*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Jännäilytsempit Tunalle! Täällä ollaan hengessä mukana!

Sintu Mä järkeilisin niin, että hyvin todennäköisesti tänään ei pitäis enää näkyä mitään, jos kerran huomenna on jo varma päivä. Eli kyllä mulla on vahva tunne, että sä plussaat kyllä. En oikein usko, että tänään voisi olla vielä "lääke"plussa ja huomenna ei mitään. Tsemppiä! Mahtaa olla hermoja raastavaa jännäillä näin!

Täyttelin tänään maanantaita varten lappusia ja kylläpä olikin hankalaa miettiä ja yrittää muistella, että minä vuonna menkat on alkanu aikanaan tai että mikä oli vuosi kun aloitin syömään e-pillereitä. Mutta nyt on paperit kunnossa oottamassa maanantaita. Jotenkin jo kovasti jännittää!
 
Punanuttu, Rumor ja muut plussanneet: hirmuisesti onnea ja tarrasukkia!!!:flower:
Sintulla onkin jännät päivät käsillä, vahvasti kyllä uskon plussaasi.:)
Mandala:hug:

Enköhän kohta taas seuraa Mandalan jalanjäljissä uuteen kiertoon, niin on oireet kuin aina ennen tätiä... Jotenkin vähän alakuloinen mieliala jälleen, kun juuri kuulin työkaverin raskaudesta ja hän on se ainut työkavereista, joka meidän yrityksestäkin on tiennyt. Tuntuu jotenkin, että kyllä se kaikilla muilla tärppää, mutta meillä se on mahdotonta. Miehen simppatestin tuloksetkaan ei nyt kauheesti mielialaa ainakaan kohottaneet, kun siittiöiden liikkuvuus heikentynyttä, määrä oli todella hyvä ja muotokin ok, mutta joka tapauksessa mahdollisesti hieman heikentynyt hedelmöityskyky. Täytyy taas yrittää keräillä itseään uuteen kiertoon, kunhan se alkaa.
 
Torstai 26.1.2012




Mandala..........32v.... .kp 2/23-35.........yk14
Ronjaliina........30v......kp 4/24-32.........yk16.....(2*clomi)
Demuli...........32v.......kp 10/29-32............yk 15
Avonlea..........35v......kp 12/27-29..........yk7
Joku_raja........29v......kp 13/27-29.........yv2......1. IVF
Wanda_81......30v.......kp 14/28-42.........yk16.....(2* clomi)
Syksy2010.......30v.....kp 16/28-41..........yk15
Papsu.............30v......kp 17/24-33.........yk10
Tunafish-78.....33v......kp 19/19-34.........yk10.....(1. inssi)....pp1
Tirpu..............33v..... kp 23/27-31..........yk3
Neitipippuri.......31v... .kp 29/31-49.........yk7.....(Femar+menopur)....Dpo6
SL..................29v......kp 29/30-48...........yk8.....(Clomifen*1)
pipsa79............32v.....kp 31/28-47..........yk9......Dpo12
Mirtsu81..........30v.... .kp 32/?.................yk 1.....Dpo14
Lila79.............32v......kp 34/28-30...........yk2
Jo..................30v......kp 36/37...............yk11..... (1km)
Sakara...........34v.......kp 36/?.................yk 7
Tatja..............35v.......kp 48/36-48.........yk16....(terolut tauko)
NettA79..........32v.......kp 49/30-36.........yk?
Ginger.............35v......kp 52/??..............yk25.... (1kkm)
Edyla...............32v.....kp 81/28...............yk1




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet

-2012-

Sintu74...........37v.....................plussa 26.1. (4*ivf)
Kiinu...............33v........yk2.........plussa 22.1.
Rumor............35v........yk22.......plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Sintu? Miltäs tänään näyttää? Eikös nyt ollut se virallinen testipäivä jolloin se Pregnyl ei enää sotke tuloksia!

Pipsa onko sun miehellä jotain mitä hän itse voisi tehdä noiden simppojen parantamiseksi? Eli onko elämäntavoissa korjattavaa? Hyvä että olette kuitenkin päässeet nyt tutkimuksiin ja luontoäitiä voidaan varmaan avittaa teidän kohdallakin jotenkin! Jotenkin samat fiilikset että kaikki muut plussaa ympärillä :hug:

Ronjaliina Koska teillä on aika klinikalle? Ja minnekäs te menittekään tutkimuksiin/hoitoihin?

(.) Auh! Täällä nyt tosi kovat ovulaatiokivut meneillään. Ovulaatio siis aiheutettiin Pregnyl -pistoksella jonka pistin tuossa tiistai-iltana. Mies oli eilen ihan tuskissaan kun pitäisi pari viikkoa odottaa testaamista. Lupasin että voidaan varmaan alottaa testaaminen jo vähän aiemmin. Ehkä tikkuun uskaltaisi pissiä jo su 5.2. jolloin olis siis DPO10 eikä Pregnylkään pitäisi silloin enää näkyä testeissä.
 
Mäkin kyllä jännään Sintun digitestin tulosta tänään! ja hurjat peukutukset! Harmi kun ei eilen ollut vertailun vuoksi samaa liuskatestiä käytössä, mutta kyllä tuo apteekin oma niin hyvältä näyttää, että kuten Ronjaliina sanoi niin en mäkään uskoisi millään että yhtenä päivänä noin vahva plussa ja sitten lääke ns. yön yli häviäisi kehosta niin radikaalisti, että seuraavana päivänä ei enää mitään.

Mitens Mirtsu kun DPOt on jo noin pitkällä?
 
Sintu miltä näyttää testit? Jännitän täällä kovasti tulostasi! :)

Tunafishille kovasti onnea piinapäiville! Peukutan plussan puolesta! ++++:whistle: Missäs kävitkään yksityisellä? Noita hoitohinnastoja vaan mietiskelen että tulee meille vissiin sitten saman hintaiseksi suunnilleen nuo hoidot tulevaisuudessa jos ei pelkillä clomeilla tärppää. (Me ollaan Felicitaksen asiakkaina...)

Meillä käytiin tiistaina gynekäynnin jälkeen ankarat keskustelut insseihin lähdöstä. Mieheni on sitä mieltä että häntä tullaan kiusaamaan kun ei ole onnistunut saamaan naistaan paksuksi. Noh, sanoin että eihän sitä tarvitse kertoa kenellekään miten se lapsi alkunsa sai ja tuolla nyt vaan parannetaan mahdollisuuksia kun on luomuna hiukan vaikeampaa meidän simppatuloksilla kuin normaalituloksilla. Ollaan nyt kuitenkin sovittu että huhtikuun kierrosta mennään insseillä eteenpäin jos tulosta ei ole aiemmin tässä kolmessa kierrossa tullut. :)
 
Meillä on aika tulevana maanantaina TAYS:n Hormoni- ja lapsettomuusklinikalle. En oikein tiedä millainen paikka on. Mutta paljon olen hyvää kuullut sieltä. Parikin ystävää on siellä käynyt ja laajalta alueelta sinne ihmiset saavat lähetteitä, joten luotan siihen, että osaavat hommansa. Hoitajat ovat kuulemma oikein ystävällisiä ja osaavia. Katsotaan... maanantainahan se sitten selviää.
 
Hyvä Wanda, että mies suostui inssiin! Kyllä ymmärrän häntä myös tuosta, voi ottaa miehisyydelle tämmöinen asia niinku meillä ottaa naiseuden päälle. Pääasia, että homma etenee kohti päämäärä keinolla millä hyvänsä :) Ja eikä se kellekään kuulu miten se vauva on saatu aluille, eikä onneksi tarvitse kertoakaan :)

Mun mies on sanonut, että yhtälailla hän tuntee epäonnistuneensa kun kierto päättyy menkkoihin. Ja hän ei oikeasti edes haluaisi tietää että jos vaikka hänen simpat sitten olisikin ihan todella huonoja. Mutta kuitenkin jos testaamisen aika tulee eteen niin rakkaudesta minuun kyllä käy läpi vaikka mitä :heart: Ja hänellä on erityisesti alkanut painamaan mielessä se, että hänen(kin) vanhemmat vanhenee vuosi vuodelta enemmän ja lapsenlapsia ei ole tullut. Hänen pikkuveljensä on niin sanotusti vähän hunsvotti eikä sieltä suunnalta välttämättä ole tulossa jälkikasvua niinkuin ei myöskään 10 vuotta nuoremmalta siskolta.
Kyllä se mullakin on käynyt mielessä, mutta en osaa olla ko. asiasta samalla tavalla huolissaan kun olen melkein koko elämäni asennoitunut niin, että minulta mun vanhemmat ei lapsenlapsia tule saamaan. Vaikka tilanne on muuttunut niin asia ei silti mun mieltä ainakaan paina.

Se mun kummitytön äiti, kuka sen raskausunen näki, ei meinannut uskoa kun sanoin menkkojen alkaneen, niin varma hän oli :D kuulemma seuraavassa kierrossa sitten pakko onnistua, koska hänen unet ei petä :D sitä odotellessa heheh
 
Sintun tuloksia jännäillään täälläkin :)

Toivotaan, että Mandalan kummitytön äidin unet toteutuu pian! Meilläkin miesystävän äiti soitti tuossa noin kuukausi sitten, että onko jotain jäänyt kertomatta. Oli kuulemma nähnyt unen, jossa annoin meidän vauvan hänen pideltäväkseen ja oli näin ollen ihan varma, että olen raskaana. Anopilla ei siis hajua meidän vauvaprojektista, mutta taitaa olla vähän vauvakuumeessa. Tai no, lapsenlapsikuumeessa ;)

Vauvakuumeesta puheen ollen: täällä tiputtelu kesti tällä kertaa vain pari päivää? Oisko se voinut olla jotain ovulaatiovuotoa? Voiko ovulaatiovuoto olla ihan kirkkaan punaista ja sitä tulla suht paljon? Jos näin on, ovista ei kyllä tullut tässä kierrossa hyödynnettyä :( Sainpa kuitenkin sekaisin olevasta kierrosta sisuuntuneena tilattua uuden gyneajan helmikuulle, jospa siellä sit kuitenkin tehtäisiin jotain hormonitoimintaan liittyviä verikokeita (?), vaikka ihan vuotta ei olekaan täynnä.
 
Papsu siis miten sulla ne tiputtelut ja vuodot menikään?
KP1 on silloin kun tulee kunnon vuotoa. Eli vaikka mulla tuli aika reippaasti rusehtavaa ja veren sekaista DPO9 ja DPO10 niin vasta kun eilen aukesi hanat ja tulee kunnolla verta (ja hyytymiä) niin alkaa uusi kierto. En itse kyllä tiedä mistä ne reiluhkotkin tiputtelut ja tuhruttelut johtuu, mutta uusi kierto alkaa vasta kun keltarauhanen romahtaa ja kohdun limakalvo vuotaa pois.
 
Mandala tällä kertaa meni niin, että KP15 tuli ihan vertaverta ihan kunnon holaus (lovely :D), Kp 16 ihan pientä tuhrua ja tänään ei mitään? Yleensä mulla just tiputtaa ja tuhruttaa n. viikon ennen kuukautisia, parhaimmillaan parikin viikkoa ennen KP1.

Muoks: typo
 
Voi mahtavaa Sintu, kerrassaan upeaa! piti oikein tulla erityisesti tsekkaamaan josko susta olisi kuulunut :) Ja nyt ihan älyttömästi tarrasukkia ja kaikkia pesänrakennustarvikkeita sinne masuun, että kaikki menee just niinku pitää :heart: Onnnnnea!

Saanko lisätä sut plussanneisiin jo?
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Voi mahtavaa Sintu, kerrassaan upeaa! piti oikein tulla erityisesti tsekkaamaan josko susta olisi kuulunut :) Ja nyt ihan älyttömästi tarrasukkia ja kaikkia pesänrakennustarvikkeita sinne masuun, että kaikki menee just niinku pitää :heart: Onnnnnea!

Saanko lisätä sut plussanneisiin jo?
Kiitti ja saa lisätä plussanneisiin... laita tämä päivä. =)

Nyt kovasti plussapuhureita lisää tähän ryhmään. :heart:
 
Onnea Sintu oikein paljon ja tuplasti tarrasukkia. :)

).( Kyllä se ovis taisi todellakin olla kp11, koska nyt on viiva jo aivan haalea. Aion kuitenkin vielä testailla muutaman päivän. Nyt sitten vain pitää jännittää miten käy (lähinnä sitä, että pitääkö aukiolotutkimukseen vai ei...) ja siinä jännityksen lomassa käydä verikokeissa ja viedä miehen simppanäytteet. Miten ne muuten saa näillä talvikeleillä pysymään lämpimänä sen ajan, kun ne labraan vie? Pitääkö purkki kääriä sanomalehteen... :D

Onneksi on jo torstai.

-Avonlea-
 
Jo
Sintu, upeeta mahtavaa! :flower:

Plussapuhurit puhaltaa, hyppään sinne aallonharjalle. Komiasti tuli eilen testiin teksti "zwanger" - plussasin flaamiksi :D

Mä oon täällä käynyt päivittäin lukemassa juttuja ja jännäillyt kaikkien puolesta, mutta tein taas jotain alitajuisia taikauskosia päätöksiä - jos kommentoin jotain tänne oireista jne niin sitten tulee varmasti nega testiin. Maanantaina olin jo ihan maani myynyt kun (tosi) vähän tuhrutti. Miehellekin kerkisin jo sanoa, että eiköhän se ollu siinä tässä kuussa. Mulla tavallisesti kun mun hanat aukeaa, niin ne todella aukeaa eikä mitään tuhruja ole. Mutta tällä kertaa oli ja sitten kun ne menkat ei tullutkaan niin aloin toivoa taas. Maltoin eiliseen asti jännätä...

Nyt sitten on joka kerta vessassa käydessä pieni pelko persiissä, että koska holahtaa. Mulla on 30% korkeampi keskenmenoriski perinnöllisen geenitranslokaation takia ja vuosi sitten meni ekasta yk:sta kesken. Hui miten tästä selviää.
 
Hirmuisesti onnea plussauksen johdosta Punanuttu, Rumor ja Sintu! Oikein paljon onnea myös odotukseen!

Tunafish, toivottavasti nyt tärppää!! Oon seurannut taustalta teidän vaiheita.

Mandala, eiköhän se uni kohta toteudu. Jospa tämä olisi nyt SE kierto.

Mäkin näin viime yönä unta, että testasin haalean plussan Pregcheck testissä :LOL: Huomennahan lupasin testailla, niinkuin teenkin. Mutta minkäänlaista raskaanaolon tunnetta ei ole. Menkkoja ei myöskään ole kuulunut. Otin kyllä varaslähdön testailuun dpo 9 ja eilen: on niin negatiivista kun olla ja voi! Huomenna aijon siksi testata, että päivien puolesta pitäisi jo näyttää ja viikonloppuna on tiedossa juhlintaa. Voihan olla, että tuo oma arvioni dpo:sta on kaukana totuudesta, ja menkat on oikeesti ihan jäissä...nähtäväksi jää. Alkais nyt edes ne ekat luomumenkat. Olisin siitäkin ihan tyytyväinen.

++++++++tuulia kaikille meille!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Hurjasti onnea ja tarrasukkia Sintu, kuten Tunafish totesikin, aivan oikeaan osoitteeseen plussa tuli!!:heart:

Itsellä lämmöt laskeneet ja menkkatuntemukset lisääntyneet, joten uuteen kiertoon valmistaudutaan. Miehellä kyllä saattaisi elämäntavoissa olla parantamisen varaa ;), mutta sperman viskositeettiin niillä ilmeisesti on kuitenkin aika rajallinen vaikutus. Lääkärin lausunnon mukaan sperman pesulla liikkuvuutta voitaisi yrittää parantaa. Mutta kuten sanottu siittiöitä oli tosi paljon, eli vaikka liikkuvuus onkin heikentynyttä, niin niitä liikkuvia kuitenkin on vielä lukumäärällisesti riittävästi. Mikäli raskaus ei luomuna (femareiden avustuksella) ala, niin sitten ollaan puhuttu, että mennään hedelmöityshoitohin. Aikataulusta ajattelin seuraavan kierron gynereissulla keskustella.
 
Onnea Jo :heart: Hienosti loikattu plussa-aallon harjalle! Kovasti sinnekin tarrasukkia pienelle ja toivotaan että nuo perinnöllisyysjutut ei häiritse tätä plussaa!

Peukut Mirtsullekin huomiseen testipäivään! Sit pääset limpparilasin kanssa juhlimaan :D Vaikka eihän siitä alkoholista vissiin näin alkuvaiheessa mitään haittaa ole pikkuiselle kun ei ole vielä veriyhteyttä...

Toivotaan Pipsa että sinne hoitoihin asti ei tarvitse lähteä ;)

Voi muruset mä olen niin iloinen teidän plussajien puolesta :heart:
Ja kaikille muille kovasti plussatuulia puhaltelen ++++++++++ :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Jo

Yhteistyössä