*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Sintu pahoittelut tuulimunasta :hug: mutta tosiaan uusi hoitokierros onkin jo aivan nurkan takana!

Sara oletko lääkäriltä kysyny tuosta pregnylin näkymisestä ja häipymisestä testeissä? Kuulostaa kyllä jännältä muuten tuo sinun tilanne :)

Wandalle testitsemppauksia myös!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
P L U S S A - A A L T O J A, P L U S S A - A A L T O J A . . .
Tätä mäkin kaipaan!!
ONNEA Sakara, Riesa, Tuittis ja Taraolivia!

Tosin vähän pessimisti olo tuli kyllä tässä jo... Näin moni on plussannut niin mun plussaus ei oo mahdollista enää, ei voi olla totta, että vielä joku plussais, vaikka sitä kovasti toivoisinkin meille kaikille! Pilasinko nyt kaiken ilon?!

Appivanhemmista puhuttiin... mun appivanhemmat on ihan jees ja anopin kanssa mm. ollaan tosi hyvissä väleissä, mutta välimatkaa onkin 400 kilometriä! :D Se vähän rajoittaa tapaamista, tavataan vain muutamia kertoja vuodessa. Mutta appiukko onkin sitten vähän omalaatuisempi. Tai se on ihan ok ja välillä heittää jotain omia vitsejään. Edellisellä kerralla kun tavattiin hän aamupala pöydässä kertoi, että oli jo meinannut ostaa meille kaksostenrattaat valmiiksi kirpputorilta!!! Mun naama valahti aika hyvin varmaan. Sanoin vaan että "JUST!" ja lähdin muka hakemaan maitoa jääkaapista! Se nyt ois viä puuttunu, että oisin alkanu itkeen siinä kohtaa, mikä tän hetken fiilisten valossa vois tapahtuakin, onneks tää tapahtu jo kesällä, kun oli vähä positiivisempi olo. Näiden töksäytysten lisäksi humalassa en siedä häntä yhtään! Jotenkin hänestä tulee niin maailman omistaja jne kun on saanut alkoholia. Mutta tiedän, että pahempikin perhe ois voinu appiperheeksi sattua.
Mulla on joku syysväsymys nyt iskeny! Joka aamu herätessä ja töistä tullessa vaan väsyttää ja väsyttää! Mitäköhän sitä keksis, kun ei kai voi joka päivä suklaan piristävään voimaankaan turvautua! :D

Avauduinkohan taas liikaa, ei mulla varmaan ihan näin negatiivinen olo ole, välillä ihan toiveikaskin taas! Iloa ja valoa siis jokaiselle yritykseen ja
P L U S S A - A A L T O ! ! ! :D
 
Paljon onnea Taraolivia:flower:

Tästä saatiinkin kunnon plussa-aalto, Wanda mukaan vaan! Ovistestilä itsekkin ensin testasin vahvan plussan ja samana iltana r-testissä myös selvä plussa. Minulla testipäivä oli todennäköisesti 13-14 pvä oviksen jälkeen viikonlopun menkkamaisista kivuista päätellen.

Kiva kuulla Tatja että tapaukseni tuo lohtua sinulle. Väkisin tulee mieleen, että jotkut voivat ajatella raskaaksitulemiseni tulleen "liian helpolla". Itse uskon omalla kohdallani sen auttaneen asiaa, että ajatukset olivat aivan muissa asioissa ja lapsenteosta ei ollut pienintäkään stressiä. Olin jopa valmistautunut siihen ettei lasta koskaan tule (kierrot aina ollet epäsään. ja oireet vahvasti hoitamattomaan pco sopivat). Hoitoihin pelkäsin lähteä koska pelkäsi olenko sitten todella niin hyvä äiti, että ansaitsen lapsen ja mitä sitten jos mahdollisesti vuosien hoitojen jälkeen parisuhde on mennyt pilalle ja en olekkaan hyvä äiti lapselle.

Kiitos kaikille onnitteluista! Alan pian siirtymään tuonne toiselle puolelle.

Jos Mandala haluaa voi minulle laittaa plussapäiväksi 1.10, yk oli 5 ja ikä 34.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Kaneli sinullekin hääpäivän johdosta! :)

Samirja, kiitos tsempistä! Koetan olla vielä testaamatta jotta en liikoja itseäni ahdista! :)

Sara: ++++++:whistle:

Mandala, kiitos tsemppauksesta, sitä tarvitaan! :D

Ronjaliina ja Sakara, jos se on tahdosta kiinni niin hyppään kyllä plussa-aaltoon, Ronjaliina kans mukaan! ;)

Mulla oli eilen illalla nukkumaan mennessä todella kummallista kipua kohdun suunnalla, säteili kylkiin asti. Koetin kuulostella että onko mulla vaan kylkilihakset jostain syystä kipeenä vai johtuisiko jostain muusta. Mutta välillä vihloi kohdun suunnalla pelkästään myös... Nyt kans välillä nippailee mahasta. Kaikki nämä oireet voi kyllä olla pelkästään lugesteronien syytä. Menee taas jännäksi.
 
Jännittää kamalasti teidän puolesta Sara, Wanda ja Ronjaliina! Oliko vielä joku muu? Plussia tikkuun murut +++++++++++++ :whistle:

Kävin eilen hyvän ystävän luona ja taas päivitin hänelle tilannetta missä nyt ollaan. Niin kauniita sanoja ja tukea sain taas ystävältäni joka ensimmäistään myös pitkään yritti miehensä kanssa. Ymmärsi oikein hyvin mun tunteet meidän perhepiirin plussauutista kohtaan. Kotimatkalla piti taas tirauttaa pienet itsesääli-itkut. Hitto mä en tiedä pysynkö järjissäni jos en ole plussannut ennen veljen vaimon laskettua aikaa :'( Tai jos lähipiiristä tulee vielä lisää plussauutisia ennen meitä. Mä en voinut ikinä kuvitellakaan että vauvakuume on näin kamalaa! Miksi ihmiset sillee maireasti hymyillen kyselee sitä "Jokos teillä on vauvakuumetta?". Siis täähän on maailman kauhein olotila! Sisäinen paniikki, suru, pelko, tyhjyys ja riittämättömyyden tunne.
Niin ovistestissä ei edelleenkään haamuakaan :stick: Alavatsaa kyllä nippailee ja olo on todella kostea :snotty:
 
Keskiviikko 5.10.2011



Sintu74.............37v......kp 4/29............(3*ivf) (1 tm)
Avonlea...........34v.......kp 6/27-29..........yk3
Neitipippuri.......30v.......kp 7/31-49...........yk4
Ronjaliina.........30v.......kp 8/31................yk12
Hansman.........34v.......kp 9/28-30..........yk1
Almeja.............31v......kp 11/29...............yk~24
Tunafish-78......33v......kp 13/??..............yk6.......(femar)
Ginger..............35v......kp 14/??...............yk22.... (1kkm)
Joku_raja.........29v.......kp 18/27-29........yk9.... (6*clom) .....dpo 1
Kaneli74......... 37v.......kp 20/28-32.........yk 9
Tatja..............35v.......kp 20/25-29.........yk14....(terolut)
Punanuttu........32vkp....kp 21/24-26........ yk 1
Mandala..........32v.......kp 22/25-35.........yk9.......dpo 4
Jo...................30v......kp 24/33...............yk8...... (1km)
tada................28v......kp 26/26..............yv2-3......dpo 14
Wanda_81.......30v.......kp 28/28-42.........yk12......(luge)
Demuli............31v.......kp 30/14-53.........yk12
Sara_78..........32v.......kp 31/33-39.........yk8
Syksy2010........30v......kp 39/28-38........yk11
Taraolivia.........31v......kp 41/25.............yk2
pipsa79............31v......kp 44/28-40.........yk6
Anskilia............32v......kp 56/25-32........yk4
Mansikkalime....31v.......kp 62/30.............yk2
Neah................34v......kp 67/28............yk6
Sanja...............32v......kp 71/27 ............yk2
Sissi_81...........30?v.....kp 83/28-30.........yk3
Kiiriminna78......33v......kp ?/26-28...........yk3



Taustalla:
birdcherry
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Tunafish ootko varmuudella o-plussanut joskus tiettyinä päivinä? Saattapi olla vielä tuloillaan katsos :) mähän plussaan vasta kp16 tai 17 eli ovis on kyllä aika myöhään mun mielestä kierron pituuteen nähden.

taraolivia oletko testannut digillä uudelleen? Kerro koska voin laittaa sut plussanneisiin myös :heart:

Mitens muut loppupään tyttöset pipsa, Anskilia, Mansikkalime ja tada kellä dpo:t paukkuu jo hyvällä mallilla??

Itsellä toiveikas mutta pääsääntöisesti hermostunut vaihe menkkoja odotellessa. On se hurjaa se dpo päivän päivitys tuohon listaan kun alkaa niskakarvat nousemaan pystyyn mitä lähemmäs pääsee sitä pelottavaa dpo8-9 milloin yleensä menkat JO alkaa :x
 
Huomenta!

Täällä tärisyttää nyt ihan oikeasti. Ihan ymmälläni, hämilläni, epäuskoisena, mutta hyvin varovaisen toiveikas olo ja silti epäilyttää. Eli tänään on tasan 14 päivää Pregnyl-piikistä ja päivää vaille 14 päivää inseminaatiosta. Tein aamuvirtsasta Clerabluen raskaustestin (ei digitaalinen) ja se näytti plussaa. Ei mitään viivanpaikkaa vaan sinistä väriä selvästi ja heti muutaman sekunnin jälkeen. Nyt testi on kuivunut ja jäljellä on plussa, mutta jossa on pystyviivana ohut sininen viiva (ei siis enää niin paksu kuin testiviiva, mutta selkeä sininen väri kuitenkin).

Ei kai Pregnyl enää voi vaikuttaa? Eihän? Voi kiesus... Muutos aikaisempiin raskaustesteihin on aivan selvä, ei enää haamuja. Kiusaako mun kroppa vain ihan kympillä vai mitä tää on?

Nyt on pakko laittaa jäitä hattuun ja testaan vasta perjantaina, jos tätiä ei kuulu. Ja vannon!! etten enää koskaan lähde tähän testirumbaan ja "ihmiskokeisiin" vaan odotan kiltisti menkkojen alkuun. Päähän tässä hajoaa.
 
Muakin tärisyttää Sara! Huihui! Tosi lupaavalle kuulostaa! Testaathan perjantaina jo digillä?

Seuraavaksi aletaan sit jännäillä Mandalan puolesta :D Mulla oli ovulaatioultraus ma-aamuna ja siellä näkyi 23mm folli jonka pitäisi irrota. Siksi mä niin pettynyt olen jos ovista ei näinä päivinä testissä edes lupaile. Ikävää jos siellä olis sopiva folli odottelemassa, mutta koska mun hormonitoiminta on perseellään niin se ei saa käskyä irrota. :stick:
 
Mä olen ihan pimee... Löysin kaapista vielä Pregcheckin raskaustestinkin ja oli pakko sekin pissiä, kun Clearbluen testistä luin netistä, että on tosi epäluotettava. No... Pregcheckin testiin tuli myös testiajan putteissa punainen haamulainen, joka ei kadonnut testiajan jälkeen mihinkään. Oli ihan pakko soittaa miehelle töihin ja se nauroi itsensä kipeäksi mun hulluudelle. Lupasi kuitenkin käydä perjantaita varten ostamassa Clearbluen digitaalisen.

Sinne asti nyt sinnittelen ja ehdottomasti lähden lenkille just nyt, että saan tämän hullunmyllyn päästäni.
 
Tunafish ainiin, sori etten muistanut tuota sun komeaa follia! onko lääkäri sulle puhunut irrotuspiikkien mahdollisuudesta?

Sara hui kun jänskättääkin sun tilanne!! ootko netistä tutkinut tuosta pregnylin vaikutusajasta? Sormet ja varpaat täällä ristiin kyllä :heart:

Itse luin netistä just tosta lyhyestä luteaalivaiheesta ja jotkut on saaneet lääkäriltä joko clomeja ikään kuin aikaistamaan ovista tai lugeja ikään kuin pitäään vuoto pois tms.
Kyllä tässä alkaa itselläkin hahmottumaan jonnekin suhteellisen lähelle tulevaisuuteen (kierron parin päähän) lääkärikäynti asian tiimoilta, koska tosiaan se lutealivaihe ei ole yli 10 ollut kertaakaan kun olen ovista tikuttanut ja kierropäivätkin tippuneet 25 kun ne ennen oli aika tarkkaan 28-29.

Wanda määrättiinkö sulle lugeja sen tiputteluvuotosi perusteella? ootko monta kiertoa jo syönyt niitä (sori en muista :ashamed: )? onko niistä ollut apua siihen tiputteluun?
 
Mandala, joo olen lukenut. Ja mun annostuksella Pregnylin pitäisi poistua elimistöstä noin 10 vuorokauden kuluessa, viimeistään 12 vuorokauden kuluessa. Koska mun kroppa on piruillut ennenkin, en vieläkään uskalla luottaa, että nyt tosiaan olisi oikeita plussia, vaikka piikistä on 14 vuorokautta. Perjantaina se sitten nähdään, tuleeko täti vai ei.
 
Sara, hui kuin jännää! Pidän kovasti peukkuja! ++++:whistle:

Mandala, joo tiputteluvuotoihin määrättiin luget. On auttanut, ei ole näkynyt vuotoja. Menkat alkoi viimeksi kertarysäyksellä kaksi päivää lugejen oton lopettamisen jälkeen. Kaksi kiertoa niitä vain määrättiin eli nyt on vika kierto niitä. Sitten pitäisi mennä eteenpäin tutkimuksissa mutta tuo mieheni on nyt sitten aikataulusta määrävässä asemassa. Saas nähdä milloin aktivoituu ja suostuu tutkimuksiin...
 
Terve! Olen taustaillut viime aikoina, tulin ilmoittamaan, etten ole raskaana vaan KP 6 ja YK12. Mies työmatkalla seuraavan arvioidun ovulaation aikana joten taitaa tämä kierros jäädä hyödyntämättä.

Oli kiva palata töihin häämatkalta kun kaikki heittivät läppää, että oletko jo raskaana ja no niin, nyt kun olet raskaana jne. NOT.

Plussatuulia kaikille!
 
Sara, mahtavaa!! :) En mitenkään usko, et Pregnyl näkyisi enää! Kyllä toi on ihan oikea plussa!! :) Jos mieli on rauhaton, käy vaikka verikokeessa mittaamassa hcg! Itselle toi ainakin varmuutta, kun kävin verikokeessa. Tuu kertomaan testikuulumiset. Pidän hurjasti peukkuja, et plussa vahvistuu! :)

Plussatuulia kaikille! +++++++++
 
Voi vitsit Sara miten jännittävää! Mutta olen kyllä Amandan kanssa samaa mieltä ja uskon sen olevan oikea plussa!

Kyllä mulla toiveikkuutta löytyy Wanda! Se alkaa herätä taas kun tässä pian jo saa alkaa testailla ovista! :) Tietysti toivon, että plussaisin vaikka jo heti tässä kierrossa, mutta se ois vähä toisaalta ärsyttävääkin, nimittäin mun on tarkoitus juhlia kolmekymppisiä yhdessä ystäväni kanssa 60v. juhlien merkeissä. Eräs mieheni kaverin vaimo on viime joulukuun alusta asti puhunut, että voidaan mieheni kanssa sitten tulla raskaaksi, kun mun synttärit on juhlittu, että saadaan kunnon juhlat pidettyä mulle. Hän ei tiedä, että koko tuon ajan on vauvalle ollut mahdollisuus annettuna. Ollaan tämän kaverin vaimon kanssa sillä tavalla läheisiä, että hänen kanssaan periaatteessa voisin asiasta keskustellakin, mutta he eivät kuitenkaan yrityksestä tiedä. Sinänsä kun läheisiä ollaan, en ota loukkauksena noita pilkesilmäkulmassa heitettyjä vitsejä, mutta olis se jotenkin outoa, että jos nyt sitten "kun hän on antanut luvan" raskautuisin! Mutta otan plussan vastaan, vaikka se näissä merkeissä tulisikin! :)

Tunafish, toivon kovasti sitä plussaa sinulle siihen ovistikkuun!

Nyt tää lähtis vesijumppaan! Palataan taasen!

Ps. Voisiko mulle vielä päivittää sen 31 kierron pituuden kohtaan vanhan 24-31? KIITOS!
Ja toivon edelleen sen
P L U S S A - A A L L O N P Y Y H K Ä I S Y Ä ! ! ! ! :D
 
Kiitos oikein paljon kaikille onnitteluista :heart: Täällä ollaan vähän sekavissa tunnelmissa, ei oikein meinaa asia mennä jakeluun. Tein tänä aamuna uudelleen raskaustestin ja kyllä sekin positiivista näytti. Tilasin vielä pari Clearbluen aikanäytöllistä testiä netistä, ihan tarkoituksella, jotta voin testata vasta muutaman päivän päästä. Listalle voit Mandala siis kyllä päivittää mulle plussan 4.10., kiitos :). Yk oli käytännössä vasta ensimmäinen, koska ekassa kierrossa pillerien jälkeen käytettiin muuta ehkäisyä. Vähän on huono omatunto kun tämä kävi näin uskomattoman äkkiä ja helposti. Ja tietysti tässähän voi käydä vielä vaikka kuinka, kun raskaus on niin alkuvaiheessa. Siksikään en uskalla vielä kauheasti intoilla.

Peukkuja Saralle :) Ja kaikille tietenkin toivottelen PLUSSIA!
 
  • Tykkää
Reactions: Annastiina79
Torstai 6.10.2011



pipsa79............31v......kp 5/28-40.........yk7
Sintu74.............37v......kp 5/29............(3*ivf) (1 tm)
Syksy2010........30v......kp 7/28-38.........yk12
Avonlea...........34v.......kp 7/27-29..........yk3
Neitipippuri.......30v.......kp 8/31-49...........yk4
Ronjaliina.........30v.......kp 9/24-31................yk12
Hansman.........34v.......kp 10/28-30..........yk1
Almeja.............31v......kp 12/29...............yk~24
Tunafish-78......33v......kp 14/??..............yk6.......(femar)
Ginger..............35v......kp 15/??...............yk22.... (1kkm)
Joku_raja.........29v.......kp 19/27-29........yk9.... (6*clom) .....dpo 2
Kaneli74......... 37v.......kp 21/28-32.........yk 9
Tatja..............35v.......kp 21/25-29.........yk14....(terolut)
Punanuttu........32vkp....kp 22/24-26........ yk 1
Mandala..........32v.......kp 23/25-35.........yk9.......dpo 5
Jo...................30v......kp 25/33...............yk8...... (1km)
tada................28v......kp 27/26..............yv2-3......dpo 15
Wanda_81.......30v.......kp 29/28-42.........yk12......(luge)
Demuli............31v.......kp 31/14-53.........yk12
Sara_78..........32v.......kp 32/33-39.........yk8
Anskilia............32v......kp 57/25-32........yk4
Mansikkalime....31v.......kp 63/30.............yk2
Neah................34v......kp 68/28............yk6
Sanja...............32v......kp 72/27 ............yk2
Sissi_81...........30?v.....kp 84/28-30.........yk3
Kiiriminna78......33v......kp ?/26-28...........yk3



Taustalla:
birdcherry
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Taraolivia..........31v .........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Syksy :hug: aika tökeröä työkavereilta tuollaista huudella : / Mutta uuteen nousuun ja uuteen kiertoon, eikös :)

Onnea vielä kerran Taraolivia siellä kolmekymppisten odottajien puolellahan alkaa olla jo hyvä porukka :heart:

Mä oon jo menettänyt kyllä nyt toivon tämän kierron suhteen, dippasi lämmöt JO eilen :( yleensä dipannut päivää ennen tai samana päivänä ku menkat alkaa. Pitäisi kai ensi kierrossa mitata koko kierron aamulämmöt, mutta en kyllä heräile samaan aikaan arkena ja vloppuna.
 
Tein aamulla testin negahan se on. Mutta mutta, kovin kummallinen se myös on. Tein testin apteekin omalla, nyt dpo 11. Siihen jäi valkoinen viivanpaikka jossa keskellä ohuen ohut punainen viiva ja sen valkoisen alueen ulkopuolelle jämähti punaista väriä joka uloittui kontrolliviivaan. Eiköhän tuo siis ole vain viallinen ja näköharha se pienen pieni punainen viiva valkoisen viivanpaikan keskellä. Ärsyttäviä nämä testit kun ne tekee kiusaa. :stick:
En edes yritä ottaa kuvaa tuosta kun tiedän etten saa sitä pientä punaista viivaa näkymään kamerassani.
 
Wanda, pirulainen tollanen testi! Mut eihän siitä sitten voi sanoa juuta eikä jaata. Dpo 11 ei tietty välttämättä plussa vielä näkyiskään… Teethän huomenna uudestaan? :) Mähän sain sillon dpo 12 tosi haalean haamun. Ja ku-raskaudessa dpo 12 en vielä mitään (vaikka hcg nousi lopulta molemmissa tosi korkeaksi). Joten kyllä se dpo 14 taitaa olla varminta aikaa. Pidän peukkuja et tää olis the kierto!

Mandala, ikävää jos lämmöt nyt jo droppasi. Mut onko se aina varma merkki? Mä en tiedä, kun en ole koskaan lämpöjä mitannut. Uskon, et vielä on toivoa! :)

Käyn täällä lukemassa teidän juttuja päivittäin ja lähettelen plussasäteitä! Toivon niin hurjasti, et kaikki plussaatte! Erityisesti te, joilla yk-luvut on jo isoja. Mut muistakaa, et vaikka aikaa kuluu ja tulee sitä sun tätä häiriötä tai muuten vaan ei tärppää, plussa ei välttämättä ole kuin nurkan takana! Se on tuskaisinta, kun ei voi tietää, millon se tulee ja miten kauan joutuu odottamaan. Ja se epävarmuus on piinallista. Mut jonain päivänä se odotus kuitenkin teille kaikille ihan varmasti palkitaan! :)
 
Voi ihanuus, mikä plussasade! Sylin täydeltä onnea kaikille! :heart:

Täällä on ovistestailu aloitettu tänä aamuna, vaikka onkin vasta kp8. Joillakin, kun se Tero-kuuri on ilmeisesti antanut elimistön toiminalle "sykäyksen", niin ajattelin varmistella hyvissä ajoin, kun ei (taaskaan) ole mitään hajua, milloin ovis olisi tulossa. Jos se nyt edes tulee...

Onko kenelläkään muuten kokemusta noista One Stepin ovistesteistä? Ainakaan toistaiseksi ei haamuile, joten siinä mielessä tuntuu lupaavammalta kuin Pregchekin ovistestit. Ainakin testejä nyt riittää: sain tilattua Saksasta tosi edullisesti 50 noita One Stepin testejä ja vielä 14 Clear Bluen digiovistestiä, niin ei kyllä varmasti pitäsi oviksen ohi vilahtaa! :D

Ensi viikolla testaan sitten vielä kahdesti päivässä liuskalla (ja varmistelen tarpeen mukaan digillä).

Ei nyt tosin oikein ole minkäänlaisia oloja/odotuksia tähän kiertoon. Pieni epäusko on siihen, että Terolut olisi jotenkin maagisesti saanut opettettua elimistön toimimaan "oikein". Mutta toivossa on hyvä elää... Ja gyneaika on sitten 17. lokakuuta, eli toivottavasti sieltä jotain vastauksia löytyisi.
 
Amanda kiitos sanoista, tulee jotenkin aina lämmin olo kun lukee sun tekstejä kun tietää sun taustankin vielä :) Ja tosiaan näin olen mielestäni lukenut melkein joka paikasta, että ovis tapahtuu vain jos lämmöt kohoaa (check) ja jos hedelmöittyminen tapahtuu niin lämmöt pysyisi koholla (not check :( ). Mutta minkäs teet. Pelottaa tosin, että luteaalivaihe jäisi ennätyslyhyeksi jos kerran nyt jo dippasi lämmöt mutta saisinpahan siitä lisäpontta mennä lääkärin puheille nopeammin!
On kyllä vaan vähän harmistunut olo kun ei ole oikein mitään syytä edes jännätä (tuntuu olevan kuumeilun ainoa kiva juttu tuo jännäily kun oireita on). Nännitkään ei ole olleet yhtään arat tässä kierrossa. Ei oo jotenkin mun päivä tänään, dpo5 ja surkumieli. Enemmän tällaisina päivinä sitten tulee kunnolla ryvettyä ja mietittyä sitä pahinta mahdollisuutta. Taidan mennä salille puskemaan lounaaksi niin ehkä endorfiinit saisi paremman yleisfiiliksen :)

Neitipippuri onko ne one step -liuskat semmoisia vihreitä? Mulla oli joku kierto keväällä niitä (tilasin halpa-testi.fi) ja davidin pinkkejä liuskoja ja mun mielestä selvempiä tapauksia niillä vihreillä sai, myös vahvemman ovisplussan (kontrolliviivaa vahvemman). Voiskin tilata niitä heti kun viimeksi jostain vahingossa tilasin davideja. Vaikka ne mulla selvän plussan antaa niin ne kyllä pienesti myös haamuhaamuilee pitkin kiertoa. Vois myös tilata niitä digejä varmistukseen. En ole kokeillutkaan aiemmin!
Tsemppiä testaukseen! :)
 
Viimeksi muokattu:
Mandala, juu juuri niitä vihreitä.

Täällä (linkki alla) lukee jostakin syystä, että merkki olisi AIDE, mutta One Stepejä mulle tuli (50 kpl noin 8 euroa). Sinänsä hyvä firma, että voi tilata Clear Bluen digitestiinkin edullisesti pelkkiä testipäitä (euron kappale), eikä tarvitse hankkia joka kerta koko pakettia. :D Tosin viime kerralla lähettivät myös sen laitteen, vaikka tilasin pelkkiä "puikkoja". :confused:

Baby Time Shop @ Amazon.de:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä