*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

SL
Mukavaa viikonloppua kaikille! :)


).( Lääkärini soitteli tosiaan eilen ja ihan hän halusi vain käydä läpi nyt tulevat suunnitelmat. On kyllä ihana lääkäri, tykkään hänestä kovasti :) Sitten kysyin siitä prolaktiinista, ja hän sanoi, että hän olisi siitä asiasta keskustellut kanssani sitten sen folliultran yhteydessä, mutta hän kertoi, että prolaktiiniarvoni on edelleen lievästi koholla. Makroprolaktiini-kokeessa inaktiivisten prolaktiinien arvo oli 66%, mikä on kuulema lääkärini mukaan hyvä löydös, eikä vaadi nyt mitään toimenpiteitä, mutta näitä arvoja tulee seurata. Onko kellään mitään käsitystä tai tietoa tuosta makroprolaktiinista. Googlettelin asiaa, mutta minulle ei nyt valaistunut yhtään se, että onko tuo löydäs nyt tosiaan hyvä asia vai pitäisikö tuossa makroproklatiini löydäksessä olla parempikin tulos tuon inaktiivisen suhteen?
Lääkärini sanoi kyllä, ettei tämän asian takia tarvitse yöuniaan menettää, mutta mietityttämään se jäi.
 
Kontrollissa käyty ja kohtu on tyhjä. Kaavintaa ei onneksi tarvita eikä mitään lääkkeitä. Munasarjoissakaan mitään näkynyt onneksi.
Tiistaina meen verikokeisiin vaikka ei tässä mitään epäilystä enää ole. Vuotokin on loppunut melkein kokonaan.
Me ei tässä kierrossa yritetä, lääkäri suositteli, että jättäisi tämän kierron väliin niin että keho ehtii kunnolla palautua. Muutenkin musta ei tunnu siltä, että haluaisi heti yrittää, koko tunteiden kirjo käyty läpi viidessä päivässä, nyt tekee mieli unohtaa koko asia vähäksi aikaa. Eli yk16 siirtyy ensi kiertoon.
Nyt on oikeastaan helpottunut olo kun ei tarvi enää miettiä missä mennään.

Tuun silti lueskelemaan välillä teidän juttuja tässäkin kierrossa, niin ei tarvi siirtää taustalle.
Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille!
 
joku_raja varmasti siellä ensi kerran jo joku asukas näkyy :) Ja hyvä, että on oikeassa paikassa. Itse leikattuna pelkäsin kohdunulkoista just eniten.

syksy harmillista :( Mutta olit onneksi jo ehtinyt varautua pahimpaan, ettei ultralöydös tullut yllärinä. Ikävää se kuitenkin silti on :( Tsemppiä ja tosiaan ehkä hyvä vähän aikaa tasoitella myös päänuppia, aika kovilla oletkin ollut.

Mäkin sanoisin vielä noista oireista, että mulla taas ei ollu kiinnittymisvuodon lisäksi mitään muuta oiretta, joka olis ollu jotenki erilaista nega-kiertoihin verrattuna, tissitkin alkoi kunnolla kipeytyä vasta muutama päivä plussan jälkeen. Eli mä olen kyllä sitä mieltä, että ainut varma oire on kyllä tosiaan se, ettei menkkoja kuulu. Voivathan toki jotkut varmaan jotenkin "aistia" sen, että on jotain erilailla, mutta sitten on näitä meikäläisiä, joilla mikään ei ollut erilailla ja se on käsittääkseni aika yleistä. Jos olisin tiennyt, ettei raskaus siinä vaiheessa todennäköisesti tunnu juuri miltään, en olisi haaskannut aikaani niin paljon aiemmin niiden oireiden kyttäilyyn ja niiden perusteella toivomiseen..

Anncherie varmasti uskallat tehdä testin jo viikonloppuna, pregcheck näyttäisi varmaan ainakin jo haamulaista dpo10 paikkeilla! :)
 
Anncherie testaa ihmeessä! Mut älä sitten pety negoihin. Mä nimittäin testasin eilen (dpo10) negan, mut arvaatkaapas mitä - nyt iltapäivällä tuli parin tunnin pissasta haamu!! Siis sellainen vaalean punertava viiva, mikä näkyy hämärässäkin. Apuuuva!! Mä olin kyllä melkoisen varma, että nää oireet ei voi olla mitään muuta. Pari edellistä päivää olen nukkunut päikkäreistä suoraan yöunille ja tänään jatkuvaa "repäisykipuilua" kohdussa ja munasarjoissa. Ja tissit on ihan hirrrmu kipeet (mut ei nännit). Huomenna aamulla testaan taas...jne. kunnes raskaus on varmaa tai ei ole. Katotaan, jos mä saan väkerrettyä jonkun kuvan tänne. Voiko tuollainen haamu nyt johtua mistään muusta kuin raskaudesta?

muoks: mä laitoin pari (huonoa kuvaa) tonne kuvia plussatesteistä palstalle, sit vahingossa suljin ikkunan, joten en jaksa tähän nyt sitä hailuraa siirtää. Laitetaan tuoreempaa tänne sitten, jos on jotain näytettävää.
 
Viimeksi muokattu:
Mirtsu, onnea jo varovasti :) Katoin kuvan ja kyllä se selkeä haamu on, toivottavasti vahvistuu siitä!! Mitä testejä nuo ovat? En oo ennen nähnytkään, ite käytin apteekin clearbluen viikkonäytöllistä kun edellisen plussasin.

Syksylle halit, ainakin tietää nyt missä mennään.. ymmärrän myös tuon helpotuksen tunteen, itsekin koin helpotusta km:n jälkeen kun varmistui että ollaan tosiaan nollapisteessä taas. Tsemppiä kovasti!

Täällä ollaan tosiaan lähtöpisteessä edelleen, tuntuu ettei mitään oikeasti ole tapahtunut ja odottelen vain kuukautisia.. Huoh.. Muistan kyllä toisaalta sen kierron kun oli tärpännyt, olo oli just samanlainen ainoana tissien kipeytyminen eri tavalla kuin yleensä. Mut muuten oli hiljaisempaa kun normikierrossa eli ei ollu niin kovia menkkakipuja. Itse en jaksa alkaa miettimään oireiden erilaisuutta tai että onko niitä nyt enemmän vai vähemmän, siihen kun ei oikeasti voi luottaa ennenkuin menkat on oikeasti jääneet pois. Joten, hiljaa odotellaan :) Voimia kaikille tasapuolisesti!!

Mites Anncherie, joko oot testannut?

Hyvää viikonloppua toivoo Jocelyn :wave:
 
Huiii Mirtsu!! aikas hienoa! Ja nyt vaan kovasti viivalle vahvistumisia!!

Tulipa mieleeni tässä eräs dokumentti, jossa tutkittiin naisen orgasmia ja sen yhteyttä lisääntymiseen.
Dokumentin mukaan orgasmilla on kuin onkin erityisen tärkeä tehtävä suvun jatkumisen kannalta. Orgasmi saa aikaan sekä mielihyvähormonien että myös oksitosiinihormonin erittymistä elimistössä. Tämä aiheuttaa kohtuun mikrosupistuksia, joiden omanlaisensa rytmi saa aikaiseksi kohtuun eräänlaisen alipaineen, joka "imee" siemennesteen emättimestä kohtuun ja supistukset edelleen työntävät siemennesteen kohti munanjohtimia.

Jotenpa kaikki rakkaat piinailija ystäväiseni, toivotan jokaiselle supernautinnollisia ja orgasmirikkaita pupuiluhetkiä uusiin yrityksiin!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Mirtsulle varovaiset onnittelut, toivottavasti viiva vahvenee!

Itse testasin aamulla ja negaa näytti :| Dpo on tosin se 10-12, joten täytynee vielä tehdä uusi testi. Ensin täytyy tosin käydä ostamassa niitä testejä, joten testaus menee luultavasti tiistaihin.
 
Jocelyn noi testit on Prismassa ja Cittarissa myytäviä Pregcheck-raskaustestiliuskoja. Ne on tosi halpoja (jotain 3-4e/2 liuskaa), joten sopii tällaiseen aikaseen himotestailuun. Ensi viikolla käyn kyllä hakemassa sellaisen CB:n digitaalisen, jos tämä ei alkuunsa nyt tyssähdä. Mä kyl niin toivon, että pysyisi matkassa :'(. Mulla on vielä 2 liuskaa, joten su ja ma testaan niillä. Sitten alkaa päivätkin olla sellaiset, että virallisestikin pitäisi Clear Bluen testin näyttää oikein ("jopa 2 päivää ennen kuukautisten alkamista").

Anncherie älä vielä luovuta! Mulla tosiaan näytti dpo 10 vielä täydellistä negatiivista.
 
Ei taida tarvita testejä tähän kiertoon, vuoto alkoi nyt iltapäivällä :( Ei ole ennen alkaneet menkat näin aikaisin, aina on mennyt se 14 päivää ovulaatiosta. Tosin mun hormonit taitaa muutenkin olla hieman rempallaan pco:n takia. Ensi viikolla sitten labraan verikokeisiin niin saa selville ainakin nuo hormonitasot.
 
Lauantai 25.2.2012



Anncherie........31v.......kp 1/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Mandala..........32v.......kp 4/23-35..........yk15
Vissyliini..........30v.......kp 4/27-36...........yk3
Tatja..............35v......kp 11/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......30v......kp 11/28-41...........yk16
Demuli............32v......kp 17/29-32...........yk16
Avonlea..........35v.......kp 17/27-29...........yk8
Neitipippuri.......31v.....kp 20/31-49...........yk8.....(Gonal-F)
Tunafish-78.....33v......kp 20/19-34...........yk11....(2. inssi)
Papsu.............30v......kp 21/24-33...........yk11
Jocelyn...........30v......kp 22/30.................yk1.....(km)
Tirpu..............33v......kp 22/27-31...........yk4
Sakara...........35v......kp 26/32................yk 8....(1km)....Dpo7
Mirtsu81..........30v.....kp 28/34...............yk2.....Dp12
SL..................30v.....kp 28/30-48..........yk8.....(1*clomi)
pipsa79............32v....kp 29/28-47..........yk10.....Dpo10
Lila79.............32v......kp 64/28-30..........yk2
NettA79..........32v......kp 79/30-36..........yk?




Taustalla:
Ginger
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Sanja
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Anncherie lämmin :hug: mutta uuteen kiertoon vaan, eikö? :)

Mirtsu onhan tuo viiva ihan selvästi vahvistunut, joten nyt vain ihan järkyttävästi tarrasukkia sinne :heart: Ihanaa, että näyttäisi meidän plussa-aalto saavan aallon jatketta!

Minä se taas hörhöilen täällä kohta ihan uudella tasolla, oikeesti pidätte mua kohta jo ihan hulluna mutta kaikki keinot on kokeiltava jo tässä vaiheessa ja mun sisällä kuitenkin taitaa asua pieni hörhö, joten mikä ettei :D nimittäin se mun endo-kaveri (uusille tiedoksi, että lääkärikin antanut hänelle lapsettomuustuomion koska niin paha oli leikkauksestakin huolimatta) kuka ihan vahingossa tuli raskaaksi niin hänellä on intialainen ystävä (lapsuuden ystävänsä mies), joka on siis henkiparantaja. Tämä parantaja oli kuulemma meditoinut ystäväni puolesta vähän ennen kuin tämä tuli raskaaksi ja nyt olen itsekin tämän miehen tavannut. Ei siis mikään Ior Bokin tapainen hippishamaani, mutta en halua epäillä hänen parantajan kykyjä, koska haluan haluan uskoa :) Tämä "endo-kaveri" oli meistä puhunut hänelle ja mun pitäisi ottaa kohta yhteyttä ja katsoa hommaa eteenpäin. Täytyy sanoa, että kyllä tässä hommassa järki on, että ei tule ns. kovaa pudotusta vaikka ei onnistukaan, mutta tulee lämmin olo siitä kun on edes yrittänyt jotain erilaista. Ja tämä ystävänikin sanoi, että mun kannattaa mennä lääkäriin, koska edelleen tiputtelee, ja koska ne mahdolliset lääkkeet mitä siellä määrätään ei ole periaatteessa synteettisiä vaan ikään kuin avustusta ja lisäystä kehon omilla aineksilla. Näinhän se on ajateltava.

Kysymys kuuluukin teille ketkä lääkärillä olette käyneet kannattaako ehdottomasti odottaa, että tiputtelu loppuu ennen kuin lääkäriin kannattaa mennä? alkaa olla hieman kärsimätön fiilis vaan kun nyt on jo 11 päivää tiputellut/tuhrutellut, mutta en halua lääkäriin paukata vielä jos tiputtelun takia on esim turhaa ja että uusi käynti pitäisi tehdä melkein saman tien uudestaan.

Taas juttua riittää, mutta kaikesta höpötyksestä huolimatta toivotan kaikille ihanaa lauantaita :heart:
 
Ai niin lisäyksenä vielä se, että vaikka useat meistä tietää jo enemmän kuin tarpeeksi tästä koko prosessista ja raskaudesta yms niin silti aika hieno dokumentti löytyy Discovery kanavalta: Curiosity: how does life begin. Pakko sanoa, että se missä mua vaan ärsytti katsoa sitä Hiljaa Toivotut (jotenkin miten se oli tehty ehkä) niin tämän dokkarin lopussa mua vaan itketti. Hienosti - ja aika tieteellisesti - tehty. Ehkä antaa toivoakin siitä, että siinä tilanteessa joskus voi olla. Kivempi katsoa tällaista dokkaria, vaikka siellä takaraivossa on se pieni peikko siltikin siitä, että meille ei välttämättä ikinä sitä onnea suoda. Sitä ei vaan pysty ajattelemaan, en suostu!
 
Mandala kyllä mä oon ehdottomasti kaikkien poppaskonstien kannalla. Tässä kierossa oli käytössä greippimehu ja makoilu pupuilun jälkeen. Tässä maailmassa on paljon sellaista, mitä nykytiede ei osaa selittää eikä ymmärrä. Tuo intialainen henkiparantaja kuulostaa ihan huipulta!

Meillä ei tällä hetkellä näy Discovery, mutta katsoin eilen Avalta sellaista "Pieniä ihmeitä" sarjaa, jossa kuvataan vastasyntyneiden osastoa. Eilen olivat pääosassa pienet, huonokuntoiset keskoset. Apua, kun rupesi pelottaa. Taitaa olla huolia täynnä tämä tie...

Yksi huoli on ainakin tältä päivältä pois, kun testiin tuli taas astetta punertavampi viiva :heart:

Aijaa.com - 9644993.jpg

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!
 
Varovainen onnittelu Mirtsulle :heart: Lähetän rekkakuormallisen tarrasukkia sinne pikkuiselle että pitäisi kovasti kiinni! Kyllä siellä joku on pesäänsä rakentamassa edelleen, koska nuo sun viivat on vahvistuneet joka päivä (ei siis ainakaan vielä olisi mitään syytä epäillä kemiallista raskautta). Toivotaan että viiva jatkaa edelleen vahvistumista!
 
Pööppis
Tulin TOIVOTTAMAAN ONNEA JOKAISELLE VAUVAHAAVEEN TOTEUTUMISEEN :heart:
olette mielessä usein!!

Mulla synnytys tapahtuu ihan näillä näppylöillä. Tää on varmaan viimenen kerta kun jaksan kaks plussalla vierailla, olen tämän vuoden puolella niin vähän täällä käynyt ja kommentoinut, ei vaan jaksa.

Toivon kovasti,että seuraavan kerran kun käyn keväällä täällä vilkuilemassa, että moni teistä olisi jo odottajien puolella.


Mukavaa ja toivorikasta alkavaa kevättä murut
 
Maanantai 27.2.2012



Anncherie........31v.......kp 3/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Mandala..........32v.......kp 6/23-35..........yk15
Vissyliini..........30v......kp 6/27-36...........yk3
Tatja..............35v.......kp 13/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......30v......kp 13/28-41...........yk16
Demuli............32v......kp 19/29-32...........yk16
Avonlea..........35v.......kp 19/27-29...........yk8
Neitipippuri.......31v.....kp 22/31-49...........yk8.....(Gonal-F)
Tunafish-78.....34v......kp 22/19-34...........yk11....(2. inssi)...pp0
Papsu.............30v......kp 23/24-33...........yk11
Jocelyn...........30v......kp 24/30.................yk1.....(km)
Tirpu..............33v......kp 24/27-31...........yk4
Sakara...........35v......kp 28/32................yk 8....(1km)....Dpo9
Mirtsu81..........30v.....kp 30/34...............yk2.....Dp14
SL..................30v.....kp 30/30-48..........yk8.....(1*clomi)
pipsa79............32v....kp 31/28-47..........yk10.....Dpo12
Lila79.............32v......kp 66/28-30..........yk2
NettA79..........32v......kp 81/30-36..........yk?




Taustalla:
Ginger
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Sanja...............32v......yk8.........plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki ja terveisiä täältä taustalta! Koko ajan olen lukenut tätä palstaa, vaikka en olekaan osallistunut keskusteluun. Mahtava plussa-aalto, onnittelut teille :flower:

Meillä on nyt takana ensimmäinen ICSI julkisella (yhteensä kolmas) ja valitettavasti en vieläkään pääse liittymään plussanneiden joukkoon. Saimme sentään ensimmäistä kertaa jotain pakkaseenkin, joten jään taustalle PASseja odottamaan. Tsemppiä tytöt!

Ja Mandala sanon tämän kaikella rakkaudella: Nyt tutkimuksiin ja sassiin! Mies myös! On oikeasti parempi tietää, jos jotain on vialla, koska hoito voi olla hyvinkin helppo ja yksinkertainen ja sitten harmittaa, ettet mennyt jo aikaisemmin tutkimuksiin. Toivotaan parasta :)
 
Nima kiva kuulla sustakin, vaikka oisin tietysti eniten toivonut, että olisit plussauutisia täällä käynyt kertomassa! Tsemppiä tuleviin PAS:eihin ihan hirmusti :heart:

Ja kiitän todellakin (teitä kaikkia) patistamisesta ja neuvoista, koska nyt se sitten kävi: mulle on aika Graviditaksesta varattu torstaina aamupäivällä! :D kauhee ku alkoi jännittää saman tien kun puhelun lopetin :O Jotenkin tosi oudolta tuntuu mennä puhumaan jonkun kanssa näistä asioista ns. oikeilla nimillä. Ja niinku edellisellä perusgynekäynnillä tuntui, että se nainen piti mua jotenkin hössöttäjänä tai kahelina kun ovistikkujen kanssa pelaan; taisi olla näitä perus "älä stressaa niin kyllä se sieltä tulee"-tyyppejä.

Jos siellä nyt jotain selviää niin en kyllä voi antaa itseni pettyä (pahasti) siitä etten ole aiemmin mennyt, ihan vaan sen takia, että koko tämä vuosi mikä on takana on ollut aika opettavaista ja tunteet mennyt ainakin kerran ihan laidasta laitaan ja sinne tänne. Oppinut aika paljon itestä ja jopa kai vähän kasvanutkin siinä sivussa :)
Miestäkin vähän valmistelin jo, että lääkäri voi suositella hänen simppatestiään aika nopeastikin. Ja kuten niin moni muukin täällä niin myös minä toivon sydämeni pohjasta, että se osasto olisi kunnossa. Kyllä mä ronkkimiset ja lääkkeet yms kestän, mutta toivon simppojen olevan kunnossa :)

Nyt ei vaan sitten voi muuta kuin toivoa, että torstaihin mennessä ei olisi tullut ovista, koska tämän hullun kierron (eilen eka päivä kun ei enää ees tiputellut) jälkeen ei voi oikeasti olla varma mikä kp nyt on. Jos katsotaan siitä ekasta selvästä tuhrupäivästä niin tänään olisi jo kp12, mutta jos otetaan siitä kun punaruskea vuoto oli "runsaimmillaan" ja kun menkkakivut alkoi niin sitten on kp6.
Täytyy varmuuden vuoksi vaikka alkaa jo tikuttamaan tänään ku vähän ovislimaakin taisin bongata.
Jos käy niin, että ovis ehtii mennä jo ennen torstaita niin en kai mä siinä häviä muuten kuin rahallisesti kun joutuu sen verikokeet- ja follitilanteen tsekata uusiksi ennen seuraavaa ovista tms?
 

Yhteistyössä