*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Aurinkoista lauantaita sisaret!
Miten me ollaankaan selvitty ennen google-aikaa :LOL:

Täällä elellään jänskiä aikoja. Eilen sain päivällä Pregcheckkiin värillisen viivan, mutta se alkoi tummumaan vasta testiajan jälkeen. Ajelin sitten töistä kotiin apteekin kautta, ja nyt aamulla tein digin.
Digiin ilmestyi teksti: Raskaana 1-2 :heart:
Ilon ja pelon sekaisissa tunnelmissa mennään täällä siis.
 
Google on välillä paras kaveri ja välillä pahin... Miten tosiaan ollaankaan ennen tultu toimeen :D :D

Lady1979 uskotaan ja toivotaan, että inssi olisi osunut ajoitukseltaan oikeaan aikaan. Kyllä sinäkin jo hyviä uutisia ansaitsisit! Mun mielestä päävastuu ajoituksessa on ehdottomasti lääkäreillä. Sitä vartenhan sinne mennään. Kurjaa tuollainen epävarmuus, kun niin kovasti odotit inssiä.

mm79 olen käyttänyt cb digiä ja sitten viime kierrossa kokeilin ekaa kertaa liuskoja (valmistajaa en nyt saa päähäni). Täytyy ehkä seuraavaan kiertoon ottaa testaukseen joku uusi merkki. Kiitos vinkistä :) Varsinaista tähtitiedettä oviksen kyttäily tuntuu olevan :D

Twinflower ovista en ole vieläkään saanut bongattua :( Viiva taisi tänään ehkä olla kuitenkin aavistuksen tummempi kuin eilen, ehkä. Sinnikkäästi jatkan testailua :) Hyvä tietää, että julkisella voidaan sitten siirtyä suoraan itse asiaan jos kaikki perusjutut on tehty. Nyt vaan pitää painostaa miestä, että lähdettäisiin asioita selvittelemään :)
Teillä onkin sitten ensi viikolla jännät paikat. Oikein supersuper paljon tsemppiä inssiin!! Olisihan se aika hurjaa jos pitkän yrityksen jälkeen tulisikin kaksoset :D

Iiris_lorealle tsempitykset jännäilyyn :)

Ja sitten viimeisenä vaan ei suinkaan vähäisempänä ONNEA Kiiltis-75!!!! :heart: :heart: :heart: Mikä onkaan parempi tapa aloittaa tämä kuukausi, kuin plussauutinen. Aivan ihanaa!! Kylmät väreet tuli, kun luin kirjoituksesi :)
 
Kiiltis Wow ihanaa ja Onnea :heart:
Sä sitten teit työtä käskettyä ja korkkasit maaliskuun plussa pinon välittömästi, mahtavaa. :D

Lady kovasti tsemppiä ja pitkää pinnaa piiniksiin. :heart: :D
Ja eiköhän meidän oo vaan parasta luottaa lääkärien ammattitaitoon ja siihen mitä ne tekee. Lytyssä tai ei, veikkaan, että kaikki sujuu hienosti ja plussaa pukkaa. =)

(.) Täällä pp4 vasta!!!! Eikä mitään kummempaa..
No toki eilen jo itkin, että tää ei onnistu ja muutenkin mielialat menny nyt niin ylös ja alas, että tällasessa vuoristoradassa en ole ikänä ollut. Huh huh!! :O Nää varmasti johtuu nois lugeista, mitä käytän 3 kertaa päivässä 200mg. Oli mitä oli, mutta muuten ihan hyvillä mielin porskutetaan mennä hyvässä ja pahassa. Epäonnistuminen pelottaa ja 1 pakkasukko lohduttaa. =) Ens viikolla toivottavasti jo, tulee klinikalta ilmoitus sen toisen alkion kohdalta, että päätykö se pakkaseen vai roskikseen..
Näillä mennään piinapäivissä (hitaasti) eteenpäin... :D

Aurinkoista viikonloppua ystävät!! :heart: :cool:
 
...vielä yksi juttu... nimittäin Twinfowerin inssi? Ens viikolla jo?
Olenkohan mä nyt missanut tän jutun ihan kokonaan tai sitten olen siitä selkeesti
lukenut mutta hormooni
huuruissani en ole asiaa sisäistäny... Anteeksi :ashamed:

Hurjasti onnea ja tsemppiä ensi viikolle Twinflower!! :heart:

Bling oviksen bongaus onnea sinne :heart:
Kyllä se sieltä vielä tulee, ei saa hättäillä.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Voi apua Kiiltis! Ihan mahtavaa! Minäkin täällä ihan liikutuin, kun luin viestisi! :heart: Nyt kaikki mahdollinen onni mukaan ja toivotaan ja uskotaan, että pikkuinen pitää kovaa kiinni loppuun asti! Isot onnenrutistukset! :heart: Saako sut jo siirtää plussanneisiin? :)

Dazzler, joo ensi keskiviikkona mennään inssiin! En yhtään ihmettele, jos et huomannut uutista, kun mä täällä pölötän jatkuvasti ja aina ihan liian pitkästi… :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kiiltis-75
Lauantaita kaikille! Mä voisin liittyä teidän kuumien kolmikymppisten porukkaan :) oon tätä ketjua seuraillut, ja tuntuisi omalta, aiemmin olen jo kirjoitellut tuonne esikoista yrittämään-pinoon :)

LilyAlice 33v. kp 25-29 yk 6

Täällä on meneillään erikoiskierto, hymynaama bongattu vasta kp 27, ja nyt piinaillaan dpo2...Rentoa asennetta pyrkinyt tavoittamaan tässä kierrossa, joka on tietysti toodella heleppoa :LOL: viime kierto venyi ja saattoi olla haamuineen kemiallinen tms, halusin saada vähän varmistuksia, ettei mikään sairaus vaikeuta yritystä, joten kävin yksityisellä tarkastuksessa ja kaiken tulis olla ok, löyty hyvän kokoset follikkelit ym, syöttöjä siis vaan ja pitkää päätyyn :) sovittiin, että kesän loppuun jatketaan omillamme ja sitten saan tältä lääkäriltä lähetteen jos ei oo napannut. Mies on kivasti mukana hommassa, rauhoittelee mua kun oon tälläne sähköjänis :)
 
miss_piggy
Täällä km-vuoto alkaa olla finaalissa, ei onneks kestäny ku viikon verran :) ebaysta tilattu iso läjä 50 kpl ovistestejä ja 20 kpl r-testejä, 11€. Eipä sais suomesta näin halvalla :D Onnea plussanneille, toivottavasti kaikki menee hyvin eikä teidän tarvi kokea saman minkä minä jouduin..
 
Täällähän on ollut vilkasta. Onnea Kiiltis! :heart:

Ja pahoittelut vielä miss_piggy. :hug:

Mulle voisi päivittää 31v kp 3 ja yk 6. Kaikki olivat muuttuneet yhdessä hötäkässä. Viime kierto meni vähän harakoille, kun ovisviivojen myötä iski makkariin hirmuiset suorituspaineet.. jotenkin pitäisi yrittää ottaa hieman rennommin. Mut ajatellaan positiivisesti.. ja nythän pääsee kokeilemaan sitä vyöhyketerapiaakin.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kiiltis-75
Kiitoksia onnittelijoille :heart: Vielä olen asian kanssa sen verran epäluuloinen, että plussanneisiin mua ei vielä saa siirtää. Pari viikkoa mielelläni olisin täällä teidän kanssa, vaikka kaikki menisikin niin kuin pitää, jos sen sallinette :)

Piinailijoita alkaa olemaan jo aika monta. Tsempitykset kaikille! Ja Twinflowerille erityisstempitykset ensi viikon inssiin!

LilyAlicelle tervetuloa! Hyvän ryhmän valitsit, täällä on mahtavaa porukkaa. Itse olisin näiden asioiden takia varmasti jo jossain pehmeään huoneeseen lukittuna ilman tätä vertaisryhmää.
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Nyt tulee omaanapaakatselen -viesti. Kommentoin myöhemmin muille (ipad ei ole paras väline kirjoitteluun).

Soitin perjantaina klinikalle ja sieltä sanottiin, että kyllä se ovis on suurella todennäköisyydellä tapahtunut, kun folli oli rutussa. Mennään tänään maalta kotiin ja ajattelin tikuttaa jokatapauksessa. Jos se ovis näyttää nyt olevan sitten kuitenkin(mitä itsekin epäilen), niin sitten ei muuta kuin klinikalle ja "hommiin"! :LOL:

Ovis on voinut tapahtua tässä kierrossa poikkeuksellisen ajoissa ja se on voinut kestää vain hetken. Harmittaa, kun en tikuttanut ke-iltana, vain ke ja to aamuina, jolloin tosiaan sain sen negan.

Noh, tällä mennää ja toivotaan muttei liikoja kuitenkaan. Olisihan se ihanaa, jos tärppäisi ekalla inssillä :heart:

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Kiiltis ihanaa!! Paljon onnea! :)

Tervetuloa LilyAlice! :flower:

Twinflowerille roppakaupalla onnea matkaan inssiin!

Ladylle on myös peukut täällä pystyssä että ajoitus meni kerralla kohdalleen.

Täällä on kyllä kiva käydä jännäilemässä teidän ihan jokaisen vaiheita. Oma tilanne on onneksi nyt hyvin rauhallinen. Menossa n. dpo8 ja toisin kuin kaikissa aiemmissa kierroissa, ei sitten niin minkäänlaisia oireita, jotka saisi mielen tekemään tepposia. Eli hyvillä mielin mennään tätä loppukiertoa ilman sen kummempia piinailuja... Huomenna soittoaika lekurille niistä mun kadonneista kuukautisista. :)

Aurinkoista kevätviikkoa siskot! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kiiltis-75
Kiiltis, onnea! Aivan mahtava uutinen :heart:

Säihkiss, mulla on tänään dpo 10, eikä mitään oireita mullakaan. Rinnat on hitusen kipeät niinku aina tähän aikaan kierrosta, joten siitä ei voi päätellä mitään. Menkat pitäis päivien mukaan alkaa ylihuomenna, mutta koska ovis tuli myöhemmin kuin yleensä, en odottele kuukautisiakaan ennen viikonloppua. Enkä aio myöskään testata. Mukavan rauhallinen olo :)

Hyvää viikonalkua kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kiiltis-75
Mulla on keskittymiskyky töihin nyt puhdas nolla, joten kulutanpa sitten aikaa täällä... :ashamed:

Milk@, toivottavasti oireettomuus tarkoittaisi jotain hyvää, voihan se niinkin mennä. :) Pidän peukkuja, että menkat jää tulematta kokonaan!

Vähän vielä oma napa -tarinaa... Meillä oli aivan super-onnellinen viikonloppu miehen kanssa ja mietinkin jo mielessäni, että kyllä tämä meidän elämä on aika ihanaa näinkin, vaikka sitä vauvaa ei kuuluisikaan. Siis tottakai sitä toivon ehkä enemmän kuin mitään mutta nyt olen päättänyt ihan tietoisesti alkaa nauttia elämästä tämmöisenä kuin se tällä hetkellä on. Ehkä tämä on jotain itsesuojeluvaistoa, kun tiedän, että tämä voi olla tosi pitkä ja kivinen tie, tiedä häntä. Tosiaan kun teidän monen tilanteita täällä seuraa, tulee semmoinen tunne, että eihän mulla ole vielä edes oikeutta haaveilla, kun ollaan niin alkuvaiheessa. Tiedän, että eihän se niin toki ole mutta kyllä aika nöyrin mielin täällä juttuja lukee ja teidän tilanteita jännäilee.
 
miss_piggy
Tänne ei mitään uutta...Pitäs vissiin foolitabletteja käydä ostamassa. Postipaketti ois tullu lähikauppaan, ei vaan innosta yhtään hakea kun siellä on mun ennen keskenmenoa tilaamani äitiysvaatteet :(
 
LilyAlice lämpimästi tervetuloa kuumeilemaan :flower:
Tässä on sellanen valioluokan porukka, et heikompia hirvittää :D
Ja kiva kuulla, että tää meidän poppoo tuntui omalta. =)

Pinni82 Joskus niitä paineita voi tulla, kun tositarkoituksella peittoja heilutellaan.. : / Rentoja puuhailu hetkiä tähän uuteen kiertoon. :heart:

Lady en osaa sanoa muuta, kun nyt luottoa kehiin, plussa voi paukahtaa testiin jo ekastakin inssistä ja sehän paukahtaa!! :D

Säihkiss ja Milk@ Teillä on asenteet nyt niin kohdillaan, rauhallisten olojen kera, et tää ei voi tietää muuta, kun plussa uutisia teidän suunnilta.. =) :heart:

(.) No niin, tänään tuli sitten se epikriisi klinikalta, missä selvisi mm. tää meidän pakaste alkioiden kohtalo.
Noh, mähän katsokaas luulin, että sen yhden pakkasessa olevan lisäksi, ne jatko viljelee vaan 1 alkiota, et jos sekin sitten sinne pakkaseen..
Mutta siis nehän oli jatko viljelly NELJÄÄ alkiota ja niistä oli nyt sitten 2 selvinny pakkaseen. Eli nyt meillä on 3!!!! kaiffaria pakkasessa :heart:
Jes ja jipii!! Ihan itkuun (ihme!) pillahdin, kun lappua miehelle luin. =)
Hyvä saldo, kun 7 hedelmöittyneestä solusta saatiin 4 hyvää alkioo.
Jos, tää ei nyt tuota tulosta, niin on helpottavaa tietää, että pakkasessa on vielä toivoa jäljellä... Tietysti sillä ehdolla, että sulatuksesta selviivät.
Hyvillä mielin piiniksiä eteenpäin. :D

Dazzler ja pp 6
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hiisi -78 ja Milk@
LilyAlice tervetuloa meidän hulvattomaan seuraan. Täällä saa höpistä ja jupista, hehkuttaa ja motkottaa :D!

Säihkiss Ihania uutisia, kertakaikkiaan! OnneaOnnea. :heart:

Milk@ Täällä jännitetään peukut taivasta kohden! Plussatuulosia puhallellen! :whistle: <- tai vihellellen... what ever :cool:

Dazzler Jännittäviä päiviä elellään molemmat. Ohhoh. Nyt vaan toivotaan oikein kovasti ja päätetään, että plussataan molemmat. Paljon halirutistuksia sinne! :hug:

MissPiggy Iso tsemppihali. Ei varmasti ole kiva mennä hakemaan pakettia/paketteja. Mutta, nyt sulla on tulevaisuutta varten hankittuna jo jotain. Häntä pystyyn ja uutta putkeen. Ystäväni sai viime kesänä km:n ja raskautui 3 kk jälkeen. Nyt vaan positiivisia ajatuksia.

ON Tikutin eilen ja ei ovista. Eli todennäköisesti se on ollut silloin viime viikolla ja en vain huomannut. Ihmeen aikaisin se on tullut (inssi tehtiin kp 11)... Ehkä tikutan vielä tänään...
Mulla on mielialat heitelleet ihan mihin sattuu... Saatan kilahtaa tosi pienestä jutusta. Hormoonit... ugh. Kuten aiemmin kirjoitin, olen tosi inho-realisti tällä hetkellä, koska inssin tärppimahdollisuus on 15% pintaan. Tämähän on vain keskiarvo ja mulla kun ei ole mitään endoa, kiertohäiriöitä tms, voi tämä prosentti olla mulla korkeampikin. Who knows? Täällä siis ollaan ja ihmetellään. Ihanaahan se olisi, jos plussan saisi.. milloinkohan uskaltaa alkaa kokeilemaan mitä testi sanoo...? Hmmm...
 
Kiitokset kauniit kivoista tervetulotoivotuksista :flower: täällä huumori kukkii ja niin se pitää mennäkin :) mahtava positiivinen tunnelma täällä, vaikka varmasti on haastavia polkuja kukin kulkenut!

Kiiltikselle isot onnentoivotukset vielä täältäkin, ihania uutisia :heart::flower:

miss_piggy tsemppiä muru, haet vaan positiivisessa mielessä ne vaatteet, ovat valmiina odottamassa plussailua, todella monella tutullakin napannut pian ikävän km:n jälkeen - toivon sitä sulle todella paljon :)

Säihkiss ja Milk@ uskomatonta zeniläisyyttä. Mitä lääkkeitä te käytätte ja saako niitä tavan apteekista?? :D Mäkin luulin tän kierron aikana saavuttaneeni rentouden ja hyvän fiiviksen - mutta se oli hetken harhaa. Kesti palttiarallaa viikon. Aivan todella kärttynen eukko ollu koko viikonlopun, ja pimahdellu ihan pienestä, hanat auki miehen jokaisesta putkiaivomöläytyksestä ja oh mi gods. Jättifinni keskellä ottaa ja leukaa, mukava teinari-look. Täytyy laittaa kiittimet ristiin, että tuo miekkonen jaksaa katella tällästä :LOL: hormoonit, eikös? Niitähän saa aina käyttää tekosyynä??

Unohtui laittaa tuota listausta varten, että kp 32 meneillään
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Kiiltis-75
miss_piggy
Onneks nuo äitiysvaatteet oli sellasia että voi käyttää muutenki, ihan nätti sellanen yks t-paita ja mahatuubi, joten sillä voi lohduttautua :) Yksityiselle lääkärille varailin aikaa silloin joku aika taaksepäin, ja sainki vielä aikaistettua sitä netin kautta, huomasin vapaan ajan 18.3 ja nappasin sen heti. Saa jotain selkeyttä että voisko mulle olla apua clomeista, ja todella toivoisin ne clomit, että pääsisin eroon näistä hemmetin pitkistä kierroista mutta silti ovuloisin.
 
Maanantai 4.3.2013




Pinni82...............31v...........kp 4/28-31...................yk6
hiisi -78..............34v...........kp 7/28.......................yk8 (km 8/12)
Twinflower..........33v...........kp 12/27-28.................yk18 (km 8/12)
lady1979.............33v...........kp 15/28-30.................ya 10/2011
ansarikukka.........33v...........kp 20/24-30.................yk2
Säihkiss..............33v...........kp 21/28......................yk4
Iris_Lorea...........31v...........kp 22/26-32..................yk31
Bling................. 30v...........kp 23/22-48..................yk11
Pauge83.............29v...........kp 23/24-27..................yv2,5
mm-79.............. 33v...........kp 24/27-29..................yk21
Kiiltis-75.............37v...........kp 27/24-30..................yk15
Dazzler...............36v...........kp 27/28-30..................yv3 (3km 1ku 1IVF)
Kirpukka.............36v...........kp 27/28-29..................yk15 (kkm 9/12)
Milk@................ 37v...........kp 28/29......................yk4
LilyAlice..............33v...........kp 32/25-29..................yk6
Saippo................35v...........kp 38/32-50..................yk13
M11su.................34v...........kp 47/28-31..................yk17
haave_ilija...........32v...........kp 50/28-38................. yk4
Emeliya...............30v...........kp 53/25-26..................yk12


Taustalla:
miss_piggy, Avonlea, Starhope, Haniböö83, pienestä kii, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Essence...............33v............yk6............plussa 31.1.2013
rupeltaja..............30v..........~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010...........31v.............yk28..........plussa 17.1.2013
miss_piggy...........31 v...........yk8.............plussa 12.1.2013 kkm 2/13
zapata.................31 v...........yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.....32 v..........~yk5............plussa 31.12.2012
 
Kiitos kaikille tsemppailijoille! Niitä tsemppejä tarvittiinkin aikaisemmin, kun arvasinkaan. Tänään sain siis ovistestiin aamulla mun mittapuussa vahvat viivat ja soitin klinikalle sillä seurauksella, että inssiä aikaistettiin ja se tehtiinkin jo tänään! :O

Viime ultrassa nähdyistä kahdesta johtofollista vain toinen oli jatkanut kasvuaan ja se kasvanut folli oli jo hieman alkanut painua kasaan. Simpat siis laitettiin kyytiin ja sen jälkeen annettiin vielä varmuuden vuoksi Pregnyl-piikki.

Nyt alkoivat siis piinapäivät! :) Vähän olen huolissani, että mitenköhän pysyisin edes vähän järjissäni, kun olen aivan varma, että alan tutkailemaan jokaista oiretta ja tuntemusta :ashamed: Täytyisi löytää se tyyneys, jota teillä muilla tuntuu olevan.

Lääkärit ja hoitajat ovat kyllä todella ihania siellä klinikalla ja valavat uskoa onnistumiseen. Tässä yritän kuitenkin olla liikoja innostumatta, ettei sitten taas tulla ryminällä pilvilinnoista alas.

Ihanaa päivää teille kaikille, olette tärkeitä! :heart:
 

Yhteistyössä