*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Riesa, riippuu paikkakunnasta tehdäänkö varhaisultria julkisella. Pääkaupunkiseudulla ei taideta tehdä ollenkaan. Mä kuuluin tiettyyn riskiryhmään kohdun ulkoisen raskauden takia, mutta ei silti tehty. Neuvolasta suositeltiin, että menen yksityiselle. Vähän kyllä kismitti, että oon maksanu kaikki lapsettomuushoidot itse ja sit ”suositellaan” ultraa, muttei voida sitä tehdä. Mutta rahat on niukat ja siks noissa säästetään. Tuu tosiaan tonne toiselle puolelle jutskailemaan! :)

Mandala, älä liikaa huoli osumistarkkuudesta! Kyllä sellanen jokatoinen päivä varmasti riittää! Mullahan oli oikein lääkärin aikataulu. :) Ja siinä mentiin siis niin, että ovisplussasta/irrotuspiikistä vasta 12 tunnin päästä piti olla yhdyntä. Mä jännäilin, et mitä jos meni ohi, kun sitä ennen pidettiin tarkoituksella 4 päivää taukoa. Mutta ei se ovis / hedelmöittyminen tosiaan heti plussan aikaan tapahdu, vaan siitä 12-34 tunnin päästä, tai jotain sellaista. Joten ovisplussan jälkeen on vielä hyvin aikaa odotella! :) Vielä on hyvät mahikset, et tärppi on käynyt!! :)

Joku_raja, onnea ovisplussasta! :)
 
Hurjasti onnea Sakaralle ja Riesalle :flower:

Wandalle malttia piinapäiviin. Olen hengessä mukana:heart:

Tunafish Toivon sydämestäni, että molluska olisi ensiluokkanen follikkeli b:)d

Täällä siis kp 18 ja ovistestailuja olen tenhyt kp 8 lähtien. Positiivista tulosta ei ole näkynyt. Miehen kanssa saatiin juteltua ja seuraavassa kierrossa ollaan aktiivisempia seksin kanssa. Tämä kierto meni harakoille erinäisistä syistä ja seksiä oli vain kp 9 ja 17. Aion kyllä jatkaa testailuja vielä, koska alamahalla pientä vihlontaa välillä tuntuu. Jospa se ovis vielä tulisi. Kierto ei nyt ole niin vakiintunut, että saattaapa tuo mokoma vielä tullakin. Testejä vaan kuluu runsaasti, mutta onneksi ne ovat halpoja netistä tilattuna.

Plussa-aallon alkua täällä havaittavissa, joten toivotaan oikein isoa hyökyaaltoa, joka pyyhkäisisi koko pinon yli :D
 
Sakaralle varovaiset onnittelut ja Riesalle oikein suuret onnittelut nopeasta tärpistä! :flower:

Kiiriminna78, tervetuloa! :wave:

Birdcherry taisi kysellä, kenelle ollaan yrityksestä kerrottu. Mies ei ole uskoakseni ja tietääkseni kertonut kenellekään.

Itse olen kertonut parhaimmille ystävilleni ja aion kertoa heti plussastakin. Moni olisikin ollut tosi loukkaantunut, jos kuulisi vasta pitkän ajan päästä plussan tultua koko asiasta. Näin siis meillä, tiedän, että moni ei kerro kenellekään ennen kuin on viikolla 12 raskaana.

Minulle oli kuitenkin luontevaa kertoa ihmisille, joiden kanssa olen paljon tekemisissä, koska mahdollisen plussan peittely ja asian kiertely menisi kuitenkin niin hölmöksi (esim. en nyt otakaan viinilasillista, jne). Ja mielestäni on parempi, että jos esim. km tulee, niin läheiset ainakin tietävät, miksi on mieli maassa. Samoin, jos tämä yritys vielä kovinkin pitkäksi alkaa venyä.

Perheelle en ole sen sijaan kertonut mitään, koska en jaksa minkäänlaista hössötystä ja kyselyä asiaan liittyen. :) Kaverit tietävät, että kerron kyllä sitten, jos jotain kerrottavaa on. Minun ystävistäni asiasta tietää siis 5 henkilöä. Osalla on jo lapsiakin, joten siinäkin mielessä on ihan kiva höpötellä näitä yrittämis- ja lääkäriasioita, jne. Mutta näiden ystävien kanssa puhutaan kyllä muutenkin tosi avoimesti kaikesta, ja heiltä olen saanut tokea monessa asiassa.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Kiiriminna!

Onnea Wanda ekasta hääpäivästä!

KIITOS saamistani tsempeistä ja tuesta!
Ihanasti myötötunto aina auttaa oloa! Olen jo vähän kohonnut montun pohjalta! Enää ei ole yhtä surkea olo kuin vielä muutama päivä sitten. Kuten täällä jo monesti ennenkin on todettu, että niin se ihmismieli vain tekee tehtävänsä ja kääntää alakuloa toiveikkuudeksi mitä pidemmälle kierto alkaa edetä, kunnes taas ollaa epäuskon ja toivottomuuden partaalla ennen romahdusta! Huh!

Oli aika mielenkiintoinen tuo viikonloppu tuossa. Kävin kaverin tupareissa, jonne menin ystävän kanssa joka odottaa vauvaa noin viikolla 15. No sain todistaa sitä, kuinka hän ystäville kertoi, että odottaa vauvaa. Se meni ihan hyvin, mutta sitten siinä illan edetessä tapahtui se perinteinen kahtia jako, että naiset istuu keittiön pöydän ääressä ja miehet olohuoneessa. Kummasti se naisten puhe kääntyi lapsiin ja raskauksiin ja kasvatusnäkemyksiin jne. Eräskin nainen selitti, että oli vähän kuin vahingossa alkanut odottaa toista lastaan, koska ei ollut tiennyt ja tajunnut, että jos pillerit lopettaa niin voi heti siitä ekasta kierrosta tulla raskaaksi jne. Lapsi oli siis toivottu, mutta lähtenyt alulle pikatoimituksella. Kyllä mä siinä ajattelin, että hitto nyt mun pitää tsempata, etten ala itkee tai mitään. Huomasin vaan jossain vaiheessa, että olin nostanu jalat tuolille ja istuin pienenä keränä siellä nurkassa ihan hiljaa. Minä joka yleensä olen kovinkin puhelias. Siinä oli käyty läpi jo, että kellä on ja miten monta lasta jne. Onneksi kukaan ei kysyny multa mitään, vaan sain vaan olla. Tästä kaikesta selviytyneenä eilen itsekseni ajattelin, että miten voikaan olla sellasia ihmisiä olemassa, jotka arvottaa toisia ihmisiä ja jopa ystäviään sen perusteella, että kuka on naimisissa, kenellä on lapsia jne. Tuolla tupareissakin oikein näki, että miten tämän mun ystävän arvo nousi muutamien henkilöiden silmissä kun hän kertoi odottavansa vauvaa. Että se kismitti mua! Ootteko muut huomanneet samaa?

Mies on työreissussa, onneks palaa parahiksi mahdolliseen ovikseen mennessä kotiin. Sekä ovista että miestä odotellessa! :D Ai niin ja ootanhan mä sitä PLUSSA-AALTOAKIN!! :)
 
Paljon onnea Riesalle sekä alustavat varovaiset onnittelut Sakaralle!!

Mulle voi päivittää tietoihin kp2, yk 7. Vuosisadan kaamein krapula tuli koettua tädin saattelemana tai päinvastoin... ;) Elämä alkaa voittaa tänään jo kummallakin rintamalla. Ei muuta kuin uutta yritystä kehiin!!! Jos vaikka me muutkin päästäis tän syksyn plussa-aallon mukaan. =)
 
Paljon onnea Riesalle!

GB on nyt tehty ½ tuntia sitten ja tulos raskaana 2-3 vkoa. Pitänee kai pikkuhiljaa soittaa neuvolaan :) Hölmöä varmaan, mutta en osaa pelätä km:a tai muutakaan. Jos näillä 70-100 kp kierroilla ja 1 krt/vko pupuiluilla voi tärpätä täytyy kyseessä olla todelliset valioyksilöt simppojan ja munasolujen puolelta.

Ihmeitä siis tapahtuu! Tervetuloa mukaan plussa-aaltoon minunkin puolestani :)
 
Oikein paljon onnea Riesalle ja varovasti myös Sakaralle! :) Ja tervetuloa uusille!

Ronjaliina, todellakin olen huomannut, että mikäli sinulla on lapsi tai olet raskaana olet kastissa ylempänä kuin ne joilla ei ole vielä mitään tietoa perheenlisäyksestä. Harmillistahan se on ja olen kyllä itse joskus poistunut kyläpaikasta kyseisen asian tiimoilta, kun tuli niin ulkopuolinen olo. Pitää toivoa, ettei aikanaan sorru samaan....

Omia kuulumisia sen verran, että ostin kunnon satsin ovisliuskoja ja aion testailla koko kierron. Tänään aloitin. En tiedä onko mitään järkeä koko kiertoa tikutella, mutta ajattelin kuitenkin. Jos nyt ei sitten tärppää niin hakeudun gynelle tarkemmalle käynnille. Kiitos teille vinkeistä niin osaan sitten jotain kokeita ja tutkimuksia vaatiakin. :)

Plussia, plussia, plussia ihan kaikille!
 
sakara Ihanaa! Mennään sitten ihan samoissa!

pipsa79 Auts. Aika killeri yhdistelmä toi krabbis ja menkat.

Avonlea ja Ronjaliina Mä niin allekirjoitan tuon. Olin viime la kummitytön synttäreillä eikä siellä ollut paikalla kuin lapsellisisa pariskuntia ja odottavia äitejä. Kaikki jotenkin "alentuvasti" yrittivät esittää kiinnostusta mun kuulumisia kohtaan ja sitten nopsaan vaihdettiinkin tutista pois opetteluun jne.

Mutta nyt vaan kaikki loputkin tähän pimenevien syysiltojen aaltoon mukaan! :)
 
Heips kaikille,

Tämä alkaa viimein kahden ultran jälkeen uskomaan olevansa raskaana. Jännittäviä hetkiä ollaan elelty, kun ensimmäisen ultran teki osaamaton ja todellä tökerö lääkäri. Hän ei nähnyt "yhtään mitään", vaan kertoi, että kyseessä on tuulimuna. Toinen, erikoislääkäri onneksi pari päivää myöhemmin löysi sekä sikiön että sykkeen. Nyt sitten yritetään nauttia tilanteesta ja lykätä pelot taka-alalle. Onnittelut plussanneille ja tsemppiä yritykseen muille! :)
 
Tästä ihmisten 'arvottamisesta' naimisissa olon tai lasten perusteella. Juuri lauantaina baarissa törmäsin vuosien takaiseen ystävään, joka on ollut ihan parhaita kavereita lapsuudessa, mutta yhteydet katkenneet kymmenisen vuotta sitten, Facebookin ansiosta ollaan kuitenkin jotenkin kartalla toistemme kuulumisista. Tää tyyppi oli lapsena tosi ujo ja hiljainen ja saanut sittemmin rutkasti itseluottamusta ja ystäviä, korkeasti koulutettu ja hyvässä työpaikassa. Itselläni on korkeakoulututkinto vielä roikkumassa ja vaikka töissä olenkin, ei varsinaisesti voi 'urasta' puhua. Tällaisissa kohtaamisissa yleensä siis mielen valtaa väkisinkin pieni alemmuuskompleksi siitä, kun pitää selitellä että joo kyllä mä vielä aion ne paperit saada ja päästä parempiin töihin. Vaan nyt kun tän kaverin kanssa juteltiin, ei tulleetkaan työkuviot puheeksi ollenkaan, vaan hänen eka lauseensa mulle oli "oot sitten päässyt naimisiin, onnea hirveesti, mä en varmaan löydä ikinä ketään!" Ja sitten sain kertoilla ummet ja lammet mun miehestä ja myös siitä, onko lapsia suunnitelmissa. Pisti kyllä toden teolla ajattelemaan, millä mittareilla sitä kukin elämässä 'menestymistä' mittailee :) Vai onko se vaan tätä peruskateutta, ei aina osata arvostaa sitä mitä itsellä on ja mietitään liikaa sitä mikä vielä puuttuu...
 
Kiitos Mandala ja Riesa tervetulotoivotuksista pienen tauon jalkeen:) Ja hurrrrrjasti onnea Riesa, Sakara ja Tuittis plussista!! :) :)

Riesa, kisoissa en paassyt finaaliin joka tarkoittaa sita etta en jatka SM-kisoissa Helsingissa vajaa viikon paasta... tama puolestaan tarkoitti sita etta kisadieettia ja treenia ei tarvinnut enaa jatkaa, joten tavallaan helpotus sekin etta saa nyt "vain olla" ja nauttia Suomen herkuista ja tapailla perhetta ja kavereita rauhassa. Rasvaprosentti on kylla noussut, kisakuntoisena en usko etta raskautuminen olisi ollut kovin todennakoista...tosiaan kylla menkat ovat kisakunnossakin tulleet normaalisti mutta silti. Jatkan kotona USAssa sitten treenailua rauhallisempaan tahtiin ja palautan dieetin takaisin terveellisempaan ja puhtaampaan suuntaan (nyt on Suomessa tullut massailtya vaikka mita, mukaanlukien paljon sokeria!:D)

Kaikille hyvaa viikon jatkoa ja toivotaan etta lisaa plussia parahtaa tahan ketjuun! Viela viikko Suomen lomaa jaljella...kayn lueskelemassa ja viimeistaan sitten kotiin paastyani (huoh...mika pitka lentomatka ja viela paalle 6 h ajomatka...) kirjoittelen taas, ellen ennen sita kerkea! :)
 
Huomenta kaikille! Sain puoli tuntia sitten raskaustestiin kaksi viivaa. Tulosviiva oli kontrolliviivaa haaleampi, mutta testin ohjeiden mukaan sillä ei olisi merkitystä. Viime viikon tiistaina testasin edellisen kerran, ja silloin näytti täysin negatiivista. Oviksen ajankohdasta mulla ei ole mitään tietoa. Jotenkin vaan luulen, että toi testi näytti kyllä väärin (en uskalla uskoa). Päätin, että teen huomenaamulla uuden testin ja jos sekin kertoo samaa, alan vasta sitten uskomaan asiaa. En taida puhua miehellekään tänään vielä mitään.
 
Tiistai 4.10.2011



Sintu74.............37v......kp 3/29............(3*ivf) (1 tm)
Avonlea...........34v.......kp 5/27-29..........yk3
Neitipippuri.......30v......kp 6/31-49...........yk4
Ronjaliina.........30v......kp 7/31................yk12
Hansman.........34v.......kp 8/28-30..........yk1
Almeja.............31v......kp 10/29...............yk~24
Tunafish-78......33v.......kp 12/??..............yk6.......(femar)
Ginger..............35v......kp 13/??...............yk22.... (1kkm)
Joku_raja.........29v.......kp 17/27-29........yk9.... (6*clom) .....dpo 0
Kaneli74......... 37v.......kp 19/28-32.........yk 9
Tatja...............35v.......kp 19/25-29.........yk14....(terolut)
Punanuttu........32vkp....kp 20/24-26........ yk 1
Mandala..........32v.......kp 21/25-35.........yk9.......dpo 3
Jo...................30v......kp 23/33...............yk8...... (1km)
tada................28v......kp 25/26..............yv2-3......dpo 13
Wanda_81.......30v.......kp 27/28-42.........yk12......(luge)
Demuli............31v.......kp 29/14-53.........yk12
Sara_78..........32v.......kp 30/33-39.........yk8
Syksy2010........30v......kp 38/28-38........yk11
Taraolivia.........31v......kp 40/25.............yk2
pipsa79............31v......kp 43/28-40.........yk6
Anskilia............32v......kp 55/25-32........yk4
Mansikkalime....31v......kp 61/30.............yk2
Neah................34v......kp 66/28............yk6
Sanja...............32v......kp 70/27 ............yk2
Sissi_81...........30?v.....kp 8/28-30.........yk3
Kiiriminna78......33v......kp ?/26-28...........yk3



Taustalla:
birdcherry
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Wautsi taraolivia!!! Voin todistaa himotestaajana että ei niitä plussia ihan tyhjästä tule! Digitestiä vaan kehiin! d :) b

Jeeeee, plussa-aalto!! (tahtoo mukaan aaltoon!):D

Itse hölmönä testasin ovistestillä eikä siihen kyllä tullut yhtään mitään kontrolliviivan lisäksi. Tuo urbaanilegenda kun kertoo että raskaus näkyisi LH- testissä, sanokaa mulle että dpo9 on sillekin liian aikaista näkyä...?

Hansman, hyviä herkutteluja ja onnea ensimmäiselle yrityskierrolle! +++:whistle:

Birdcherry, samantapainen on mullekin käynyt, kaveri sanoi olevansa minulle kateellinen kun minulla on hieno työpaikka ja talo, vastasin hänelle että itse olen hänelle kade hänen lapsistansa ja kotiäitiydestä. Jos vain voisin niin heittäisin urani ojaan samantien jos vain sen vauvan saisin. Että jokainen tosiaan arvottaa asioita eri tavalla.

Tuittis, huh mikä lääkäritörppö! Kuinka reagoit ensimmäisen ultran ja tuulimunadiagnoosin jälkeen? Aika shokeeraavaa voi olla tuollainen!

pipsa, tsemppiä :hug: ja onnea uuteen kiertoon!

Kiitos Ronjaliina, riesa, mandala ja tunafish hääpäiväonnitteluista! Onni on oma ihana kulta, ja se täytyy muistaa kun negatiiviset testit ja menkat masentavat! :heart:

Tatja, kiitti tsemppauksesta! Voi olla että joudun jo tänään hakemaan testejä, ei malta olla testaamatta ei. Vaikka voi olla liian aikaista ja kiusaan itseäni vain...
 
Hirmuisesti onnea Taraolivialle :heart:

Kyllä me nyt selkeästi saatiin se syksyn plussa-aalto mitä ennusteltiinkin :D Joukkoon toki mahtuu vielä lisääkin plussia!!!

Tuosta ulkopuolisuuden tunteesta ollaan kärsitty täälläkin. Kavereiden kanssa tapaamisetkin ovat nykyään lasten synttärien yhteydessä. Niitä kun kaveriporukassamme alkaa olla lähes kuukausittain. Parit kekkerit olen jo tekosyyn varjolla ohittanut kun en vaan kestä sitä ulkopuolisuuden tunnetta :'( Onneksi on olemassa muutama ystävä joilla ei vielä lapsia ja heidän kanssaan voi tehdä ja puhua välillä muutakin kuin lapsiin liittyvää.
 
Onnea Wanda 1 v hääpäivästä:heart: Meilläkin vietettiin 1 v hääpäivää viikonloppuna. Olispa ihana, jos nyt tärppi kävis tässä kierrossa vuosipäivän kunniaksi, kun oviksen aikakin oli viikonlopun paikkeilla!!

Huh, mikä plussa-aalto. Voi kun vielä moni pääsis mukaan! Paljon onnea Sakara, Riesa, Tuittis ja Taraolivia:flower:

Ja tervetuloa paljon kaikki uudet:wave:

Joku kirjoitti anopeista ja pakko kommentoida omaa hirviöanoppia. Hänelle oli pakko sanoa lapsenteon yrityksestä, kun hän ei millään uskonut, että ei voi tulla omilla avaimilla mökille meille ilmoittamatta. Mitkään vihjailut ei auttaneet, vaan hänelle oli sanottava suoraan, että voidaan olla vaikka tekemässä lapsia, että ei hän voi noin vaan pyyhkäistä sisään (niinkuin silloin teki). Mutta siihenhän hirviöanoppi sanoi, että ei teidän kannata lapsia hankkia, niin raskasta niiden hoito!!! Mieheni on siis anopin ainoa poika ja anoppi on niiiiin kiinni pojassaan, että meidän naimisiin menokin oli hänelle itkun paikka. Anoppi kait pelkää, että lapseen käytetty aika on häneltä pois, niinkuin kyllä onkin!! Kyllä täytyy sanoa, että jos lapsia ei saada, niin ikuinen katkeruus jää anoppia kohtaan!
 
Hui mikä anoppi sulla Kaneli! Laitatte sinne mökille oveen turvaketjun niin ei pääse anoppi sisälle :D Mulla onnekseni on ehkä maailman ihanin anoppi :heart: Suunnitellaan just yhteistä kaupunkilomaa Italiaan. Anoppi kyllä tietää että meillä vauva tilauksessa, mutta on niin hienotunteinen että ei kyllä mitään kysele asiaan liittyen.
Mutta jos joku miehen suvussa tökkii niin miehen kummitäti :kieh: Tai siis mielestäni ihminen oli aivan ihana siihen saakka kunnes haukkui minut selkäni takana pienessä siiderissä ihan maanrakoon tuleville appivanhemmilleni n. 2kk ennen häitä. Ja ihan täysin ilman syytä koska hän ei minua tunne! Pari kertaa olimme tavanneet ja tietysti olin ollut hänelle mahdollisimman mukava (niin kuin nyt tuleville sukulaisille halutaan olla!). Olen yleensä ihminen joka tulee aina ja kaikkien kanssa toimeen ja oli todella isku palleaan tällainen vihan ilmaisu :'(
 
Kauheita appisukulaisjuttuja : / mulla on tosi iso onni myös, että appivanhemmat on tosi ihania, samoin koko muukin suku. Appiukko on omaan omintakeiseen tyyliinsä tottunut heittämään läppää miehelleni "onkos teillä alettu jo "lihomaan" (raskauden takia siis tietty) eikä mua ole haitannut ollenkaan kun on huumorimiehiä. Mutta kun kuukaudet on mennyt eteenpäin vääjäämättä niin mies oli kerran sanonut vain että ei sitä aina tarvi kysellä kun eihän he esim tiedä että jos me vaikka oltais yritetty jo kauankin! ihanan ritarillista mieheltä, mutta pelkään vain että he alkavat epäilemään jotain. Ja iso suku on jo varmasti koko meidän yli 10 vuotisen suhteen aikana toivonut lapsia niin heidän voisi olla vaikea pitää asia salassa innostuksissaan ja siitähän se soppa vasta syttyisi, huh! Se päivä jos joskus pääsee appivanhemmille asiasta sanomaan niin voin olla varma, että juttu leviää kulovalkean tavoin parissa päivässä kaikkien tätien, setien, serkkujen ja muiden tietoisuuteen! tsiisus :D
Eli sen takia pidän kyllä hyvän aikaa varmisteluja, että kaikki on OK ettei tarvi sitten jossain hiton synttäreillä ilmoittaa kaikkien kyselyihin, että 'ei, raskaus ei jatkunut'...
 
Jeee! Kivaa! Plussa-aalto on alkanut ja lisää on tulossa, olen varma! Onnea ja tervetuloa jännittämään tuonne kolmikymppisten odottajien pinoon!

Wanda mä todistan urbaanin legendan todeksi, raskaus näkyy ovistestissä, mutta en usko, että jo dpo9. Mä kokeilin vasta sitten, kun viikkoja oli takana jotain 7... eli älä heitä kirvestä kaivoon!

Samirja
 
Hei!
Minäkin palailen toivuttuani tuulimunasta.
Mulla nyt menossa kp 3/29.

PAS on tulossa vko 41 perjantaina tai vko 42 maanantaina. :)
Ensiviikon tiistaina ois ultra, jossa katsotaan milloinka aloitan ovulaatiotestien tekemisen. Se päivän jolloin testi näyttää plussaa, määrää alkion siirtopäivän.
 
Voi jee, täällähän on hulinaa! Paljon onnea plussanneille! :heart:

Omaa napaa sen verran, että on tullut taas tehtyä omia ihmeellisiä "kokeita". En oikeastaan usko, että olisin raskaana, mutta mielenkiinnosta tein sunnuntaina ja eilen r-testit nähdäkseni, miten kauan Pregnyl vaikuttaa mun kropassa. Netissä on tuhat ja yksi tarinaa suuntaan ja toiseen, joten oli kai se pakko kokeilla, miten itse reagoin (ai miten niin mulla on turhaa luppoaikaa?). No kävipä sitten näin eli tein sunnuntai-iltapäivällä halpatestin r-testin melko uudesta virtsasta. Pregnylpiikistä päiviä oli siis kulunut lähes 11. No, r-testi antoi haalean haamun. Toistin r-testin maanantaina aamuvirtsasta ja sain edelleen haalean haamun, mutta nyt vasta testiajan jälkeen. Tein vielä tänäänkin aamulla r-testin ja hyvin haalea haamu tuli testiajan jälkeen. Eli nyt on pregnylistä 13 päivää. Aika kauan siis tuo Pregnyl näyttäisi vaikuttavan mun kehossa, sillä en usko raskauteen, kun kerran viivat on haalentuneet. Vaan, nyt sitten tein huvikseni ovulaatiotestin tunnin virtsasta ja öh? Sieltä pärähti selkeä ovisplussa. Kertokaa siis viisaammat, mitä mun kropassa on menossa? Näkyykö Pregnyl tosiaan ovisplussana 13 päivää piikin jälkeen? Miten se on mahdollista? Tietysti nyt alkas mietityttämään nuo aamulla tehdyt raskaustestit, sillä mä en ole koskaan saanut aamulla ovisplussaakaan. Epäilen, että mun d-lääkkeet vaikuttaa jotenkin yövirtsaan laimentaen sitä ja siksi ovisplussat on löytyneet aina päivällä. Noh jooh... mä olen kummajainen. Mutta viisaat kertokaa, mikä mun vähintäänkin omituisessa kropassa on menossa?
 
Tervetuloa takaisin Sintu :hug: Se teidän PAS on ihan kohta!

Ja Saralla on tosiaan mielenkiintoiset ihmiskokeet siellä meneillänsä :D Mä haluan uskoa että se on plussa vaikka et itse uskoiskaan! Nyt on niin aikaista että jatka vaan testailua. Eihän oikea plussa näkyiskään kuin ihan haamuisena testissä jos sitäkään. Siksi Pregnylin jälkeen ihan järkeen käypää että ensin Pregnylin aiheuttama "plussa" laimenee ja sit se oikea pikkuhiljaa vahvistuu. Lähetän sulle hirmuisesti plussapuhureita sinne ++++++++++ :whistle: :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74

Yhteistyössä