Heissan..
Tänään pitäs mennä tulostaa äippärahahakemus ja pistää työpaikalle menee, ku sieltä maksavat sen ekat 3kk mulle..
Tiistaina olin töissä, eikä olis kannattanut
Kipu iltaa kohti vaan pahentu, ja sit illalla suihkussa jäin lievään lukkoasentoon selkäni kanssa vähän kumartuessa.. Eilinen meni sitten ihan huiliessa, mutta eipä sekään auta. Tänään olin neuvolaan yhteydessä, sairasloma. Ja sain fysioterapian yhteystiedot, jonne olin sitten yhteydessä. Sain 29.1 ajan neuvonta ja ohjauskäynnille. Tukiliiviä ei ole sieltä antaa, pitäs sitten ite ostaa
No ens tiistaina ois se neuvolalääkäriaika, keskustelen sit aiheesta sen lekurin kanssa et mites jatko.. Et laittaako lähetettä fys.terapiaan, jäänkö pidemmälle saikulle vai mitä.. Niin turhauttava olo tällä hetkellä, kova hinku ois töihin mutta sit onpa kiva siellä hampaita puristaen kituuttaa itseään ja yrittää tekohymyillä asiakkaille...
Eilen isäntä kävi maalikaupassa ostaa maalin yms. tarvikkeet ja viimistää viikonloppuna täällä seinät maalautuu.. Sit vihdoin ja viimein pääsee oikeesti asettumaan kodiksi, tällä hetkellä ku tää on kaaoksen sekamelska.. Kylppäri,wc ja keittiö ainoot mitkä on kondiksessa..
Itkuunpurskahdukset on taas palannu, vaikka kuinka suuttusin jostain asiasta, niin itkuhan siitä tulee.
Poksujille onnittelut!
Imoen onnea! :flower:
Ja osa oli käynyt rakenneultrassa ja saanu hyviä uutisia :heart:
Joku oli myös muuttamassa, tsemppiä muuttoon. Itellä oli vaikea pitää näppinsä erossa kaikesta, kun kova hinku oli pakata ja auttaa, mutta kun ei saanut. Ei saa rehkiä liikaa ainakaan!
Täällä oli alisa ja vendela futiksen pelaajia? Ite kanssa pelannu 5vuotta ihan joukkueessa (lopetin 5v sitten joukkueessa), ja sen jälkeen alotettiin kaveriporukalla pelaaminen. Ja kova hinku ois mennä johonkin joukkueeseen, mutta oon aristanu tilannetta et menee uutena joukkueeseen jossa kaikki on toisilleen jo tuttuja yms.. Harmittaa kovasti joukkueesta ainakaan lähteminen, mutta onneks on hyvä kaveriporukka jolla päässy potkimaan
Mä kävin viel rv 18 tienoilla treeneissä, mutta en osallistunu pelitreeniin. Kesällä sitten taas =)
Meil ois tässä vieressä hyvä kenttä jos ois jää, aattelin että jos lähtis jonain iltana täs isännän kanssa kokeilee pysynkö luistimien kanssa viel jäällä (viimeks luistellu 3 v sitten.)
Hih, huomasin että oli ilmestyny lokakuisten pinokin jo.. Hitsi kun aika menny nopeasti, tuntuu että kiirehän tässä alkaa tulemaan että saa kaiken valmiiks vauvaa varten..
Joo mutta eikai muuta tällä kertaa, ruokaa laittamaan :heart:
Miikulainen ja rääpäle rv 23+2