*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Sunnuntai 4.9.2011



Avonlea...........34v.......kp3/27-29.........yk2
riesa79............32v......kp 3/31..............yk2
Ronjaliina........29v.......kp 8/24-29........yk11
Ginger.............35v......kp 9/??..............yk21.... (1kkm)
Taraolivia........31v.......kp 10/25.............yk2
pipsa79............31v......kp 13/28-40.......yk6
Tatja...............35v......kp 14/18-29.......yk13....(terolut)
Joku_raja........29v.......kp 16/27-29.......yk8 (5*clom)
Mandala..........32v.......kp 17/25-35.......yk8......dpo0
Tunafish-78.....33v........kp 25/??............yk5 (terolut)
Anskilia...........32v.......kp 25/25-32.......yk4
Neitipippuri......30v. .....kp 25/31-46.......yk3.....dpo8?
Marjutan.........28v........kp 29/25-30.......yk4.... dpo 13
Mansikkalime...31v.......kp 30/30............yk2
Jo..................30v.......kp30/33..............yk7 (1km)...dpo10
Wanda_81.......30v.......kp 31/28-42........yk11...(luge)... dpo 13
Demuli............31v.......kp 33/14-53.......yk11
Sara_78..........32v.......kp 34/33-39........yk7
Syksy2010.......30v.......kp 37/28-38........yk10
Neah...............34v.......kp 37/28............yk6
Sanja..............32v.......kp 40/27 ............yk2
Sissi_81..........30?v......kp 53/28-30.........yk3
Sakara............34v.......kp 81/?................yk4
Sintu74............37v.......kp ?/?............(3*ivf) (1 tm)




Taustalla:
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Amanda77..........34v......yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. ....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Siivosin taustailijoihin taas pari nimeä kenestä ei ole kuulunut pitkään aikaan. Jos haluatte takaisin listalle niin ilmoittakaapa vaan!

Hienoa Marjutan :heart:!! mitä Clearblue testiä muuten käytit? Ilmoittele kun haluat että lisätään plussanneisiin :)

Nyt on kivaa kun pääsee jännäilemään itse pitkästä aikaa taas noita dpo:ta. Tosin täytyy yrittää kuitenkin ottaa rennosti oireiden kyttäilyn kanssa mutta jännäily on kivaa omalla tavallaan! Varsinkin nyt kun oikeasti oli ihan tajuttomat ovislimat :D en tiedä onkohan koskaan itse asiassa tullut tollasia/noin paljo (sori taas :D)!

Leppoisaa sunnuntaita leidit!
 
Joo ei ihan vielä ehkä plussanneisiin.. se on iso muutos =) ja jotenkin tuntuu että pitää kuitenkin ensi viikko odottaa- menkkoja ei pitäisi kuulua mutta jos sittenkin..

Mandala, testasin kaksi kertaa (aamupissasta) Clearbluen tällä
Clearblue raskaustesti 2 kpl
ja tsemppiä sulle, se on jo puoli voittoa kun noin selkeä ovis on bongattu!!

Kiitos ihanat kuitenkin onnitteluista, ihmettelen edelleen miten tämä ei oikeasti tunnu missään, eilen oli menkkamaisia oireita alavatsassa mutta tänään ei enää niitäkään. Hajuaisti on herkistynyt kyllä, mutta rinnat ei arista, ei väsytä, ei ole huono olo ja nyt on vatsan pinkeyskin helpottanut.
 
Onnea marjutan!!! Amandan plus-päänavaus näyttää toimivan!

Hyvä kuulla, ettei sinulla(kaan) ole mitään kummempia oireita ollut. Ei tarvitse täälläkään heittää kirvestä kaivoon, jos ei tunnu juuri miltään. ;-)
 
Mulla tänään dpo0. Eilen illalla sain selkeän oviplussan, joka näkyi vielä tänään aamullakin.

Onnea plussanneille! Oletko Marjutan saanut tasavahva pysty- ja vaakaviivan (tai vaakaviivaa vahvemman pystyviivan)? Sillä kysyn, kun tuo testi on antanut ohutta pystyviivaa, joka ei kuitenkaan tarkoita plussaa. En usko, että sun kohdalla on näin, kun kaksi kertaa olet jo plussan saanut.

Mandalan kanssa näköjään mennään samassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kun kuvista katson niin tasavahvoilta viivat näyttää, molemmissa tikuissa. ja tuossa ohjeessa kun luki että tulos on luettavissa 10min päästä, niin mulla ne viivat ilmesty tikkuun kyllä heti 30sek-1min sisään ja säilyi siinä.
Kuitenkin varmistuksen varmistukseksi ajattelin ensi viikolla pissata digitikkuun :)

Tässä vielä kuva tuosta ekasta haaleasta:
katso liitettä 13634
 
Viimeksi muokattu:
marjutan, ihanaa! Paljon paljon onnea :heart:

Täällä aamulla tuli pienen pienesti tuhrua, mutta sen jälkeen ei mitään merkkiä tädistä. R-testinkin tein, mutta negaahan se näytti. Taas jokin aivan omituinen kierto. Kaiken järjen mukaan menkat olis pitäneet alkaa tänään, mutta ilmeisesti taas tulee pidempi kierto. Tulis nyt vain se täti, että sais aloittaa tuon inseminaatiokierron ja hormonit!
 
Maanantai 5.9.2011



Sara_78..........32v.......kp 1/33-39........yk8
Avonlea...........34v.......kp4/27-29.........yk2
riesa79............32v......kp 4/31..............yk2
Ronjaliina........29v.......kp 9/24-29........yk11
Ginger.............35v......kp 10/??..............yk21.... (1kkm)
Taraolivia........31v.......kp 11/25.............yk2
pipsa79............31v......kp 14/28-40.......yk6
Tatja...............35v......kp 15/18-29.......yk13....(terolut)
Joku_raja........29v.......kp 17/27-29.......yk8 (5*clom).....dpo1
Mandala..........32v.......kp 18/25-35.......yk8......dpo1
Tunafish-78.....33v........kp 26/??............yk5 (terolut)
Anskilia...........32v.......kp 26/25-32.......yk4
Neitipippuri......30v. .....kp 26/31-46.......yk3.....dpo9?
Marjutan.........28v........kp 30/25-30.......yk4.... dpo 14
Mansikkalime...31v.......kp 31/30............yk2
Jo..................30v.......kp31/33..............yk7 (1km)...dpo11
Wanda_81.......30v.......kp 32/28-42........yk11...(luge)... dpo 14
Demuli............31v.......kp 34/14-53.......yk11
Syksy2010.......30v.......kp 38/28-38........yk10
Neah...............34v.......kp 38/28............yk6
Sanja..............32v.......kp 41/27 ............yk2
Sissi_81..........30?v......kp 54/28-30.........yk3
Sakara............34v.......kp 82/?................yk4
Sintu74............37v.......kp ?/?............(3*ivf) (1 tm)




Taustalla:
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Amanda77..........34v......yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. ....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Marjutan! Kaunis plussa testissäsi! :heart:

Täällä dpo 14 ja aamulla testattu nega. Vielä neljä päivää lugesteroneja, tämä päivä mukaan laskettuna. Sen jälkeen saa odotella menkkoja. Tekisi mieli lopettaa lugejen otto muutama päivä etuajassa, mutta ehkä otan kuurin loppuun asti kuitenkin vaikka ei tärppi käynytkään. Harmitus on kova, mutta silti pms-ahdistus puuttuu täysin. Eikä ole ollut välivuotoja olleskaan, mikä on poikkeuksellista! Johonkin lugeista on siis kuitenkin ollut apua. :)
 
Joku_raja jep samoissa mennään ja jännäillään, kiva saada aina jännäilykaveri :D
Tai no jännäilytkin riippuu varmaan ihan kaikesta, että onko mitenkään jännäilylle aihetta. Mutta kuten täälläkin on nyt käyny useamman kohdalla jo ilmi niin ei se oireettomuuskaan ilmeisesti tarvitse olla jännäilemättömyyden syy ;)

Mukavaa (työ)viikkoa kaikille :heart:
 
Wanda, mihin nuo luget vaikuttavat? Tasoittaako se kiertoa tms.? Ajattelin vain juuri tuota että jos syönnin lopettaakin kesken..

Mandala, joo ei niitä oireita välttämättä tarvi tulla oikein minkäänlaisia, omalta kohdalta hieman poikkeavaa oli vain tuo vatsan turvotus ja lisääntynyt erihajuinen hikoilu. Nyt on nuokin oireet poissa, välillä tuntuu kohdun tietämillä sellaista "paineen" tunnetta, vähän kuin menkkakipujen ja pissatulehduksen oireiden välimaastosta :LOL:

Syyskuisia plussatuulia kaikille !! :heart:
 
marjutan, lugejen pitäisi vaikuttaa munasolun kohtuun kiinnittymiseen. Sitä määrätään keltarauhasen vajaatoimintaan (liittyy siis kiinnittymiseen), mutta myös pms-oireisiin ja vuotohäiriöihin. En tiedä vaikuttaako kiertoja tasaavasti mutta ainakin se pidentää normikiertoani. Ajatus lugeissa ja keltar.vajaatoiminnan hoidossa juuri on että kohdun limakalvo ei pääsisi "rapistumaan" etuajassa.
 
Tuosta kohdun limakalvon rapistumisesta tuli mieleen, että onkohan se mahdollisesti syy myös lyhyeeseen luteaalivaiheeseen? Että limis rapistuu juuri etuajassa pois tms? Mullahan on luteaalivaihe ollut niissä kahdessa aiemmin tikuttamassani kierrossa ensin dpo10 ja sitten dpo8 eli ei paljon juhlimista :| Ainakin kuulemma ei ole toivoakaan raskautumisesta kai jos on luteaalivaihe 8päivää.

No täytyy katsoa josko kolmas kerta toden sanoisi ja jos menkat on tullakseen niin luteaalivaihe olisi vaikka pidempi :)
 
Roppakaupalla onnea Marjutanille! :heart:

En ole nyt muutamaan päivään ennättänyt kirjoittamaan, ja täällähän oli vaikka minkä aiheista keskustelua! :)

Tuosta miesten mukana olosta sen verran, että itsekin aloitin "pehmittelyn" jo helmikuussa. Laitoin miehelle meiliä, jossa kerroin, kuinka raskaaksi tuleminen voi kestää, mitä se elämässä merkitsee ja kuinka olen itse valmis, jne. Annoin hänen sulatella asiaa itsekseen ja aina välillä otin esille. Olinkin hämmästynyt, kun mitään tyrmäystä ei tullut! :eek:

Lopulta huhti-toukokuun tienoilla kerroin, että pillerit alkavat loppua ja olin pohtinut, että en enää kesäkuussa ostaisi lisää, ja se olikin sitten hänelle ok.

Tosin hänelläkin oli se mielikuva, että heti ollaan paksuna, kun sunnilleen ekan kerran ilman ehkäisyä puuhastelee. :LOL: No, totuuden nimissä, en itsekään ollut tajunnut, kuinka pieni mahdollisuus siihen on per kuukausi ennen kuin aloin asiaa tutkimaan. Nämä kaikki myös kerroin hänelle meilissä (raskaustumisen mahdollisuuksia myöten, siis prosentuaalisesti). Ja totesin, että koska minulta on se kystakin leikattu vuonna 2006, niin ikinä ei voi tietää...

Kauheasti emme ole tästä tjottailusta keskustelleet, sillä en halua häntä stressata ovistikutuksillani, ym (mitä taisi joku muukin sanoa). Mutta eiköhän mies ole huomannut, että kun tuossa on jo parit menkat tulleet, että ei se ihan ollut helppoa kuin heinänteko.:p Varsinaista "yritystä" ei ole sovittu aloitettavaksi (eli sovittiin, että katsotaan, mitä tapahtuu = tjot), mutta toisaalta eipä se tätä touhua miksikään muuttaisi, kun pupuilua on jo nyt ihan ok välein, ja itsehän kuumeilen jo täysillä muutenkin... :whistle:

Testasin tänäänkin kärsimättömänä negan, vaikka dpo:t taitaakin olla liian pienet siihen, että tikkua kannattaisi edes tuhlata. Mielikuvitus alkaa taas vaihteeksi tehdä tepposia, ja tässä olen tuntevinani jotain nippailuja mahassa. Mutta liittynevät todennäköisesti siihen, että tädin läsnäolo lähestyy, sillä tuskinpa tässä vaiheessa voisi edes mitään nippailuja olla, vaikka olisikin tärpännyt. No, nyt en testaa ennen perjantaita, jolloin olisi pari viikkoa oletetusta oviksesta. :saint:
 
Viimeksi muokattu:
^ täytyy kyllä jakaa Neitipippurin ajatukset tuosta ettei edes tajunnutkaan miten häviävän pieni ikkuna koko kuukaudesta (!!) on tulla raskaaksi. Aina kun on itse kaihtanut ajatusta lasten hankinnasta ei ole menkat, kiertoon liittyvät asiat tai muutkaan asiat koskaan käyneet mielessä erityisemmin. En edes merkannut menkkoja ylös mutta tiesin suurin piirtein että tasaisia kiertoja ollut aika nopeasti kun siirryttiin pillereistä keskeytettyyn yhdyntään viime keväänä. Ollaankin sarkastisesti hymähdelty miehen kanssa, että olisi ollut niiiiin helppoa (näköjään) vain olla ilman mitään ehkäisyä ja vain vältellä ovista. Tosin se tarkoittaisi sitä että sitä olisi joutunut testailemaan joka tapauksessa että olisi tiennyt milloin ei pupuile :$

Se testailukin oli itse asiassa jotenkin tosi yllättävää kun sen täällä kaksplussalla tajusi ekaa kertaa. Että onko se oviksen ja raskauden jatkuva testailu niin hurjan yleistä. Olin ajatellut, että suurin osa pareista vaan tulee raskaaksi tuosta noin vaan :D Itse en ole r-testejä tuhlannut kun parissa kierrossa, yhdessä kun meni pitkäksi ja viime kierrossa kun oli kesäkemut. Mutta ovista sitten testailenkin ja eipä tuo enää niin ihmeelliseltä touhulta tunnu vaikka eka melkein järkytyin kun asian laajuus selvisi ;)

Kyllä sitä tuli ekat pari kuukautta tuosta vuoden alusta oltua aivan täpinöissään sekä minä että mies kun molemmat hölmönä luultiin että tässähän ollaan raskaana ihan any second now :D naurattaa jälkikäteen oikein. Eipä mennyt ihan kuin strömsö:ssä mutta hitostako sitä ois tiennyt.

Mutta kuten olen sanonut, ei voi ajatella kuin että kohta se on pakko pakko pakko tärpätä kun se vuosi lähestyy :D ihan pakko joo-o :D

Ja tosiaan vielä lopuksi onnea Marjutanille ei tuo sellaiselta feikiltä CB plussalta näytä mitä täällä on nähnyt ja mistä kuullut. Onnea ja mukavaa raskausaikaa :)
 
Mulla tänään kp 1 ja yk 8 lähti liikenteeseen. Tässä sitä nyt mennään; aamulla varasin ultran ensi viikon keskiviikoksi (kp10) ja hoitaja jo varoitteli, että perjantaina (kp 12) saatetaan tehdä inseminaatio jo, jos follikkeli/-t on sopivan kokoisia. Joten huhhui, ens viikolla mahdollisesti eka inseminaatio!
 
  • Tykkää
Reactions: Tunafish-78
Pööppis
WOUUUU!!! olin reilun viikon etten käynyt täällä, ja mitä ihmettä, uusi plussa! Onnea Marjutan!!!



Ja nyt vaan plussaa lopuillekin naisille että saadaan teidät täältä kuumeilijoista odottajiin ;)


terv. ex sunni, nyk. pööppis& Rusinapulla
 
Palailin just pitkän viikonlopun vietosta Budapestista! Tekipä hyvää vaihtaa maisemaa! :)

Marjutan
, upeeta!!!! :) Onnea! Pidän peukkuja, et kaikki menee hyvin loppuun asti! Ajattelitko mennä varhaisultraan? Mä siirsin töiden takia ultran perjantaille. Sillon pitäis olla 6+0, jos sinne asti päästään. Vieläkin pelko on persuuksissa…

Sara, pahoittelut tädistä. :hug: Mut hienoa, et seuraavaan kiertoon on hyvät sotasuunnitelmat käytössä! :)

Ronjaliina
, palailen vielä sun viime viikon kirjoitteluun, kun nyt vasta luin se itse. :) Ihana kuulla, et itsetutkiskelu oli tuonu paremman fiiliksen. On se jännä, miten isoja juttuja sitä mietiskelee tän projektin keskellä, varsinkin jos aikaa menee ja tulee jo epätoivon ja pelon tunteita. Aikamoista vuoristorataa tää on. Mutta uskon, että lopulta kaiken tän odottamisen arvoista meille kaikille! Kyselit mun hoidoista. Oon lääkäriperheen vesa ja ”isän maidosta” imeny tosi perinteiset näkökulmat lääketieteestä. Mutta itse oon sit perhetyny aikoinaan omien aiempien sairastumisten myötä kaikkeen mahdolliseen vaihtoehtojuttuun, ravintoasioihin, jne. Homeopaatilla oon käyny jo pidempään, kun joskus sain sieltä apua korvatulehdukseen. En oon käyny siellä pariin vuoteen, mut nyt puolisen vuotta sitten kävin. Ja nyt kävin uudestaan tässä plussakierrossa. Homeopatia on siis oma jännä juttunsa, johon on vaikea uskoa. Homeopaatti haastattelee pitkään ja valitsee sitten kullekin sopivan aineen. Mulle se määräs nyt viimeksi Sepiaa, jonka pitäis auttaa lapsettomuudessa/hormonijutuissa. Akupunktiossa oon käyny noin vuoden ajan sellaisissa sykleissä. Saan siis neulahoitoa ja aiemmin myös yrttejä. Kesällä vaihdoin hoitajaa ja hän neuvoo myös paljon ruokavaliojuttuja. Kuka tietää, onko näissä jutuissa mitään järkeä. Mut halusin kokeilla kaikkea, kun hormoneissa on häikkää eikä länsimainen lääketiede osaa niitä parantaa. Mietin, et jos joku muu voi edes vähän auttaa, otan kaiken vastaan! Kysele vaan jos tulee jostain hoidosta tarkemmin kysyttävää!
 

Yhteistyössä