<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nopponen
No niin! Minilomalta kotiuduttu ja oli aivan ihanaa ja rentouttavaa! :)
Tätiä ei näy, rinnat välillä hellänä, välillä ihan normaali fiilis. Ei menkkajuilintoja ollu enää pariin päivään... joten kaippa sitä sit huomenna aamulla pitää yks testi uhrata ku kuitenki kp 31 sit jo ja viime kierto oli sen 26... :) Pelottaahan se ihan sikana et nega tulee ja romauttaa mun pilvilinnat mut pakko se on tehdä jos negaa pukkaa ni loppuupahan ressi ja tätikin sit suvaitsee pian saapua myöhästelyltään viemään minua uuteen optimistiseen yritykseen... mutta mutta, tosiaan vähä on ihme fiilikset nyt. En viittiny tänään kotiuduttuani testata ku haluun tehdä sen aamupissasta ku se ois luotettavampi sitte kuiteski. Elikkäs huomis aamua odottelemaan... pitää tulla ilmoittelemaan kuinka käy... ;)

Nyt täytyy jättää kommentoinnit toiseen kertaan vaik lukaisin kyllä uudet viestit läpi heti kotiuduttani tänään... jos sitä yrittäis saada unen ja aamulla sit hiukan pelokkaana pissimään tikkuun sitten... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83

*******Maanantai 16.4.2012************





Mukana:


Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp2/28-32...........yk16
Tiuhti83.............poika03/06........... kp4/26-32...........yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp4/30-36............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp4/28-36...........yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp6/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp6/29.................yk2
Aia................poika 6/11........... .....kp9/27 ................yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp10/25-28.............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp12/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp12/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp12/32.................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp12/31-64............yk2
Meliah..........................................kp12/25-29.............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp13/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp13/28-34............yk3
Mememe........................................kp15/29?.............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp17/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp19/29-49...........yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp21/31................yk3
MeaMinnis........poika 01/08.............kp28/28...............yk7
pink.............................................kp30/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp30/28-32...........yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp31/30................yk5
Tine.................tyttö 10/11.............kp33/28-38...........yk4
Anu84............. poika 07/11... .........kp35/32-35..... .....yk1
Toiveikas84............04/10...............kp36/31-33............yk8
Keltakaneli......poika 12/10...............kp37/27-29............yk3
ciili........................09/08..............kp62/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp72/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp75/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1
Alisa84..........


TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Murunmami
Salliina
kiseliina

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nopponen Voi miten hyvältä kuulostaa, minä pidän peukkuja kovin
paljon jotta plussan testaisit!

NNÄ Helkkari sentään, kyllä nyt ihan oikeasti olisi jo teidän vuoro :hug:

Ruttunaama Tsemppia jännäilyyn. Samoilla kp:lla mennään, mutta minulla ei vielä o-plussaa näy. Yleensä se on tullutkin tuossa kp12-15 tienoilla, että lähellä ollaan täälläkin.

Nöhvi Ihania ja rentoja päiviä sinulle ja tsempityksia hirrrveesti :) Minä taidan matkia sinua ja yrittää ottaa samanlaisen asenteen, tai ainakin yrittää (saattaa jäädä yrittämiseksi :LOL: ) Menen nyt pariksi viikoksi töihin hoitovapaalta yhtä lomaa paikkaamaan, joten pitäisi olla muutakin tekemistä kuin tuntemusten kuulostelua edessä täälläkin.

Salliina
Kyseli raskautumisen nopeudesta.. Meillä meni esikoista yrittäessä reilu vuosi. Lähipiirissä raskautumisia on tapahtunut vaihtelevalla
nopeudella. Siskolla tärppäsi yk1:sta esikoinen, kakkosta yrittivät puolisen vuotta. Muutamalla ystävällä on tärpännyt parin yk:n jälkeen, yhdellä kesti lähemmäs vuoden. Serkkuni tuli raskaaksi kun vielä täysimetti esikoistaan. Eli kaikki on mahdollista. Minä olen lähipiirissäni se hitaimmin raskautunut ja tuon ekan yritysprojektin kokeneena olen varautunut taas pitkään yrittämiseen |O
Sinulle toivon pikaista tärppiä, sehän tosiaan voi joillain tapahtua ilman menkkojen alkuakin imettäessä :)

Alisa84 Tervetuloa! :wave:

Salliina85 Harjoitteluhan ei ole koskaan turhaa ;)

Omppuf
Minä kattelin myös listaa ja tein saman havainnon. Keskimäärin tästä pinosta on kyllä raskauduttu aika pienillä yrityskierroilla, joten todennäköisesti kohta on myös isoimmilla yk:lla olevien vuoro, näin se on oltava.
Onnea hyvistä testituloksista! Tosi kivaa, kun homma nyt rokkaa teillä ja on ultrausta ja verikoetta. Kerrohan sitten heti millaista oli, mitä ultrassa näkyi jne.
Minua jännittää sun puolesta myös, mahtavaa =)

diiselikissa
Ooo, jännää jännää, voi kumpa :popcorn:

Tiuhti83
Voi höhjapöh, olisi jättäneet menkat tulematta osoitteeseesi :hug:


Ovista mä metsästän... Ja jokatoinen päivä-meinigillä on menty, o-plussan ilmestyessä ajattelin kiivastaa tahtia. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, vai miten se meni? :LOL:
 
No niin, mulle voi merkitä sitten 1/28 yk 8.. Nyt tuli tunne että ei tästä mitään tuu.. :'( Tunnetta lisää jotenkin se että mulle on enää tälle kierrolle jäjlellä Primoluteja ja sitten jos ei onnistu, sovittiin gynen kanssa että soittelen ja hän laittaa lähetteen menemän laparoskopiaan tuon endoepäilyn vuoksi. Jotenkin se sitten tuntuu siltä, että jos sinne joutuu niin sitten alkaa tie hoitoja kohti :( tiedän että kaikki on mahdollista mutta nyt ei tunnu siltä :headwall:..

Ajattelin että tässä kierrossa pitää nyt ottaa kaikki konstit käyttöön, eli greippimehut ja tikut yms, niinkuin ne sitten auttaisi asiaa.. : /
 
Nopponen
Negahan sieltä, kuten pelkäsinkin. :headwall::'( Ihmetyttää vaan et mihin se täti jäi ku ei oo näkyny ja menkkakipuilukin oli ja meni silloin ku ois pitäny alkaa...? Noh jos ei taas pariin päivään tapahdu mitään pitää kai uusia testi mut mielestäni sen ois pitäny kyl näyttää tässä vaiheessa...? Vaik onki jotain netistä tilattuja halpa-testejä? Masennus meinaa ny vähä iskee... ku olin jo niiiiin raskaana oireineni. Tuttu juttu meille kaikille... : /
 
Aia
Omppuf: Loistavaa, että miehen tulokset oli hyvät!:) Nyt sitten tsemppiä O+ metsästykseen!

Alisa: Tervetuloa :wave: Toivottavasti käyt vaan kääntymässä täällä :)

Salliina: Jos niitä menkkoja ei kuitenkaan tarvittaisi tässä välissä?! ;) eiks je!

Nöhvi: Mä yritän myös asennoitua mahdollisimman rennosti tähän juttuun (paino sanalla yritän). :D Tää palstailuhan tunnetusti auttaa asiaa..

Diiselikissa: Mikäs sulla tilanne? Voi kun olis +++++

Ruttunaama: Sovitaan, että sielläkin olisi THE KIERTO meneillään!!! ++++:whistle:

NNä: Iso :hug: Sinne kyllä nyt todellakin toivoisi tärppiä!!!

Meliah: Kuulostaa hyvälle tuo teiän meininki. Todellakin, hyvin suunniteltu on jo lähestulkoon selevä peli :D

MeaMinnis: Iso :hug: myös sulle!! Toivotaan, että tää tuleva kierto olisi sitten SE! Jaksamista ekoihin vuotopäiviin!!

Nopponen: :hug: Vielä ei kuitenkaan pidä menettää toivoa, kun ei kerran tädin tulosta juoruta kylillä!

Anu: :hug: Kestitse sitä tätiä nyt sen verran kurjasti, että ymmärtää seuraavan kerran olla tulematta! Hyvä kuitenkin, että keho tuntuu palautuneen hyvin!

+++++++++++:whistle: , :hug: ja mukavaa viikkoa kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
:wave: saiskos liittyä joukkoon??

Yllätyin kun vanha kirjautumistunnuskin muistui vielä mieleen, ja pääsin sillä jopa kirjautumaan sisäänkin! :D

Ykkönen (poika) syntyi vuonna 2010 ja nyt alkaa olla sellainen aika elämässä, että voisi toinenkin tulla... Nyt on ekat luomumenkat meneillään, eka kierto "passattiin" tarkoituksella, kun oviksen mukaan LA olis ollu jouluaatto, niin en halunnut viettää pyhiä sairaalassa, vaikka tuskin se olis ekasta tärpännytkään...ei haluttu ottaa sitä riskiä kuitenkaan. ;) eli seuraavasta oviksesta lähdetään koittamaan onneamme. Sen tarkemmin en ole ajatellut laskea kp:ä, yritetään mennä vähän fiiliksen mukaan. Ekan kohdalla meni turhan väkinäiseksi ja sitä kautta stressaamiseksi, niin jos nyt yritetään ottaa vähän iisimmin. Eka tärppäsi kuitenkin jo yk3:lla. Nyt olen varautunut noin puoleen vuoteen... tai no, vaikka sitä miten varautuisi, niin onhan se nega aina kova paikka... : / Edellinen kierto oli 26pvää, täsmälleen sama kun silloin kun yritettiin ensimmäistä, sen verran ehdin laskea. :) Hyvä ettei venähtänyt pitkäksi, ehkä se kroppa jotenkin toimii... ;)

Toivottavasti mahtuu mukaan haaveilemaan ja yrittämään!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83 ja anu84
Olipas monelta taas tullu murheellisia uutisia. Pahoittelut menkoista Tine,MeaMinnis ja anu !:/ Ja nopposelle osaanotot negasta :(. Kaikille paljon halauksia :hug:
Salliina: Joko ovat alkaneet? En löytäny sua listasta niin en tiiä mikä montako päivää sulla on alla? Ajattelitko kuitenkin testata? :eek::)
Alisa: Ei helkkarsson :D Minä oon luullu että se tarkottaa jotain siirron jälkeisiä päiviä, varmaan tässä jo neljä vuotta luullu ja ikinä ei oo tullu kysyttyä että mitä se meinaa xD Joo kyllä siellä varmaan jotain luulisi näkyvänkin :) Toivoa pitää aina, vaikka aiemmin ei oo ollutkaan mitn nähtävää :D
Nöhvi: ihailtava asenne, ei siis tälle kierrolle kynsien pureskelua testejä ootellessa ;) vaikka toki se mieli voi vielä muuttuakkin :D
ruttunaama: Sinullahan on nopea lh-piikki :) Toivotaan tärppiä ++
NeitiNäpsänÄiti: :( :hug:
meliah: paljon metsästysonnea, toivotaan että saat Olavin kiinni :D'
bambina: tervetulloo! Toivotaan nopeaa tärppiä sinne :)

Osa 1 miehet: Voi ei tuon miehen kans, se on aina ollut hivenen hajamielinen (esim. hävittää puhelimensa ainakin 2 kertaa viikossa) nyt se oli missannu auton vuosikatsastusajan.. Ja koska meidän mahti-kaarassa on aina jotain korjattavaa, perheemme ainut auto on nyt ajokiellossa siihen asti kun se on korjattu ja katsastettu. Ette arvaa mikä mun miehen ammatti? Noh autonasentaja :D:D ei paljoo naurattanu kun yritti rattailla kuskata parin kilometrin päästä 30 kiloa ruokaa+ taapero+ koira. Tuli mieleen ihan joku intialainen skootterikuljetus.

Osa2 omanapa: Ystäväni päänsärky on päättänyt tulla taas vierailulle :) KK:tkin vielä jatkuu. Karkkilakossa oon ollu nyt torstaista, tänään oli siis melkoset tuskat kulkea karkkihyllyn ohi. Onneksi tänään tulee kadonneen jäljillä niin pääsee vollottamaan. :) Kävin myös huollattamassa ripset vappua varten ;). Taitaa mennä seuraava negantestailu vasta toukokuun puoliväliin? :eek:
 
Nöhvi Kiitos! :wave: Täällä samaa vikaa rahikaisella; mitä enempi piinapäiviä kertyy, sitä malttamattomammaks muutun :D Voiku osaiski olla rentona kierron loppuun asti, mut itellä ainakin kropan kuulostelu jatkuu 24/7 ja päässä raksuttaa monet vaihtoehdot kierron päättymisen suhteen :D

Nti näpsä :hug:

meliah kiitos! :) Mulla tuo töissä olo ei saa paljoakaan ajatuksia muutettua. heti ku on vaan vähänkin tyhjää töissä, nii ajatukset kyllä kääntyy haaveilun puolelle :D :ashamed:

MeaMinnis Iso :hug: parempi siellä laparoskopiassa on käydä, niin saisitte mielenpäältä taas yhden murheen pois, ainakin toivottavasti. Tsemppiä tulevaan kiertoon ja usko pois, kyllä se pikkuinen teille vielä suodaan :)

Nopponen iso halaus myös sinne :hug:

anu :hug: Toivottavasti sun kroppa alkaa toimia nyt moitteetta, että pääsette kunnolla uuteen yritykseen. Tsemppiä tulevaan kiertoon!

Aia Kiitos! :) itekin toivon samaa, mutta vahvasti epäilen, ainakin omaa historiaa katsoen.. :/

Tine iso halaus :hug: Kylläpä näitä kp1 nyt on alkanu tulla, riittäis jo :(

bambina Aina mahtuu mukaan haaveilemaan ja jännäilemään ;) :wave:

Omppuf Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D Ja mites se meni, ettei suutarin lapsilla oo kenkiä, jos tuota sun miehen ammattia ja teidän auto asiaa miettii :D Voih, määki haluisin ihanat ripset, mut en raaski laittaa, pihi kun oon :saint:

Omaa napaa: Mulla on muka nyt jotenkin ihan ihme tunne, että raskaana ollaan (vaikka sata varmasti en ole). Mulla on eilen ja tänään ollu ihan ihme "huonoa oloa". Siis sellaista heikotusta tulee, jos ruokavälit jää liian pitkäks. Tänäänkin töissä jouduin oikeen nieleskeleen ja keskittyyn hommiin, ennenku pääsin syömään. käsiin tuli aivan sellanen tärinä, ku verensokerit laski :O Mulla on nyt viimisen viikon ajan tulla tupsahellu naamaankin finnejä, oikein näkyviä paukamia, joita ei yleensä oo.. koko ajan yritän psyykata itteeni, että en oo raskaana, ettei pudotus olisi niin suuri. Voi tätä mun mielikuvitusta :stick:

Alisa ja Dpo 9 tai 10
 
  • Tykkää
Reactions: anu84

*******Tiistai 17.4.2012************





Mukana:


Tine.................tyttö 10/11.............kp2/28-38...........yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp2/32-35..... .....yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp2/28.................yk8
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp3/28-32...........yk16
Tiuhti83.............poika03/06........... kp5/26-32............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp5/30-36............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp5/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp7/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp7/29.................yk2
Aia................poika 6/11........... .....kp10/27 ..............yk1
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp11/25-28...........yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp13/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp13/31-33...........yk4
NiQ..........................07/11............ kp13/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp13/31-64...........yk2
Meliah..........................................kp13/25-29............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp14/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp14/28-34...........yk3
Mememe........................................kp16/29?..............yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp18/25-26............yk8
tiipula..............tyttö 05/11.............kp20/29-49............yk2
äiti -07............tyttö 07..................kp22/31................yk3
pink.............................................kp31/28-36...........yk6
diiselikissa.....................................kp31/28-32...........yk4 (yk7)
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp32/30................yk5
Toiveikas84............04/10...............kp37/31-33............yk8
Keltakaneli......poika 12/10...............kp38/27-29............yk3
ciili........................09/08..............kp63/??..................yk?
Icicle ....................06/11...............kp73/30-35............yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp76/28-35............yk3
Paipula............tyttö 10/10.............kp?,...................... yk1
Alisa84..........


TAUSTAILIJAT

Heeva
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Murunmami
Salliina
kiseliina

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein


Päivityspyynnöt punaisella
 
MeaMinnis, anu84 ja Tine pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta kaikille :hug:

Nopponen Voihan nega :( Toivoa kuitenkin niin kauan ennen kuin menkat alkaa :hug:

bambina
Tervetuloa!

Alisa84 Pidetään peukkuja, hyvältä vaikuttaa oireet :popcorn:
 
Tervetuloa mama07 ja muut uudet!!!!

Nämä mun menkkakivut on jotain ihan järkyttävää.. het kun synnyttämässä olis, olevinaan supistaa ja en minä tiedä.. Buranaa ja 1000mg paratabsia menee todella tiuhaan että pystyy edes vähän olemaan normaalisti, vuoto ei siltikään ole oikeastaan sen kummempaa kun ennenkään!!!

Tine, meaminnis, neiti näpsänäiti, tiuhti ja alisa me mennään aika hyvin samoilla kiertopäivillä!! :) :) Nyt tehdään niitä plussia kun tässä kuussa vasta yksi plussannut ja edelliskuussa kymmenen!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Moi!

Täällä on ollut säpinää. En taaskaan ole ehtinyt koneelle kovin aktiivisesti,arki vie aina mennessään..on kiva seurata tuon esikoisen puuhailuita, kun nyt jo nousee seisomaan ja käveleekin muutaman askelen tukea vasten.

Onko näin, että huhtikuussa meillä on vasta yksi plussannut? Puhureita puhaltelen!

Tervetuloa uudet, bambina ja Mama07 ainakin.

Tine: onnea uuteen kiertoon, kuten myös

Meaminnis. Tiedätkös, ei ne hoidot välttämättä tarkoita sitä, että tarvitsisitte mennä minnekkään rankkoihin IVF-hoitoihin saakka...joskus se vaan on niin pienestä kiinni. Ja endotutkimus on ihan hyvä tehdä. Minulla ei ollut mitään oireita siihen suuntaan, mutta sektion yhteydessä endo löytyi. Niin että enään ei odoteta tämän kakkosen yrittämisen kanssa vuosia.

Nopponen, pahoittelut negasta, mutta jos kuitenkin kiinnittyminen on tapahtunut myöhemmin eikä sen vuoksi vielä testissä mitään näy? Toivoahan on siis vielä.

Anu84: sulla kyllä aika täsmäkierto! Nyt sitten tähän kiertoon oikein tuplasti onnea, kaiken epäonnen jälkeen olet sen kyllä ansainnut.

Elikkäs...minulle saisi päivittää listaan Kp3. Lopultakin menkat alkoivat..ja aivan hirmuisen runsaina ja kivuliaina. Buranapaketti on tällä hetkellä paras ystäväni. Sänky ja sohva tulevat hyvinä kakkosina.

Ensiviikolla menen neuvolaan ja juttelen vähän tästä kierrosta ja jos saisin lähetteen joko gynelle tai sitten jo suoraan lapsettomuuspolille. kuten yllä kirjoitinkin, niin en enää jää taistelemaan tämän kroppani kanssa, kun tiedän tuosta endosta. Sitäpaitsi, nyt on pistettävä töpinäksi, jos meinaa onnistua, ennen kuin LA jää vuoden 2013 lopulle ;)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Pahoittelut tädistä ja negasta, nyt onkin täti ollut kyläilytuulella..:hug: Ja tännekin odotetaan saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä..

ON: Ovisplussasta 15 päivä eli oviksesta 13? On menkkaenneoireita, mut ehkä muutakin... Toista kertaa tässä yrityksen aikana tuntuu, et oiskohan nyt tärpänny...
Keskiviikkona eli kp25 tuli hyvin vaaleanpunertavaa limaa pienesti paperiin. Muuten ei tässä kierrossa ole tiputtelua näyttäytyny eikä siis ollenkaan ihan verta, jota muissa kierroissa tullut aina. Sit ton liman jälkeen on välillä enemmän ja välillä vähemmän ollut vilu. Oon hyvin vilunen muutenkin, mut tää vilutus on kyllä erilaista! Rinnat on olleet painavat ja arat jo loppuviikosta lähtien. Normaali menkkoja enteilevä oire, mut jatkunu nyt pidempään kuin yleensä. Viikonloppuna naama rupes kukkimaan oikein urakalla, joka sekin mulla enteilee menkkoja, mut naamakin rauhottunu jo.. Ja sit vielä vatsantoimintaa.. Yleensä mulla aina edellisenä päivänä toimii vatsa normaalia "liukkaammin" ja nyt se päivä oli lauantai, eli siitäkin jo aikaa.. Mahassa ei muuten oo mitään tuntemuksia ollut, mut hetki sitten tuli oviskipu maista vihlontaa oikeelle alas.. Mulla ovis tuntuu aina oikeella puolella ja just sama tunne nyt..

Eli vilu, rinnat arat ja painavat, naama kukki, vatsa toimi ja nyt juilii... Mut päättelepä noista sitten mitään.... :confused:Odotellaan vaan... Mut nyt kyllä polttelee:whistle: ne ovistestien mukana tulleet r-testit laatikossa silleen, et varmaan huomen aamulla pitää yksi käyttää, jos ei tänään menkat ala.. Nyt tietysti kohta alkaa, kun menin ääneen sanomaan nää "raskausoireet"... :|

Sekin kyllä puoltaa menkkojen alkamista, et esikoista oottaessa en muista, et olis ollut mitään oireita ennen +-testiä..

Odotusta, odotusta....:popcorn: Jos ei tässä työpäivän aikana täti tuu, niin menee sit varmaan tilanteesta tiedottaminen maanantaille.. Mut sit palailen viimestään..

LISÄYSTÄ: Ei menny kun hetki tän viestin jälkeen, niin jo alko tuntua, et nyt kyllä vuotaa jotain... Mut ei vielä mitään!!=) Esikoisen odotuksesta muistan, et ekan testin jälkeen, joka oli nega, tuntui koko ajan, et vuotaa ja jatkuvasti sai juosta vessassa tarkistelemassa.. Mut sillon onneks viikon päästä uusi testi näytti plussaa ja vuototuntemus oli väärä..
 
Viimeksi muokattu:
Nopponen
Pink:Ei muutaku äkkiä testailemaan. :) Plussaus onnea sinulle! :)

Tervetuloa mama07 ja bambina! :)

ON:Siis en käsitä!!! Tätiä ei näy eikä kuulu edelleenkään!!!! Palelu jatkuu ja lisääntyy, eilen illalla olin ihan jäässä taas, samoin nyt. Lämmöt 37 astetta ku on niin outo olo niin mittasin tänään (norm 36,2) ei nuhaa ei yskää. Aivastelen kauheesti ja nenää kutittaa (ne kyl luen allergiaoireiksi ku allergiasta oon kärsiny koko elämäni mut en yleensä viel tähän aikaan keväällä vaan vasta kunnon siitepölyaikaan tai sit mulle on vaan tulossa perusflunssa, tosin palellu oon jo kohta viikon) Tuntuu et nälättää koko ajan ja eilen illalla ku en ehtiny syömään ja nälkä ehti vaivata muutaman tunnin mulle tuli kauheen huono olo, joka helpottui sit ku söin. Päätä särki myös eilen illalla (esikoisen alkuraskaudessa se vaivas mua 2 viikkoo putkeen eikä panadolitkaan juurikaan helpottaneet) Ja sit noi menkkakivut, jotka alkoi jo viikko sitte, kovia menkkajomotuksia välillä, välillä ei mitään. Eilen illalla ku olin negan aamulla testannu tuli taas kauheita menkkakipuja, odottelin et yön aikana hanat aukee mut ei, aamulla pyyhittäessä kirkasta "limaa" tuli jonkin verran, aiemmin ei kyl moista näillä kp:llä...? Rinnat elleen hellät niinku aina menkkojen alla mut tätäkin jatkunu nyt sen viikon, norm. pari päivää ja sit hanat aukee. Mä en ymmärrä nyt yhtään!!! Joko mä oon ihan super keksiin oireita laidasta laitaan tai sit testi ei viel vaan näytä oikein... (mun mielestä kyl pitäis jo näyttää) Voikohan oikeesti menkat näin viivästyä jos miettii näitä asioita liikaa??? Oon kyl aiemmissakin kierroissa kuvitellu jos jonkinmoista ja ressannu mut aina ku menkkakivut on tulleet vuoto on alkanu vuorokauden sisällä. Noh, ei kai se auta ku olla vaan, kyllä se täti saapuu jossain vaiheessa ressistä huolimattakin... Mut hieman kyl kutkuttais käydä hakeen cb:n digitesti ja varmistella...? Mut onko se sit vaan turhaa rahan menoa ku pregcheckin liuska näyttää negaa...? Voi tätä kuumeilua... Alkaa jo väsyttään koko homma!!! Siinäpä taas vuodatusta...
 
Nopponen: Yhdessä hytistään:wave: Piti oikein työhuoneen lämpötila tarkistaa, kun palelee niin pirusti, mut se oli 23.5 astetta! Et ei kyllä siitä ainakaan pitäs johtuu.. Ja samoin täälläkin rinnat arkana normaalia pidempään!

Mulla tosin "virallisesti" ei vielä menkat oo myöhässä, mut ovispäivästä laskettuna pitäs kyllä jo alkaa...

Senkin kyllä valitettavasti olen kokenut, että kun oikein miettii raskautumista, niin saa kuviteltua oireita ja sitten vielä onnistuu niiden kuvitelmien avulla siirtämään menkkoja..:( Minun kohdalla ainakin hyvin paljon mahdollista, että ne siirtyy vaan siks, että tunteet alko voittaa järjen ja päätin vilutuksen olevan raskausoire..

Mut voin kyllä lohduttaa myös noiden testien suhteen, et vaikka esikoisesta oli oikeesti päivän pari jo menkat myöhässä, niin testi oli puhdas nega ja plussasin vasta viikon päästä siitä, kun ois pitänyt menkkojen alkaa! Et ei kannata sokeesti luottaa negaan!=) Siksi yritän kovasti pitää ne testit nyt siellä laatikon pohjalla...
 
ihan kertaheitolla muistuu mieleen tämä palstailu ykkösen kohdalla, oi ja voi miten ihania aikoja! toisaalta jännittää, toisaalta kauhee pelko...tunteiden sekamelskaa!!! :D :heart:

meillä siis menkat meneillään, viikon päästä käynnistyy todellinen yritys...ei malttais odottaa!

toivotaan viivoja kaikille oireilijoille! :) tai siis kaikille tietty, mutta erityisesti niille, kenellä se nyt on ajankohtaista... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Alisa Kuulostaa lupaavalle! Joten tsempitykset, toivottavasti siellä jotain olisi kasvamassa! :)

Nopponen Kylläpä on outoa.. Jospa sieltä se plussa nyt kuitenkin tulis... Kuulostaa noi oireet kuitenki tosi lupaavalle. Ehkä mie jättäsin sen digin ostamatta ja ostaisin jonkun vähän halvemman(?). Tai sit jos on varaa niin anna palaa! :D Mut kyllä mie uusintatestiä alkaisin joku päivä tekemään. ;D

Pink Sulla myös kuulostaa oireet ihan lupaavilta! Toivottavasti sielläkin masussa olisi elämää. :)
 
alisa: Jännää!! :) eli muutaman päivän päästä pääset jo testailemaan :) Joo-o sellanen kengätön suutari tuo kyllä on :D
mama07: Tervetuloa!
anu: Höh :/ Toivotaan ettei kipuile kauaa.
Icicle: Hyvä päätös, toivotaan ettei jonot ole kovin pitkiä!
Pink: Jee! Minä pidän täällä peukkuja plussan puolesta ;)
Nopponen:hmmhh... :eek: huomenna uusi testi?apteekin oma? Nuo digit on kyllä törkeen kalliita :eek: Tilasin viime kesänä ja se tuolla kaapissa vieläki lojuu, menee varmaan kohta eräpäivä....
bambina: Ootpa ihmeellisen iloisen olonen vaikka onkin kk:t päällä :eek::)

Tänään nakertaa sitten ihan kaikki. Päänsärkyä toista päivää ja sitten huono olo.. Siis jos olisin raskaana en todellakaan valittais jos oksettais, mutta nyt ilman mitään hyvää lopputulosta! vieläkin ne helkkarin menkat päällä ja sitten nuo muut oireet vielä päälle, ilman autoa ja luntakin sataa. Mies pakeni mun raivoa työpaikalle aika äkkiä, se meinas palata kymmenen aikaan illalla kun oon rauhottunu.
 
omppuf: nämä menkat oli siis tarkoitus tullakin... jätettiin yksi kierto väliin tarkoituksella. ja halusin nähdä että kroppa toimii ja ettei kierto veny tolkuttomiin. eipä venynyt ei, se sama 26pvää kun ekankin kohdalla, joten se oli hyvä juttu!!! =) näiden kk:ten jälkeen yritys siis vasta alkaakin, meillä edessä siis vasta yk1. :)
 
VÄHÄN ILOISUUTTA TÄNNEKKIN!!! :D

Miehellä oli ongelmana että tuli liian aikaisin. Hän meni lääkärille ja lääkäri kehotti ampumaan aseella ilmaan kun tuntuu että tulee, pikkuveikka säikähtäisi ja saisi lisää aikaa... kerran kun lääkäri ja mies tapasivat, kysyi lääkäri oliko hänen neuvonsa auttanut. Tähän mies tuumasi: Juu, kyllä vain. Vaimon kanssa olimma kuusysissä ja ku meinas latinki lähtiä liika aikaseen, otin ja pamautin asehella kattoon. Siitä seuras sitte se, että vaimo säikähti niin että kusi suuhun, puri kyrvästä ja vaatehuoneesta juoksi alaston mies kädet ylhäällä..
 
  • Tykkää
Reactions: Omppuf ja mama07

Yhteistyössä