Minäkin vielä näistä
vakuutuksista jauhan =) Tatomiran kanssa samoilla linjoilla olen, eli meilläkin pääsee nopeasti tk:een, samalle päivälle saa ajan helposti jne. Pari yksityistä lääkäriasemaa on, joissa on töissä
samat lääkärit kuin kunnallisellakin, joten en näe mitään syytä maksaa heille ekstraa vain siitä että menen yksityisen kautta toteamaan saman kuin kunnallisen kautta
Yksityisillä ei kuitenkaan ole edes päivystyssysteemiä, joten jos lapsi ei sairastu arkisin 8-16, niin tk kutsuu joka tapauksessa. Yhden nlan lääkäreistä tunnen työni puolesta ja on paras lääkäri jonka olen koskaan tavannut, sellainen vanhan kansan tyyppi joka todella välittää potilaistaan. Ei siis ahdista yhtään mennä hänen vastaanotolleen. Mutta siis kuitenkin tarjoukset eri yhtiöiltä pyydän ja katsotaan nyt sitten, mutta näillä linjoilla miehen kanssa toistaiseksi ollaan. Mä nyt siis mietin sitä syntymättömän lapsen vakuutuusta, tokihan sitten pikkuinen vakuutetaan synnyttyään, onhan meilläkin kattavat vakuutukset itsellämme. Mutta juu, jokainen tekee itse niinkuin parhaaksi näkee, eihän näihin yhtä oikeaa vastausta ole
Kurjaa kommenttia
painosta tullut, itse myös ihmettelin oman terkan kommenttia rv 22 mennessä kun oli tullut kokonaista 3,5kg, että eihän sitä alkuraskaudessa kuuluisi tulla... Että turha sitä läskiä on kerätä kun vaikeampi se on pudottaa sitten. No mä olen kyllä avoimesti sanonut herkuttelevani, joten ehkä sillä sanoi tuon. Kuitenkin kokonaisruokavalio on terveellinen, joten en ole huolissani todellakaan. Ärsyttää kyllä muutenkin koko painon kyttäys, eikö sitä nyt hel***tti soikoon edes raskaana ollessa saa unohtaa niitä pirun ulkonäkönormeja :kieh:
Perhevalmennuksen osa yksi oli, ja niinkuin vähän "pelkäsinkin", ei ole todellakaan meillä mitään luentotyyppistä. Heti laitettiin porukka tekemään ryhmätehtäviä ja tutustumaan toisiinsa. Tapaamme vielä syntymän jälkeenkin neljä kertaa. Harmittaa, kun en todellakaan viihdy siellä, mutta tieto mikä tulee on taas tämmöselle pöljälle äärimmäisen hyödyllistä, niin ei viitsi jäädä poiskaan. Ahdistaa suuresti puhua tosi henkilökohtasista tunteista ja tuntemuksista, just tyyliin että kerrotaas nyt kaikki vuorollaan mitä ajatuksia tämä herättää jne... :kieh: :kieh: :kieh:
Alisan kuva ei näy mulla....
Muutamalla taas rakenneultrat tänään, tulkaahan kuulumisia kertomaan :flower:
ALM ja kulta 24+4 :heart: