*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Onnea Sissi!! :flower:

Minulille ja Ronjaliinalle +++++++++++++++++++++:whistle:

Tunafishille ja Mandalalle onnea ja kärsivällisyyttä jännäpäiviin... +++++:whistle:


).( Tänään kävin gynellä clomien kontrolliultrassa. Yksi munasolu oli 15 mm eli irtoaminen on lähipäivinä edessä. Toisella puolella oli 10mm munasolu ja se joko kerkiää mukaan tai ei kerkiä. Kaksosriskiä enemmän jännittää limiksen kasvu kun se oli vain 5mm. Voi kuulemma kyllä vielä keritä kasvamaan mutta sitä ei nyt sitten tiedä miten käy kun ei voida joulunpyhien takia ultrata muutaman päivän päästä. Tänään aloitan ovisplussan metsästyksen. Itse veikkaan että ovisplussa ilmestyy jouluaattona tai joulupäivänä... :)

Jos ensi kierto tulee niin jatketaan clomeilla ja sitten seurataan tuota limiksen käyttäytymistä. Jos ei paksune tarpeeksi niin sitten vaihdetaan Femareihin jotka ei ohenna samalla tavalla limistä.

Rauhallista joulua!
 
Wanda Ahaa eli Femar olis ilmeisesti sitten sellanen ovista tukeva mutta ei limistä ohentava lääke..? Mulle varmaan sit joku sellanen luvassa ensi vuoden puolella...ohut limis on muuten niin clomit ei varmaan tule kysymykseen...

Onnea tosiaan Sissille, hienoja uutisia!

Mä varmaan vähän taustailen tammikuun loppupuolelle saakka. Tänään tuli jo eka erä ovislimoja, eli lähestyy lähestyy, mutta tuntuis, että väärältä puolelta...:( Eli tässä kierrossa ei taitais olla mitään tsänssejä jos nyt vasemmalta tuo irtoaa. Ja siltä tosiaan tuntuu. Joten jään odottelee tammikuuta ja seuraavaa ovista. Lääkäriaikakin on sillon just oviksen aikoihin tai just sen jälkeen et ainakin näkee sit kummalta puolelta on tapahtunut sillä kertaa. Mut tosiaan, käyn tässä joulun viettoon ilman stressiä tai jännitystä kun tää kierto nyt näyttäis menevän näin! Mutta hauskaa joulua ja uutta vuotta ja ensi vuonna sitten uudet kujeet tai jotain...:)!
 
Tunafish, lohdullista lukea tuo että limis ottaa spurttia ennen ovista!

Lupaan olla murehtimatta asiaa ja keskittyä joulun viettoon, rentoutumiseen ja peittojen heilutteluun! :D

Syrän Luultavasti tuo Femar olisi sinulle juuri oikea lääke, se ei kuulemma tosiaan ohenna samalla tapaa limistä. En kyllä tiedä miksi sitten aluksi aina määrätään clomit ja sitten vasta Femar. En ole tutkinut aihetta vielä tarpeeksi netin syövereistä... ;)

Kysyin tänään että kummalla puolella viimeksi olikaan se keltarauhanen ja se oli just sillä puolen missä en pahemmin koskaan tunne mitään ovisoireita eli ne nippailut oviksen aikaan on ollut tuolla toisella puolella joka on ollut monirakkulainen. En siis ole osannut arvata oikein puolta miltä irtoaa!
 
Pakko kommentoida vaan ihan omia ihmettelyjä: mittasin äsken kolme eri kertaa lämmöt levossa niin oli ihan normaalit :O tämä ja se ettei nännit ole yhtään arat kuten normaalisti uhkaavasti vain saa tämän näyttämään siltä etten hurjista limoista ja oletetuista oviskivuista huolimatta ole ovuloinut ollenkaan. Inhottava juttu sinänsä, mutta eipä oikein voi ohittaa näitä oireettomuuksia. Hmph.
Tsemppiä kuitenkin muille :whistle:
 
Jo
Minulille ja Ronjaliinalle PUUUH ++++++:whistle: Plussia kehiin!

Tänne tuli joulunpunainen sukulaistäti pyhien viettoon ja tällä kertaa kolahti pahasti :'( vaikkei mitään kummenpia toiveita ollutkaan, oireettomuuden perusteella.
Jo...................30v.....kp 1/37..............yk11..... (1km)

Nyt tulee vuosi täyteen yritystä ja tammikuussa pitäisi ettiä jostain gyne, jolta luistaa englanti - mulla on edelleen enemmän ja vähemmän hakusessa tämän maan molemmat kotimaiset. Mistä sellasenkin tähän hätään löytää...
Mutta mikä tässä voi mättää, onko kierto liian pitkä? Ollut välillä 32-37, tämänkertainen 35 pvää. Ovuloin kai kuitenkin kun testiin tulee plussaa ja tissit kipeytyy aina, mikä-se-nyt-olikaan-nimeltään-vaihe (oviksesta menkkoihin) 14-16 pvää. Nyyh.
 
Viimeksi muokattu:
Sen verran Mandalalle kommenttia, että eikös se oo aamulämpö mikä pitäs olla koholla, eli jossei se nyt päivällä ole ollu koholla niin ei kai se välttis merkkaa ovuloimattomuutta...? Tai ootko enne mitannu noita lämpöjä et onks yleensä sit koholla pitkin päivää jos ovis ollu?
Ite en kyllä pahemmin ole niit mittaillu koska se sit masentaa jos on normaali :D mutta oon myös lukenu, ettei se lämpö kaikilla reagoi...Tosta nännien kipeytymättömyydestä en ois huolissaan, mulla ainakin oireet vaihtelee edelleen aika paljon. Se mikä on ennen kuulunu aina kuvioon voi yhtäkkiä puuttua ilman syytä...joten älä nyt vielä menetä toivoa tän kierron suhteen!

Äsken tein ovistestin, ei onneks sentään vielä näytä oikeen mitään, kun ei kyl pitäiskään. vasta kp8 menossa, en tiiä mistä nuo limat tänään pukkas. Normisti ovis kp14 mut joku kp 12 vielä menettelis, mut ei nyt sentään näin aikasin...vaikkakin tosiaan taitaa olla siis vika puoli vuorossa. Blääh.
 
Jo :hug: tosi harmi että piti tulla joulun värinen sukulainen kylään : / Mä uskoisin, että jos soitat jonnekin yksityiselle niin he pystyisivät sanomaan kelle lääkärille pitää mennä että on kielitaitoinen. Sulla tämä suomenkielen kirjoittaminen ainakin sujuu ihan hyvin :)

Syrän kiitos tsemppauksesta :heart: mä en ole aamulämpöjä koskaan mitannut ja tiedän että päivälämmöt voi olla epäluotettavat mutta kai niistäkin pystyy jotain päättelemään kun on tarpeeksi verrokkimatskua? Nimittäin olen muutamissa kierroissa mitannut aina about töiden jälkeen samoihin aikoihin jonkin aikaa levänneenä ja aina on oviksen jälkeen noussut 36.5 -> 36.9-37.1° samaan aikaan kun nännit alkaa tuntumaan aroilta. Ainoa milloin mulla on pari kertaa dipannut lämmöt oviksen jälkeen on ollut about Dpo5-7 mitä kutsutaan kaiketi kiinnittymisdipiksi. Hassu nimi sinänsä koska hyvin monet raskautumattomatkin (kuten minä) kokee niitä eri kierroissa.
Ja tosiaan mulla kyllä oireet vaihtelee tosi paljon eri kierroissa MUTTA yleensä kierron loppupuolella, mikä tietty heittää sitten usein turhaa toivoa kehiin kun aivan uusia "oireita" ilmestyy ennen menkkoja.

Mutta vaikka nyt tuntuisi vähä peli menetetyltä niin aion olla suuremmin märehtimättä tätä kuitenki :) lupasin itselleni ja sille ystävälleni että blokkaan negatiivisuuden pois, enkä kyynisen pessimistisesti ajattele koko aikaa asian suhteen.
Fakta kuitenkin on, että ei sun tarvi olla joko toiveikas tai pessimisti, ja kyllä sitä tippuu aivan yhtä korkealta menkkojen tullessa oli sitten ajatellut pessimistisesti. Mä ajattelin just kokeilla tota märehtimättömyyttä nyt!
 
Jo
Mandala - sori, kirjotin vähän epäselvästi - suomi sujuu juu, kun olen ihan paljasjalkainen suomalainen. Asun Belgiassa ja mieluusti hoitasin tämän homman englanniksi enkä yrittäis ranskaks tai flaamiks ainakaan =)

Nyt tuntuu jo paremmalta kun tossa iltapäivällä, kummasti sitä aina ittensä kokoo ja taas jaksaa uuden kierron. Huomenna mennään kyselemään sitä gyneä ja illalla nokka kohti lentokenttää ja Suomea, jes!

Jouluntoivotukset kaikille! :xmas:
 
Mandala juu no siinä tapauksessa tietty varmaan voikin jo jotain päätellä, jos olet ennenkin mitannut. Mulla oli vaan itellä joskus niin, että lämmöt näytti ihan vaan kaks pykälää korkeempaa ja ajattelin, etten varmaan sit ovuloinu mut ultran mukaan se oli tapahtunut, et sillon ajattelin ite etten enää kyl lämpöjä mittaile ja niiden kans masentele...:)

Mutta juu, eipä tässä tämän kummempia, pitänee siirtyä joulun viettoon ja keksiä muuta ajateltavaa ettei ärsyttäis niin tämä tämän kierron hukkaan meneminen...!

Niin ja Jo, joskus kuulin, että jos ovis tapahtuu myöhään (siis vaikka kp18) ja vaikka luteaalivaihe oliskin sen 14 päivää niin munasolun laatu vois muka olla jotenkin jo huono...että se olis ikäänkuin ollu siellä jo liian pitkään..!? Ota näistä tosiaan selvää, ei ole hyvä liian aikainen ovis kun sillon munis ei oo välttämättä kypsä ja ei oo hyvä sit myöhäinenkään kun siin ois sillonki vikaa...! Mulla itelläni viime kierrossa oli just tollanen myöhäinen ovis kp18 ja vaikka luteaalivaihe oli sen 14 päivää ja ovis tuntu tosi voimakkaalta, niin nyt ajateltuna mietin vaan, et näinköhän sekin munis oli jo parhaat päivänsä nähnyt. Onko kellä tietoa näistä???
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Ja Jolle pahoittelut tädistä. :hug:

(.) Aamulla testattu Pregcheckillä tyylipuhdas nega, mikä oli kyllä odotettavissakin, kun ei tässä ole kummemmin oireitakaan ollut eikä muutenkaan mikään tärppiolo. Huomenna testaan vielä "juhlan kunniaksi", mutta eipä se tulos siitä päivässä miksikään muutu. :headwall:

Sitten voi taas alkaa täälläkin odotella pikkuhiljaa sukulaista kylään... Tiistaina tulisi täyteen dpo 14, mutta ei ole kyllä mitään hajua, mikä mun luteliaalivaiheen pituus mahtaa olla, kun tämä oli vasta eka (mahdollinen) ovis. Saisipa jo tänään ne S-PROG-kokeen tulokset, niin tietäisi, onko ovulaatiota tapahtunut.

Ihanaa joulua muuten kaikille, jos en tänne enää ennen huomista ennätä! :xmas: Tuokaa vielä jouluplussia meille!
 
Viimeksi muokattu:
Lähdetäänkin tänään jo mun vanhempien luo joulunviettoon, niin huominen testaus tulikin ajankohtaiseksi tänään, kun on mieskin katsomassa, että näänkö mä omiani. Mieshän totes että kyllä siinä näkyy jotain ja aattelin nyt näyttää teillekin, oliskos toi viivanpaikka vai haamu, livenä se on ainakin minusta vahvempi kuin eilen, että sen selkeesti näkee ilman tihrustamista(mulla ei ole kameraa, että tuo kuva on kännykällä otettu)..

Aijaa.com - 9241735.jpg

Noh tätämyötä kuitenkin hyvät jouluntoivotukset teille kaikille ja nauttikaa! :)
 
Jee Minuli, viivanenhan se :heart:

Tein tänä aamuna digitestin vielä varmuuden vuoksi, sydän hakaten katselin näytössä vilkkuvaa tiimalasia...näyttöön pamahti "raskaana 3+", joten tämä on siis sittenkin totta :)

Laitoin tuossa juuri äsken äidilleni tekstiviestillä raskausuutiset, vielä ei ainakaan ole tullut vastausta. Lienee siis tänään työpäivä, eikä ehdi lukea henk.koht. puhelimesta viestejä tai sitten on niin shokissa :) Miehen vanhemmille kerrotaan huomenna.
 
  • Tykkää
Reactions: SL ja Mandala
Pahoittelut Jo :hug: Toivottavasti löydät mukavan ja kielitaitoisen gynen! Ymmärrän että nämä hoitoasiat on tuplasti hankalammat vieraalla kielellä :hug:

Ja Neitipippurin kirveen käyn kyllä vielä onkimassa sieltä kaivosta takaisin. Eikös sulla ole tänään vasta DPO10? Olikohan se vissin 25% plussanneista joilla tällä päivällä se plussa vasta näkyy. Kovasti toivon että plussa kuitenkin tulisi!!!

Mites Ronjaliina? Jokos oot testaillut? :D

(.) Hirveet tuskat on täällä päällänsä just nyt. Ihan sellanen menkkamainen kivistys ja paine alavatsalla. Istumaan ei oikein kunnolla pysty kun alavatsaa kramppailee. Aika kellontarkasti taitaa se ovis siis tulla sen Pregnylin jälkeen :D
Mulla on joulun kunniaksi ihan hirveä räkätauti iskenyt :( Ääni on ihan poissa, nenä vuotaa ja keuhkoja polttaa. Mulla on vähän sellasta astmaattista taipumusta joka sitten pahenee aina infektioiden yhteydessä ja oon nytkin joutunut lääkitsemään itseäni ihan harmillisen paljon. Toivottavasti ovis ja hedelmöitys ei tykkää kyttyrää mun astma- ja yskänlääkkeestä :|

Oikein ihanaista ja rentouttavaa joulua kaikille! :xmas: Ihanaa kun muutama meistä sentään sai toivotun jouluplussan :heart: Toivotaan että viimeistään ensi jouluksi olisi kaikilla oma pieni kullanmuru jo maailmassa tai ainakin masussa kasvamassa :)
 
Tunafish, hienoa että on selkeät ovisoireet. :D Nyt vaan jännäilyt käyntiin!

Juu, aikaistahan sinänsä vielä dpo10 on. Mutta kun ei oikein ollut niitä ovislimojakaan, jne. niin aika luovuttanut fiilis on jo nyt. :stick: Huomenna aamulla tosiaan teen testin, mutta sitten sen jälkeen vasta tiistaina (dpo14), jos täti ei ole jo tullut. Potuttaa katsoa noita negatikkuja... :kieh:

Minulille onnittelut hienosta jouluyllätyksestä! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Minuli wau onpa upeaa jouluplussa :heart: kyllähän saatiin tähän joulukuullekin kivasti plussia jeee! Viivan vahvistumisia toivottelen sinne :)

Sissin viikkonäytöllinen kertoo myös ihanaa tarinaa, onnea hurjasti! nyt pääsetkin sitten joulun kunniaksi siirtymään tuonne odottajien puolelle. Siellä kolmekymppisten ensikertalaisten odottajien pinossa onkin jo aimo kasa täältä eri tarinoilla plussaneita :) sano terkkuja täältä toiselta puolelta :D

Harmi että testi on negaa Neitipippurilla :hug: toivotaan että on vain liian pienet Dpo:t että tilanne voisi vielä muuttua!

Jo hahaha oonpa tyhmä, tajusin ihan väärin päin :D :D jos oisin lukenut ajatuksella niin ois pitäny kyllä tajuta hehe Mutta tosiaan toivottavasti hyvä lääkäri löytyy sieltäkin :)

Syrän puhui oviksesta ja muniksen laadusta. Mä oon lukenut myös, että jos ovis tapahtuu myöhään niin ei ole enää prima kunnossa ja jos vaikka hedelmöittyy ja kiinnittyy niin ei luultavasti jaksaisi pysyä kyydissä. En sitten tiedä mikä on se raja milloin on 'myöhäinen ovis'. Kyllähän naiset voivat saada ovista jopa kp40 vielä, mutta raskauden mahdollisuus on ehkä tosiaan vähän huonompi sitten.

Tunafish kuulostaapas ovisoireet hyvältä, toivotaan että lämmöt nousee ja kaikki menee just niinku pitää :)

Ronjaliinaa minäkin huhuilen! onko testiä tehty?? tsemppiä :heart:

Huh onneksi sain eilen viimeiset lahjat ostettua, ei niitä paljon ole kun ollaan karsittu niiden ostelua aika rankasti, mutta kyllä niistä vähistäkin joskus saa stressiä aikaan, pöh :p Nyt pitäisi vielä vähän siivoilla kotona vaikka joulun kunniaksi ja ottaa sitten myös iisisti. Vähän stressaa työjutut vielä, mutta yritän olla tutkimatta työmeilejä kännykästä :D
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 23.12.2011



Jo...................30v......kp 2/37..............yk11..... (1km)
Sakara............34v......kp 2/?.................yk 7
Avonlea..........35v.......kp 5/27-29..........yk6
Syrän..............30v......kp 9/29...............yk~8
Demuli...........31v........kp 10/14-53..........yk14
Sintu74...........37v.......kp 11/29.............(4*ivf) (1 tm)
Papsu.............29v.......kp 11/24-33.........yk8
Syksy2010.......30v.......kp 11/28-41..........yk14
Joku_raja........29v.......kp 12/27-29..........yk12......tulossa 1. IVF (välikierto)
Wanda_81.......30v.......kp 12/28-42..........yk15.....(1* clomi)
Tatja..............35v.......kp 14/36-48...........yk16....(terolut tauko)
Tunafish-78......33v......kp 17/19-34..........yk9.....(menopur).....Dpo0
Mandala..........32v.......kp 17/24-35..........yk12.........Dpo3
Ginger.............35v......kp 18/??................yk25.... (1kkm)
Punanuttu........32v......kp 22/24-28......... yk 4
Neitipippuri.......31v.....kp 22/31-49.........yk6.....(Femar)..... Dpo10
Ronjaliina........30v.......kp 27/24-31.........yk14....(1*clomi)......Dpo12
Minuli..............30v......kp 34/28..............yk3
pipsa79............31v.....kp 36/28-47..........yk8....(1*clomi)
SL..................29v......kp 42/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Edyla...............32v.....kp 46/28...............yk1




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet
-2011-

Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1.........plussa 23.11.
Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Onnittelut varmistuneista plussista Sissi ja Minuli!

Olen otettu, että olen ollut näin kaivattu vieras tänne! :) Ikäväkseni täytyy kyllä kertoa, että tämän päivän normi (ei digi) CB testi näytti negaa. Tosin nyt on vasta se dpo 12, joten voihan tää olla vähä aikaistakin, että näkyis ees. Eilen illalla oli vessassa käydessä pienen pieni punainen tervehdys vastassa, sen jälkeen ei enää mitään. Kai tässä periaatteessa vielä toiveita ois, mutta jotenkin jo vähän tipahdin... Kävin jo ostamassa tamppooneja valmiiksi. Jotenkin tosi tyhjä olo. Ei oikein tunnu miltään, paitsi itkuiselta ja surulliselta kun asiaa ajattelee. Pitää vaan nyt koittaa vähän ees pitää toiveita yllä. Toivoisin vaan, että jos täti on tullakseen niin ois sitte jo tullu. Ärsyttävää lähteä perheen pariin maalle ja sit täti ilmaantuis siellä!! Pahoinvointi ei ole kadonnut mihinkään, joten vähän kai toiveita on vielä, katsotaan siis.... En vaan tiiä, että mikäköhän ois sitten sellanen sopiva seuraava testipäivä, jos ei tätiä kuulu. Pisin kierto mulla on ollut se 32, se ois vasta keskiviikkona. Pitäiskö sit ihan sinne asti ootella...

Ihanaa joulua kuitenkin jokaiselle ja onnea erityisesti niistä jouluplussista ja erityisterkut niille, joille joulunpunainen täti saapui vierailulle juuri jouluksi!
 
Ronjaliina ei menetetä toivoa vielä :hug: kyllä se vaan niin on, että monilla hgc nousee hitaasti. Mutta tiedän kyllä tunteen, joten tsemppailen sua täällä ja lähettelen positiivisia ajatuksia!

Mitä omaan lämpötilanteeseen tulee niin näyttäisi olevan taas 36.8° levossa, että en tiiä sitte mitään taas, kyllä ne yleensä 37 melkein on. Mutta lupasin lopettaa märehtimisen eli hyväksytäänkö jos en kuitenkaan koko ajan mieti, vain kerran päivässä :D
 
Onnea plussista Minuli ja Sissi!:heart:

Pahoittelut tädistä Jo :hug:

Toivotaan, että niillä joilla negat testissä, muuttuvat positiivisiksi. Muille antoisaa oviksen bongailua, piinapäivien jännitystä!

Itse viime viikon alussa oviksen löysin testeillä, myöhäisessä vaiheessa siis jälleen, mikä mulle tyypillistä. Ei siis clomeilla juuri mitään vaikutusta tähän kiertoon, paitsi vatsakipuja oviksesta lähtien. Olen taustaillut tämän kierron, olen tosin käynyt viestejänne lukemassa, kun ei itselläkään uskoa tähän kiertoon ole ollut folliultran huonon tuloksen jälkeen.

Joulun pyhät vietän kaikki iloisesti töissä ja myös mies on toisella paikkakunnalla nyt töissä. Joulua siis vietellään lemmikkien kanssa ihan keskenään ja rentoudutaan työpäivän jälkeen.
Kaikille oikein hyvää joulua! Nauttikaa ja rentoutukaa!!
 
Sunnuntai 25.12.2011



Jo...................30v......kp 4/37..............yk11..... (1km)
Sakara............34v......kp 4/?.................yk 7
Avonlea..........35v.......kp 7/27-29..........yk6
Syrän..............30v......kp 11/29...............yk~8
Demuli...........31v........kp 12/14-53..........yk14
Sintu74...........37v.......kp 13/29.............(4*ivf) (1 tm)
Papsu.............29v.......kp 13/24-33.........yk8
Syksy2010.......30v.......kp 13/28-41..........yk14
Joku_raja........29v.......kp 14/27-29..........yk12......tulossa 1. IVF (välikierto)
Wanda_81.......30v.......kp 14/28-42..........yk15.....(1* clomi)
Tatja..............35v.......kp 14/36-48...........yk16....(terolut tauko)
Tunafish-78......33v......kp 19/19-34..........yk9.....(menopur).....Dpo2
Mandala..........32v.......kp 19/24-35..........yk12.........Dpo5
Ginger.............35v......kp 20/??................yk25.... (1kkm)
Punanuttu........32v......kp 24/24-28......... yk 4
Neitipippuri.......31v.....kp 24/31-49.........yk6.....(Femar)..... Dpo12
Ronjaliina........30v.......kp 29/24-31.........yk14....(1*clomi)......Dpo14
Minuli..............30v......kp 36/28..............yk3
pipsa79............31v.....kp 38/28-47..........yk8....(1*clomi)
SL..................29v......kp 44/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Edyla...............32v.....kp 48/28...............yk1




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet
-2011-

Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1.........plussa 23.11.
Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
[/QUOTE]
 

Yhteistyössä