*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Kippi
Tervehdys taustajoukoista! :)

Marjutanille onnittelut täältäkin, tännehän satelee uusia plussia!!! :)

Täällä mennään aika matalissa vesissä... viimeinen kierto ennen tutkimuksiin hakeutumista, sitten olisi vuosi täynnä yritystä. Yksityiselle mennään suoraan koska halutaan saada hommat nopeasti käyntiin. Olo on samaan aikaan pettynyt ja helpottunut; pelottaa mitä tutkimuksista voisi löytyä ja toisaalta lohduttaa, että niin moneen asiaan on apua saatavilla. Ja pieni mahis on toki tärpätä tästä kierrostakin, nyt elellään oviksen hetkiä taas.

Tsemppiä ja plussia kaikille!

Mulla on tässä kierrossa näköjään kovin ennenaikaiset pms-oireet. Pinna on tosi tiukalla eikä tahdo jaksaa ihmisiä ollenkaan. Tekisi mieli vain tiuskia kaikille ja kaikki mahdollinen ärsyttää. Eilisestä asti myös kohtuu kovat menkkakivut vaivaa. Nyt kuitenkin vasta dpo3. Taitaa endo siellä taas kasvaa ja kukoistaa. Ovistestit alkoi nyt haalistua.

Puuuuh +++++++++++++++++++++++:whistle: mahdollisimman monelle ja sitten kolmikymppisten ensikertalaisten pinoon uutta verta! Itse olen ollut vähän hiljainen kaikilla saroilla, kun olen onnistunut tähän mennessä pelkäämään suurin piirtein kaikkia mahdollisia ongelmia, mitä voi pelätä. Mutta tosiaan tuo tämän pinon sisarpino plussapuolella olisi kiva saada piristymään!

Hoitoja miettiville ja ehkä vähän pelkäävillekin terveisiä: ne tuntuvat kyllä pelottavilta ja niihin on syytä tarttua vain, jos se tuntuu itsestä oikealta. Mutta ainakaan pistämisiä, tutkimuksia ja punktioita ei tarvitse pelätä. Vaikka kokemukset ovatkin hyvin yksilöllisiä, niin ainakaan ne toimenpiteet eivät kestä kauaa (vrt. vaikka synnytystarinoihin - ulp). Ja tulokset ovat parhaimmillaan hyvin posiviitisia :heart: ... Itse jouduin tekemään jonkin verran surutyötä sen suhteen, että mitään elämänalkua ei saatu aikaan luonnollisin menetelmin. Mutta nyt se kyllä tuntuu jo täysin merkityksettömältä seikalta!

Plussia siis puhaltelen, luonnollisesti tai luonnottomasti ;)

Lallaa ja Pikkuinen tulkinnasta riippuen joko 13+4 tai poks 14 (mm. IVFstä laskettuna ja eilisen paniikkiultran mittojen mukaan)

Heippa! taalla uusi palstalainen esittaytyy=) En oikein tiennyt minne ketjuun olisin itseni tunkenut, mutta ajattelin etta tama olisi passeli kun olen ensikertalainen ja myos 3-kymppinen:D.

Tarkemmin sanottuna, ikaa on 34, piakkoin (joulun jalkeen) 35...:p. Olen naimisissa, mies 36, meilla on 3 koiraa. Yhdysvalloissa asustellaan, olen ollut taalla viimeiset 5 vuotta (tyon perassa laksin ja taalla tapasin miehen). Lapsia ei siis ole, mutta tarkoitus olisi tana syksyna/talvena aloitella projektia:). Minulla oli aika kova vauvakuume joskus pari vuotta sitten...mies oli vahan vastahankaan (ei kait valmis ajatukseen) mutta nyt aika on "kypsa" ja esikoinen saisi tulla alulle.

Olen ollut jo tosi kauan ilman pillereita...varmaan sen pari vuotta jo!! Miehen tyon takia otollisia "yrityksia" ei ole ollut niin paljon kuin tuo pari vuotta antaisi ymmartaa...han on siis ollut kuukausikaupalla pois kotoa. Siltikin, mietityttaa etta yksikaan niista harvoista kerroista joka nyt olisi sattunut oikeaan aikaan, ei ole viela napannut... No, tarkoituksena on pian tulevan Suomen reissuni jalkeen ottaa homma ihan tosissaan eika tjottailla. Suomesta palaan lokakuun puolenvalin jalkeen ja sita ennen ei edes yriteta--minulla on kisadieetti paalla ja Suomessa fitnesskisat. Vaikka rasvaprossa ei olekaan mitenkaan mielettoman alhaalla, en oleta etta oikeaan aikaankaan (oviksen aikaan) tapahtuvat "hommailut" heti toisivat tulosta. Toisaalta en halua kovin kauaa odottaakaan, tosiaan kun tata ikaa on jo kohta 35 ja ilman pillereita olen ollut jo kauan...

Etta toivottavasti mahdun tanne joukkoon tummaan :D. Hauskaa viikkoa kaikille!!:)

Moikka Hansman ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave:
Voin laittaa sut listalle jos haluat. Sitä varten olisi kiva tietää noita perustietoja eli kuukautiskierron vaihe (kiertopäivä = kp) ja minkä pituinen kierto sulla yleensä on. Sen lisäksi jos haluat niin voidaan laittaa myös yrityskierrot (yk).

Torstai 8.9.2011

Wanda_81.......30v.......kp 1/28-42........yk12...(luge)
Demuli............31v.......kp 3/14-53.......yk12
Sara_78..........32v.......kp 4/33-39........yk8
Avonlea...........34v.......kp 7/27-29.........yk2
riesa79............32v......kp 8/31..............yk2
Ronjaliina........29v.......kp 12/24-29........yk11
Hansman.........34v.......kp 12/28-30........yk-
Ginger.............35v......kp 13/??..............yk21.... (1kkm)
Taraolivia........31v.......kp 17/25.............yk2
pipsa79............31v......kp 17/28-40.......yk6
Tatja...............35v......kp 18/18-29.......yk13....(terolut)
Joku_raja........29v.......kp 20/27-29.......yk8 (5*clom).....dpo4
Mandala..........32v.......kp 21/25-35.......yk8......dpo4
Tunafish-78.....33v........kp 29/??............yk5 (terolut)
Anskilia...........32v.......kp 29/25-32.......yk4
Neitipippuri......30v. .....kp 29/31-46.......yk3.....dpo12?
Mansikkalime...31v.......kp 34/30............yk2
Jo..................30v.......kp 34/33..............yk7 (1km)...dpo14
Syksy2010.......30v.......kp 41/28-38........yk10
Neah...............34v.......kp 41/28............yk6
Sanja..............32v.......kp 44/27 ............yk2
Sissi_81..........30?v......kp 57/28-30.........yk3
Sakara............34v.......kp 84/?................yk4
Sintu74............37v.......kp ?/?............(3*ivf) (1 tm)

Taustalla:
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel

plussanneet
-2011-

Marjutan.........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77..........34v......yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. ....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.

Viimeksi muokattu:
Sara, pysyttele ilman muuta vaan täällä joukossamme! :)

Kiitos, Marjutan, limapäivityksestä. :p

Itse oon nyt erikoistunut tuohon limatarkkailuun, kun yritän sen perusteella päästä jotenkin kärryille näistä kierroista. Nyt taas yökkäysvaroitus! :attn: Tämä kierto on noiden limojen suhteen ihan erilainen kuin aiemmat. Eilen oli ensimmäinen hieman limattomampi päivä. Muutoin ei ole sellaisia ollut kuin muutama vähän mahdollisen oviksen jälkeen. "Normaalia" kosteusvoidemaista valkkaria tai muutakaan "perusvalkkaria" ei ole tullut toistaiseksi vielä yhtään. :confused: Tänään aamulla sitten taas pamahti kirkasta, liukasta ja venyvää limaa, mutta nyt ekan kerran tuollaista laatua, ei siis ovismaista (ei yhtä paksua ja venyvää).

Olen (yllätys, yllätys) onnistunut kehittelemään itselleni jo väsymyksenkin ja kiristämisen tunnetta alavatsaan. :LOL: Nyt on tuntemuksia tuolla oikealla puolella munasarjan tienoilla (onneksi eri puoli kuin missä se kysta vuosia sitten oli).

Huomenna testaan joka tapauksessa, kun kohta pitäisi jättää ilmoittautuminen parin viikon päästä oleviin firman bileisiin. Saattaa tietty olla liian aikaista, mutta ei voi mitään. Jos edellisen kierron mukaan katsotaan, tädin pitäisi sitten viikonlopun aikana saapua. Eilen oli jostakin syystä ihan sairas ketutuksen (ja myös herkistymisen) tunne, eli se ehkä voisi kertoa lähestyvästä tädistä.

No, oli miten oli, lääkäri on jo varattu ensi keskiviikoksi (työterveys), joten sieltä sitten lähdetään hormoniasioita selvittelemaan anyways. :D

Kipille rutkasti tärppionnea kiertoon! :heart:

Hansmanille tervetuloa joukkoon! :wave:

MUOKS: Wandalle: :hug:

Viimeksi muokattu:
Kiitos Mandala!:) Joo, voihan minut laittakin jo listalle...haittaako jos olen listalla taman syyskuun ajan vaikka "yritetaan mutta ei yriteta"? Eli siis toisinsanoen paatettiin etta yritetaan minun Suomen reissuni jalkeen (kotiudun ennen lokakuun puoltavalia). Tama syyskuu, nyt ennen reissua, ei ajoiteta pupuiluja ovulaatioon ihan tarkoituksella, koska otan (viela) unilaakkeita satunnaisesti ja muutenkin nyt kun on se fitnesskisapreppi paalla niin olisi parempi kun yritys alkaisi "oikeasti" sitten reissun jalkeen...Voisin mielellani kylla olla listalla taman kuukauden jo etukateen:). Kuumettahan tassa on kylla, vaikka tiedan etta varsinainen yritys alkaa heti kun tulen kotiin:D. Taitaa ovis viela laskujeni mukaan ajoittua juuri kotiinpaluupaivalle...huonolla tuurilla se tulee ja menee lentomatkalla kotiin...

Kierron pituus aika saannollinen 28-30 paivaa (viime kierto 28 pv). Kp talla hetkella 12/28 (nainko se ilmoitetaan...onko tuo 12/28 oikein?). Ajattelin huvin vuoksi tikutella ovulaation tassa kierrossa, ihan vain nahdakseni minne paiviin se sijoittuu, etta tiedan vahan odottaa minne se sitten mahdollisesti sijoittuu ensi kierrossa kun voisi jo yrittaa (ellen nyt ole silloin viela Suomessa tai matkalla kotiin).

Mitahan tuohon yrityskertaan voisi laittaa...Kun tosiaan joskus pari vuotta-puolitoista vuotta sitten itse kovasti kuumeilin, mies ei niinkaan, tikutin pari kiertoa mutta mitaan ei tullut. Sitten lahinna tjottailua. Laitetaan nyt sitten vaikka ensimmainen yrityskerta, kun tavallaan nyt ekaa kertaa yritetaan ihan kunnolla yhteisen sunnitelman mukaan, ei niin etta mina kuumeilen ja yritan ja mies oikein ei...:D. Ehka tahan syyskuuhun ei tarttis laittaa yk:ta ollenkaan, kun alotetaan vasta lokakuussa "the yritys". Jos laitat nyt vaan sen kp:n...? Hengailen mukana taman syyskuun ja fiilistelen ja kuumeilen, jos sopii...?

Vahan janskattaa etta mita jos projektista tuleekin pitka tai hankala...kun tjottailusta huolimatta mitaan ei ole tapahtunut... Kovin kauaa en kylla odottele, varsinkin kun sitten lokakuusta alan tikuttaa ovikset ja ajoittaa puuhat niihin paiviin. Jotenkin janskattaa ja pelottaa mahdolliset pettymykset. Mutta koetan olla stressaamatta etukateen...tassa on nyt muita stressinaiheita--matka tulossa, kisat tulossa ja salilla painetaan treenia ja valmistaudun myos serkun haihin juuri ennen Suomen reissua (ovat talla USAssa ne haat). Eli reissaamista sinne tanne ja treenien ja kisadieetin kanssa balanseeraamista...huh! Treenit ei ole tehneet menkkoihin mitaan muutosta, monilla paljon treenaavilla ne taitaa jaada pois...itse olen aina ollut hoikka ja mitaan menkkahairioita ei ole ollut. Tein ekat kisat kuukausi sitten, olin timmissa kunnossa ja silti menkat tuli normaalisti. Onneksi!

Wanda, oon tosi pahoillani… :hug: Voimia ja tsemppiä! Olisin niin toivonut sulle plussaa ja jotenkin ajattelin, että nyt kun mäkin ikuisuuden kuumeillut plussasin, niin säkin tulisit perässä. Mutta kyllä se plussa sieltä vielä tulee! Mä oon elävä esimerkki siitä, että isoillakin yk-luvuilla voi yht äkkiä plussata! Jatkuuko sulla Luget seuraavassa kierrossa? Vai miten jatko?

Hansman, tervetuloa! 34 v. on hyvä ikä! :)

Huominen varhaisultra jännittää aivan sikana. Välillä piinaan itseäni negatiivisilla ajatuksilla enkä usko, että siellä ketään on. Pelko toisesta kohdun ulkoisesta on myös järisyttävä. Toisaalta mietin, että voihan kaikki olla hyvin ja uutiset iloisia. Mistä sitä tietää ennen kuin tietää!

Kiitos Amanda:) Kiva nahda etta taalla on muitakin suht samanikaisia...ettei kaikki ole 20-jotain:D.

Florida kuittaa ja tama rouva lahtee nukkumaan...aamulla salille, ja taidan alkaa myos tikutella ovista huomenna, jotta tiedan minne paiville se suurinpiirtein ajoittuu... Tulen taas huomenissa lurkkimaan!:) (mehan ollaan taalla 8 h Suomea jaljessa...)

Kiitos neitipippuri ja Amanda! Arvaa vaan Amanda kuinka itsekin näin jo nimeni sinun jälkeen plussanneissa! :(
Nyt on toinen lugekierto edessä vielä, sen jälkeen mennään Felicitakselle jatkotutkimuksiin. Miestäni en vielä tässä kierrossa saa viemään näytettään, vasta ensi kierron alussa sitten (jos sellainen tulee, toivottavasti ei). Sitten on mun munajohtimien aukiolotutkimus edessä ja varmaan lisää verikokeita ja ultrauksia jotta selvitetään että miksi verikokeissa tulokset viittaa pco:hon mutta ultrissa ei. Mä niin toivon ettei noihin tutkimuksiin olisi tarvis mennä. Ja pelottaa että menee tämän kierron jälkeen kuukausia ennenkuin saan taas jotain apuja (lääkkeitä siis) raskautumiseen kun tutkimuksissa varmaan menee useampi kuukausi kuitenkin. Kuinka kauan noissa sperma-analyysien tuloksien valmistumisessa yleensä menee? Sen verran meidän pitää odottaa ennenkuin mennään lääkärin puheille...

Hansman, tervetuloa! Toivottavasti vierailusi tällä palstalla jää lyhyeksi ja saat siirtyä pikaisesti odottajien puolelle! :wave:

Wanda Voi tylsyys!!!

Hansman Tervetuloa! Ja tsemppiä kisoihin myös.

Amanda Ymmärrän kyllä, että jänskättää ja pelottaa kovasti. Turha varmaan sanoa, ettei tuosta ylimääräisestä pelkäämisestä ole ainakaan mitään hyötyä - sille tuskin vaan voi mitään. Tulehan kertomaan heti huomenna, millainen matkustaja on mukana! Me pidetään täällä kaikki peukkuja!

Hansman tehdään juuri noin kun haluat, kaiken tiedon lisääminen on kuitenkin vapaaehtoista. Ja onhan se kiva seurata omia päiviään. Tosin mä käytän varsinaisena kiertotyökaluna iPeriod softaa iphonellani. Sinne on helppo tehdä päivityksiä aina lämpötiloista, pupuiluista ja ovislimoista muihin merkintöihin asti.

Tsemppiä kovasti kisoihin ja treenaukseen sekä ehdottomasti tulevaan kunnon yritykseen :)

Ai niin ja voimarutistus Wanda :hug: toivottavasti saat ammennettua toivoa sotasuunnitelmista mitkä teillä on jo varsin selvät kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Wanda, perustutkimukset menee tosi nopeesti lopulta! Yks kk periaatteessa menee sit tutkiessa/tuloksia odotellessa ja seuraavaan voitte saada jo apuja, jos niitä tarvitaan. Sperma-analyysin vastaukset tais kestää max 2 viikkoa ja muut tehdään sinä aikana (verikokeet ja aukiolotutkimus). Aukiolotutkimushan tehdään sulle kierron alkupuolella. Noihan kertoo jo tosi paljon ja jos mitään suurta häikkää ei ole, saattaa edessä olla pientä lääkeapua tai muuta. Mutta älä huolehdi tutkimuksista tai hoidoista, hyvin ne menee! :) Hitsi, ettei mies suostu testiin nyt heti. Argh noi miehet… Mulla on sellainen fiilis, että jollain tosi pienellä avulla kaikki natsaa - tai sitten jo seuraavassa kierrossa! :) Haluu sut mukaan plussanneisiin!!

Riesa, kiitos peukutuksista! :)

En oo siirtyny vieläkään kirjoittelemaan tuonne plussanneisiin, vaikka siellä monet jo heti plussan jälkeen kirjoittaa. Jotenkin vaan tässä ihan alussa kaikki on niin epävarmaa, että on kivempi olla täällä tuttujen kanssa. En tosiaan tahdo tuottaa teille pahaa oloa tai kateutta. Koska tiedän, miten helposti ne nostaa päätään. Jotenkin vaan haluan ajatella, et mun käänteet tuo toivoa teille kaikille! :)

Kiitos Mandala! =)

Ja suurkiitos Amanda kun olet niin ihana! Harmitus vähenee huomattavasti kun te kaikki ihanat tsemppaatte niin kovasti! Nyt pidän ajatukseni jatkossa kurissa (huolimatta mun hitaasti heräävästä miehestäni) ja ajattelen että plussa on ihan nurkan takana ja seuraan sua Amanda ihan pian plussanneisiin!

*muoks* voi himskatti, lueskelin pco:sta ja siihen liittyy insuliiniresistentti eli sokeriaineenvaihdunta ja samalla rasva-aineenvaihduntakin muuttuu: Triglyseridi- eli rasva-arvot nousevat. Pahan kolesterolin LDL:n kaikkein ilkeimmät ja herkimmin valtimon seinämään tunkeutuvat pikkuosaset lisääntyvät. Hyvä kolesteroli HDL vähenee.

Mulle otettiin tänne nykyiselle työpaikalleni tullessa verikokeet ja silloin mulla oli esimerkilliset rasva-arvot, nyt kolmekymppistarkastuksessa arvot oli kohonnut ja oli ylärajalla. Mikä kummallista, en ole pahemmin lihonut ja syön kalanmaksa-öljyjä ja syön muutenkin terveellisesti. Terkkarikin oikein ihmetteli että mikäköhän siinä sitten on. Noh tuo perhanan PCO voisi olla syyllinen rasva-arvojenkin kohoamiseen! Tekisi mieli soittaa gynelle samantien...

Miten tuo insuliiniresistenssi tutkitaan, tietääkö kukaan?

Viimeksi muokattu:
wanda_81: Nuo rasva-arvot on niin oikullisia, ettei yksien testien perusteella kannata mitään johtopäätöksiä tehdä. Vähänkään rasvaisempi ateria paria päivää ennen kokeita, niin arvot voi olla koholla. Ei siis välttämättä pco:n merkki.

Minä tyhmä luen, mitä sattuu. Siis, isuliiniresistenssiä voi tutkia verensokereita seuraamalla ja toki riskitekijätkin otetaan huomioon.

Viimeksi muokattu:
Wanda, mä oon mietiskellyt tota PCO:ta ja siihen liittyviä riskitekijöitä jo pidempään, kun mulla todettiin ultrassa ne PCO-tyyppiset munasarjat jo 10 vuotta sitten. En usko, et noi jutut on ihan yksiselitteisiä. Kuten Joku_raja sanoi, arvot voi heitellä ja toisaalta liittyä mihin vaan. Ja sulla kun ei ole selkeää PCO:ta, niin tuskin mitään suurta riskiä kannat. :) Mulle gyne sanoi silloin vuosia sitten, että on tärkeää pysyä hoikkana. Mulla on aina ollut akneen taipuvainen iho, hiuksia on lähtenyt vuosien saatossa hulluna, jne. Oletin niiden johtuvan PCO:sta ja ajattelin olevani pahin mahdollinen tapaus. Luin PCO:n yhteydestä sydän- ja verisuonitauteihin jo sillon kauan sitten amerikkalaisilta saiteilta. Pelästyin hulluna, et kuulun johonkin riskiryhmään! Luin sillon myös siitä, et PCO:hon liittyy insiliinitoiminnan häiriö ja vähähiilarinen dieetti vois olla hyvä. Aloin sitten noudattaa sitä pelon sekaisesti - joskin vuosien varrella vähitellen vähän löysemmällä otteella. No, nyt sitten kävin verikokeissa - ja pam, mulla ei ookaan tyypillistä PCO:ta arvojen mukaan! Liekö normaalipainoisuus ja vhh-dietti pitänyt arvot kurissa? Vai oonko vaan rajatapaus. Vai onko nämä niin selkeitä juttuja kuitenkaan? Kävin keväällä sokerirasituksessa mielenkiinnosta, eikä mulla oo sokeriaineenvaihdunnassa mitään häikkää. Sen kai pitäis paljastaa myös paha insuliiniresistenssi. Tarkoitan tällä sepostuksella, et älä turhaan huolehdi! Mä oon tein sitä liikaakin vuosia kun sen PCO-leiman sain, mut nyt tajuan, että tärkeää on pysyä normaalipainoisena ja välttää turhia sokereita/nopeita hiilareita. Ei sen ihmeellisempää. :) Tosin plussakiertoa ennen olin tiukalla vhh-dieetillä pari viikkoa... Tiedä sitten näistä.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!:)
Mandala: Juu, noin kun paivitit on oikein hyva:) Lisaan sitten sen "yk 1" listaan ensi kuussa:).
Tsemppia Wandalle tutkimuksiin!!

Tikuttelin huvikseni ovista alkaen tanaan...ei ainakaan tanaan ole ovista. Pakkauksessa on 7 tikkua...muistelen etta pari vuotta sitten olisi ollut jossain kp 14 paikkeilla. Ehka hassua, kun ei edes yriteta viela tassa kuussa... mutta tiedanpahan odottaa sitten ensi kierrossa milloin aika olisi otollinen!:) Huonolla tuurilla ovis on jo mennyt kun ajelen lentokentalta kotiin... mutta saas nahda kuin kay:). Ihan kiva kuumeilla taalla jo kuukautta etukateen--ja saahan taalta keskusteluista myos paljon tietoa!:)

Hauskaa viikonloppua kaikille <3

Jaahas, se on sitten nega testattu täällä. Siis ihan puhdas, ei mitään haamujakaan. :'( Kyllä siellä edes joku haamulainen näillä dpoilla jo kurkkisi, jos jotain olisi tapahtunut. Eli eipä tässä sitten raskaana olla.

Nyt jo melkein itkettää, vaikka ollaan vasta yrityksen tässä vaiheessa. Onneksi ei voi etukäteen tietää, kuinka pitkään tulee menemään. Mä en kestä vielä edes ajatella, miltä tulevina kuukausina tuntuu.

Jotenkin kiukuttaa (vaikka tiedän, että hölmöä on), että 90 prosenttia tutuista on kuulemma tullut raskaaksi heti sillä ekalla yrityskerralla. Mä en voi käsittää! Kaipa tämä taas tästä iloksi muuttuu, mutta nyt on surullinen olo. Tulisi edes se täti nyt jotenkin järkevään aikaan (viikonlopun aikana), jotta ei taas kierto venähtäisi mahdottomiin. Onneksi lohtuna on kuitenkin se tuleva keskiviikon lääkäri. Ainakin teen nyt kaiken, mikä omissa käsissä on.

Sori tämä masentava purkaus. :ashamed: Mutta tiedätte varmasti olotilan. Tokihan se myöhäisemmän plussan mahdollisuuskin aina on niin kauan kuin tätiä ei näy, mutta itse en jaksa tässä tapauksessa uskoa siihen.

Muoks: Ja siis testi, jolla tein oli sellainen kymppiherkkä

Viimeksi muokattu:
Perjantai 9.9.2011

Wanda_81.......30v.......kp 2/28-42........yk12...(luge)
Demuli............31v.......kp 4/14-53.......yk12
Sara_78..........32v.......kp 5/33-39........yk8
Avonlea...........34v.......kp 8/27-29.........yk2
riesa79............32v......kp 9/31..............yk2
Ronjaliina........29v.......kp 13/24-29........yk11
Hansman.........34v.......kp 13/28-30........yk-
Ginger.............35v......kp 14/??..............yk21.... (1kkm)
Taraolivia........31v.......kp 18/25.............yk2
pipsa79............31v......kp 18/28-40.......yk6
Tatja...............35v......kp 19/18-29.......yk13....(terolut)
Joku_raja........29v.......kp 21/27-29.......yk8 (5*clom).....dpo5
Mandala..........32v.......kp 22/25-35.......yk8......dpo5
Tunafish-78.....33v........kp 30/??............yk5 (terolut)
Anskilia...........32v.......kp 30/25-32.......yk4
Neitipippuri......30v. .....kp 30/31-46.......yk3.....dpo13?
Mansikkalime...31v.......kp 35/30............yk2
Jo..................30v.......kp 34/33..............yk7 (1km)...dpo15
Syksy2010.......30v.......kp 42/28-38........yk10
Neah...............34v.......kp 42/28............yk6
Sanja..............32v.......kp 45/27 ............yk2
Sissi_81..........30?v......kp 58/28-30.........yk3
Sakara............34v.......kp 85/?................yk4
Sintu74............37v.......kp ?/?............(3*ivf) (1 tm)

Taustalla:
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel

plussanneet
-2011-

Marjutan.........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77..........34v......yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. ....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Hansman!

Neitipippuri :hug: Mutta toivo ei ole menetetty ennen tätin tuloa (jos tämä nyt yhtään lohduttaa).

Niin, kyllähän sitä näiden yrityskiertojen lisääntyessä rupeaa tulemaan kaikenlaisia ajatuksia. Joskus tuntuu, että ei sitä varmaan itse koskaan ole raskaana, se on jotenkin utopistinen ajatus. Mulla ei sinänsä olis mikään kiire asian kanssa, mutta kuten aikaisemmin oon jo kertonu, että reuma rupeaa vihottelemaan, kun aikaa kuluu eikä voi lääkkeitä ottaa. Aika kärvistelyä välillä, mutta hampaat irvessäkin pitää puskea eteenpäin :mad:

Ja kun ei muuten ajatuksia saa sekaisin, niin vieläkin menkat vaan tuhruilee. Riittää pikkarinsuoja ja eikä välttämättä näy kuin paperissa vähän vaaleanpunaista. Ja tuo alkoi jo päivää ennen kp1:stä. Eikä mulla ole vieläkään niitä testejä kun olin varma ettei niitä tarvitse. Ei sillä että uskoisin tärpänneen, mutta olisihan se hyvä testata. Jos vaikka gynelle soittaa, niin eiköhän ne kysele testailusta. Alavatsaakin juilii edelleen ja se ilmapallo majailee siellä myös. No, varmaan tää flunssanpoikanen vielä masentaa entisestään, ilmakin on harmaa. Onneksi tänään on töissä ulkoilupäivä, jospa se piristäisi ja onhan viikonloppukin tulossa. Eli kaikesta huolimatta hauskaa viikonloppua!

Ugh tätä turvotusta, ei ole ollut pariin kiertoon näin paha alavatsa turvotus. Aamusta asti jo karsea pallo :x Kohta voisi alkaa jotain oireita jo tutkiskelemaankin dpo:den puolesta mutta katsotaan onko mitään aihetta jännäilyyn tässä kierrossa :)

Yhteistyössä