*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Hyvä päätös Mandala! On tosiaan fiksua tässä vaiheessa jo tutkaista onko kaikki kunnossa vaikka sitten jatkaisikin ihan kotikonstein eteenpäin.

Ikävä kuulla Nima että ekasta ICSI:stä ei tärppiä käynyt :hug: Mutta hienoa jos saitte jotain pakkaseen saakka!

Onnittelut Sanjalle sinne taustalle :heart: Ihana plussa-aalto meillä täällä käynnissä!

(.) Täällä nyt sitten se toka inssi on nyt tehty! Ja meillä oli kuin olikin kaksi follia jaksanut kasvaa sinne yli 20mm kokoon joten nyt pitäisi olla tuplamahikset! Sain vielä hinguttua tukilääkkeeksi lugesteronit :D Meillä on lääkärin kanssa vähän eri laskentatapa luteaalivaiheesta. Lääkärin mielestä se on riittävä kun menkat alkoi 12pv edellisen inssin jälkeen. Mun laskentatavalla tiputtelu alkoi DPO10 ja menkat DPO11 (ovis kun oli vasta inssiä seuraavana päivänä).

Mä vanhenin taas vuodella viikonlopun aikana, joten mulle voisi päivittää tietoihin:

Tunafish-78.....34v......kp 22/19-34...........yk11....(2. inssi) PP0
 
Wautsiwau Tuna onnea hirmusti synttäreiden johdosta! Ja tsemppiä hirmusti piinaviikkoihin, kelaa jos niiden päätteeks ootkin kaksosista raskaana, TUPLAonni :D Ja tosi hyvä, että sait myös tukilääkkeitä tällä kertaa, eli ei lääkäri ihan liian jäärä onneksi ole :D
 
Mua ei kaksoset haittaisi yhtään! Kunhan nyt sais jotain edes aikaiseksi! Taas veljen tyttöystävä niin kadehdittavasti keekoili sen mahansa kanssa synttärikahveilla... :heart:
Nyt voisin ottaa sellasen kahden viikon nuijanukutuksen niin ei tarttis stressata ja kuumeilla itseään heikkopäiseksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Amanda77
Hei, olen Papsu ja olen kärttyinen & kärsimätön vauvakuumeilija.

Tämähän oli siis ensimmäinen kierto Terolutien kanssa. Noh, kp 23 kunniaksi tiputtelu jatkuu nyt viidettä päivää. Eli käytännössä noista ei näytä kuitenkaan olevan mitään apua :(

Mitä teen? Testaanko vielä toisen kierron noita Teroja, jos ne vaikka silloin helppaisivatkin? Vai voiko ne auttaa ensi kierrossa vaikka niistä ei tässä olisikaan mitään apua? Soitanko lääkärille, että tuhdimpaa troppia kiitos? ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Tunalle isot peukutukset! Ja Mandalalle kans torstaita varten :)
 
Oioi hienoja plussia täällä on sadellut, onnea ja tarrasukkia kaikilla sylin täydeltä!! :heart:

Mandala, kiva että pääset gynelle, selviää sitten sekin, jos ei olekaan mitään vialla. Tai tosiaan pienellä buustauksella pääset eteenpäin. Luulen että sinne moni menee paaaljooon vähemmällä tiedolla kiertopäivistä, joten ei kannattane ainakaan sitä stressata!

Tunalle synttärionnittelut ja toivotaan kovasti että nyt onnistuis!!:flower:

Nima, harmi ettei tulosta tullut…:hug:

Papsu, hermoja täällä tarvitsisi aina itse kukin näiden temppuilujen kanssa. Kannattaa soittaa asiasta, niin voi saada hermot kuriin. Itsekään ei aina haluttaisi soitella joka asiasta, mutta pakkohan se on…

ON: Jospa se aurinko paistaisi risukasaankin. Viime viikolla käyty gynellä ja rohkaisevia tuloksia sieltä. Eli tsh oli tippunut alle kahteen, jei!!=) Lähtötilanne siis 4, 45. Lisäksi ultrassa näkyi 20 mm folli, että tod.näköisesti oviskin tapahtui sen jälkeen (ja kohtuullisesti hyödynnettykin). En kyllä saanu liuskoilla kiinni eikä muitakaan oireita oikeastaan, mutta kai tuolla koolla pitäisi ovis tulla?? Vai voiko folli olla tyhjä? Anyway, pitkästä aikaa tuntuu että olis mahiksiakin kun kystatkin on poissa ja ultrassa ei tosiaan näkynyt mitään erikoista. Tällä viikolla pitäisi käydä s-prog testi, että varmistellaan ovista ja vielä prolaktiini uudestaan. En tiedä, onko tuolla prolaktiinilla miten suuri merkitys jos on välillä ollut himpun verran viitearvojen yläpuolella. Tosin ne testit taisi olla ilman kunnon ohjeita, joten sekin voi vaikuttaa.
Niin ja mies sai lähetteen simppatestiin. Tosin gynekin oli sitä mieltä, että mussa on se vika ollut. Huono puoli tuossa on se, että meiltä joutuu testiin menemään 150 km päähän. Ei kuulemma tehdä enää lähempänä noita testauksia, eli ei voi kotona hommailla :whistle:. Mies meinasi, että odotellaan vähän aikaa ja meikäläisellähän oli herneet nenässä.:mad: Viisasta tosin, koska olisi loma eikä tarvitsisi ottaa vapaata, muttakun… Tuli kuitenkin siihen tulokseen, että jos käydään muutenkin tuolla kaupungissa, niin käydään samalla jos vaan saa aikaa.:heart:

Eli näillä mennään eteenpäin, en haluaisi olla taas hirmuisen toiveikas, mutta väkisin jänskättää jo nyt. Katsotaan sitten reilun viikon päästä, tumpsahdetaanko kovasti takaisin maan kamaralle.:O
 
Tunafish Tsemppiä piinaviikoille, ne tuntuu aina yhtä pitkiltä... :)

Mulla on nyt labra-aika varattu hormonitesteihin ja huomenna soittelen lapsettomuusklinikalle. Olen jo aiemmin saanut lähetteen noihin testeihin gynekologilta, joten ajattelin nyt käydä otattamassa kun kierto on sopivassa vaiheessa. Ei tarvitse sitten klinikalla odottaa yhtä kiertoa testeihin päästäkseen.

Millä perusteella Mandala muuten valitsit tuon graviditaksen? Itse olen päätymässä väestöliittoon ihan vaan sen sijainnin takia...
 
Mandalalle tsemppiä tutkimuksiin! Pidän kovasti peukkuja sille, että kaikki olisi kunnossa tai että löytyy helppo ratkaisu. Luulen, että joka tapauksessa ainakin omaa mieltä helpottaisi tietää. Tossa aikasemminhan taisin uhkailla (jos en täällä niin muualla), että passitan miehen ja itseni tutkimuksiin, jos ei 3kk tärppää. Hätähousu siis.

Tunalle pidän kovasti peukkuja! Koita jaksaa piinaviikkojen yli. Ne tuntuu uskomattoman pitkiltä.

Demuli ja Anncherie tsemppiä testeihin!

Mä teen huomenna aamulla CB:n digitestin. Jos se on positiivinen - sitten mut saa siirtää plussanneisiin. Tänä aamuna tein kyllä viimeisen Pregcheck-liuskani ja kyllä siihän testiajalla tuli viiva - tosin edelleenkin haalan punainen (ei siis läheskään kontrolliviivan vahvuinen). Mutta joka päivä viiva on aavistuksen kuitenkin vahvistunut :heart:.
 
CB:n digi sanoo, että "Raskaana 2-3" :). Nyt saa siirtää plussanneisiin ja laittaa vaikka tämän päivän. Toivottavasti tämä tila jatkuu loppuun saakka.

Kiitos kaikille teille ihanille tuesta, tsemppauksista ja onnitteluista!! Seuraan vielä varmaan jonkin aikaa teidän kuulumisia. Luulen, että jään tonne plussaneiden taustalle vain hengailemaan ja yritän nyt ottaa lunkisti.

Hurrrrjasti plussatuulia tänne puhallan ++++++++++++++ !!
 
Tiistai 28.2.2012



Anncherie........31v.......kp 4/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Mandala..........32v.......kp 7/23-35..........yk15
Vissyliini..........30v......kp 7/27-36...........yk3
Tatja..............35v.......kp 14/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......30v......kp 14/28-41...........yk16
Demuli............32v......kp 20/29-32...........yk16
Avonlea..........35v.......kp 20/27-29...........yk8
Neitipippuri.......31v.....kp 23/31-49...........yk8.....(Gonal-F)
Tunafish-78.....34v.......kp 23/19-34...........yk11....(2. inssi)...pp1
Papsu.............30v......kp 24/24-33...........yk11
Jocelyn...........30v......kp 25/30.................yk1.....(km)
Tirpu..............33v......kp 25/27-31...........yk4
Sakara...........35v......kp 29/32................yk 8....(1km)....Dpo10
SL..................30v.....kp 31/30-48..........yk8.....(1*clomi)
pipsa79............32v....kp 32/28-47..........yk10.....Dpo13
Lila79.............32v......kp 67/28-30..........yk2




Taustalla:
NettA79
Ginger
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Mirtsu81..........30v.......yk2.........plussa 28.2.
Sanja...............32v......yk8.........plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Ihanaa Mirtsu :heart: Ihanaista masunkasvatteluaikaa sulle! Ootko jo neuvolaan soittanut? Ootko aatellut mennä varhaisultraan?

Kuulostaa tosiaan sille Demuli että kevätaurinko on löytänyt sun risukasan! Mahtavaa että noi kilppariarvot on korjaantuneet noin hienosti ja tuo follitilannekin kuulosti hyvälle! Toivotaan että ovulaatio on tosiaan tapahtunut ja teidän pupuilutkin osuneet nappiin. On tosiaan hankalaa asustella yli tunnin matkan päässä klinikalta kun sitten ei voi kotona "hoitaa hommaa", meillä sama tilanne : /

Anncherielle kans peukutan hyviä tutkimustuloksia! Tai ennemmin varmaan jotain selitystä haluaisitte tilanteelle. Kerrohan sitten kokemuksia sieltä Väestöliitoltakin! Tällä palstalla jostain syystä tosi moni valinnut tuon Graviditaksen joten kiva kuulla kokemuksia muualtakin. Onko sulla mitään tutkimuksia tehty aikaisemmin? Aattelin kun sulla noita keskenmenoja on jo noin monta. Oon ymmärtänyt että johonkin kromosomitutkimuksiin tms. olisi mahdollista päästä julkisellakin tuossa vaiheessa.

(.) Luulin tän tuplaovulaation kipuilevan enemmän mutta aika kivutonta ollut. Alkaa jo huolestuttaa että irtoaako sieltä mitään? No tätä asiaa on varmaan aika turha murehtia koska sille ei mitään pysty tekemään :D Pakko varmaan varmuuden vuoksi kellistää mies tänään sängynpohjalle :p
 
Mirtsu ihana digin tulos :heart:! Terveisiä sinne masunkasvattajien pinoon :)

Anncherie ihan lähinnä lääkärin työkokemuksen ja hyvien käyttäjäkokemuksien perusteella valitsin. Ja matkaakin töistä kertyy lähinnä pari metropysäkkiä niin pystyy reissaa hyvin :) Toinen olisi ollut Felicitas kun ne pari lääkäriä siellä on ollut kehittämässä Suomessa näitä rankempia hedelmöityshoitoja ja kai saaneet Suomen ensimmäisen ivf-lapsen aikaseksi :) Mutta tuo Graviditas tuntui ihan hyvältä vaihtoehdolta kaiken kuulemani perusteella.
Ja tosiaan kiva kuulla myös Väestöliiton käyntikokemuksista. Mietin sitäkin, mutta rahallisesti se ei vaikuttanut olevan juuri yhtään halvempi kuin tuo Graviditas, joten pysyin ensimmäisessä valinnassa :)
Toivotaan, että teillä lähtisi tilanne purkautumaan ja selkiytymään tuolla lääkärikäynnillä ja pienellä avustuksella tärppikin löytyisi!

Tuna otitko pregnylin kuitenkin, että muniksen/munisten irtoaminen olisi varmuudella tapahtunut? Musta kyllä tuntuu, että vaikka muuten oonkin aika oviskivuton, niin kyllä eri kiertojen välillä vaihtelee ne pienetkin tuntemukset. Olis niiiin helppoo jos ois selvät oviskivut niin ei tarvitsis arvioida ovispäivää aina siihen plussapäivän jälkeiselle päivälle kun ei se niin välttämättä ole.

Demuli kuulostaapa hyvältä näin kevään alkupuolen kunniaksi, että kilpparit ja follit voi hyvin! Nyt vaan mielenrauhaa piinailuun :)

Mitäs Pipsalle ja Sakaralle kuuluu? Ootteko jo testaillut :D
 
Dodiid, nyt on lääkärille kilautettu. Kuulemma yhden kierron perusteella ei voida nähdä onko hoidolla jotain vaikutusta, eli ensi kierrossa jatketaan teroilla. Plaah.

Eilen tuli kyllä vastaan koko yritysajan isoin "meltdown". Olen pystynyt olemaan yrittämisen kanssa suht rennosti. Kuukautisten alkaminen ei ole varsinaisesti ollut kriisin paikka, lähinnä jatkuva tuhruttelu on ärsyttänyt. Itse yrittämisestä en ole puhunut kuin yhdelle tutulle. No, nyt tämä tuttavakin päätti aloittaa miehensä kanssa yrityksen ja jättivät pillerit pois marraskuussa. Kuinka ollakaan, sain eilen kuulla, että siellä odotetaan vauvaa.

Olen ihan hirveä ihminen, mutta kyllä koko loppuilta meni katkerana vollottaessa. Toki olen heidän puolestaan iloinen ja tiedän, ettei heidän onnensa ja vauvansa ole meiltä pois, mutta silti. Luojan kiitos kuulin sähköisiä kanavia pitkin, olisipa ollut hirmu noloa aloittaa kriiseily hänen edessään. Nyt pystyy käyttäytymään suht täyspäisesti kun seuraavan kerran nähdään. Ärsyttää tämä oma kurja kroppa, muut onnistuu tuosta vaan parissa kuukaudessa, mutta itse ei hyvällä eikä pahalla edes vuodessa. Prkl.
 
Papsu kyllä täällä varmasti ihan jokainen osaa samaistua tuohon fiilikseen ja siitä aina ajoittain puhutaankin. On se kyllä hanurista, ei sille mitään voi. Ekan kerran kun sen tunteen kokee niin sitä kyllä vähän säikähtää itsekin, mutta on sen pakko olla luonnollista kun niin moni tuntee joskus samalla tavalla :)

Joskus tuossa syksyllä oli hetkiä kun omat ajatukset meni vaan samaa ympyrää "mikse ne, miksi ei me" "eikö tämä ikinä onnistu" "miksi ei onnistu" mutta ihan systemaattisesti on pakko ollu sulkea ne pois taka-alalle, ja olenkin ollut paljon mukavammilla fiiliksillä. On ikään kuin ollut pakko katkaista ajatukset siitä pelosta, että jos ei vaikka koskaan onnistutakaan. Se tunne on karmaiseva jos sille antaa pikkusormen. Täälläkin palstalla olen lukenut kohtaloista kun KAIKKI hoidot on käyty läpi ilman tulosta eikä mitään kokeiltavaa enää ole. Se pelottaa aivan järkyttävän paljon mutta en vaan pysty ajattelemaan sitä yhtään, ei vähääkään ainakaan vielä kun ei tarvitse.

Se mikä vielä tuntuu vähän nihkeältä on kun ne frendit ketkä on raskautunut tässämeidän yritysaikana on jo saaneet myös ne lapset ja me vaan vielä 'yritellään'. Mutta kyllä mekin ihan varmasti, uskon ja pakotan itseni uskomaan :)
 
Kovasti samoissa tunnelmissa ollaan varmasti kaikki käyty Papsu :hug: Se tuntuu niin epäreilulta että joillakin raskaaksitulo onnistuu niin helposti. Ja samalla se oma epäonnistuminen harmittaa ja jopa pelottaa. Mulla se pahin "meltdown" oli viime syksynä pikkuveljen ja tyttöystävänsä yllärinä tulleet vauvauutiset. Mä olin ainakin viikon ihan shokissa ja olin vahvasti sitä mieltä että meille tarkoitettu vauva meni nyt väärään osoitteeseen. Ihan järkyttäviä ajatuksia ja tunteita tuli käytyä läpi. Itkin ja ulvoin ekan vuorokauden ympäri ja töissä piti käydä vessassa välillä itkemässä. Tuli tosiaan käytyä siellä pohjalla. Nyt jo oon aika sujut tämän asian kanssa kun puoli vuotta saanut totutella ajatukseen...
Uskon että tämä olisi sata kertaa helpompaa kun edes etukäteen tietäisi koska se meidän vuoro on. Vaikka se olisi vasta 5 vuoden kuluttua mutta se varmuus siitä että joskus vielä onnistuu. Mutta mehän onnistutaan! Ja vielä tosi pian! Eiks niin!? :D

Ootko Mandala menossä myös tuolle KR:lle? Huomasin että Graviditakselle oli tullut naislääkärikin. Huvitti oikein eilen kun toi lääkäri oli ainakin alussa aika sellanen asiallinen ja nyt tuntuu että herjaa lentää jo puolin ja toisin vaikka kuinka paljon! Eilenkin käski miestä hoitamaan inssin aikana sen romanttisen puolen (eli pitämään mua kädestä) kun hän hoitaa tätä teknistä osuutta siellä alakerrassa :D
Pistin tosiaan sunnuntaiaamuna Pregnyliä ja inssissä eilen aamulla köllöttivät kaikki follit paikoillaan. Viimeksi sain tosi vahvoja ovistuntemuksia just sillon 36h kuluttua Pregnylistä, mutta nyt ei kyllä ole ollut mitään tuntemuksia. Ellei ole sitten tapahtunut yöllä ja en ole herännyt. Lämmöt on kyllä pikkasen jo koholla...
 
Oon menossa KR:lle myös, valitsin niistä Gravin vaihtoehdoista puhtaasti kokemuksen perusteella. Mietinkin millainen hahmo hän on. Itse tykkään rennoista ja huumorintajuisista ihmisistä ja läpänheittäjistä just :) Toivottavasti löydetään yhteinen sävel heti koska on paljon helpompaa maata kaverin edessä jalat levällään jos voi vaik sitte ees heittää läppää :D
Ainoo mitä mietin on, että jos toimenpiteisiin joutuu jos hän kerran ei tukilääkityksiin 'usko', joutuu kyllä vääntää kättä sitte :D jos just inssiin/ivf:ään joutuu niin mä haluun joka ikisen dropin mitä kukaan on ikinä keksinyt niissä hommissa käyttää :D
 
Tuna en ole vielä soittanut neuvolaan. Kaippa sinne kohta pitää soitella, kunhan tässä oikeasti sisäistää tilanteen. Varhaisultraa olen kyllä harkinnut, mutta en ole vielä päättänyt. Olishan se kiva tietää mahdollisimman pian, onko siellä masussa oikeasti joku.
 
Heipparallaa! Ja paljon onnea Sanja ja Mirtsu! :heart:

Täällä on nyt muutto ohi, ja pääsin jälleen netin äärelle. :) Gonalia pistelen edelleen. Nyt vihdoin 75 IU annoksella. Ja tänään ultrassa viimein köllötteli vasemalla (taas!) 15mm munis. Nyt pistin vielä tänään Gonalia sekä huomenna, ja torstaina sitten Pregnylin. Inssiin ei tällä kertaa päästä, kun viikonloppu tulee.

Miehellä on taas reissu viikonloppuna, mutta onneksi pe-aamuna ennätetään varhain pupuilla. Periaatteessahan tuon päivää ennen -ajoituksen pitäisi riittää. Mutta en nyt kauheasti jaksa muutenkaan tässä kierrossa stressata, kun näyttää nyt venyvän niin paljon. Mullahan on se luteaalivaihekin 15-16 päivää... Eli vielä hetkeen ei seuraavassa kierrossa olla.

Kyselin muuten, Tunafish, siitä follien "rupsahtamisesta". :D Kuulemma näissä avustetuissa kierroissa munasolun ikää ei lasketa kierron alusta, kun se alkaa kehittyä ja kasvaa vasta myöhemmin. Mutta tiedä sitten näistä... :confused:
Onnea teille tuplafolleista! Olen ihan varma, että teillä tässä kierrossa tärppää! :whistle:

Nyt on sitten eka julkisen kierto pikkuhiljaa pulkassa. Enää S-PROG-koe ensi viikolla. Ihan ok oli lopulta kokemuskena, vika lääkäri oli jopa tosi kiva. =) Lääkkeisiin meni taas melkein 400 euroa, joten lääkekaton pitäisi olla varmaan kohta täynnä.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset myötätunnosta :)

Eiköhän tämä tästä taas. Itse asiassa tapasin tänään piiiitkästä aikaa vanhan ystävän. Ei oltu oltu muutamaan kuukauteen yhteyksissä ja kappas - hänen laskettuun aikaansa oli 3 viikkoa. Mutta olin reipas enkä vollottanut tai hysterisoinut :D Voin vain kuvitella Tunan fiiliksiä syksyllä :hug:

Taidan muutenkin olla aikamoinen pessimisti luonteeltani, joten tuollainen Mandalankin tekemä asennemuutos olisi kyllä enemmän kuin paikallaan. Tai siis Mandala ei varmaan ole pessimisti, mutta mulle tekisi kyllä hyvää muutenkin kuin vauvojen suhteen :D

Omanapailun takia on jäänyt onnittelematta Mirtsua - sydämelliset onnittelut sinne!
 
Keskiviikko 29.2.2012

Hauskaa karkauspäivää!



Anncherie........31v.......kp 5/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Mandala..........32v.......kp 8/23-35..........yk15
Vissyliini..........30v.......kp 8/27-36...........yk3
Tatja..............35v......kp 15/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......30v......kp 15/28-41...........yk16
Demuli............32v.......kp 21/29-32...........yk16
Avonlea..........35v.......kp 21/27-29...........yk8
Neitipippuri.......31v......kp 24/31-49...........yk8.....(Gonal-F)
Tunafish-78.....34v.......kp 24/19-34...........yk11....(2. inssi)...pp2
Papsu.............30v......kp 25/24-33...........yk11
Jocelyn...........30v......kp 26/30.................yk1.....(km)
Tirpu..............33v......kp 26/27-31...........yk4
Sakara...........35v......kp 30/32................yk 8....(1km)....Dpo11
SL..................30v.....kp 32/30-48..........yk8.....(1*clomi)
pipsa79............32v....kp 33/28-47..........yk10.....Dpo14
Lila79.............32v......kp 68/28-30..........yk2




Taustalla:
NettA79
Ginger
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Mirtsu81..........30v.......yk2.........plussa 28.2.
Sanja...............32v......yk8.........plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Laitanpa tännekin kun en muista lukeneeni meitin pinosta tätä vielä, tuolta toisesta pinosta iski silmään.
Eli Gelée Royale: Artikkeli

Taidanpa pistää tilaukseen. On se luonto vaan ihmeellinen asia, niin paljon kaikkea hurjan siistiä sieltä löytyy ja vielä paljon mistä ei edes tiedetä!
 
Voi hitsi mun kanssa, päätin, etten nyt hätiköi ja testaile etukäteen, mutta minkäs sitä itelleen mahtaa! :mad: Oireet vaan on taas niin vahvan tuntuiset, että oli pakko testata. No negahan sieltä pärähti, tänään on päivä dpo12, eikä menkatkaan vielä myöhässä. Oireina on ollut kovat selkä- vatsa- ja pääkivut sekä naama näppylöillä, kiva, kun näyttää teiniltä! :(

Pitäiskö haamun kurkkia jo noilla päivillä, vai mitä?
 
Heippa kaikille täältä taustailijalta ja ONNEA ihan hirmuisesti plussanneille!!!! <3 IHania uutisia tullut, mahtava plussa aalto onkin mennyt sitten viimeisen kirjoitukseni.

Ja tervetuloa uusille!!!!

Täälläkin on piinapäivät menossa, en oo uskaltanut testata, nyt on menossa siis dpo 12. Mulla pitäis oviksen perusteella menkat alkaa nyt tulevana viikonloppuna. Joitain oireita ehkä on, ehkä ei, oon yrittänyt olla niiden kanssa ihan coolisti ja kyttäilemättä. Ainoa vahva oire, mikä puuttuu ja mikä oli viime kesän raskautumisessa se vahva merkki, on rintojen arkuus. Ei minkäänlaista. Toisaalta taas, oon alkanut lämpöillä, kolmena viime päivänä 36.9-37.1 asteen välillä ja en koe muutoin olevani kipeä. Tai sitten joku flunssapöpö yrittää tulla.

Tsemppiä kaikille, sekä piinailijoille että hoitojen ja tutkimuksien kanssa painiskeleville!!!
 

Yhteistyössä