*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Paljon Kiitoksia Mandala onnitteluista!

Kyllä mekin yhteensä reilut 20 yk tahkottiin menemään. Oli toki 2 tärppiä, mutta eipä nekään paljoa ole sit kuitenkaan lohduttanu, kun kuitenkaan loppuun asti ei voitu viedä kumpaistakaan..
Kyllä sitä mieluummin olis ollu ilman näitä tähdenlentoja, olishan se odotus aika aina ressittömämpää, ei olis sellasta keskenmenon pelkoa, kun nyt mitkä ne kaksi on aikaiseksi saanu..
Tai no pelko on ehkä aika voimakas sana. Olen kuitenkin sillä asenteella jälleen, että Herran haltuun, tuli mitä tuli, mutta nyt yritän mennä päivä kerrallaan, ja nauttia vaan tästä hetkestä =)

Ja nyt mulla on kyllä sellanen kutina perssiis, että kyllä tästäkin pinosta yks toisensa jälkeen alkaa siirtymään odottajien puolelle.. =)

Pakkohan mun sitten oli vielä asken hurauttaa apteekkiin ja ostaa se viikonäytöllinen digitesti ja vajaan 2 h pissan pidättelyn jälkeen testiin tuli teksti:

"Raskaana 2-3" :heart:
 
Moi

Onnea Rumor Plussasta :heart:

Täti kurvasi kylään ja on paha mieli :'( En tosin bongannut ovista tästä kierrosta, kai se oli sit se tilastollinen "tyhjä kierros" tällä kertaa, joten tiesin, että ei varmaankaan tästä kierrosta, mutta ... kummasti sitä aina vaan toivoo. Jos en ole kesällä raskaana, mennään tutkimuksiin, ei kai siinä auta enää toivomiset :(

Mutta plussatuulia muille.
 
Rumor Onnea hurjasti! :heart:

Kiinulle kanssa isot onnittelut plussasta! :heart:

Kiiriminna pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:
Tutkimukset ei omasta mielestäni ole olleet olleenkaan paha juttu, enemmän on tullut toivoa raskautumisesta vaikka meilläkään ei ole mitään yksittäistä selkeätä syytä miksi ei ole raskauksia näkynyt. Silti clomifen-tuki ja lääkärin optimistisuus on antanut uudenlaisia voimia jaksaa tätä pitkää taivalta. Toivottavasti teidän ei kuitenkaan tutkimuksiin asti tarvitsisi mennä vaan tärppi tulisi nopeasti!

Täällä on oltu peiton alla viimeiset neljä vuorokautta, vuosisadan flunssa kaatoi sänkyyn ja vasta tänään olen ensimmäisen kerran kuumeeton ja jotakuinkin tolpillani. Saa nähdä miten tämä on vaikuttanut munasolujen ja kohdun limakalvon kasvuun, en tiedä voiko sairastelu ja huonosti syöminen vaikuttaa moiseen. Tiistaina saan tietää tilanteen kun on kontrolliultran aika. Sitä odotellessa siis...
 
Viimeksi muokattu:
SL
Tsemppiä ja uutta nousua kaikille joita täti kaikesta huolimatta jälleen muisti !!!!

Ja ONNEA ja LUOTTAVAISTA MIELTÄ PLUSSANNEILLE!!!

Itse täällä nyt mietiskelen, että milloinkahan ne mun menkat oikein alkaa... En tajunnut kysyä ollenkaan lääkäriltä perjantaina kun puhelimessa keskustelimme tuota menkkojen alkamisasiaa, että olisiko mun pitänyt taas Teroluteilla aloittaa uusi kierto... huoh! Ärsyttää vaan jos kierto taas venyy ja paukkuu lähes 50päivää, niin venyy taas sitten uuden yrityskierron aloittaminenkin. Voihan nenä!!

Ronjaliina Missä yksityisellä kävitte lapsettomuusasioissa? Tosi hienosti ja nopeasti pääsitte julkiselle puolelle. Itsekin toivoisin kovin, että julkiselle pääsisin, mutta yksityisellä puolella lääkäri oli sitä mieltä, että mielellään katsottaisiin nämä Clomikierrot ja sitten lähete julkiselle.
 
Rumor Onnea plussasta !!!!

Tein eilen aamutestin digitaalisella ja se näytti raskaana 3+ en nyt sitte tiedä mikä rv on menossa, laskelmien mukaan 4+4 olo onnyt parempi kuin eilen kävin hiitämässä ja lenkillä unohdin kokoonaan et voisin olla raskaana..

Kiiriminna78 pahoittelut tädistä, toivottavasti bongaat oviksen ens kierrossa...


Miten ne tädit sais pysymään poissa, laitetaanko ne 9 kk lomalle jonneki kauas pois...
 
ONNEA Rumor! Ihana toi sun asenne "Herran haltuun". Pitäis varmaan itekkin ottaa mallia siitä. Mies kun jaksaa aina sanoa, että ei kannata murehtia sellaisia asioita, jotka ei oo totta ja joille ei voi itse mitään.

ONNEA myös Kiinu! Kyllä sun digitulos oikeestaan oli vähän aavistettavissakin.

Nyt vain molemmille vain tarrasukkia ja malttia mielelle!

Wandalle... Tuo sairastelu on niin tuttua! Kovasti paranemistsemppiä!

Pahoittelut tädistä Kiiriminnalle! Taidan itse seurata sinua perästä huomenna.

Perjantaina kun ensimmäiset tuhrut tulivat, tuli myös suru ja kyyneleet, mutta tänään kun vuotoa on ollut hitusen enemmän, ei oikein ole tuntunut enää miltään. En kuitenkaan ihan voi vielä sanoa, että tänään olisi kp1, joten jäädään odottelemaan huomista. Kovasti koitan pitää mielen positiivisena nyt ja jatkossakin. Käveltiin tänään miehen kanssa äänestämään. Takas tullessa kysyin mieheltä, että jännittääkkö häntä simppatestin tulos. Ei kuulemma jännitä. Lisäksi kysyin, että milloin hän veikkaisi mun olevan raskaana. Hänen mukaansa se tapahtuu jo helmikuun puoleen väliin mennessä. :D Että jälleen tämä miesten kova usko ja luottamus tulevaan on todistettu. Itse koitan olla realisti ja ajatella, että tässä kierrossa kun ei clomeja esim. voida käyttää (julkisella ekalla kerralla ne haluis nähä mut "luomuna"), joten uskoisin, että plussaa ei nyt nähdä. Vaikka eihän kukaan ole todennut, etteikö se luomunakin voisi onnistua. Pitää vaan yrittää ja on ihan mukava toisaalta myös nähdä, että hyppääkö ovulaatio nyt kahden clomi-kierron aikaistetun oviksen jälkeen taas myöhäiseksi. Jännittäviä juttuja tiedossa.

SL Kävin Koskiklinikalla. Lääkärinkin mielestä taisi olla hyvä, että hakeuduin jo hoitoon, koska heti ekalla käynnillä sain miehelle simppalähetteen, lähetteen myös julkiselle, clomi-reseptin myöskin sekä verikoelähetteen ovulaation testaamiseksi. Lääkäri itse ehdotti, että haluaisinko lähetteen julkiselle ja päätettiin siinä sitten yhdessä, että siitä ei haittaakaan ole, koska jonoa sinne voi olla jonkun verrankin. Kaveripariskunta jonotti sinne muistaakseni 7 vai 9 kk. Kaiken kaikkiaan siis yllätti tosi paljon, että saatiin julkisen aika näin nopeasti. Odotan käyntiä jännityksellä, vaikka oikeastaan myös innoissani. Enää pitäis keksiä, että mitä sanon töissä perusteeksi sille, että tulisin töihin 2 tuntia normaalia myöhemmin. Mä en ihan noin vain voi töistä pois olla. Yleensä poissaoloihin pitäisi hakea palkatonta vapaata. Pitäis varmaan pomolta kysyä, että voinko tehdä tunteja sisään jonain muuna ajankohtana vai palkattomanako käynti menee. Pitää varmaan huomenna alkaa selvitellä tätä...

Kauniita unia kaikille ja onnellisia unelmia uniin!
Pidetään unelmistamme kiinni, ei saa luovuttaa! :)
 
Maanantai 23.1.2012




Ronjaliina........30v......kp 1/24-32.........yk16.....(2*clomi)
Avonlea..........35v.......kp 9/27-29..........yk7
Joku_raja........29v......kp 10/27-29.........yv2......1. IVF
Wanda_81......30v.......kp 11/28-42.........yk16.....(2* clomi)
Demuli...........32v.......kp 12/29-32............yk 15
Syksy2010.......30v......kp 13/28-41..........yk15
Papsu.............30v......kp 14/24-33.........yk9
Tunafish-78.....33v......kp 16/19-34.........yk10.....( 1. inssi )
Tirpu..............33v..... kp 20/27-31..........yk3
Mandala..........32v.... .kp 25/23-35.........yk13......Dpo9
Neitipippuri.......31v... .kp 26/31-49.........yk7.....(Femar+menopur)....Dpo3
SL..................29v......kp 26/30-48...........yk8.....(Clomifen*1)
Punanuttu........32v......kp 28/24-28......... yk 5
pipsa79............32v.....kp 28/28-47..........yk9......Dpo9
Mirtsu81..........30v.... .kp 29/?.................yk 1.....Dpo11
Sintu74...........37v......kp 30/29.............(4*ivf) (1 tm).....Dpo16
Lila79.............32v......kp 31/28-30...........yk2
Jo..................30v......kp 33/37...............yk11..... (1km)
Sakara...........34v.......kp 33/?.................yk 7
Tatja..............35v.......kp 45/36-48.........yk16....(terolut tauko)
NettA79..........32v.......kp 46/30-36.........yk?
Ginger.............35v......kp 49/??..............yk25.... (1kkm)
Edyla...............32v.....kp 78/28...............yk1




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Kiinu...............33v........yk2.........plussa 22.1.
Rumor............35v........yk22.......plussa 22.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Kiiriminna :hug: tsemppiä uuteen nousuun ja kiertoon kuitenkin!

Sintu ei menetetä vielä toivoa! :hug:

Kiinu kerrotko minkä päivän lisään tuohon plussanneiden listalle sun kohdalle? ja onnea vielä hirmuisesti! :)

Mukavaa, että Ronjaliinan fiiliksetkin on paremmat jo :)

Itse saan nauttia ehkä ekaa kertaa pitkään aikaan suht rauhallisesta työviikosta, rauhallisia kiireettömiä aamuja ja pitää etäpäiviä kotona kissan poikain kanssa :heart: taidan vetää näistä tulevista päivistä energiaa itseeni oikein kaksin käsin!

Mukavaa uutta viikkoa kaikille!
 
Rumor, paljon onnea ja Kiinulle samoin vahvistuneesta viivasta ja digituloksesta! :flower:

Ronjaliinalle ja Kiiriminnalle tsempit uuteen yritykseen! :hug:

(.) Meillä on nyt huomenna sitten eka julkisen aika. Saas nähdä, mitä meidän tilanteesta toteavat. Yksityisen lekurin ohje olisi seuraavaan kiertoon jälleen aluksi Femarit, ja jos eivät tehoa tarpeeksi, niin Menopuria taas perään.

Mullakin tuli muuten nyt oviksen jälkeen uutena se nännien arkuus, mistä monet ovat täällä puhuneet. Ja se näyttää vieläkin jatkuvan. Eli ehkä nuo Menopurit sitten ovat hormonitoiminnalle tehokkaampia. Edelleen harmittaa se, että pupuilun ajoitus jäi niin viime tippaan, eli vasta kun munis oli jo irronnut. No, ainakin simpat olivat saaneet huilata sitä ennen 2,5 päivää, joten toivottavasti olivat iskussa, jos vain perille enää ennättivät.

Sinänsä olen joka tapauksessa tosi kiitollinen, että päästiin edes jollakin tasolla tässäkin kierrossa yrittämään, kun oli jo pelko, että munis ei kasvaisi ollenkaan. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Rumor
Oikein paljon onnea plussanneille! :)

).( Kävin tänään gynellä ja sain lähetteen verikokeisiin ja aukiolotutkimukseen. Mies sai lähetteen simppatesteihin. Niihin mennään, jos en tästä kierrosta raskaudu. Vähän alkoi jännittämään ajatus tuosta aukiolotutkimuksesta, mutta eiköhän se mene, jos se tarvitaan. Nyt on kyllä hyvä mieli siitä, että asioita aletaan tutkia, ei tarvi itsekseen murehtia onko kaikki kunnossa.

Ihanaa viikkoa naiset ja plussia jokaiselle!

-Avonlea-
 
  • Tykkää
Reactions: Rumor
Sintulle IIIIISOT tsempit! Positiivista ajattelua vain kehiin!

Eilen arvelin, että tänään ois KP1 ja niinhän tässä sitten kävikin. Olen vuotanut tänään kuin seula. Aivan valtoimenaan.

Tänään siis tällainen päivä:
Ronjaliina........30v......kp 1/24-32.........yk16....

Alkaa tuntua aika suurelta toi yk-luku jo..... Voivoi! Mutta ainakin sain tänään puhuttua mulle pari tuntia vapaata sitä TAYS:n keikkaa varten. Josko tää tästä taas...
 
Tuhannet kiitokset kaikille onnittelijoille!! :heart:

Kiinulle myöskin hurjasti onnea! :heart:.. aikas samoissa mennään=)

Munkin on kyllä vielä tällä vkolla yksi digitesti tehtävä ja katsottava, josko se sen 3+ antais.. Toivotaan.. :confused:

Mulle voisi laittaa tuohon plussa riville että:

Rumor......35v.....yk22.....plussa 22.1.2012

Oli pakko oikein laskee noi viralliset yk:t ja kyllähän niitä aika "mukavasti" on kertyny..

Plussan vahvistumista Sintulle!

Anteeksi tällanen oma napainen kirjottelu, mutta kun nyt vaan ajatukset on tossa omassa ja siinä kuinka se siitä sitten jossain vaiheessa (pitäkää peukkuja!) lähtee kasvamaan..

Ps. Joku on sanonu, että näkee ihan outoja unia, kun on raskaana.. Itellä vaikka ihan alussa vasta mennäänkin, on uniin eksyny jo Hannibal Lecter gynenä (ekassa ultrassa) ja Jukka Puotila salarakkaana.. Mitähän vielä..:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lila79 ja Sintu74
Onnea Kiinu ja Rumor - Sintu, kyllä sinäkin kuulut siihen joukkoon!!
Kiinu – mulla oli niin selvä tunne aikaisemmin siitä että sulla nappais tästä kierrosta!! Ihanaa olla oikeassa ;)

(.)Mulle voi siis laittaa kp3, yk3. Torstaina alkoi tuhruilu ja sitten tuli täti lopulta kylään lauantaina. Täytyy myöntää että vähän pillitin pettymystäni silloin...:ashamed:
Elättelin vielä viime viikolla toivoa että olis jotain mukavaakin tässä kuussa, kun jouduin taas tänään käymaan sydänlääkärillä kun pumpun toimintaa seurataan ja yritetään saada selville, onko jotain vialla. Ei sillä, ainoastaan hyvähän se on että tutkitaan, mutta olen tällä hetkellä kytkettynä EKG-kojeeseen, joten on tuplaärsyttävä olo kutisevista tarroista ja typeristä johdoista ja tädin vierailusta yhdistettynä....vessakäynnit ovat hieman työläitä tällä hetkellä. Mur.

Työkaverini tuli juttelemaan viime viikolla ihanan masunsa kanssa, eka lapsi tulossa (poika) ja laskettu aika huhtikuussa! Oli hän niin ihanan näköinen ja onnellisen oloinen että halusin itkeä onnesta hänen puolestaan ja toivosta että itselläkin olisi pian jo sellainen masuasukki!

Olemme vielä yrityksen alkuvaiheessa, mutta siltikin sitä miettii miksi ei onnistunut kun aika säännöllisesti pupuiltiin ja mielestäni oviksen (?) aikoihinkin – en ole tikutellut, joten en osaa sanoa varmaksi. Mies on sitä mieltä ettei meidän pitäisikään alkaa tikuttelemaan eikä muutenkaan hirveästi yliajattelemaan tätä, eli yritettäis rennosti, mutta se on niin vaikeaa!!
Siispä – älkää kertoko miehelle –tilasin niitä halpistesteja netistä ja ajattelin että ihan hissukseen kokeilen niitä ja katson mitä ne meinaa...jonkun laskelman mukaan mun pitäisi alkaa tikuttelemaan 31. päivä, nappaisko se sitten sellaisenkin joka tulis liian aikaisin (kun en tosiaan ole koskaan niitä kokeillut)? Itsestä tuntuu että olisin vähemman stressaantunut, jos tietäisin tapahtuuko tuolla mitään. :stick:
Jos on hyviä neuvoja niin kertokaa toki, te viisaammat!

Hyvää loppukiertoa ja plussatuulia kaikille ja plussanneille paljon tarrasukkia!!!
 
SL
Voi kuinka mälsäääää kun täti taas yllättänyt niin monet :( :hug:
Itsekin tässä odottelen, että milloin tällä kertaa alkaa.. Täytyy tosiaan ottaa 30.päivä puheeksi lääkärin käynnillä, että pitäisikö mun aloittaa taas Terot, että saadaan uusi kierto käyntiin.. toki 30.päivä mulla on menossa kp33, että Teroilla alkaisi sitten kuitenkin vasta joskus kp40 jälkeen. Nooh, ei nyt jaksais stressata.

Lila mä tiedän niin noi tunteet. Itse päätin alkaa ovista bongailee, ilman, että miehelle sitä sen kummemmin kerroin, kun mulla epäsäännölliset ja pitkät kierrot. Alkuun bongailin noin kiertopäivien mukaan, mutta nyt sitten viimeksi aloitin ihan kierron alussa menkkojen jälkeen. Päätin myös, että raaskin ostaa niitä ClearBluen digitestejä, niin ei jää arvailujen ja epätietoisuuden varaan, että tapahtuuko ovista vai ei. Lääkärinikin sanoi, että noille CB:n digitesteillä ainakin saa varman vastauksen ja helpottaa myös omaa tietoutta.
Tsemppiä Lila!

Ronjaliina mä kävin kanssa Koskiklinikalla alkuun, kun sain sieltä ne Terolutit ja oli silloin puhetta lääkärin kanssa Clomeistakin, mutta nyt kun syksyllä Terot ei auttaneet, niin päätin, että raaskin mennä kerralla sellaiseen paikkaan jossa ollaan perehtyneitä ja tutkittu lapsettomuutta, joten varasin ajan Ovumialle. Siellä nyt sitten ollaan alettu tutkimaan ja selvittelemään näitä asioita.
Mutta tosi hienoa, että pääsitte Taysille noin nopsaa!!! :) Jos tuo toinen Clomi-kierto ei auta meitä, niin sitten pyydän kyllä julkiselle puolelle lähetettä, koska hemmetin tyyristä tuolla Ovumiassa...
 
Lila79 kiva ku joku aavisti mun tärpin, mä ite odotin jo seuraavaa kiertoa ku oireita ei ollu ja sekstailtiin vain kerran oviksen aikaan.... Suosittelen oviksen tikuttelua ja vähän aikaisemmin vaik kp9 mun ovis oli aikaisemmin ku olis pitäny olla.. Yk 1 en tikuttanut ovista joten en tienny ovuloinko ollenkaaan ja milloin, silloin yritettiin kovasti mut menkat tuli ja masensi ja itketti... Ei muuta ku tikuttelemaan :)
 
Heipparallaa taasen! Täällä on kovasti kirjoiteltu ja iloisesti taas plussailtukin! Onnea Rumor :heart: Ja onnea hienosta digituloksesta Kiinu :heart:

Sintulle täältäkin kovasti tsemppiä ja tikkuun punaviivoja toivon :heart:

Mahtista Neitipippuri että kuiteskin sulla se loppukiri tuotti tulosta! Nyt vaan kovasti toivotaan että pupuilut osuivat kohdalleen. Onko sulla NKL:lla se julkisen aika? Miten muuten sait lähetteen julkiselle. Saitko sen jo ennen Graviditasta vai pyysitkö sieltä?

Tiedän kyllä Lila että toi tuska alkuvaiheessa on melkein vielä pahempi kun plussaa ei ilmesty. Sit tässä ajan kanssa siihen turtuu vaikka kurjaa se tädin paikalle kurvaaminen aina on.
Toivottavasti sulla ei pumpussa mitään vikaa ole! Onko sulla rytmihäiriöitä ollut tms.? Mulla on joskus ollut sellaisia, mutta ovat kuulemma harmittomia kun esiintyvät vain levossa.
Ja suosittelen salatestailua :D Meillä mies on sellanen stressi-Erkki, että jos kertoisin sille että nyt on ovis ja nyt tehdään meille vauva, niin eihän se raukka pystyis suorituspaineilta mihinkään. Salaa on täälläkin tikkuun pissitty! Joskus onnistuneen tallettelun jälkeen oon sitten kertonut että testasimpa ennen pupuilua ovisplussan :D

Hienoa Avonlea että olette saaneet tutkimukset alkuun! Eikä aukiolotutkimusta kannata jännätä. Useimmille se on täysin kivuton ja kestääkin vaan pari minuuttia. Ja sen jälkeen on kuulemma hyvät mahdollisuudet plussata!

Voi harmi Ronjaliina :hug: Tsemppiä sulle kovasti uuteen kiertoon! Eka viikko on aina kierron alussa se kurjin...

Kateeksi käy nyt Mandala sun rennosta etätyöviikosta! Täällä on suoraan sanottuna helvetti irti (vaihdettiin käyttöjärjestelmä vuoden vaihteessa) ja kaikki on ihan pihalla. Jopa minä itse vaikka olin muutosprojektissa mukana :D Pääsispä pian mammalomalle täältä...

(.) Risteily meni kivasti mut selvin päin. Taisin juoda lasin viiniä ruuan kanssa. Mies ikävästi sairastu siellä reissulla ja oli eilenkin sairaana vielä kotona. Toivottavasti kuume ei tehnyt pahojaan simpoille.
Eilen kävin vikassa ultrassa ennen inssiä ja taas oli kroppa toiminut ihan kummasti. Viime viikolla se johtofolli oli kasvussa tuolta vasemmalta puolelta, mutta se oli lopettanut kasvunsa ja jäänyt sellaiseksi 10mm kokoiseksi. Oikea puoli oli taas kirinyt ja siellä köllötti sitten jo iso folli (olisko ollut 18mm). Viimeksi oikealla ei näkynyt kuin ihan pieniä parimillisiä alkuja. Oon muuten kaikki hoitokierrot ovuloinut oikealta! Ihmettelinkin oikein viimeksi kun se johtofolli oli vasemmalla mutta kuinkas sitten kävikään.
Joka tapauksessa pistän tänään Pregnylin irrottamaan ja inssi on nyt sitten huomenna iltapäivällä! Mies käy aamupäivästä viemässä simpat perille ja ne siirretään sitten iltapäivällä. Jänskättää!
 
  • Tykkää
Reactions: SL
Tiistai 24.1.2012




Ronjaliina........30v......kp 2/24-32.........yk16.....(2*clomi)
Demuli...........32v.......kp 8/29-32............yk 15
Papsu.............30v......kp 15/24-33.........yk10
Avonlea..........35v......kp 10/27-29..........yk7
Joku_raja........29v......kp 11/27-29.........yv2......1. IVF
Wanda_81......30v.......kp 12/28-42.........yk16.....(2* clomi)
Syksy2010.......30v.....kp 14/28-41..........yk15
Tunafish-78.....33v......kp 17/19-34.........yk10.....( 1. inssi )
Tirpu..............33v..... kp 21/27-31..........yk3
Mandala..........32v.... .kp 26/23-35.........yk13......Dpo10
Neitipippuri.......31v... .kp 27/31-49.........yk7.....(Femar+menopur)....Dpo4
SL..................29v......kp 27/30-48...........yk8.....(Clomifen*1)
pipsa79............32v.....kp 29/28-47..........yk9......Dpo10
Mirtsu81..........30v.... .kp 30/?.................yk 1.....Dpo12
Sintu74...........37v......kp 31/29.............(4*ivf) (1 tm).....Dpo17
Lila79.............32v......kp 32/28-30...........yk2
Jo..................30v......kp 34/37...............yk11..... (1km)
Sakara...........34v.......kp 34/?.................yk 7
Tatja..............35v......kp 46/36-48.........yk16....(terolut tauko)
NettA79..........32v......kp 47/30-36.........yk?
Ginger.............35v......kp 50/??..............yk25.... (1kkm)
Edyla...............32v.....kp 79/28...............yk1




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Kiinu...............33v........yk2.........plussa 22.1.
Rumor............35v........yk22.......plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Lila, saako kysyä mitä epäillään, kun sydämesi toimintaa tarkkaillaan? Mulla oli joskus aika paljon rytmihäiriöitä ja kävin monesti niiden takia lääkärissä. Mitään ei tietenkään löydetty, kun ei lyhyillä sydänfilmin pätkillä saada niitä kiinni eikä verikokeet kertoneet mitään. Aina hoito jäi siihen, että ota rauhallisesti niin ohi menee :headwall:. Tai sitten tarjottiin beetasalpaajaa. Laitettiin siis enemmän tai vähemmän paniikkihäiriön piikkiin. : /
Jonkin aikaa oli ihan ok, mutta nyt on taas välillä tullut muljahduksia ym. ja tietysti kun tämä ”projekti” on käynnissä, niin haluaisi tietää, ettei mitään vakavampaa ole kyseessä. Todennäköisesti ei, mutta mistäs sen tietää. Ei vaan jaksaisi taas lähteä valittamaan lääkärille samasta asiasta, vaikka rytmihäiriöt on niin inhottavia ja kun tulevat yöllä, niin sitten valvotaan ja seuraava päivä menee zombina. Ja eihän tuota vielä ole kuukahdettu, joten hirveän vakavasta ei liene kyse. Tähän (ja moneen muuhun vaivaan) varmaan kävisi hyvin se sanonta, että ei tiedä pitäisikö pieraista vai mennä lääkäriin. |O

Anyway, hirveästi onnea plussanneille!! Onneksi niitäkin saadaan, antaa toivoa meille kaikille. Yritän kommentoida muitakin paremmalla ajalla. Lueskelen palstan läpi joka päivä (monta kertaa :whistle:), joten olen kyllä hengessä mukana!!

Pitäsköhän mulle muuttaa kp 8, kun tosiaan kunnon vuoto alkoi vasta myöhemmin? Ja loppuikin vasta viikonloppuna. Olis ehkä oikeampi.
 
Tunafishille superpeukutukset inssiin! Mulla oli yhtälailla omituinen tilanne meidän inssissä, että se johtofollikkeli olikin lakannut kasvamasta ja toiselta puolelta oli lähtenyt sitten toinen follikkeli kasvuun. Ehkä se on nyt se superfollikkeli, joka hoitaa homman perille teilläkin! Toivon tosi paljon, että teillä kävisi yhtä hieno onni ekassa inssissä kuin meilläkin. Kuten lääkärisetä meille totesi, jonkunhan on oltava niiden 10-15 % onnistujissa ;) Paljon paljon plussatuulia nyt sitten matkaan, äläkä turhia jännitä inssiä, se on nopeasti ohi ja kivuton juttu!

Sara ja Tyyppi 20+2
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Saralle tsempeistä! Toivotaan että ihmeen kaupalla olisin myös tuolla 10-15% onnistujien joukossa :D Toivottavasti tuo johtofollin siirtyminen olisi hyvä enne tosiaan!
Mä oon käyny vakoilemassa sua (ja muitakin meidän palstalaisia) tuolla odottajien puolella ja kiva että sulla on mennyt kaikki hyvin perussairaudesta huolimatta! Huippuhienot arvot sulla! Onnea kovasti puolivälin ylityksestä ja ihanaa masunkasvattelua viimeiselle puolikkaalle :heart:
 
Noniin nyt se inssi sitten vihdoin on Tunafish :D tsemppiä hirmusti :heart:

Lila tuttuja tunteita kyllä. Turtumista kyllä ajan mittaan tapahtuu, ehkä mielen tapa suojella itseään, toivottavasti et sinne asti ehdi ;)

Kyllä se niin vaan uusi kierto on alkamassa kuten tutusta tuhrusta tiesin, eli nyt tulee jo verta ja ilmeisimmin limakalvon riekaleita. Odotan kunnon vuotoa, että merkkaan uuden kierron alkaneeksi.
8.2.2011 alkoi meillä yk1 eli kai se sitten on vuosi tullut täyteen meilläkin. Onneksi en yleensä kauheaa melua pidä vuosipäivistä muutenkaan niin tuntuupa tämä taas yhden kierron vaihtumiselta. Tottakai harmittaa, että tämä(kään) kierto ei tuonut toivottua tulosta, mutta en pysty/jaksa pähkäillä mistä se voi olla kiinni, silloin mennään mukavuusalueen ulkopuolelle. Saatanpa jonkun kyyneleen, jos toisenkin, tirauttaa jossain vaiheessa, ehkä vapauttaisi jotain sisältä, mutta nyt ei ainakaan vielä irtoa.

Virallisestihan tässä voisi jo lääkäriin lähteä tutkimuksiin, mutta hannaan vieläkin vastaan, en ole valmis vielä siihen rumbaan. Periaatteessa voisi käydä ultrauttamassa paikat ja miehen simppanäytteen viedä, mutta luultavasti annan ajan kulua senkin suhteen, josko se luomuplussa vaikka sieltä tulisi itsekseen. Haluan kyllä kokeilla sitä lapsettomuuteen erikoistunutta vyöhyketerapeuttia lähitulevaisuudessa :) katsotaan nyt miten mieli elää tilanteen mukaan, vaikka muuttuiskin kaikki vielä.

Oishan se ollutkin vähän liian sopivaa jos niiden kaikkien unien jälkeen ois nyt tärpännyt :D

Parempaa onnea muille!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä