*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Eilen ostin digitestin viikkonäytöllä apteekista ja piti tänä aamuna tehä, mut ku nukuin pommin niin en ehtinyt, se jäi nyt huomiseen aamuun sitte.. Nyt on flunssainen olo, ja väsyttää nenemmän kuin ennen sekä pissalle heräsin klo 3 yöllä... Eilen iteketti koko päivän, päässä vaan pyörii et kesken se menee, tänään taas ajattelen että menköön kesken jos menee, mielialat kyllä vaihtelee, testasin eilen taas halppistestillä ja selkeä plussaviiva siihen tuli mut edelleen vähän vaaleampi kuin kontrolli.. :|
 
Kiinu älä vielä huoli, mullakin näytti menkkojen oletettua alkamispäivää edeltävänä päivänä testi haaleempaa viivaa ku kontrolli, mutta sitten tosiaan muutama päivä siitä sain digiin 2-3 joka vastasi siis sitä miten pitikin, eli 4-5. Siis mikäli tuo lista pitää paikkansa ja sun menkat pitäis vasta alkaa tyyliin huomenna tai jotain...eli hyvinhän se ehtii vielä tummentua! Tai kunhan aamulla teet sen digin!
Mutta siinä oot kyllä oikeessa, että tunteet heittelee. Mä lietson jonain päivinä itteni ihan paniikkiin sillä ajatuksella, että varmaan on kohdunulkonen tai alkaa mennä kesken, ja sit taas toisina päivinä tuntuu et hyvin tää menee...
 
Syrän Siis menkkojen piti alkaa 15.1 ehkä 16.1 päivä, sain oviksen kiinni tällä kertaa ja kierto on se lyhyempi 25 pv, tänään on jo dpo 19 jos mä nyt olen oikeassa siitä oviksen ajankohdasta mut ehkä päivän heittoa voi olla...
 
Kiinu – me tsempataan sun puolesta hirmuisesti, plussatuulia ja positiivisuutta muutenkin sinne päin!! Yritä olla huolestumatta (tiedän että se on joskus helpommin sanottu kuin tehty), uskon että kaikki menee hyvin! Eiköhän noi sun oireet ole ihan hyvin siihen plussaviivaasi liittyen? :)
Voimia myös sulle Syrän, kaikki menee varmasti jatkossakin hyvin!

Mandala – onpa tutun kuuloista pohdintaa. Sitä on tietty tullut mietittyä tuota pessimistisyyttä tähän yritykseen ja elämänmuutoksiin ja valintoihin liittyen noin muutenkin. Mietin, miksi joihinkin suunnitelmiin ja toiveisiin osaa suhtautua eri tavalla. Joitain asioita on osannut jopa käsitellä varmuudella ‘niin tulee tapahtumaan’, ei ole edes osannut ajatella että eteen sattuisi ylitsepääsemättömiä esteitä. Toivottuun lopputulokseen on lopulta päästy, mahdollisesti hieman eri reittiä kuin mitä aluksi kuviteltiin, mutta perille päästiin. Miksi tämän asian kanssa pitäisi olla yhtään eri tavalla?
Miksi on helpompaa uskoa niin vahvasti siihen että epäonnistuu kuin että uskoisi vahvasti siihen että onnistuu? :) Ihan varmasti tekee hyvää koko olemukselle olla myönteinen!
Olen myös potenut huonoa omaatuntoa aiemmasta asenteestani ja uskonut ansainneeni siten kaiken epäonnen, mutta se on mennyttä, eikä niillä aiemmilla asenteilla ole merkitystä nyt. Kuten tiedätkin, olet eri ihminen nyt Mandala, eri elämäntilanteessa ja olet valmis antamaan pienelle ihmiselle ihanan elämän ja ansaitset sen samalla lailla kuin muutkin!
On hyvä että voimme täällä avoimesti puhua näistä tunnelmista ja käsitellä siten ne pään päällä leijuvat myrskypilvetkin – tämä on varmasti hirmu tärkeää ja terveellistä nyt tässä vaiheessa ja sittenkin kun olemme kaikki plussanneet!
Jatketaan siis (tätä ihanan raivostuttavaa) oireiden kyttäilyä kaikella toivolla ja optimistisuudella!
 
Tulin puhaltelemaan tänne plussatuulia! Oon edelleen hengessä mukana ja toivon, että pääsisitte pian kaikki tuonne plussanneiden puolelle. Tiedän, että odottavan aika on niiiin pitkä. Oma 1,5 vuoden yritystaival ei unohdu, vaikka kyllä se plussa sitten on kaiken vaivan ja tuskan arvoista. Muistakaa, että epäonniset kierrot ja hoidot, ajan kuluminen ja turhautumisen tunne ei kerro mitään siitä, etteikö kaikki voi kääntyä hetkessä toiseen suuntaan! Voimia kaikille piinailun, hoitojen ja kaiken muun keskelle! :heart:
 
Hengessä olen ollut mukana vaikken olekaan kommentoinut vähään aikaan.

Kiinulle onnea plussasta!

Tunafish Onnea rennosta seksistä:D Se tässä tuppaa jäämään, kun vauvakuumetta tosissan pukkaa päälle.

Sintu Peukkuja lupaavista oireista!

Demuli :hug:

Amanda :wave:
(.) Kävin pco:ta tuntevalla gynellä, joka määräsi minulle metut. Edellinen gyne sanoi, ettei metuja anna, koska verensokerit mulla normaalit. Tämä uus gyne ollut mukana tutkimassa pco:ta ja oli todella optimistisella mielellä, että kierto alkaisi pelaamaan niillä. Insuliiniresistenssi on pco:ssa ongelma vaikkei ylipainoa olisikaan. Gyne sanoi, että jos ei yksistään auta, niin sitten rinnalle muita apuja. Kiertoa en turhaan ala teroilla herättelemään. Näkeepähän sitte heti auttaako metut. Gynen luottavainen mieliala ja lausahdus "usein sitten vaan käy niin, että sitä ollaankin raskaana" teki mannaa:) Tässä nyt vaan maltilla odottelen lääkkeiden mahdollista vaikutusta kiertoon ainakin kolme kuukautta. Listoilla voin roikkua, mutta ovitestit heitän nyt nurkkaan ja koitan rentoutua. Stressin puolelle on vauvahaaveet kääntyneet, mutta nyt tuntuu helpottavan.

Positiivista energiaa kaikille!
 
Kiinu täällä jännitetään sun puolestasi! Kerro sitten huomenna, mitä digi näyttää. Nyt on täällä sitten tikutettu, ovis bongattu ja hyödynnetty ja jännäily aloitetaan. Miten ihmeessä sitä saisi ajatukset pois jatkuvasta kropan kuuntelusta ja jännittämisestä? Ois niin helppoa, kun osaisi vaan olla ja odottaa, mut helpommin sanottu kuin tehty.

Mukavaa viikonloppua! :)
 
Perjantai 20.1.2012




Avonlea..........35v......kp 6/27-29..........yk7
Joku_raja........29v......kp 7/27-29.........yv2......1. IVF
Wanda_81......30v.......kp 8/28-42.........yk16.....(2* clomi)
Demuli...........32v.......kp 9/29-32............yk 15
Syksy2010.......30v......kp 10/28-41..........yk15
Papsu.............30v......kp 11/24-33.........yk9
Tunafish-78.....33v......kp 13/19-34.........yk10.....( 1. inssi )
Tirpu..............33v..... kp 17/27-31..........yk3
Mandala..........32v.... .kp 22/23-35.........yk13......Dpo6
Neitipippuri.......31v... .kp 23/31-49.........yk7.....(Femar+menopur)....Dpo0
SL..................29v......kp 23/30-48...........yk8.....(Clomifen*1)
Punanuttu........32v......kp 25/24-28......... yk 5
pipsa79............32v.....kp 25/28-47..........yk9......Dpo6
Mirtsu81..........30v.... .kp 26/?.................yk 1.....Dpo8
Sintu74...........37v......kp 27/29.............(4*ivf) (1 tm).....Dpo13
Ronjaliina........30v......kp 27/24-32.........yk15....(2*clomi)....Dpo12
Lila79.............32v......kp 28/28-30...........yk2
Kiinu...............33v.....kp 30/25-30.........yk2
Jo..................30v......kp 30/37...............yk11..... (1km)
Sakara...........34v.......kp 30/?.................yk 7
Tatja..............35v.......kp 42/36-48.........yk16....(terolut tauko)
NettA79..........32v.......kp 43/30-36.........yk?
Ginger.............35v......kp 46/??..............yk25.... (1kkm)
Edyla...............32v.....kp 74/28...............yk1




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Voi hitsi, kummitytön äiti soitti eilen ihan vaan kertoakseen, että hän oli näitä tällaisia selkouniaan nähnyt, jossa olin raskaana. Hän on joskus aiemmin jostain jutuista nähnyt unia ja ne on sitten toteutunut. Eikä siinä vielä mitään niin näin itse unta viime yönä, että sain r-testiin plussan :D Nyt on kyllä niin kuorutettuna näillä jutuilla, että jos hieman saa taikauskoa viljellä niin eihän se nyt tässä kuussa voi sen takia tärpätä kun olisi 'vähän liian sopivaa' prkl :D

Mitens Ronjaliinalla siellä, oletko testannut vai odotteletko?

Entä muut loppukiertolaiset, antakaas jotain jännättävää meille kaikille vaikka näin viikonlopun kunniaksi :)
 
Tirpu dpo 13 voit saada testiin jo + , mulle tuli haamu liuskatestiin 2 viikona päästä oviksesta... :) toivotaan parasta sulle !! en mä niistä oireista osannu arvata että jotain on tapahtunut mut dpo 12-13 oli sellaista menkkamaista alavatsakipua mikä kuitenki oli vähän erillaista ku ennen menkkoja.

Tämä aamu taas oli nii kiireinen että en ehtiny testata digitestillä :( vkloppuna testaan varmasti ku on aikaa ja mieskin on kotona..Tein illalla taas testin pregchekillä ja testiviiva oli vahvempi kuin kontrolli... :)

Mandala Toivotaan et unet toteutuu !!! :heart:
 
Moi taas kaikille.

Vauva-asia oli välillä työjuttujen takia tauolla, mutta nyt taas yritys päällä :heart: Piinaviikot päättyy nyt viikonloppuna, menkat pitäisi alkaa 20-22 päivä. Keskiviikkona testi näytti negaa, olisiko siellä pitänyt olla jo haamu? :| Oireita ei oikein ole. Tai tuntuu, että mikä tahansa voi olla oireena, ainakin minä olen saanut kaikki oireet vauvakuumeisena itselleni kehitettyä, pahoinvointeja myöten. En enää kiinnitä niihin mitään huomiota.

Onnea ja plussatuulia kaikille. :heart:

Mies on niin vauvakuumeinen ja jännittää valtavasti niin täytyi jo sanoa et ei varmaan tärpännyt kun en jaksanut sen mun käytöksen vahtaamista ja ostoksien silmäilyä :LOL:

Toisekseen, pitäisikö pupuilua harventaa, kun meillä on projektin myötä peitot heiluneet joka päivä?
 
Kiiriminna :wave: jos haluat listalle niin huikkaa vaan, lisään sut mielelläni :)
Tuosta pupuilujen määrästä on vaikea sanoa. Periaatteessa jotku lääkärit sanovat, että joo joo jokapäivä mutta tämä toimii ilmeisesti silloin kunnolla jos miehen simpat ja niiden tuotanto on niin hyvää, että vuorokaudessa pystyy kehittämään simppoja tarpeeksi. Tietty ei ainakaan haittaa ole jos esim päivän pari pidättäytyy juuri ennen ovulaatiota varmistaakseen hyvän simppalastin :) Me ollaan miehen kanssa testailtu erilaisia yhdistelmiä eri kierroissa, mutta viimeiset pari kiertoa ihan siten että ovisplussapäivänä, seuraavana ja sitä seuraavana. Eikä tietty niitä simppoja tiedä kunnolla, ennenku ne labrassa tutkitaan, joten voi vaan arvailla.

Kiva kuitenkin, että sun mies on mukana täysillä :)

Kiinu mä veikkaan että noin paljon menkat myöhässä ja hyvä liuskatestin tulos takaa sen, ettei sun tarvi aamupissaa odottaa digin tekemiseen vaan voit pissiä tikkuun ihan mihin aikaa päivästä tahansa niin näyttää plussaa :)
 
Kiitos Mandala kysymästä... Oon ollut sairaslomalla äänen katoamisen vuoksi koko viikon. Mieli on ollu maassa muutenkin, olen yrittänyt kerätä kirjoituksistanne positiivista energiaa, ennen kuin kirjoitan itse mitään. Aika hyvin olen positiivisella mielellä taas. Mies kävi tänään simppatestissä, saas nähä mitä se sitten aikanaan tuo tullessaan. Mä tein tänään testin ku olin lähdössä lääkäriin tän ääneni kanssa ja aattelin, että testaan varmuudeksi mahdollista lääkäkuuria silmällä pitäen. Testi oli nega, vaikkakin oudosti se väriaine jäi vähän kuin klimppiin testipuolen yläreunaan. Vaikka miten kääntelin ja vääntelin ni ei siitä kyllä ees haamua saanut, eikä viivanpaikkaa, vaan kyllä se oli nega. Ja vähän on jo parina päivä tuhrunnutkin, joten sikäli ihmehän se plussa ois ollu. Veikkaan, että ajan kysymys on vain se, että koska täti saapuu, vaikka kuinka haluaisinkin ajatella positiivisesti ja uskoa, että tämä on se the -kierto.... faktat taitaa puhua jotain muuta. Viikko siihen, että tutkimukset alkaa siellä Taysissa. Varmaan ois kiva, että ennen sitä ois menkat ohi. Ja ens viikonloppu ois tarkoitus viettää kylpylässä Tallinnassa, sielläkin ois ehkä kivempi olla ilman tätiä mukana... Näyttää siis vähän siltä, että musta ei viikonlopun plussa piristäjää tuu, mutta kivaa viikonloppua silti kaikille! :)
 
Heipparallaa!

Mulle voisi päivittää tänään DPO 0. Tein aamulla ovistestin, jossa oli melko vahva viiva, samoin kuin digissä, joka oli kuitenkin nega. Oli myös aikamoista jomotusta vasemmassa muniksessa, ihan kävellessäkin tuntui koko aamun.

Ultrassa sitten selvisi, että munis olikin jo irronnut! :O Ilmeisesti siis tänä aamuna. Eli loppukasvu on ollut aikamoista! Eilen aamulla ovistestissä oli vaan haalea viiva. Nyt harmittaa, että en tehnyt testiä eilen illalla. :kieh:

No, lääkäri oli sitä mieltä, että hyvin ehtii vielä, koska munasolu elää sen 24 h. Kävi hyvä tuuri, että mies oli vapaalla, ja itse en enää palannut duuniin, joten kellistin äijän heti, kun kotiin pääsin lääkäristä. :D

Huomenna aamulla täytyy ottaa vielä varmistelupupuiluja, mutta sitten ei auta kuin odotella. Voi että, olisin niin halunnut saada talletukset paikalleen jo päivää ennen ovista. No, ei voi mitään... :headwall:

Hyvä merkki on kuitenkin se, että tällä kertaa limaa oli näkyvissä jo keskiviikkona, eilen ja tänään. Eli täytyy toivoa, että elimistö pelaisi vähän paremmin noiden menopurien avulla.

Ei muuta kuin antoisaa viikonloppua kaikille! Lähden tästä nyt työporukan pikkujouluihin. :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: SL ja Tunafish-78
Kiinu Täällä kans kuumeisesti ootellaan sun digitestausta :D

Neitipippuri No oho! Sulla ollut melkoinen loppukiri! Mulla kans kokoajan nippailee alavatsaa ja pakko oli tänään tota ovista testata ettei mene vaan ohi! Toivotaan että teillä meni ajoitus nyt ihan nappiin!

Kiiriminna Kiva kuulla susta pitkästä aikaa! Ei se plussa vielä välttämättä näy testissä! Jos ei menkkoja kuulu niin testaile parin päivän päästä uudelleen!

(.) Meillä on kyllä nyt oikein sellanen kuherruskuukausi menossa miehen kanssa :D Voin suositella kaikille inssiä jos sillä on tällaisia vaikutuksia seksielämään :p Nyt pitäisi malttaa vaan pitää näpit irti miehestä niin saadaan ens viikolla hyvät talletukset! Lähetään huomenna risteilylle ja pitää keksiä joku syy miksi molemmat ollaan limpparilinjalla.

Mukavaa viikonloppua teille tytsyt :wave:
 
ON:
Tämä hätähousu ei malta odottaa torstain virallista testipäivää, vaan kävi ostamassa 6 kpl Pregcheck-testejä Cittarista. Ajattelin tehdä testejä torstaihin saakka aloittaen huomenaamulla.

Jos saan testiin aamulla sen oletetun "väärän" plussan Pregnylin vuoksi, niin siitähän on hyvä jatkaa. Jos viiva rupeaa haalistumaan ennen ens torstaita, niin silloin kaikki raskausoireet ovat johtuneet lääkkeistä.

Jos taas viiva alkaa vaan vahvistumaan, niin silloin on asiat aikas hyvin. ;)
 
Aijaa.com - "Feikkiplussa". Pregnylistä johtuva... - 9399144.jpg

Tässäpä tämänaamuinen "feikkiplussa".
Pistin toissapäivänä (torstaina) viimeisen Pregnyl-tukipistoksen. Minulle siirretty 2 alkiota 9.1. Virallinen testin tekopäivä minulla olisi vasta ensiviikon torstaina, koska tuo Pregnyl voi antaa väärän plussan aikaisemmin, paitsi viikon päästä.
Ihan uteliaisuuttani halusin nähdä tuon ns. feikkiplussan. Aion tehdä saman testin nyt joka aamu torstaihin saakka.
Jos viiva alkaa haalistumaan, niin silloin en ole raskaana...
Jos taas viiva vahvistuu, niin silloin asiat on aikas hyvin.

Tänään minulla siis menossa pp12, dpo14 tai rv 4+0. :)
 
Viimeksi muokattu:
Pööppis
Piti minunkin käydä kurkkaamassa ketä täällä "vanhoista" on vielä jäljellä. Tsemppiä kovasti kaikille!!!!
Toivottavasti nyt pian saisitte niitä plussia! Siitä on vuosi aikaa kun itse ekan kerran eksyin kaksplussan taustalle vilkuilemaan kirjoituksia.

Plussatuuulia kovasti kaikille
:heart:
 
Lauantai 21.1.2012




Avonlea..........35v......kp 7/27-29..........yk7
Joku_raja........29v......kp 8/27-29.........yv2......1. IVF
Wanda_81......30v.......kp 9/28-42.........yk16.....(2* clomi)
Demuli...........32v.......kp 10/29-32............yk 15
Syksy2010.......30v......kp 11/28-41..........yk15
Papsu.............30v......kp 12/24-33.........yk9
Tunafish-78.....33v......kp 14/19-34.........yk10.....( 1. inssi )
Tirpu..............33v..... kp 18/27-31..........yk3
Mandala..........32v.... .kp 23/23-35.........yk13......Dpo7
Neitipippuri.......31v... .kp 24/31-49.........yk7.....(Femar+menopur)....Dpo1
SL..................29v......kp 24/30-48...........yk8.....(Clomifen*1)
Punanuttu........32v......kp 26/24-28......... yk 5
pipsa79............32v.....kp 26/28-47..........yk9......Dpo7
Mirtsu81..........30v.... .kp 27/?.................yk 1.....Dpo9
Sintu74...........37v......kp 28/29.............(4*ivf) (1 tm).....Dpo14
Ronjaliina........30v......kp 28/24-32.........yk15....(2*clomi)....Dpo13
Lila79.............32v......kp 29/28-30...........yk2
Kiinu...............33v.....kp 31/25-30.........yk2
Jo..................30v......kp 31/37...............yk11..... (1km)
Sakara...........34v.......kp 31/?.................yk 7
Tatja..............35v.......kp 43/36-48.........yk16....(terolut tauko)
NettA79..........32v.......kp 44/30-36.........yk?
Ginger.............35v......kp 47/??..............yk25.... (1kkm)
Edyla...............32v.....kp 75/28...............yk1




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Voi Ronjaliina jos tuhruttaa jo, oisin niin kovin toivonut teille tärppiä kun pupuiluolosuhteetkin oli niin mahtavat! :hug:

Tunafish hihittelen sun tuolle inssikommentille :LOL: toivotaan parasta tulosta inssistä :heart: hauskaa risteilyä!

Ja tosiaan Neitipippurin munishan on tehnyt hyvän loppukirin, ja eiku jännäämään vaan :)

Itsellä ei täällä kyllä mitään erityistä ole meneillään. Oviksesta johtuvat tuntemukset on tasoittumaan päin ja nykyiseen zenmäiseen mielentilaani pohjaten olen ajatellut, että 'be that as it may' ja yritän olla pähkäilemättä sen enempiä :D
Olen katsonut syömisiä tällä viikolla vähän enemmän kuin viime aikoina, mutta tänään pidetään miehen kanssa herkuttelupäivä eli luvan kanssa vaikka irtokarkkeja yms hyvää NAM :)

Mukavaa viikonloppua itse kullekin!
 
Onnea Kiinulle plussasta!! Kaikille muillekin oikein paljon plussatuulia!

Kävin tänään hakemassa niitä Pregcheck-raskaustestejä. No, enpä tietystikään malttanut olla pissaamatta tikkuun - ja negatiivinenhan sieltä tuli. Nyt on siis kp 27 menossa ja limojen perusteella arvioitu dpo 9. Ei mitään järkeä! Nyt yritän pysyä tiukkana ja testata seuraavaksi vasta ensi perjantaina. Viikonloppuna olisi nimittäin viihdeohjemaa tiedossa, jolla voin sitten lohduttautua mikäli negatiivinen pärähtää. Olishan se kuitenkin mahtavaa, jos plussa tulisi. En uskalla kuitenkaan edes toivoa. Yk1 vasta menossa eikä tietoakaan normikierrosta. Kuitenkin nyt viimeisen viikon on pissattanut ja nälättänyt ihan tolkuttomasti. Nännit on kosketusarat ja toisen näköiset. Mutta toisaalta, olen aina kova ravaamaan pissalla ja kova syömään. Nänneihin en ole ennen kiinnittänyt mitään huomiota, joten ties vaikka olisivat aina kosketusarat. Onhan kuitenkin kyseessä ensimmänen luomukierto aikohin. Talletuksia tehdään edelleen, toisin hieman harvennetusti. Ties vaikka tämä kierto olisi kuinka pitkä...Huoh.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Heipparallaa kaikille! Rumor tuli taustalta kertoilemaan hyviä uutisia..

Eli meillä plussattu tänään :heart: nyt menkoista laskettuna mennään rv5+1

Sen verran taustaa kun en tänne ole kirjoitellu kun pari kertaa joskus.. (tosin lukemassa käyn lähes joka päivä) Eli meillä yritys alkanu 12/09 eka plussa 06/10 joka vuoti melkein heti pois itsestään, elikä ilman sen kummempia tutkimuksia kyseessä hyvinpitkälti kemiallinen. Sitten yritys jatkui ja seuraava plussa 12/10 joka meni myöskin kesken rv 7+5. Maaliskuussa -11 päästiin vasta seuraavan kerran tosi toimiin, pitkään kestäneen tyhjennys vuodon takia, joten 10kk tässä ehdittin tahkoa ennen tätä tärppiä =)

Viime elo-syyskuussa tutkittiin miehen simpat ja multa otettiin fsh-arvot ja kaikki ok. Kohtu ja munasarjat ultrattiin myöskin ja sielläkin kaikki niinkuin pitää. Se kummasti helpotti oloa kun vähän tiedettiin missä mennään.

Pienellä varauksella tässä nyt siis hehkutetaan ton keskenmeno historian takia, mutta toivotaan parasta, että tämä pirpana nyt sitten hengailisi kyydissä sinne syyskuuhun asti :D

Sitten vielä niistä oireista: Olin sata varma että menkat alkaa!! ..siis muuta mahdollisutta ei ollut, mutta toi mies oli ihan sitä mieltä, että NE EI NYT TULE! ..tiedä sit mitä ennustajan vikaa siinä on :LOL:
Nyt on rinnat aika turvoksissa ja pikkasen alkaa aremmiksi tulemaan. Ja sitten välillä pieniä nipistelyitä ja vihlomisia alavatsassa ja nivusissa. Eli eipä juuri muuta. Ja mitä vähemmällä pääsis sen parempi tietysti =)

Nyt vaan HIIIIIIIRMUISET PLUSSA TUULET PUHALTAKOON TÄHÄN PINOON!!!
Tottakai toivon plussa kaikille, mutta eritoten teille pidempään tahkoneille toivon että se plussa sieltä pikimiten tulee.. JA TULEEHAN SE, SE ON VARMA!!

Ihanaa kevään odotusta ja 2 viivaisia r-testejä kaikille!! :flower: :heart:

T. Rumor ja pikku Teräsmiäs 5+1 :heart:
 
Sunnuntai 22.1.2012




Avonlea..........35v......kp 8/27-29..........yk7
Joku_raja........29v......kp 9/27-29.........yv2......1. IVF
Wanda_81......30v.......kp 10/28-42.........yk16.....(2* clomi)
Demuli...........32v.......kp 11/29-32............yk 15
Syksy2010.......30v......kp 12/28-41..........yk15
Papsu.............30v......kp 13/24-33.........yk9
Tunafish-78.....33v......kp 15/19-34.........yk10.....( 1. inssi )
Tirpu..............33v..... kp 19/27-31..........yk3
Mandala..........32v.... .kp 24/23-35.........yk13......Dpo8
Neitipippuri.......31v... .kp 25/31-49.........yk7.....(Femar+menopur)....Dpo2
SL..................29v......kp 25/30-48...........yk8.....(Clomifen*1)
Punanuttu........32v......kp 27/24-28......... yk 5
pipsa79............32v.....kp 27/28-47..........yk9......Dpo8
Mirtsu81..........30v.... .kp 28/?.................yk 1.....Dpo10
Sintu74...........37v......kp 29/29.............(4*ivf) (1 tm).....Dpo15
Ronjaliina........30v......kp 29/24-32.........yk15....(2*clomi)....Dpo14
Lila79.............32v......kp 30/28-30...........yk2
Kiinu...............33v.....kp 32/25-30.........yk2
Jo..................30v......kp 32/37...............yk11..... (1km)
Sakara...........34v.......kp 32/?.................yk 7
Tatja..............35v.......kp 44/36-48.........yk16....(terolut tauko)
NettA79..........32v.......kp 45/30-36.........yk?
Ginger.............35v......kp 48/??..............yk25.... (1kkm)
Edyla...............32v.....kp 76/28...............yk1




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Rumor.........................yk ~20....plussa 22.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Rumor onnea hirmuisest plussasta :heart: teilläkin aikamoinen historia takana, joten pysyvää tärppiä toivon kovasti, olette sen ansainneet! eikä sille mitään syytä olekaan, että ei sellainen nyt olisi :) Yritetään kovasti tulla perässä!

En kylläkään usko, että itse tulisin perässä vaan, että vuoden yritys tulee tämän kierron päätteeksi täyteen. Valkkarin seassa oli jo tummempaa eilen, joten odotan tuhruttelua. Näillähän sitten mennään! Taidanpa pistää siivoten koko kämpän lattiasta kattoon :D

Mukavaa sunnuntaita ja plussaonnea leidit!
 

Yhteistyössä