Moikkelis ihanat ystäväiseni :heart:
Bling ja Lady kovasti kiitos kysymästä, että mitäpä tänne päin kuuluu
Every single day, olen käynyt lukemassa teidän kuulumisia mutta itseltä on nyt jääny tekstin luominen vähemmälle...
Ihan mahtavaa oli lukea, että
Twinflower onnistu heti ja välittömästi hoidolla.
Sitten taas, niin kovin kurja juttu, että
Ladylle ei tämä ensimmäinen kerta vielä sitä kaivattua plussaa tuonu.. :hug:
Mutta mutta, vielä se sieltä tulee.
Ja mä jäin oikein miettimään sitä, että
JOS teidän tie vie IVF:ään niin vaikutat kyllä niin vahvalta ja "kovalta" (hyvällä tapaa kovalta
) mimmiltä, että sullekin nuo pikkusen rankemmat hoidot on aika iisi juttu.
Hei, jos ne oli tällaiselle aremmallekin tyypille, niin en usko sunkaan kokevan hoitoja niin rankkoina, kun ne ehkä joku toinen kokee.. Mulla vaan on niin vahva tunne siitä. Kovasti sulle tsemppiä toivotan ja täällä ollaan tukena ja turvana jos tulee asian tiimoilta kysyttävää, tai jos on jotain mikä mieltä askarruttaa.. Mutta mitäänhän ei ole kiveen kirjoitettu. Jos siihen inssiin pääsette, niin IVF saattaa jäädä vaan kaukaiseksi vaihtoehdoksi, kun plussa paukahtaa testiin
Voi, kuinka sitä plussaa teidän perheeseen toivonkaan :heart:
Milk@ toi tunne ei voi tietää muuta, kuin hyvää. Pidä tosta kiinni sinne kierron loppuun asti, niin ihan varmasti pääset kertomaan meille iloisia uutisia. :heart:
Mulla kanssa yksi kaveri, joka ekaa lasta yrittäessään kertoi, että sen tietyn sekstailu kerran jälkeen tuli tosi vahva tunne, että nyt otti ja nappas ja niinhän siinä kävi. Ilo uutisia saatiin. Niistäkin uutisista on jo 14v. aikaa, kyllä vaan aika menee nopeesti. =)
Tässä välissä hyppään
(.) juttuihin, kun jotenkin tuosta
Milk@n positiivisuudesta on niin hyvä aasin silta, tähän omaan positiiviseen mieleen. Eli nythän me ollaan tosiaan luomuiltu tämä kierros ja ilman mitään ovis tikutteluja ja tää on ollu vaan niiiin kivaa. Ollaan nautittu elostamme, olostamme ja ennenkaikkea toisistamme :heart:
Ja mulla on nyt ollut jo piiiitkään niin kovin positiivinen asenne tätä hoito touhua ja vauva touhua kohtaan. Mä en nyt tiedä, että mistä tää pitkään kestäny asenne kumpuaa, mutta mä jotenkin nyt vaan uskon siihen että nää hoidot meille sen vauvan tuo. Silloin ennen tuoresiirtoa, olin suurinpiirtein lyönyt hanskat tiskiin, jo ennen kun kaveri oli edes kyydissä. Ja vituiksihan se sit menikin.
Mutta musta tuntuu, että mä olen nyt löytäny sen positiivisen asenteen tähän touhuun, mistä se lääkäri mulle on toitottanu heti hoitojen suunnittelu käynnistä asti.
Välillä mielen valtaa jopa tunne siitä, että joku välikiertokin saattaisi luomu plussan tuoda.. Eli en sano, että se plussa tulee tuosta huhtikuun passista, mutta meillä on vielä monta yritystä/hoito kertaa jäljellä ja joku niistä meille se plussan ja vauvan tuo.. :heart:
Yksi syy varmasti on ollut tää rento välikiertokin ja ihana alkanut aurinkoinen kevät mikä tuo sitä hyvää fiilistä ja antaa sen tunteen, että ihan kaikki on mahdollista.. :heart:.
Täällä on niin hurjasti kirjoiteltu, että mulla menee huomisen puolelle, jos alan kaikille kommentoimaan =)
Mutta täytyy taas todeta, että
Tää on paras porukka ikinä :heart: :heart:
Ihanaa, huomena puolikas työpäivä ja sitten 4pv vapaata
Aurinkoista ja iloista Pääsiäistä ihanaiset :flower: