3.pyörä miehestä - oma mies vain katsoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyn vaan

Vieras
En oikein tiedä miten suhtautu uudenkon kumppanini toivomukseen jossa hän saisi katsoa kun tuhmailen toisen miehen kanssa ja nautin siitä. Joko livenä tai webbikameran kautta.
Haluaa, että tehdään se vain kerran, on kuulemma vain ollut aina hänen fantasiansa ja kokee että minulta uskaltaa sitä pyytää.
Ymmärtäisin kyllä sen, että haluaisi toisen naisen, mutta koska haluaa nähdä nautintoni tarvitaan siihen kuulemma toinen mies. Minkälainen mies haluaa jakaa naisensa - onko huono itsetunto vai mikä?
Seksi meillä toimii hyvin ja molemmat olemme hyvin intohimoisia ja estottomiakin. Minä olen meistä se kokeneempi ja en tiedä häiritseekö tämä häntä sittten....
Niin ja ikää meillä on 40-kympin molemmin puolin.

.......
En oikein tiedä miten suhtautu uudenkon kumppanini toivomukseen jossa hän saisi katsoa kun tuhmailen toisen miehen kanssa ja nautin siitä. Joko livenä tai webbikameran kautta.
Haluaa, että tehdään se vain kerran, on kuulemma vain ollut aina hänen fantasiansa ja kokee että minulta uskaltaa sitä pyytää.
Ymmärtäisin kyllä sen, että haluaisi toisen naisen, mutta koska haluaa nähdä nautintoni tarvitaan siihen kuulemma toinen mies. Minkälainen mies haluaa jakaa naisensa - onko huono itsetunto vai mikä?
Seksi meillä toimii hyvin ja molemmat olemme hyvin intohimoisia ja estottomiakin. Minä olen meistä se kokeneempi ja en tiedä häiritseekö tämä häntä sittten....

Viimeksi muokattu:

Olen käsittänyt että tuo mainitsemasi miehen fantasia "aisankannattajana olemisesta" on melko yleinen. Pidän itseäni ihan normaalina miehenä ja kieltämättä minuakin kiihottaisi ajatus että naiseni nauttisi muiden miesten pantavana. Mainittakoon että en ole erityisen mustasukkaista tyyppiä vaan omaan vahvan itsetunnon enkä kauhean pienistä menetä malttiani.

P.S. Tulen mielelläni avustamaan miehesi fantasian toteuttamisessa...

Viimeksi muokattu:
Luettuani tuon viestisi ymmärrän nyt mistä on kyse. Mies ei ilmeiseti ole kehdannut sanoa, että on ns.aisankannattaja. Hänellä on kyllä hyvä itsetunto ja on kyllä aika äijä :-)
Etsin netistä tietoa tästä ja löysin asiallista infoa www.kukkalaatikko.com -sivustolta jossa mm. annettin tietoa naisille tästä ns. fetissistä.
Ja on näköjään todella yleistä - uuta sekin minulle.

QUOTE=Estoton etsijä;11078279]Olen käsittänyt että tuo mainitsemasi miehen fantasia "aisankannattajana olemisesta" on melko yleinen. Pidän itseäni ihan normaalina miehenä ja kieltämättä minuakin kiihottaisi ajatus että naiseni nauttisi muiden miesten pantavana. Mainittakoon että en ole erityisen mustasukkaista tyyppiä vaan omaan vahvan itsetunnon enkä kauhean pienistä menetä malttiani.

P.S. Tulen mielelläni avustamaan miehesi fantasian toteuttamisessa...[/QUOTE]

moi mielestäni ei sinä mitä fantasioita kaikilla on.oot onnekas kun mies on avoin ja sivistynnu. olis kiva t

Viimeksi muokattu:
moi mielestäni ei sinä mitä fantasioita kaikilla on.oot onnekas kun mies on avoin ja sivistynnu. olis kiva t

No nyt olen tavannut miehen joka voi toteuttaa tämän fantasian. Hänellä on onneksi kokemusta tästä, me kaksi noviiseja sis. Paikka on hotelihuone ja kortsuja vaan pakkaus pöydälle :-) Vähän jännittää mutta toisaalta aika kiihoittavaa, kun tietää että kaksi miestä haluaa tyydyttää minut. Eli nyt saa kerrankin olla vain saavana osapuolena ;-)

Viimeksi muokattu:
No nyt olen tavannut miehen joka voi toteuttaa tämän fantasian. Hänellä on onneksi kokemusta tästä, me kaksi noviiseja sis. Paikka on hotelihuone ja kortsuja vaan pakkaus pöydälle :-) Vähän jännittää mutta toisaalta aika kiihoittavaa, kun tietää että kaksi miestä haluaa tyydyttää minut. Eli nyt saa kerrankin olla vain saavana osapuolena ;-)
kertoa
Tuntematon mies ehdotteli että lähden sen luo, en suostunut ja ehdotti että voin ottaa kenetvaan mukaan jos haluan. Valkkasin pari nuorta urosta mitkä suostu, ei kotona kehdannut kertoa että kaksi nuorta pani kunnolla ja vanhempi yritti runkata. Kyllä tuntu kun miehet anto kunnolla. Joslus pitää tehdä uusiksi kun nuoria löytyy viellä

Viimeksi muokattu:

Eihän tuo ole mitään;minäkin nautin kun kuntelin kun tosi/isososiittiminen mieheni tyydytteli saunan pukuhuoneessa alakerran naapurin rouvaa.Ei ne kuulleetkaan mitään hurmoksessaan.Itse olin
"paksuna"

Viimeksi muokattu:
Eihän tuo ole mitään;minäkin nautin kun kuntelin kun tosi/isososiittiminen mieheni tyydytteli saunan pukuhuoneessa alakerran naapurin rouvaa.Ei ne kuulleetkaan mitään hurmoksessaan.Itse olin
"paksuna"
Tuo kuulostaa ihan hauskalta - naapurista apu löytyy. Pitkässä parisuhteessa kannattaa tehdä uusia kokeiluja. Miehissä lienee hieman tirkistelijän vikaa ja kiva olisi seurata vierestä aitoa aktia.

Viimeksi muokattu:
kertoa
Tuntematon mies ehdotteli että lähden sen luo, en suostunut ja ehdotti että voin ottaa kenetvaan mukaan jos haluan. Valkkasin pari nuorta urosta mitkä suostu, ei kotona kehdannut kertoa että kaksi nuorta pani kunnolla ja vanhempi yritti runkata. Kyllä tuntu kun miehet anto kunnolla. Joslus pitää tehdä uusiksi kun nuoria löytyy viellä

Haa! kuuno kunnon kuntoilija iski jälleen!

Viimeksi muokattu: