*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Taraolivia, voi ei, pahoitteluni! Pikaista paranemista ja voimia! :hug:

Tunafish +++++:whistle:

Meillä tosiaan on tutkimuksiin meno ollut miehestä kiinni. Hänellä ei ole ollut mitään pelkoa lapsettomuudesta, on ollut sitä mieltä että ollaan "yritetty" liian harvoin ja ei ole vain natsannut. Noh, nyt vihdoin asia edistyy!
Itse olen tutkituttanut itseltäni perusverikokeita, alkukierron kokeet ja s-prog keltarauhashormonin sekä yksi ultraus kp 16 jolloin oli yksi johtofollikkeli kasvussa. Alkukierron kokeissa havaittiin sama kuin Neitipippurilla, eli LH oli koholla joka viittaisi PCO:hon, mutta ultrassa taas ei mitään havaittu. Eli se vaatinee lisätutkimuksia.

Tuo Graviditas voisi muuten olla ihan hyvä mutta itselläni on esteenä mieslääkärille meno. En vain pysty menemään levittämään jalkojani miespuoliselle gynelle... :ashamed:
Noh, päädyin sitten sellaiseen lopputulemaan että siirryn felicitakselle sille gynelle jolla olen useamman vuoden käynyt. Mulla on nuo verikokeiden tulokset paperilla joten voin helposti sinne siirtyä.
 
Mä en tiedä, mitä täällä on oikein menossa. Vuotoa ei tullut kuin eilen kerran pientä. Eilen oli tosiaan pieniä menkkakipuja. Yöllä oli hetken aikaa todella kovia ja nyt taas. Paljon kovempia kuin yleensä menkkojen aikaan. Pelkään, että endometrioosi on taas innostunut ennalleen, kun kivut alkavat näin monta päivää ennen tädin tuloa. Testi edelleen nega, joten raskaudestakaan tämä ei kyllä johdu. Kiinnittyminenkään ei varmasti ole voinut kestää näin kauaa. Periaatteessa mulla voisi olla vasta dpo 10 nyt menossa, kun jälkimmäinen testi saattoi olla vielä hieman vahvempi. Mutta siltikin pitäisi tänään jotain herkässä testissä jo näkyä. Yhtään vuotoa ei ole tänään tullut ja lämmötkin ovat vielä koholla, joten tuskin täti tänäänkään vielä tulee. Olen aivan ymmällä. Aikaisintaa pari päivää ennen menkkoja on yleensä kivut alkaneet.
 
SL
KAIKILLE ISOT :hug: , jotka ovat joutuneet kokemaan pettymyksiä ja pahaa mieltä !!! Uuteen nousuun ja eikös se niin mene, että "se mikä ei tapa, vahvistaa" ? :D

Taraolivialle paljon voimia!!!

Ronjaliina Ihanaa kuulla, että asiat alkaa etenemään!!! Ja paaaaljon luottavaista ja rauhaisaa mieltä sulle toivon!!!

Täällä on taas monta keiden tilannetta saa jännätä :) Mä toivon ISOJA HYVIÄ ++++++++++++++++++++++:whistle:

Näin vaan se täti muisti minuakin.. eli mulle vois päivittää

SL..................29v.......kp 1/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)

Uusi kierto siis alkoi ja nyt TOIVON kovasti, että saisin siihen ovitestiin edes hymynaaman tässä kierrossa :) Hyvä puoli näissä Teroissa on ollut se, että kiertoni (3*terokuuria) ovat nyt olleet 27-31 päiväisiä. Pelottaa vaan hurjasti, että nyt kun jätän Terot pois käytöstä, niin tämä uusi kierto tulee venymään ja paukkumaan niin pitkäksi ettei mitään järkeä... : / Ja jooo, mua kanssa ajoittain ärsyttää toi mainos tuossa alhaalla, jossa vauveli kaatuu...

On tää elämä kyllä hankalaa, kun täytyy kaikenmaailman menkkakiertojen mukaan sovitella ja mietiskellä omaa elämäänsä :LOL:
Esim. siskoni tulee ehkä kylään kolmen pienen muksunsa kanssa muutaman viikon päästä ja laskeskelin, että just silloin saattaa, HUOM saattaa, olla minun hedelmällisimmät päivät :LOL: eli tarttis heilutella miehen kanssa peittoja :) heh!
Sekä tällainen mietityttää:
Mulla on 28.päivä polvien magneettikuvaus, ja sanotaan, ettei se haittaisi raskautta, mutta sitä ei myöskään suositella raskauden alkukolmanneksella, jos ei ole aivan pakko kuvata. No mitetin, että kun mulla saattaa EHKÄ olla juuri ne otolliset ovispäivät siinä juuri tuolloin tai on juuri ollut ovis, niin voikohan tuo kuvaus nyt sitten haitata sitä ovista ja mahdollista hedelmöittymistä?

Toisaalta mietin, että mitä hittoa mä nyt tällaisiä mietin, enhän mä voi suunnitella koko ajan elämääni joidenkin ovis-, ym. asioiden takia... mutta toisaalta kun eihän tämä lapsen saaminen ole mulle "ihan-sama-asia"... Mutta toisaalta, eikös tuossa hedelmöittymisvaiheessa solut uusiudu koko ajan.. ja sitten taas toisaalta, voikohan kuitenkin tuo magneettikuvaus häiritä niin paljon soluja, että tuleekin kuitenkin virheitä tai häiriöitä kiertoon... hmmmm..

Ja saa nauraa näille mun mietteille :LOL: Sillä itsekin täällä naureskelen tätä mun ajatusmaailmaa ja mietteitä.. Kaikkee sitä joutuukin pähkäilee :LOL:
 
Voimia kovasti sinulle ja miehellesi Taraolivia :hug: Olen todella pahoillani puolestanne ja kovasti toivon että toivut kaikin tavoin nopeasti tästä keskenmenosta ja pääsette pian yrittämään uudelleen.

Mulla on ihan samanlaisia laskelmia kuin sulla SL :D Onneks ei oo tuommosia kuvauksia ja muita tullut, mutta kyllä meillä säännellään miehen kaljottelua ja saunomista ovista ennen ja sen aikaan :D

Wanda, mä kans eka mietin tota mieslääkäriä kauhulla, mutta jotenkin se tuntuu sit siellä vastaanotolla ihan luonnolliselle. Aattelin että kannattaa nyt henkisesti jo valmistautua että raskausaikana sitä joutuu sit levittelemään kaikenlaisille lääkäreille. Sillon sitä ei kai pysty enää valkkailemaan juurikaan lääkärien sukupuolta.

Nyt ei luovuteta joku_raja! Mulla kans ei Predictor tänä aamuna lupaillut mitään (pitäis näyttää tulos jo 4pv ennen menkkoja) :kieh: Tätioireita ei täälläkään ja lämmöt korkeella. Eipä se kai kaikilla näytä sitä plussaa edes vaikka menkat olis jo myöhässäkin. Huutia tädille ja pysyköön kaukana meistä :stick:

Olin tänään ihanalla metsäretkellä mun 1v. kummipojan ja sen 3v. isoveikan kanssa. Oli poikien äitikin meidän mukana. Tehtiin nuotio ja paistettiin makkaraa ja juotiin kuumaa kaakaota termarista. Tuli sellanen olo että toivottavasti sitä saisi joskus kokea tätä myös omien lasten kanssa :heart:
 
Sunnuntai 13.11.2011



SL..................29v.......kp 2/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Mandala..........32v.......kp 4/24-35..........yk11
Wanda_81.......30v.......kp 4/28-42.........yk14
Syksy2010........30v......kp 5/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 9/31-49.........yk5.....(Femar)
Nima..............31v.......kp 10/28-31.........yk13.......2.IVF/ICSI
Sintu74............37v......kp 13/29.............(4*ivf) (1 tm)
Ronjaliina........30v.......kp 15/24-31.........yk13
Avonlea...........34v......kp 17/27-29.........yk4
Minuli..............30v......kp 18/28..............yk2
Tunafish-78......33v......kp 19/31-34..........yk7.....(menopur)...Dpo 11
Hansman.........34v......kp 21/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 22/25-37..........yk15....(terolut)
Ginger.............35v......kp 26/??...............yk23.... (1kkm)
Jo...................30v......kp 27/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v.......kp 28/27-29..........yk10 ...Dpo 12
RauRau...........28v.......kp 34/??..............yk1
Punanuttu........32v.......kp 34/24-27........ yk 2
Demuli............31v.......kp 37/14-53..........yk13
pipsa79............31v......kp 43/28-40........yk7



Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel




plussanneet
-2011-

Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Täällä ollaan edelleen ihan ihmeissään. Yö meni hyvin, mutta aamulla oli ja on aivan valtavat kuukautiskivut. Tällaista ei ole ollut sitten nuoruusvuosien. Testiä en tehnyt, koska punaista verta tuli vähän vessassa käydessä ja ajattelin, että se siitä. Ei mulla ole ikinä punaista tiputteluvuotoa tullut ennen kuukautisia, joten ajattelin, että tänään ne alkaa. Mutta se loppui kuin seinään sen yhden kerran jälkeen eikä ole ollenkaan sellainen avonainen olo, mikä vuodon alkamiseen aina liittyy. Kivut on niin pahat, että jo rukoilen tädin tulevan, mutta pahoin pelkään, että tätä jatkuu vielä päivän tai pari. Lämmötkin oli vielä koholla. Tämä varmaan tarkoittaa sitä, että joudun aloittamaan e-pillerit ivf-hoitoa odotellessa, sillä kivut pahenee kuukausi kuukaudelta eikä näin kovia kipuja jaksa montaa päivää. Mies ei haluaisi sitä, koska uskoo edelleen luonnolliseen tärppiin, mutta se ei ymmärrä, millaista tuskaa tämä on. Voi olla, että soitan sille ivf-hoitajalle ja kysyn aikataulusta. Ehkä vielä yksi luomukierto miehen mieliksi, niin saadaan 12 yk:ta virallisesti täyteen.
 
Viimeksi muokattu:
Joku_raja onpa inhottava tilanne : / toivottavasti ei endo siellä kipuile!

Ja voin kyllä samaistua tuohon sun kummalliseen tilanteeseen. Olipa tuo mun viime kierron loppu myös ensimmäinen laatuaan, ihan kummallista oli. Ois kaikkein paras tämän kuumeilun takia, että menkat tulisi aina samalla lailla, samoilla oirehtimisilla ja samana päivänä. Ei ehtisi turhaan toiveita nostaa kun kaikki menee aina eri tavalla eri kierroissa.

SL :hug: sulle kierron vaihtumisesta!

Tunafish sulle hurjat peukutukset, että pääsisit plussalistan kärkeen :heart:

Ai hitto, kyllä huomaa että on eilen lätkää kateltu kera juominkien :D tähän darraan auttaa kyllä yksi asia: sushi :heart: aukeis vaan nyt se mesta, että voi mennä hakemaan.

Mukavata sunnuntaita!
 
Pitkästä aikaa täällä.. Kiirettä pitänyt joten eipä ole tullut sen myötä tätä asiaa vatvottua (mitä nyt vastaillut lähimpien ystävien kyselyihin"oletko jo raskaana" noin tuhat kertaa) Eli jotain positiivista kiireessäkin :p Vaikka ei tietenkään mitenkään edesauta tätä projektia.
Päivitys: Täällä menossa kp 10 ja yk 3
Mukavaa ensi viikkoa kaikille sekä tsemppiä ja plussatuulia!!
 
Hei kaikille taas pitkästä aikaa. En ole ehtinyt palstaa lukemaan, kun viikonloppuna oli niin paljon ohjelmaa. Tilanne on nyt se, että vikat piikit on pistetty ja punktio on jo huomenna (!) :O Ei tältä jännitykseltä osaa edes nukkua. Ihan mukava saalis olisi tulossa, ainakin 8 follia ja muutama pienenpikin saattaa ehtiä mukaan...

Mandalalle piti vastata, että kyllä, meille tehdään ICSI simppojen huonon laadun ja vähäisen määrän takia. ICSI ei siis hoitomuotona eroa IVF:stä muuten, kuin että munasolujen ja simppojen ei anneta kohdata toisiaan siinä maljalla, vaan yksittäinen siittiö ruiskutetaan suoraan munasolun sisään. ICSI:ä ei tosin välttämättä tehdä kaikille munasoluille, riippuu jotenkin niiden laadusta, joten loput "pääsevät" ehkä kuitenkin siihen maljalle odottelemaan simppoja tai jotain sellaista. Labrassa ne kai lopulta tekee päätökset tän suhteen... Mielestäni tutkimukset kannattaa aloittaa juuri ennen ovulaatiota. Tosin verikokeisiin ja muihin menee kuitenkin yhden kierron verran aikaa, mutta itse pääsin sitten heti tulosten selviämisen jälkeen inssiin vielä samassa kierrossa, kun kierto oli juuri sopivassa vaiheessa.

Wandalle voin suositella Felicitasta, koska siellä ainakin tuntuu asiat sujuvan nopeassa tahdissa ja tilanne otetaan heti vakavasti, eikä suositella esim kokeilemaan useampaa inssiä "varmuuden vuoksi" ensin, jos nähdään, että se ei kannata. Muutenkin ollaan tosi joustavia käyntiaikojen yms suhteen. Se on yksityisellä parasta, että kaikki pystytään sumplimaan parhain päin, mutta saahan hyvästä palvelusta toki maksaa itsensä kipeäksi :LOL:

Taraolivialle paljon halauksia ja tsemppiä! Sehän tässä itselläkin kummittelee taustalla, että jos jollain ihmeellä raskaus saadaankin alkamaan, niin seuraavaksi alkaa keskenmenon pelko. Itse varmaankin ravaisin varhaisultrassa melkein joka viikko mielenrauhan takia (kunnes rahat loppuisi). Ymmärsinkö oikein, että tämä oli ensimmäinen ultrasi? Niinhän ne kokeneemmat sanoo, että raskaus alkaa helpommin, jos se on jo kerran alkanut, jos tämä nyt tilanteessasi yhtään lohduttaa... :hug:

Voi harmi, kun täällä on niin monta muutakin lohdutuksen tarpeessa. Kunpa saataisiin mielialat täällä nousuun, haleja kaikille asianosaisille!

Ai niin, Ronjaliinallepiti vielä kommentoida: onnittelut tutkimusten aloittamisesta ja kiitos ihanasta viestistäsi, joka toivottavasti tuo toiveikkuutta myös meille muille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 14.11.2011



Joku_raja........29v.......kp 2/27-29..........yk11
Tunafish-78......33v......kp 2/19-34..........yk8.....(menopur)
SL..................29v.......kp 3/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v.......kp 3/14-53..........yk14
Ginger.............35v......kp 4/??...............yk24.... (1kkm)
Mandala..........32v.......kp 5/24-35..........yk11
Wanda_81.......30v.......kp 5/28-42.........yk14
Syksy2010........30v......kp 6/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 10/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 11/24-27........ yk 3
Nima..............31v.......kp 11/28-31.........yk13.......2.IVF/ICSI
Sintu74............37v......kp 14/29.............(4*ivf) (1 tm)
Ronjaliina........30v.......kp 16/24-31.........yk13
Avonlea...........34v......kp 18/27-29.........yk4
Minuli..............30v......kp 19/28..............yk2
Hansman.........34v......kp 22/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 23/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v......kp 28/37...............yk9..... (1km)
RauRau...........28v.......kp 35/??..............yk1
pipsa79............31v......kp 44/28-40........yk7



Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel




plussanneet
-2011-

Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädistä myös joku_raja, Demuli, SL...ja vielä Ginger :hug:

Soitin tossa aamulla ja varasin ajan huomiselle ultraan. Näin se taas sitten kävi : / Jos tästä päättyneestä kierrosta pitää nyt sitten jotain positiivista kaivaa, niin se oli varmaan sitten se tikutettu ovis ja se että menkat alkoi itestään eikä terojen kanssa.

Eilen ei kyllä ollut ihan juhlafiilikset kun veljeni vaimon pyöristyvää vauvamasua ihasteltiin tuolla isänpäiväkekkereillä ja sit punainen löytö omista alkkareista siihen päälle (itse asiassa vielä kesken näitä kekkereitä). Kaiken lisäksi oon ilmeisesti suututtanut ystäväni eilen kun en sitten jaksanut käydä hänen luonaan iltateellä (ei oikein ollut fiiliksiä vierailla enää lapsiperheessä illalla kaiken jälkeen). Tämä ystäväni vielä tietää hoidoistamme ja laitoin hänelle viestin että en pääse tulemaan ja selitin vielä että miksi oloni ei ole nyt vierailuun sopiva. Paluuviestiä ei ole näkynyt. Tällä ystävälläni on vielä omat lapset saaneet alkunsa IVF:n avulla, joten luulisi olevan jotenkin kyvykäs ymmärtämään näitä juttuja. Tuntuupa ihan harvinaisen paskalle.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoitteluni tädin kohdanneille: Demuli, Ginger, SL, Tunafish sekä joku_raja! Voimia uuteen kiertoon! :hug:

Nima, kiitos suosittelusta! Varasin nyt sitten ajat Felicitakselle! Hui! Torstaina menen itse suoraan munajohtimien aukiolotutkimukseen, samalla haen purkin ja seuraavana aamuna viedään sitten mieheni näyte laboratorioon. Sen jälkeen muutaman viikon päästä varataan aika uudelleen jossa käydään tulokset läpi ja visiinkin sovitaan jatkosta. Jännittää ihan pirusti!

*muoks* ai niin, noista felicitaksen hinnoista: aateltiin että ei mietitä sitä tilannetta että jos tulee IVF/ICSI tuomio. Jos sellainen tulee niin mietitään sitä sitten mitä tehdään, mennäänkö julkiselle vai siirrytäänkö väestöliittoon jossa ois fiksummat hinnat. Onko sinne väestöliittoon muuten jotain pääsyrajoituksia tms, tietääkö kukaan?

Tunafish :hug: Tiedän tunteen kun saa seurata toisten mahojen kasvua ja itsellä menkat "yllättää". Mulla kävi juuri samoin viimeksi. :|
Mutta kaverisi on kyllä harvinaisen tyhmä jos tuosta suutuu. Jos hän vain ei ole muistanut vastata, toivotaan näin.
 
Viimeksi muokattu:
Ääh meinaa tulla hulluksi, kun nännit on aivan kosketusarat(eli kun käsivarrella kevyesti hipaiseekin paidan läpi niin tuntuu kuin sais sähköiskun) taas ja ei uskalla mitään toiveita elätellä kuitenkaan ja kestää vielä reilun viikon että uskaltais ees testata.. Tosin viime kierrollakin oli samaa oireilua, mutta luulin että se johtu vaan pillereitten lopettamisesta ja olis ollu ohimenevää..

Mulla olis myös juurihoidon jatko ens viikolla ja on sitten just niitä päiviä että uskaltaakohan sinne mennä vai onko se vaarallista jos sattuiskin olemaan raskaana?
 
Tuntui todella pahalta eilen, kun kuulin, että kaveri oli saanut vauvan ja kohta toinenkin poksahtaa. Mun epätoivoa helpotti se, että tänään sain paperit ja joulukuussa alkaa sumutteluilla ivf. Tammi-helmikuussa ensimmäinen keräys ja siirto. Todella nopeasti kuitenkin päästiin nyt eteenpäin.

Me otetaan tämä kierto nyt ihan iisisti. Tokihan mieli varmasti muuttuu, mitä lähemmäksi loppua tullaan, mutta nyt en aio stressata. Sitä ehtii tehdä sitten hoitokierrossa varmasti tarpeeksi.
 
Viimeksi muokattu:
No niin, töipäivä takana ja teki kovasti mieli tulla tänne kesken päivän mutta en viitsi ettei it-ihmiset suutu :$

Tarralle ja miehelleen hirmuisesti jaksamisia ja parantumisia :hug:

Pahoittelut kaikille joilla täti tuli kylään ja tsemppiä, pian on kierto uusi ja "sydän toivoa täynnä".. Vähänkö oon ällöpositiivinen tänään!

Odottelen omaa tätiä mutta se on hyljännyt mut ilmeisesti kokonaan. Viime perjantaina tein testin ja nega oli. Ajattelinkin, että mut olis voinu laittaa taustailemaan kun ei tiedä millanen kiertohirviö on päällänsä mutta ei sittenkään vielä! Tänään iltapäivästä alkoi tutun olosesti tuntumaan mahassa ja peräsuolessa (anteeksi tää :LOL:) että kohta vois alkaa. Että odotellaan nyt vielä muutama päivä josko minäkin niitä vieraita sitten saisin.

Menen tästä suihkuun pesemään nämä kamalat rasvikset, meinaan pilsujen lopettamisen jälkeen tukka rasvottuu yhdessä päivässä ja otsaltakin saa pyyhkiä ylimääräsiä pois!! :mad:
 
Jo
Taraolivialle iso halaus täältäkin :hug: Sulla on kuitenkin hyvä asenne. Mullakin meni yk1 kesken alkuvuodesta ja jos ihan totta puhutaan, niin on harmittanut, että ei hyödynnetty sitä keskenmenon jälkeistä kiertoa. Lääkäri kyllä sanoi kanssa, että pitäis odotella yksi kierto. Mutta sitten oon kuullut niin monesti, että just siitä seuraavasta kierrosta on tärpännyt... meillä ei ollut edes mitään mahiksia tärpätä, oltiin varovaisia. En siis todellakaan kannusta lääkärimääräyksen vastasesti toimimaan. Tsemppiä!

Ja pahoittelut kaikista tädeistä, oikea Monikojen joukkohyökkäys :(
Nimalle peukkuja huomiselle!

).( ensimmäistä kiertoa mittailen lämpöjä ja fertilityfriendin chart näyttää aika kummalta... ei siitä ota erkkikään selvää. Sen mukaan ovis oli jo 3/11 ja tulossa 32 päivän kierto. Ovista tikutin viime viikolla kun omien laskujen mukaan ovuloin, mutta ei näkynyt ei kuulunut. Että tiedä tosta nyt sitten.
 
Tiistai 15.11.2011



Joku_raja........29v.......kp 3/27-29..........yk11
Tunafish-78......33v......kp 3/19-34..........yk8.....(menopur)
SL..................29v.......kp 4/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v.......kp 4/14-53..........yk14
Ginger.............35v......kp 5/??...............yk24.... (1kkm)
Mandala..........32v.......kp 6/24-35..........yk11
Wanda_81.......30v.......kp 6/28-42.........yk14
Syksy2010........30v......kp 7/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 11/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 12/24-27........ yk 3
Nima..............31v.......kp 12/28-31.........yk13.......2.IVF/ICSI
Sintu74............37v......kp 15/29.............(4*ivf) (1 tm)
Ronjaliina........30v.......kp 17/24-31.........yk13
Avonlea...........34v......kp 19/27-29.........yk4
Minuli..............30v......kp 20/28..............yk2
Hansman.........34v......kp 23/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 24/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v......kp 29/37...............yk9..... (1km)
RauRau...........28v.......kp 36/??..............yk1
pipsa79............31v......kp 45/28-40........yk7



Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel




plussanneet
-2011-

Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Taraolivia, olen todella pahoillani, kamalaa kuulla, että noin kävi. :hug:

Ja hemmetin täti, kun hyökkäsit noin monen meistä kimppuun. Teille kaikille myös iso :hug:.

Voi masennus, Tunafish! Olin jo niin varma, että se tärppi oli nyt. :'(

(.) Valitettavasti ei ole mitään iloisia uutisia täältäkään suunnalta. Taisi olla ennenaikainen se ilo Femarien tehoamisesta. Tänään kävin ultrassa, eikä minkäänlaista kasvua ollut folleissa näkyvissä sitten perjantain. Tänä perjantaina taas uusi visiitti, ja jos ei vieläkään mitään ole tapahtunut, niin tämä kierto oli sitten siinä. Muita hormoneja ei kuulemma tässä kierrossa käytetä. :'(

Mulla on kuulemma muniksissa sellainen on-off-tilanne, että joko ei kasva mitään tai sitten on riski, että kasvaa hirveä määrä. Väläytteli lääkäri jo tänään mullekin koeputkihedelmöityksen mahdollisuutta. No, onneksi on se lähete Naistenklinikalla odottelemassa, koska se ei kovin halpaa "lystiä" yksityisellä olisi...

Jokuraja, missä teillä alkavat nuo hoidot? Oletko siis julkisella vai yksityisellä. Yritittekö kuinka kauan sitä ennen lääkehoidoilla? Sori, kun en oikein muista. :ashamed: Saas katsoa, seuraanko perässä sitten alkuvuodesta.

No, ei kai vielä pitäisi heittää toivoa, mutta aika maansa myynyt olo on nyt kyllä. :'( Jotenkin sitä ajatteli, että kun lääkeapua saa, niin kaikki järjestyy, mutta...
 

Yhteistyössä