*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Iltoja mimmit.
Dazzler Onnea luomuun ja toivotaan, että lykästäisi kuten joillekin on käynytkin luomukierrossa IVF:n epäonnistuttua. Tsemppihalitus :hug:

Starhope Jee, ihanaa, onnea, huippua ja kaikkea sitä yhdessä :heart: Kyllä tänne plussia jo kaivattiinkin!

Kirpukka Tule kertomaan välillä terveisesi. Ja plussatuulosia toivon teille kovasti. :)

Miss_Piggy No nyt on asenne niin kohdallaan! Uutta putkeen vaan! :heart:

hiisi78 Pääasiahan se hyödyntäminen on, ei sillä plussalla raskaaksi pelkästään tulla. Voi kun olisikin niin helppoa :p

Bling Onnea painonpudotuksesta. Kolme kiloa tuntuu jo vaatepuolella. Jee, ja biksukuntoon... :vampire:

Kaikille muille Isot tsempit oviksien bongailuun, peittojen heilutteluun ja hyvän pössiksen ylläpitoon :)

Twinflower Äläs nyt vielä menetä toivoa tämän kierron suhteen. Eihän niitä tuntemuksia ole kaikilla juurikaan yhtään. Jännitetään yhdessä ja tuskaillaan, jos niikseen tulee, I'm here :heart:


ON Hätähousumullekaikkihetinyt: inssi tehtiin viime pe ja minähän tein sitten r-testin, joka näytti negaa. Just. Samperin kiirepirkko, kun lääkäri nimenomaan sanoi, että KAHDEN VIIKON KULUTTUA. 6 päivää ei ole edes viikko. Et silleen.... :popcorn:

Kivaa iltaa kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Huomenta vaan.

Pikaisesti omaa napaa: Tein tänään aamulla ovistestin ja siihen tuli vieläkin vahvat viivat :O Ei kyllä niin kirkuvat, kun silloin inssin jälkeisenä aamuna. Tiedän kyllä, ettei ovistestien viivojen takia kannattaisi mitään toiveita herätellä, mutta minkäs teet, niin siinä aina käy :) Sunnuntaina ajattelin ekan kerran testata r-testillä. Jännittää...alavatsaa on poltellut parina päivänä, vaikka sekin tietenkin voi olla ihan mitä vaan muutakin, mutta nyt vaihteeksi haluan uskoa, että se on juuri se oikea oire. Jaa miten niin mielialat vaihtelee :D

Lady, kiitos kivoista sanoista! Repesin kyllä ihan täysin, kun luin sun testailuista :D maltti on valttia, mutta kun tietäis mistä sitä löytäis…
 
  • Tykkää
Reactions: hiisi -78
miss_piggy
Mää alotin tänään terolutit, ihan vaan jotta nuo kierrot taas käynnistyis. Kinuan maanantaina lekurilta jos sais clomit terojen tilalle tai vaikka kaveriks. Eipä tänne muuta. Hyviä viikonloppuja! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Lauantai 16.3.2013




Säihkiss.............33v...........kp 5/28........................yk5
LilyAlice.............33v...........kp 7/25-38....................yk7
Milk@................37v....... ...kp 7/29-33....................yk5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 8/26-32...................yk32
Dazzler..............36v...........kp 8/30........................yv3 (3km 1ku 1IVF)
mm-79..............33v...........kp 9/27-29................ ..yk22
Pinni82.............. 31v..........kp 16/28-31..................yk6
Saippo...............35v...........kp 17/32-50..................yk14
hiisi -78.............34v...........kp 19/28......................yk8 (km 8/12)
miss_piggy.........31v...........kp 21/?........................yk9 (kkm 2/13)
Twinflower.........33v...........kp 24/27-28..................yk18 (km 8/12)
lady1979............33v...........kp 27/28-30..................ya 10/2011
ansarikukka........33v...........kp 32/24-30..................yk2
Bling.................30v...........kp 35/22-48..................yk11
Pauge83.............29v.......... kp 35/24-27................. yv2,5



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Starhope..............37v........... yk10...........plussa 11.3.2013
Kiiltis-75..............37v............yk15...........plussa 2.3.2013
Essence...............33v............yk6.......... ..plussa 31.1.2013
rupeltaja..............30v..........~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010...........31v.............yk28..........plussa 17.1.2013
miss_piggy...........31 v...........yk8.............plussa 12.1.2013 kkm 2/13
zapata.................31 v...........yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.....32 v..........~yk5............plussa 31.12.2012
 
Voi apua tytöt! En malttanut tietenkään huomiseen odottaa ja testasin äsken Pregcheckin r-testillä…HAAMUN! Ihan selkeä haamu se oli ja en siis ole ikinä saanut mitään haamuja, roskishaamuja tai viivanpaikkoja aikaisemmin, ihan täyspuhtaita negoja vain. Kesällä, kun olin vielä tyyni ja rauhallinen, enkä panikoinut näistä vauva-asioista, testasin ekan kerran vasta kolme päivää sen jälkeen, kun menkat oli myöhässä ja silloin plussa oli jo vahva.

Itkin ja nauroin yhtä aikaa tuolla vessassa ja soitin sitten heti uutiset mun miehelle, joka oli jo ehtinyt lähteä töihin. Ihan uskomatonta! :heart: Kyllä sen eilisen ovistestin vahvat viivat ja ne polttelut vatsassa sittenkin tiesi jotain hyvää…

Aurinkoista päivää teille kaikille ihanille! :heart:
 
Twinflower JESSS!!! :hug: sitten vaan huomenna uusi testi - ja haamu muuttuu vahvemmaksi :heart:

ON: tarttis apua mitä tehdä :O viime vuonna kävin varhaisultrassa jossa arvioitu ikä oli 7+4..no, sitten lähdettiin thaimaaseen lomalle jossa tosi tarkkaan katoin mitä söin eli siltä osin homma hoidossa. Ekassa ultrassa vkolla 12 sitten ei löytynyt enää sydänääniä ja tuloksena kkm..sanoi että koon perusteella tapahtunut 8-9vkolla
No nythän tilanne on se, että plussasin..aika lailla samaan aikaan ku viime vuonna..ja eikös me olla menossa thaimaaseen about samoilla raskausvkoilla. Nyt mä mietin että voisiko se kkm johtua reissusta ja mietin pitäiskö perua? matka on kyllä maksettu eikä sitä takaisin saa mutta mitä te tekisitte??? auttakaa.. aik. sanoin että jos tuun raskaaksi niin en kyllä mihinkään reissuun sitten uskalla lähteä..:confused: mitä tehdä
tietty olettaen että siihen asti kaikki menee hyvin..
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Twinflower ihanaa, mahtavaa!! :heart: Oikein lämpimät onnittelut ja tarrasukkia pikkuiselle! :) Kyllä te olette todellakin jo ansainneet tämän, ihana juttu :hug:

Starhope uskon että pelottaa lähteä samalla lailla matkalle, mutta tuskin matka vaikutti mitenkään keskenmenoon. Eikös alkuraskauden keskenmenoista sanota, että niihin ei voi mitenkään itse vaikuttaa suuntaan eikä toiseen, lähes ainahan ne johtuvat siitä, että alkiossa on jotain häikkää. Ymmärrän tosi hyvin, että yhden keskenmenon jälkeen haluaa kaikin keinoin välttää joutumasta uudelleen samaan tilanteeseen, mutta sanoisin, että ihan hyvillä mielin voitte mennä nauttimaan ja rentoumaan matkasta, hyvää se vain tekee. Jos tuntuu, niin voithan kysäistä varmuuden vuoksi vielä lääkärin tai hoitajan mielipidettä asiaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Twinflower :heart: :heart: :heart: superhyper paljon onnea haamulaisen bongaamisesta!!! Lähipäivinä vaan uutta testi kehiin ja tulet sitten kertomaan haamulaisen vahvistumisesta! :)

Lady mäkin täällä hersyin tuota sun varhaista testailua :LOL: Mutta minkäs sitä luonteelleen mahtaa kun hätähousu on. Löydän tuollaisen kärsimättömyyden liiankin hyvin myös itsestäni. Varmasti olet kuin tulisilla hiilillä. Kunpa se plussa vielä kuitenkin tulisi!

Starhope en mä oikein usko, että matkalla on viimeksi ollut mitään vaikutusta keskenmenoosi. Toki sitä päänsä miettii puhki mitä voisi tehdä, ettei samaa tapahtuisi uudestaan. Uskoisin kuitenkin, että voit turvallisin mielin lähteä matkalle rentoutumaan. Toki oman mielenrauhan vuoksi kannattaa kysyä mielipidettä neuvolan tädeiltä :)

ON:
Tänään hätäisenä testaillut, ja negaa näytti :( Tänään taitaa olla dpo 10. Kovasti toivon, että nega johtuisi liian aikaisesta testailusta. Käyttämäni testi ei ole mikään herkin mahdollinen. Oli pettymys aamulla silti aivan valtaisa. Mutta, mutta... Niin kauan lienee toivoa kun kuukautisia ei näy, eikös vaan!?!
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Kiitos kaikille onnitteluista! :heart:

Nyt ensi-innostuksen jälkeen jo vähän alkaa pelottaa, että jos ne viivat ei vahvistukaan tai jos haamu olikin vielä pregnylin aiheuttamaa. Pregnylin pitäisi kyllä poistua elimistöstä kai 7-10:ssä vuorokaudessa, mutta jos kuitenkin kuulun taas siihen yhteen prosenttiin, jolla käy jotenkin toisin…no tämähän asiakin selviää, kun päivät kuluu…onneksi mahaa nipistelee ja nälkä on koko ajan eli jotain oireita sentään löytyy.

Starhope, olen samoilla linjoilla kun Hiisi ja Bling eli tarkista nyt vielä lääkärin mielipide, mutta mun mielestä lähdet vaan hyvillä mielin matkalle ja nautit lämmöstä ja auringosta. Siellähän saat ainakin tärkeää d-vitamiinia oikein kunnolla :)

Bling, dpo 10 on vielä aikaista saada plussa eli toivoa on vielä! Toivon todella, että tuut parin päivän päästä kertomaan hyviä uutisia! :heart:
 
Twinlflower sama fiilis oli itelläkin..testejä meni monta mutta niin se vaan viiva alkoi vahvistumaan ja parin päivän päästä olikin tosi vahva. Peukut pystyssä että sulle käy juuri noin :heart:

ON: varasin lekurille ajan parin vkon päähän - jos samalla voisi tehdä varhaisultran ja kuulisi mielipiteen reissusta. Järki sanoo, ettei reissulla ollut mitään tekemistä, mutta mutta...kiitos mielipiteistä :hug:
 
Maanantai 18.3.2013




Säihkiss.............33v...........kp 7/28........................yk5
LilyAlice.............33v...........kp 9/25-38....................yk7
Milk@................37v....... ...kp 9/29-33....................yk5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 10/26-32...................yk32
Dazzler..............36v...........kp 10/30........................yv3 (3km 1ku 1IVF)
mm-79..............33v...........kp 11/27-29................ ..yk22
Pinni82.............. 31v..........kp 18/28-31..................yk6
Saippo...............35v...........kp 19/32-50..................yk14
hiisi -78.............34v...........kp 21/28......................yk8 (km 8/12)
miss_piggy.........31v...........kp 23/?........................yk9 (kkm 2/13)
Twinflower.........33v...........kp 26/27-28..................yk18 (km 8/12)
lady1979............33v...........kp 29/28-30..................ya 10/2011
ansarikukka........33v...........kp 34/24-30..................yk2
Bling.................30v...........kp 37/22-48..................yk11
Pauge83.............29v.......... kp 37/24-27................. yv2,5



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Starhope..............37v........... yk10...........plussa 11.3.2013
Kiiltis-75..............37v............yk15...........plussa 2.3.2013
Essence...............33v............yk6.......... ..plussa 31.1.2013
rupeltaja..............30v..........~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010...........31v.............yk28..........plussa 17.1.2013
miss_piggy...........31 v...........yk8.............plussa 12.1.2013 kkm 2/13
zapata.................31 v...........yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.....32 v..........~yk5............plussa 31.12.2012
 
Huomenta!

Kiitos Säihkiss! :heart:

Täällä rauha maassa eli vahva plussa testattu aamulla. Nyt vähän rauhoitun ja odottelen kiltisti pari päivää, että menkat on virallisesti myöhässä. Ei tätä vaan usko todeksi vielä.

Jos nyt niin onnellisesti käy, että tästä pääseen plussanneisiin siirtymään, niin haluaako joku alkaa päivittää listaa?

Oikein ihanaa viikkoa ja kaikille nyt paljon plussatuulia! ++++++++:whistle:
 
miss_piggy
Muuten voisin päivitellä, mutta ku en täällä välttämättä käy joka päivä enkä oikein osaa tuota päivitys-systeemiä, että haluaisko joku muu ottaa tuon homman? :)
 
Onnea Starhope ja Twinflower :heart:
Tarrasukkia ja onnea matkaan molemmille!!

Mä edelleen käyn täällä kurkkimassa teidän kuulumisia, kun en ole löytänyt tuolta odottavien puolelta vastaavaa ryhmää, jossa olisi samanlainen mahtava yhteishenki, ja "aikuismaista" keskustelua. Mä odottelen, teitä kaikkia sinne saapuvaksi, jotta voidaan siellä sitten jatkaa jutustelua :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Twinflower, Onnea!! <3 ihania uutisia! Mä voin koittaa alkaa päivitellä listaa. Nyt varsinkin kun olen sairaslomalla, mulla on kyllä useimpina päivinä aikaa notkua netissäkin. Ja mulla kun on tunne, että tulen täällä vielä jonkun aikaa hengailemaan.... ;) Toki muutki saa päivittää jos halua riittää! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Ihan ekaksi: Onnea isosti Twinflower! Ihanaa huomata, että ekasta inssistä voi tärpätä!

Sit pikainen omanapa: outoja vatsatuntemuksia ollut jo kaksi-kolme päivää. Menkkamaista olotilaa. Nyt dpo10 mun laskujeni mukaan ja precheckillä tyylipuhdas nega. Varmaan täti kurvaa pihaan ihan justkohta. Blaah. No mutta, niin pitkään on toivoa, kun tätskää ei näy. Eikö niin =).

Olemme pohtineet, että jos nyt ei tärppää (ja siltä vaikuttaa), niin mentäis suoraan IVF:ään. Ajatushan oli kokeilla inssiä pari kertaa, mutta toisaalta miksei oteta järeitä aseita heti käyttöön?

Mä kaahaan nyt vyöhyketerapiaan ekaa kertaa, kerron sit miltä tuntui ja millainen oli.

Heippa!
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Heippa kaikki. Ensiksikin onnittelut plussanneille +++ :heart: ja pahoittelut miss_piggylle keskenmenosta :hug: Täällä täti tuli ja meni ihan normaalisti aikataulun mukaan. Minä siirryn taustalle hetkeksi aikaa ja keskityn taas vähän aikaa muihin asioihin. Nyt on ollut olo niin allapäin kun se maaginen 30kin pärähtää kehiin ylihuomenna ja olin aina ajatellut että haluan (ja saan) lapsen ennen kun täytän 30 (olinpa naiivi).. :ashamed: Josko pieni tauko ja suhteeseen keskittyminen auttaisi ja josko sitä kautta saisi taas intoa tähän hommaan takaisin. Palailen sitten taas keväämmällä/kesällä kuumeilemaan. Kokonaan en varmaan poissa osaa pysyä, eli käyn aika-ajoin kurkkimassa täällä kuulumisia ja olen kyllä hengessä mukana! :) Ihanaa kevään ja kesän odotusta kaikille ja paljon plussatuulia!! :wave:
 
Mahtavaa Twinflower että sait kunnon plussan!! :heart: olen niin iloinen puolestasi :)

Lady Toivottavasti menkkaoireet ei enteile tällä kertaa tädin tuloa vaan saisit plussan testiin muutamien päivien kuluttua. Niin kauan todellakin on toivoa kun ei menkkoja näy!!!

On
Help me!!! Mä olen ihan sekaisin.. Testailin aamulla ja sain todellisen haamujen haamun esiasteen testiin. Ajatukset ollut aivan sekaisin koko päivän. Pakko oli vielä töiden jälkeen testata ja siinä ei näy mitään. Kovin elättelen toiveita että päiväpissa olisi ollut liian laimeaa. Huomenna uutta testiä kehiin mutta mä varmaan sekoan sitä ennen :D sitä aamuista haamua sai oikein silmät siristellen tihrustaa mutta kyllä mä sen olen näkevinäni edelleenkin.

Huh. Oireita pukkaa vaikka muille jakaa mutta pelkään että vaan kuvittelen. Viluinen olo edelleen ja kurkkukin tuntuu oudolta mutta voi enteillä flunssaa. Vähän on heikko ja hiukan paha olokin mutta sitä mulla on aina silloinkin kun migreeni tekee tuloaan.

Nyt tarvitaan rauhoittavia sanoja ystäväiset! Mua jännittää ihan hirmuisesti ja pelkään että tulen putoamaan kovaa ja korkealta. Ajatukset laukkaa aivan liian lujaa.
 

Yhteistyössä