Iltaa naiset!
Tänään parempi päivä kuin eilen, varmaan osittain teijän haleista ja tsempistä johtuen.
Mojova päänsärky ja masukipu, mut ei huimausta juurikaan ja paineet olleet hyvät, nyt vasta illalla uudelleen vähän kohonneet. Päivä mennyt nukkuessa ja leffoja katellessa. Järkky väsymys kyllä. No huomenna 10.30 Nkl:lla taas aika lääkäriaika ja ultra, sit kattellaan eteenpäin.
Varanikki : Kiitos sydämen poistosta (jossain toisessa tilanteessa en olisi siitä niin kiitollinen
Katsoin just leffan, jossa nainen oli koomassa useamman kuukauden...) Ei sulla sit mitään ennustusta sukupuolesta kuitenki ois tarjota? Vähä kiinnostais kyllä...
alisa :hug: suppareista! Ikävää... :/ Meillä kans kaveri oli hommannu meitä varten 15e syöttötuolin, joka oli ollu jollain papalla yhdellä lapsenlapsella käytössä kun oli kyläillyt isovanhemmilla. Tosi siisti.
vendela: Meillä hoitopöytä tuli katukirppiksen kautta jo syksyllä ja kavereilta on ihana puinen kehto lainassa ja tosiaan kaveri oli just hommannu syöttötuolin. Yhdistelmävaunut tulee käytettyinä tuttavalta...alkaa siis vähitellen olla tarvittua tavaraa hommattuna. Lähinnä eniten mietityttää tuo turvakaukalo et mistä ja mimmonen, se on ainoa mitä en uskalla käytettynä ottaa. Mies haluais vielä sitterin, mä en pidä sitä kamalan tärkeänä..aika turhana, mut jos ukko semmosta haluaa käyttää niin antaa mennä vaan. Tänään kävin jsut netissä tutkailee kantoliinoja et minkä ostais. Kavereitten muksua hoitaessa oon päässyt kokemaan pikku ruun, joka on kyll ätosi hyvä ja hengittävä, mut itseä houkuttais esim. me&mama kantoliina. Trikoisen kummiski varmaan ostan. Onnea vielä poksuista :flower:
Selis: Tissit kans kasvanu, mut jostain syystä mullei juuri kipuja ole ollut, onks se niiku polttavaa, pakottavaa, mimmosta? Mulla välillä vaan nännit tosi arat.
Tatomira: Univaikeudet on niin ärsyttäviä! Mä oon välillä yöllä niin vihainen miehelleni, joka siis kuorsaa nykyään enemmän ku aiemmin (varmaan johtuu myötätuntomahasta, joka alkanut kasvaa hänell äraskauden edetessä). En oo lähteny sille linjalle et jompikumpi sohvalle, vaan tönin sitä vaihtamaan asentoa, joka vielä ainakin auttaa. Oon aatellu kans et koskakohan hommais tulpat.
tyttö: Vähän oon kateellinen kun sait tietää sukupuolen...! Kiva et pääsitte näkemään teijän pikkuisen!
marjutti Ai sun pieni on jo niin iso! Meillä tosiaan arvio eilen 580g, saa nähdä mitä huomisen ultra sanoo, et onko 1½ vrk:ssa paljonkin kasvettu!
Maira Onnea poksuista! :flower:
Baby Dream: Fingerporissa suositeltiin saunaa hiivan hoitoon...ikävä vaiva. :hug: Mut ooneks ihan hoidettava!
Huomen varmaa tuun taas teille kertoo et mitä NKL:lla sanottiin...kiinnostaa teitä tai ei
Häh häh hää!
-emv ja james jessenpoika 23+3