*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Maanantai 4.2.2013



Pinni82...............30v............kp 7/28-31....................yk5
Avonlea..............36v............kp 9/26-28....................yv2
hiisi -78...............34v...........kp 9/28.......................yk7 (km 8/12)
Twinflower...........33v...........kp 12/27-28.................yk17 (km 8/12)
ansarikukka......... 33v...........kp 17/24-30..................yk1
M11su.................34v...........kp 19/28-31..................yk17
Pauge83..............29v...........kp 21/24-27..................yv 2,5
Iris_Lorea............31v...........kp 22/26-32.......dpo1.....yk30
haave_ilija...........32v...........kp 22/28-38................... yk4
Kiiltis-75..............37v...........kp 24/24-30..................yk14
Säihkiss...............33v...........kp 25/28.......................yk3
mm-79................33v...........kp 25/27-29....................yk20
Emeliya...............30v...........kp 25/25-26....................yk12
Kirpukka..............36v...........kp 28/28-29........dpo7.....yk14 (kkm 9/12)
Dazzler...............36v...........kp 29/28-30...................yv3 (3*km, 1ku)
Milk@................ 37v............kp 29/29........................yk4
Bling................. 30v............kp 31/22-48......dpo2....... yk10
Saippo................35v...........kp 44/32-50..................yk12


Taustalla:
Starhope, Haniböö83, pienestä kii, lady1979, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Essence................33v.................yk6............plussa 31.1.2013
rupeltaja...............30v............. ..~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010.............31v............... yk28...........plussa 17.1.2013
miss_piggy.............31 v...............yk8............plussa 12.1.2013
zapata...................31 v..............yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.......32 v............~ yk5............plussa 31.12.2012
 
Tervetuloa taas uusille. :wave: Olette valinneet hyvän palstan. Täällä on mukavia naisia ja aina saa tukea omille ongelmille. Tänne on helppo tulla purkamaan sydäntään, kun ei aina viitsi miehenkään niskaan samaa asiaa kovin montaa kertaa kaataa. :)

Essence, onnea haamulaisesta! Ja kiitos kirjavinkistä, sen voisi vaikka lukea. Niin ja se tutkimus kännykän vaikutuksesta simppoihin, mielenkiintoista. Pitää miestä valistaa, se kännykkä kun liian usein on housuntaskussa...

Olette käyneet keskustelua toisten vauvauutisista ja siitä miten niihin suhtautua. Se on vaikeaa, erittäin vaikeaa nykyään. Toki sitä on iloinen toisten puolesta, mutta se heidän onni tekee oman olon surkeaksi. Eihän se kivalta tunnu, kun ystävä ilmoittaa heidän vain päättäneen, että haluavat olla perhe. Ja niin vain on vauva heti tulossa. *huoh*

Ja teillä oli ihanan positiivinen suhtautuminen raskautumiseen ja erilaisiin hoitoihin. Askel kerrallaan, se kuulostaa hyvältä. :)

).( Folliultra oli tänään, siellä oli kolme hyvänkokoista follia. Pieni riski on monisikiöiseen raskauteen, mutta inssi tehdään kuitenkin torstaina. Se onkin sitten viimeinen inssi näillä näkymin. Seuraavana olisi ivf tarjolla mikäli lähdetään. No näillä näkyminen ei lähdetä. Saadaan miettiä rauhassa ja palata keväällä-alkukesällä asiaan, jos mieli muuttuu. Ja täytyy sanoa, että Gonal-F on ollut ihanan helppo pistettävä. :)
 
Moi kaikille uusille naisille ja tervetuloa mukaan! :wave:

Vaikka itse olen "hiljentynyt" hetkeksi, on ollut ilo lukea teidän kaikkien kuulumisia ja kuulla plussatuulista! Onnea siis kaikille ja tsemppiä meille yrittäjille!

Jaan teidän kanssanne pienen salaisuuden. Pidin pitkään blogia ns. oikealla nimellä ja kasvokuvilla. Nyt kun tämä vauvaprojekti on menossa, ajattelin aloittaa uuden blogin ilman kasvojani mutta kuitenkin kertoen elämästäni. Jos joku minut tunnistaa, niin ei se maailman loppu ole. Haluaisin kuitenkin puhua vauvaprojektistakin ja siksi haluan pysyä vain "Lillienä". Eli tervetuloa seuraamaan elämääni blogin puolelle, kommentoida saa :) Lillie's Living

Onko teillä muilla blogeja?

En suinkaan ole jättämässä tätä ryhmää, en IKUNA...noh, ainakaan ennen onnellisia plussia. Tämä porukka on ollut pelastukseni niinä synkeinä päivinä kun on potuttanut ja surettanut oikein kunnolla. :heart:

Enempiä höpinöitä ei tälläkertaa tule, sillä mies on tulossa juuri töistä ja ovulaatio parhaimmillaan eli heippa tässävaiheessa :)

PS. Sain vihdoin hoitovirhe -paperit kotiin... ei muuta kuin raapustamaan niitä... Olen kirjoittanut tarinani blogin puolella oikein pitkän kaavan mukaan, joten voitte käydä sieltä lukemassa koko karsean tarinani...
 
Viimeksi muokattu:
Onpa täällä ollut lämmin vastaanotto, kiitos siitä kovasti! :)

Essence paljon onnea plussasta! Toivottavasti höpistään kohta kaikki täältä siellä odottavien puolella.. :)

Olipa hauska lukea ajatuksiasi Lillie/lady1979 parisuhteesta ja tästä projektista.. Ja kuvat teidän kodista oli kauniita! Hurjalta tosin kuulosti sun hoitovirhepaholainen.

Akupunktiota täällä palstalla oltiin kokeiltu mutta onko jollain kokemusta vyöhyketerapiasta? Se kiinnostais tosi paljon ja mä oon kuullut siitä hyviä kokemuksia. Mutta siis arvon leidit, mahtaako sillä olla vaikutusta raskautumiseen?

Tuntuu, että näin kierron alussa aika ei meinaa kulua millään.. +tuulia!
 
Avonlea, oikein paljon onnea inssiin! Nyt pidetään kyllä peukut pystyssä ja sormet ja varpaat ristissä, että tällä kertaa onnistaisi!

Lady, hurjalta kuulosti kyllä sulle sattunut hoitovirhe. Nyt tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!

Pinni, kokemuksia ei ole vyöhyketerapiasta, mutta yksi kaverini sitä kyllä suositteli. Heidän perheensä on käyttänyt vyöhyketerapiaa muihin sairauksiin ja kipuihin hyvin tuloksin, mutta tosiaan raskautumisen avittamisesta en sitten tiedä.

ON: Olin siellä aukiolotutkimuksissa tänään ja kaikki oli ”kaunista” ja ”siistiä” ja kohtu oli hyvän kokoinen ja –näköinen ja limakalvo oikein hyvän paksuinen ja johtofollikin siellä kasvoi. Verikokeiden tulokset oli myös normaalit. Kaikki siis mun kohdalla tähän mennessä ok. Jee! Nyt sitten odottelen ovista ja siitä viikon päästä sitten uudelleen verikokeisiin tarkistamaan, onko ovulaatio todella tapahtunut.

Miehen simppakokeet oli myös hyvät ja normaalit, tosin siellä alarajoilla osittain. Lääkäri ei ollut huolissaan, mutta me itse oltiin vähän, sillä niitä ”tykkejä” eli nopeita ja suoraan uivia ei ollut lainkaan, vaikka hitaita ja kiemurtelevia olikin tarpeeksi. Mitään toisiinsa liimautumisongelmaa ei ollut.

Tuossa miehen kanssa juteltiin jatkosta ja se on sitä mieltä, että jos ei parissa kuukaudessa luomusti tärppää, niin mennään inssiin. Sain kyllä sellaisen naurukohtauksen, kun mieheni perusteli inssin sillä, että jos kaverit on vähän hitaita, niin niille pitää ensin tarjota taksimatka melkein perille, josta ne voi sitten jatkaa eteenpäin levänneinä, kun muuten ne näköjään eksyy tai jää jonnekin kahvilaan istuskelemaan väsähtäneinä ennen määränpäätä. Meillä ei siis onneksi ole ongelmaa näihin länsimaisen lääketieteen hoitoihin lähdössä, vaikka akupunktio saikin ihan totaalisen tyrmäyksen. Sinne en siis miestäni saa. Ikinä. Piste. :D

P.S. Itkin tänään helpotuksesta, kun kaikki oli näinkin hyvin ja se tuntui paljon kivemmalta kuin epätoivosta ja surusta itkeminen…saisikohan sitä kohta itkeä ilosta?
 
Säihkiss, olen myös mestari kuvittelemaan kaikkia oireita. Viimeisissä parissa kierrossa vatsaa nippaillut kovasti ja rinnatkin oli kipeät, mutta mun kohdalla ne ei tarkoittanut kuin vaan menkkoja :( Kovin päätin, että tässä kierrossa en oireita tai oireettomuutta ihmettele, mutta ei se vaan ole niin yksinkertaista. Jotain kun kovasti toivoo niin alkaa kuvitella kaikenlaista :) Sinun oireet kyllä kuulostaa lupaavilta! Oletko malttanut olla testaamatta? Itse en noilla oireilla varmaan pystyisi :)

Kiiltis-75 toivottavasti loma tekee tehtävänsä ja pääsette yhteisymmärrykseen miehen kanssa mahdollisista jatkotoimenpiteistä! Mukavaa lomaa!

Pauge83 kiitos akupunktion suosittelusta myös meille neulakammoisille :D Jään sulattelemaan asiaa joksikin aikaa.

Tervetuloa Pinni82 :)

Lady1979 tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! Kävin kurkkaamassa blogiasi. Olet taitava kirjoittamaan :) Oli kiva lukea ajatuksiasi pidemmän kaavan mukaan! Kohdallesi osunut hoitovirhe kuulostaa hurjalta :(

Twinflower varmasti tuntui kurjalta olla kertomassasi illanvietossa. Kurja kuunnella toisten juttuja kuinka helppoa raskautuminen on. Itsekin olen töissä joutunut menemään vaivihkaa vessaan nieleskelemään harmitusta ja tirskauttamaan itkut kun minulta on vauvauutisia udeltu. Varsinkin jos utelu osuu juuri sellaiseen ajankohtaan, että pettymyksen tunne on jälleen juuri koettu :( Mukava kuulla tuloksianne. Nehän kuulostivat hyvälle! Miehesi kuvaus inssistä sai hymyn huulilleni :) Välillä näitä asioita on hyvä pohtia huumorin avulla! Toivottavasti saat pian kokea myös ilon kyyneleitä oikein urakalla! :heart:

Avonlealle hurjasti tsemppiä inssiin! Kumpa nyt vihdoinkin tärppäisi eikä jatkoa tarvitsisi enää murehtia. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
Huomenta kaikille täältä sängynpohjalta. Tervetuloa uusille, ja onnea plussanneille :) Mulle voisi päivittää kp 1/29, yk 4

Olen toista viikkoa sairaslomalla, en pysty kävelemään edelleenkään pitkiä matkoja (eli kivutta voin kävellä makuuhuoneesta vessaan ja sieltä sohvalle, tai käydä nopeasti suihkussa) Istumaan en pysty senkään vertaa, joten olen nyt esim. syönyt matolla maaten.

Tänään aamulla tuntui, että tekisi mieli antaa vain periksi, kun sattuu niin paljon. Itkin kippurassa olohuoneen matolla, ja tuntui, että olen maailman yksinäisin ja onnettomin ja surkein ihminen. Yllättäen mieheni soitti sieltä kaukaa (ihana mies!!) ja tsemppasi mua niin, että puhelun jälkeen tein pienen selkäjumpan ja päätin lukea sähköpostit. Olen ollut Positiivareiden ajatusten aamiaisen tilaaja jo jonkin aikaa, ja tänään ensimmäinen lause kirjeessä oli:

"Äitini opetti minulle jo varhain, että voisin saavuttaa minkä tahansa haluamani tavoitteen. Ensimmäinen niistä oli kävellä ilman jalkatukia." -Wilma Rudolph

Kiinnostuin, ja googletin tämän Wilma Rudolphin. Hän syntyi 1940 Tennesseessä. Jo pienenä hän sairasteli paljon, mm. polion. Lääkäri kertoi hänelle, ettei hän koskaan tulisi kävelemään. Äiti oli kuitenkin toista mieltä, ja 12-vuotiaana, vuosien fysioterapian ja harjoittelun jälkeen, Wilma pystyi kävelemään ilman jalkatukia. Hän päätti, että hänestä tulee urheilija, ja vuoden 1960 olympialaisissa hän voitti 3 kultamitalia - juoksussa. :) :)

Mua toi elämäntarina tsemppasi ihan hirmuisesti. Ihmiset selviää tässä maailmassa niin monenlaisista ongelmista ja haasteista... Tuli taas sellainen draivi päälle, että selviän tästä kivusta kyllä. Päivä kerrallaan.

Halusin vain jakaa tämän teidän kanssa, koska monella on ollu pahaa oloa ja masentunutta mieltä.. Pidetään lippu korkealla, kaikesta huolimatta.

Tsemppiä, siskot :) Ja plussatuulia....
 
Kiitos bBling, Twinflower ja Pinni92 tsempeistä ja blogin kurkkaamisesta:)

Milk@lle suuresti tsemppiä ja pidä lippu korkealla. Tiedän kokemuksesta miten karseaa selkäkipu voi olla. Mulla on skolioosi selässä, eikä ihan mikään pieni vaan kaksois-skolioosi ja alaselkä raudoitettu. Joudun liikkumaan todella paljon ja selkä pysyy kunnossa, mutta muistan ajan kun olin aivan rikki tämän asian kanssa. Pienikin hipaisu kädellä selkään sai minussa raivoisan kipukohtauksen. Be strong :heart:

Avonlealle inssionnea, täällä ollaan peukut ja varpaat pystyssä!

Twinflower, ihanaa kuulla, että kaikki kunnossa. Muistan itsekin tuon jännityksen kun gyne otti kokeita. Meilläkin kaikki ok, joten nyt ei muuta kuin harjoittelemaan; vaikkakin sitten yhdellä tuuballa :D

Essence, mielenkiintoinen tuo kirjoituksesi kännykän vaikutuksesta simppoihin. Sanoin miehelleni tästä eilen. Onneksi hän pitää aina puvun povitaskussa kännykkäänsä. Eli ei lähelläkään siimahäntiä, huh.



Akupunktiosta ja homeopatiasta. Teen näistä uuden blogikirjoituksen. Olen hyödyntänyt molempia, tosin akun lopetin ja homeopatialla jatkan. Kirjoitan niistä jo tänään, joten laitan tänään/huomenna viestiä tänne, kunhan teksti valmis julkaistavaksi.

ON Mä olen jotenkin himmaillut tämän oviksen ajan. Vaikka sanotaan, ettei munasolu irtoa ihan aina vuorotellen, on tämä nyt kuitenkin minun laskujeni mukaan se vasenpuoli ja ilman tuubaa. Voihan se hyvin olla irtoamassa oikealtakin. Hitto, kun olisi kotigynevehkeet (pois pervot ajatukset, hahahah) ja vois tarkkailla mistä se irtoo... No jaa, en nyt tiedä oliko tuossa järkeä kirjoittaa julkisesti... :D.
Ollaan kuitenkin nyt oviksen aikana sekstailtu jokatoinen päivä. Toissailta oli poisluettu miehen duunikuvioiden vuoksi, mutta kahtena päivänä anyways. Huomenna vielä kerta ja sit odotellaan... Siis toki peittoja heilutellaan muulloinkin, mutta tämä erittäin aktiivinen osuus on kyllä aina oviksen aikaan :cool:

Mä yritän muutenkin ajatella niin, että nyt tämä "yrittäminen" vasta aloitetaan, vaikka pillerit jätin pois 10/2011. Jos kerran tulehdus jätti tuuban täyteen nestettä ja se on tihrunut kohtuun, niin on ollut todella pienet mahkut tulla raskaaksi. Jotenkin pitäisi saada positiivinen fiilis kehiin. Viimeeksi kun menkat alkoivat, niin itkin saunassa varmaan tunnin. Vi***ti ja suretti. Ja muutenkin kun menkkojen aikaan on ärsytyskynnys matalaakin matalampi. Argh. Noh, nyt toiveet ylöspäin ja ajatus ensi kesän lomareissuun. Eiköhän tämä tästä... vai mitä kamut?

Tsemppiä ja iloa päivään!
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Twinflower
Onnea Twinflower onnistuneesta aukiolotukimuksesta.

Täällä tänään ollaan itketty onnesta. Varhaisultrassa kaikki hyvin, sikiö vastasi kokoa 6+3 ja syke nähty! Sain äitiyskortin! Siis MINÄ! MULLE annettiin käteen äitiyskortti ja kuva kohdusta, jossa on pienen pieni tyyppi! Ratikassa oli ajoittain haastavaa pidätellä kyyneleitä kun tuli mieleen kaikenlaisia iloisia asioita :_)
Toivotan teille kaikille samanlaisia onnen kyyneleitä hyvin pian!

:heart: ISO KIITOS

Nyt ehkä uskallan siirtyä tuonne toiselle palstaalle.
Plussatuulia ++++++++++++++:whistle:
 
Milk@ voimia sulle kovasti. Eikös se miehen kotiintulo ala onneksi kohta jo lähestyä? Voin kuvitella että yksin ei ole muutenkaan mukavaa viikkoja viettää ja vielä noitten kipujen kanssa niin tuntuu jo vähän kohtuuttomalta :(

Avonlealle tsemppiä ja onnea inssiin! :)

Twinflower oli kiva lukea positiivisia uutisia. Toivotaan että jatkossa tulee vielä positiivisempia, raskaustestin muodossa ;)

Lady kiitos blogivinkistä. En ole vielä ehtinyt tutustumaan mutta varmasti käyn lukemassa.

Bling, olen malttanut olla testaamatta enkä tosiaan testaakaan paitsi sitten jos menkat ei ala. Mulla ne on olleet lähes kellontarkat eli perjantaina pitäisi alkaa. Mullakin on mahan jomotusta ollut aiemmissakin kierroissa, muulloinkin kuin ovulaation aikaan, joten sitä en enää laske mahdolliseksi raskausoireeksi. Koskaan ennen ei ole ollut mitään rinta- tai nännioireita, joten sehän se sotki nämä ajatukset. Tosin sekin helpotti muutaman päivän jälkeen eikä ole enää tällä viikolla vaivannut. Ummetus ja ilmavaivat on myös valitettavan yleisiä mulle, joten vaikka niitä on nyt vaikka muille jakaa niin en niihin onneksi sillä mielellä kiinnitä huomiota :ashamed: Oikeastaan olen aika ylpeä itsestäni että oon pystynyt pitämään pään suht kylmänä tässä asiassa mutta kyllä silti tuntuu että aika matelee ja odottaa jo perjantaina että ne menkat alkais jos on alkaakseen... =)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Twinflower
Essence, onnellista ja ihanaa odotusta! :heart:

lady1979; toivotaan että tärppää! :kiss:

Avonlea; ONNEA ja TSEMPPIÄ tosi tosi paljon inssiin!!!! :hug:

Twinflower; Ihanaa, että kaikki oli hyvin ja ettei tutkimus ollut sinulle epämiellyttävä kokemus (?). :hug: Ja nauratti; aika osuvasti sinun miehesi kuvasi siittiöitä. :D Kyllä se iloitkun aika koittaa, ihan varmasti! :heart:

Ja voi että Milk@, edelleen vain sanon että IHANA asenne sinulla! Tsemppiä kovasti ja paljon! :hug:

Syksy2012; ONNITTELUT! :heart: (Täällä saatiin eilen samanmoisia kuulumisia…silti aika varovaisesti jotenkin olen. Toivon ajan kuluvan lujaa vauhtia eteenpäin……)

En tiedä, oletteko miten lueskelevaa porukkaa mutta itse olen jo vuosia lueskellut kaikkia ”naisten hömppäromaaneja”, en Harlekiineja kuitenkaan.
Kaivoin pitkästä aikaa kirjahyllystä esiin Jane Greenin kirjan ”Vauvakuumetta” joka nimestä huolimatta on ihanan huumorintajuinen ja rento mutta kuitenkin nimensä mukaisesti painiskelee juurikin näiden lapsentekoasioiden ympärillä..Jos fiktiivinen rakkaushömppä (vauvakuumeasioilla höystettynä) kiinnostaa, niin SUOSITTELEN lämpimästi kaikille! :)

Ja toinen juttu, täällä on ollut puhetta akupunktiosta ynnä muusta. Olin viikonloppuna akupainanta (yms.) kurssilla, jonka vetäjänä toimi Helsingissä asuva ja siellä omaa vastaanottoaan pitävä KÄTILÖ Anu Lampinen. Aivan ihana persoona, ja hän kertoi että hänellä on käynyt asiakkaina mm. lapsettomuudesta kärsiviä naisia….ja mikä ihaninta (minun mielestä) niin hän on todellakin kätilö (ja monen muunkin ammatin omaava). Moni ehkä ajattelee, että no joo, ne on niitä synnytysjuttuja mutta kätilön työnkuvaan kuuluu koko naisen elinkaari…eli myös kaikki naistentaudit, gyn.vaivat, lapsettomuus, keskenmenot jne jne. Hän ei minua hoitanut mutta pelkän kurssin (ja näkemäni persoonan) perusteella voin lämpimästi suositella häntä kaikille kiinnostuneille! :) (Ja tämä ei ole mikään maksettu mainos..heh..)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Twinflower
Säihkiss, miehellä on lentolippu kotiin ens viikolla :) Se, jos mikä lohduttaa!

lady1979 ja rupeltaja, kiitokset tsemppauksesta myöskin! Eihän tässä muu auta ku ajatella, että tämä(kin) menee aikanaan ohi :)
 
Moi kaikille!

Ja kaunis kiitos kaikille onnittelijoille :heart: Täällä voidaan kirjaimellisesti jo paksusti, maha turvonnut siihen kokoon et voisi kuvitella että tässä ois menossa jo vko 15 tai jotain, eikä 4+5... :D

Oli pakko tulla kommentoimaan tuota lady1979 blogikirjoitusta! Se oli melkein kuin oma tarinani, olen aina ollut kiinnostunut kaikesta ja nyt erityisesti nuo Kaisan kirjat hormonitasapainon palauttamisesta ovat olleet äärimmäisen mukaansatempaavia. Itsekin kävin hänen firman ravintovalmennuksessa 5x ja oloni koheni päästä varpaisiin. Olen myös kokeillut elämäni aikana akupunktiota, vyöhyketerapiaa jne you name it :) Ennakkoluulottomasti olen aina ollut valmis testamaan vaikka mitä :) Erityisesti uskon tuohon terveyden palauttamiseen myös tässä vauvaprojektissa, että sillä on mittaamattoman suuri merkitys. Jos hormonitoiminta on rempallaan niin ei se pienoikainen tarraa kovin helposti "sairaaseen" kroppaan, kun on niin herkkää hommaa muutenkin, että kaikki sujuu niinkuin pitääkin. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan kun olet asiaan enemmän perehtynyt :)

Kiitos hyvästä blogista, jään sitä innolla seuraamaan :)

Essence 4+5
 
miss_piggy
Mulle tuli postissa jo ajat ekoihin ultriin :) Niskapoimu-ultra olisi 22.2 eli aika pian, ja rakenne-ultra 25.4. Koulussa ja töissä tietävät jo tästä (pomo ja opettaja siis), en oo varma mainitsinko täällä vielä..No mutta joka tapauksessa parempi että tietävät kun vaikuttaa kuitenki ainakin noihin yövuoroihin ja koulussa voimankäyttökoulutuksiin.

Huomenna pyörähtäis käyntiin rv 9. Ainoat oireet on lisääntynyt valkovuoto, hieman arat rinnat ja kauhea väsymys :D Voisin nukkua ja nukkua ja nukkua vaan ympäri vuorokauden. Öisin on mahakipuja aina välillä, ilmeisesti kohtu kasvaa mukavasti kun nippailee niin ärsyttävästi.

Seuraava neuvola olis 19.2 joten ei siihenkään pitkästi oo :)
 
Torstai 7.2.2013



Milk@................ 37v............kp 3/29..........................yk4
Pinni82...............30v............kp 10/28-31....................yk5
Avonlea..............36v............kp 12/26-28....................yv2
hiisi -78...............34v...........kp 12/28.......................yk7 (km 8/12)
Twinflower...........33v...........kp 15/27-28.................yk17 (km 8/12)
ansarikukka......... 33v...........kp 20/24-30..................yk1
M11su.................34v...........kp 22/28-31..................yk17
Pauge83..............29v...........kp 24/24-27..................yv 2,5
Iris_Lorea............31v...........kp 25/26-32.......dpo1.....yk30
haave_ilija...........32v...........kp 25/28-38................... yk4
Kiiltis-75..............37v...........kp 27/24-30..................yk14
Säihkiss...............33v...........kp 28/28.......................yk3
mm-79................33v...........kp 28/27-29....................yk20
Emeliya...............30v...........kp 28/25-26....................yk12
Kirpukka..............36v...........kp 31/28-29........dpo7.....yk14 (kkm 9/12)
Dazzler...............36v...........kp 32/28-30...................yv3 (3*km, 1ku)
Bling................. 30v............kp 34/22-48......dpo2....... yk10
Saippo................35v...........kp 47/32-50..................yk12


Taustalla:
Starhope, Haniböö83, pienestä kii, lady1979, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Essence................33v.................yk6............plussa 31.1.2013
rupeltaja...............30v............. ..~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010.............31v............... yk28...........plussa 17.1.2013
miss_piggy.............31 v...............yk8............plussa 12.1.2013
zapata...................31 v..............yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.......32 v............~ yk5............plussa 31.12.2012
 
Pikaisesti ja todella törkeesti vaan omaa napaa, kun yritän nyt oikeesti hiukan saada etäisyyttä tähän touhuun. Mutta koska haluan kuitenkin pysyä listoilla (jos vaan annatte), niin mulle voisi päivittää Kp 2. Taas tuhrutti neljä päivää, ennen kuin hanat aukes, joten tässä kierrossa alkaa tällä rouvalla terot. Vähän jänskättää, mut eiköhän tässä pärjätä. Oon nyt niin onnellinen, että menkat nyt kuitenkin tuli ja aika runsainakin vielä, eli kierto pelaa muuten tosi säännöllisesti. Kyllä voi menkatkin joskus saada hyvälle mielelle!! :)

Kävin muuten tiistaina akupunktiossa!! Oli tosi tosi tosi miellyttävä kokemus ja ai taivas, mikä olotila siitä seuras!! :) Nyt oon menossa ens viikolla taas uudestaan ja sit vielä kolmannen kerran, aina viikon välein. Ihan vaan stressiin ja lihasjännitykseen eli ei mitään erityistä hormonihoitoa :)

Oikein superpaljon onnea kaikille plussanneille, tsemppiä piinailijoille ja hyvää mieltä ja plussatuulia kaikille!!! :) Antakaa rakkaat ystäväiset anteeksi, etten nyt jaksa kommentoida teille... Kyllä mä täältä taas nousen aktiivisemmallekin tasolle...

Ai niin, Milk@lle ihan erityiset tsempit!! :hug: Valitettavasti mäkin tiedän, mitä selkäkipu voi pahimmillaan olla :( Itse oon kymmenisen vuotta sitten tullut alas hevosen selästä niin pahasti, että sairastin selkääni pitkään ja liikkuminen oli tosi hankalaa. Toivottavasti sulla vaiva kohta helpottaa!! Aivan kadehdittava tuo sun positiivinen asenne kaikesta huolimatta!! Voisin itsekin yrittää ottaa mallia... :)
 
Avonlea miten meni inssi? Toivotaan että tästä kerrasta natsais eikä teidän tarttis enää miettiä mennäkö ivf:ään vai ei!

lady1979 Kävin kanssa kurkkimassa blogia, tosi ikävä juttu toi hoitovirhe. Mä uskon että akupunktiolla, homeopatialla ja muutenkin terveellisillä elämäntavoilla vauva tulee vaikka onkin vain yksi putki jäljellä!! Muutenkin kuulosti tosi mielenkiintoiselta (eikä ollenkaan utopistiselta) noi homeopaattiset hoidot. Samoin kun Essence mä uskon kanssa että terveydellä ja terveellisillä elämäntavoilla on suuri vaikutus vauvaprojektiin. Komppailen myös Pinni82, teillä on todella kaunis koti. Varsinkin noista KAHDESTA takasta oon aika kateellinen! :D

Pinni82 mulla ei vielä oo kokemusta vyöhyketerapiasta, mutta siis tarkoitus olis mennä, kun kaveri sitä opiskelee. Niillä on just käsitelty siellä koulussa kuulemma lapsettomuuden hoitoa ja kyllä siitä joillekin voi apua olla. Eiköhän siinä oo ideana sama kun akupunktiossa, eli että saadaan kroppa kuntoon ja energiat tasapainoon.

Twinflower onnea aukiolotutkimuksen hyvistä tuloksista! Munkin pitäis vielä se hoitaa niin sit ois perustutkimukset paketissa. Sullahan on fiksu mies kun oli tota mieltä inssistä. :D Onnen itkut on niin paljon kivempia kun ne toiset.. Harmittavan usein vaan tulee nykyisin onnesta itkettyä. : /

Voi Milk@ sun selkää :hug:, vaikka ihanan positiivisella mielellä osaatkin asiaan suhtautua! Mulla oli kanssa joitain vuosia sit selän kanssa ongelmia, välilä just sellaisia ettei voinut muuta tehdä kun maata lattialla ja itkeä kivusta. Onneks nyt ei oo moneen vuoteen selkä temppuillut *koputtaa puuta*.

Kirpukka tietenkin saat pysyä listoilla ja kiva kun kävit edes pikaisesti pyörähtämässä! Toivotaan että akupunktiosta, vaikka ajan kanssa, olisi apua rentoutumisessa ja sitä kautta tässä lapsiasiassa.

ON Täti tekee tuloaan. Varmaan ekat lurahdukset tulee vkl aikana viimeistään.. Eipä juurikaan kummempia tuntemuksia asian suhteen, tietty se perus ketutus asiasta, mutta yritän olla ajattelematta sen kummemmin, stressaannun vaan liikaa... Vähän ahdistaa kun lauantaina ollaan menossa juhlimaan kaverin 30 kaveriporukalla, josta yks on raskaana (n. puolessa välissä). Heillä siis kävi niin että häiden jälkeen jättivät ehkäisyn pois ja pam, heti raskaana.. Ahdistaa jo valmiiksi että jos koko ilta on sit täynnä muiden kavereiden ihastelua ja onnittelua asiasta.. Ja tietty pitää itellä olla menkkamasikset samaan aikaan päällä :ashamed: No ehkä se siitä.. Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja positiivista tuulta, sekä raskaustesteihin että mielialoihin! =)
 
Kirjoittelen vain vähän omaa napaa...

Inssi ei mennyt kovin kummoisesti. Toimenpiteenä oli taas ihan ok, mutta ei kuulemma kauheasti kannata odotella tästä inssistä. Follit eivät olleet kasvaneetkaan odotetusta piikityksistä huolimatta, suurin oli 16mm. Eli pieni. Ja miehen simpat oli nyt yllättäen surkeat (tähän asti joka kerta olleet hyvät). Inssit oli sitten näillä näkymin tässä, enempää ei julkisella tehdä.

Mä siirryn nyt taustailemaan ja laitan toistaiseksi hanskat tiskiin tämän asian puitteissa. Aion jatkaa tätä kodin sisustamista ja heilutella peittoa silloin, kun siltä tuntuu enkä kalenterin, lääkkeiden tai viivojen perusteella. Toivon, että etäisyyden ottaminen selkeyttää omia ajatuksia.

Sen sanon vinkkinä, että jos teillä jotkut lääkkeet (esim. clomit) toimii hyvin ja lääkäri haluaakin yhtäkkiä vaihtaa lääkkeen niin vaatikaa kunnon perustelu asialle. Mulla toimi clomit todella hyvin, mutta pitkän käytön takia vaihdettiin Menopuriin. Sekin toimi ihan hyvin, mutta lääkäri vaihtoi sen tähän vipaan inssiin Gonal-F:ään ilman sen kummempia perusteita. Ja huonostihan siinä kävi.

Tsemppiä teille kaikille missä vaiheessa kiertoa olettekin. Ja oikein paljon plussapuhureita.

Ihanaa kevättä kaikille, Avonlea
 
Kiitos vielä SL.

Avonlea, harmi, ettei inssi mennyt kovin hyvin. Etäisyyden ottaminen voi olla viisasta. Sisutaminen ja peittojen heulittaminen omien tunteiden mukaan kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.

Kirpukka, hienoa kuulla, että tykkäsit akupunktiosta. Mä jäin siihen ihan koukkuun!

Tsemppiä kaikkille!
 
Moi kaikille suht piitkästä aikaa!! =)

Tulin vaan pikaisesti päivittämään omaanapaa ja tästä eteenpäin aktivoidun sitten taas ottamaan kattavasti osaa keskusteluihin.. :)

Täällä porskutetaan mennä uutta kiertoa jo kp 2 ja tuossa parin tunnin päästä olis tarkoitus pistää ensimmäinen Puregon pistos vatsa makkaraan.. Voi IIIKKKKK!! :O
Eli tästä illasta ne tosi toimet sitten alkaa...
11/09 asti tähän hetkeen eli 01/13 ollaan suurta haavetta yritetty toteuttaa ihan luomusti ja aikaiseksi ollaan saatu vain 4 tähdenlentoa.
Nyt tästä päivästä eteenpäin, kohti vauva haavetta, jatketaan hoitojen avustuksella.
Ja jos totta puhutaan, olen todella ylpeä meistä, että tälle tielle on päätetty lähteä. Alusta asti meille oli selvää, että jos ongelmia tulee, niin hoitoihin lähdetään. Rankaa tulee varmasti olemaan, mutta olen niin onnellinen siitä, että nyt ollaan jo tässä vaiheessa ja saadaan apuja tähän touhuun.
En niinkään epäile sitä, etteikö se plussa sieltä tulisi mutta tällä km historialla, pääasia olisi saada viedä raskaus onnelliseen loppuun asti :heart:
Lääkäri on kyllä ollut tosi positiivinen, eikä epäillyt yhtään, etteikö mekin sitä kestävää raskautta saataisi =)
Nyt siis tästä päivästä asti tiistaihin saakka pistän puregonia 150iu päivässä ja tiistaina otan sitten orgalutran pistoksen siihen rinnalle ja ke olis sitten folli ultra... Varmasti mielenkiintoiset ja pelottavat 2 viikkoa edessä. Mutta nyt mennään päivä kerrallaan ja vaihe kerrallaan...

Mulle voisi laittaa Dazzler kp 2/30 (3km 1ku 1.IVF)
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 8.2.2013



Dazzler...............36v...........kp 3/28-30......................yv3 (3*km 1ku 1.IVF)
Kirpukka..............36v...........kp 3/28-29........dpo7.......yk15 (kkm 9/12)
Milk@................ 37v............kp 4/29..........................yk4
Pinni82...............30v............kp 11/28-31....................yk5
hiisi -78...............34v...........kp 13/28.......................yk7 (km 8/12)
Twinflower...........33v...........kp 16/27-28...................yk17 (km 8/12)
ansarikukka......... 33v...........kp 21/24-30...................yk1
M11su.................34v...........kp 23/28-31...................yk17
Pauge83..............29v...........kp 25/24-27...................yv 2,5
Iris_Lorea............31v...........kp 26/26-32...................yk30
haave_ilija...........32v...........kp 26/28-38................... yk4
Kiiltis-75..............37v...........kp 28/24-30...................yk14
Säihkiss...............33v...........kp 29/28........................yk3
mm-79................33v...........kp 29/27-29....................yk20
Emeliya...............30v...........kp 29/25-26....................yk12
Bling................. 30v............kp 35/22-48......dpo9....... yk10
Saippo................35v...........kp 48/32-50....................yk12


Taustalla:
Avonlea, Starhope, Haniböö83, pienestä kii, lady1979, Ethel, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

Essence................33v.................yk6............plussa 31.1.2013
rupeltaja...............30v............. ..~yk3............plussa 21.1.2013
Syksy2010.............31v............... yk28...........plussa 17.1.2013
miss_piggy.............31 v...............yk8............plussa 12.1.2013
zapata...................31 v..............yk5.............plussa 5.1.2013
TarinaMarianna.......32 v............~ yk5............plussa 31.12.2012
 
Avonlea, voimia ja lämpimiä ajatuksia sinne.

Dazzler, onnea hoitoihin! Ihanaa kuulla että olet noin positiivisella mielellä asian suhteen, siitä ei voi silloin seurata kuin pelkkää hyvää. :)

iiris_lorea, voimia sinnekin tuleviin viikkoihin.

Täällä ei menkkoja näy ei kuulu. Nyt on kyllä sen verran kummallisia tuntemuksia ollut viimeisen vuorokauden aikana että senkin takia toivoisin olevani raskaana, että löytyisi selitys näille. En uskalla kirjoittaa niistä mitään, kuvitteluahan ne luultavasti ovat kuitenkin... : / Huomenna aamulla testiä kehiin jos ei vuoto ala ennen sitä. Tänään siis kp 29/28.
 
iiris_lorea Kiitoksia tsempeistä ja jaksamisia sinne pikkusten kyläilijöiden keskelle. Mä en tiedä mikä siinä on mutta mulla ei tee pahaa nuo toisten vauvat. Älkää ymmärtäkö väärin, vauvat ja lapset on aivan ihania. Mutta mä en ole koskaan osannu tuntea pahaa oloa toisten lapsista/ vauvoista, vaikka itsellä tie on näinkin kivinen ollut. Jotenkin vaan niiin odotan sitä OMAA vauvaa. Enkä muutenkaan ole ollut koskaan sellainen vauvojen pallottelija täti. Toki oon lapsille "lässyttäny", kuten moni muukin mutta ikinä koskaan ei ole päähän tullu sellasta ajatusta, että "voi kun tää olis mun vauva, olis niin ihanaa."yms.
Jotenkin vaan olen aina ajatellut, että sitten jos ja kun sen oman käärön saan, niin sille sitten lepertelen ja suukotan puhki ja rakastan enemmän, kuin koskaan mitään ennen. :heart:
Tulipas pitkä ja sekava teksti mutta pointin varmaan ymmärsitte :D
Perunkin heti puheeni, kerran on tuntunut toisen vauva onni ikävältä, kun olin juuri saanu 3:nen km:n ja oltiin miehen serkun reilu kuukauden ikäistä vauvaa katsomassa, niin sillon oli pala kurkussa. Ja toisen kerran, kun oltiin samalle vauvalle ristiäis lahjaa ostamassa, niin itkin sitä, että koska ihmiset pääsee ostamaan MEIDÄN vauvalle ristiäis lahjaa :'(

Säihkiss Kiitos sullekin kivoista sanoista :)
Nyt kuulostaa niin lupaavalta, vaikka et oireita meille paljastakkaan ;) Mä melkein laitan pääni pantiksi, että huomenna saadaan iloisia uutisia :heart:

(.) Yeeeeees, mä tein se ja tökkäsin ekan pistoksen eilen illalla. Ja mä en jääny sitä sitten sen enempää jahkaileen, vaan samointein pistin ja OIKEESTI hyttysen pisto pistää enemmän eli aivan piece of cake homma :D
Sanoin aamulla miehellekin, et tulis jo ilta niin pääsis taas pistämään. Ja siis ihan vaan sen takia, että se on niin helppoa. :)
Yöllä olin tuntevinani oikeen munasarjan kohdalla aika kovaakin vihlontaa ja tänään on kumpaakin puolta pistellyt ja "kutittanu".. Mutta mä vahvasti vaikkaan, että noi on vaan mun päässä keksittyjä tuntemuksia...
Tuskin nyt yhen piikin jälkeen vielä muniksien kasvukipuja tuntuu.. :p

Pirteetä perjantai iltaa ja ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille :flower:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@

Yhteistyössä