*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Syksy kyllä varmasti näkyy ultrassa jo perjantaina jos huomenna rv6! Mulla näkyi alkio ja syke 5+6, tosi hyvä ultra kylläkin, mutta tuskin ne kovin huonoja on muuallakaan! Ja ainakin näkee sitten sen, että onko se kohdussa! Tsemppiä!

Voi tätä tuskaa ja piinaa..... :( Tää ei nyt taas tajuu näitä olotiloja... Menkkamainen juilinta lisääntynyt päivän mittaan (tällä juilinnalla luulisi tätin tulevan vuorokauden sisällä). Ja olen jostais syystä saanut käydä pissalla parin tunnin välein. Palelemaan alkoi myös taas ja lämpö oli noussut jälleen 37,3 lukemaan. Ruokaa ei ole tehnyt edelleenkään mieli. Pakotin itseni syömään ja jokainen suupala meinasi tarttua nieluun kiinni. Sain kuitenkin syötyä, mutta siitä tuli paha olo. :x Suussa on myös paha maku. Siivota olen yrittänyt, mutta ei millään jaksais nyt.. Taitaa johtua jännittämisestä ja stressaamisesta taas kaikki. Meikäläisen tuurilla stressaan itseltäni menkatkin myöhästymään.... Meinaan joskus nuoruudessa kun pelkäsin olevani raskaana menkat myöhästy parilla viikolla....:stick:

Pipsa ja Syksy onnittelut ihanasta kissanpennusta!! Kissalapset on maailman suloisin asia :heart:.

Syksy mä oon hirveen pahoillani sun tilanteesta! Tuollainen tietämättömyys on pahinta. Pidän kuitenkin peukkuja sille, että asiat olisi loppujen lopuksi hyvin (eli olisit oikeasti raskaana).

Mandala mäkin edelleen mietin, että ootkohan kuitenkin raskaana.

Hirmuisesti tsemppiä ja plussapuhureita hoidoissa oleville ja hoitohin meneville! Olen huono kommentoimaan teidän juttuja (kun en hoidoista hirveesti tiedä), vaikka mielenkiinnolla luenkin niitä.

Vissyliini sulla on samaa piinaa kuin mullakin. Tänä aamuna tein kylläkin negatiivisen raskaustestin. Mut dpo:t on vasta 8 (tai jotain), joten ei voi siitäkään olla varma. Tänään on kp24/34. Samat tuntemukset on edelleen. Aamulla alaselän lihakset olivat niin jumissa, että ei meinannut saada kenkiä jalkaan. Tissien kipu on kyllä vähäisempi kuin eilen. Uusi oire tänään (mikä voi toki liittyä johonkin aivan muuhun) on ollut huimaus ja pahoinvointi sekä oikeassa nivusessa kipu. En ole vieläkää pystynyt syömään päivällistä vaikka yleensä tähän aikaan on huutava nälkä. Ties vaikka on joku mahatauti niinkuin Tunallakin (jolle pahoittelut tietysti taudista ja pikaista paranemista).

On tää yhtä arvailua... Mä yritän nyt pistää jäitä hattuun ja elää normaalia elämää. Testaan seuraavaksi aikaisintaan sunnuntaina tai ensi viikolla jos oikein rautahermoilen.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti ++++++++++++!

• Tykkää
Reactions: Vissyliini
Kiitos Mirtsu81... ihanaa kun saa vertaistukea :hug:Mä päätin nyt että jos ei aamulla pikkupöksyissä punerra niin tikkuun pissaan.. kaipa tuo jo haamua näyttäis jos siellä jotain on. Ja jos tulee nega niin mieli saa huokaista ja antaa tätille mahdollisuuden tulla. :D Niin siinä kävi silloin nuorenakin että kun viimein kahden viikon menkkaodottelun jälkeen rohkenin testin tehdä ja negan sain niin ei menny kuin puoli päivää kun menkat alko. Ja sama muuten sattui viime kierrossa :D :D

Hei taas ihunaiset! Mun oli pakko tulla taas avautumaan. Anteeksi kauheasti!! Ei tarvitse millään tavoin kommentoida. Pakko vaan päästä avautumaan, kun en viitsi miehen toiveita vielä turhaan herättää. Laitoin tossa aikasemmin uudeksi oireeksi kivun nivusessa. No, se kipu itseassa heijastuu jalkaankin. Luin tossa raskausoireketjussa jollakin muullakin olleen sellaista plussakierrossa. Nyt taisin löytää syynkin. Nimittäin sen puolen nivusen imusoluke on hieman suurentunut! Englanninkielisiä googlaamalla löysin, että jollakin tämä on liittynyt alkuraskauteen ja gynekologilla oire varmistunut. (On aika tavallinen oire myös ovulaatiossa ilmeisesti) Voi herran pieksut tätä elämää! Jos nyt tulee negaa, niin en kehtaa enää ikinä ladella yhtään muka-oiretta tänne. Pahoittelut jo etukäteen.

Kiitokset vastauksista Mandala ja Tunafish! Nyt oon taas vähän viisaampi :)
Juu niin kai se on että jokainen saa rehellisesti kertoa fiiliksistään... Ihanaa että on tällaisia palstoja olemassa!
Mirtsu, minä ainakin ymmärrän sinua hirveen hyvin, toivotaan että se nivuskipu lupailisi raskautta.
Syksylle hirveästi voimia, ja plussatuulia matkaan! Se on piinaavaa kerrassaan odotella tuloksia ja testeihin pääsyä.
Vissyliinille myöskin pistetään vielä peukut pystyyn että ei tulis menkkoja vaan iso plussa!

Täällä ei mitään uutta auringon alla, tylsää odottelua vaan.. Mietinkin että jos se ovis onkin tullut ja mennyt, niin ei ole ainakaan havaittavia oireita että olis tärpännyt, ekasta raskaudesta tärähti tissit kipeiksi heti oletetun oviksen jälkeen. Mutta eihän ne välttämättä aina samalla lailla mee, toinen raskaus saattaa olla ihan erilainen ja tuntua eri tavalla. Plaah.

Mutta ihanaa että on jo keskiviikko, kohtahan onkin jo viikonloppu!! :D

Keskiviikko 22.2.2012

Vissyliini..........30v.......kp 1/27-36...........yk3
Tatja..............35v.......kp 8/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......30v......kp 8/28-41...........yk16
Demuli............32v.....kp 14/29-32...........yk16
Avonlea..........35v......kp 14/27-29...........yk8
Neitipippuri.......31v....kp 17/31-49...........yk8.....(Gonal-F)
Tunafish-78.....33v......kp 17/19-34...........yk11....(2. inssi)
Papsu.............30v......kp 18/24-33...........yk11
Jocelyn...........30v......kp 19/30.................yk1.....(km)
Tirpu..............33v......kp 19/27-31...........yk4
Sakara...........35v......kp 23/32................yk 8....(1km)....Dpo4
Mirtsu81..........30v.....kp 25/34...............yk2.....Dpo9
SL..................30v.....kp 25/30-48..........yk8.....(1*clomi)
pipsa79............32v....kp 26/28-47..........yk10.....Dpo7
Mandala..........32v......kp 29/23-35..........yk14.....Dpo13
Anncherie.......31v......kp 30/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Lila79.............32v......kp 61/28-30..........yk2
NettA79..........32v......kp 76/30-36..........yk?
Ginger.............35v.....kp 79/??...............yk25.... (1kkm)

Taustalla:
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Sanja
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän

plussanneet

-2012-

Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.

Viimeksi muokattu:
Lupaavia oireita on siellä Mirtsulla ja Vissyliinillä! Ja hei tää on just se oikea paikka missä saa spekuloida niitä oikeita tai mielikuvituksen tuottamia oireita! En minäkään kehtaa niistä miehelle kertoa joten mieluummin tänne niistä avaudun:D Toivotaan että molemmilla olis oireet just sitä ihteään :heart:

Syksy olet ajatuksissa :hug: Toivottavasti pian selviää mistä on kyse!

Eipä tarvinnu tuhlata testiä... menkkajuilinnat on nyt ihan sitä ihtiään. Joten voin todeta että mun ovis epäily tärähti just oikeaan paikkaan... no nyt on jo heti helpompi seurata seuraava kierto ;) eli tämä päivä kp27/36 dpo 14 voidaan muuttaa kp1/27-36 yk3

No höh Vissyliini :hug: Mutta tosiaan jatkossa helppo seurata tuota ovista! Eikun vaan ajatukset ja tähtäin uuteen kiertoon!

(.) Menin sit liittymään tuonne FitFarmin Lite -ohjelmaan :D Kävin eilen huvikseen vaa'alla (tietty toiveikkaana että tää mun kuukauden kestänyt kuntoilu olis tuonut tulosta) mutta paskanmarjat! Paino oli pompsahtanut ainakin 2kg ylöspäin! En mä kyllä kauheesti ole syömisiä vahtinutkaan, mutta luulis että yli 3000kcal extraliikunnat viikossa olis päinvastoin laihduttanut mua sen pari kiloa. Jospa toi ruokaohjelma tois vähän suunnanmuutosta tähän painokehitykseen... Jotain nimittäin tarttis niin sanotusti tehrä että ne IVF-ovet meille syksyllä aukenis jos siihen on tarvetta! Voin kertoa että parikymppiä pitäis saada pois :headwall:
Huomenna sit taas käydään katsastamassa follitilannetta! Kyllä nyt on alavatsalla tuntunut jo painetta ja kipristelyä kun oon tuikkinut kahtena päivänä tota 225iu annosta. Vielä tänään tarttis yksi sellanen satsi nahan alle tökätä ja sit vaan toivoa parasta huomisaamulle! Olispa meillä jo perjataina inssi, niin mieskin saisi viikonloppuna ottaa vähän hapanta synttäreiden kunniaksi...

Tunafish-78 voisin vaikka vannoa että olet lihasmassaa saanut tuon 2kg.n verran... Kuntoilulla on semmoinen vaikutus... No sehän tarkoittaa sitä että suurempi lihasmassa edesauttaa rasvan palamista ja ehkäpä se painokin siitä lähtee hilautumaan alaspäin. Oletkos testannut mittanauhalla?? Mulla itsellä mittauskohteena on lantio, vyötärö, hauis ja reisi. Ja tässä on kuntoiltu kaks kuukautta oikein urakalla... paino ei ole tippunut nyt kuin pari kiloa, mutta senttejä lähtenyt noista neljästä mittauspisteestä yhteensä huimat 10,5... Joten monesti tuo mittanauha on luotettavampi keino tarkkailla hoikistumista :)

Tunafish Toivotaan, että follit on mallikelpoisia :) Muistaakseni kilon pudottaminen vastaa n. 6000-7000kcal eli liikunnalla ei yksistään ihmeisiin pysty. Tärkeämpää laihduttamisen kannalta on ruokavalio, mutta mieluusti tietenkin molemmat yhdessä. Tsempiä painonpudotukseen!

Kiitos sydämellisesti kaikille tsempeistä.
Tein uuden raskaustestin ja tuli puhdas nega joten eiköhän se ollut siinä.

Kerroin ystävälle tilanteesta ja se sanoi, että "se johtui varmaan siitä kun kävit avannossa".
Kävin tosiaan reilu pari viikkoa sitten pulahtamassa avantoon... mutta olin vedessä max 5 sekuntia :( Ja sauna ei todellakaan ollut kovin kuuma. Ei se kai siitä voi johtua? :O

Syksy en kyllä voi millään kuvitella, että avantouinti voisi keskeyttää alkaneen raskauden!! :O Kyllä mun mielestä jos on mennäkseen kesken niin se vaan menee kesken, niinkin inhottavaa kun se on. Joudutko menemään tarkastukseen jossain vaiheessa vielä, että kohtu on tyhjä? lämmin :hug: joka tapauksessa!

Tuna ei vitsi tiedän niin tunteen, oon nyt ite kans käynyt eri ryhmätunneilla paljon enemmän kuin vähään aikaan, mutta paino se vaan keikkuu ihan samoissa. Ärsyttävää perhana :D En itekään ole täysin kattonut mitä syönyt, mutta en myöskään syö mitenkään isoja määriä päivittäin. Viikonloppuisin kyllä tulee viiniä nautiskeltua sen verran, että voi olla että sekin tekee? ja sitte tietty jos lihasta olisi saanut myös vähä haalittua enemmän kun tehostanut liikuntaa tavallisen salipuskemisen lisäksi :)

Täällä taitaa sellanen onnenkantamoinen nyt tapahtua, kivuista päätellen, ett ne perkeleen menkat nyt vihdoin sitte alkaa! Hyytymiä ei vielä mutta kivut ja jonkin verran jo vuodon alkua, että tästä toivottavasti nyt varmasti alkaa uusi kierto ja puhtaalta pöydältä. Lisää ovistestejä tilattu varastoonkin jo valmiiks! Mietin, että pitäiskö sitä greippimehua sittenkin taas ostaa kun limat ei olleet mitenkään mahtavat viime pari täysin poppakonstitonta kiertoa.

Lääkäriin menen sitten mitä luultavammin lähempänä oviksen ajankohtaa niin saisi mahdollisimman suuren hyödyn siitä käynnistä.

Mirtsulle malttia ja hermoja testailuun, otapas uudestaan dpo10 niin voipi jo haamu kurkkia :)

SL
Mandala mulla lääkäri sanoi, että se ensimmäinen tuhrupäivä lasketaan jo ensimmäiseksi kiertopäiväksi, koska vuoto oli niin epämääräistä.

Syksylle TSEMPPIIII!!! Voi hurja sentään noita lääkäreitä. HIENOA, että pääset perjantaina vastaanotolle ultraan ja alkaa tulla nopeammin selvyyttä ja mielen rauhaa tuohon tilanteeseesi. Mä niiiiiiiiin toivon parasta :heart: :)

).( Saas nähdä mitä asiaa lääkärilläni on huomenna mulle, kun haluaa soittaa ja keskustella mun hoidosta... Voi KÄÄÄK! Pelottaa iha perkuleesti, että mun prolaktiiniarvossa on ollut jotain todella pielessä jne... Mullahan oli koholla, tais olla 539) se ensimmäinen arvo.. ja toinen arvo otettiin noin 3 viikkoa sitten. Pelottaa!

Pahoittelut Syksy :hug:. Olisin niin toivonut sulle toisin. En minäkään usko, että avantouinnilla on mitään tekemistä asian kanssa.

Voi Vissyliini. Kurjaa, että se täti sieltä kuitenkin tuli. Tsemppiä ja onnea uuteen kiertoon! Se on mukava tunne, kun ovulaation bongaus onnistuu. Mullakin on yksi sellainen kokemus takana =).

Mun oireet on tänään hieman rauhoittuneet. Rinnat on edelleen kipeät ja turpeat ja tänään väsytti ihan hirmuisesti. Mutta tuo väsymys ei ole normaalista poikkeavaa. Mulla on enää yksi Pregcheck-liuska kotona. En tiedä viitsinkö "uhrata" sitä enää tähän aikaiseen testailuun. Voi olla, että pidän alkuperäisestä suunnitelmasta kiinni, ja testaan vasta viikonloppuna. Halpojahan noi testit on toisaalta, joten miksikä ei. En mä sitä testaamista kuitenkaan koe millään tavoin rankaksi.

Mä pohdin tänään hieman sitä, kun noi miehet ei välttämättä ymmärrä tätä jatkuvaa oireiden kyttäämistä ja testailua. Mutta loppujen loppuksi kyseessähän on oma kroppa ja siinä tosi iso muutos. Ei kai se ole mikään ihme, jos haluaa olla kokoajan ajan hermoilla siitä, mitä omassa kehossa tapahtuu ja milloin siihen joku (toivottukin) vieras pesiytyy.

SL Toivottavasti ei mitään ihan kovin radikaalia uutista ollut lääkärillä!

Mirtsulle täällä peukutetaan että kaksi viivaa ilmestyisi siihen tikkuun!

Ja Syksylle vieläkin kovasti tsemppejä! Mun ymmärtääkseni siihen raskauden jatkumiseen ei itse pysty vaikuttamaan niin negatiivisella kuin positiivisellakaan tavalla, joten ihan turhaan sitä avantouintia ja saunomista epäilet :hug:

Mandala Mä nyt päätin jatkaa kuntoilua hyvään alkuun päästyäni ja tän kuukauden kokeilukauden jälkeen jatkan sitten ihan vakijäsenenä tuolla salilla. Mä aattelin lopettaa ton vaa'an kyttäämisen! Mulla menee oikeesti taas vaan motivaatio. Kyllä se paino sieltä joskus lähtee putoamaan kun alan sitä rahkaa ja raejuustoa puputtaa tuon GFG:n ohjeen mukaan ja jatkan kuntoilua :D

(.) Folliultrassa käyty ja ei perhana sentään! Kyllä se isäntä nyt joutuu olemaan kuivin suin viikonloppuna sillä meidän inssi siirtyi maanantaille! Kaksi follia oli kokoluokkaa 15mm ja pari pienempää siinä sinnitteli vielä seurana. Mä jatkan siis piikitystä, sunnuntaiaamuna tökkään Pregnylin irrottamaan ja maanantaiaamuna inssi!

Täälläkin jännätään ja peukkuja pidetään Mirtsulle! Ja samaa mieltä olen kanssasi tuosta oman kropan tarkkailusta, se tässä varmaan onkin juuri se kaikkein jännin, kun ei oikeasti ole aikaisempaa kokemusta, niin kaikki on niin uutta ja outoa.
Ja Tunafishille kovasti tsemppiä ja tahdonvoimaa painonpudotukseen. Hiljaa hyvä tulee ja kropalle täytyy antaa aikaa tottua uuteen ruokavalioon, sitten ne kilotkin alkaa hupenemaan ihan huomaamatta. Hauskinta on huomata kun vaatteet alkaa löpöttämään päällä vaikkei muuten huomais että ois edes laihtunut.

Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on inssi?

Täällä taas jännitetään kovasti, vaikka yritän ottaa ihan iisisti tällä kertaa. Vatsaan koskee, jatkuva vessahätä, alaselkäkipua ja pahimpana räjähtäneen näköinen nenä täynnä pienen pieniä finnejä. |O

Jännittävää loppukuuta kaikille!

Inssillä tarkoitetaan inseminaatiota, eli toimenpidettä, jossa pestyt ja erotellut siittiöt ruiskutetaan kohtuun munasolun irtoamisen aikaan. Avitetaan siis vähän luontoäitiä.

Mun oli pakko tulla kommentoimaan noita oireita ja keskustelua niistä. Mullahan oli joka kierrossa jotakin oiretta. Milloin oli tissit tosi kipeet, milloin turvotti tai oli pahoinvointia tai mitä tahansa mitä voisi raskauden ensioireeksi laskea. Alkoi jo ihan ärsyttää jossakin vaiheessa, että keksinkö näitä vai miten voi olla, että oireita on, mutta mitään ei kropassa varsinaisesti tapahdu. Kuitenkin kun nyt sitten lopulta plussasin, oli oireet aika varmat ja aivan erilaiset kuin mitä aiemmin oli ollut. Eli jotenkin sitä kuitenkin tiesin, että nyt mun on pakko olla oikeasti raskaana. En tiedä mistä se johtuu tai että mistä johtui se, että oireita joka kuukausi muka tunsin. Yritinkö hakemalla hakea niitä vai mitä, mutta näin mun kohdalla kävi. En väitä, että kaikilla menisi näin. Iso osa raskaana olevista ei oireile varmaan millään lailla. Mutta itselläni kohdalla selkeästi erotin, että nyt on oikeita oireita.

Voi miten toivoisinkaan sydämestäni, että vaikkapa jo heti huomenna uusi plussa-aalto pyyhkäisisi pinon ylitse ja toisi meille toisen samanlaisen tai vaikka vähän isommankin pinon plussia! Voimia jokaiselle ja positiivista mieltä! :heart:

Täällä pidetään kovasti peukkuja jännäilijöille!

Ultrakuulumisia sen verran, että näkyi se, mitä piti, eli sikiöpussi oikeassa paikassa. Alkiokaikua ei vielä näkynyt eikä sykettä. Viikkoja vasta siis 5+3. Kaksi viikkoa joudun vielä jännittämään sitä oikeaa varhaisultraa. Kovin ovat munasarjat isot vielä punktion jäljiltä, mikä varmaan osin selittää näitä kovia menkkakipuja. Digitesti näytti tänään Raskaana 3+, kuten pitikin, joten hcg vaikuttaa hyvältä. Nyt vain toivotaan, että sikiöpussin sisällä on joku pieni tekemässä pesää ja kaikki menee hyvin loppuun saakka. Mitään oireita mulla ei edelleenkään ole.

Mirtsu81 Minä mietin kanssa täällä, että uskaltaisiko tehdä testin viikonloppuna. Ovulaatiosta on nyt 8-10 päivää, menkkojen oletan alkavan aikaisintaan maanantaina. Oireet on samanlaisia kuin yleensäkin ovulaation jälkeen. Vahva tunne raskaudesta on, mutta samanlainen tunne on ollut aiemminkin ja testi kuitenkin nega : /

Perjantai 24.2.2012

Mandala..........32v.......kp 3/23-35..........yk15
Vissyliini..........30v......kp 3/27-36...........yk3
Tatja..............35v.......kp 10/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......30v......kp 10/28-41...........yk16
Demuli............32v.....kp 16/29-32...........yk16
Avonlea..........35v......kp 16/27-29...........yk8
Neitipippuri.......31v....kp 19/31-49...........yk8.....(Gonal-F)
Tunafish-78.....33v......kp 19/19-34...........yk11....(2. inssi)
Papsu.............30v......kp 20/24-33...........yk11
Jocelyn...........30v......kp 21/30.................yk1.....(km)
Tirpu..............33v......kp 21/27-31...........yk4
Sakara...........35v......kp 25/32................yk 8....(1km)....Dpo6
Mirtsu81..........30v.....kp 27/34...............yk2.....Dp11
SL..................30v.....kp 27/30-48..........yk8.....(1*clomi)
pipsa79............32v....kp 28/28-47..........yk10.....Dpo9
Anncherie.......31v......kp 32/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Lila79.............32v......kp 63/28-30..........yk2
NettA79..........32v......kp 78/30-36..........yk?
Ginger.............35v.....kp 81/??...............yk25.... (1kkm)

Taustalla:
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Sanja
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän

plussanneet

-2012-

Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.

Tirpun, Mirtsun ja Anncherien testituloksia jännnäilen täällä, toivottavasti plussa-aalto jatkuu!

Mä nyt laitoin ton uuden kierron alkamaan siitä milloin alkoi menkkakivut ja ehkä vähän runsaampi punaruskeavuoto, sitä ennenhän oli niitä selkeitä pelkkiä tuhrupäiviä 7kpl.. eli yhteensä nyt tämä on jo kymmenes päivä kaiken kaikkiaan.
Ainakin nyt tän tiputtelun odotan ennen lääkäriajanvarauksia, kyllä varmaan jotain lääkettä sieltä tulisi matkaan tämän kierron perusteella, mutta yritän kyllä kysellä, että mitä voi tehdä kun kuitenkin tämä on ensimmäinen tälläinen kierto.

No tänään on kaverin synttärit, joissa ei ainakaan tarvitse pidätellä pätkän vertaa, muutenkin aika hulivilimeininkiä luvassa, ihan hyvä vaan :D

Yhteistyössä