<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Moikka kaikille kanssasisarille!

"Uusi" kuumeilija ilmottautuu...Ensi viikolla otetaan hormonikierukka pois, siitä se sitten lähtee :) Eli siis ikää minulla 31, miehellä hieman vähemmän. Meillä on yksi poika, joka täyttää pian 3 vuotta. Jos pikkukakkonen vielä tulisi, niin sitten perhe olisi koossa =D Esikoinen sai alkunsa helposti ja ongelmitta kolmannesta yrityskierrosta. Katsotaan nyt, kuinka nopeasti kierto tasoittuu kierukan jälkeen. Kierrot ja kiertopäivät tiedän, mutta täällä vilisee koko ajan termi dpo, siitä ja aika monesta muustakin asiasta on pihalla =D

Kovasti plussatuulia kaikille, kiva liittyä (viimeinkin) porukkaanne :)

Vili-Jonkka (en oikesti oo ihan niin nipo mitä nimierkki antaa ymmärtää, kaikki sopivammat olivat jo varattuja...)
 
Tervetuloa kaikille uusille! :wave: Toivotaan hyviä plussatuulia. :)

Dpo on lyhenne sanoista days past ovulation eli ovulaatiopäivä on dpo0 ja ovulaatiosta seuraava dpo1 jne.

Nyt vaan jännäillään kuka korkkaa 2012 plussaputken! Mites NNÄ, onko mitään tuntemuksia? :)

Mulla olis kp10 menossa. Oon ollut koko viikon ihan kuoleman väsynyt ja nyt parina päivänä on ollut tosi huono olo. Jos ei olis ollut universumin runsaimpia menkkoja juuri, niin kuvittelisin olevani raskaana. :D Todellisuudessa oon tainnut saada oksutauti tartunnan naapurista... Plaah. Mutta ovis taitaa olla jo ovella, joten reilut pari viikkoa ja saa taas jännäillä hetken.
 
Moikka!

Tervetuloa kaikille uusille :)

Täällä ois nyt kp31/28-48. ( On tuolla listassa vissii väärin, ei hätiä :) ) Toinen terolut kierto mulla nyt menossa, eka terokierto oli vaan 22 päivää, ja nyt tosiaan kohta jo kp32 menossa niin alkaa jänskättää, että mitä JOS tässä oiskin raskaana. Viimesen terolutin ottamisesta on tosiaan jo mooonta päivää. Mitään oireita ei tosin oo, paitsi jos nyt tarkemmin aattelee niin jatkuva pissahätä ja nännit vähän arat. Mutta mä nyt varmaan saan keksittyä niitä oireita. Mutta voi vitsi jos olisinkin raskaana, esikkoa kun yritettiin reilusti yli 2v. Lääkärilläkin kävin juttelemassa tilanteesta niin se määräs mulle valmiiks clomifenit, jotka sit alotan ens kierrossa(jota ei toivottavasti tuu :) ). Nyt kyllä maltan mieleni ja testailen aikasintaan ens viikon alussa ettei tuu turhaan pettymyksiä. Niin paljon negatiivisia testejä tehty ennen ensimmäistä raskautta.

Plussatuulia kaikille <3
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Jännittäviä aikoja elelet miraaz, peukut pystyssä sulle :)

Mä kävin tänään lääkärissä. Ihan mahdottoman mukava lääkäri oli ja tosiaan tuntui, että olis kiinnostunut kuulemaan mun vaivoista :D Otti papan ja pisti lähetteen labraan ja jos niiltä osin kaikki kunnossa niin sitten määrää keltarauhashormonikuurin, että saadaan kunnon vuoto aikaiseksi. Tuota papaa joutuu vaan oottelemaan useamman viikon :/ Se oli kuitenkin aika hauskaa, että lääkäri käski ilmoittaa jos olen raskaana ennen, kun hän palaa asiaan noista tuloksista :LOL: Toiveet on kyllä vähän nousseet, eilen tuli ovislimat (ehkä? :D ) ja sopis laskurinkin mukaan ois hedelmälliset päivät tässä hujakuilla... :) Talletukset laitettu ja varmistelut vielä vaikka huomenna ja sitten odottelemaan :D Jokseenkin ihan hyvä fiilis kaikin puolin ja savuton vuosikin alkanut hyvin, siis ei ole käynyt repsahduksia :)

Hauskaa loppiaista ja viikonloppua kaikille! Ja plussatuulia tietysti :)
 
Kuhan täällä kurkin, pari tuttuaki esikoisen odotusajoilta täällä näköjään oli, heille kovasti peukut pystyssä... :wave:

Päivittäjälle vain huikkaan että satuin huomaamaan et taustailijoissa on mama19 ja hän (jos nyt sama on) oli tuolla viime vuoden lokakuisissa ja on vauvansa jo saanutkin...
 
Oonkohan mä vai enköhän mä ole? Vatsaa pistellyt epämääräisesti 3 päivää ja samalla alkoi alaselkää jomottaa, kun kyyristyy niin sattuu nostaa takaisin suoraks. Sekä tuli epämääräinen pieni kirkas veritilkka. Kuvittelen ehkä myös rinnat pikkasen turvonneiks ja aristaviks :p Esikko tärppäs ihan tosi nopee, ehkä tämäkin?
 
Tosi paljon tullut tekstiä, yritän nyt kommentoida kaikkia. Anteeksi, jos joku jää vahingossa välistä... :ashamed:

NNÄ: no voi höh, odotin, että sulta olisi tullut ylläriplussaa. Mullakin yhdessä kierrossa pregcheckit reagoi ovikseen, ehdin jo innostua. Kysyit greippimehusta, minä ehdin litkiä sitä kahden kierron ajan. Limoja kyllä tuli mielestäni aiempaa huomattavasti enemmän.

MeaMinnis ja Nöhvi: :hug: Ensi kuussa sitten ne plussat, eikös niin? Tsemppiä uuteen kiertoon!

saraheinä, murgu, rusina2010, kiukuttelija, heeva, omppuf, mydream, vili-jonkka tervetuloa! Toivottavasti visiittinne ovat mahdollisimman pikaiset!

Omppuf joko olet testannut? Odottelisin sua tuonne syyskuisiin... ;)

lumi toivottavasti oma intuitio tärpin kestämisestä on väärä. Iskikö oksutauti? Paranemisia!

miraaz testiä, testiä! Milloin ajattelit testata?

Hömpi: ihana vastaanotto lääkärillä, ja onnea savuttomuudesta!

Murunmami: milloin ajattelit testata? Toivottavasti olisi sullakin pikavisiitti!

lyhyestä luteaalivaiheesta oli ollut täällä parillakin puhetta. Mullahan oli tosi lyhyt luteaalivaihe, huonoimmillaan viisi päivää! Kuukausien saatossa se on sitten pidentynyt aina päivän kerrallaan niin, että viime kierrossa oli siihen mennessä pisin, 9-10 päiväinen. Ajattelin, että eihän tuollaisella luteaalivaiheella raskauduta! Mutta noh, kyllä tuolla on nyt jotain tapahtunut tai tapahtumassa...

ovulaatio-oireista: olen tikuttanut puolisen vuotta, ja muutamassa viime kierrossa tikkujen plussia on ollut tukemassa selvät oireet: oviksen jälkeen loppuvat limailut sekä muutaman tunnin / puolikkaan vuorokauden kestävät tykyttävät kipuilut alavatsalla oikealla tai vasemmalla. En tiedä, tajuaisinko noita oireita, ellei oman kehon toimintaan olisi tutustunut vähän liian antaumuksellisesti vauvahaaveissaan. :D

sukupuolesta: molempi parempi. Toisaalta tyttö, kun jotenkin tuntuu, että kahdesta tytöstä olisi toisilleen niin ihanasti seuraa, ja tarvikkeetkin olisivat jo valmiina. Lisäksi olen jotenkin tottunut olemaan tyttöjen kanssa. Toisaalta taas poika olisi ihana, ja tiedän, että mies toivoo varmasti hitusen enemmän poikaa pikkukakkoseksi. Tulisi kummatkin, niin sattuisi aikamoinen tuplalottovoitto! :LOL:

Omanapailua vielä lisää: nyt olisi rv 5+0, tilanteessani ei vieläkään mitään selvää... uusille kerrottakoon, että plussasin heti joulunpyhien jälkeen, mutta vuoto alkoi (normaalikuukautisia niukempana) pari tuntia plussan jälkeen. Siinä sitten itkeskelin kemiallista jne., mutta vuotopas loppuikin iltaan mennessä. Sen jälkeen, neljänä päivänä, alkoi aina vuotelemaan kevyenkin liikuntasuorituksen tai vähänkin pidemmän kävelyn jälkeen, mutta loppui taas iltaan mennessä. Hcg:n mittauksessa kävin rv 4+0, tuloksena noin 100, ja eilen rv 4+6, josta saan tulokset vasta maanantaina. Raskaustestien plussat vahvistuvat, tänään testauksessa testiviiva kontrollia paljon vahvempi heti tikun kastuttua. :whistle: Tiedä tästä nyt sitten, toisaalta ei kyllä ole yhtään raskaana oleva olo armotonta väsymystä lukuunottamatta, mutta liekö ilmoilla jotain itsensäsuojeluakin, ettei uskalla vielä heittäytyä iloitsemaan odotuksesta. Ilmoittelen itsestäni jatkossakin siis! Toivottavasti en joudu palaamaan listoille.

Hirmuisesti plussapuhureita kaikille, toivon tapaavani teitä piakkoin syyskuisissa! Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin ensi kierrossa sitten! :heart:
 
********Lauantai 7.1.2012************




Mukana:


MeaMinnis..................01/08............kp5/23-28..........yk 4
murgu................tyttö 3/10...............kp9/28-35..........yk 2
nellinu...............tyttö 08/10............kp10/26-28...........yk5
Taikamaailma............poika11/10.....kp12/28-32..........yk6
_lumi_...........................................kp12/28...............yk2
Nasutin83.......................................kp13/?..........yk1
Rusina2010...................................kp 14/30-34.....yk 3
DsariaL......................................... kp15/23-30........yk5
Meliah..............................................kp17/25-29............yk4
Lumpe...................5/11...................kp18/28..............yk1
Mami2009...........02/09...................kp18/33-70........yk 12
kiukuttelija..........1/11.....................kp19/32..............yk5
Hömpi......................poika 09/10......kp20/?...............yk2
diiselikissa.....................................kp20/36..............yk1
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp22/28-32.........yk12
MyDream...................poika 6/11.....kp22/28.............yk1
BiBa...........................10/09...........kp23/30-35.........yk6
Nopponen..................tyttö 6/08.......kp25/34?................yk2
Saraheinä..................tyttö 2/11.......kp28/?.................yk0
samaria.....................2/10............. kp31/28-30..........yk8
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp32/25-26..........yk4
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp32/28-48..........yk3
Omppuf.....................tyttö11/10.....kp 33/n.28..........yk 9
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp34/32..............yk3
Heidi-80.............poika 08/08 .........kp 36/ 26-30.........yk1
kendra...........................8/10.......kp 41/?................yk5
Haavemamma.......tyttö 8/10...........kp43/29..............yk1
zasmin.....................poika 11/09.....kp45/29..............yk2

TAUSTAILIJAT

NiQ
mama19
McQuuen
Heeva
Vili-Jonkka

Plussanneet 2011:




Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),



Vuosi 2011

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)


Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)[/QUOTE]
 
Ekaks sori tämmönen epämääränen kirjotus, en oikein muista keille piti kohdistaa nää jutut x). Joku puheli terolut kierrosta, olen tässä elämässä niitä syönyt 9 kuuria ja viimesestä terosta vuotoon on ollut maksimissaan 5 päivää. Testailkaahan siis ihmeessä jos kierto venyy enemmän! ;)
Täällä oli aika monella lupaavia oireita! Plussapuhalluksia kaikille!!
Krumeluulle: Ihanaa odotusaikaa toivottelen. Tein mä muutaman tässä viikon aikana mutta kaikki negoja (aluksi petyin). Et empä taida sinne olla tulossa, katsotaan sitten jos pääsisin jo lokakuisiin ;)

Omaa: Varasin tuossa pari päivää sitten ajan lääkärille ja tutkimuksiin. Pääsen jo keskiviikkona :D:D:D Ihanaa <3 En oo pitkilleen ollu näin helpottunu. Katsotaan jos mieskin joutuu uudestaan... ollaan siis käyty tuossa 2009 puolella viimeks molemmat, syksyllä kävin vaan yksin. Myös ihanaa että olinkin jo tuolla listalla <3 Kierto vaan venyy :(
 
Pahoittelut MeaMinnis ja Nöhvi ! Kyllä se taas alun pettymyksen jälkeen helpottaa :hug: Ja eihän se vaan auta kun yrittää uudelleen :)


Tervetuloa uudet kuumeilijat!! Pikaista plussaa toivottelen :)

ON: Jotenkin on taas sellanen olo ettei ole tärppi käyny..Että menkkoja odottelen alkavaksi ensi viikolla. Teroluteja vielä pari jäljellä ja sit vuoto tulee siitä n.5vrk:n päästä..

Tässä nyt pikainen kirjoitus, niitä plussia tänne ja paljon, kiitos!! :heart:
 
Mä taustailin tossa edellisessä ketjussa, mutta nyt taitaa jäädä tän ketjun seurailu. Tarkotuksena oli otattaa hormonikierukka pois nyt tammikuussa, mutta en taida vielä jaksaakaan ryhtyä uuteen yritykseen. Oon vasta tajunnut, kun 1v7kk poika alkoi kuukausi sitten nukkua läpi yön, kuinka väsynyt oon ollut. Ei noista univeloista ihan hetkessä toivutakaan! Oon edelleen jatkuvasti väsynyt, vaikka suurinpana osana öistä poika ei enää tartte mitään rauhottelua. Lisäks pojalle on nyt iskenyt ihan kamala uhmaikä. On ollut aina herkästi tulistuva tapaus, mut nyt on ollu jotain extrahirveetä. Mikään arkinen asia ei suju. Haluis kaikesta päättää itse, ja temppuilee tahallaan milloin mistäkin, ja saa jatkuvasti raivareita kun asiat ei mene niinkuin itse haluisi. Tällä hetkellä tuntuu etten halua koskaan samanlaista riiviötä! Mut eiköhän se tästä vielä helpota.

Mua kyllä harmittaa ihan kauheesti, kun toisaalta se vauvakuume vielä on olemassa. Ja olin suunnitellut lapsille lyhyempää ikäeroa. Mutta pakko kait se on miettiä omaa jaksamista. Mun pääkopan kannalta varmasti parempi viettää ainakin toi ens kesä vielä ihan kolmihenkisenä perheenä, ilman raskausajan vaivojakaan. Josko sitten syksyllä kattois tilannetta uusiks..

Ois silti kiva tietää, onko kenelläkään muulla todella raskasta elämäntilannetta, mutta uskaltaa yrittää silti luottaen siihen että asiat järjestyy parhain päin ja jaksaa? Mulla vielä toi mies tekee rankkaa vuorotyötä. Välillä pitkiä työputkia ja vapaapäivinä hän on usein tosi väsynyt itsekin. Arjen pyöritys kotona siis aikalailla mun harteilla.

Kovasti plussaonnea kaikille uuteen vuoteen! :)
 
Shantimaria täällä yks raskaan elämäntilanteen omaava :wave: Meillä lapsi nyt 1v 4kk ja yöt on vielä vähän mitä on. Riippuu kyllä pitkälti myös yöstä. Mies tekee aika pitkää päivää töissä ja oon laskenu että arkipäivisin ehditään nähdä max. 2h. Mutta silti jotenkin se toisen lapsen kaipuu on niin kova että voittaa tän väsymyksen. Just lapsille pien ikäero on yks suurimmista toiveista. Mut vähän alkaa näyttää siltä et siihen ei taideta päästäkkään :/ Mutta ymmärrän kyllä sinua täysin. Ja itseäänhän siinä pitää kuunnellakin! Ei mitään normeja! Jos itse kokee ettei välttämättä jaksaisi toista lasta, niin silloinhan tottakai on kuunneltava itseään. :heart:

Biba No voi harmi :( Ja kun valitettavan usein itse sen aavistaa milloin on toivoa ja milloin ei.

Omppuf jostain oon vissiin lukenu että 2 vk viimisen teron ottamisen jälkeen vuodon pitäis viimeistään alkaa. Itellä alko 7 pvä. Hermoja raastavat päivät ;) Tosi hienoa että pääset jo näin nopeesti lääkäriin! Keskiviikkohan on jo ihan kohta!
 
Halit tädin kohdanneille, toivotaan että ens kierto ois tärppiä :)

Shantimaria Meillä lapsukainen ollut oikeastaan aika "helppo" lapsi siihen asti kunnes meni päiväkotiin.. Ikinä ennen sitä ei ollut kipeä, ei flunssaa ei mitään.. Nythän tähän 4 kk on mahtunut jo 4 korvatulehdusta, muutenkin paljon flunssailua, uhmailua ja mitä kaikkea.. Kauhea tuittupää nykyään :l Yötkin menevät miten sattuu, kun joko korvat vaivaa, on ikävä tai yskittää ja rohisee :( Vieressä nukkuu hyvin mutta kun ei siihen haluis totuttaa, et aina pääsee kun haluis.. Mutta eiköhän tää helpota, toivotan ainakin :D Mieshän meillä on useasti ton uhmailun takia sanonut että ei enään ikinä toista tollasta tänne, mä ajattelen samoin muutaman hetken ja taas sit haaveilen vauvasta, kun meneehän siihen sitten yli 2 vuotta kun on toisella se uhma ja toinen ois jo se on ohi (toivottavasti) päässyt :D Mutta toivotaan että löytyy joku ratkaisu teillä, mutta ennen kaikkea ajattelet nyt omaa vointia ja jaksamistasi :)

ON: Koitan miestä kellistää joka päivä sänkyyn, piti niitä ovistestejä ostaa mutta rahat hupeni yhtäkkiä joten taitaa ne jäädä mahd.ens kierron hankinnaksi, toivotaan ettei tarvis ;) Kauheeta muuten kun vieläkin ois noita raskausoireita vaikka menkatkin loppu, kierrukka sekoitti mun kropan täysin ;(
 
Kiitos kannanotoista nellinu ja murgu. Mä kyllä haluaisin uskaltaa luottaa tulevaisuuteen enemmän. Eihän sitä voi tietää, koska toi uhma helpottaa. Eikä sitäkään voi tietää, millainen seuraava raskaus olisi. Viimeksi alkuajan olin kyllä tosi väsynyt ja huonovointinen, ja puolivälissä todettiin raskausajan diabetes. Nyt olen kyllä ainakin normaalipainoinen ja ruokavalio on kunnossa. Mua jäi kammottamaan synnytyskin, joka oli paljon rajumpi kokemus kuin olin koskaan osannut kuvitella, ja sit vielä poika oli tosi itkunen ekat 2,5kk. Mut välissä on ollut kausia kun pojan kanssa on ollut aivan ihanaa ja vauvakuume on ollut ihan hirmuinen! Ja löydän lyhyestä ikäerosta monia hyviä puolia. Ärsyttää kun olen tämmöinen ikuinen jahkailija ja pohdin liikaa asioita. Pystynköhän koskaan tekemään päätöksen pikkukakkosesta? Mielialatkin heittelee välillä niin että!
 
halaus negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Shantimaria Meillä mies kulkee vähän väliä reissuhommissa, ja useimmiten reissussa ollaan maanantaista perjantaihin ja tätä voi jatkua monta kuukautta putkeen. Itse en sitä niinkään koe enää raskaaksi kun olen ehtinyt jo ennen lapsen syntymää siihen tottua (paitsi että olihan se hiukkasen helpompaa ulkoiluttaa koiraa ilman naperon pukemisriisumis-operaatiota ;)). Eli minä lähinnä meillä pidän mökin pystyssä, ja täytyy kyllä myöntää että välillä hirvittää ajatus olla yksin kotona koiran ja 2 pienen lapsen kanssa. Onneksi mies työskentelee tällä hetkellä kotipaikkakunnalla. Tiedän että tulevaisuus voi olla aika rankkaa jos/kun joudun jälleen reissuleskeksi, mutta kun en voi sille mitään että perheeni tuntuu vajaalta ilman toista lasta ja sisullahan me naiset menemme vaikka läpi harmaan kiven, vai mitä :):heart:

).( Vihdoin on esikon huone valmis ja on siirtynyt sinne leluinensa nukkumaan ja leikkimään, voi tätä vapaan tilan määrää :LOL:
Ovista saa varmaan odotella vielä sen viikon ja sitten teippaan miehen sänkyyn ;)
 
Shantimaria meilläkin tyttö, nyt 1v8kk, on aikamoinen tapaus... Ei nyt mikään mahdoton riiviö, mutta omaa tahtoa löytyy todella, todella paljon, on itsepäinen kuin mikä, uhmaikä nostaa selvästi päätään ja raivareita - siis kunnon itkupotkuhuutoraivareita, kun tavarat lentää - saadaan milloin mistäkin. Yöt menevät vieläkin niin ja näin, kun nukahtaminen on vaikeaa ja yölläkin pitää herätä usein vielä monta kertaa meuhkamaan. Mies on onneksi tosi paljon apuna, vaikka ehtiikin olla arkisin kotona tytön valveillaoloaikana vain illasta pari tuntia. Itseasiassa mies hoitaa tytön yöheräilyt melkein aina, kun itse olen niin huono nukkuja, etten tahdo enää saada unen päästä kiinni, jos nousen kesken unien. Nyt varsinkin "raskausaikana" olen nukkunut kuin koomassa, ja mies on joutunut hoitamaan yöhommia vielä aiempaa enemmän.

Varsinkin "heikkoina hetkinä", väsyneenä ja muuten vaan huonona päivänä, ajattelen, että ollaanko sitä ihan kahjoja, kun toisesta lapsesta niin vahvasti haaveillaan ja häntä perheeseemme kaivataan. Silti vauvakuume ja halu toiseen lapseen mahdollisimman pienellä ikäerolla vie meillä voiton. Vaikka rankkaa tulee varmasti olemaan, ellei ihmettä tapahdu tuon esikon suhteen. =)

Komppaan siis muita siinä, että kuuntele omia ajatuksia ja tee päätös oman jaksamisen mukaan. Ehtiihän niitä lapsia toivoa myöhemminkin, jos nyt ei ole oikea hetki teidän perheelle! Ikäeroissakin, niin pienissä kuin suurissa, on aina ne omat hyvät ja huonot puolensa. Päätit niin tai näin, niin älä nyt ihmeessä pode huonoa omaatuntoa omasta päätöksestä, se on varmasti juuri se oikea päätös teidän perheelle! :heart: Äläkä stressaa päättämättömyydestäkään, sillä kyseessä on niin valtavan iso asia, ettei mielestäni päätöstä missään nimessä tarvitse tehdä pakon edessä (ellei ole jostain syystä pakko tehdä lapsi nyt tai sitten ei ikinä, mutta teillä ei ymmärtääkseni ole sellainen tilanne).

rusina vai pääsee mies viettämään aikaa teipattuna sänkyyn :LOL: Voi vitsit, ukkoni olisi varmaan ihan onnessaan, jos tuollaista ehdottelisin ;)
 
Krumeluu joo täytyyhän se kiinni laittaa ettei karkaa, kun tuo minun mies ei ole siitä aktiivisimmasta päästä makkarissa. Sille riittäisi varmaan korkeintaan kerran viikossa peittojen heiluttelu, niin sitä pitää vähän ponnekkaammin suostutella :LOL: Vaikka nyt yrityksen aikaan on ollut vähän reippaampi :D
 
Shantimaria: kieltämättä täälläkin on käynyt mielessä ajatus, että ihanko hulluja tässä ollaan. Meillä esikoinen on myös aina ollut vaativa ja paljon omaa tahtoa omaava, hurmaava, 2-vuotias poika. Poika on ihan päinvastainen luonteeltaan meidän vanhempien kanssa. Siksi tuntuu, että ollaan helisemässä tuon pojan kanssa milloin mistäkin. Meillä on myös aina nukuttu erityisen huonosti, ennen 8kk ikää ei poika ollut nukkunut esimerkiksi päivällä yli 30min pätkää ja vielä yhtäkään yötä ei ole nukuttu heräämättä (nykyään herää 1-3 kertaa ja nämä on jo helppoja öitä entiseen verrattuna).
Mutta jokin alkukantainen voima vaan pistää meidät uudelleen tähän soppaan. Vähän niinkuin ajatuksella "nyt kaikki alta pois", varmaan myöhemmin olisi vielä suurempi kynnys lähteä tähän uudelleen. Nyt kroppakin on jo niin tottunut ainaiseen heräämiseen, ettei sekään tunnu enää yleisvireydessä. Ja kyllähän nämä tahtoiän ja kasvamisen "ongelmat" menee ohitse, eikä niitä voi normaalisti ja turvallisesti kasvavan lapsen kanssa jättää välistä.
Mutta hyvin kyllä ymmärrän, jos tuntuu ettei nyt vielä jaksakaan. Ja kuten Krumeluu sanoi tee juuri kuten hyvältä tuntuu ja oma jaksaminen mielessä pitäen, ratkaisusi on juuri se oikea teidän perheelle!


ON: Täällä sittenkin vasta nyt dpo2. Limat yllättikin torstaina ja arvasin, että nyt. Edelliset tuntemukset olikin jottain ihan muuta. Eilen illalla ja tänään on vaivannut alavatsan polttelut.
Mukavaa tämä naisena oleminen, kun joka hetki ja kaiken aikaa sattuu/pistää/kolottaa/polttelee jne. Tässä kierrossa, kuten ei edellisessäkään, ole ollut hyvinkään montaa kivutonta päivää. Ja sitten jos ei mihinkään koske, niin sitten heittää hormoonit mielialat sekaisin... Kivvaakivvaa... :stick:
 
Shantimaria: Komppaan muita, ei omaa jaksamista pidä ylittää! Mut voihan olla että parin kuukauden "lepäämisen" jälkeen ajatukset alkaa olla heti toisella mallilla? :)
BiBa: Toivotaan että sulla kuitenkin olis onni käynyt ja tärpännyt!
nellinu: Niin siinä paketissakin tais lukkee että 14päivää jotain :D Onhan niistä teroista netissäkin kauheesti infoa, minä vaan en oo mikään muistikuningas x) Ja juu ihmettelin itsekkin että ompa nopeeta toimintaa! Ei voi olla muuta kun tyytyväinen!
murgulle: Ovisonnea vaikka ilman testejäkin! Kyllä se ilmankin tärppää ;D
rusina: Tuo teippaaminen kuulostaa ihan hyvälle idealle :D:D:D Meillä mies sais varmaan sätkyn sillä on joku sitomisfobia :LOL:.
DsariaL: Polttelut ja nipistelytkän on just parhaita ;D paitsi jos niitä tulee loppukierrosta, sillon rupee jo kuvittelee kaikkea :eek:

Lapsista: Katsoisin tuon meidän neitin olevan määrätietoinen, en tiedä muusta kun ei ole kokemusta.. yössä heräilee ehkä 2-3 kertaa ja nukkuu puolet yöstä meidän vieressä. Silti katsoisin jaksavani toisenkin. Haluttiin toinen vaikka heti perään.. tiedettiin tosin, että ei se meillä käy noin vaan. Hyvä että alotettiin yrittämään heti kerran tässä on jo mennyt aikaa ihan kivasesti.

Tänään: En ole sen viisaampi kun eilen, täti ei oo löytäny vielä tänne jumalan selän taa.. Ei malttais oottaa ens viikon lääkäriä ja Inkan ensimmäistä hammaslääkäriä :popcorn:! Noh kaikki ajallaan
 
Tervehdys UUSI kuumeilija esittäytyy! :) tässä ollaan nyt kierron loppusuoralla 26 (27-30), yksi (varhainen testi) nega tehty eilen. Ensimmäinen yrityskerta menossa. Minulla/meillä on entuudestaan ihana tyttö 07/11 ja nyt pikkukakkonen haaveissa. Olen tuolla toisessa ryhmässä ollut myös mukana ja nyt ajattelin että kait mä tännekkin voin itseni änkee :) mukavasti juttu täällä kulkee.
palaan paremmalla ajalla. tsempit kaikille!

Ranskis...................tyttö 07/11............kp26(27-30).......yk1.
 
Rusina Sänkyyn teippaaminen kuulostaa hyvältä idealta :D Pitäisköhän itsekin kokeilla? ;)

Omaa sen verran, että oon nyt viitenä päivänä testaillu ovista ja kaikkiin tikkuihin tuli tosi haaleenvaalee se toinen viiva ja sehän ei vissiin merkkaa mitään..? Eli joko minä oon missannu sen, tai sitä ei tapahdu ollenkaan (mitä minä itse kovasti luulen :( ) Ääh, pitänee jatkaa tikuttelua vielä seuraavassa kierrossa ja katsoa miten käy.. Minä kun aikaisemmin sanoin etten ikinä ala mitään ovistestejä tekemään ja tässä sitä nyt ollaan!
Peittoa on kuitenkin heiluteltu ahkeraan, että sinänsä kuitenkin toivoa on vielä ;)
 
Mea Minnikselle ja Nöhville, halit, tylsä juttu mutta ehkäpä seuraavassa kierrossa :)

_Lumi__ nostaa nyt sen hännä pystyyn ja uskoo vaan tärppiin :)

Rusina, kiva että sait miehen kanssa puhuttua ja että yritys on nyt täysillä päällä. hieman nauratti kyllä tuo miehen teippaaminen sänkyyn :D

Miraaz:lla jännät paikat! Testiä kehiin!!

Hömpi, kiva kun lääkärireissu oli hyvä! Jotkut lääkärit kun on ihan ääliöitä!

Kahden pienen lapsen kanssa elämisestä oli puhetta. itse en osaa sitä pelätä, kun tuo esikoinen on ollut kaikinpuolin helppo. Mies tekee pitkää päivää, mutta en silti ole kokenut tätä mitenkään rankaksi. Hetkittäin tulee mietittyä että mitähän siitä tulee, mutta uskon vakaasti että kyllä elämä kantaa. Kuitenkin toivotaan useampaa lasta kuin yhtä, enkä halua pitkää ikäeroa joten nyt tuntuu hyvälle hetkelle. Ja maksaahan se aika pian itsensä takaisin, kun on leikkiseuraa niin ei tarvitse koko ajan viihdyttää...

Ekaa kertaa taisin bongata oviksen. Ehkä. En ole vielä ruvennut tikuttelemaan, ja yritän välttää sitä vielä ainakin hetken :) Mutta tietenkin ukko on kipeänä eikä ole ollut hirveän innokas mihinkään (tiedättehän miehet, ne tosiaan on SAIRAITA kun nenä vähän vuotaa), joten luulen että tämä kierto on menetetty... No menkkoja odotellessa ja sitten uutta kiertoa kehiin :)

Saraheinä, Heeva, Omppuf, Mydream, Vili-Jonkka ja Ranskis tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja Murgulle tervetuloa takaisin!
 
Kiitos tervetulotoivotuksista=) Ollaan miehen kanssa kuumeiltu jo muutama kuukausi, alunperin mietittiin reilun vuoden ikäerolla yrittää toista mutta sitten esikoinen syntyikin sektiolla niin päätettiin ottaa varman päälle ja odottaa se vuosi (tai melkein) vaikka saatiin kyllä lupa jo lokakuussa yrityksen aloittamiseen. Nyt oikeastaan toivotaan vaan noin 2-3v ikäeroa(tai kunhan tulis vauva vielä joskus).

Tuossa sektiossa mulla todettiin endometrioosiin viittaavia kiinnikkeitä, ei kovin paljon kylläkään mutta mietityttää jo valmiiksi että tuleeko meille enää lapsia. Esikoinen sai alkunsa kyllä jo toisesta kierrosta pillereiden lopettamisesta että ei ehkä syytä huoleen. Mutta eihän noista asioista ikinä tiedä miten ne menee.

Odottelen täällä vieläki menkkoja, (kp32) antaapa ne nyt odotella itseään. No, kierrot on ollu nyt pillereiden lopetamisen jälkeen jotain 30-33 paikkeilla niin ihan normaalia kylläkin. Tänään tein kyllä raskaustestin :LOL: kun jotenkin toiveikkaasti ajattelin että voisin olla jo raskaana mutta nega. Menkkaoloja on ollut kyllä jo monta päivää. Voispa ne nyt vaan alkaa että pääsis seuraavaan kiertoon, siihen varsinaiseen...=)
 
Pikapäivitys, onneks en juossut testiä ostaan,täti tuli tänään kylään. (oho vuorokausi vaihtu jo,eli siis eilen tuli) Joten mulle voi päivittää kp1/28-42 yk 4. Mutta ihan positiivilla mielin mennään, tästä kierrosta alotan nyt clomit kp3-7, joten toivottavasti niillä saadaan toivottu tulos aikaan :) Clomit oli mulla ennen viime raskauttakin siis käytössä ja kolmen kierron jälkeen tärppäs niillä :) Toivottavasti nytkin onnistuis.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja petipuuhastelijoille :D
 

Yhteistyössä