*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Kiinnittymisdipistä tulin tänne vieraaseen ketjuun huhuilemaan...
itsellä tuli viime kierrossa semmoinen ja pari päivää sen jälkeen testit haamuili ja sitten muuttui negaksi jo dpo10mennessä. Aamulämmöt romahtivat vasta vuodon alettua eli lämmöistä en menkkoja pystynyt ennakoimaan.

Nyt kun eilen dpo13 plussasin, ei tässä kierrossa ole ollut minkäänsortin dippiä lämmöissä vaan ne on pysyneet päälle 37 joka aamu (pyrin mittaamaan ne aina ennen 06 eli heti kun herään, vähäinenkin liikkuminen nostaa lämpöä.). Pari tuntia heräämisen jälkeen lämmöt nousee tasolle 37.4-37.8 pysyen siellä nukkumaanmenoon asti.
 
Moikka taas kaikille tasapuolisesti! En ole vahaan aikaan taalla taas kaynytkaan...kun tuo alkukierron aika on niin tylsaa ettei ole paljon mita kirjoitella :D. Ja kovasti on vasyttanyt kun olen tosi huono nukkumaan ja toissa olen ollut pitkia paivia. Unettomuus on kylla sellainen riesa etten sita toivo kellekaan...ja nyt ei ole edes unilaaketta avittamassa asiaa kun tama raskausprojekti on meneillaan...

Tanaan maanantaina siis kp15/28 ja nyt aamulla sain CB:n digiovistestiin hymynaaman:). Tikuttelin jo kp11 lahtien, tamanpaivaista aiemmat negoja. Sen kummempia oireita ei tunnu, hyvin lievia tuntemuksia muniksissa. Oletin etta kipuilisi enemmankin, viime kierrossa kun pisteli kunnolla.

Meilla oli lauantai-iltana kova valienselvittely/keskustelu miehen kanssa, itkua vaansin ihan hurjana ja olin tosi suruissani. Usein ei riidella, ollaan tosi tasapainoinen pariskunta mutta nyt selvittamattomat konfliktit vaan tuli pinnalle:(. Pelkasin etta voiko ovis siirtya/olla tulematta kovan henkisen stressin takia? No, tanaanhan tuo hymynaama tuli... mutta silti kysyn etta voiko positiivisen ovistuloksen saada vaikkei ovista olekaan? Ns. false positive -tulos?

Ja viela (sorry kaikki nama kyssarit:)) yksi asia... tein asken sen ovistestin ja unohdin testin n. 15 minuutiksi, jolloin diginaytto oli jo mennyt pois paalta (testihan nayttaa sen renkaan tai hymynaaman 8 min testin teon jalkeen, sitten sammuu). Vetaisin testitikun pois laitteesta, jolloin naytolle tuli hymynaama (ja tikussa nakyi 2 suht samanvahvuista viivaa...vaikka noita viivoja ei testiohjeiden mukaan pitaisi tulkita). Eli nayttiko testi viimeisen tuloksen ottaessani tikun pois. Harmittaa kun unohdin kytata testi-ikkunaa...tein unenpopperossa testin vessassa ja toin sen sangyn viereen ja taisin vajota takaisin horrokseen muutamaksi minuutiksi:)

Taytyy lahtea nyt liikenteeseen, kaikille mahtavaa uuden viikon alkua!! :) Mandalalle tsemppia piinailussa, kuten myos kaikille loppukierron jannittajille!:flower:
 
Tiistai 8.11.2011



Neitipippuri.......30v......kp 4/31-49.........yk5.....(Femar)
Nima..............31v.......kp 5/28-31.........yk13.......2.IVF/ICSI
Sintu74............37v......kp 8/29.............(4*ivf) (1 tm)
Ronjaliina........30v.......kp 10/24-31.........yk13
Avonlea...........34v......kp 12/27-29.........yk4
Minuli..............30v......kp 13/28..............yk2
Tunafish-78......33v......kp 14/31-34..........yk7.....(menopur)...Dpo 6
Hansman.........34v......kp 16/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 17/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v......kp 22/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 23/27-29..........yk10 ...Dpo 7
Wanda_81.......30v.......kp 28/28-42.........yk13
SL..................29v.......kp 28/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v.......kp 29/??..............yk1
Punanuttu........32v.......kp 29/24-27........ yk 2
Mandala..........32v.......kp 29/24-35..........yk10.....dpo10
Demuli............31v.......kp 32/14-53..........yk13
pipsa79............31v......kp 38/28-40........yk7
Syksy2010........30v......kp 40/28-38.........yk12
Ginger.............35v.......kp 48/??...............yk22.... (1kkm)



Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel




plussanneet
-2011-

Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Kiitos tsemppaajille :heart: katsotaan miten tilanne etenee!

Hansman kyllä se valitettavasti niin on, että ovista ei välttämättä tapahdu vaikka olisi ovislimat kunnossa ja plussa tulisi testiin. Aika varmuudella oviksen tapahtumisen voi todeta mittaamalla lämpöjään. Koska oviksen jälkeen lämmöt kohoaa vähän; yleensä 0.5°.
Itse haluaisin uskoa, että mulla on ovis tapahtunut kun tuli plussat testiin, lämmöt kohosi ja nännit kipeyty, niin kuin yleensä.
 
Juu nyt ongitaan se Mandalan kirves sieltä kaivosta takaisin! Oottelet muutaman päivän ja testaat uudelleen!

Tsemppiä Hansman! Sitä varmaan ottaa nuo erimielisyydet paljon raskaammin kun harvemmin tulee niitä selviteltyä. Meillä ihan sama juttu kotona.
Positiivinen digitesti ei varmaan valehtele siitä etteikö LH-taso olisi sinulla kohonnut, mutta eihän sekään tietysti 100% takaa sitä että mitään kuitenkaan irtoaa. Onhan se tietysti hyvin todennäköistä että irtoaa :) Ja todennäköisyys on se varmin tieto mikä näillä tikutuksilla saadaan. Nyt äkkiä sovintoa hieromaan miehen kanssa niin pääsette hyödyntämään oviksen :D
Mulla muuten on käynyt melkein samalla lailla digitestin kanssa! Näin itse sen hymynaaman testiajan sisällä, mutta olisin näyttänyt sitä miehelle niin hymynaama oli ehtinyt kadota. Testipäätä poistaessa hymynaama kuitenkin tuli uudelleen näkyviin.

(.) Oireita on taas vaikka muille jakaa, vaikka järkikin sanoo että näillä Dpo-päivillä ei niitä todellisia oireita voi juurikaan edes olla :stick:
 
Noh kyllä sen kirveen voi heittää jo nyt sitten viimeistään, tuli vessareissulla punaista paperiin, joten eiköhän ne menkat ihan ajallaan ala, ilman tuhrupäiviä tällä kertaa. Eipä tuu meille heinäkuun vauvaa : / Mutta täytyy kyllä sanoa, että helpottavaa on kun eilen testasin sittenkin, se nega valmisti kyllä menkkoja varten :) Joten nyt on aika turtunut olo vaan.
Täytyy kyllä ihan hirmuisesti tämän kierron aikana miettiä sitä lääkäriin lähtöä. Jos vaikka jotain ihan perusjuttuja kattois aluksi. En vaan koskaan hirveän helposti lääkäriin mene, vaan saa suurin piirtein olla pää kainalossa menossa. Noh on aikaa miettiä taas.

Hirmusti onnea tulevaan Tunafish ja Demuli :heart: ja muut myös!
 
Viimeksi muokattu:
Ja viela (sorry kaikki nama kyssarit:)) yksi asia... tein asken sen ovistestin ja unohdin testin n. 15 minuutiksi, jolloin diginaytto oli jo mennyt pois paalta (testihan nayttaa sen renkaan tai hymynaaman 8 min testin teon jalkeen, sitten sammuu). Vetaisin testitikun pois laitteesta, jolloin naytolle tuli hymynaama (ja tikussa nakyi 2 suht samanvahvuista viivaa...vaikka noita viivoja ei testiohjeiden mukaan pitaisi tulkita). Eli nayttiko testi viimeisen tuloksen ottaessani tikun pois. Harmittaa kun unohdin kytata testi-ikkunaa...tein unenpopperossa testin vessassa ja toin sen sangyn viereen ja taisin vajota takaisin horrokseen muutamaksi minuutiksi:)
Mun mielestä siinä ohjeessakin sanotaan, että jos testitikku on vielä paikallaan ja hymynaama häipynyt, testitikkua poistettaessa naama tulee vielä uudestaan. Jos poistaa tikun naaman näkyessä, tulosta ei saa uudestaan näkyviin.
 
Meikäläinenkin eksyi paikalle pitkästä aikaa. Meinasin töissä käydä kun oli sopiva rako mutta en sitten viitsinyt kun it-väki jonkin verran seuraa meidän nettitouhuja :O

Täällä on hieman mielenkiintoiset ajat. Taisin kirjoittaa kuinka viime viikolla tuli se kauhea kipukohtaus oikean munasarjan kohdille. No, perjantaina alkoi alavatsassa tuntua painetta, sellaista että pierettää mutta ei kuitenkaan pierettäny. Tai jos pieri niin ei auttanu mitään =D. Sitten kun selällään makasi niin painoi niin iljettävästi että piti kääntyä.

Eilen maanantaina se on hieman pahentunut, paine on muuttunut pieneksi kivuksi, välillä kivistää oikeaa munasarjaa, välillä molemmin puolin kun kävelee, välillä nipsailee keskeltä alavatsaa ja mistä milloinkin. Eilen nukkumaan mentyä käännyin vasemmalle kyljelle ja alavatsaan tuli kovat krampit. Sellaset ku menkkojen aikana välillä mutta vaan x2 voimakkuudeltaan. Tosi tuskaista. No se meni ohitse sitten mutta kyllä niin huonosti nukuin.

Tänään sama nippailu/kipuilu on jatkunut. Menkat eivät ole alkaneet vielä, eilen tein negatiivisen raskaustestin, mutta teen lauantaina uuden jos nämä eivät lopu. Olenkin miettinyt, että onko tämä normi menkkojen alkuun liittyvää kun pillerit poissa ja hormonit sekaisin, vai olenko mahdollisesti raskaana vai onko kyseessä jonkun sortin suolisto-onkelma. Tisut eivät kuitenkaan ole kipeät eikä väsytä sen kummemmin.

Mandalalle voimia ja tsemppiä.
 
Keskiviikko 9.11.2011



Syksy2010........30v......kp 1/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 5/31-49.........yk5.....(Femar)
Nima..............31v.......kp 6/28-31.........yk13.......2.IVF/ICSI
Sintu74............37v......kp 9/29.............(4*ivf) (1 tm)
Ronjaliina........30v.......kp 11/24-31.........yk13
Avonlea...........34v......kp 13/27-29.........yk4
Minuli..............30v......kp 14/28..............yk2
Tunafish-78......33v......kp 15/31-34..........yk7.....(menopur)...Dpo 7
Hansman.........34v......kp 17/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 18/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v......kp 23/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 24/27-29..........yk10 ...Dpo 8
Wanda_81.......30v.......kp 29/28-42.........yk13
SL..................29v.......kp 29/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v.......kp 30/??..............yk1
Punanuttu........32v.......kp 30/24-27........ yk 2
Mandala..........32v.......kp 30/24-35..........yk10.....dpo11
Demuli............31v.......kp 33/14-53..........yk13
pipsa79............31v......kp 39/28-40........yk7
Ginger.............35v.......kp 49/??...............yk22.... (1kkm)



Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel




plussanneet
-2011-

Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Buaaaaaahhhh! :( Syksy2010........30v......kp 1/28-41.........yk13

Kierron pituus senkun pitenee. Mitä tämä tarkoittaa?

BUaaaah! Ehdin parin päivän ajaksi jo luulla tosissani, että saatan olla raskaana. Meinasin lähipäivinä ostaa raskaustestinkin.

Mies suostui vihdoin spermatutkimukseen ja tulos oli hyvä. Hyvä hedelmöityskyky. Tosin 92% siittiöistä oli epämuodostuneita eli niiden muoto oli epänormaali. Muttei se ilmeisesti vaikuta hedelmöityskykyyn tässä tapauksessa. Eläviä liikkuvia siittiöitä oli aivan törkeästi.
Mies sai siitä ainakin lisää varmuutta.

Mulla TSH noussut 3,6. Se oli kesäkuussa ihan ok eli 0,8. Pitää vissiin nostaa tyroksiini.
 
Syksy :hug:

Toi on ihan älyttömän VÄÄRIN, että kroppa tollai nostaa toiveita turhaan. Mulla on kerran käynyt aiemmin (silloin en tosin tikuttanut ovista kun tuli tuo kp35 kierto) ja paraikaa toista kertaa :(
Eilen tuli kerran pyyhkiessä verta, mutta lämmöt oli illalla edelleen 37 - 37.1 astetta kuitenkin. Tänään aamuyöllä vessassa ja aamulla tullut muutama tippa haalean oranssia valkkaria. Olin jo eilen toiveikas että menkat alkaa suoraan ilman kommervenkkejä ja ajallaan, että pääsen vaan uuteen kiertoon pähkäilemään lääkärille menoa, mutta kun lämmöt oli vielä koholla eikä verta tullutkaan enempää niin tottakai tahtomattakin toiveet vähän ehti nousta taas vaikka olenkin sisimmässäni aivan varma, että turhaan nousivat :ashamed: Onpa enemmän palasia keräiltävänä tämän kierron jälkeen.
 
Täti on kyllä teille Syksy ja Mandala ollut nyt ihan harvinaisen paskamainen :hug: Huutia mokomalle :stick:

Mä oon kans ihan varma että kohta tullaan täältä toiveikkuuden haavelinnoista alas ja rytisten : / Olishan se ollutkin ihan liian hyvää ollakseen totta saada se perkeleen plussa raskaustestiin vaikka sunnuntaisen isänpäivän kunniaksi. No jääkaapissa on menopurit valmiina seuraavaa kiertoa varten...
Oireita kyllä riittää edelleen (tissikipua, masun nipistelyä/vihlontaa, lämmöt 37,3), mutta mistäs mä ovuloimaton reppana tiedän vaikka nää olis ihan normaalia mulle näissä ovuloivissa kierroissa.
Veistä haavassa vielä vääntää toi sivun alareunan Natusan-mainos missä toi taapero muksahtaa kyljelleen :stick:
 
Pahoittelut tädin kohdanneille ja Sintulle onnittelut. Kyllähän se on varmasti helpottavaa, että on tiedossa suunnitelma, jonka mukaan edetään.

Mulla lämmöt tulee aamu aamulta alaspäin, joten tuskin mitään tulosta tuli tästäkään kierrosta. Saattaa olla, että kierto jää 28 päivään, sen lyhyempiä kiertoja ei ole pitkään aikaan ollut. Mulla aamulämmöt on romahtaneet vasta sinä aamuna, jolloin täti sitten saapuu. Viime kierrossa mittailin ensimmäisen kerran eikä silloin tullut tällaista pikkuhiljaa laskemista, joten saa nähdä. Olen todella alilämpöinen, joten en edes ovulaation jälkeen pääse millään yli 37 asteen, kun normaalilämpöni ennen ovulaatiota on vähän päälle 35 astetta.
 
Syksy, pahoittelut tädistä! Elätellään vielä toiveita, että Mandalalla täti pysyisi poissa!

Mä muistan myös lukeneeni (ja itse kokeneenikin) että CB digiovistestiin tulee "plussa" eli hymynaama uudelleen, kun tikun ottaa pois, vaikka aiempi tulos olisikin jo kadonnut.

Mulla on huomenna se gyne, varasin tän ekan "mitä tässä nyt kannattaisi tehdä" -gynen yksityiseltä. En usko, että aiotaan sen pidempään yksityisellä vierailla, mutta ainakin nyt alkuun tämä tuntui parhaalta vaihtoehdolta! Saa heti suoraan asiantuntevia ajatuksia kuultavaksi, eikä tarvi arpoa mitään! Mua jännittää sinne meno IHAN sikana, mutta samaan aikaan olen onnellinen, että sain ajanvarattua ja olen sinne menossa! Huomenna tähän aikaan se on jo ohi! Näin pitää positiivisesti ajatella! Jotenkin kauhukuvana näen, että saan viimeisen tuomion huomenna, vaikka näin ei toivottavasti ole. Puhuinkohan tästä jo täällä? No kertaus on opintojen äiti! Samaan aikaan kun jännitän hulluna, on alkuviikosta asti ollut kovasti sellainen menkkamainen olo alavatsalla. En tajua, että miks, koska nyt on menossa vasta kp 11. Tää on tosi outoa. Ehkä saan jotain vastauksia huomenna!

Niin ja siitä piti vielä sanoa, että nää tällaset facekirjotukset alkaa ärsyttää!!!
Varmaan itsekin rakastaisin omaa tytärtäni kovasti, mutta empatia tuntuu tänä päivänä monelta uupuvan.... Sen oon tänään huomannut parissakin asiassa jo!

" ? Jos sinulla on mielestäsi maailman kaunein tytär, jota rakastat yli
kaiken, sellaisenaan kuin hän on, kopioi tämä seinällesi ja anna
kaikkien tietää se ?
Meidän pikku E ? ? "

Alkuperäisessä viestissä oli kysymysmerkin paikalla sydän...

Voi tätä elämää! Kai se taas tästä! Voimia kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Ronjaliinalle ihan hirmuisesti tsemppiä huomiselle :heart: kelaa ett voit mahdollisesti saada jo vaikka heti jonkun lääkereseptin ja päästä heti testailemaan sitä. Eli tärppi voi olla iiihan nurkan takana jo :)

Ja Sintunkin ivf jo ihan nurkan takana! aika menee tosi nopeasti muuten kun on jo kohta pikkujoulutkin ja joulut!
 
Torstai 10.11.2011



Wanda_81.......30v.......kp 1/28-42.........yk14
Syksy2010........30v......kp 2/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 6/31-49.........yk5.....(Femar)
Nima..............31v.......kp 7/28-31.........yk13.......2.IVF/ICSI
Sintu74............37v......kp 10/29.............(4*ivf) (1 tm)
Ronjaliina........30v.......kp 12/24-31.........yk13
Avonlea...........34v......kp 14/27-29.........yk4
Minuli..............30v......kp 15/28..............yk2
Tunafish-78......33v......kp 16/31-34..........yk7.....(menopur)...Dpo 8
Hansman.........34v......kp 18/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 19/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v......kp 24/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 25/27-29..........yk10 ...Dpo 9
SL..................29v.......kp 30/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v.......kp 31/??..............yk1
Punanuttu........32v.......kp 31/24-27........ yk 2
Mandala..........32v.......kp 31/24-35..........yk10.....dpo12
Demuli............31v.......kp 34/14-53..........yk13
pipsa79............31v......kp 40/28-40........yk7
Ginger.............35v.......kp 50/??...............yk22.... (1kkm)



Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel




plussanneet
-2011-

Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Onpas täällä ollut hiljaista tänään... Kaikille alkukiertolaisille iso yhteinen :hug:
Sintu, hienoa että selvät suunnitelmat.
Ronjaliina, mites gynekäynti sujui? Mandala, onhan kirves vielä kainalossa? Meitähän on useampi päälle kp 30, tästä uutta aaltoaaa :whistle: Itsellä ei mitään oireita edelleenkään suuntaan eikä toiseen. Nännit enää vähän kivistävät, paperiin ei vessassa tule mitään värillistä ainakaan vielä. Mulla on kyllä ollut ihmeellisiä kipuiluja tuolla alavatsalla tai enemmänkin siellä sisällä, jossain kohdun takana? Mutta kuten jo on todettu, ei pitäisi niin tarkasti seurata kaikkia nippailuja. Ja hyvä että uskaltaa tänne kirjoittaa, ettei manaile tätiä käymään :O
Ajattelin tuhlata viimeisen testin huomenna (11.11.11), jaiks! Henkisesti valmistautunut negaan, pieni toive kuitekin että meilläkin vietettäisiin isänpäivää...
 
Tänään tuli vuosi täyteen vauvakuumepalstalla ja samalla kp1 yk14. Ei tullut meille isänpäiväyllätystä. Olin jo toki kuvitellut miten yllättäisin mieheni positiivisella testillä. Ei saisi kuvitella. Ei sattuisi sitten niin paljon. :headwall:
 
Voi Wanda. Pahoittelut. Taitaa tuntua meistä kaikista nyt kierron päättävistä erityisen pahalta. Kaikki ovat varmasti haaveilleet isänpäiväyllätyksestä, minäkin. Lisäksi meilläkin tulee vuosi yrittämistä täyteen, joten tiedän ihan hyvin tunteesi, mutta kai jotenkin pitää jaksaa eteenpäin.
 
Tosiaan ei ole taikauskoisena uskaltanut paljoa höpötellä täällä vaikka toisaalta tuntuu että toivo on kyllä jo menetetty. En nimittäin yhtään tajua missä mennään. Dpo10 ja Dpo11 molempina päivinä saldo: tippa verta ja oranssia limaa/valkkaria/jotain? vain pyyhkiessä, muutamia tippoja myös pöksyissä. Tänään tuli kerran vähän isommin pöksyihin rusehtavaa mutta muuten vain pyyhkiessä vaalean punaista/oranssia limaa/valkkaria/jotain? Pyyhkiessäkin välillä saa painaa paperilla vähän pintaa syvemmälle, että tulee jotain paperiin. Jotain turvotus-menkkafiilistä vähän muttei mitenkään hirveästi. Lämmöt ollut koholla dpo10-11 ainakin vielä. Jos nää on menkat niin hallelujaa :O :|
En oo testannut sen dpo9 jälkeen kun oon varma ettei se nega miksikään muutu, jotain kummallista tässä vaan on. Eli joka päivä olen kunnon vuotoa odottanut. Katotaan nyt sitten vielä lämmöt tänään himassa, mutta veikkaan ettei enää kolmatta päivää murmelina tule vaan nyt ne sitten on jo laskenut.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti omiin tilanteisiin!

Voi Wanda ISO :hug: tiedän tunteesi kovin hyvin, koska ei täälläkään kyllä mitään isänpäiväplussia tule. Tuli tyhmä fiilis kun itse saman tajusin tuossa, siis sen että tämä kierto on JUURI isänpäivänä katkolla. Mutta jännä yhteen sattuma: silloin viimeksi kun oli se pitkä kierto niin oli homma katkolla äitienpäivänä! en tiedä itkeäkö vai nauraako :| :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos joku_raja ja Mandala. Isänpäivät, äitienpäivät, joulut, facebookin äitiys/tytär/poika/vanhemmuus/maha päivitykset ja -ylistykset, kaikki tuntuvat pahalta. En tiedä miksi olen joulusta tehnyt itselleni yhden sortin etapin. Tämä tuleva on jo kolmas joulu kun ajattelen että ensi jouluna olen viimeistään raskaana, jos en jo synnyttänyt. Nyt erona on jo kyllä ajatus että miksipä sitä tilanne miksikään muuttuisi ensi jouluun mennessä. Toivo alkaa kutistua minimalistiseksi.

Toivoa kuitenkin on koska nyt kun menkat tulivat on edessä tutkimukset joihin miehenikin on vihdoin suostunut! Ensi viikolla haetaan purkki ja sitten viedään yhdessä näyte ja varataan samalla aika ensimmäiseen lapsettomuuskeskusteluun. Mulla on seuraavaksi edessä munajohtimien aukiolotutkimus. Jos se oma vauva olisikin ihan kulman takana siis!
 

Yhteistyössä