*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Tunafish onnea oviksesta :heart: sullehan voi käydä vielä kun Amandalle tässä :)

Ihanaa että Ronjaliina paremmalla päällä siellä myös :) sullapas on TOSI paljon raskausjuttuja ympärillä hui :O meillä on tyyliin tasan kaksi ystäväparia ja pari muuta tuttua kenen kanssa ei tekemisissä oikein koskaan, joten hyvin helppo välttyä tuollaiselta ylivyörymiseltä.

Sintu :hug: voi harmin paikka, ei oikein muuta voi sanoa :(

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
 
Sintu, voi ei, pahoitteluni. Voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon. :hug:

Tunafish, ovisonnittelut! Toivon kovasti sulle plussaa nyt siihen toiseenkin testiin... ++++:whistle:
Juu vuosipäivä palstalla lähenee, hiukan hirvittää. Mullahan on kyllä vielä takana toinen mokoma tjottailua että alkaa ihan paniikki iskeä kun ajattelee kuinka monta kiertoa mulla ois ollu mahdollista tulla raskaaksi, kuitenkaan yhtään plussaa ei ole testeissä näkynyt. Eilen sainkin masennuksen aiheesta, vielä oli todella idiottimainen työpäivä takana, että avauduin sitten taas lapsettomuudesta miehelleni. Kerrankin alkaa näyttää siltä että saan hänet ehkä raahattua kokeisiin mukaani. Optimistinen olen että jo ensi kierron alusta!! :eek:

Toivotaan että uneni oli enne, mandala. ;) Kiitos muuten listan päivittämisestä ja uusimisesta! :flower:

Ronjaliina, mulla on kans kahdeksan naista ympärilläni raskaana. Vauvoja en edes jaksa laskea. Tsemppiä! Tiedän tunteen kun ei vain voi ymmärtää miksi muut raskautuu, ja useimmiten ensimmäisestä kierrosta. Mä olen kertonut läheisilleni tästä projektista, en vain osaa olla hiljaa. Puhuminen helpottaa, ainakaan ei tarvitse kuunnella typeriä vihjailuja että, nooo, eikö olisi jo vauvojen aika...
 
Kippi
Heippa pitkästä aikaa!

Olen pysynyt täältä viime aikoina poissa ja monta plussaa mennyt ohi, onnea tasapuolisesti kaikille! :flower:

Minäkin plussasin 20.10. ja vieläkin pää pyörällä ja tunteet heittelee riemusta epäuskoon ja epävarmuuteen. Ensi viikolla varhaisultra, pitäkää peukkuja että sieltä jotain löytyy! Voi siis siirtää plussanneisiin Kippi 31 v. YK 13 plussa 20.10.

Meillä kävi niinkin hassusti että oltiin hakeduttu tutkimuksiin, multa ehdittiin ultrata kohtu ja mieheltä tutkia simpat, kaikki kunnossa. Soitin varaakseni jatkoaikaa tutkimuksiin ja mielessäni näin jo meidät "selittämättömänä lapsettomuustapauksena". Lääkäri kannusti että odota vuodon alkamista ja varaa sitten ajat, totesin vaan että monta päivää niin vahvat menkkaoireet että olen satavarma että ne alkaa. Samana päivänä sitten testasinkin plussan. Kyllä siinä muutaman testin joutui tekemään ennen kuin asia muuttui todeksi, ja pidättelemään kertomista miehelle kun oli työmatkalla. :)

Pienin askelin eteenpäin, toivotaan että kaikki menee hyvin. Kiitos kaikille täällä tuesta ja uskoa jokaiselle plussaan, meilläkin meni se reilu vuosi.

Kippi 5+5
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Sintu olen kyllä todella pahoillani, voi itkujen itku. Lämpimiä ajatuksia sinulle ja voimia uuteen kiertoon:hug: Jäihän teillä alkioita?

Kippi Paljon onnea, tosi ihanaa:flower: Teille kävi samalla tavalla kuin meillekin, lapsettomuustutkimukset olivat alkaneet samoilla jutuilla kuin teilläkin ja odotin vaan uuden kierron alkua, että voi varata alku- ja keskikierron tutkimukset. Joskus niitä ihmeitäkin tapahtuu. Toivottavasti näistä pidempään yrittäneiden tärpeistä tulee voimaa ja uskoa muillekin pitkään tahkonneille. Vaikka kyllähän se tie kiviseltä tuntui itseltäkin, kun niin monella tärppäs suunnilleen ekasta kierrosta ja itse vaan sai pettyä kierrosta toiseen... Ja eihän tässä vieläkään ihan rauhallisin mielin voi olla, kun ihan mitä vaan voi vielä tapahtua.
Tervetuloa Kippi jutskailemaan tuonne 3kymppisten odotuspuolelle.
 
Aivan mahtavaa Kippi, onnea! :flower: Kyllä pidempään yrittäneiden plussat aina nostaa toivoa, että sellainen ihme voisi itsellekin tapahtua. Ei tosin tällä kertaa, pientä ruskeaa havaittavissa eli hanat aukeaa todennäköisesti huomenna. Sitten "pääseekin" jo IVF:ää nro 2 kohti pistelemään. Pahoittelut Sintulle, ymmärrän täysin pettymyksen tunteen (ja pelkään samoin taas tapahtuvan itselle...)
 
Ai niin, Ronjaliinalle piti vielä kommentoida, että emme ole kertoneet kummankaan vanhemmille mitään, vaikka kyllä ne varmaan jo ihmettelee, kun häistä on jo vuosi kulunut ja ei olla enää niin nuoria... Siskoni on tosin usein asiasta kysellyt ja olen pitkin hampain joutunut myöntämään, että ongelmia on. En silti halua puhua asiasta siskolleni, kun hän on paljon nuorempikin, eikä oikein voi ymmärtää... Tsemppiä!
 
Ihania uutisia Kippi, aivan upeaa :heart: onnea hirmusti masun kasvatteluun :heart:

Aika monta sellaista tapausta nähnyt, että tärpännyt juuri ennen lapsettomuushoitoja. Pitäisiköhän itse varata siis aika jo :D ;)

Mäkin tuohon vanhemmille kertomiseen vastaan, että en todellakaan kerro mun vanhemmille yhtään mitään. Voi herranen aika sitä hössötyksen määrää ja kaikkea ärsyttävää jos he saisivat yhtään vihiä tästä! Mun mutsi on ihan kipee hössöttäjä, oikeasti kaikesta! sen takia nuorempanakaan en juurikaan hänelle mistään avautunut. Vaikka erittäin hyvissä väleissä ollaan niin meillä ei todellakaan ole äiti+tytär - suhdetta jossa toisille kerrotaan IHAN kaikki :p
Kauhulla ajattelen sitä hetkeä jos joskus raskaudesta porukoille tulee mahdollisuus kertoa kääk :D Onneksi porukat ei ikinä kysy lapsijutuista mitään kun olen joskus hyvin perusteellisesti sanonut mutsille että niitä ei sitten ole tulossa.
Mainitsinkin appivanhempien joskus asiasta vitsaillen kyselevän (mikä siis ei ole haitaksi asti koskaan yltynyt), mutta kai sekin on loppunut kun mies sanoi heille että mitäs kyselevät jos oltaisiin vaikka yritettykin pitkän aikaan.
Näistä syistä en kyllä heti soittaisi plussaamisen jälkeen omalle äidilleni enkä appivanhemmille, koska sitten taas jos tulisi keskenmeno niin sitäkään hössötystä en kestäisi :D

No mutta joka tapauksessa, onnea KIPPI vielä hurjasti ja kiva että tulit taustajoukoista näin ihanilla uutisilla meitä moikkaamaan :heart:

P.S. voi jumankekka tota meitin lokakuuta, onkohan missään pinossa tällaista, plussaista, voittokulkua kun täällä :D Otetaan marraskuusta vielä hurjempi ryntäys, eiks je ;)
 
Viimeksi muokattu:
Sintu, paljon voimia… :hug: Toi on kyllä ihan epäreilua, kun käy läpi rankkoja hoitoja, mutta nekään ei toimi. Se ei paljon lohduta, mutta kai ivf:ssäkin kiinnittyminen ja kaikki on niin pienestä kiinni, et yrityskertoja joutuu joskus käymään läpi useampia. Ystäväni odottaa juuri ivf-tyttöä, joka sai alkunsa vasta neljännestä yrityksestä (pas:ista). Pidän kovasti peukkuja, että seuraava teillä onnistuu! :)

Tunafish, Mandala vei jalat mun suusta! Kun luin sun tekstin, tuli ihan flashback omaan tilanteeseen. :) Ekan kerran sain ovisplussan siinä plussakierrossa ja muistan sen ilon määrän. Oli vaan niin ihana tietää, että jotain kropassa tapahtuu kerrankin oikein. Sillon en uskonu yhtään raskausplussaan, kun se eka ovisplussakin oli niin hämmästyttävä harvinaisuus! Tsemppiä piinailuun ja plussaonnea tähän kiertoon! :)

Kaksin käsin oon koittanu kiskoa tuolta plussanneiden puolelta teitä sinne ja lähetellyt pyyntöjä asioista päättäville tahoille! :) Toivon niin kovasti plussia teille kaikille! Tsemppiä ja plussaonnea!!!
 
Pahoitteluni Sintulle. Voimia ja jaksamista toivotan, vaikka tiedän että laiha lohtu on :hug:

Tunafishille onnittelut ovisplussasta ja peukkuja loppukiertoon, Kipille myös tietenkin siitä plussasta mihin me kaikki täällä tähdätään =)

Me ei myöskään aiota puhua vanhemmille yhtään mitään ennenkuin on mistä puhua. Toisaalta, ne kyllä odottaa että kohta alkaa tapahtua kun se rivarineliökin ostettiin. Mutta ollaan kuitattu vaan että marsut tarttee oman huoneen :LOL:

Mun piti taas eilen alkaa tesmaamaan ovistikuilla kun iltapäivällä töissä tuli niin kamalan kiukkuinen vihlaisu oikealta puolelta alavatsaa. Piti oikein pysähtyä ja vetää henkeä. Sen jälkeen meni kyllä ohi mutta pientä arkuutta oli kohdassa vielä jonkin aikaa. Ja davidin testit eivät näytä edes haamua :mad:. Eli en tiedä sitten mikä tuo kipu mahtoi olla.

Eniwei, lisää plussia kehiin! =)
 
Kippi
Kiitos Nima, Wanda, Mandala, Kaneli (juttu jatkuu odottajissa ;)) ja Raurau onnitteluista :heart:

Ette uskokaan miten paljon niitä plussia teille toivon, marraskuulle samanlainen ryntäys kuin lokakuussa!! Koittakaa synkimpinä hetkinä muistaa että plussa voi olla jo kulman takana, aina on toivoa.

Tuosta vanhemmille kertomisesta, niin vaikka menin heikkona hetkenä yrityksen äidilleni paljastamaan, tärpistä ei haluta kertoa kuin vasta ekan kolmanneksen jälkeen. Mikäli asiat etenisi toivotulla tavalla, se olisi jouluna ja mukava hetki kertoa perheelle. Olin aiemmin ihan varma että kertoisin heti lähimmille ystäville, jotka tietää yrityksestä, mutta sitä on niin epäuskoinen vielä ettei halua kertoa. Jos varhaisultrasta jotain löytyy, kerron varmaan parille lähimmälle immeiselle. Töissä menin kyllä jo parille työkamulle kertomaan jotka on olleet ihania ja osaa pitää salaisuuden :)

Plussia puhaltelen kaikille ++++++++++ :whistle:
 
Torstai 3.11.2011



Ronjaliina.........30v......kp 5/24-31.........yk13
Avonlea...........34v.......kp 7/27-29.........yk4
Minuli..............30v.......kp 8/28..............yk2
Tunafish-78......33v......kp 9/31-34..........yk7.....(menopur)...Dpo 1
Hansman.........34v......kp 11/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 12/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v......kp 17/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 18/27-29..........yk10.... (6*clom)...Dpo 2
Wanda_81.......30v......kp 23/28-42.........yk13
SL...................29v......kp 23/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v......kp 24/??..............yk1
Punanuttu........32v......kp 24/24-27........ yk 2
Mandala..........32v......kp 24/24-35..........yk10.....dpo5
Demuli............31v......kp 27/14-53..........yk13
Nima..............31v......kp 30/28-31...........yk12..... dpo14 (metformin, primolut)
pipsa79............31v.....kp 33/28-40........yk7
Sintu74............37v.....kp 33/29.............(3*ivf) (1 tm) pp16
Syksy2010........30v.....kp 35/28-38.........yk12
Neitipippuri.......30v.....kp 36/31-49.........yk4
Ginger.............35v......kp 43/??...............yk22.... (1kkm)



Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel




plussanneet
-2011-

Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas se ois sitten etäpäivä tänään. Pitää viedä toinen kisuista, 10-vuotias, hammaskivenpoistoon ja samalla otetaan uusiksi verikoe, jossa katotaan onko munuaisarvoille tapahtunut mitään. Ne oli viitekehyksen ihan kärjessä kun rokotuksen yhteydessä otettiin alkukeväällä. Joutuu nukuttaa toisen hammashommia varten niin pitää kotona vahtia heräämistä.
Toivon hurjasti ettei mussukan arvot oo kohonnut, että joutuis syömään sitä munuaisvaivaisen ruokaa kun on toi toinenkin kisu, eikä ihan hirmusti miellytä tilanne, että joudutaan taas vahtimaan ruoka-aikoina jos eivät molemmat voi syödä samaa ruokaa. Sama ruljanssi ollaan tehty joskus kun oli toisella virtsakiteet. Jää samalla myös sitten ne yön yli reissut myös tekemättä joita ollaan tehty esim mökille tms kun ei kissoja voi ottaa mukaan ja yhen yön pärjäävät. Pitäkee peukut pystyssä meille :)

Dpo 5 ja alkaa taas tuttu epäusko valtaamaan mielen :D Oviksen jälkeen mulla on aina kaikenlaisia pistelyjä ja nännien arkuutta, eli liittyy siihen selkeästi, mutta ne sitten tuppaa hiipumaan juuri tässä vaiheessa, jonka jälkeen onkin selvät sävelet tämän kierron päättymisen suhteen. No saapahan sitten valmisteltua samalla itseä siihen ettei ainakaan ihan hirmu korkealta tipu :) eikä tämä kuitenkaan estä toivomasta :heart:

Noh mimmit, kukas aloittaa marraskuun aallonharjalla :D
 
Viimeksi muokattu:
Liitytäänpä tänne yrittelevien kuumeilijoitten joukkoon. :wave:
Ikää kolmisenkymmentä ja toinen yrityskierto menossa. Jännittää, kun molempien vanhemmilla ollut erittäin paljon vaikeuksia aikanaan(mun vanhemmat luuli ettei saa lapsia, kun 2v olivat yrittäneet ja siipan vanhemmilla yritysvuosia vielä enemmän). Molemmat kuitenkin sitten luomusti tulivat raskaaksi, joten ehkä sitten toisaalta jotain toivoakin on. Pistää kuitenkin miettimään.. :|
 
Tervetuloa meidän hienoon pinoon Minuli :wave: Jos haluat tuohon kuumeilijoiden listalle niin kerrotko sun tämän hetkisen kiertopäivän sekä maksimikierron? :)
Toivotaan, ettei teillä yritys kestä aivan noin kauan kuin vanhemmillanne!
 
Sintu :hug:
Kippi, onnittelut!! :flower:
Minuli, tervetuloa! :wave:
Mandala , toivotaan että kisulla kaikki ok. Samoja ajatuksia muutenkin, kun kierto lähenee loppuaan. Aina on pientä toivonpoikasta, mutta kuitenkin on jo tässä vaiheessa turtunut sen verran, että pilvilinnoja ei rakennella. Noh, puolentoista viikon päästä olis se skopia, jospa sitten sen jälkeen olis paikat auki ja valmiina kasvattamaan pientä ihmisenalkua. Tietysti pienenä toiveena on, että jospa sitä tässä kierrossa olis tärpännyt, niin ei tarvitsisi mennä koko operaatioon. Anyway, onneksi on loppuviikko ja viikonloppu edessä, se aina vähän piristää :) Taitaa kyllä olla vähän sellaista sitku-elämää, voishan sitä viikollakin tehdä paljon mukavaa. On vaan niin pimeää jo, että mieluummin käpertyy sohvalle telkkua töllöttämään tai kirjaa lukemaan.
 
Tunafish Tosiaan pitkään ollaan täällä palstalla hengailtu. Ihana ja kannustava porukka aina ollut kasassa. Kuitenkin niin kovasti sitä toivoo pääsevänsä vauvapuolelle. Onnea oviksesta!

Amanda Kyllä jo ovisplussa on hienoa asia, koska tuolloin on ainakin mahdollisuus raskautua ja tosiaan kroppa toimii.

Kippi Onnea odotukseen:flower:

Sintu :hug: voimia ja tsemiä jatkoon!

Minulille tervetulotoivotukset!

(.) Täällä aloitettu ovistestailut jo kp 9. Ajattelin testailla tosi ajoissa, vaikka kierto oli viimeksi pitkä. Kroppa kuitenkin sen verran arvaamaton, että parempi testailla vaikka sitten kolme viikkoa. Kumpa ovis nyt edes tulisi. Se on suurin toiveeni. Olen lisännyt pilleriarsenaaliini venhänalkioöljy kapselin. Olen selvitellyt antiestrogeenisia ruoka-aineita sillä ajatuksella, että vaikuttaisivat clomien tavoin. Tämän johdosta popsin nyt myös ristikukkaisista kasveista tehtyjä pillereitä alkukierrossa. Aika epätoivoista, mutta eipä siitä nyt haittakaan voi olla. Valkovuoto on lisääntynyt näköjään pysyvästi tällä vhh dietillä. Otin varmuuden vuoksi hiivalääkkeenkin, jos vaikka olisi sellaista vaivaa. Teroluteja en aio aloittaa tässä kierrossa ainakaan ennen kuin oviksen bongaan. Voipi olla, että koko kiertoa ei sitten tule. No itseäkin oikein jännittää miten käy.

Pidetäänhän plussa-aalto käynnissä!
 
Itsekin tuossa jokin aika sitten katselin noita vanhoja viestejä, ja joulukuussa tulee mullekin vuosi täyteen tätä palstailua. Tuntuu että vasta ihan äsken onnitteli noita viime vuoden lopulla plussanneita :|

Oliko muuten niin että Tunafish sulta oli kysta hävinnyt? En tainnut "onnitella" siinä vaiheessa. Hyvä niin :)
Tatjalle ja muille lääkkeitä napsiville tsemppiä, ei oikein osaa kommentoida paljon, kun ei vielä ole itse tarvinnut napsia tähän liittyen. Muuten kyllä nappi jos toinenkin on tullut syötyä, nyt onneksi viimeisimmät tuntuisi tällä hetkellä auttavan tähän reumaan.

). ( bongattu kipeytyvät nännit :kieh: Just äsken sattui käsi ja huomasi kyllä selvästi. No, tämä ennustanee normaalia kiertoa ja tätiä ensi viikolle. Tulis vaan jos ei ole tärpännyt, niin operaation aika ei siirry. Muuten naaman kukinta on laantunut huomattavasti, nyt jostain syystä rasvoittuu tosi nopeasti :O Koko ajan saa olla sormilla pyyhkimässä ja iho kiiltää. Kaipa tämäkin liittyy johonkin kehon muutoksiin, jos kerta kierrotkin alkaa tasoittumaan.
 
Pööppis
Kävin täällä tiistina pitkästä aikaa lueksimassa juttuja tuli niin paha mieli puolestanne, jotk olette jo pitkään yrittäneet, kun näin nimenne yhä listassa. En jotenkin voinut edes kommentoida mitään :(
Myötätuntohalit kaikille ja satamiljoonaa onnenhalausta,että jaksaisitte vielä yrittää,ja tulisitte PIAN tuonne odottajien joukkoon, jookos :hug:
 
Neljänteen IVF:ään heti ku mahdollista. Takapakkia ja epäonnistumista ei ehdi jäädä murehtimaan... sairauteni (endometrioosi) määrää hoitojen tahdin.
Oikeassa jäljellä olevassa munasarjassani on vielä toimintaa, mutta endo tuhoaa sitä koko ajan. Viime kertaisessa kontrolliultrassa lääkärillä oli jo vaikeata erottaa johtofollikkelia endokasvuston seasta.

Meitä tähän saakka hoitanut Väestöliiton lääkäri soittaa ensiviikon keskiviikkona, tuolloin sovitaan seuraavien hoitojen ajankohdasta. Luultavasti joko heti seuraavaan kiertoon tai sitten tammikuulle. Joulukuu ei käy, koska punktio ja siirtopäivä sattuisivat minulla mahdollisesti jouluviikolle.

Mutta uuteen yritykseen siis... niin kauan kuin munasarjani tuottaa munasoluja, minulla on mahdollisuus omaan lapseen. :)
 
Sintu tosiaan uuteen kiertoon! :) päivitetäänkö sun kiertopäivät listaan niin ei pyöri tuo pp tuolla enää?
Onko sulla muuten leikattu endo koskaan? onko ollut suunnitelmissa leikata? ei tietenkään varmaan jos tai KUN raskaudut ;)

Tänään oli "mielenkiintoinen" noin 10minuuttinen tuossa päivällä. Repivää, kramppaavaa ja aaltoilevaa kipua tuntui vasemmahkolta puolelta, kuin joku olisi rutistanu tuolta sisältä. Pelästyinkin jo vähän että mitä hittoa mutta meni ohi. Tosi kummallista kyllä mistä moinen voi johtua, mielessä kävi jo umpisuoli yms vaikkei ole edes mitään hajua mistä sen pitäisi kipuilla tms. ei tuo kyllä suoleen liittyvältä tuntunut. Sen jälkeen on alavatsa ollut vähän "hellänä" jotenkin. Vieläkin välillä tuikkii tuolta.

Kissakin tuli ehjin nahoin kotiin. Samaa en välttämättä voi sanoa hoitajista ketkä otti takahuoneessa järrrkyttävän huutometaskan (kissan siis) saattelemana nesteytystippaa tassusta. En tiedä miten on voinut olla niin vaikeaa saada, kylläkin vastahakoiselta, kissalta tippaa pois kun siinä meni 10-15min koko touhussa. Normaalisti verikokeet ja rokotukset, kaikki, menee ihan ilman metaskaa, oikein mallikelpoisesti. Oli pakko mennä ulos kun en pystynyt kuunnella sitä rääkymistä mikä raikui sinne odotushuoneeseen asti!
Noh tuossa se mussukka köllöttelee omalla tuolillaan tyytyväisen näköisenä, että loppu hyvin kaikki hyvin. Munuaisarvoistakaan ei toimenpiteitä tullut kun toinen arvoista, muistaakseni urea, oli 10.8, viitekehys siis 3.6-10.7. Eli kontrollinäytteitä 6kk välein vaatii muttei muita toimenpiteitä. Ihana nuppunen täyttää isänpäivänä 10 vuotta ja terveys siis suht kohdillaan :heart:

Meillehän kisut on ollut vähän kuin lapsia, karvaisia sellaisia, joten oppinut vuosien varrella kyllä mitä on olla tosi huolissaan. Voin siis jotenkin vähän kuvitella mitä se voi olla lapsen kanssa, mutta en sitä osaa kuvitella miltä se tuntuu kun huoli voi olla vaikka x 100!

Illan jatkoja itse kullekin!

Pööppikselle terkkuja sinne odottajien puolelle :wave: säkin oot vissiin jo vaik kuin pitkällä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sintulle suuret pahoittelut ja halaus!:hug: Tsemppiä uuteen yritykseen!
Paljon onnea Kippi!!!:heart:
Tervetuloa kuumeilemaan Minuli!

Oireita on vaikka muille jakaa, kuten muissakin kierroissa, joten toiveet ei sen suhteen kovin korkealla...:) Progesteroni testi maanantaina otettu, joten niitä tuloksia odottelen. Tänään päädyin hetken mielijohteesta nyt illalla testaamaan sekä ovis- että r-testillä ja ovistesti näytti heti tosi vahvaa plussaa, vahvempaa kuin koskaa aikaisemmin, mutta r-testi näytti negaa. Ovis oli CB:n mukaan n. 1,5 viikkoa sitten, hieman siis ymmälläni olen... :confused: No saas nähdä mitä tuleman pitää...

Mandalaa kyllä ymmärrän, kun meillä on pari koiraa, kissa ja kani ja kaikkia tulee kohdeltua kuin omia lapsia, niitähän ne ovatkin....:heart: Huolta eläimet tosiaan osaa aiheuttaa, mutta on niistä niin paljon iloakin.
 
Perjantai 4.11.2011



Nima..............31v........kp1/28-31.........yk13.......2.IVF/ICSI
Sintu74............37v......kp 4/29.............(4*ivf) (1 tm)
Ronjaliina........30v......kp 6/24-31.........yk13
Avonlea...........34v......kp 8/27-29.........yk4
Minuli..............30v......kp 9/28..............yk2
Tunafish-78......33v......kp 10/31-34..........yk7.....(menopur)...Dpo 2
Hansman.........34v......kp 12/28-30..........yk2
Tatja..............35v.......kp 13/25-37..........yk15....(terolut)
Jo...................30v......kp 18/37...............yk9..... (1km)
Joku_raja........29v......kp 19/27-29..........yk10.... (6*clom)...Dpo 3
Wanda_81.......30v.......kp 24/28-42.........yk13
SL...................29v.......kp 24/30-48...........yk6.....(3*Tero)
RauRau...........28v.......kp 25/??..............yk1
Punanuttu........32v.......kp 25/24-27........ yk 2
Mandala..........32v.......kp 25/24-35..........yk10.....dpo6
Demuli............31v.......kp 28/14-53..........yk13
pipsa79............31v......kp 34/28-40........yk7
Syksy2010........30v......kp 36/28-38.........yk12
Neitipippuri.......30v......kp 37/31-49.........yk4
Ginger.............35v.......kp 44/??...............yk22.... (1kkm)



Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel




plussanneet
-2011-

Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä