*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Milk@ aika jännittävää! Kuukauden päästä on sitten todellakin piinaavaa... Jospa eka kerta olisi sitten jo THE kerta :D

Lise Tsemppiä uuteen kiertoon! Tuosta lueaalivaiheesta en osaa sanoa, maalaisjärjellä ajateltuna ehkä ennemmin pitkä kuin lyhyt ainakin jos ajattelee sitä kiinnittymistä. Mutta jos tulevan äidin mielenterveyttä - niin kivempi olisi, jos saisi varmuuden nopeammin. :)

Mä unohdin aamulla tikuttelut ihan tyystin! Argh... :ashamed: Täytyy iltasella sitten vielä kokeilla, jos pystyy pidättelemään sen 4 tuntia niin kuin ohjeessa sanottiin. Nyt on kyllä tullut ihan virallinen kesä ja fiilikset on korkealla! :cool:
Puhaltelen vielä meille kaikille lempeän lämpöiset plussatuulet!
 
Bling, voi kurjuus taas uudesta kierrosta! puuh, useampi vuosi! kesti sulla pillereiden jälkeen tasoittumiseen!! En kyllä malttamattomana sieluna malta ollenkaan niin kauaa katella jos tämä meno jatkuu. Mikähän ihme tosiaan kun ensin on normaali ja sit heittää häränpyllyä, niinku LilyAlicekin mainitsi kokeneensa. ilmeisen yleistä tämä pillereiden jälkeinen sekoilu. Kun olis tienny niin olis aiemmin lopettanu ne tyhmät nappulat.

Mayinka, onko ovista näkyny? mulla ei. Kiilaatkohan takavasemmalta ohi sen oviksen kanssa! =) vaiko Joiku?

miss_piggy, jännityksellä seuraan sun testailuja ja toivon plussaksi kääntyvän miinusten!

Lise, lahjoittaisitko mulle pari sun extraluteaalipäivää, kts =) tänne tarvittas niitä kovasti!!!

Eipä tänne mitään, oottelen josko millon se ovis mahtaa tulla. Huomenna lähden matkoille, että ensi viikolla palailen sitten taas seuraanne! Pussatkaahan nyt sillä aikaa kovasti kaikki jännäpäiväläiset ja muille muunlaista tärppionnea kovasti!
 
No mähän TIETENKIN salaa ajattelen, että tuo pitkä luteaalivaihe tarkoittaisi sitä, että hedelmöittyminen ehti tapahtua, mut homma ei sitten jatkunutkaan. En tiedä. Ja sillä tiedollahan ei nyt mitään teekään. Katse kohti tulevaa. :)
 
Torstai 30.5.2013



Lise...................36v...........kp 9/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 11/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 12/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 14/28-29...............yk 5
LilyAlice.............34v...........kp 15/25-38...............yk 9
Säihkiss.............33v...........kp 16/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 18/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 20/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 28/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 28/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 32/22-48...............yk 13
Saippo...............35v...........kp 60/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
Hei ihanaiset!

Bling, ei varmaan lohduta yhtään mutta yritä ystävä rakas pysyä positiivisena. Jonain päivänä kaikki nämä turhautumiset ja itkut palkitaan parhaalla mahdollisella tavalla, ihan varmasti! Voimia ja positiivisia ajatuksia! :hug:

Ja samat sanat myös Dazzlerille. Kun elämässä kaikki on mahdollista ja joskus se yllättää juuri silloin kun vähiten sitä odottaa, niin ehkäpä tän kierron jälkeen ei enää tarvitsekaan miettiä tikutteluja eikä hoitoja vaan voit keskittyä masun kasvatteluun. Jaksamista! :hug:

LilyAlice, hienoa että pääsette selvittelemään asioita. Monestihan se plussa tulee juuri tuossa vaiheessa kun on tutkimukset alkamassa ja alitajuisesti rentoutuu asian suhteen. Sitä toivon teille! :)

Milk@, mua jännittää jo nyt sun puolesta. Nyt kun oikeanlaiset hoidot alkaa ja ongelmat eliminoidaan IVF:n avulla, on kai erittäin todennäköistä että kuullaan hyviä uutisia hyvinkin pian. Niin kovasti toivon sulle positiivista tulosta heti ekalta kierrokselta! :)

Miss_piggy, kävin lukemassa sun blogia ja oli kiva huomata että säkin olet enkeli-ihmisiä :) Meillä on oikeastaan suvussa taipumusta näihin henkimaailman juttuihin ja olen itse niistä saanut kovastikin lohtua monissa eri asioissa. Minäkin olen löytänyt höyheniä mitä ihmeellisimmissä tilanteissa ja jopa mieheni, joka ei ainakaan myönnä uskovansa näihin juttuihin, hiljeni kun lastenhuoneen kirjahyllystä tipahti ykskaks valkoinen höyhen samana iltana kun oli tullut tieto, että miehen mummo oli nukkunut pois. Mulla on Doreen Virtuen Viestejä enkeleiltä -kortit ja joskus saatan unohtua pitkiksi ajoiksi pelaamaan niiden kanssa :)

Kierron heittelystä on ollut puhetta. Nuorena söin pillereitä ja kun lopetin ne (tästä aikaa ehkä n. 10 v.), sain odotella menkkoja reilun puoli vuotta. Silloin ei ollut lastenhankinta ajankohtaista, joten se ei silloin juuri haitannut. Viime syksynä kun lopetin laastarin käytön, ovulaatio ja menkat alkoi heti kellontarkasti 28 päivän kierrolla mutta ne menkat tosiaan hiipui pois lähes kokonaan parin kuukauden jälkeen. Eli kroppa ei tajunnut itse tuottaa estrogeenia kun oli pitkään saanut olla lepotilassa hormoniehkäisyn takia, tämä oli gynen näkemys asiaan. Nyt on menkat taas kohtuu normaalit (kai pari vuotopäivää lasketaan jo kuukautisiksi??=) ) mutta kierto on kyllä pidentynyt lähes joka kuukausi. On tää naisen kroppa kyllä niin ihmeellinen kapistus että ota tästä sitten selvää...

Oviksen metsästelijöitä ja hyödyntäjiä onkin tällä hetkellä monta, joten tsemppiä niihin touhuihin kaikille!

ON: Täällä myös ovulaatio käsillä. Eilen alkoi mahan jomotukset joten huomenna tai lauantaina sitten olis h-hetki käsillä. En ole testaillut etten aiheuta turhaa stressiä. Viime kuussa selvitin miten ovisplussa ajoittui näihin mahakipuihin ja sillä tiedolla mennään :) Luojan kiitos on kesä ja seuraavat kaksi kuukautta on NIIN paljon kaikkea kivaa odotettavissa, että ehkä tämä asia ei pyöri mielessä 24/7 (you wish...) ja vois sitten yllättyä iloisesti KUN jonain kauniina päivänä raskaustestiin piirtyy vahvat kaksi viivaa. Näinhän meille kaikille vielä tänä vuonna käy, eikö niin?!

Ja vielä yksi juttu, oletteko lukeneet Rhonda Byrnen The Secret -kirjaa? Muistanko oikein että Lady mainitsi siitä blogissaan? Ostin sen ihan omaksi vähän aikaa sitten ja olen ihan hurahtanut sen sanomaan. Aiemmin olen lukenut Alitajuntasi voima -kirjan joka on ihan samaa asiaa. Eli että omilla ajatuksillaan voi vetää puoleensa haluamiaan asioita ja toisaalta pelkäämällä koko ajan pahinta, vetää myös sitä pahinta puoleensa. Suosittelen lämpimästi lukemaan! =)

Jopas tuli tekstiä.. Meneehän se työpäivä näinkin ;) Aurinkoista loppuviikkoa ja viikonloppua kaikille! :wave:
 
Säihkiss, mäki uskon enkeleihin, ja omistan pari pakkaa noita samaisia enkelikorttejakin. :) Mulla oli eilen tosi paha päivä, tuntui, että en mä jaksa enää näitä vastoinkäymisiä, ja aloin jo vaipua itsesääliin. Itkin ja sanoin ihan ääneen, etten mä kestä enempää. Sitten päätin kuitenkin lähteä kuntoilemaan. Ja kuntosalilla ihan vieras ihminen sanoi mulle, että muista olla kiitollinen kaikesta mikä on hyvin. Älä anna koskaan periksi. Ja lue sellainen kirja kuin Taikavoima. Tän kyseisen ihmisen energia oli tosi hellää ja silti vahvaa, ja mulla tuli oikeasti kyyneleet silmiin kun hän puhui mulle. Ja mulle tuli sellainen olo, että kyllä mua kuitenkin autetaan ja musta välitetään, kaikki järjestyy.

Menin sitten kirjakauppaan ja etsin ton kirjan käsiini, ja se on juurikin Rhonda Byrnen kirjoittama. Siinä puhutaan kiitollisuuden voimasta, ja siinä on 28 päivän ohjelma, miten kiitollisuutta voi harjoittaa. Aivan mielettömän vahvaa tekstiä, ja aloin jo toteuttaa ohjeita. Kummasti vaan tänään jo ihan erilainen olo, paljon onnellisempi ja vahvempi. Mikään mun elämässä ei ole muuttunut eilisestä, paitsi oma asenteeni.

Ei tää aina ole helppoa, mutta paljon voi helpottaa oloaan ihan vaan omalla asenteellaan. :) Positiivisuus naisen tiellä pitää.

Iloa ja voimia meille kaikille :heart:
 
Mulla meni ihan kylmät väreet kun luin Milk@ tuota sun tekstiä. Noin meitä autetaan ja kaikilla kohtaamisilla on joku tarkoitus. Ja ajattele miten hyvän mielen se tuntematon ihminen on saanut, vaikka ei varmasti edes tiedä auttaneensa sua noin paljon. Mä myös teen kaikenlaisia harjoituksia mielessäni ihan päivittäin. Pitääkin tutustua tuohon Taikavoimaan. Hyviä juttuja on muuten myös kirjassa Pyydä niin saat :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
mutantti sulla oli kyllä aika ajankohtainen kysymys! :) Eilen iltasella kun sitten vielä tikuttelin, niin hymynaamahan se sieltä digin näyttöön pärähti. Eli törkeä ohitus tapahtui täältä oikealta ;) Oikein ihanaa matkaa sinulle! Täällä myöskin jo kovasti kesälomasta haaveillaan…

miss_piggyn huomasin postanneen hätähousuihin ja uuh, kun on jännää! Tulehan pian antamaan meillekin kattava raportti! :wave:

Lise melkein arvasin sun (tietenkin) ajattelevan sillä TIETYLLÄ tavalla – mä ainakin oisin ajatellut! :D

Säihkiss Sä sait sitten selviteltyä nuo kroppatuntemukset, hyvä juttu! Mulla ei tälläkään kertaa mitään tuntemuksia :O Se on kyllä jännä miten tämä asia kuitenkin aina jostain sieltä takaraivosta kampeaa itsensä ajatuksiin useamman kerran päivässä, vaikka olisi päättänyt, ettei asiaa sen enempää miettisi. Ja vaikka olisi kaikenlaista tekemistäkin :rolleyes:

Milk@n ja Säihkiksen positiivisuus on kyllä ihanaa! :heart: Ja tuo on niin totta, että miten jostakin tuntemattomastakin ihmisestä voi saada nostetta omaan oloon. Tämä meidän ketju ja hyvä henki saa mut oikeestaan aina hymyilemään, kun täällä vierailee. Itse jatkuvasti yritän tehdä kaikenlaisia harjoituksia mielessäni ja saada omia tuntemuksia myönteisemmiksi. Mä olen ihan tietoisesti lisännyt positiivisen ”palautteen antamista” taikka sitten ihan kiitoksen antamista erityisesti työelämässä (parisuhteessa meillä kehutaan muutenkin). Musta on upeaa huomata, miten kollega silmin nähden saa uutta energiaa muutamasta kannustavasta sanasta.

Niin siinä sitten kävi, että hymyt tuli kp11 ja viime kierrossa kp15… En tiedä tarkoittaako tuo mitään tai onko sillä ylipäätänsä mitään väliä. :confused: Tämäkin plussa iloistutti taas kyllä kovasti ja kohta alkaa olla vaikeuksia pitää kuumetta aisoissa... :) Melko ristiriitaiset fiilikset, kun olisi kiva oikein kuumeilla ja samaan aikaan olen kuitenkin melko varma, että meidän projekti tulee menemään piiiiitkän kaavan mukaan (vaikka tälle ei ole mitään järkevää/näkyvää syytä). Mutta täytynee myös hankkia jokin positiiviseen ajatteluun valmentava kirja… toisaalta luotan siihen, että asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella. (Silti täytyy vähän tuota Rhonda Byrnea tutkailla..)
 
Helteiset heipat kaikille!! :cool:

Kiitos jälleen te ihanat, kaikista tsempeistä. Ne auttaa paljon. :heart:
Halaukset kaikille teille. :hug:

Pikaisesti vaan ilmoitan, tässä viimeisten pakkailujen ohessa, että tänään
matkaan haettu taas uusi kokelas. =)
Oli selvinnyt sulatuksesta täydellisesti. Ja nyt pakkasessa on vielä se yksi sinnikäs sissi, joka on kuulemma tätä nykyä oikein hyvä alkio sekin. =)
Näillä mennään siis, luotto edelleen kiikun kaakun. Mutta en jaksa nyt miettiä muuta, kuin että, kohta pääsee reissuun ja kotiin tullaan reilu vkon päästä. :D
Ihana kesä :heart:

Milk@lle halit ja kovasti rohkeutta ja huoletonta mieltä alkaviin hoitoihin. :heart:
Hienosti se menee. =)

Kaikille ihanaa kesää ja Plussa tuulet tuivertakoon kaikille, auringon paisteen lomassa :heart:

Palailen asiaan.. =)
 
Heippa ihanaiset naiset! Olipas tänne tullu mahtavia tekstejä, ootte kyllä sydämellisiä ihmisiä, upean positiivisia ajatuksia :heart:

mutantti mä niin jaan noi ajatukset, että kun tän rumban ja nää "totuudet" ois tienny, niin en todellakaan ois jatkanu hormonaalista ehkäisyä niin kauan. Toisaalta mun sisko, joka ei oo käyttäny hormoniehkäisyä 10 vuoteen, sai tänä vuonna kolmannen lapsensa, ja kyllä sitäkin ihanuutta ehtivät jo reilusti yli vuoden odotella, ei mene aina niin kuin oppikirjasta nää jutut kaikilla! Just niinkuin Säihkiskin kirjoitti. Toisilla riittää että on molempien alkkarit samassa pyykissä. Saakura.

Dazzlerille peukut pystyyn ja muut sormet ristiin että pikku huuruliini jäisi sun masuun kylään pitemmäksi aikaa :heart: ihanaa reissua!

ON: jukra miten onnellinen voi jostain ajoissa tulevasta oviksesta olla! Tänään kp 15 ja hymynaama digiin! Jee, muuten koko kevään huidellut aina 20 paremmalla puolella :) josko nuo värkit ois sitte herännytkin ikiunestaan :D

Täytyy myös hehkuttaa taasen vyöhyketerapiaa, viime kierrossa napsahti plussa ovistikkuun päivä vyöhyketerapian jälkeen, ja tässä kierrossa kaks päivää hoidon jälkeen, en kyllä usko tässä mihinkään sattumaan...kiittelinkin mun hierojaa tänään, että osuvasti on taas täsmähoidettu meikäläistä :D

Taitaakin olla useampi meikäläisiä nyt piinapäivien arkeen hiihtelemässä, aurinkoa kaikille, jäätelöä huulille ja viivoja tikkuun :heart:
 
Perjantai 31.5.2013



Lise...................36v...........kp 10/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 12/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 13/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 15/28-29...............yk 5
LilyAlice.............34v...........kp 16/25-38...............yk 9
Säihkiss.............33v...........kp 17/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 19/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 21/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 29/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 29/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Bling.................30v...........kp 33/22-48...............yk 13
Saippo...............35v...........kp 61/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
miss_piggy
PLUSSA!

Tänään tein aamulla taas testiä ku eilen sain One Stepiin haamulaisen, Pregcheck puikko antoi heti kaksi viivaa, ja one stepiin haamu, nyt toisesta pissasta one stepiinkin 2 viivaa :D Oon ihan hämmentynyt, onnellinen, mutta silti peloissani, että pysyykö matkassa tällä kertaa.
Eka Clomikierto tuotti tuloksen, ja se kkm:ä oli kuitenkin vasta helmikuussa :heart: APUWA!
 
Onnea miss_piggy! :flower: Näitä uutisia tulinkin täältä katselemaan :D Nyt toivotavaan, että pikkuinen pysyy matkassa mukana ja ensi vuoden alussa susta tulee äiti :heart::heart:

LilyAlice ovisplussa - JEE! =)

Dazzler Ihanaa reissua ja tsemppiä piinailuihin! :)

Ihanaa viikonloppua siskot!
 
Ou jee miss_piggy, ihanaa! Onneksi olkoon! :flower: Pysyköön pieni nyt kyydissä loppuun asti.

Dazzlerille hyvää matkaa! :)

Kaikille oikein ihanaa viikonloppua! Tää tyttö lähtee golfkurssille.. Mies suoritti green cardin ja todettiin että mun on tehtävä sama ettei parisuhde ihan kriisiydy jos toinen vaan käy pelaamassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiva on ollut juttujanne lueskella viime päivinä, kun monella on ollut jännät paikat oviksen tikuttelussa. Se on aina niin kutkuttava kierron vaihe ja saa perhosia vatsaan :) Toivottavasti monella kierron keskivaiheilla pörräilevällä neitosella nyt tärppäisi!

Miss_piggyn oireet kuulosti niin lupaavilta, että plussaahan sieltä jo osasikin odotella. Hurjasti onnea :heart: Nyt vain luotat siihen, että kaikki menee hyvin! :hug:

Säihkiksen ja Milk@an enkelijuttuja luin mielenkiinnolla. Itse en ole koskaan ihan hirveästi miettinyt tuollaisia asioita, varsinkaan näin aikuisiällä. Toisaalta uskon, että asioilla on tarkoituksensa jne. Ajatus enkeleistä tuntuu todella kauniille. Jollain tavalla uskon edesmenneiden läheisten olevan jotenkin läsnä elämässämme, mutta en oikein ole sen tarkempaa ajatellut. Välillä sitä kyllä tapahtuu hassuja asioita. Tuntuu, että omat ajatukseni henkimaailman jutuista vaihtelevat kovasti. Läheisen perheen jäsenen menetettyäni jollakin tavalla lohtua halusi hakea ajatuksesta, että jollain tavalla hänkin on aina ikuisesti läsnä elämässäni. Mutta sitten monia asioita tulee ajateltua hyvinkin järkipohjaisesti. Mahtaako tästä selityksestä nyt yhtään mitään kukaan ymmärtää :D

Joskus olen tainnut tuosta höyhen asiasta jotakin lukea, mutta en siitä sen enempää tiennyt/muistanut. Mitä höyheniin tulee, tapahtuipa tässä eilen todella hassu juttu. Etsin yhtä pientä meikkipussukkaani ja löytäessäni sen ihmettelin mitä sisällä oli. Pussukasta löytyi pääsiäistipuja ja yksi vaaleanpunainen höyhen. Itse ne varmasti sinne olen laittanut talteen pääsiäisen jäljiltä, mutta Säihkiksen kirjoitus mielessäni alkoi kovasti hymyilyttää. Ehkä enkelin höyhenillä ei tuollaista tarkoiteta, mutta tulin jotenkin todella hyvälle mielelle. Olin juuri sitä ennen kovasti pohtinut näitä vauva-asioita ja miettinyt saanko koskaan kokea äitiyden onnea. Ehkei höyhen ihan enkeliltä ollut, mutta laitoin sen korurasiaan talteen ja tuokoon mulle positiivista energiaa heikkoina hetkinä :)

Epätoivon hetkillä aloin jo vakavasti harkita noiden suosittelemienne kirjojen lukemista. Kiitos vinkeistä! Voisi tehdä ihan hyvää lueskella läpi. Aina sieltä joku hyvä vinkki voisi tarttua matkaan :heart:

Hienoa Dazzler, että nyt on valioyksilö saatu matkaan mukaan. Tämä yritys kantakoon loppuun asti :heart: Aurinkoista matkaa!

Uusi kierto siis pyörähti käyntiin sunnuntaina ja lotinalla sitten pyörähtikin. Voi puolukka sentään sitä vuodon määrää! Kolme ekaa päivää oli suorastaan tuskallisia runsaan vuodon vuoksi. Runsaat mulla on muutenkin yleensä, mutta nyt oli ihan extra karseet!!! Ei toiminut ainakaan fiiliksen kohottajana tuo vuodon määrä :stick: Kakkoskierros femareille siis meneillään. Huomenna viimeinen nappi naamariin ja joskus ensi viikon loppupuolella sitten oviksen tikutus alkakoon. Toivottavasti tulee ajallaan. Edellis päivänä oli jälleen aivan karmaiseva migreeni ja jotenkin olen niin varma, että johtuu femareista nuo pahentuneet ja lisääntyneet migreenikohtaukset. Senkin vuoksi toivon, että tärppi tulisi pian. Jos joutuu voimakkaampia hormooneja kroppaan syöttämään niin mitä se sitten mahtaakaan olla!?! En edes halua ja uskalla ajatella...

Kiitos jälleen kerran tsempityksistä teille kaikille. Mieli ollut aika maassa ja en ole pariin päivään oikein jaksanut tänne tulla mitään kirjoittelemaan, vaikka tiiviisti olen teidän juttujanne lueskellut. Iski taas vaan niin lujaa epäonnistumisen tunne, että jotenkin piti vaan pari päivää vetää henkeä ja miettiä asioita. Olin jo valmis heittämään pyyhkeen kehään ja mieheni ei yhtään ymmärtänyt sitä. Suhtaudun melkoisen tunteella asioihin ja mielialat voi heitellä välillä melkoisesti. Ehkä olen vain sellainen tyyppi, että aina pitää siellä epätoivon syövereissä käydä tutkiskelemassa ja etsimässä uutta positiivista energiaa :D Töissäkin on ollut niin kaamea viikko, etten ole senkään vuoksi oikein jaksanut kirjoitella. Mutta nyt näyttää jo valoisammalta. Kyllä se aurinko siis taas alkoi risukasaankin paistamaan ja fiilis on noussut =)

Mulle voisi päivitellä huomiselle siis
Bling.................30v...........kp 7/22-48...............yk 14
 
Pikaviesti!
miss_piggy Ihanaaaaaaa! Tarrasukkia repullinen matkaan!!!

Taikavoima ja Salaisuus ovat mun yöpöydällä ja välillä laukussakin mukana. Uskon todella positiivisen ajatuksen voimaan! Se Taikavoiman 28 pvän ohjelma on asia, jota voin suositella kaikille. Taidankin tehdä sen itsekin tässä kesäkuussa :)

Tsemppiä kaikille ja dazzlerille hyvää matkaa huurunenä messissä ja milk@lle ISO hali. Kommentoin muille myöhemmin.

Mä yritän saada unesta kiinni. Äidin synttärijuhlat on huomenna ja kaiholla katsoin kuohuvapulloja.... Pommacilla mennään. Eikös se nyt ole melkein sama asia kuin kesäinen Prosecco. Sanokaa et on on on on :). Hahahah! Eli, nyt te kaikki joille elämän nautinnot ovat vielä hetken käsienne ja makunystyröiden ulottuvissa; ottakaa huikka jos toinenkin. This is an order from me.... :vampire:

Kivaa viikkistä kaikille! Blogiin tulee muuten kirjoitusta tuosta Taikavoimasta. Mulla on about 10 blogipostausta tekeillä. Ahneella on s#*t loppu, vai mitensenytmeni? Heh.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Lauantai 1.6.2013



Bling.................30v...........kp 7/22-48...............yk 14
Lise...................36v...........kp 11/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 12/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 14/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 16/28-29...............yk 5
LilyAlice.............34v...........kp 17/25-38...............yk 9
Säihkiss.............33v...........kp 18/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 20/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 22/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 30/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 30/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Saippo...............35v...........kp 62/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
Sunnuntai 2.6.2013


Bling.................30v...........kp 8/22-48...............yk 14
Lise...................36v...........kp 12/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 13/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 15/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 17/28-29...............yk 5
LilyAlice.............34v...........kp 18/25-38...............yk 9
Säihkiss.............33v...........kp 19/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 21/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 23/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 31/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 31/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Saippo...............35v...........kp 63/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
miss_piggy, siirränkö sut plussanneisiin? Millä päivämäärällä?

Ihan hiukan ärsyttää, kun kierto venyy nyt. Viimeiset kaks kertaa se on ollut 27 päivää, ja nyt kun ne menkat sais oikeasti alkaa mahdollisimman pian, huidellaan jo kp 31 eikä menkkaoloista tietoakaan... Mutta eipä se auta kuin odotella... ;)
 
Joiku, onnea ovisplussasta! Jännään mukana, anna vain itsellesi lupa kuumeilla - jos venyy niin venyy, eihän sille mitään sitten mahda mutta toivoa ei kannata heittää koskaan :) Tuo asenne toimii useimmiten itselläkin, vaikka joskus tekeekin mieli rypeä itsesäälissä kun ei tunnu luomusti tärppäävän eikä sairaalalta kuulu mitään. Mutta hei, tästä kierrostahan me, sinä, mutantti ja minä sitten plussataankin! ++++++:whistle:

Lise, saattoi oikeastikin olla kiinnittymisyritys. Sehän pidentää, ja sitten kun ei saanutkaan tarrattua, alkoi vasta rappeutuminen ja vuoto.

mutantti, ja en sitten muuten takuulla kiilaa ainakaan ohi, on ollut niin järkky stressi sisaren ylppäreiden kanssa ettei mun keho ovuloi vielä varmaan viikkoon! :LOL: Toivotaan että siellä on jo tullut ovis ja tärppikin ja saataisiin viikon parin päästä uutisia että raskaustestissä olisi kaksi viivaa :heart:

Upeaa positiivisuutta ilmassa, Milk@! :) Osaan yleensä nähdä sadepilven hopeareunat mutta välillä väsyneenä se on yllättävän vaikeaa.

Mitenkäs Dazzlerin pieni kyytiläinen? Kai tarrautui kovasti kiinni? Täällä jännätään kovasti ja pidetään peukkuja, varpaita ja haarahiuksiakin ristissä! :)

Tuhottomasti onnea miss_piggylle! :heart:

Bling, toivottavasti nuo migreenit ei ala yleistyä, ne on kyllä niin haitarista : / Toivottavasti se plussa tulee jo tässä kierrossa! :) Hyvä että on jo parempi fiilis, tällaisessa pidemmässä "projektissa" on luonnollista käydä välillä pohjamudissa möyrimässä kun kyse on kuitenkin tunne- eikä järkipuolen asiasta. Se kertoo kuitenkin paljon ettei niitä hanskoja tule heitettyä tiskiin :)

(.) Kp14 ja äärimmäisen helpottunut olo - siskon ylppärit on nyt juhlittu ja stressi ohi :) En ole edes tikuttanut joka päivä koska arvelin ettei keho kaiken tämän stressin keskellä jaksa ovuloida. Itse asiassa parempi vain, ei oltaisi edes pystytty hyödyntää ovista vaikka sellainen olisi ollutkin :) Olo on niin normi kuin voi olla, ei mitään oloja mihinkään suuntaan. Lähipäivinä voisi alkaa kuulostella ovulaatiokipuja mutta tulevat kun tulevat. Yritän pitää matalaa profiilia ja olla stressaamatta.

Kaksi viikkoa töitä ja sitten alkaa kesäloma! :heart: Jos en plussaa, tiedossa olisi mahdollisesti Provinssirockia, jonka jälkeen kolmen päivän hengähdystauko ja Nummirock :LOL: Lady1979:n neuvot eivät siis valu kankkulan kaivoon ainakaan tässä taloudessa... :D Jospa nyt kuitenkin ne työt ensin. Huomenna saa ehkä naureskella krapulaisille, viikonloppuna oli firman porukan risteily :)

Kesäisiä plussatuulia kaikille kuumeilijoille, ja ihanaa alkavaa viikkoa! :flower:
 
Maanantai 3.6.2013


Bling.................30v...........kp 9/22-48...............yk 14
Lise...................36v...........kp 13/30-38...............yk 7
Mayinka.............30v.......... kp 14/25....................yk3, ya 09/2011
Joiku................. 32v..........kp 16/28.....................yk 2
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2
mutantti.............33v...........kp 18/28-29...............yk 5
LilyAlice.............34v...........kp 19/25-38...............yk 9
Säihkiss.............33v...........kp 20/28-32...............yk 7
Dazzler..............36v...........kp 22/32-34...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Pinni82.............. 31v..........kp 24/28-31................yk 8
Milk@................37v....... ...kp 32/26-33................yk 7
miss_piggy.........31v...........kp 32/30-70................yk 10 (kkm 2/13)
Saippo...............35v...........kp 64/32-50................yk 15


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea


Plussanneet:

lady1979...............34v..........ya10/2011....16.05.2013, 1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013, 1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ...........28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ...........02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 .............21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Milk@ eikö vieläkään? Voihan kurjuus, että nyt sitten odotuttaa! Toivottavasti pian pääsisitte aloittamaan hoidon. :)

Mayinka hyvä, että sulla alkaa juhlastressi olla ohi! Kunhan vielä jälkimainingeista toivut niin kovasti vaan yritystä päälle :D

Viikonloppuna nautiskeltiin hieman punaviintä grilliherkkujen kera ja kylmää valkkaria kovin teki mieli, mutta kun ei ollut saatavilla! Eli ladyn neuvoja täytyy yrittää noudattaa.

Oon kyllä tässä miettinyt, että pitäisikö piinapäivinä välttää sellaisia tuotteita, jotka voi aiheuttaa keskenmenon vai syödä vaan kaikkea, nyt kun vielä saa. Onko kellää muulla tällaisia yliampuvia huolehtimisia mielessä? :ashamed:

Bling :hug: Onneksi mieliala on nousussa! Toivotaan meidän ketjun nyt joukolla rikkovan kesäkuussa parittoman kuukauden "kiroukset" eli odotus-puoli - täältä tullaan =)

Täällä viikonloppu meni ihanista kesäilmoista nauttien ja ulkona hommaillen. Talviturkkikin tuli heitettyä, kun vesi oli yli kaksikymmentä astettava lämmintä - ihanaa! Lähipiiristä tuli raskausuutisia, jotka sai kyllä hyvälle tuulelle! Olisipa kiva liittyä seuraan...
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979 ja Milk@
Ei vieläkään, ei... Menkkaoloja tosin ollu jo tänään, mutta mitään ei tule ulos. :LOL: Taitaa kiusata ihan vaan siks, että odotan niin paljon. Mutta ehkä sit huomenna...

On kyllä niin ihanaa kun aurinko on paistanut! Meilläki oli eilen mökin rannassa vesi jo parikymmenasteista, vähän toista oli uida kuin kuukausi sitten, jolloin se oli +7. :)

Odottelu siis jatkuuuuuu......... ;) Toivottavasti teillä kaikilla jo lykästäis, olishan se hienoa saada lisää plussia tähän ketjuun! :)
 

Yhteistyössä