**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Maanantai 28.3.2011



Kippi.............30v. ......kp2/26-28...........yk7
Jonesy...........30v. ......kp3/25-35...........yk5
Ginger...........35v. ......kp6/??................yk15...... 1kkm
Tatja.............34v. ......kp6/18-29...........yk9.... terolut(tauko)
Ronjaliina.......29v. ......kp9/24-29...........yk5
Demuli...........31v. .....kp10/32-39..........yk6
Sunni.............32v. .....kp10/23..............yk5
Sara_78.........32v. .....kp15/38..............yk3
Viena............33v. ..... kp15/29-31.........yk3... 1 km
Joku_raja.......29v. ......kp22/29.............yk2
Sakara..........34v. ......kp23/?...............yk3
Sintti-79........31v. ......kp24/23-30.........yk21... dpo10, 2. inssi
Nima.............30v. ......kp25/31-37.........yk5.... dpo8
anskilia..........31v. ......kp30/30.............yk3
Miimau..........31v. ......kp30/27.............yk9
Amanda77......33v. ......kp30/34.............yk12... 1 km, 3*clom+menopur
Demuli..........31v. .......kp34/32-39........yk5
Wanda_81......29v. ......kp35/30-42.........yk6
Vadelma30.....30v. ......kp42/32.............yk5
Scrat.............31v. ......kp65/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp66/30-58........yk14



Taustalla:
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Tuiskuli...............29v. ....yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Kippi
Huomenta!

Wanda pidän sulle peukkuja että plussa tulisi ja loisit uskoa meille muille! Nopeasti näistä pettymyksistä aina tokeneekin,näköjään...meinaan oma olo paljon toiveikkaampi jo,kuten Sunni taisi todetakin että kp 2 usein helpottaa.

No edelleen itku herkässä ja surettaa,mutta puhuminen miehen kanssa auttoi. Mietittiin tutkimuksia ja päädyttiin siihen, että koska meillä ei ole mitään "riskitekijöitä" (tiedossa olevia) ja mun kierto ollut säännöllinen ja ovis bongattu, niin jatketaan vielä muutama kuukausi näin. On hyvä käydä näitä "välikeskusteluja", itseäni helpottaa se että keskityn nyt alkaneeseen kiertoon. Myös se, että mieskin oli sitä mieltä että lähempänä vuoden yritystä tutkimuksiin hakeutuminen olisi ihan paikallaan ja hänkin olisi siihen valmis, tuntuu hyvältä. Yritän ottaa päivän ja kierron kerrallaan ;)

KattiMattikselle tsemppiä! H
 
Kippi
sähläsin äskeisen viestin lähetyksen... siis olin "sanomassa" että hyvin totesit että parempi olla toiveikkaalla mielellä kuin pessimistinä, auttaa pitämään kummasti päätä kasassa :) Ja jos hoitoihin on tarvetta, silloinhan on vaan ja ainoastaan hyvä, että niihin on päässyt joten onnea teille matkaan!!

Koitetaan uskoa naiset plussiin. Ja kevään tuloon, harmaudesta huolimatta... :)
 
Hyvää alkuviikkoa kaikille ja jaksamisia tähän kiertoon pettyneille:hug:

Itse seurailen limoja mielenkiinnolla, sillä kierto on hivenen arvoitus edelleen. Nyt näyttäisi, että kierto on vakiintunut 38 päivään, mutta pitkähän se on, joten mahdollista, että siitä lyhenee. Siispä täytynee tikutella ovista ahkerasti, ettei mene hukkaan. Sekös harmittaisi jos sen missaisi, kun on kierto muutenkin pitkä ja seuraavaa ovista joutuu odottamaan taas ikuisuuden! Hankalaa. Oihvoih. Voi kunpa sitä olisi sellaista sikiävää sakkia, jolle riittää raskautumiseen se, että pesee miehen kalsarit samassa oman pikkupyykin kanssa...

Kattimattikselle runsaasti voimia ja tsemppiä koitokseen!
 
Terveiset ihanalta ja aurinkoiselta lomalta! :) Ronjaliinan tapaan täytyy sanoa, et loma tuli tarpeeseen! Vaikka takana oli taas epäonnistunut ovulaatio-yritys ja mieli maassa lähtöpäivänä, kaikki pahat mielet jäi lentokentälle! Viikko oli täynnä ihanaa puuhastelua lämmöstä ja valosta nauttiessa. Nautittiin miehen kanssa kybällä toistemme seurasta ja läheisyydestä. Monesti ajattelin loman aikana, että kaikesta huolimatta olen valtavan onnellinen! Yli vuosi yritystä takana ja kaikenlaisia kuoppia ja pettymyksiä, mutta kyllä se plussa sieltä vielä joskus tulee! Täytyy sanoa, että ainoa asia, mikä kirpaisi, oli se, että lomakohteessa oli tosi paljon lapsia. Itsekin mietin, että haluaisin matkustaa ja tehdä asioita, vaikka olisi lapsia. Ja jotenkin tuntui välillä kuin olis katsellut elokuvaa omasta mahdollisesta elämästä. Niiiiin iso kaipuu olisi toteuttaa niitä matkoja ja aktiviteetteja omien lasten kanssa. Mutta kyllä se vielä joskus on mahdollista, eikö?

Kippi ja Jonesy, pahoittelut tädistä... :hug: Pettymys on raskas joka ikinen kerta. Mutta mä uskon ihan kybällä, että teillä tärppää vielä ja kaikki pettymykset unohtuu!! Uskokaa pois!

Kattimattis, kiva kuulla susta! Aivan mega iso tsemppihali IVF:ään! :heart: Voin hyvin samaistua suhun, vaikka itse oonkin vielä piikitellyt oviksen takia. Mut silti tiedän sen toiveikkuuden ja toisaalta pienen epätoivon taustalla, mikä liittyy siihen, että on hoitojen varassa… Mut ei anneta sen häiritä, koska lopulta ainoa asia, mikä merkitsee on se oman nyytin saaminen tavalla tai toisella. Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että heti onnistais! +++++++ -tuulia siis kovasti! :)

Ginger, kiva että säkin keikut taustalla. Olisin tosin mieluummin kuullut plussauutisia... Lähetän sulle ison kasan uskoa ja plussaonnea! Tuuthan takas! :)

(.) Viikko uutta lääkekuuria takana ja viikko edessä. Eipä siis muuta kuin odottelua... Reilun viikon päästä pitäis olla kp 1.

Tsemppiä kaikille! =)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset tsemppauksesta, niin kuin Kippi sanoit, niin kummasti sieltä aallonpohjasta vaan aina noustaan. Mun kohdalla tää nyt tarkoittanee sitä, että jos ei ens kierrolla tärppää, niin sitten tutkimuksiin. Kierto on edelleen vähän mitä sattuu ja gynen antama puolen vuoden haamuraja lähestyy... Tavallaan kuitenkin ihan hyvä fiilis siitäkin, sitten ainakin tiedettäis mitä meillä on vastassa.

Kattimattis, onnea IVF:ään! Lähetän sinne tuhannesti positiivisia ajatuksia! :heart:

Peukkuja Wandalle ja muillekin piinailijoille, olis ihanaa saada tälle kuulle vielä toinen plussa! :heart:
 
Kippi
Amanda :heart: ihana kirjoitus!! Oli kuin olisin lukenut omia loma-ajatuksia taannoiselta kahdenkeskiseltä matkalta miehen kanssa. Tunsin ääretöntä kiitollisuutta hänestä ja meistä,iloa, ihanaa läheisyyttä ja kaikinpuolin onnellisia fiiliksiä. Ja aivan kuten kerroit, minäkin katselin niitä lukuisia lomailevia lapsiperheitä välillä pala kurkussa ja tuntui, että pystyin hetkittäin kuvittelemaan meidän tulevan perheen tekemässä niitä juttuja. Mutta kuten sanoit, sen aika tulee vielä!! Mä oon jo valmiiksi superonnellinen kaikkien meidän puolesta :) Tsemppiä Amanda uusiin lääkkeisiin,pianhan se yritys teilläkin kolkuttelee taas! Pidä tuo ihana positiivisuus :)

Jonesy jee uutta kalaa koukkuun vaan! Ja kuten Amanda totesi, ei sen lopulta ole väliä miten vaavin saisi, kunhan saisi, eli älä pelkää turhaan tutkimuksia! Voihan olla että koet suuren helpotuksen huokauksen siellä :)

Mä oon ollut tänään yllättävää energiaa ja tarmoa täynnä, osa harmituksen purkua ;) ja osa toivoa siitä, että uusi yritys lähellä. Ulkoilin illalla ja vaan hymyilin itsekseni kun tuntui että eihän tästä pettymyksestä mennytkään rikki vaan uskoa riittää edelleen :)

Iloista viikkoa kaikille!
 
Maanantai 29.3.2011



Wanda_81......29v. ......kp1/30-42...........yk7
Kippi.............30v. ......kp3/26-28...........yk7
Jonesy...........30v. ......kp4/25-35...........yk5
Ginger...........35v. ......kp7/??................yk15...... 1kkm
Tatja.............34v. ......kp7/18-29...........yk9.... terolut(tauko)
Ronjaliina.......29v. ......kp10/24-29...........yk5
Demuli...........31v. .....kp11/32-39..........yk6
Sunni.............32v. .....kp11/23..............yk5
Sara_78.........32v. .....kp16/38..............yk3
Viena............33v. ..... kp16/29-31.........yk3... 1 km
Joku_raja.......29v. ......kp23/29.............yk2
Sakara..........34v. ......kp24/?...............yk3
Sintti-79........31v. ......kp25/23-30.........yk21... dpo11, 2. inssi
Nima.............30v. ......kp26/31-37.........yk5.... dpo9
anskilia..........31v. ......kp31/30.............yk3
Miimau..........31v. ......kp31/27.............yk9
Amanda77......33v. ......kp31/34.............yk12... 1 km, 3*clom+menopur
Demuli..........31v. .......kp35/32-39........yk5
Vadelma30.....30v. ......kp43/32.............yk5
Scrat.............31v. ......kp66/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp67/30-58........yk14



Taustalla:
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Tuiskuli...............29v. ....yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Mitäs teille loppukiertolaisille muuten kuuluu? :wave: Tsemppaan teitä muita edelleen, nyt kaivattaisiin iloisia uutisia tänne!
Alakulo meinaa vallata mielen. Vielä muutama päivä sitten oli vain sellainen olo, että nyt tärppäsi, mutta tunne meni ohi ihan kokonaan. Mitään oireita ei ole (tosin en niitä vielä tässä vaiheessa odotakaan) eikä mitään aiemmasta poikkeavaa enää. Kiinnittysmisvuotoa odottelin, mutta sitä ei tullut. Lueskelin eilen miten eri tavoin endometrioosi vaikuttaa hedelmällisyyteen ja iski ihan epätoivo, ettei tämä voi ikinä onnistua.

Periaatteessa ensimmäisen testin voisin tehdä perjantaina, mutta yritän pitkittää viikonlopun yli, jos täti ei ennen sitä kyläile.

Toivottavasti muilla on iloisempia ajatuksia! :)
 
Anteeksi kun olen ollut kovin laiska kommentoimaan. Luen kyllä palstaa joka päivä.

Täällä ei ole mitään raportoitavaa, yhtä oireetonta kuin ennenkin. Vähän tuppaa masentamaan... Menkkoja odottelen perjantaiksi, koska ne ovat aina dpo 12 päivänä alkaneet. Raskaustestin lupaan kyllä tehdä lauantaiaamuna, jos menkkoja ei kuulu, koska silloin mieskin on paikalla jakamassa testituloksen aiheuttamia positiivisia tai negatiivisia tunteita :|

Tsemppiä teille kaikille tasapuolisesti! Tämä palsta ja palstailijat on joka tapauksessa tärkeitä minulle :heart:
 
Wanda, :hug: Voimia ja uskoa uuteen kiertoon!! 7 on onnenluku, joten ehkä se teillä Kipin kanssa tuo tässä kierrossa plussan! :)

Tsemppiä myös loppukiertolaisille! Masennukset ja muut saattaa johtua siitä, et pelkää niin paljon, ettei plussaa tule. Et on helpompi olla etukäteen pettynyt. Mut hei, muistakaa, ihan hyvin voitte plussata ja kaikki huolet on turhia!

Mulla on ekaa kertaa kohdunulkoisen raskauden jälkeen joku toivon kipinä siitä, että nää dropit voisi nyt auttaa. En tiedä, mistä se toivo tulee, mut en anna sen häiritä. :)
 
Anteeksi myös minulta, kun olen niin huono kommentoimaan muiden kirjoituksia :ashamed:. Luen kyllä joka päivä tekstit ja lähettelen sympatioita tädin iskemille ja oviksen hukanneilla ym. Tsemppiä kaikille!! Kiva että jotkut jaksaa olla positiivisia.
Nopiasti noihin juttuihin, mitä täällä on ollut: Vauvalehtiä olen lueskellut myös esim. terkkarilla käydessä. En tosin uskaltanut ottaa ilmaisnumeroja mukaan, kun heti olisi joku mummo sen huomannut ja jopas olisi lähtenyt juorut liikkeelle... Netistä olen jonkin verran lukenut, mutta alkuinnostuksen jälkeen vähän sekin laantunut.
Minä tikutin tänä aamuna ovista hetken mielijohteesta ja kas kummaa, hieman testiviivaa vaaleampi viiva siihen ilmestyi! En edes ajatellut asiaa tarkemmin, mutta nyt se sitten pyörii päässä. Ja meillä on ilmennyt sama ongelma kuin Wandalla (muistaakseni), mies ei puolitosissaan haluaisi jouluvauvaa. Kuulemma sitten isona ei tykkää isistä ja äipästä, kun ovat loppuvuodelle pykänneet. Mutta nyt kun menin tuon tikun tekemään, niin arvatkaa vaan tekiskö mieli ahdistella sänkyyn :p Olishan se aikamoinen joululahja. Joululahjaksi edelliselle joululle odottelin sitä positiivista tulosta, mutta eipä tullut. Että näillä mietteillä, pitäisi töihinkin keskittyä...
Minut voisi poistaa tuolta loppupäästä, on vahingossa jäänyt edellinen kierto vielä sinne pyörimään. Kierto on muutenkin kai lyhentymässä, kun edellinen taisi olla jotain 24 ja jos nyt on ovis, niin ei kovin pitkäksi mene sittenkään. Mutta pitää seurailla ja päivittää sitten tietoja.
 
Aurinkoista päivää kaikille!

Pakko kommentoida tuohon jouluvauva-asiaan, että vähän itsekin noin mietin, että kurjaa lapselle, jos syntyisi joulun aikoihin. Itse olen syntynyt joulukuun puolessa välissä ja joo, on se tavallaan kurjaa; juhlitaan synttäreitä vain puolella teholla, kun "jouluna juhlitaan sitten enemmän" ja loppuvuoden lapsena tulet kaikessa viimeisenä (esim. riparivalinnoissa pääsi valitsemaan viimeisten joukossa, ajokortin saa myöhemmin kuin muut samanikäiset jne). Mutta toisaalta kyllä mulle jouluvauva kelpaisi enemmänkin kuin hyvin :) Sais niin kuin laittaa vahingon kiertämään tai silleen...:D

Itse kummastelen tällä hetkellä noiden ovulaatiotestien kanssa. Lääkäri kehotti käyttämään ainoastaan clearbluen digitaalitestiä, sillä se on kuulemma selvin ja luotettavin, mitä markkinoilla on. No, niitä käytänkin, mutta hinta on kyllä suolainen ja kun kierto on epäsäännöllinen, tulee noita testipäiviä aika monta eli kallista tikkuun pissimistä. Ostinkin sitten viime kierrossa sen sylkitestin; Donnatest. Melkoista huuhaata, sillä ensinnäkin ainakin mun syljen kuivuminen kestää monta monituista tuntia eikä viittä minuuttia, kuten ohjeessa sanotaan (vaikka kuinka vähän räkisi limaa siihen näytölle). Viime kierrossa niitä kaivattuja saniaisia näkyi vain muutama hassu ovispäivänäkään (joka siis löytyi clearbluella ja varmennettiin ultralla sekä verikokeilla). Nyt sitten huvikseni eilen ja tänään olen räkinyt Donnatestiin ja niinpä se näyttää nyt niitä samanmoisia saniaisia. Toivo tietysti heräsi, että mun kierto oliskin lyhentynyt monella päivällä siitä 38:sta joka tähän asti on ollut lyhyin. Clearblue ei kyllä aamulla ovista näyttänyt, mutta... Typerää touhua, kun innostuu jostain saniaisista testissä :rolleyes:

Noh, testaillaan nyt kuitenkin. Kivasti vain vanhukset on tulossa kyläilemään loppuviikoksi, joten jos se ovis nyt iskee sitten, niin tulee melko mielenkiintoista heilutella peittoja yön hämärässä ja hiljaisuudessa, vaikka kuinka on iso talo :ashamed:
 
Hellurei!

Mä eilen kirjottelin pitkästi ja jokaiselle vähän kommentteja erikseen ja SIM-SALA-PIM, kaikki katosi kuin tuhkana tuuleen bittiviidakkoon. Elikkäs en tiiä mitä tapahtui. Mitään ei siis kuitenkaan tänne ilmaantunut. No eipä voi mitään, näitä sattuu...
Joka tapauksessa voimia niille joille täti saapui ja malttia niille, jotka miettii, että saapuuko täti vai ei!

Mä täällä olen myös miettinyt tätä jouluvauva asiaa. Itse työskentelen lasten kanssa ja työssäni huomaan lasten näkökulmasta sen mitä tarkoittaa kun on syntynyt joulukuussa. Kyllä joillakin ihan kehityksestä huomaa, että on syntynyt loppuvuodesta kun muihin samana vuonna syntyneisiin vertaa. Ja miksikäs ei huomaisi, ikäeroa samana vuonna syntyneisiin saattaa kuitenkin olla vuosikin. Se on melko rankkaa lapselle yrittää vuoden nuorempana olla yhtä taitava kuin ikätoverit. Toisaalta laskin, että jos tässä kierrossa raskautuisin olisi jonkin nettilaskurin mukaan LA 25.12. Eihän siinä tarvitsisi mennä kuin viikko yliajalle niin oltaisiin jo ensi vuoden ekassa päivässä! ;)

Heh! Vitsit vitsinä ja kyllä siis kelpaisi mullekin pieni joululahjapaketti. Jotenkin en kyllä jaksa toisaalta uskoa, että sellainen paketti olis tulossa kun ei oo tähänkään asti tullut. Niihin tädin saapumisiin on tässä lyhyessäkin ajassa jo tottunut, että kyllä varmasti olisi melkoinen yllätys jos jossakin vaiheessa plussa raskaustestiin pärähtäisikin. En tiiä miten mahtaisia seota! :)

Kaikesta pähkäilyista ja pohdiskeluista huolimatta ovistestit tulivat viime viikolla postissa ja tänään aloitin testejä tekemään. En varsinaisesti etsi ovista, että voisin siihen tähdätä miehen kanssa tullakseni raskaaksi, mikä sekään ei ole huono ajatus, mutta kova mulla on kiinnostus siihen, että tietäisin milloin ja missä kohtaa kiertoa ovuloin vai ovuloinko ollenkaan. Saapa nähdä onko tuntemukset omasta kierrosta menneet tähän asti ihan pieleen. Mielenkiinnolla oottelen ja katselen. Mulla on käytössä netistä tilattuja Mammaksi-testejä.

Kyllä tänne jo taas plussia kaivattaisiin, siispä tsemppiä meille ihan kaikille!
PLUS+PLUS+PLUSSIA :)
 
Heippa!
Tulin hakemaan Sintin ja muutkin loppukiertolaiset mukanani tuonne odottajiin. Ja ISOT VALTAVAT +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle: myös puhaltelen tänne.

Joulupaketit lähtee NYT Petterin matkaan!!

Toivoo :xmas:-tytöt Marienna 19+6 ja pikkuinen
 
Viimeksi muokattu:
Kippi
PLUS-PLUS-PLUSSIA minunki puolesta nyt kehiin!! Täti tuli mutta ainaki mulla myös jo melkein meni :p joten ei jäädä tuleen makaamaan. Kielikuvat kunnossa taas :)

Mä ajattelin naiset tänään (montaaki asiaa...kait :)) sitä, miten ihanaa oli kun aurinko paistoi ja miten paljon saan iloa ulkoilusta ja liikunnasta. Ja ajattelin että jos en tule raskaaksi, lenkkeilen vaan lisää pääni koossa pitämiseksi. Josta johdin ajatuksen, voisiko ylenpalttinen lenkkeily estää mun raskaaksi tulemisen! Siis...tää ei oo naiset tervettä enää!! :rolleyes: ONNEKSI sain itseni maan pinnalle taas ja uskomaan, että kaikki mitä teen joka tuottaa minulle iloa ja nautintoa, ei voi mitenkään estää mua raskautumasta. Ehken mä kuitenkaan NIIN paljoa lenkkeilisi kuitenkaan :D

Mut toi älytön ajatusketju sai taas mut tajuamaan miten vauvan saaminen olisi se maailman tärkein asia. Että olisin valmis kevyesti luopumaan rakkaasta harrastuksesta ja ihan mistä vaan (paitsi miehestä ;)) vauvan takia. Mutta en halua enkä voi eikä kukaan voida laittaa kaikkea muuta iloa ja hyvää elämässä sivuun, koska kuten ollaan jouduttu jo toteamaan, ei se vauva välttämättä tule aivan heti. Mutta "kolkuttelee jo" kuten mies mua tsemppaa :)

Iloisia ajatuksia kaikille lähetän ja mulla on sellanen kutina että saadaan vielä se plussa! I feel it... :)
 
Pahoittelut täältäkin, etten ole kirjoitellut pitkiin... Parin viikon takaisen viikonloppureissun jälkeen on ollut niin kiireistä, etten kerta kaikkiaan ole ehtinyt/jaksanut. Viikonloppuna pitäisi vähän hellittää, joten yritän palata silloin paremmalla ajalla asiaan ja kommentoida muidenkin tekstejä.

Täältä vain ihan pikapäivityksenä, että plussaa ei ole meillekään tulossa. Tiputteluvuoto alkoi kellontarkasti tänään dpo 12 eikä muutenkaan mitään oireita tai plussatuntemuksia ole ollut.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia loppukiertolaisille +++++ :whistle:
 
Keskiviikko 30.3.2011



Wanda_81......29v. ......kp2/30-42...........yk7
Kippi.............30v. ......kp4/26-28...........yk7
Jonesy...........30v. ......kp5/25-35...........yk5
Ginger...........35v. ......kp8/??................yk15...... 1kkm
Tatja.............34v. ......kp8/18-29...........yk9.... terolut(tauko)
Ronjaliina.......29v. ......kp11/24-29...........yk5
Demuli...........31v. .....kp12/32-39..........yk6
Sunni.............32v. .....kp12/23..............yk5
Sara_78.........32v. .....kp17/38..............yk3
Viena............33v. ..... kp17/29-31.........yk3... 1 km
Joku_raja.......29v. ......kp24/29.............yk2
Sakara..........34v. ......kp25/?...............yk3
Sintti-79........31v. ......kp26/23-30.........yk21... dpo12, 2. inssi
Nima.............30v. ......kp27/31-37.........yk5.... dpo10
anskilia..........31v. ......kp32/30.............yk3
Miimau..........31v. ......kp32/27.............yk9
Amanda77......33v. ......kp32/34.............yk12... 1 km, 3*clom+menopur
Vadelma30.....30v. ......kp44/32.............yk5
Scrat.............31v. ......kp67/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp68/30-58........yk14



Taustalla:
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Tuiskuli...............29v. ....yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Sintti voi itku, niin toivoin plussauutisia teiltä! :hug:

Mulla oli eilen aallonpohjapäivä ja usko täysin nollassa. Kuulunee kierron alkuun että masentaa. Nyt on jo vähän parempi fiilis ja ehkä hiukan uskoakin mahdolliseen raskauteen. Nyt pitää ottaa greipit syöntiin ja greippimehu vielä lisäksi.
 
Torstai 31.3.2011



Wanda_81.......29v. ......kp3/30-42...........yk7
Kippi...............30v. ......kp5/26-28...........yk7
Jonesy.............30v. ......kp6/25-35...........yk5
Ginger.............35v. ......kp9/??................yk15...... 1kkm
Tatja...............34v. ......kp9/18-29...........yk9.... terolut(tauko)
Ronjaliina.........29v. ......kp12/24-29...........yk5
Demuli.............31v. .....kp13/32-39..........yk6
Sunni...............32v. .....kp13/23..............yk5
Sara_78............32v. .....kp18/38..............yk3
Viena...............33v. ..... kp18/29-31.........yk3... 1 km
Joku_raja.........29v. ......kp25/29.............yk2
Sakara.............34v. ......kp26/?...............yk3
Sintti-79...........31v. ......kp27/23-30.........yk21... dpo13, 2. inssi
Nima................30v. ......kp28/31-37.........yk5.... dpo11
anskilia.............31v. ......kp33/30.............yk3
Miimau.............31v. ......kp33/27.............yk9
Amanda77........33v. ......kp33/34.............yk12... 1 km, 3*clom+menopur
PauhaavaSydän..28v. .....kp45/?...............yk7
Vadelma30........30v. ......kp45/32.............yk5
Scrat................31v. ......kp68/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79.....31v. ......kp69/30-58........yk14



Taustalla:
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Tuiskuli...............29v. ....yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä