<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Tervehdys :)

Mää ilmottautuisin taas mukaan, viime talvena olin tääll, mut sit tuli ero joten ei ollut enää ajankohtasta. Mutta nyt elämä taas sill mallilla että toinen on enemmän kuin tervetullut. Esikoispoika on 08/08 ja nyt siis yk 1 ja kierto on 17/ 26-30
 
Ärh ja purh. Kaksi päivää sitten tuli pyyhkiessä todella todella pikkuinen verensekainen lima ja olin ihan, että jes: menkat! No eivät alkaneet ja tänään tuli samanmoinen ja yhtä pieni, vuotoa ei silti näy.... :headwall:

Tissit on kipeät ja ehkä vähän turvonneet, päätä särkee ja väsyttää, hajut ottaa nenään ja kuvottaa... Menkkajuilintaa ja selkäkipua... Kp 47..... Ja tostaina otettu veritesti oli negatiivinen, neuvolatäti aikoo tällä viikolla kysyä lääkäriltä mun tilanteesta...

Miksei mun kroppa voi toimia??? :( Anteeksi, kun kirjoittelen vain itsestäni taas... Osaako joku sanoa jotain??
 
********Keskiviikko 21.12.2011************




Mukana:


Hömpi......................poika 09/10......kp1/?...............yk2
diiselikissa.....................................kp2/36..............yk1
Neiti näpsän äiti..........tyttö 10/08....kp5/28-32.........yk12
BiBa...........................10/09...........kp6/30-35.........yk6
Nopponen..................tyttö 6/08.......kp8/34?................yk2
samaria.....................2/10............. kp14/28-30........yk8
Nöhvi........................tyttö 7/10.......kp15/25-26.........yk4
Miraaz......................tyttö 10/10.....kp15/28-48.........yk3
Sannuli79..................tyttö 07/11 ....kp17/32..............yk3
MeaMinnis..................01/08............kp18/23-28..........yk 3
Heidi-80.............poika 08/08 .........kp 19/ 26-30.........yk1
misupai.....................tyttö 02/08.....kp19/34................yk7
kendra..............................8/10.......kp 24/?..............yk5
Taikamaailma............poika11/10.....kp24/28-32..........yk5
zasmin.....................poika 11/09.....kp28/29..............yk2
Krumeluu.....................4/10............kp28/28-40.........yk8
_lumi_...........................................kp29/28...............yk1
salamanteri85............poika 8/08.......kp30/30-90.........yk3
nellinu...............tyttö 08/10............kp34/26-28...........yk4
Mami2009...........02/09...................kp36/33-70........yk 11
mihu........................../00...............kp37/28............yk6
UusiVauva82..................02/08........kp50/31-34.........yk3
tiut...........................tyttö 02/11......kp52/28.............yk?
lupo............................10/10.........kp61/?................yk1
Littlestar....................2010.............kp74/28?............yk1
santsu_82.................poika7/10.......kp98/29.............yk4

TAUSTAILIJAT

Andreana
murgu
Tiuhti83
Myhmeliini
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
NiQ
satuliina
Shantimaria
mama19

Plussanneet 2011:




Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),DsariaL(yk2)


Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
_Lumi_(yk1),Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Tiedätkös Hömpi, mietin tuota sinun asiaasi ja tulin siihen tulokseen, että olisiko kohdallasi voinut käydä seuraavasti: Silloin kun sait viimeksi haamun raskaustestiin, se olisikin reagoinut ovikseen! (minulla juuri kävi niin) Ovis olisi tuottanut tulosta ja kun pari päivää sitten sinulla tuli tuo verilima, se taas olisi voinut tulla kiinnittymisestä! :) Ja nyt kun oletetaan että kiinnittyminen tapahtuu yleensä dpo 7, niin tänään olisi dpo 9 ja raskaustesti alkaa näyttää tuollaista haamun haamua merkkinä alkaneesta raskaudesta! Silloin torstaina se ei siis olisi vielä voinut näkyäkään labrassa. Eikös olisi aika hyvä selitys kaikelle!! :) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Nopponen
DsariaL: Vautsi vau! Toivottavasti plussa vahvistuu... :)

Hömpi: Toivotaan et tilanne alkais selviimään... Mut tuo LittleStar:n selvitys tuntuu oikein hyvältä... Toivotaan että asia ois niin.. :hug:

Mulla kp 6 ja vuoto loppui eilen eli kohta pääsee taas yrittämään... Pitäis varmaan ottaa varman päälle ja aloittaa hyvissä ajoin ja jatkaa niin kauan säännöllisesti touhuilua kun täti tai plussa yllättää... Tosin mikään ei koskaan mee kuin suunnittelee niin eipä suunnitella siis liikaa ja yritetään parhaamme. :) Tahtoo vaan kierron edetessä mennä siihen pakkohellyyteen ja se alkaa ainaki mua ahdistaan itseni ja myös mun miehen puolesta... :( Voi kun tietäiski just tasan ne tärkeet päivät... :rolleyes:

Kaikille jaksuja ja ihanaa jouluviikkoa... Minusta on mukavaa touhuta joulu-juttuja tyttären kanssa vaikka itse jouluna joutuukin töihin... :)
 
Mulla illalla ollu mahakipuja ja mies sano että varmana oot raskaana mut varmaan oikeesti tuli vaan kahvin juomisesta. Raskaustestiä en tee ku se palauttaa ikävästi maan pinnalle. Toisaalta nää mahakivut palautti mieleen sen karseen 4kk raskauspahoinvoinnin oksennuksineen esikosesta ja rupesin miettii et josko siirryttäis kuitenki vielä ennenku on myöhästä takasin ehkäisyyn ja ostettais sittenki vaan se ranskanbulldoggi.
 
DsariaL varovaiset onnittelut :flower:
Hömpi Tsemppiä!! Minäkin pidin LittleStar:in päätelmästä =)

Mulla on edelleen tissit kipeet ja turvoksissa!! Huomenna aamulla aattelin testata mikäli menkat ei ala yöllä!! Huomenna meinaan lähetään viikoks kyläilee mun äidille, ni siel en kyl testaile ja eipähän tarvii asiaa sit enää miettiä, ku kyl nyt huomenna luulis testissä jo jotain näkyvän, jos on näkyäkseen...eikö?!
 
Biba ja NNä: :hug:

DsariaL: Varovaiset onnittelut, toivotaan viivan vahvistumista! :heart:

Hömpi: sun piina vaan jatkuu, toivon pikaista tilanteen selviytymistä! Munkin mielestä Littlestar:in päätelmä oli hyvä ja toivottavasti oikea. Tsemppiä! :)

Omaa...Täällä sairastettu koko perheen voimalla oksennustautia ja räkätautia, jäi itseltä eilinen gynekäyntikin sen vuoksi väliin. Mutta vuoto taas loppumaisillaan ja olo hyvä, joten toivorikkaasti täällä odotellaan menkkoja alkavaksi muutaman viikon sisällä. Joulun jälkeen ajattelin kokeilla joko r-testi näyttäisi negaa. Sitten vaan uuteen kuumeiluun! :)
 
Dsarial Paljon onnea! :heart:

Hömpille isot tsempit! Toivottavasti tilanteeseen tulis pian jokin selvyys.

heidi-80 Tervetuloa mukaan jutustelemaan. :wave:

Mulla taitaa olla nyt dpo7 ja muutamana päivänä tullut vähän verensekaista valkovuotoa. Tykkäisin ajatella, että olis kiinnittymisvuotoa, mutta kyllä se johtuu ihan km:stä. Sais menkat alkaa ja pääsis aloittaa yrityksen ihan puhtaalta pöydältä!
 
).( Tein testin aamulla ja aikas tyylipuhdas nega se oli...oikeen tihrustamalla ehkä jonku viivan paikan näin, mut nega se oli!! Joten nyt ei tarvii enää sitä ressata, vaan pakata "menkka vermeet" kassiin mukaan ja lähteä reissuun ja joulun viettoon!!
 
Juhuuuu! Tuhruvuoto alkoi kipujen kera, että vois melkein jo sanoa, että kp1 pyörähti käyntiin :) Viime menkat oli kanssa aivan tajuttoman pientä tuhrua... Enpä oo koskaan ollu menkoista näin ilonen :) (jos ei hanat aukea kunnolla niin ihmettelen kyllä :O )

Tiuhtille pahoittelut negasta, hauskaa reissua!
 
heidi-80 tervetuloa takaisin!

LittleStarin teoria Hömpin tilanteesta kuulosti kyllä oikein hyvältä, ja mielestäni näin jotain värimuutosta tuossa testissäsikin. Mutta sittenhän se on melko selvä, jos menkat alkavat :( Harmi kyllä, olin jo melko varma, että kuullaan sinulta plussauutisia. Pidähän meidät tilanteen tasalla tuossa epäselvässä tilanteessasi!

DsariaL mikäs tilanne teillä? Joko pääsee onnittelemaan? :)

Nopponen nautihan joulutohinoista! Tuo joka kuukauden tärppipäivien ympärille ajoittuva pakkohellyys on kyllä aikamoista... (tosin mulla kierrot ovat heitelleet, niin vaikea aavistaa, milloin tärppipäivät ovat missäkin kierrossa, siihen apuna ovistestit). Meinasin jo ostaa vitsillä kaupasta sellaisen soppakellon tyyppisen "time for sex" -kilkuttimen, jolla voisi ukollekin vihjailla "hienovaraisesti", että nyt on aika. ;)

mizela millois ajattelit testailla? :popcorn: Se alkuraskauden pahoinvointi esikosta oli kyllä mullakin aikamoista, et ei sitä ihan syyttä haluaisi kestää. Toivotaan parasta!

Lumi hmmm... No mutta, sieltähän ne menkat sitten tulee varmaan noin viikon päästä, niin pääsette jatkamaan yritystä. Tai sitten eivät tule, niin sehän vasta hyvä juttu olisikin! :D

Tiuhtille tosiaan täälläkin pinossa tahdon toivottaa hyvät joulut ja kuullaan sitten taas reissunne jälkeen.

Täällä alkoi tutut jomottelut tänään dpo 3, joten siellä se limis taitaa alkaa rappeutua, jotta pääsee vuotamaan pois viimeistään viikon päästä. Ei siis taida olla toivoakaan tärpistä tässä(kään) kuussa. Enkä voi sanoa, että olisin asiasta kovinkaan yllättynyt, joskin toivoa tuntuu kuukaudesta toiseen silti aina löytyvän.
 
Mulla on nyt niin suuri ahdistus että en vaan jaksa! Alotin siis terot viimeviikon tiistaina ja perjantaina alko tuhrutella. Tuhrua on jatkunut nyt tähän asti, välillä vähän enemmän välillä taas vähemmän.. Turhauttaa. Näinköhän tulee näistäkin "menkoista" ne kevyet 2,5 viikkoo ja sit 1,5 viikon tauko ja taas alkaa. Ei vaan jaksais. Luulin ja uskoin ihan tyhmänä että teroluteista olis apua tohon. Luulin että vuoto voi alkaa vasta kun viimiset terot otettu :/ Pelottaa että joudun alkamaan syömään e-pillereitä kierron tasaamiseksi mistä lääkäri vähän pelotteli. Olisko taas vähän takapakkia tähän hommaan?

Krumeluu vähän tuttu tunne. Vaikkei ollakkaan yritetty kun sen 5 kk, niin tuntuu että usko alkaa loppua eikä kauheesti jaksa ees toivoa että tärppäis (paitsi joskus salaa)

Hömpi hyvä että sait nyt sitten tilanteeseen vähän selvyyttä :) vaikka tietysti olis toivonu että em. teoria olis pitäny paikkansa. Sitten vaan ajatukset uuteen kiertoon? :)

Tiuhti :hug:

Nopponen itsekin päätän aina, että tässä kierrossa jtp-taktiikalla niin kauan ennenkuin menkat alkaa, mut sen pari viikkoa vielä jaksaa, mut sit alkaa vähän hiipua... Vielä ei olla onnistuttu tohon taktiikkaan siis ;)

DsarialL hirmuset onnentoivotuksen haamusta :) :heart:
 
Nellinu: voi, tuo olisi todella turhauttavaa jos joutuisi vielä pillerit aloittamaan. Mä en nyt muista mikä sun historia on mutta mulla oli esikoisesta aikoinaan pillereiden jälkeen kanssa kahden viikon tuhrumenkkoja muutaman kierron. Sitten olikin enää viikonmittaiset, mitkä itseasiassa olikin valemenkat ja mä olin raskaana :) Älä vielä siis heitä kirvestä kaivoon, toivottavasti terot rupeaa toimimaan!

Krumeluu Täällä kanssa dpo 3 ja mulla samat fiilikset :( Mulla kanssa ollut lyhyitä luteaalivaiheita ja ei jotenkin jaksa uskoa että nytkään tärppäisi:ashamed: Jotenkin tutut oireet kanssa täälläkin, tissit vähän jomottelee ja alavataa kanssa jotenkin, että eiköhän ne menkat taas viikon päästä ala.. Mutta hei, eiköhän repäistä ja plussataan kummatkin parin viikon päästä!! Ei nyt maalailla piruja seinille vielä, jookos :attn:

Hömpi ja Tiuhti83 Pahoittelut!! Lämmintä joulua kuitenkin ja alkuvuonna sitten puhaltaakin uudet plussatuulet :)

ON Olen nyt vietellyt taas vähän hiljaiseloa täällä palstalla mutta seuraillu olen kuitenkin. Jotenkin ei ole jaksanut kirjoittaa.
Mutta siis, tikuttelin tässä kierrossa ensimmäisen kerran ja ovisplussan sain kp 14. Toivotaan että tästä kierrosta nyt tulisi pitempi kun viime kiertokin oli vaan 24, että jäisi luteaalivaihe kyll sitten aika lyhyeksi.. JOtenkin tässä kolmannessa kierrossa on nyt usko raskautumiseen hävinnyt. Ei sillä etten raskaaksi tulisi vaan nyt jotenkin en usko että onnistuu tässäkään kierrossa. Päätin että jos vielä ensi kierto on lyhyt niin sitten menen lääkärin pakeille pyytämään Teroluteja tai jotan.. no katsellaan.
Muuten tässä pitäisi aloitella joulusiivoja ja lähteä illalla kuusen ostoon :heart: Katsotaan sitten missä fiiliksissä Uutta Vuotta vietetään, kuoharilla vai ilman ;)
 
Murmis: ONNEA!!!! :heart: Paras joululahja evö!!

Mä voisin palailla listoille! :wave: ja vois päivittää kp2/36.............yk1 Eilen alkoi siis AIVAN KAUHEA vuoto kipuineen ja hyytymineen. Soitin paniikissa polille, että whaaaat?, niin totesivat luultavimmin kuukautisten alkaneen km:n jälkeen, sopisi ajankohtaan(kp36 tyhjennyksen aloituksesta). Tokikaan en vielä ole ovuloinut, kun Hcg oli 1,5vkoa sitten vielä sen vajaa 400, mut vuoto mikä vuoto. Olen jostain syytä kamalan onnellinen, ainakin niin kauan kunnes joku toteaa ettei "kohtu ole edeleenkään tyhjä tai ei tämä olekaan kk-vuoto tai odottelen ovista hamaan tulevaisuuteen", mut nyt näin ja olo punaisesta tulvasta huolimatta hyvä. :D

*muoks* Tarkentelen kierron pituutta sitten, kun se tasoittuu. Nyt ei muutaku greippimehuostoksille ja ovislimat kohdilleen, kunnes sen aika on! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Murmikselle onnea! :heart: Toivottavasti elokuisissa nähdään!

Diiselikissa: varmaan tässä vaiheessa voi onnitella menkoista! Onnea kuumeiluun, olkoon se lyhyt ja hedelmällinen!

ON: voi, kiitos kaikille onnitteluista! Kyllä se vaan haamu pikkuhiljaa vahvistuu, mutta hyvin hailu on edelleen. En tiedä uskaltaako tässä vielä odottajiin siirtyä, mutta voi miut tuolla listalla plussanneisiin siirtää. Odotan vielä sitä vahvaa testiviivaa, ennen kuin siirryn elokuisten pinoon. Voin kyllä sanoa, että saatiin ehkä paras joululahja ikinä <3 Toivottavasti tämä vaan nyt kestää sinne elokuulle asti...

Teille muillekin toiivotan hedelmällisiä hetkiä ja onnea testailuun! Toivottavasti tuolla odottajissa pian nähdään! Kiitos kaikille vertaistuesta!
 

Yhteistyössä