*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Perjantai 30.11.2012


hiisi -78...............34v...........kp 1/25-26...................yk5 (km 8/12)
starhope............. 37v...........kp 9/25-26...................yk7
Miisu78baby.........34v...........kp 11/26-28...................yk15
Kiiltis-75..............36v...........kp 12/24-30...................yk12
zapata................31v...........kp 15/28-33...................yk4
Dazzler...............36v..........kp 19/29-33...................yv2 (3*km, 1ku)
Kirpukka..............36v..........kp 19/31........................yk12 (kkm 9/12
Milk@................ 37v...........kp 23/30........................yk2
miss_piggy..........31v...........kp 24/29........................yk7
Avonlea..............36v...........kp 25/26-28....................yv2
Twinflower.........33v............kp 27/28.......................yk4 (km 8/12)
TarinaMarianna . 31v...........kp 28/25-33.................~yk4
Haniböö83..........29v...........kp 37/35.......................yk11
Saippo................35v..........kp 41/32-50..................yk10



Taustalla:
lady1979, Ethel, Pauge83, Sakara, Syksy2010, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Regalo................29v.......yk7..... ..plussa 24.11.
Viola77................34v.......yk6.... ..plussa 24.10.
Pipsa79...............33v.......yv 1,5....plussa 21.10.
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5.......p lussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.
 
Viimeksi muokattu:
Voi hitsin hitsi Hiisi :hug: Mä olin niin varma sun tärpistä. Mutta hyvää tässä on kuitenkin se, ettei kierto venynyt kamalan pitkäksi. Nyt sitten vaan joululahjaplussaa odottelemaan :)

Kyllä nää piinapäivät vaan on pitkiä... Vaikka mitä mä tässä edes piinailen, kun oon varma, ettei mulla tärppi olis vielä edes mahdollinen. Koko alkukierto oli niin ihmeellistä tuhruttelua, että kyllä tässä on hormonit vielä aivan sekaisin. Mut kummasti sitä silti laskee, vaikkei toivoa juuri olekaan. On tää ihmismieli ihmeellinen :)

Äsken tuli vähän haikea olo, kun näin työkaverin, jolla on laskettu aika samoihin aikoihin, kun mulla olis ollut, jos kaikki olis mennyt hyvin. Oli jo masu aika pömpöllään... Mutta ei tässä auta jäädä murehtimaan. Se ei tätä tilannetta miksikään muuta eikä tee muutenkaan hyvää märehtiä menneitä. Mulla on juomat jo kylmässä illan pikkujouluja varten ja vaikka ne onkin ihan pienimuotoiset kekkerit, ajattelin silti vähän tälläytyä :)

Mukavaa viikonloppua kaikille ihanille ystäville!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Minäkin ajattelin että Hiisi olis aloittanut joulukuun plussalla. Ehkäpä Avonlea? Mulla on kierto ollut tänä syksynä kummallisen pitkä, vaikka 11 kuukauden keskiarvoksi laskin kuitenkin normaalit 28 päivää. En kyllä taaskaan yhtään ihmettelisi, jos täti tulis taas muina miehinä viikon myöhässä. :headwall:

Leppoisaa viikonloppua kaikille!
 
Taustalta täällä kuikuilen :wave:, 4.inssi toi meille jälleen plussan, joka toivottavasti pysyy loppuun asti kyydissä. Mulle voi siis merkitä plussapäiväksi 21.10 yv 1,5.

Kahdessa ar-ultrassa käyty, viimeksi eilen ja siellä se kaveri oli kasvanut jo 6,5mm:istä 21,2mm:iin.

Plussatuulia puhaltelen tähän pinoon kaikille ++++++++++++:whistle:

Vaikka tämä kuinka kiva pino onkin, niin toivottavasti ei enää tarvitsisi tänne palailla! :)

Pipsa79 9+3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pienestä kii
Ihanaa pipsa! Nyt miljoonia tarrasukkia sinne! Hienoa, että täältä taustaltakin tulee plussia. Se antaa toivoa.
Onnea kaikille muillekin viime aikoina plussanneille, Regalo ja Viola!

Itse en raskautunut elokuisen aukiolotutkimuksen jälkeen vaikka toiveet oli korkealla. Aloitan clomifenit tammikuussa ja mennään silloin varmaan suoraan inssiin. Sillä aikaa käydään akupunktiossa ja otetaan rennosti.

Itsetehtyjä joululahjoja kaikille :)
 
Kirpukalle hauskoja pikkujouluja! :) Ja hali :hug: Onhan noi vähän kurjia tilanteita, väkisinkin meinaa tulla mieleen oma tilanne.

Syksy2010: harmi, ettei elokuun jälkeen ole vielä tärppiä tullut, mutta ihan kohta teillä alkavat asiat toivottavasti edistyä vauhdilla. Toivotaan tärppiä heti ensimmäisestä inssistä! :) Jollet liity jo meidän joulukuun plussakerhoon kun tässä mukavasti rentoudut ja käyt akupunktiossa, sehän kuuluu myös olevan joillekin oikein toimiva apu ;)
 
tervehdys kaikille!
Olipa mukavaa löytää tällainen ketju. En aiemmin ole kirjoitellutkaan, mutta nyt näitä lukiessa on ollut mukava lukea samassa tilanteessa olevien ajatuksia.
Eli olen 32 v. ja nyt olen itse saanut kunnon vauvakuumeen hetki sitten ja saanut tartutettua sen myös mieheeni (niin hyvässä kuin pahassakin :) )
Olemme halunneet lapsen jo pitkään, ajatuksella tulee kun on tullakseen, mutta pitkässä suhteessa ei ole enää "lapsenteko" kerrat osuneet lähellekään ovulaatiota ja olleet harvassa. Ovikset aloin testaamaan ja yritetty on hyödyntääkin.
Viime kierrossahan oli kaikki klassiset raskausoireet, heikon, mutta selvän plussankin sain, mutta sitten alkoivat kuukautiset. Jos oli raskaus alkanut niin ei sitten kestänyt.
Tässä kierrossa nyt kk:t myöhässä, nyt siis 32/28 yk.2, negaahan tuo testi näyttää, mutta silti osa minusta elättelee toiveita, että josko sittenkin....
 
haave_ilija, tervetuloa kuumeilemaan! :) Toivotaan, että teillä tärppää!!

Mä olen tänään miettiny noita raskausoireita aika paljon. Mulla nimittäin on joka kuussa pahoinvointia ennen kuukautisia, rinnat on kipeät ja turvoksissa, ja vatsanseutu on myös turvoksissa. Aamupahoinvointia on kierron vaiheesta riippumatta, koska oon hyvin herkkä voimaan pahoin kun vatsa on tyhjä tai kun olen väsynyt. Joten tulin siihen tulokseen, että mä en voi noiden oireiden perusteella ainakaan päätellä yhtään mitään..
:)
 
Tervetuloa mukaan haave_ilija :wave: ja toivotaan, että sun ei tarvitse kauaa täällä viipyä vaan testaisit vielä positiivisen tuloksen tässä kierrossa!

Mulle saa päivittää kp 1 : / Pettymys oli taas suuri ja päivä pilalla. Mäkin mietin tässä kierrossa tosi paljon noita raskausoireita ja mulla on Milk@ sama juttu, kun sulla eli reagoin helposti vatsalla kaikkeen stressiin, väsymykseen ja jännitykseen ja rinnat on aina turvonneet ja kipeät noin viikko ennen kuukautisten alkamista. Silti aina toivon, että oireet olisivatkin raskausoireita...no jos jotain hyvää yrittää keksiä, niin ainakin kaksi viikkoa kuukaudesta on todella energinen, toiveikas ja onnellinen olo.

Toinen jonka mun kohdalla saisi päivittää uudelleen on ne yrityskerrat...ne on siis 14 ei 4...joku mulle hyvin tyypillinen näppäilyvirhe ja sanasokeus siinä taas kävi, kun ekan kerran kirjoittelin :) Toisaalta, kun katselin sitä nelosta listalla, niin ajattelin, ettei sekään niin väärin ole, sillä tuntuu siltä, että mulla on elämä ja erityisesti vauvakuume ennen ja jälkeen keskenmenon ja km:stä on juuri se neljä kuukautta. Ennen km:ää yrittäminen oli jotenkin sellaista stressitöntä ja huoletonta, vaikka kuukaudet kuluivatkin. Plussaamisen jälkeen elämä oli mahtavaa ja onnentunne mieletön. Koko elämä, suunnitemat, ajatukset ja unelmat siirtyivät maaliskuulle, jota seurasi sitten sellainen romahdus ja tunteiden myrsky, jota en osannut kuvitella, vaikka keskenmenoa pelkäsinkin. Km:n jälkeen vauvakuume siirtyi sitten ihan eri sfääreihin ja siitä on tullut osa oikeastaan jokaista päivää ja siihen on kuumeilun ja piinailun lisäksi tullut mukaan suuri pelko siitä, ettei me koskaan saadakaan omaa lasta. Mutta jatkettava on, ei voi muuta.

Sori pitkä jaarittelu, mutta oli pakko vähän kirjoittaa pahaa oloa pois...ja ei muuta kun eteenpäin sano mummo lumessa :) kyllä tää tästä taas tasaantuu.

Kaikille teille muille toivon hyvää fiilistä ja hyviä plussauutisia!
 
Mulla tuo yk 2 tarkoittaa kans nyt tätä uuttä yritystä, kaikki laskiessa olis jo yk about 5 vuotta. Päivä kerrallaan täytyyy elää ja hoidot olis kohtapuoliin edessä. kaikille toivon erittäin paljon onnea, en toivo kenenkään odottavan näin pitkään.
Oireita kans löydän itsestäni paljon, kaikki voisi selittää jopa jollain muulla kuin raskaudella. Tässä kierrossa ollut aiempaa oireettomampi, silti jotain aina löytyy.
Ja aivan liikaa tulee kroppaansa seurattua ja analysoitua. Varmaan kuumeeseen ihan sopivaa :)
 
Heippa!

Pitkästä aikaa ehdin tännekin.

Ihanaa, kun tänne tulee uusia niin saadaan eloa ja uutta näkemystä palstalle. Eipä sillä, että vanhoissakaan mitään vikaa olis :) Tervetuloa siis uusille.

Plussiakin on tullut, mahtavaa! Onnea!
Erityisesti Regalon tilannetta sympatiseerasin, kun itsellä vähän sama. Mun mies on tosin palkattomalla näillä näkymin vain 2kk, mutta kyllä ollaan jouduttu lainoja järjestelemään.. Saas nähdä käviskö meille samoin. Mies kun on nyt kotona, eikä ole työstressiä ja tekee enemmän kotitöitä, mikä taas vähentää mun stressiä niin voiskohan...:)

Marraskuun plussaa ei siis tullut tänne. Mulla oli selkä kipeänä ja olin viikon verran lähes liikuntakyvytön, joten se vähän rajoitti noita lapsentekohommia..;) Nyt siis on YK 11 ja KP 12.

Kilpirauhasasioista on ollut myös vähän puhetta. Mullahan on kilpirauhasen vajaatoiminta ja olen syönyt jo thyroksiinia n. 5 vuotta. Arvot ovat nyt hyvät, aavistuksen jopa liikatoiminnan puolella. Onko muita, joilla on lääkitys ja onko jollain käsitystä, miten asia vaikuttaa tähän raskautumiseen?

Loppukierron pahoinvointia on myös minulla. Mies ja kaverit on joka kerta varmoja, että olen raskaana, kun olen välillä jopa oksentanut.. Tuskin maltan odottaa, millaiset pahoinvoinnit oikea raskaus aiheuttaisi..

Mutta siis plussatuuliin joulukuuta kohden <3
 
Sunnuntai 2.12. 2012


Twinflower...........33v............kp 2/28.......................yk15 (km 8/12)
hiisi -78...............34v...........kp 3/25-26...................yk5 (km 8/12)
starhope............. 37v...........kp 11/25-26...................yk7
Saippo................35v...........kp 12/32-50..................yk11
Miisu78baby.........34v...........kp 13/26-28...................yk15
Kiiltis-75..............36v...........kp 14/24-30...................yk12
zapata................31v...........kp 17/28-33...................yk4
Dazzler...............36v...........kp 21/29-33...................yv2 (3*km, 1ku)
Kirpukka..............36v...........kp 21/31........................yk12 (kkm 9/12
Milk@................ 37v...........kp 25/30........................yk2
miss_piggy..........31v...........kp 26/29........................yk7
Avonlea..............36v...........kp 27/26-28....................yv2
TarinaMarianna . 31v...........kp 30/25-33.................~yk4
Haniböö83..........29v...........kp 39/35.......................yk11




Taustalla:
lady1979, Ethel, Pauge83, Sakara, Syksy2010, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Regalo................29v.......yk7..... ..plussa 24.11.
Viola77................34v.......yk6.... ..plussa 24.10.
Pipsa79...............33v.......yv 1,5....plussa 21.10.
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5.......p lussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.
 
Hei, nyt ku olen tässä laiskotellu töissä ja lukenu vaan kaikenmaailman raskautumisjuttuja, tuli mieleen noi ovislimat. :) Mä en nimittäin ole ikinä seurannu mitään limoja. Tiedän periaatteessa, miten limat muuttuvat kierron aikana, mutta jotenki mua ei oo kiinnostanu sen enempää niitä tutkailla. Tiedän myös, että ovulaation aikana lima muuttuu sellaiseksi, että siittiöiden on helpompi hedelmöittää munasolu. Mutta musta vaan tuntuu jotenki kauhean vaivalloiselta tsekkailla, onko se nyt just oikeanlaista..

Seuraako kukaan teistä ovislimoja? Miten se käytännössä tapahtuu? Ja onko se vaikeaa? En kylläkään tiedä, kannattaako mun edes sille tielle lähteä, koska aamulämmöt ja ovistestit nyt kuitenki on jo seurannassa, mutta ihan uteliaisuuttani kyselen...

Mukavaa sunnuntaita kaikille! Mulla on ihan sellainen tunne, että ei tärpännyt tässä kierrossa. Ku nyt jaksais odottaa menkkojen alkua, 5 päivää olis vielä. Huoh.. :)
 
Milka Pakko vastata sun limakyselyyn :) En seurannut limoja, mutta viimeisessä kierrossa, jossa plussasin oli ovisplussapäivänä poikkeuksellisen kosteaa meninikiä. Muistan, kun oikein ihmettelin, että mitäs tämä nyt on.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Mulla taas oli tavallista "kuivempi" ovis tässä kierrossa, tulin huomioineeksi, vaikken yleensä siis limoja seuraile.. Enkä muutenkaan tuntenut sitä niinkuin yleensä tunnen. Ehkä myös sen takia on olo, ettei tärpänny.
 
Pipsa79, valtavasti onnea plussasta ja oikein paljon vauvaliimaa matkaan!! :heart: Tällaisia uutisia on aina niin mukavaa lukea! :)

Syksy2010, hurjasti tsemppiä inssiin!! Toivottavasti lykästää jo heti ekasta kerrasta, jollei jo peräti ennen sitä! :)

Haave_ilija, tervetuloa mukaan joukkoon parhaaseen! :wave: Tää palsta on ainakin mulle oikea henkireikä! Niin paljon on pettymyksiä meidän matkaan mahtunut, että olis pää hajonnut jo varmaan monta kertaa ilman tätä palstaa ja täältä saatua vertaistukea. Kiitos siitä teille kaikille ihanille ystäville! :)

Twinflower, pahoittelut menkoista! :( Voin ihan täysin allekirjoittaa tuon saman, että yritys jakaantuu aika selvästi kahteen aikakauteen: ennen km:a ja sen jälkeen. Kyllä se kokemus vaan jättää paitsi pelon siitä, että jäikö se plussa ainoaks mun kohdalla tai jos uudelleen plussaankin, käykö seuraavalla kerralla samalla tavalla. Eikä se stressikään siitä ainakaan vähentynyt ole. Mutta ei tässä auta kuin porskuttaa eteenpäin ja uskoa vaan tulevaisuuteen! Omat mielialat kyllä heittelee ihan hetkessä äärilaidasta toiseen. Välillä on niin hyvä ja luottavainen olo ja seuraavassa hetkessä rämmin jossain tosi syvällä. Höh!

Saipolle erityistsempit! Pitkä taival on teilläkin jo takana! Toivottavasti taival täällä päättyy kohta ja pääset jatkamaan taivalta tonne odottajien puolelle! :hug:

Milk@lle piti minunkin kommentoida noista ovislimoista. Mulla ainakin greippimehun litkiminen auttaa tosi paljon limojen tarkkailuun. Sen myötä limoja tulee paljon runsaammin ja silloin koostumustakin on tietty helpompi tutkia. Mulla oviksen tienoilla lima muuttuu ihan läpinäkyväks ja tosi venyväks. Se vertaus kanamunan valkuaiseen toimii ainakin mun kohdalla! Sitä limaa riittää yleensä 3-4 päivää ja sit kun tikku hymyilee, lima muuttuu normaaliks valkkariks ja samalla vähenee huomattavasti.

Itsellä on tällä hetkellä taas meneillään kausi, että usko tähän hommaan on tosi koetuksella. Jotenkin ei osaa edes kuvitella, että me sitä plussaa uudestaan saataisiin saati että se pysyisi tällä kertaa loppuun asti :(
 
Saippo, olen syönyt tyroksiinia 3,5 vuotta. Siitä asti kun yritys on alkanut eli syksystä 2010 TSH-arvot ovat pysytelleet viitearvojen sisällä (0,3-4,5 mU/l).
Joskus kysyin sisätautilääkäriltä, että pitääkö paikkaansa se, että jos haluaa raskautua pitää olla TSH alle 2 (vai oliko se alle 1) ja vastaus kuului, että EI.
Kävin marraskuussa kontrollitestissä ja TSH 1,9. Puhelimessa juttelin saman lääkärin kanssa ja tämä kysyi, mikä on vointi. Vastasin, että vointi ok mutta edelleenkään ei tullut lasta vaikka yli 2 vuotta on yritetty. Lääkäri nosti siksi annostusta.
Ja minulle sanottiin aikaisemmin, että heti kun raskaus on selvillä pitää käydä labrassa tarkistamassa arvot.
Nyt on edessä lääkärinvaihto ja olen siksi pyytänyt sairauskertomusta. Jäin ihmettelemään mystistä S-TPOAb -arvoa, josta lääkäri ei puhunut mitään ja joka on tällä hetkellä 244 kU/l (viitearvo<35). Se on ilmeisesti vasta-aine mutta miksi se on niin koholla? Ja mitä sille pitää tehdä. Ei kai mitään kun lääkäri ei puhunut siitä ollenkaan.
 
Mulla kans tuntuu tällä hetkellä jotenkin tosi kaukaiselta ajatukselta, että sen plussan saisi testiin. Ihan hirveän pitkä aika siitä kun kroppa toimi normaalisti ja se oli edes teoriassa mahdollista. Ja tosiaan jos plussaisi vielä joskus, pelottaa että taas se menee kesken, en haluaisi millään enää kokea sitä kaikkea uudestaan :/ Blaah, vähän masentaa tämä yrittäminen nyt, olenkin keskittynyt muihin asioihin, laitellut joulua ja viettänyt aikaa ystävien kanssa :) Lisäksi toteutin pitkään suunnittelemani asian ja otin oman kummilapsen Keniasta World Visionin kautta :) :)

Plussatuulia kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Moips!
Tänään siis kp 34/28, varmaan se olis kipitettävä apteekkiin tänään. Jos ostais illaks ja aamuks testin. Nega edelleen pelottaa, ja jos vielä nega tulee niin pakko se on uskoa.

Välillä on ollut menkkatuntemuksia hetkellisesti(useampana päivänä), mitään ei ole vielä tullut. Lämmöt aleni myös tänään, enteilisikö kuukautisia?
Sais vaan tulla jos on tullakseen, pääsis uutta ovista etsiskelemään.
 
haave_ilija, peukut pystyssä sulle! :)

Kirpukka, oon kuullu/lukenu tosta greippimehun juomisesta. Se vaan on musta ihan järkyttävän pahaa, siksi en oo ajatellu ainakaan vielä aloittaa.. Miten paljon sitä pitäis juoda päivässä?

hiisi-78, toi kummilapsijuttu kuulostaa tosi hyvältä! Oon välillä itseki miettiny, mut mulla on Suomessaki 5 kummilasta, ajattelin, että pidän niistä huolta ensin... :)

Mulla on niin levoton olo, en jaksais nyt taas yhtään odottaa perjantaihin asti. Milloinkas sen raskaustestin voikaan aikaisintaan tehdä...? ;)
 
Ihanaa talvista maanantaita kaikille :heart:

Ja anteeksi, kun on aika hiljaista ollut täältä suunnalta.. :ashamed:
Lukemassa olen käynyt joka päivä, ja makustellut teijän muiden kirjoituksi ja ollu ihan kympillä jutuissa mukana, mutta mitään tekstiä ei sormet ole saanut aikaseksi naputella.. :(
Enkä nytkään lähde kaikkia juttuja erikseen kommentoimaan, kun niin paljon täällä on pölötetty, tulis muuten piiiitkä kirjoitus, mutta josko tästä eteenpäin olisi taas aktiivisempi =)

haave_ilija, olet kyllä löytänyt tiesi ihan oikeeseen ja parhaaseen porukkaan :heart:
Lämpimästi tervetuloa ja toivon sullekin lyhyttä visiittiä :flower:

Milk@, tuosta greippi mehusta, mä olen plussannut elämäni ekasta greippi kuurista =) Tosin, en sitten tiiä, et johtuko se mehusta, suuresta luotosta siihen että mehu plussan tuo vai ihan vaan oikeesta ajoituksesta.. :D Ja silloin join sitä Rybb & Decker:n (kirjoitettiinkohan se noin?) mehua, on vähän miedompaa kuin se Valion tuhti kama. Mutta molempiin totuin ja aamuin illoin vetäsin lasillisen :D
Testaamisesta en oikein tiedä, toiset aloittaa kait jo dpo 8->..

Pipsa79 oi ihanaa ihanaa ihanaa :heart: :heart: Onnea :heart:
Aina sitä plussaa kaikille toivoo, mutta se on aina ihan extra ihanaa, kun pitkän matkalaiset onnistuu =)

Syksy2010 Inssi tempit sinne, toivottavasti tammikuu on teidän plussa kuu :heart:

Saippo, ihanaa kuulla sustakin =) Kovasti plussa tuulosia puhaltelen sinne :heart:

(.) Täällä iloitaan talvesta, mutta muuten kärvistellään tylsien piinapäivien kanssa ja juu usko se on koetuksella täälläkin :( Mutta niin kauan pidetään lippu korkeella, kun täti ei tunkee kylään punainen tonttu puku yllään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Negahan sieltä tuli, ja vielä niin selkee et ei jätä tulkinnan varaa. Voi per... no menkkoja odotellessa.

Tuota greippimehua oon juonu tässä kierrossa ja alkuirvistelyjen jälkeen voin sanoa et se on itseasiassa hyvää, tuota valion greippimehua juon. Kaikki on pakko kokeilla mitä on joskus kehuttu :)
Voi miesparkaa, kyllä sääliks käy. Jostain olen myös lukenut, että kylmä parantais siittiöiden laatua tai jotain, ehdinkin jo miehelle ehdotella et jos ei tässä kierrossa tärppi käy, niin sitten kokeillaan miehelle kylmää suihkua.
Voitte arvata mitä vastas mies :), minä sitten marttyyrimaisesti oikeen suutuin et mitä kaikkee joutuu itse tekemään ja syyllistin et toinen ei oo ollenkaa mukana projektissa, lopulta mies vaan tokaisi et joo sitten :)
Oon huomannu et mielialat vaihtelee tosi paljon ja saatan oikeesti suutahtaa mitä ihmeellisimmistä asioista. Onneks pystytään jälkeenpäin nauraa niille.
Mut silti joskus sääliks käy, en oo ihan helppo ihminen muutenkaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@

Yhteistyössä