun saa riittää ne kaksi kertaa. Tokaa odottaessa kävin yhdessä ylimääräsessä ultrassa katsomassa onko vauva normaalin kokonen mutta ultraaja ei näyttänyt vauvaa kertaakaan, housut alas, kurkkaus, housut ylös ja kotiin :/

Mun neuvolassa ei tiedetty mitään sikarokotteesta.

Tervetuloa pumilus :flower:

Täällä olo ihan hyvä, ummetusta edelleen ja ilmavaivoja, mihinkä niistä pääsisi. Tekee myös mieli syödä koko ajan perkele. Ärsyttää kun varmasti alkaa paino heti nousemaan, uh, kun ahdistaa. Eikä mitään liikuntaa kerkeä, no ei auta itku ei.
Tänään kävin antamassa pissa- ja verinäytteet, yksi verinäyte jäikin ultrapäivälle.
Uni maistuu!

BTL :heart: nytty 9+5
 
Kolmas kerta toden sanoo, ikävä kyllä.

Ilmoittelen vain, että en tule liittymään seuraanne matkalla kohti toukokuuta. Eilen oli ultra, jossa ei näkynyt taaskaan merkkejä raskaudesta. Kolme tai neljä viikkoa näyttivät testit taas plussaa, mutta eipä ollut mitään todellista vastinetta. Lääkäri epäili pco:n aiheuttaneen lh-hormonin kanssa jotain omituisia heittoja, jotka olisivat sitten näkyneet testeissä. Mutta nyt plussien himmennyttyä ei sitten enää kannata ottaa verikokeitakaan, eli mitään todellista näyttöä asiasta ei saada, ellei sitten tämä sama tilanne uusiudu neljättä kertaa. (epäilen, että edellisetkin km:t ovat olleet samaa sarjaa)

Eipä tässä muuta. Turvallista loppuodotusta teille, jotka olette oikeasti raskaana.

-MM-
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja tervetulotoivotuksista!

PORKKANA: Kyllähän nuo viikot voi pitää paikkaansa vaikka sydänäänet kuuluikin dopplerilla jo selvästi 8+3. Minähän sain myös aikaisin ne kuulumaan kotidopplerilla, vaikka sen ultraäänisäde on heikompi kuin neuvolan laitteissa. Ja minulla on selvitetty uä:ssä millä viikolla olen. Ihmettelen kovasti kun en saanut siitä keskenmenneestä mitään kuuluviin näillä viikoilla vaikka yritin useamman kerran...Tietty istukan paikkakin yms. vaikuttaa.Mutta siis onnea äänistä
:heart:

MAIRA: Me ollaankin täysin samoilla viikoilla, myös täällä tänään täynnä 9+0.

Kukas siitä kirjoitti, että oli myös eka saanut alkunsa hoidoilla ja tää toka luomusti? En löytänyt enää sitä, vaikka etsin, ilmeisesti en kovin hyvin. Oliko teillä silloin kauan lapsettomuutta takana? Meillä oli 3-4 vuotta riippuen laskutavasta ja sanottiin ettei mitään mahdollisuuksia luomuun ole, mutta ovat ne lääkäritkin näköjään väärässä :)

Maanantaina mennään ultraan varmistamaan, että pieni on kasvanut hyvin, sillä edellinen km oli juuri rv 10. Syke kuului ainakin tänään vielä :heart: Siitä 2 viikkoa eteenpäin onkin sitten np ultra, mennään yksityiselle tekemään se kuten kaikki muutkin lääkärikäynnit.

Vähän paniikkia iskee kun olen jostain lukenut, että ripuli olisi yksi km oire ja tänään mahassa kouristellut. Toivon niiiin kovasti et olis jotain muuta...
 
Täällä on ollut yöllä vuotoa pikkuhousuihin tuli sen verran että piti vaihtaa. Päivänmittaan on tiputellut ja kävin lääkärissä ja sanoi että keskenmeno :'( . Nyt joudun oottaa ens viikkoon että saan TYKSiin lähetteen varmistamaan tän asian. Itketty on ja olo on voimaton.

Hauskaa loppuodotusta muille :flower:
 
Onpa tänään tullut surullisia uutisia, Selis ja Mollimelooni, olen todella pahoillani. Voimia teille molemmille. Selis, sullahan oli ihan kunnon raskausoireetkin päällä, ja sitten käy noin. Osasitko mistään aavistaa?Mollimeloonin tarinakin kuulostaa uskomattomalta. Ei voi muuta sanoa, kun että alkuraskaus on toden totta piinaavaa aikaa :(
T. Pohtijatar 6+4(kesäkuun pinosta,käyn aina täälläkin kuikkimassa, laskettu aika 31.5. =) )
 
heippa..

Ääh mä olen henkisesti ihan väsy!
meillä alkoi tänään oikeudenkäynti myllytys meidän hometalosta, ollaan asuttu vukrakämpässä maaliskuussa 2Vuotta!!
Nyt sitten kaksi vkoa hiljaiseloa ja sitten jatkuu oikeusjutut...

Varanikki, meille tulee viides ja viimonen. Sitte mä olen tehnyt näitä lapsia jo vaikka jonkun toisenkin puolesta :p

Kerroinhan mä vissiin jo että ultrassa oltiin käyty ja kaikki oli hyvin.
(hitsi kun ei aivot jaksa just pelata..eikä etsiä vanhoja kirjoituksia.)
Nyt vain odotellaan ensvkon lääkäriä.. ärsyttää kun pitää tavaraa esitellä ja ronkkia..
Vaikka just nyt ärsyttää kaikki... :headwall:
Mutta palataan ja kaikesta mun valituksista huolimatta oikein Hauskaa viikonloppua!
 
MolliMelooni ja Seilis oikein iso :hug: ja voimia! Harmitus!

Uusille masuille onnea :flower: !

Kisu, 9v sellainen löytyy myös täältä. Alkuun jännäsin miten kissalla ja neidillä sujuu, mut hienosti meilläkin on menny. Vaunut varsinkin kiinnosti kovasti, mut sai aina sellaista kyytiä jos löytyi sieltä, et ei hetkeen taas sinne menny :) . Huonommin on kisuliini saanu huomiota, mut kyllä hää sit illalla tietää ku lapsonen on nukkumassa, et sit vois silityksiä enemmän sadella.

Imoen :D , oiskin kivaa jos ois joku "tuttu" samaan aikaan sairaalassa.

Iitu09, meillä eka saatu IVF:llä ja nyt kun piti hoitoja taas aloitella, niin tulikin luomuylläri :heart: . Meillä oli kaikkiaan noin 8 v lapsettomuutta.

Nyt neiti heräilee...tsauuu!
 
tosi isot pahoittelu niille jota ovat kokeneet menestystä :hug: kyllä olen miekin täällä tänään jännänny kun viimeksi meni kesken juuri 6+5 jonka tänään olen... mulla hirvittää toi selkäkipu ku se on kuulemma selkeä oire keskenmenosta pelottaa koko aika! noh onneksi kuiten on noita pahoinvointeja niin ehkä sielä kuiten joku matkustaa... tulis vaan se maanantai niin pääsee ekaan neuvolaan...
 
BTL Jep, ne krampit on kyllä tosi kurjia ja hirveitä. Tänään mua nipistelly mahasta ihan hullusti ja ilmavaivoja on ihan hulluna :x :headwall: ENpäs oo aatellukkaan, että valkkarin tulo vois kertoo hiivasta? Nimittäin mullakin sitä lorisee :/

Iitu Tervetuloa! :hug: Ihana kuulla näitä luomu onnistumisia. Itselläni tämä lapsi, joka toivottavasti masussa kasvaa, on saanut alkunsa piikityshoidoilla ja koti"inssillä" eli normisti. Voi ihanaa, kun sydänäänet jo kuuluvat *haaveilee kans dopplerista*. Minkä merkkinen doppleri sulla on?

ALM Onnittelut ihanista ultrakuulumisista! :heart: Meilläkin varmasti porukat sekoaa, iskä varsinkin, kun saavat kuulla, että pikkuinen olisi tulossa. :)

MMV (metsämörrinvaimo) Tervetuloa mukaan! :wave:

Haavemamma Ite mietin just tuota pilleri asiaa kans :) Mun terkkarikaveri sano, etät kannattaa alkaa popsimaan d-vitamiinilisää myös. Mitenkäs muut, kuinka moni syö jotain vitamiinilisää? :wave: Mun kaveri ainakin sano, että sikalunssa rokotteet tulee ihan ensimmäisten joukossa raskaana oleville ja olikohan se jo marraskuun alussa.

Maira Täällä kans epäusko välillä meinaa lannistaa tän raskauden suhteen, loppuukohan tää huolehtiminen koskaan :headwall:

Sanse Hui mitä päiviä! :eek: Koitahan jaksaa ja lepää kun voit!

Porkkana ei muutakuin ultraan vaaan :D ;)

Varanikki Ei sun tarvi pinoa vaihtaa :hug: Oot jo niin kotiutunu ja vakiintunu tänne! :)

Tyttö Wau, teillähän on oikein runsaasti lunta :D

Iituska Hui! Ihanaa, kun pääset ultraan :)

Pumilus Tervetuloa mukaan ja mukava saada loppupään odottajia :wave:

Haave Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Mollimelooni Eikä?! Uskomatonta miten yhtä ihmistä koetellaan :'( Olen niin pahoillani! :hug: Tiedän tuon tuskan mitä käyt läpi! Voimia!

Selis Voi ei!! Onko km jo täysin varma? Toivon niin, että vielä olisi pieni toivon kipinä, että masussa olisi elämää :'( Voimia odottamiseen!

Inkeri Nuo oikeudenkäynti jutut on varmaan raskaita, toivottavasti päätös on teidän puolella!

(.) Eilen oli kertakaikkiaan ihan kaamea päivä. Töissä en kerennyt ilmeisesti tarpeeksi ja usein syömään, kun huono olo yllätti. ensimmäisen kerran näin kovana. Oksentaa ei tarvinnut, mutta koko päivän tuo kuvottava olo seurasi mukanani. Eilen urheillessa/juostessa huomasin, että tissit oli jotenkin painavamman tuntuiset, josko ne siitä alkais kasvaa :p Tänään ollu vähän parempi päivä, mutta edelleen pientä kuvotusta havaittavissa.. :x
 
Ihan tuli koko km puuntakaa :'( . Oireita on edelleen, mieletön väsymys ja kyllä mua tälläkin hetkellä etoo... Ne joilla on kokemuksia moisesta niin missä vaiheessa näiden muiden oireiden pitäis hävitä??
Mitään ultralla tehtyä varmistusta asiasta ei siis ole, vaan lääkäri oli sitä mieltä että km kyseessä. Ens viikolla selvinee, tää tietämättömyys on persiistä |O
 
Mollimelooni ja Selis :hug: :hug: :hug:

Alisa84; samat vaivat täällä :wave: Musta tuntuu että mun maha ei oo ikinä kunnossa, aina joku vika päällä, ummetus tai ilmavaivat tai sit muuten vaan koskee :kieh: Äsken söin siskonmakkarakeittoa niin paljon että maha tuntu kaksinkertaistuvan, no se oli itse aiheutettu.
Mä kävin keväällä lekurissa kun oli vaikka mitä vaivaa ja labrassa otettiin kaikki maholliset kokeet sydänfilmistä papaan ja hiiva otettiin myös mutta se oli negatiivinen mutta lääkäri kun oli tehny sisätutkimuksen niin oli sitä mieltä että hiivaa on kun valkkaria sen verran runsaasti. Nyt en osaa sanoa meenkö lääkäriin vai en kun jos ei se testeissä mulla edes näy :/ Jos alkaa hirveesti kutisee niin sit meen tietty mut viimekskään ei ollu muuta kun runsaasti valkovuotoa, ei kutinaa, kirvelyä tai hajua :x Mutta kaipa tähän kuvaan kuuluu myös toi valkovuoto, siltä ainakin vaikuttaa :D

Mä oon jo miettiny tulevaa joulua kun harmittaa vietävästi kun taas yksi joulu kun en voi syödä mitään muuta ku kinkkua ja perunaa :headwall: (noin kärjistettynä)

Alaselkä rasittuu mulla tosi nopeeta, pitäis varmaan tehä vatsalihaksia mutta ku ei vaan tunnu jaksavan, laiskaperse oon |O

BTL :heart: nytty 9+5
 

Yhteistyössä