*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Dazzler täytyyhän sun nyt pitää meidät ajantasalla, eli todellakin sun pitää kertoa aina kun tulee uusia uutisia :)
Ihanaa, että sait noin hyviä uutisia klinikalta, tsemppiä huomiselle!!! :heart:

miss_piggylle osanotot ja halaus :hug:
Juuri olin lounaalla ystäväni kanssa, joka oli tullut raskaaksi heti keskenmenon jälkeen ilman, että ehti tulla yksiäkään menkkoja väliin. Ja sen raskauden lopputulemaa leikki pikkuautoilla lounaamme ajan (ja viskoi lihapullat ympäristöönsä :)). Voimia!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
mm-79, toivotaan, että peittojen heiluttelut tuo sen toivotun lopputuloksen! :)

Ansarikukka, harmi, että työreissuja sattuu juuri oviksen aikaan. Mukava ja mielenkiintoinen työ on kyllä silti tärkeää ja tuo elämään paljon sisältöä…ehkä silti ehtisitte vielä tällä viikolla ajoittaa yhden puuhailun sinne sopivaan kohtaan…;)

Dazzlerin kuuulumisia oli taas mahtavaa lukea! Aivan todella ihanaa, että uutiset oli noin hyviä! Nyt tsempit huomiseen ja sitten jännäillään! :popcorn:

Säihkiksellekin toivon, että oviskivut tarkoittais hyvää ja niitä seuraavia menkkoja ei tulisi lainkaan!

Ladyn inssikuulumisia kanssa lueskelen mielenkiinnolla, kun meillä se taitaa myös olla pian edessä. Kerro sitten heti operaation jälkeen kuulumiset!

Kiva, että miss_piggy sulla on jo paremmat fiilikset ja paluu vanhaan kivaan työpaikkaan on varmasti todella hyvä ratkaisu!

Iiris_lorea, mukava kuulla, että teillä oli hyvä tapaaminen ja kivan oloinen hoitohenkilökunta! Minunkin oloani helpotti juuri tunne siitä, että vihdoin saadaan apua, eikä olla yksin. Tule aina heti kertomaan, kun tuloksia tulee! Ollaan niin samassa vaiheessa ja tunnelmissa! :heart:

ON: Sain verikokeiden progesteroniarvojen tulokset ja ne oli ihan normaalit eli ovulaatio tapahtuu! :) Lääkäri oli sitä mieltä, että mulla ilmeisesti se LH-huippu ei nouse niin korkeaksi, että näkyisi niissä digitesteissä ja liuskatesteissäkin viivat jää kontrollia vaaleammaksi (niin myös tässä kierrossa, olen vaan jo tottunut niitä tulkitsemaan). Kuulemma ihan normaalia. Turhaan olen siis siitä ovuloimattomuudesta ollut huolissani. Torstaina sitten tehdään tarkemmat hoitosuunnitelmat. Inssiä tosiaan veikkaan, kun tähän mennessä on löytynyt vaan ne hitaat simpat, niin ja mulla on myös kohtu kuulemma todella takana, lähes selkärangassa kiinni ja kohdunkaulakin siis todella kaukana. Ei siis ihme jos hitailla kavereilla on vaikeuksia löytää perille :D mutta odotellaan nyt kuitenkin vielä se lääkärinkin diagnoosi.
 
Tiistai 26.2.2013




hiisi -78..............34v...........kp 1/28.......................yk8 (km 8/12)
Twinflower..........33v...........kp 6/27-28...................yk18 (km 8/12)
lady1979.............33v...........kp 9/28-30...................yk?
ansarikukka.........33v...........kp 14/24-30.................yk2
Säihkiss..............33v...........kp 15/28......................yk4
Iris_Lorea...........31v............kp 16/26-32.................yk31
Bling................. 30v............kp 17/22-48.................yk11
Pauge83.............29v............kp 17/24-27.................yv2,5
mm-79.............. 33v............kp 18/27-29.................yk21
Kiiltis-75.............37v............kp 21/24-30.................yk15
Dazzler...............36v............kp 21/28-30.................yv3 (3km 1ku 1IVF)
Kirpukka.............36v............kp 21/28-29.................yk15 (kkm 9/12)
Milk@................ 37v............kp 22/29.....................yk4
Pinni82...............30v............kp 29/28-31.................yk5
Saippo................35v...........kp 32/32-50.................yk13
M11su.................34v...........kp 41/28-31.................yk17
haave_ilija...........32v...........kp 44/28-38................ yk4
Emeliya...............30v...........kp 47/25-26.................yk12


Taustalla:
miss_piggy, Avonlea, Starhope, Haniböö83, pienestä kii, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Essence...............33v............yk6............plussa 31.1.2013
rupeltaja..............30v..........~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010...........31v.............yk28.........plussa 17.1.2013
miss_piggy...........31 v...........yk8............plussa 12.1.2013 kkm 2/13
zapata.................31 v...........yk5............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna....32 v..........~yk5............plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Mukavia kuulumisia monella! :) Dazzlerille ja ladylle onnea, tosi jännä seurata teidän etenemistä! Hyvältä vaikuttaa, toivottavasti sujuu loppuun asti yhtä loistavasti :heart: Ihanaa, että iiris_lorealla myös asiat lähtivät etenemään kohti omaa nyyttiä sylissä :heart: Ja vielä Twinflowerille onnittelut siitä, että kroppa toimii ja ovis tapahtuu sekä onnistunutta tapaamista torstaille! :)

Kiva, että miss_piggylläkin on jo katse vähitellen siirtynyt eteenpäin, paljon hyvää odotettavaa sulla onkin tulossa! Ja tosiaan, se on aina positiivista, että raskaaksi tuleminen on teillä todistetusti mahdollista, kyllä se vielä toistekin tärppää :)

Mulle voi merkata sen kp1 tälle päivälle.
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Moi ystäväiseni :heart:

Tänään vielä vouhotan (.) ja sitten lupaan alkaa keskittymään
teidän muidenkin jutskiin ja alkaa kommentoimaan niitäkin. =)

Nyt on sitten top luokan blastokysti "kaiffari" kyydissä. :heart:

Homma meni näin, yht. 10 solua saatiin, niistä 7 hedelmöittyi, 1 on nyt kyydissä,
1 pakkasessa ja yhden viljelyä vielä jatketaan, josko siitäkin olis sitten pakkaseen menijäksi.. =)
Eli katoa oli käynyt, koska ne 4 meni sit roskikseen. Mutta oikein tyytyväisiä ollaan 1.
hoidon tuloksiin. Jessss!! :D

Nyt edessä piiiiiitkät 2 viikkoa... :headwall: 12.3 olis sitten virallinen testi päivä ja sinnehän asti maltetaan odottaa...... maltan maltan... ;)

Tästä ne piinapäivät nyt sitten alkaa ja Lady hyppää mukaan to tai pe. vähänkö kivaaaaa!! :D
Ja toki yhtälailla jännäillään ja piinaillaan kaikkien teidän mahtavien luomulaisten (onko toi sana? :) ) loppu kiertoja ja odotellaan hyviä uutisia. =)

Tärkeitä ootte kaikki :heart:

Dazzler ja kaiffari pp 0 =)
 
miss_piggy kiva että mieli alkaa olla vähän parempi. Kyllä se tosiaan hieman lohduttaa että raskautuminen on mahdollista. Tsemppiä nyt vaan vuodon loppumiseen!

ladyn ja Dazzlerin kuulumisia minäkin käyn tällä puolella tiiraamassa. Ihan loistavia uutisia Dazz, ja Lady loppuviikosta tulee sitten yhtä hyvillä perässä!

Täällä jännätään ensi viikon alkuun nt-ultraa, ei siitä pelosta vaan pääse eroon. Viimeksi sieltä tuli niin kurjia uutisia. Ainoa asia joka pitää mieltä hieman positiivisena on järjetön pahoinvointi. Niin hassulta kuin se kuulostaakaan...

Tsemppiä kaikille ihanille siskoille, kevät tulee, valoa tulee lisää ja tähän pinoon tulee paljon lisää plussia! Olette tärkeitä ja rakkaita!
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
miss_piggy
Zapata: Itsekin varmaan tulevissa raskauksissa pelkään tuota nt-ultraa, kun juse se oli se kerta, kun mulle kerrottiin nuo huonot uutiset :( Sanoinki miehelle, että toisaalta hyvä ettei se ollut mukana, mun on helpompi jotenki ottaa vastaan tuollaset huonot uutiset yksin.

Meidän äitille oli yksi tuttu hieroja sanonut, että hänelle oli yksi kätilö kertonut, että etenkin ensiraskauksissa nää keskenmenot on kovin yleisiä, se kun on joku "luonnon koekappale" usein ennen sitä pysyvää raskautta. Ja kyllähän se voi näin ollakin. Tämä hierojakin oli aikoinaan saanut keskenmenon ja sen jälkeen terveen pojan, sitten taas KM ja toinen poika. Ja oma serkkuni myös sai ekan kohdalla KM:n, sen jälkeen kaksi tervettä lasta. Toivossa on siis hyvä elää :)

Viime yönä oli vuotanut verta "jonkun verran", aamulla joitui heittää pöksyt pyykkiin kun oli vähän falskannut siivellisestä siteestä huolimatta :/ Ja niin ällöä kuin se onkin, niin eilen tipahti pönttöön taas yks kaks yllättäen joku kudosmöhkäle. Kilpirauhaskokeissa arvot oli ihan ok, TSH oli muistaakseni 2,6 ja T4V 13, eli viitearvojen sisällä.
 
Dazzler siis sultahan tulee nyt jatkuvalla syötöllä hyviä uutisia! Mä niin jännään täällä sun puolesta :popcorn:. Jotenkin tulee itsellekkin sellanen olo että nyt äkkiä sinne inssiin! :LOL:

Twinflower kyllä noi tutkimukset on just tuossa mielessä hyviä että saa varmistuksen itseä vaivanneisiin asioihin. Mahtavaa että tuli positiivisia uutisia! Siitä se lähtee!

iiris_lorea, mukavaa että tutkimukset lähtivät sutjakkaasti liikkeelle! On se vaan jotenkin erilainen fiilis kun tietää että asiat oikeasti etenevät johonkin.

Mitäs ladylle kuuluu?
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Miss_piggylle osanottoni ja lämmin halaus :hug: Todella kurjaa, että kävi noin juuri kun olit onnesi kukkuloilla ja elämä näytti parastaan. Surullista kuinka moni tuon joutuu kokemaan :( Sinulla on varmasti ollut raskaat päivät. Mukava kuitenkin, että fiiliksesi on jo parempi. Uudet työkuviot varmasti tuovat mukavan piristysruiskeen elämään!

Miten Lady79:n inssi?

Ansarikukka, on niin hermoja raastavaa kun ei pääse hyödyntämään ovista. Työ vie elämästä niin suuren osan, että mielellään sitä tekee itselle mielekästä työtä. Mutta ymmärrän kuitenkin varsin hyvin, miksi noita ajatuksia pohdit. Jotakin kun toivoo oikein lujaa, niin sen eteen olisi valmis tekemään melkeinpä mitä vaan.

Iiris_lorea hienoa, että ensikäyntinne oli positiivinen ja sait siitä uskoa tulevaan. Pidä meidät ajantasalla :heart:

Twinflower hienoa, että ovuloiminen varmistui verikokeiden perusteella.

Dazzler tuntuu niin hyvältä lukea kuinka hyvin teillä on kaikki sujunut. Jännityksellä jäädään odottamaan 12.3 testitulosta :) Mulla on sellainen kutina, että silloin saadaan lukea täältä palstalta hyviä uutisia! Peukut pystyssä jäädään odottelemaan.

ON oviksen metsästys on meneillään. Kävi taas niin, että eilen viiva näytti jo melkoisen vahvalta, mutta sitten tänään olikin haalistunut. Viime kierrossakin kävi niin, että luulin missanneeni oviksen ja sitten viivat lähtikin uudestaan vahvistumaan. Outoa! Toivotaan, että sinnikäs tikuttelu tuottaa tulosta :)

Jotta saisin ajatuksia edes hiukan tästä projektista sivuun, olen päättänyt karistaa muutamia kiloja pois. Painoni on jo nyt melkoisen normaali, mutta kaikki ylimääräinen kertyy vatsan seudulle. Haluan saada siitä hiukan pyöreyttä pois. Tuntuu, että aina joku on vatsaani tuijottelemassa siinä mielessä mahdanko olla raskaana. En tiedä kuvittelenko vaan, mutta ei se kivalle tunnu. Kunpa ne ylimääräiset kilot tulisi joskus vaikka takapuoleen tai rintoihin, mutta ei niin ei :D On tämä naisena olo välillä vaan niin vaikeaa :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Twinflower
miss_piggy
Sain sellasenki tiedon, että jos on luonnostaan pitkä kierto kuin mulla ja on terolutit käytössä, niin ne kannattais ottaa VASTA sen jälkeen kun on saanut ovulaation tikutettua, eli jos vaikka ovis ois kp 26 niin sen jälkeen vasta terot. Näin oli jollekin neuvottu lapsettomuusklinikalla. Terothan saattaa siis estää oviksen kokonaan jos on pitkä kierto. Ite en ainakaan tainnu 6kk:n terojen aikana ovuloida kertaakaan kunnolla, kun ei silloin tärpännyt..Joten taidan kokeilla tätä.
 
Juhu, :wave:, täällä ollaan ja olo on kuin omenalla, heheheheh! :D

Ihanaa, kun täällä on ihmiset joille voi kertoa HETI kuulumiset.

No niin, seuraavaan tekstiin liittyen olen inho-realisti, mutten pessimisti.

Minä typerä en hankkinut Clearbluen ovistestiä, vaan tikutin kotona olevilla liuskoilla eilen ja tänä aamuna. Ei kahta viivaa. Ja pahus jätin sen illan testaamatta :mad:
Lääkäri ultrasi ja ei nähnyt isoa munarakkulaa, vaan "lytyssä" olevan sekä nestettä kohdun takana. Tämä viiittaisi siis siihen, että munasolu on jo matkalla. Jos näin, niin hyvähyvä, mutta kun ovistesti ei näyttänyt plussaa. Höh ja murrrr. Kuitenkin merkit kertovat sen, että munarakkula on puhjennut ja se on mennyt lyttyyn, kuten vesi-ilmapallo hajotessaan. Inssi tehtiin, ei tuntunut missään ja nyt alkaa kahden viikon odottelu.

Inho-realisti olen siksi, että ovista en bongannut ja tämä voi hyvinkin olla ettei koko ovista ole tapahtunut. Lääkäri tosin sanoi, että LH-arvo on voinut olla hetkellisestkin koholla vain eilisillalla. Eli tottakai inssi tehtiin vaikka ovista en saanutkaan bongattua.
Inssi itsessään ei tuntunut missään. Nesteet sisään ja klinikalta ulos. Romanttista :D

Pidelkäähän peukkuja siellä ruutujen toisella puolen. Jänskää aikaa :popcorn:

Dazz Jipii, sulla matkustaja mukana. OMG. Nyt vain thumbs up!

Miss_Piggy tsemppiä ja hyvää fiilistä jatkoon. Kuten moni on tässä jo todennut, on uuden raskauden mahis nopeastikin mahdollinen. Nyt vain katse tulevaisuuteen :hug:

Kaikille tsemppiä kiertoon ja peittojen heilutteluun! Plussia meidän jengille! :heart:
 
lady1979 Harmi ettet saanut bongattua ovista mutta toivottavasti ajoitus oli kohdallaan ja tärppi kävisi! Mielenkiinnolla seurailen matkaasi koska meillä tosiaan on ensi kierrossa inssi suunnitteilla. Ellei tässä nyt mitään aivan ihmeellistä ja kummallista tapahdu ennen sitä :D.

Bling Se näyttää olevan tuo oviksen bongaaminenkin taitolaji. Oletko kokeillut eri testejä vai aina samoilla? Itse en aiemmilla testeillä saanut ovista millään bongattua, mutta nykyisillä testiviiva tulee todella selkeästi paljon tummemmaksi kuin kontrolliviiva. Joskus testin vaihtamisesta voi siis olla apua. Ei muutakuin onnea tikutteluun!
 
Ladyn kuulumisia tulin kurkkimaan… toivotaan, että se ovis tapahtui ja kaverit tekee nyt tehtävänsä ja kahden viikon päästä kuullaan hyviä uutisia! :heart: On hyvinkin mahdollista, että se LH-huippu vain oli todella nopea, etkä ehtinyt sitä bongaamaan. Mulla lääkäri epäilee, juuri tuota nopeaa LH-huippua tai sitten sitä ettei LH-huippu ei nouse lainkaan niin korkeaksi, kun testit vaatisivat…mutta todistetusti ovulaatio tapahtuu silti! Kiva kuulla myös, että toimenpide oli kivuton, kun itsellänikin se on pian edessä.

Mites Bling, saitko oviksen bongattua?

Näyttää olevan tällä palstalla nyt inssien aalto, jos sullakin mm-79 on suunnitteilla inssi ensi kiertoon. Jänniä aikoja eletään kaikki! :)

ON: Meillä siis oli lääkärikäynti tänään ja diagnoosi oli, että selittämättömiä ollaan. Mulla kierto, prog.arvot, limakalvon ja follien kasvuvauhti kuulemma kuin oppikirjasta ja miehenkin simpat täyttää kaikki vaatimukset, vaikkei niitä simppatykkejä löytynytkään. Siispä inssiin käy meidänkin tie ja jo ensi viikolla! Hui!

Keskiviikoksi jo varattiin kaikki ajat, kun ovis silloin luultavasti tapahtuu. Luonnolliseen kiertoon siis tehdään ja tikuttelen kotona ovista ja kun tulkitsen viivan tarpeeksi vahvaksi, soitan vielä tiedon klinikalle ja sitten mennään! Jos ovisplussaa tai mun tapauksessa vahvoja viivoja ei tule keskiviikkoon mennessä, niin menen sitten kontrolliultraan ja sillä käynnillä annetaan sitten myös se irroituspiikki, jos tarvetta on.

Sellainen uutinen vielä, että tänään kun ultrattiin, niin mulla oli sekä vasemmalla että oikealla johtofolli kasvamassa! :O Jos ne jatkaa molemmat kasvuaan ja irtoaa niin vaikkei kaksosia tulisikaan, niin ainakin mahdollisuudet hedelmöittymiseen ja kiinnittymiseen tuplaantuu! Ja tämähän on tosi hyvä asia inssissä, jossa ne onnistumisprosentit ei kuitenkaan valitettavasti päätä huimaa. Tosi hyvillä mielin siis ensi viikkoon! :) Lady ja Dazzler, perässä siis tullaan piinailemaan!

Ai niin Bling, kysyin siitä julkiselle siirtymisestä lääkäriltä ja kyllä se on niin, että nyt kun meillä on lähete julkiselle, niin siirrymme heti IVF-jonoon, kun nämä inssit nyt ensin tehdään yksityisellä. Mitään tutkimuksia ei siis tarvitse tehdä uudelleen.
 
Torstai 28.2.2013




hiisi -78..............34v...........kp 3/28.......................yk8 (km 8/12)
Twinflower..........33v...........kp 8/27-28...................yk18 (km 8/12)
lady1979.............33v...........kp 11/28-30.................ya 10/2011
ansarikukka.........33v...........kp 16/24-30.................yk2
Säihkiss..............33v...........kp 17/28......................yk4
Iris_Lorea...........31v............kp 18/26-32.................yk31
Bling................. 30v............kp 19/22-48.................yk11
Pauge83.............29v............kp 19/24-27.................yv2,5
mm-79.............. 33v............kp 20/27-29.................yk21
Kiiltis-75.............37v............kp 23/24-30.................yk15
Dazzler...............36v............kp 23/28-30.................yv3 (3km 1ku 1IVF)
Kirpukka.............36v............kp 23/28-29.................yk15 (kkm 9/12)
Milk@................ 37v............kp 24/29.....................yk4
Pinni82...............30v............kp 31/28-31.................yk5
Saippo................35v...........kp 34/32-50.................yk13
M11su.................34v...........kp 43/28-31.................yk17
haave_ilija...........32v...........kp 46/28-38................ yk4
Emeliya...............30v...........kp 49/25-26.................yk12


Taustalla:
miss_piggy, Avonlea, Starhope, Haniböö83, pienestä kii, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Essence...............33v............yk6............plussa 31.1.2013
rupeltaja..............30v..........~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010...........31v.............yk28.........plussa 17.1.2013
miss_piggy...........31 v...........yk8............plussa 12.1.2013 kkm 2/13
zapata.................31 v...........yk5............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.....32 v..........~yk5............plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
ON No voihan pee. Laskin ovulaatiolaskurilla (mitä olen käyttänyt aikaisemminkin), että sen mukaan ovis tapahtuu vasta 4.3 (hedelmällisyys nousee 27.2 ja ovulaatio 4.3) eli maanantaina. Voihan paska, jos tämä pitää nyt paikkansa, eli oltiin liian aikaisessa. Mutta miksi se rakkula on ollut jo lytyssä; aivankuin ovis olisi kuitenkin tapahtunut? Ota nyt tästä selkoa sitten. Lähdemme maalle viikonlopuksi ja pidän kyllä tikut mukana. Soitan klinikalle huomenna ja kyselen. Saavat kyllä tehdä uuden inssin alennettuun hintaan, jos ovis onkin nyt vasta maanantaina :D

Mitä olette mieltä, kait ammattitaitoinen lääkäri tämän osaa katsoa... kait? Mun oma lääkäri Eero Varila on lomalla tämän viikon ja toinen lääkäri hoiti inssin. Kokenut lääkäri hänkin.

Hitto, nyt ottaa kupoliin. Otanpa lasin valkkaria :whistle:
 
Lady, onpa mutkikas tilanne! Luulisi kyllä, että lapsettomuusklinikan lääkäri tietäisi, mitä on tekemässä! Ja jos kävisi niin , että ovis onkin vasta maanantaina, niin kyllä mun mielestä teidän pitäisi saada uusi inssi ihan ilmaiseksi! Kyllähän lääkärillä nyt joku vastuu hoidoista on, varsinkin kun sanoit, ettet ollut sitä ovista bongannut!

Tänään kun päivitin listaa, niin ihmettelin kyllä sun kp:tä, kun tänään sulla olisi listan mukaan kp 11 ja kierto kuitenkin sen 28-30, mutta ajattelin, että ehkä kp:ssa vaan oli virhe. Mites muuten sun yk:t, kun nekin puuttuu listasta?

Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saat selvyyden asialle! :hug:
 
Twinflower No niinpä...ajattelin, että ne antaa sen pistoksen joka irrottaa munasolun, mutta lääkäri sanoi ettei sitä nyt enää kannata antaa, kun follikkeli oli lytyssä eli aivan kuin munasolu olisi jo menossa. Soitan huomenna klinikalle ja kysyn asiaa. Ja hommaan Clearbluen mittarin. Maksavat vaan törkeesti apteekissa; 7 testiä 45 egee. Netistä saa halvemmalla, mutta en tähän hätään ehtinyt ostamaan.

Mulla siis yritystä takana 10/2011 asti (tosin tulehdus vei tästä melkein vuoden pois).
 
Niin ja luin toisesta ketjusta, että ovis on voinut tulla todella nopeasti ja olisi ehkä pitänyt tikuttaa eilen illalla. Noh, kyllä kait se selviää kun huomenna soittelen klinikalle. Ihmetyttää vaan, että lääkäri olisi voinut kommentoida jotain... Papereissa lukee näin: endom. 5,6 mm, keskiviivakaiku häivähtää. Oik. ovariossa sopisi olemaan lytistyvä follikkeli. Fossa Douglasissa hiukan nestettä.
 
Twinf joo, mä olen kans niin pöljä nettitohtori. Nyt varskin pitäisi antaa luonnon hoitaa loput, kun pieni alkujeesaus on tehty.. EIKÄ googlettaa. No mut, löysin samat sikiöön liittyvät kommentit :D. Ja jossain löysin, että oli kysytty samaa muttei vastauksia. Taidanpa soittaa lääkärikaverilleni...
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Maaliskuussa jo mennään...helmikuu olikin sitten huono plussakuukausi, kun yhtäkään plussaa ei tähän pinooon saatu. Nyt toivotaan, että maaliskuu ja kevättalven aurinko tuo mukanaan kaikille ne pysyvät plussat! :)


Lauantai 2.3.2013




hiisi -78..............34v...........kp 5/28.......................yk8 (km 8/12)
Twinflower..........33v...........kp 10/27-28.................yk18 (km 8/12)
lady1979.............33v...........kp 13/28-30.................ya 10/2011
ansarikukka.........33v...........kp 18/24-30.................yk2
Säihkiss..............33v...........kp 19/28......................yk4
Iris_Lorea...........31v............kp 20/26-32.................yk31
Bling................. 30v............kp 21/22-48.................yk11
Pauge83.............29v............kp 21/24-27.................yv2,5
mm-79.............. 33v............kp 22/27-29.................yk21
Kiiltis-75.............37v............kp 25/24-30.................yk15
Dazzler...............36v............kp 25/28-30.................yv3 (3km 1ku 1IVF)
Kirpukka.............36v............kp 25/28-29.................yk15 (kkm 9/12)
Milk@................ 37v............kp 26/29.....................yk4
Pinni82...............30v............kp 33/28-31.................yk5
Saippo................35v...........kp 36/32-50.................yk13
M11su.................34v...........kp 45/28-31.................yk17
haave_ilija...........32v...........kp 48/28-38................ yk4
Emeliya...............30v...........kp 51/25-26.................yk12


Taustalla:
miss_piggy, Avonlea, Starhope, Haniböö83, pienestä kii, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Essence...............33v............yk6............plussa 31.1.2013
rupeltaja..............30v..........~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010...........31v.............yk28..........plussa 17.1.2013
miss_piggy...........31 v...........yk8.............plussa 12.1.2013 kkm 2/13
zapata.................31 v...........yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.....32 v..........~yk5............plussa 31.12.2012
 

Yhteistyössä