*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

LilyAlice :hug: Suuren suuret pahoittelut! Voin vain kuvitella miten kurjalta tuntuu... :heart:

Milk@lle tsemppiä työnhakuun ja toivottavasti selkä alkaa olemaan kunnossa. :)

Miitti on hauska idea ja ehdottomasti voitaisiin sellaista suunnitella! Allekirjoittanut asustaa pääkaupungissa. Mutta täältäkin pääsee minne vain, tai sitten kokoonnutaan täällä ja mennään kimpassa vaikka Korkeasaareen katsomaan eläinvauvoja :) Tulevaisuudessa siintää muuten muutto Milk@n lähettyville eli voidaan ensi vuonna sitten sopia treffit vauvatreffit karismaan ;)

mutantti täällä tuhrutteli yhden päivän eli tiistain ja täti pamahti paikoille sunnuntaina. Pitänee antaa vain kropalle aikaa totutella elämään ilman myrkkyjä… Mut nyt leuat pystyyn ja innolla uuteen kiertoon! :kiss:

Dazzler ihanaa lomaa, ainakin ilmat vaikuttaisivat olevan tällä viikolla lomalaiselle sopivat! :cool:

Mayinka oletko jo testaillut uudelleen? Täällä jännitetään :popcorn:

Lise pahoittelut negasta! Toivottavasti pian ratkeaisi suuntaan jos toiseen… tietysti toivomme, että vielä voisi tulla positiivista. Pitäisikö tehdä uusinta testi? :)

Ethe1 Aika mielenkiintoisia juttuja linkitit – ainakin mulle ihan uusia tuttavuuksia. Baby dustia =)

miss_piggylle onnittelut hymynaamasta ja ilmeisen onnistuneesta hyödyntämisestäkin :D Nyt sit jännättään! Mulle kun tuli se ensimmäinen hymynaama, niin lopetin testaamisen sinä päivänä, ei oikeastaan edes tullut mieleen, että olisin jatkanut testailua :whistle:

Tänne voisi siis päivitellä tälle päivälle kp 2/28 ja yk2. Tässä ei oikein ehdi edes harmitella tilannetta eikä ole ehtinyt jännäämäänkään, kun on ollut niin paljo tekemistä viime aikoina. Ei ole edes ehtinyt tänne kirjoittelemaan –sori! Tuntemukset ovat siis vielä hyvinkin positiiviset ja varmaan tämä ihana koko ajan lähestyvä kesä vaikuttaa positiivisesti mielialoihin! :)

Ihanaa viikonalkua naiset!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy ja Milk@
Hei ihanat naiset pitkästä aikaa!

Viime viikko meni ulkomailla työreissulla jne. joten siitä tämä hiljaiselo. En ole teitä kuitenkaan unohtanut :)

Hirmuisesti on tullut tekstiä ja ole pahoillani etten kaikille nyt kommentoi mutta Lady ihania uutisia sieltä, onnea hurrrjasti! :)

LilyAlice, olen niin pahoillani, ei siinä noin pitänyt käydä :hug:

Minä asustelen samassa kaupungissa Milk@n kanssa ja jos Joikukin on tänne muuttamassa niin saadaan kunnon jengi sinne Karisman vauvatreffeille ;)

Mulle voisi muuten huomiselle päivittää kp 7/28-32 ja yk 7. Uusi kierto siis jo pitkällä ja fiilis taas ihan ok.. Tosin yritän nyt pitää nää vauva-ajatukset vähän taka-alalla niin ei tule suuria pettymyksiä. Onneksi on kesä ja niin paljon kaikkea kivaa tekemistä, että ei ehdi liikaa näitä pohdiskella. Saatan siis täälläkin käydä vähän harvemmin kuin yleensä mutta missään tapauksessa en teitä unohda :)

Iloa, valoa ja positiivisia ajatuksia kaikille piinapäiviin, negapettymyksiin, ilon ja surun päiviin jne. Olette tärkeitä! Nyt pakko jatkaa töitä....
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku
Lise, kiitos tsemeistä! :) Ikävä kyllä tällä kertaa punaviittainen kostaja jätti ne huomiotta :LOL:

miss_piggy, viime kierrossahan mulla oli kolme päivää ovisplussa ja siis todella räikeä sellainen. Ovulaatio oli myös tavallista kivuliaampi. Normaaliudesta en tiedä mutta mulla on PCOS ja sullakin ilmeisesti ainakin polykystiset munasarjat (onko sulla muuten todettu PCOS vai PCO?) joten sillä voi olla vaikutusta asiaan. PCOS:sta kärsivillä on ilmeisesti tavallista enemmän LH:ta tms.

Joiku, ihana oot kun jännäilit :) Tällä kertaa tuloksena oli vain uusi kierto, ehkä seuraavassa jo :)

(.) Yöllä kosket aukesivat kohisten joten tänään onkin sitten KP1 YK3!
 
miss_piggy
Mayinka:Mulla todettiin viime heinäkuussa PCO mutta todella lievänä, ja enää siitä ei oo puhuttu mitään, joten uskon, että on saattanut korjaantua. Varmaan osittain sen keskenmenonkin takia, eli tulen kyllä luomustikin raskaaksi mutta kierto on pitkä :)
Enää ei oo oviskipuja, mutta huvikseni tein tänänä vielä liuskatestin, ja edelleen näkyy kaks viivaa. Ehkä se vaan sitte kestää jostain syystä pidemmän aikaa että se hormonitaso laskee. En tiedä. Mutta toivon että tärppää :D
 
Heissan kaikille!
Ihan ekaksi SUURET KIITOKSET KAIKILLE ONNITTELUISTA!
Tästähän tämä piina sitten alkaa ja jännitys siitä, että kaikki menee hyvin.

Tulen roikkumaan täällä "meidän palstalla" teitä tsempaten, mutta en tule täällä jakamaan omaa tilannettani sen kummemmin, jollei joku sitten erikseen kysy. Blogista voi käydä aina välillä lukemassa kuulumisiani. Tämä on teidän pian plussaavien oma klubipalsta, jossa saatte tukea muilta samassa tilanteessa olevilta. Joten älkää rakkaat ystävät peljätkö, että selvitän täällä ultria tms. Niiden selvitysten paikka on jossain ihan toisella palstalla :). Haluaisin kuitenkin pysyä taustatukijana teille kaikille. Tästä palstasta tuli vähän niin kuin "koti" ja teistä some-ystäviä :heart:

Tähän loppuun kerron vielä, että täällä voidaan hyvin. Mitä nyt rinnat ovat TOSI kipeet ja vatsaa juilii aikalailla välillä, mutta nämä oireethan kuuluvat asiaan. Ja odotan menkkoja koko ajan saapuviksi ja teen raskaustestejä jokapäivä. Mies ihmettelee....naiset! :D

Milk@ Laita mulle plussapäiväksi vaikka se viime torstai eli 16.5.2013. Ja 1.tuoresiirto / IVF.

Tsemppiä teille kaikille maailman eniten ja plussatuulia vieläkin enemmän!

Isoin halein, Lady :hug:
 
Miniloma takana ja arki jälleen alkanut. Puhelimelta vain nopeasti päivittelen ja palaan asiaan lähipäivinä

Haluan ihan mielettömästi onnitella sinua Lady1979!!!!! Huikeeta!!! Kylmät väreet ihan meni kun luin
n plussauutisesi. Olet onnesi ansainnut. Ihanaa, että pitkä taival vihdoinkin palkitsi kaikkein parhaimmalla tuloksella.
 
Tiistai 21.5.2013



Mayinka.............30v.......... kp 2/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 3/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 5/28-29...............yk 5
Säihkiss.............33v...........kp 7/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 9/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 11/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 19/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 19/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 23/22-48...............yk 13
Lise...................36v...........kp 38/30-34...............yk 6
LilyAlice.............33v...........kp 42/25-38...............yk 8
Saippo...............35v...........kp 51/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoista tiistaita kaikille! :) Voisitteko tarkistaa omat kp:nne, päivittäisin listan ajantasalle? Jotenkin mulla on sellainen olo, että nyt ei oo kaikki ihan oikein tossa listassa.. ;)

Tää on ollu siinä mielessä mukava kierto, ettei oo tarttenu yhtään kuulostella mitään oireita.. ;) Kyllä tietysti huomasin ovisjuilinnat jne, mutta kun tietää, ettei voi tulla raskaaksi, on huomattavasti helpompi olla. Oon urheillu paljon, ja yrittänyt vaan rentoutua ja nauttia tästä ihanasta keväästä. Selkä kiittää.. Pari viikkoa vielä pitäis odotella, ja sitten alkaa tositoimet. Hui! :D
 
Dazzler, voipi olla että sekasin on vielä pillereistä, mut on kuitenkin puolisen vuotta jo kun ne lopetin. Voihan siinä mennä vuosikin ennen kun tasaantuu, mut en oota niin kauaa jos huomaan että pielessä on kierto. Kanssaeläjäkin sanoi että vuosi on melko kauan =) Hyvät lomailmat näyttäs ainakin sattuvan sulle!

Lise, kurjaa jos sekoaa kierto. =( Jos oliskin jotain muuta! Mullakin siis aluksi näytti 4 kk että kierto on se 28 pv melko tarkkaan. Sit tuli lyhyt kierto ja nyt oli tää toinenkin sekokierto. Mutta en tosiaan tiedä oliko ovista ja jos oli niin mihin aikaan oli ennen un noista kahdesta viimisestä kierrosta. Tiputtelua kyllä on ollu se 3 pv lopettamisesta lähtien.

Ethe1, kiitos mielenkiintoisista linkeistä. Myönnän että pikkasen on tullu noita kikka kolmosia googlailtua tässä viimisen kuukauden aikana, mutta en oo sen kummempiin toimiin kuitenkaan ryhtyny. Multivitamiinia ja kalaöljytablettia on tullu napsittua jo aiemminkin. Toivotaan että sun kierto pysyy nyt kurissa. =) noh, mun myös...

miss_piggy, huippista jos PCO on häipynyt taka-alalle. Mulla ei ollu tasavahvat viivat kun kerran tikussa, eli aika nopee piikki on vissiin mulla. 6 h ennen ja 15 h jälkeen oli haaleempi toinen viiva.

Mayinka, joo, kyllä meen gynelle jos luteaali jää vielä alle 10 päivän. Derbyssä on yksi pisteiden tekijä (jammeri) ja 4 toisen jammerin estäjää/oman jammerin auttajaa (blokkeri) kentällä kerrallaan. Ihan kumpaakin paikkaa yritän soheltaa, mut oon sen verran pienehkö että jammeriksi varmaan tähtään enempi. =) Nyt onkin ollu huiput säät ollu ulkoilla.

Joiku, melko samassa tahdissa ollaan, voidaan sit piinailla yhtä aikaa tässä kierrossa =) Mayinka kanssa. Ja Säihkisskään ei kaukana ole.

Milk@, mukavaa että osaat ottaa rennosti, saat uutta puhtia sitten seuraaviin jännäilyihin!
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler ja Joiku
Milk@, mulla kaikki tiedot ok! :)

mutantti, ei olisi musta tuohon sun harrasteeseen, sen verran vauhtia ja vaaratilanteita että mä olisin ihan solmussa ja otsa auki :D Oon ehkä vähän kadekin kun en vaan uskalla vetää rulliksia jalkaan :LOL: Hauskasti kyllä mennään kierroissa sun ja Joikun kanssa kuin kolme pientä elefanttia, aina peräjulkkaa :) Plussailkaas nyt ja näyttäkää mallia niin mä yritän tulla perästä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku ja Milk@
Mayinka ja mutantti me mennään kyllä aika hyvässä jonossa! :D Luulen, että tuo meidän hurrrjapää nyt aloittaa plussausaallon ja se vetäisee meidät sitten mukanaan, ei siis paineita ;) Nyt ei muuta kuin yritys huippuunsa! :cool:

Säihkisskin tuolta suunnalta - ainakin siellä vaikuttaa sitten olevan kaksi tooooosi hyvää tyyppiä! :D En nimittäin vielä tunne ketään sieltä :)

Pitääkös sun Milk@ aloittaa sitten parin viikon päästä jotain piikityksiä tms.? On kyllä varmasti aika jännittävää, kun "projekti" lähtee rullamaan ihan eri asteisena... :)

Täällä alkaa jo punainen nauha kirjoituskoneessa näyttämään hiipumisen merkkejä eikä minkäänlaisia kipujakaan ollut tällä kertaa, joka sopi kyllä meikäläiselle. :) Olen muuten litkinyt Valion uutta verigreippi-greippimehua, joka on ihan älyttömän hyvää, ihan vaan vinkiksi, jos ette ole vielä maistaneet.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Säihkiss
Joiku, aloitan piikitykset kp2. Joten jos menkat alkaa ajallaan, ne alkais ens viikon loppupuolella ja sitten tää hurlumhei lähtee käyntiin. Kävin just hakemassa injektiopakkaukset jo apteekista, halpaa tää ei todellakaan ole! Niihin pelkästään meni yli 600 eur. Huh huh... Eikä ihan kaikki ollu KELA-korvattavia. Mutta sitte täytyy vaan ajatella, että on tässä elämässä menny suuria summia täysin turhuuksiinkin... :)

Mäki olen vasta muuttanu tänne, en tunne vielä kovinkaan paljon ihmisiä täältä. Tietysti se, että olen ollu 4kk sairaslomalla, ei ole paljoakaan auttanu asiaa... Mutta on mulla täälläkin jo tosi lupaavasti orastavia ystävyyssuhteita, ja se on todella hieno asia! Ja olen todella pitänyt kaupungista, täällä on kaunista ja paljon harrastusmahdollisuuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku ja Säihkiss
Bööööö täältä taustalta :) Ja ihan huikeen paljon onnea Ladylle!!! Aivan mahtavaa!! Ja roppakaupalla onnea odotukseen :heart: Menköön kaikki parhain päin onnellisesti loppuun asti :)

Mä olen paljon miettinyt, että haluanko takaisin listoille vai en, mut en mä vielä taida haluta :) Mä olen jo ihan sekaisin yrityskerroista sun muista, enkä tässä kierrossa edes tikuttanut ovista. Mulla on tuhruttelu vaan jatkunut joka kierto siitä keskenmenosta lähtien ja sitä on ollut joka kerta 4-5 päivää ennen menkkoja. Tässä kierrossa tuhruttelu alkoi jo noin viikko oletetusta oviksesta ja tänään tuntuu siltä, että kp 1 on joko tänään tai viimeistään huomenna. Kierron pituus tällä kertaa ennätyksellisen lyhyt 22 tai 23 pv.

Eilen kävin taas gynellä, mut kuulemma mitään syytä huoleen ei ole, kun paikat on siistit ja kierto muuten tosi säännöllinen. Tää kierto nyt tuntuu olevan vaan poikkeuksellisen lyhyt. Söin 3 kiertoa teroja isommalla ja pienemmällä annostuksella, mut ei ne tuhrutteluun tehonneet mulla ollenkaan. Olin jo ihan varma, että mummotaudin ensioireita tässä kärsitään, mutta eilinen gyne tyrmäs semmoiset ajatukset heti. Ei ole kuulemma siitä kyse :) Nyt mennään taas levollisin mielin ja katsotaan muutama kierto, miten tää tilanne jatkuu.

Mulla on edelleen hyvä olo näinkin ja olen jopa ajatellut pillereiden aloittamista. Jotenkin sitä on alkanut empiä koko asiassa. No, ehkä kesä ja loma selkiyttää ajatuksia :)

Täällä onkin paljon uusia "kasvoja" ja kiva on ollut tutustua teihin näin taustalta :wave: Milk@lle haluan lähettää erityistsempit alkaviin hoitoihin, samoin Dazzlerille jatkotoimiin!! :hug: Ja kaikille muillekin tosi paljon onnea, iloa ja valoa tälle yhteiselle taipaleelle!!! :) Taustalla on myös monta tuttua, joista olis kiva kuulla pitkästä aikaa... Vaikka ymmärrän kyllä hyvin, että välillä tähän koko projektiin haluaa ottaa vähän etäisyyttä. Joka tapauksessa lämpimiä ajatuksia ja onnen toivotuksia teillekin jokaiselle! :heart:
 
Hei Kirpukka :wave: kiva kuulla taustailijoistakin :) Kyllä nämä naisen ruumiintoiminnot ovat vaan ihmeellisiä. Taitaa tuo tuhruttelu olla enemmän ja vähemmän täällä ongelmana, mutta kai se on vaan lääkäriä uskottava, ettei siitä mitään haittaa ole. Puhaltelen sinne taustalle ++++++:whistle:

Milk@lle tulin vielä tässä kommentoimaan, että onpa nuo lääkkeet tottatosiaan arvokkaita :eek: Mutta niin kuin tässä ketjussa on ollut puhe, niin tuo on kuitenkin pieni raha siihen verrattuna, mitä se ipana sitten kuluttaa. Sijoitus perheeseen :)
Mäkin tykkään ainakin tällein vierailujen perusteella kaupungista! Ja meidän kannalta se on todella hyvällä sijainnilla. Uskon kanssa, että kyllä sitä sitten sielä jotenkin tutustuu ihmisiin, vaikkakin se on tällein "vanhemmalla iällä" vaikeampaa. Uutisissa kaupunki ei kuitenkaan aina näyttäydy parhaassa valossa - varsinkin, kun tapahtumia seurailee täältä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss ja Milk@
Keskiviikko 22.5.2013



Mayinka.............30v.......... kp 3/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 4/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 6/28-29...............yk 5
Säihkiss.............33v...........kp 8/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 10/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 12/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 20/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 20/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 24/22-48...............yk 13
Lise...................36v...........kp 39/30-34...............yk 6
LilyAlice.............33v...........kp 43/25-38...............yk 8
Saippo...............35v...........kp 52/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
 
Joiku, olipa hauska linkki sulla!! :LOL: Mun täytyy kyllä sanoa, että mun mielestä tää on tosi rauhallinen ja kodikas kaupunki. Ehkä asiaan vaikuttaa se, että asuin vuosia yhdessä maailman vaarallisimmista kaupungeista..

Kirpukka, kiva kuulla susta! Ja kiitokset tsempeistä! :) Kyllähän tässä projektissa välillä tuleekin kaikenlaisia tunteita ja ajatuksia.. Itselläni tuli lauantaina ensin sellainen olo, että parempi vaan, jos ei lapsia edes sais - ja sitten siskonlapsen kevätjuhlassa kyynelehdin, koska suretti, että jos meillä ei koskaan olekaan omia. :D
 
Viimeksi muokattu:
Kylläpä olit Joiku ah niin mairittelevan linkin laittanut Lahdesta :LOL: Itse olen asunut täällä lähes koko ikäni ja täytyy kyllä sanoa että hyvin viihdyn. Hyvällä paikalla ja juuri sopivan kokoinen kaupunki ja tosiaan aivan huiput harrastusmahdollisuudet eli tervetuloa vaan, hyvä päätös varmasti :)

Munkin piti tuo mutantin harrastus googlettaa kun ei sanonut oikein mitään. Mä kyllä oon ihan koukussa rullaluisteluun mutta täytyy sanoa että jäis tekemättä kaikki ylimääräiset temput luistimet jalassa. Hieno harrastus varmasti, kunnioitan tuota lahjakkuutta! Mietin muuten viime talvena, että näinköhän tänä kesänä voi enää luistellakaan jos on jo raskaus pitkällä. No, niin vaan luistellaan : / Kummasti tässä kuukausien kuluessa karisee liiat jossittelut... Nyt suunnittelen jo syksyn juttuja niin etten enää (juurikaan..) edes mieti että jos olenkin raskaana.

Ethe, mielenkiintonen linkki siitä softcupista. Mä käytän Luneten kuukuppia menkkojen aikana enkä enää vaihtaisi pois mutta en ole kyllä näissä vauvahaaveissa sitä hyödyntänyt. Oon suoraan sanottuna melkoisen skeptinen sen suhteen. Kyllähän se munasolu siellä munanjohtimessa hedelmöittyy eli vaikka kuppi estää tavaraa valumasta ulos niin ei ne siittiöt siellä kupissa kyllä mitään enää hedelmöitä. Mutta mielenkiintoisia juttujahan noi on tässä vaiheessa kun tekisi melkein mitä vaan että saisi ne kaksi viivaa siihen testiin :ashamed:

Mikä on muuten Lisen tilanne? Oletko testaillut uudelleen?



Ihanaa viikonjatkoa kaikille!
 
Kiitos kysymästä Säihkiss, tilanne on epäselvä! Ajattelin testata huomisaamuna uudestaan. Mulla on aika voimakkaita pms-oireita: alavatsaa kivistää, kaikki mahdolliset asiat itkettää tai masentaa ja olo on ihan sellainen sähköinen. Pyyhkiessä tulee välillä jotain ruskeaa, mut ei paljon. Tällaista on ollut sunnuntaista asti. Aivan kuin menkat olis just alkamassa, mut ei...

Olen alkanut epäillä tuota keltarauhasen vajaatoimintaa. Miten sitä aletaan tutkia? Onko pitkäkin prosessi ennen kuin lääkkeet saa? Olisko jollain tietoa? Tai ylipäätään tämän epäsäännöllisen kierron ja tuhruttelevan vuodon hoito. Ruskeaa tuhrua mulla on tullut koko kevään ajan pari kolme päivää ennen menkkoja, mut nyt on pitempi tää prosessi.

Mäkin olen miettinyt vaikka mitä asioita, että silloin ja silloin olen varmaan raskaana, ja kun se ajankohta koittaa eikä olekaan, niin onhan se vähän apeaa. No, ehkä vielä joskus.
 
Torstai 23.5.2013



Lise...................36v...........kp 2/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 4/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 5/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 7/28-29...............yk 5
Säihkiss.............33v...........kp 9/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 11/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 13/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 21/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 21/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 25/22-48...............yk 13
LilyAlice.............33v...........kp 44/25-38...............yk 8
Saippo...............35v...........kp 53/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Joiku, onneksi mä olen hännänhuippuna ryhmärämässä niin ei tuo plussapaine iske ensimmäisenä ;) Komia linkki Lahdesta, tältä seudulta jos tuollaisen keräisi niin se olisi ihan täynnä nakkikioskiturpakäräjiä ja baaritappeluita :LOL:

Milk@, onhan ne lääkkeet tyyriitä mutta toisaalta hintakaton ylityttyä niistä ei sitten tarvitsekaan maksella enää kauheita :) Ja sitten taas suhteutettuna, eihän 600 egellä saa kuin 130 päivän nortit savuna ilmaan tai kuusi kunnon baarireissua takseineen päivineen :D Vaikka tämä kuumeilu onkin välillä aikamoista tunteiden vuoristorataa niin kyllä mäkin silti tuon rahan laitan lääkkeisiin jos se meillä sen vaatii. Kun nyt vaan pääsisi edes tutkimuksiin...

Toivottavasti Lisen kiertohäikät selviää, persiistä tuollainen : /

(.) Piti oikein listasta tarkistaa mikä kp nyt on menossa, numero nelonen näköjään. Teen iltaviikkoa töissä ja aamupäivät on menneet enemmän tai vähemmän lennossa joten ei tässä ole ehtinyt edes kiertopäiviä seurailla. Eilen yöllä kävi mielessä että hitto, sunnuntaina pitäisi taas alkaa tikutella ovistakin :O Kyllä se aika nyt kuluu mutta auta armias kun piinapäivät alkaa niin ei sitten millään :D Niitä odotellessa. Viikonloppuna voisi ehkä vahingossa ottaa muutaman tuopposen ja värjätä hiukset, ensi viikko meneekin siskon ylppäreihin leipoessa. Ihanaa kun ei tarvitse miettiä mitä tekisi ;) Ei vaan, kerranhan ne juhlat vain on, työnjohto (=äiti) saisi vain hätäillä vähän vähemmän.

Mukavaa torstaita! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@

Yhteistyössä