*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Tervehdys taustalta - oon käynyt täällä välilllä lukaisemassa mitä kuuluu.
Vauvaa on yritetty km:sta saakka (03/12) ja oviksiakin oppinut tikuttamaan.

Ja omaa napaa...
Menkat on pikkasen heitellyt, mikä on ollut aika ärsyttävääkin - välillä innostunut että olisi tärpännyt, mutta r-testi on sitten kertonut totuuden.:headwall:
mä oon ollut jo sen verran epätoivoinen että yrittänyt käännyttää miestä hoitoihin..kun on tuota ikää jo 37..kohta 38 (kääk) tosin vähän heikolla menestyksellä. En tiedä miksi, mutta mies ei oikein haluaisi mennä hoitoihin mukaan (ei aina ymmärrä)

Nyt menkkoja odottelin pe/la..eikä näkynyt joten tein jo eilen r-testin..johon tuli HAALEA VIIVA..tein uuden testin vielä eilen ja nyt vielä tänään..eli 3 testiä tehty joihin kaikkiin tuli haalea viiva..:heart:

Miehelle laitoin viestiä kun on toisella puolella palloa työmatkalla (ei malttanut olla laittamatta) ja aikaerosta johtuen nukkuu vielä, mutta mutta siis olenko mä ihan oikeesti raskaana?????
Noi testit on kyllä netistä tilattu eikä välttämättä mitään supertestejä, mutta ei kai 3 testiä näytä väärin..:confused:
 
miss_piggy
Ajattelin täällä että pitäiskö alkaa tikuttamaan ovista...siis jos km:n jälkeisestä vuodosta lasketaan, niin nyt olis kp 15...tosin en tiedä onko järkeä sitä ovista vielä kokeilla metsästää, kun neuvolassa sanottiin että ois hyvä odottaa ekoja menkkoja ennen ku aloittaa uuden yrityksen, ja äippäpolilla mulle taas sanottiin,että ei tartte mitään ehkäisyä ruveta kuitenkaan käyttämään..
Ei oo kyllä mitään ovisoloja, mutta kai sitä vois ihan huvikseen tässä alkaa tikuttelemaan :D
 
starhope kyllähän ne haamulaiset aina jostain kertoo :) kannattaa käydä ostamassa toisen merkkinen testi, niin saat varmistuksen. Kun menkat on jo kerran myöhässä, niin sähän voit tehdä CB:n diginkin, sillä saa jo ainakin todellisen varmistuksen :)

Dazzler tosi harmillista, toivon sulle todella parempaa onnea seuraavaan kiertoon :heart:

miss_piggy kyllähän täälläkin näitä ajattelemattomia tyyppejä löytyy, onneksi elämä opettaa monesti ja iän myötä näkemykset laajenee. Muistan kun mullekin aikanaan vähän alle kolmekymppisenä gyne piti puhuttelua siitä, etten siitä nuorene, ja tee nyt hyvä nainen ne lapset jo. Hah. Puhisin mielessäni, että olisi hyvä kun olisi se MIES jonka kanssa ne tehdä. Hän ei siis edes kysynyt olenko parisuhteessa :LOL: Testailusta vielä, että mikspä et tikuttelis ovista, ainahan ne jotain kertoo ja sullahan on nyt testejäkin vaikka muille jakaa :)

Milk@ tsempit uuteen kiertoon, sulla on ainakin asenne kohdallaan :)

ON: ehdin testailla aamulla (nega, dpo 10), ollut lupaavat oireet, kun valkkaria ollut runsaasti oviksen jälkeen...mutta sitten menkat yllättikin ihan puskista. Eli kp 37 päätty tää kierto, nyt siis kp 1/25-38 yk 7 Luteaali jäi sitten lyhyeksi, ja harmitti senkin takia tosi paljon aamulla :'( mutta mä tiedän ja tunnen itseni, tästä taas noustaan ja lomakin onneksi edessä. Ja aurinko paistaa prkl. :)
 
Viimeksi muokattu:
Milk@, harmi ettei niitä plussauutisia tullut sieltä sun suunnalta. Onneksi jaksat aina olla tuollainen ihanan positiivinen!

Starhope, varovaiset onnittelut! :heart: Kyllähän tosiaan ne haamutkin lasketaan plussiksi! Tule sitten kertomaan miten testailut etenee!

Miss_piggylle tsemppiä oviksen testailuun, toivotaan, että se sieltä pikapuoliin tulisi!

LilyAlice, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :hug:

Iiris_lorea, mites sun vakuutusjuttujen kanssa kävi? Saitko kelalta tarvittavat paperit ja asiat järjestettyä? Niin ja miten yllätysmatka meni? :)

Lady, joo, jotain ikävää yliherkkyyttä näköjään mulla löytyy. Ihottuma ei onneksi lähtenyt leviämään ja nyt kaikki on jo ihan ok. Vähän jännittää, että miten sitten reagoin kaikkiin muihin lääkkeisiin, jos lääkerumbaan joudun…no, se on sitten sen ajan murhe. Nyt vielä ainakin hetken jaksan uskoa plussaan! :)
 
Sunnuntai 10.3.2013




LilyAlice.............33v...........kp 1/25-38....................yk7
Milk@................37v....... ...kp 1/29-33....................yk5
mm-79..............33v...........kp 3/27-29................ ..yk22
Pinni82.............. 31v..........kp 10/28-31..................yk6
Saippo...............35v...........kp 11/32-50..................yk14
hiisi -78.............34v...........kp 13/28......................yk8 (km 8/12)
miss_piggy.........31v...........kp 15/?........................yk9 (kkm 2/13)
Twinflower.........33v...........kp 18/27-28..................yk18 (km 8/12)
lady1979............33v...........kp 21/28-30..................ya 10/2011
ansarikukka........33v...........kp 26/24-30..................yk2
Säihkiss.............33v...........kp 27/28......................yk4
Iris_Lorea.......... 31v..........kp 28/26-32..................yk31
Bling.................30v...........kp 29/22-48..................yk11
Pauge83.............29v.......... kp 29/24-27................. yv2,5
Dazzler..............36v...........kp 33/28-30..................yv3 (3km 1ku 1IVF)
Kirpukka............36v...........kp 33/28-29..................yk15 (kkm 9/12)
haave_ilija......... 32v..........kp 56/28-38................. yk4
Emeliya.............30v...........kp 59/25-26..................yk12


Taustalla:
M11su, Avonlea, Starhope, Haniböö83, pienestä kii, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Kiiltis-75..............37v............yk15..........plussa 2.3.2013
Essence...............33v............yk6............plussa 31.1.2013
rupeltaja..............30v..........~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010...........31v.............yk28..........plussa 17.1.2013
miss_piggy...........31 v...........yk8.............plussa 12.1.2013 kkm 2/13
zapata.................31 v...........yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.....32 v..........~yk5............plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Twinflower:Voi mut laittaa takas listoille, laitetaan nyt vaikka kiertopäivät tuosta tyhjennyksestä alkaen, eli miss_piggy.....31v......kp 15/?......yk9.....(kkm 02/13)

Eipä näillä päivillä ainakaan vielä ovistestissä kurkkinut muuta kuin se yksi viivanen.. No ootellaan :D
 
Hyvää maanantaita naiset!

Voi Milk@, mä olin jotenkin ihan varma, että kuullaan sulta plussauutisia. Mutta tosiaan tuo sun asenne on kyllä niin oikea. Me mennään sun kanssa yrityskierroissa ja kiertopäivissä hyvin käsikynkkää ja ajatuksetkin hyvin samankaltaisia. Plussataan sitten yhtä aikaa kun se oikea kierto tulee! :)

starhope, varovaiset onnittelut viivoista. Ilmoittelethan sitten kun asia varmistuu.

LilyAlicelle pahoittelut uuden kierron alkamisesta.

mm-79, tsemppiä clomikiertoon!

Täällä ei minkäänlaisia erikoisia oloja, ei menkkojen alkamisen eikä raskaana olemisen suuntaan. Eiköhän se yk 5 täällä kuitenkin ala lähipäivinä, kenties jo huomenna. Lähinnä jännitän tällä hetkellä sitä, saisinko pitkästä aikaa nauttia oikeista kunnon kuukautisista... :D
 
Mukavaa maanantaita täältäkin! =)

Starhope ihanaa! :heart: Onnellista odotusta sinne :flower:

Säihkiss sehän on pääasia, ettei ole ainakaan niitä menkka tuntemuksia. =)
Oireettomuus taas voi olla helposti oire plussasta. Plussa puhureita puhaltelen siihen suuntaan. :heart:

Lady otetaas kerran vielä kunnon onnittelu halit :hug: kun nyt ainakin meni inssi just niinkun piti, mahtava juttu. :D
Seuraavaksi rutistan sitten plussan johdosta. :heart:

Twinflower mullekaan ei pregnyl kyllä aiheuttanu mitään ihottumaa yms. Mutta ilmeisesti monelle tuottaa pientä ihoärsytystä. Pitkä pinnaista piinailua sulle. Plussa uutisia odottelen.. :heart:

mm-79 Tsemppiä kovasti clomeiluun.. :heart:

LilyAlice voi pahus, että uuteen kiertoon jouduit. :( Mutta kyllä sieltä suosta noustaan, niinkuin itsekin sanoit. =) Hurjat tsempit tähän kiertoon ja ihanaa lomaa :heart:

Milk@ Voi perskules, että säkin uuteen kiertoon päädyit. :( Mutta tuolla asenteella tulee varmasti pian sekin kierto, kun niitä menkkoja ei sitten vaan enään tule. :heart: :D

miss_piggy oviksen metsästys onnea sulle.:D

(.) Täällä menossa Kp 3/30 Ihan paskaa :stick: mut ei voi mitään!!
Pidän edelleen tuon kierron pituuden 30, kun nytkin olis menkat alkanu kp30, kun tuhruilu alko kp 29 mutta tosiaan ne luget piti kunnon vuotoa poissa..
Soitin tänään klinikalle ja PAS:ia ei vielä tähän kiertoon tehdä vaan seuraavaan vasta.
Eli tässä on nyt sellaset 6vk aikaa, antaa kropan pikkusen levätä. =)
Ja ihan kiva, niin ei tarvii nyt hetkeen miettiä mitään ylimääräistä hoito hommaan liittyen.. :)
Nyt sit taas vaan luomuillaan. Tässä vaan olen miettiny, että ottaisko niiiin rennosti, et jättäis ovis tikut kauppaan vai pikkusen ottais "paineita" ja seurailis tikuilla tilannetta.. Ehkäpä kysäsen tuon toisenkin osapuolen mielipidettä ensin. :D
 
Viimeksi muokattu:
kiitokset onnitteluista:hug:
pientä tuhrua tänään tullut - mikä saa olon epävarmaksi..tuoreessa muistissa kkm viime vuonna
täytyy toivoa että kyse olisi vaan kiinnittymisvuodosta tai jotain..
raskautta toivottu vuoden verran mutta nyt tulikin sitten uudet pelot. Toivon mukaan kaverilla on tarrasukat jalassa ja pysyy kyydissä mukana:heart: :heart:
 
miss_piggy
Täällä on nyt kyllä kroppa ihan sekasin km:n jälkeen, nyt on kp 17 laskettuna tyhjennyksestä ja tänään alkoi taas verinen vuoto :O en tiedä onko tää edelleen keskenmeno-vuotoa vai kuukautiset, ei oo kertakaikkiaan mitään havaintoa että missä mennään... :(
 
Pikaisesti tulen vaan piipahtamaan...

Miss piggy, olen niin tosi pahoillani siitä, mitä säkin jouduit kokemaan :hug: Ikävän yleisiä nuo alkuraskauden keskenmenot. Nyt sen vasta tajuaa, kun itsekin sen joutui kokemaan ja sen jälkeen kuullut aivan liian monta samanlaista tarinaa :( Itse tein kans lääkkellisen tyhjennyksen silloin syyskuussa ja se meni tosi hyvin. Mutta aivan samalla tavalla noin 2 viikkoa sen jälkeen mulla alkoi uudelleen verinen vuoto ja sitä tuli hetken tosi reippaasti ja ihan kirkasta verta. Soittelin silloin polille, mut eivät olleet huolissaan. Käsitin, että se on ihan tavallistakin vielä tossa vaiheessa. Ehkä jotain pientä on kuitenkin jäänyt sisälle tai sit limakalvot on vaan vielä heikot. Kannattaa kuitenkin oman mielenrauhan takia soitella polille ja kysyä ohjeita. Mulla ne ei ainakaan olleet vielä menkat, vaan siitä noin 3 viikon päästä alkoi vasta menkat. Toivottavasti sulla vuoto loppuu pian kokonaan ja pääsisit taas normaaliin elämään :) Kovasti tsemppiä ja kaikkea hyvää!!

Kaikille plussanneille oikein mahdottoman paljon onnea ja ihanaa odotusaikaa!!! :)

Mut voi siirtää taustalle. Eka terosatsi takana, menkat oli ja meni ja nyt hyvillä mielin jatketaan yritystä :) Vaikka menkat alkoivat taas muutaman päivän tuhruttelulla ja silloin olin tosi pettynyt, niin nyt on taas jo mieli parempi :) Mulla on elämässä nyt vähän muuta äksöniä ja aivan ihanaa sellaista, joten jospa sen myötä saan ajatuksia vähän pois tästä projektista. Kyllä mä täällä lukemassa käyn silti säännöllisesti, mutta en jaksa aktiivisesti nyt palstailla vieläkään.

Kaikille toivon ihanaa mieltä, valoisaa kevättä ja hurjasti plussapuhureita!!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja miss_piggy
Tiistai 12.3.2013




LilyAlice.............33v...........kp 3/25-38....................yk7
Milk@................37v....... ...kp 3/29-33....................yk5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 4/26-32...................yk32
Dazzler..............36v...........kp 4/30........................yv3 (3km 1ku 1IVF)
mm-79..............33v...........kp 5/27-29................ ..yk22
Pinni82.............. 31v..........kp 12/28-31..................yk6
Saippo...............35v...........kp 13/32-50..................yk14
hiisi -78.............34v...........kp 15/28......................yk8 (km 8/12)
miss_piggy.........31v...........kp 17/?........................yk9 (kkm 2/13)
Twinflower.........33v...........kp 20/27-28..................yk18 (km 8/12)
lady1979............33v...........kp 23/28-30..................ya 10/2011
ansarikukka........33v...........kp 28/24-30..................yk2
Säihkiss.............33v...........kp 29/28......................yk4
Bling.................30v...........kp 31/22-48..................yk11
Pauge83.............29v.......... kp 31/24-27................. yv2,5
haave_ilija......... 32v..........kp 58/28-38................. yk4
Emeliya.............30v...........kp 61/25-26..................yk12


Taustalla:
Kirpukka, M11su, Avonlea, Starhope, Haniböö83, pienestä kii, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Kiiltis-75..............37v............yk15...........plussa 2.3.2013
Essence...............33v............yk6............plussa 31.1.2013
rupeltaja..............30v..........~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010...........31v.............yk28..........plussa 17.1.2013
miss_piggy...........31 v...........yk8.............plussa 12.1.2013 kkm 2/13
zapata.................31 v...........yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.....32 v..........~yk5............plussa 31.12.2012
 
Onnea vielä Starhope! :heart: Saako sut siirtää jo plussanneisiin?

Kirpukka, oikein aurinkoista ja ihanaa kevättä sullekin! :hug: Tule sitten kertomaan plussauutiset!

Dazzler, ihan syvältä kyllä, ettei teillä tärpännyt ja uskon, että fiilikset ei ole parhaimmat kierron alkupäivinä. Toivotaan nyt, että teille tulisi se ihana luomuplussa, eikä sinne passiin tarvitsisi edes mennä :heart: Noista oviksien tikuttamisesta, niin mulle ei sovi se, etten tikuta, kun stressaan siitä vielä enemmän, että ovis meneekin ohi, varsinkin, kun ovis on mulla niin nopea. Mutta jos susta tuntuu, että oviksien tikuttaminen stressaa, niin kokeile olla tää kierto ilman, monillahan se auttaa sitten kuitenkin siihen rentoutumiseen.

Iiris_lorea, kivalta kuulosti sun ylläriretki tädistä huolimatta! :) Harmi, että vakuutusasiat ei ole vielä selvinneet ja tuli odottamaton tauko hoitoihin. Kyllä ne asiat kuitenkin varmasti selviävät ja pääsette jatkamaan!

Miss_piggy, inhottavaa, kun on epäselvyyttä vuodoissa. Monilla taitaa ekat menkat km:n jälkeen olla jotenkin erilaiset kuin aikaisemmin, mutta on kyllä vaikeaa sanoa, onko toi sun vuoto menkat vai vielä jotain jälkivuotoa. Ehkä ne tosiaan siellä polilla osaisivat neuvoa, miten toimia. Ootko menossa jälkitarkastukseen jossain vaiheessa?

ON: Mä oon ihan varma jo, ettei tässäkään kierrossa mitään plussaa tule. Tissit kipeyty eilen illalla eli ihan aikataulussa mennään oireiden kanssa, niin kuin kaikissa negakierroissa tähän asti. Täytyy tässä aloittaa taas itsensä kovettaminen ja tsemppaaminen, ettei sitten murru ihan totaalisesti taas, kun menkat alkaa. Herkillä mennään kyllä taas :( Oon jo kauan pelännyt tätä maaliskuun tuloa ja erityisesti loppukuuta, jolloin olisi mun keskenmenneen raskauden laskettuaika. Täytyy yrittää nyt piristyä, eikä päästää itseään taas sinne syviin vesiin. Se uppoaminen sinne käy vaan niin hitsin nopeasti, mutta nouseminen vaatii aina enemmän. Aamulla olinkin jo ihan maani myynyt ja valmis luovuttamaan taas koko vauvahankkeessa, mutta onneksi töissä sain tosi hyviä uutisia ja mielikin piristyi. Täytyy vaan suunnata koko energia nyt työasioihin, niin ei jää aikaa murehtimiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Moi tytöt,
Tulen paremmalla ajalla kirjoittelemaan taas enemmän mutta nyt tulin kertomaan, että tästä päivästä tuli kp 1/28 ja alkoi yk5 (sori, en saa väriä vaihdettua padilla). Kierto siis taas normaalin mittainen ja mikä parasta, näyttäisi siltä, että mä ihan oikeasti VUODAN... :D Enpä olis uskonut että siitäkin voi olla näin onnellinen. Kaikki hyvin siis. Mukavaa viikonjatkoa kaikille ja positiivisia ajatuksia! :heart:
 
miss_piggy
Twinflower: Sehän just ärsyttää ku mitään jälkitarkastusta ei oo, paitsi verikoe kuun lopulla. Mulla on kyllä ens maanantaina se yksityinen gyne niin kyselen siltä juttuja, mulla kun on nyt valkkariki haissu vähän jännälle, ettei vaan mitään tulehdusta ole. Oon koittanu tuon hajun takiaki soitella polille ja neuvolan ja päivystykseen mutta kaikki vaan pallottelee toiselta toiselle, ja sanovat että seuraile vaan tilannetta...
 
Saa siirtää plussanneisiin - sen verran monta positiivista testiä on tehty.
Nyt vaan toivon että kaikki menisi hyvin ja että mun seuraksi plussanneisiin tulisi toooosi paljon lisää porukkaa :popcorn:

Vaikka oon ollut lähinnä taustalla, on silti ahkerasti laskettu päiviä ja yritetty tulla raskaaksi
Teidän tuki on ollut ja on tosi tärkeätä sekä uskomatonta huomata miten tulee onnitteluita vaikka jokainen haluaisi
tulla itse raskaaksi - siitä huolimatta jaksatte iloita muiden puolesta!!

KIITOS!!! :heart:
 
Keskiviikko 13.3.2013




Säihkiss.............33v...........kp 2/28........................yk5
LilyAlice.............33v...........kp 4/25-38....................yk7
Milk@................37v....... ...kp 4/29-33....................yk5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 5/26-32...................yk32
Dazzler..............36v...........kp 5/30........................yv3 (3km 1ku 1IVF)
mm-79..............33v...........kp 6/27-29................ ..yk22
Pinni82.............. 31v..........kp 13/28-31..................yk6
Saippo...............35v...........kp 14/32-50..................yk14
hiisi -78.............34v...........kp 16/28......................yk8 (km 8/12)
miss_piggy.........31v...........kp 18/?........................yk9 (kkm 2/13)
Twinflower.........33v...........kp 21/27-28..................yk18 (km 8/12)
lady1979............33v...........kp 24/28-30..................ya 10/2011
ansarikukka........33v...........kp 29/24-30..................yk2
Bling.................30v...........kp 32/22-48..................yk11
Pauge83.............29v.......... kp 32/24-27................. yv2,5



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Starhope.............. ............ ....................plussa ?.3.2013
Kiiltis-75..............37v............yk15...........plussa 2.3.2013
Essence...............33v............yk6............plussa 31.1.2013
rupeltaja..............30v..........~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010...........31v.............yk28..........plussa 17.1.2013
miss_piggy...........31 v...........yk8.............plussa 12.1.2013 kkm 2/13
zapata.................31 v...........yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.....32 v..........~yk5............plussa 31.12.2012
 
Starhope, ilmoittele vielä sun ikä, yk:t ja tarkka plussauspäivä, niin saadaan listasta täydellinen :)

haave_ilija ja Emeliya, huhuu :wave: jos vielä käytte lukemassa täällä ja haluatte takaisin listalle, niin ilmoitelkaa! Kp:t huiteli jo siellä 60:ssä, niin siirsin teidät taustalle, mutta takaisin pääsee tietenkin heti, kun haluatte!
 
Starhope hurjasti onnea plussasta! Toivottavasti kaikki sujuu mallikkaasti! :heart: Hienoa saada yksi nimi lisää plussanneisiin. Tuo valtavasti toivoa meille muille!

Miss_piggy olen lukenut vähän kaksijakoisia kommentteja voiko tai onko suositeltavaa alkaa uutta yritystä km:n jälkeen ilman välikiertoa. Toisaalta luulisi ettei uudestaan heti raskaudu jos ei kroppa ole valmis... Ja sitten olen lukenut, että olisi hyvä pitää väliä jotta uusi laskettuaika olisi helpompi laskea. Mutta onko sillä toisaalta väliä kun ultrassa sellaisetkin jutut sitten tarkentuisi jos heti raskautuisi uudelleen? Toivottavasti kiertosi tasaantuisi pian ja saatte uutta matoa koukkuun :)

LilyAlice pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Mutta niinhän se vain on, että ekojen päivien jälkeen taas helpottaa ja mieli virkistyy. Onneksi, koska eihän tätä muuten jaksaisi :)

Dazzlerille hurjasti tsemppiä luomukiertoon!

iiris_lorea pahoittelut, että täti tuli kutsumattomana vieraana lomallenne. Mutta mukavan kuuloista ohjelmaa miehesi oli järjestänyt, joten varmasti auttoi pitämään fiilikset lomatunnelmissa. Niinhän se on, että pitäisi osata nauttia niistä elämän pienistä asioista. Ne yhdessä kuitenkin muodostavat suuria juttuja ja ihania muistoja!

Mukavaa ja aurinkoista kevättä Kirpukalle Plussapuhureita myöskin sinulle! :)

Omaa napaa...
Kovasti olen ollut viluissani viime päivät, mutta tässä vaiheessa nyt on vielä ihan turhaa alkaa mitään oireita miettiä. Ja mieskin on valitellut vilua, joten ehkä meillä on vaan kylmää kotosalla. Kunpa ei olis ainakaan merkkiä mistään flunssailusta, koska olen viime kuukaudet sairastellut enemmän kuin tarpeeksi.

Tänään multa taas aivan suoraan kysyttiin onko lapsia suunnitelmissa. Kyllä oli taas tekemistä, ettei tippa tullut linssiin ja kovasti yritin vaihtaa aihetta. Huoh! Olen niin kyllästynyt näihin uteluihin! Lisäksi viikonloppuna on yksi työjuttu, jossa on alkoholia tarjolla. Ensin ajattelin lähteä autolla, kun viime vloppuna tuli alkoholia enemmän nautiskeltua. Mutta taidan muuttaa kuitenkin mieleni. Jos olen juomatta niin siitäköhän taas huhumylly lähtee töissä liikkeelle.

Positiivisena mielessä on se, että olen melkein 3 kiloa saanut painoa karistettua, joten tavoite siltä osin on lähenemässä. Herkutellut olen tasaiseen tahtiin, mutta ei ole mennyt överiksi ja olen kovasti kuntoillut. Kuntoilu muutenkin piristää mieltä kivasti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Kirpukalle hyvää kevättä, nautiskele elämästä! :) Sovitaan, että loppukesään mennessä pidetään se yhteinen plussakuu, eikös! Toivottavasti kuullaan susta vielä :heart:

Starhopelle vielä lämpimät plussaonnittelut :heart: Toivottavasti tämä maaliskuu olisi samanlainen plussakuu kuin tammikuukin, alku ainakin on lupaava! Aika monikin alkaa jo olla loppuvaiheissa kiertoa. Toivotaan, että Blingin viluisuus olisi just sitä itteään eikä mitään kurjaa flussaa! :)

Tosi harmi, ettei Dazzlerilla vielä ekasta kerrasta tärpännyt, mukavaa luomukiertoa ja plussatuulia! Muita vielä jännäillään ja kovasti toivotaan tärppiä!

Miss_piggylle kärsivällisyyttä :hug: Eipä noista tosiaan ihan hevillä jälkitarkastuksiin tunnu pääsevän, mutta hyvä että maanantaina saa selvyyttä asioihin! Toivottavasti kierto palautuu pian normaaliksi, aika iso mullistus kropalle tuntuu olevan ensin raskautuminen ja sitten keskenmeno.

Kovasti kaikille muillekin plussatuulia toivottelen!

Täällä ei sen ihmeempiä, edelleen olen keskittynyt lähinnä töihin, harrastuksiin ja ihmissuhteisiin. Ovisajat on selvästikin käsillä, mutta sen tarkemmin en ole tikuttanut, hyödynnetty on kyllä ;)
 
miss_piggy
Täällä on nyt vaan tullu sellasta tuhruvuotoa, eli epäilen että on edelleen sitä km-vuotoa, eilen oli kyllä nippailuja mahassa, mutta ovista en tikutellu...Kylläpä tässä ehtii uuteen yritykseen ku käy nyt ensin lääkärillä ja sitä rataa :)
 

Yhteistyössä