**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Jännittäviä aikoja monella täällä :heart: olisikin aivan huikeaa että kaikki mennä rymisteltäisiin täältä ketjusta tuonne yhdessä 'toiselle puolelle' ;)
Menkat neljättä päivää myöhässä ja kaiken näköstä täällä tapahtuu, uusin kummallisuus oli darramainen fiilis aamulla herätessä ja vatsa sekaisin. Sen lisäksi hurjia kipristelyjä alavatsalla ja vähän hengästynyt fiiliskin ollut. Eilen nukkumaan mennessä sängyssä tuntui kun joku pitäisi kättä mun alavatsan päällä :O Nännit on nyt nipistämisen lisäksi myös vähän kipeät päältä painamalla. Vatsaa kipristellyt tänään melkein koko ajan töissä ja tuntuu välillä ett holahtaa kyllä kauhallinen verta pöksyihin ja pelottaa mennä vessaan mutt ainakaan äsken ei kyllä pissareissulla tipan tippaakaan näkynyt.

Pidän edelleen testausaikataulua eli torstaiaamua pysyvänä ratkaisuna mikäli menkat ei ole alkanut. Kai sitä haluaa välttyä mahdolliselta pettymykseltä mielummin tietämättömyyden varjoon jättäytyen niin kauan kuin mahdollista. Torstain työkaveri-iltamaa varten on pakko kyllä kokeilla. Ai kauhia että välillä jännittää ihan hirveästi!!

Harmaasta ilmasta huolimatta aurinkoista ja ihanaa päivää kaikille!
 
Tiistai 3.5.2011



Nima...............30v. ......kp4/28-37..........yk7....
Sintti-79..........31v. ......kp4/23-30.........yk23... (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp6/24-31..........yk4
Wanda_81........30v. .......kp8/28-42..........yk8
Kippi...............30v. .......kp13/26-28...........yk8
Sara_78...........32v. .......kp16/35-38.........yk4
Ginger.............35v. .......kp16/??..............yk16...... 1kkm
Ronjaliina.........29v. .......kp18/24-29.........yk6
Sunni...............33v. .......kp23/24.............yk6
Amanda77........33v. .......kp29/35-37........yk13... 1*femar, 1km
Demuli.............31v. ......kp32/32-39.........yk7
Mandala...........31v. ......kp32/27-28..........yk3
Jonesy.............30v. ......kp39/25-35..........yk5
Tatja...............34v. ......kp42/18-29..........yk9.... terolut(tauko)
Scrat...............31v. .....kp43/28-38.........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .....kp59/?................yk3
Miimau.............31v. .....kp66/27..............yk9
PauhaavaSydän..29v. .....kp78/?................yk7
Vadelma30........30v. .....kp78/32..............yk5
Annastiina79.....31v. ......kp102/30-58..........yk14



Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Hei kaikille -
pidemmän aikaa olen jo teitäkin taustaillut ja vihdoin sain aikaiseksi liittyä mukaan.

Edellisen puolison kanssa yritettiin säännöllisen epäsäännöllisesti viitisen vuotta onnistumatta ja nyt vuoden tauon jälkeen sitten uuden puolison kanssa uusi yritys ;)

YK6 on menossa. Pillereiden jäljiltä kierto vähän heittelee, mutta lasketaan 31 mukaan. Tällä hetkellä menossa kp 26/31

Mukava tavata! :wave:
 
Cassis tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

Monella tuntuu tosiaan olevan jännät päivät menossa. Hitsi, plussaisi nyt joku niin saataisiin vähän toivoa lisää tännekin :) Itse odottelen sitä ovisplussaa. Varsinainen voitto sekin, jos sen löytäisi tällä viikolla...
 
Heippa pitkästä aikaa, tulin katsomaan taas, mitä "vanhoille" tutuille kuuluu. Sintille onnea matkaan kunhan aukiolotutkimukseen pääset! Toivottavasti vie hommaa eteenpäin. Amandalla ollut ihana enneuni :) Toivottavasti toteutuu nopeasti.
Yameliahin uutisia en ole huomannut, on välillä ollut mielessä, että mitähän kuuluu. Varsinkin niiden synkkien uutisten jälkeen.. :hug: jos satut lukemaan tämän.

Tänne kuuluu ihan hyvää, puoliväli ylitetty ja nyt on olo, että todella olen raskaana.. Maha tuntuu jo isolta, välillä hankalaa ja kipuja on, mutta mukava olo silti.

Tsemppiä ja plussatuulia tänne kaikille ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:

Toivottaa Ainomieli 25+4
 
sunni
Tervetuloa Cassis minunkin puolesta!

Hitsi et jänskättää tuo Mandala, tulet sitten heti kertomaan torstaina tuloksesta!! =)

Mites muuten Scrat oletko tehnyt testiä? ?

Lupaavalta kyllä kuulostaa Demulinkin tilanne :) Teetkö milloin seuraavan kerran testin?

Itse olen tädin vierailusta täysin varma, ihme ettei se jo tänään tullut, kun yleensä kierto ollu sen 23. Hurahdin niihin lämpöjen mittailuun tän kierron alussa ja vielä toistaseks lämmöt yli 37, päivälämpöjä en ole mittaillut, paitsi tänään sit, niin oli peräti 37.7 ..hui. Kun oottelen et millon ne yks kaks romahtaa alas, tietäs heti et täti tuli enne ku edes housuja vilkuilee. Ei ole kyllä _minkään laisia_ menkkatuntemuksia. Huoh.
Ihanaa kun aurinko paistaa!!!


plussapuhalluksia :whistle:
Piti haravaa käydä ulkoiluttamassa että sai muutakin ajateltava
 
Keskiviikko 4.5.2011



Nima...............30v. ......kp5/28-37.........yk7....
Sintti-79..........31v. .......kp5/23-30.........yk23... (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp7/24-31.........yk4
Wanda_81........30v. .......kp9/28-42.........yk8
Kippi...............30v. .......kp14/26-28........yk8
Sara_78...........32v. .......kp17/35-38........yk4
Ginger.............35v. .......kp17/??.............yk16...... 1kkm
Ronjaliina.........29v. .......kp19/24-29........yk6
Sunni...............33v. .......kp24/24............yk6
Cassis............................kp27/31............yk6
Amanda77........33v. .......kp30/35-37........yk13... 1*femar, 1km
Demuli.............31v. .......kp33/32-39........yk7
Mandala...........31v. .......kp33/27-28........yk3
Jonesy.............30v. .......kp40/25-35........yk5
Tatja...............34v. ........kp43/18-29........yk9.... terolut(tauko)
Scrat...............31v. .......kp44/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .......kp60/?..............yk3
Miimau.............31v. .......kp67/27............yk9
PauhaavaSydän..29v. .......kp79/?..............yk7
Vadelma30........30v. .......kp79/32............yk5
Annastiina79.....31v. ........kp103/30-58......yk14



Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Tervetuloa Cassis! :wave:

Ainomieli kiva kuulla sinusta! Hyvää vointia loppuraskauteen!
Samaa minäkin välillä mietin että mitäköhän Yameliahille kuuluu.

Mandala ja Demuli, peukut on pystyssä, tsemppiä jännitykseen! d:)b +++++:whistle:

anskilia, voi harmitus, toivottavasti asiat selkenee pian ja pääset pian takaisin tänne jännääjiin! :hug:

Tatja toivottavasti saatte ovisplussan hyödynnettyä!

).( Oviksen bongaus aloitettu. Onneksi on puutarhakausi alkanut niin on muutakin tekemistä kuin vain ihmetellä omaa kroppaa ja oireita. Ehkä on myös vähän rennompi olo tässä kierrossa vaikka varsinainen yritys vasta nyt käynnistyykin...
 
Mä en tiedä enää yhtään mitään mitä pitäisi ajatella. Mahaa kipristelee edelleen ja välillä vihloo joltain puolelta, sellanen tiukat housut fiilis melkein koko ajan, hengitystiheys korkeampi, nännitkin on arat puristaessa yms mutta äsken lounaalla testasin first signal testillä ihan puhtaan negan testiajalla eli 10min. Kädet tärisi ihan hirveästi kun sohin sen testipipetin kanssa kun jännitti ja pelotti tehdä se testi edes.
Ajatukset on nyt vaan ihan hiton sekavat tällä hetkellä kun sydän haluaisi ajatella että ehkä raskaushormoni ei vain ole noussut vielä tarpeeksi ja että en testannut aamupissasta mutta aivot ajattelee että tuo oli sentään herkkä testi, eikä haamun haamuakaan vaikka menkat 5 päivää myöhässä!!?!
Pakko vielä kokeilla huomenna aamupissasta, ei auta muuta.

Toivottavasti jollain muulla on/tulee olemaan parempia uutisia kuin mulla! Fiilikset on jotenkin ihan pirun ärsyyntyneet ja harmistuneet samanaikaisesti, en osannut miehellekään sanoa testiajan jälkeen kuin että "en tajuu!?!?!". Ei pysty keskittymään töihinkään ollenkaan sen verran myllerryksessä tässä ensimmäistä kertaa on. Tuntuu vaan niin hölmöltä omat 'varmat ajatukset', enhän mä muuten ois antanut itseni kuvitella mitään ellei olisi näitä erilaisia/uusiakin oireita JA menkat myöhässä.

En tajuu..
 
Mandala mä oon edelleen vähän sitä mieltä, että se sun ovis oli vasta kp20 tienoilla. Ne sun tuntemukset silloin kuulosti niin samalta kuin mulla joka kierrossa. Eli mahdollisesta oviksesta laskettuna sun menkat ei oo vielä myöhässä, nyt on ehkä dpo13. Mahdollinen raskaus ei välttämättä vielä edes näkyisi. Koita nyt vielä malttaa :popcorn:

Mulla tuhruttaa nyt viidettä päivää, ei nää menkat meinaa millään tulla kunnolla. En jaksa enää tämmöistä, joten tilasin ajan lapsettomuuslääkärille. Ihan alkututkimukset vaan ajattelin teetättää; ultra, verikokeet ja simppatesti. Katotaan miten käy... : /
 
Oi kiitos kannustuksesta Nima ja Samirja! ja tsemppiä tutkimuksiin Nima!!

Tämä on just näitä juttuja kun en osaa laskeskella järkevästi ja aivot sanoo stop että miten dpo yms. kun en ole edes halunnut ajatella että kierto olisi/voisi venähtää kun ollut tämän vuoden laskujen mukaan niin selvästi 27 tai 28. Ja silloin kun kp20 loppui ovistestit ja oli mahd ovisoireita, ja oli se hiivakin, niin pupuiltiin vain joka kolmas päivä ja sitä seuraavalla vkolla kun oli hullut halut niin sitten melkein joka päivä. En tiedä onko raskautuminen enää siten ollut mahdollista myöhäisellä oviksella. Aikaisella oviksella olisi voinutkin olla mutta mulla jäi vaan muistaakseni päivä väliin kun menkkatiputtelu loppui ja aloin ovista testaamaan. Toisaalta takaraivossa myös kolkuttanut se että täälläkin mainittu että raskautunut vaikka ovistesti näyttänyt haamua. Mutta tämä on tätä toiveiden elättelyä.

Vähän jo sentään ensi järkytyksestä selvinnyt ja ajatukset jo osaltaan seuraavassa kierrossa (itsesuojelua??!) ja että aivan varmasti testaan oviksen ihan koko kuukauden ajalta! Ainoastaan harmittaa nyt eniten se että pitäisi loppuviikosta nähdä kaveriporukalla ja suunnitella kesän reissua ja jos menkat ei ole vieläkään alkaneet. Se reissu luultavasti jäisi tekemättä 'jos...' koska sellaista remuamista ei mahan kanssa jaksa selvinpäin katsoa kun mitä tämä porukka pitäis :D eli olisi kiva saada selville nyt sitten suuntaan jos toiseen niin tietää miten edetä ja kuin paljon yrittää siirtää tätä 'palaveria'.

Anteeks että vuodatan täällä ummet ja lammet :ashamed: Pakko jotenkin yrittää jäsentää ajatuksiaan ja mulla se onnistuu aina parhaiten kirjoittamalla, puhumalla ei niinkään.

Löytypä tässä samalla tällainenkin countdown dop oireistosta, ei pitäisi näitä kyllä yhtään tuijotella kun itseltä niitä löytyy eikä homma miksikään vielä eikä auta tilannetta yhtään mutta ihan vain niinku FYI Most Common Pregnancy Symptoms for Ovulation Day | Countdown to Pregnancy
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Oon lueskellut näitä teiän kirjoituksia ja erityisesti nyt Mandalan tilanne sai minutkin tänne kirjottelemaan:) Mulla on täysin samansuuntainen kuukausi hiivoineen kaikkineen ollut ja nyt tätiä odottelen tulevaksi.. Vielä ei hyvään onneen jaksa uskoa, yk on vasta 2! Kierto on 27-28 ja oviksen tikutin 18pv. Fiilikset kipristelyineen kaikkineen on ollu samanlaiset ja tädin ois siis eilen pitäny saapua. Toivottelen teille kaikille tsemiä ja pidän peukkuja, että Mandala sun testi muuttuu vielä plussaksi! :)
 
Tervetuloa uusille!

Mandala Kullostaa kyllä lupaavalle oireilut. Ja ihan hyvä pupuilutahti on tuo 3 päivän väleinkin.

Wanda Tsemppiä ovisbongailuun. Meillä jäi ovis hyödyntämättä :( Lauantaina touhuttiin, mutta loppuhuipennus jäi saavuttamatta. Olen mihelle koittanut toitottaa, että seksiä pitäisi olla tasaisesti, jos tässä raskautua halutaan. Pitänee muistuttaa spermanäytteestä. Jos vaikka lisäisi aktiivisuutta. Kesälomalla ja kesäaikaan yleensä sekstailu lisääntyy meillä. Jos raskaus kesän aikana ei ala, niin sitten pitää saada clomit käyttöön. Eilen aloitin Terolutit taas. Ajoitin niin, että mahdollinen ovis asuisi vapaaseen viikonloppuun. Jotenkin alkaa mies tympiä tässä seksiasiassa...pitääkö saada kunnon kilahdus ennen kuin mies tajuaa, ettei se raskaus niin vaan ala satunnaisella seksillä tyyliin kerta viikko. Vai pitäisikö etsiä netistä faktatietoa ja tulostaa nippu luettavaksi. Huoh-kiukku nousee tätä miettiessä. Sori purkaus, mutta vähän helpottaa. Jos jollain olisi hyvää vinkkiä miehen järkevään herättämiseen, niin olisin todella kiitollinen :)
 
sunni
Mulle vois puhaltaa plussatuulia. Odotin menkkoja tiistaina, silloin olisi ollut se normi kierto 23 pvää. Olen tikuttanut yhen viivanpaikan ja eilen iltapissistä pregcheckiin tuli punainen täplä testiviivan kohalle reunaan tai siihen, saman värinen täppä kuin kontrolliviiva. MUTTA juuri tein predictorin, ei tullu mitään. Kontrolliviivakin niin haalee et hyvä kun sitäkään erotti :(( En kylläkään pissannut tikkuun vaan dippasin sen astiassa,eikä siitä kastunut kuin 1/4 siitä kasteltavasta osiosta, mutta sillä ei liene merkitystä.
No jos mitään merkitystä tällä,niin lämmöt ei ole ainakaan vielä romaahtaneet. Olleet ainakin sen 7-8 päivää oviksen jälkeistä korkeammat koko ajan.
Nyt kun tänne kirjoitin,niin miun tuurilla ne menkat alkaa heti jo työmatkalla.. :(
Mutta jos ei ala työpäivän aikana, niin sit pitää hakea se paljon puhuttu apteekin oma,jota hölmö eilen en ostanut.
Mites muilla, oletteko testanneet?
Mandala millä testeillä Sinä olet tikutellut??
huh nyt kyllä on pää sekasin kun nukuin ehkä jonkun 3h..huokaus.väsyttää...

Hyvää päivää kaikille!
 
Oii sunni taidat olla sittenkin se kuka meille toukoplussan tuo :heart: Sun testailut kuulostaa paaaljon paremmilta kuin mun! Eli puuh puuh puuh ;)

Mä oon testannu first signalilla kun eilen kiireessä, paniikissa jotain sieltä apteekin hyllyltä nappasin. Eilen olin niin järkyttynyt etten paljon sitä lätkää tuijotellut mutta nyt aamulla tuijottelin joka kantilta. Nauran jo itselleni kun olen niin hölmö mutta kun kallistelen sitä vaakatasossa niin näen jonkun "varjon" siinä. Sanokaa nyt pliis joku että noissa First Signaleissa on se viivanpaikka niin voin lakata hölmöilemästä :D
Jos menkkoja ei ala kuulumaan niin pitää kai ostaa muitakin testejä.

Tervetuloa kaikille uusille munkin puolesta :) ja tsemppiä kaikille!

edit: se varjo todellakin on varjo ja epäilen kyllä, että voin kuvitellakin sen, koska se ei ole haamuakaan nähnyt. Tsiisus :D

edit2: nii onks se apteekin oma parempi? ajattelin käydä tuossa lähiapteekissa kotimatkalla ja ostaa jotain perustestejä aamupissejä varten kun ei noita digejäkään viitti käyttää mitä pari omistan.

Pakko lisätä että on tämäkin kyllä elämää. Ensin etsitään ovista ja sitten etsitään sitä istukkahormonia! kummitytön äiti sanoi että tyttöä yrittäessä hänellä oli kierto venynyt ja venynyt joka kerta pidemmäksi normaalista ennenku oli plussa testiin tullut. Tosi yksilökohtaistahan tuo tietenkin mutta voi helvata jos tämä nyt vielä tästä seuraavanakin kiertona venyy niin PÖH :O
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 5.5.2011



Jonesy.............30v. .......kp2/25-35........yk6
Nima...............30v. ......kp6/28-37.........yk7....
Sintti-79..........31v. .......kp6/23-30.........yk23... (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp8/24-31.........yk4
Wanda_81........30v. .......kp10/28-42.........yk8
Kippi...............30v. .......kp15/26-28........yk8
Sara_78...........32v. .......kp18/35-38........yk4
Ginger.............35v. .......kp18/??.............yk16...... 1kkm
Ronjaliina.........29v. .......kp20/24-29........yk6
Sunni...............33v. .......kp25/24............yk6
Cassis............................kp28/31............yk6
Amanda77........33v. .......kp31/35-37........yk13... 1*femar, 1km
Demuli.............31v. .......kp34/32-39........yk7
Mandala...........31v. .......kp34/27-28........yk3
Tatja...............34v. ........kp44/18-29........yk9.... terolut(tauko)
Scrat...............31v. .......kp45/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .......kp61/?..............yk3
Miimau.............31v. .......kp68/27............yk9
PauhaavaSydän..29v. .......kp80/?..............yk7
Vadelma30........30v. .......kp80/32............yk5
Annastiina79.....31v. ........kp104/30-58......yk14



Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Voi harmin paikka Jonesy, pahoittelut tädistä! :hug:

Tsemppiä myös anskilialle... toivottavasti tilanteenne selkeytyy pian ja pääsette taas jatkamaan yritystä.

Mukava kuulla sinusta Ainomieli - kiitos tsempeistä ja onnea loppuraskauteen! =)

Tervetuloa Cassis ja Hanspili! Voin laittaa sut Hanspili listalle, jos vielä kerrot mikä kp sulla on menossa.

Onpas täällä monella taas jännät paikat! Toivotaan että Demuli, Mandala ja sunni saisitte kaikki plussat... puuh puuh, plussatuulia! ++++++ :whistle:

Ei sitten onnistunut mulla se aukiolotutkimuksen siirtäminen, eli olen menossa sinne huomenna. Onneksi vuoto on niukastunut tavallista nopeammin (johtuneeko sitten siitä, että ennen menkkoja oli niin pitkään tuhruvuotoa), joten hyvällä tuurilla huomenna ei tule enää mitään ja tutkimus onnistuu ilman ongelmia. Jännittää silti hirmuisesti... Mutta onhan ne tuubit hyvä tarkistaa ennen kuin tehdään lisää inssejä, ettei mene hoidot hukkaan jos siellä onkin joku tukos.
 
Tervetuloa Cassis ja Hanspili!

Uusia aina mukaan mahtuu, varsinkin jos nuo Demuli, Mandala ja sunni kaikki plussaa pian!!!! Voi vitsi!! Mä niin jännitän täällä tein puolesta!!! :) Tein ei oikeestaan tarvikaan jännittää enää, kun mä jännään tein puolesta! ;)

Toivotaan Sintti, että aukiolotutkimus sujuu hyvin ja tekee tehtävänsä! Uskon, että jännitys on kova, aina kaikki uus jännittää! Mutta uskoisin, että kaikki sujuu hyvin kuitenkin! Tsemppiä!!

Voi vitsit mitä jännäilyä täällä!! Edellisestä plussasta onkin jo hetki aikaa! Toivotaan, että pian saisimme kuulla uusia plussauutisia! :) Itsellä nippailee vatsalta välillä, toiveet tietysti on korkeella, että ku kerran se oviskin niin tuli bongattua, että jotain itselläkin täällä tapahtuis nyt! Mutta taitaa olla toiveajattelua ja ainakin yritän pysyä ihan maan pinnalla ja järkevänä! Innostua vasta kun on jotain mistä innostua! Järki siis käteen ja ootellaan! Onneks on näitä muita kenen vuoksi jännittää! :)

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh :whistle:
Keväinen plussapuhallus jokaiselle ovis- ja raskaustesteihin! ! !
 
Sori taas radiohiljaisuus. Oon kyllä taustaillut ja lähetellyt teille plussatuulia! :) Nyt taas vihdoin tapahtuu edes jotain - mulle voisi päivittää "kp2/330-37........yk14….. 4*ovulaation induktio, 1km." Kiitos Sintille ja Wandalle päivityksistä! :) Mulla kun taitaa lääkkeet vaihdella, niin muutin tuota tekstiä vähän. Lääkäri määräsi mulle tähän kiertoon pienen määrän tyroksiinia. Toivotaan, et silläkin olis jotain voimaa ja saatais VIHDOIN yks ovulaatio aikaiseksi! Miks ihmeessä sen pitää olla niin kiven takana?? Maanantaina aloitin taas tiukemman ruokavalion - sokerit pois&hiilarit vähäiseks, tasainen syöminen ja kaikki lukemani poppaskonstit käyttöön! :)

Jonesy, :hug: Tosi harmi, että kierto on noin sekaisin… Ei oikein voi muuta sanoa, kuin et malttia vaan! Kyllä se voi joskus kestää pitkään, et kierto tasaantuu pillereiden jälkeen ja kroppa alkaa toimia oikein. Tsemppiä uuteen kiertoon!

Wanda, tsemppiä ovisbongailuun! :)

Tervetuloa Cassis ja Hanspili!

Mandala ja Sunni, teillä on hurjan jännät paikat! Puhallan hurjasti plussatuulia! Tuottehan please plussia tänne pinoon!!!

Sintti, tsemppiä aukiolotutkimukseen!!! :hug: Hyvin se menee, usko pois! :)
 
sunni
Voi että tulee jotenkin ahdistunut ja paha mieli teidän puolesta jotka yritelleet niin pitkään.:'( Voimia ja jaksamisia kovasti. Ei voi kuin kuvitella tässä kohtaa miten raskasta se mahtaa välillä teillä olla :s
Niin toivoo teille jokeiselle ja äkkiä oman käärön. <3
Toisaalta,ei tiedä vaikka vuoden päästä meikäkin yhä täällä on ja on samoissa tilanteissa kuin te nyt.:|
Kävin ostamassa ässästä pregchekin, apteekista apteekin oman ja vieläpä clearbluen paketin jossa kaks testiä. kohta on pissa ollut rakossa 2,5 tuntia, pissattaa ihan sairaana, niin paljon että kohta on jo pakko käyä tekee JOKU noista, kun päättäis että minkä...:rolleyes: Tietysti hätähousuna teen ne kaikki eikä mihinkään mitään tule. Nooh, ainakaan menkkojakaan ei oo vielä näkynyt. Ja lämmötkin yhä kainalosta 37 ja suusta 37,5. Olo hiton hyvä. MUTTA ei kyllä menkkatuntemuksiakaan,joita tuntuu kaikilla olleen ennen plussaa :s Tissitkään ei merkittävästi kipeet enää. JUMA. Miun kroppa vittuilee mulle, ihan varmasti.......
Toki voi kyl olla omalla kohallanikin niin että pitkäperjantai/la välisenä aikana ollu ovis, ei kyl sovi lämpöihin,mut silloin oli toinen mahollinen panettelu,josta ois voinu raskautua,joten sitten ois vasta dpo 12-13, joten ei ihme jos ei näy testissäkään, en tiedä, kyllä tässä tuntee jo itsenäs ihan kaheliksi. Ja kellekään kehtaa kertoa, kun ei ole kerrottavaa, kunhan vauhkoilen itekseni...ja käyn eri apteekeista ja marketeista testejä :ashamed: Apteekkarikin katto äsken hulluks minuu ku yht. kolme testiä ostin..... hooh... sano vaa et näköjään haluut olla varma :DDDDD NOU KUN OON VAA HULLU VAUVAKUUMEINEN.......

MANDALA, onko sulla "oerhosia mahassa" ?? Eli semmonen tunne kuin jotain jännittäisi tai pelkäisi koko ajan?? Mulla nyt kolmas päivä non stopina kun mahan seudulla tuo olo, KOKO ajan. Ja sit tänään on välillä ihmeellisesti repiny/tuikkinu/ tai jotain ,en tiedä miten kuvailis kun ei ennen oo tollee, niin vähä niiku kohdusta vasemmalla, mut ei kyl ihan muniksestakaan. En tiedä merkkako se mitään.


KIITOS kaikille tsempeistä, lämmittää niiiiiiin uskomattomasi, kun tietää senkin että aidosti kannustatte ja sitten jos ja kun pettyy, niin tänne saa tulla purkamaan, ja TE YMMÄRRÄTTE <3

KIITOS
 
Hei ja kiitokset tervetulotoivotuksista!

Meillä tosiaan kuudes keirto meneillään ja oletettavasti loppumaisillaan...eilisiltana tuli paperiin inasen verta tai sen oloista ja se siitä, eli ei mitään sen jälkeen!! Yritän pitää kaikkia räpylöitä maassa ja malttaa odotella muutama päivä ennen kuin uskaltaa toivoa enempää. Mutta josko täti voisi ystävällisesti pysyä poissa? Mitään muuta kummallista oiretta ei ole havaittavissa joten jo senkin takia rauhallisesti eteenpäin

Ovista ei olla tikuteltu, mulla on suht selkeät oireet siitä - ja tässä kuussa mulla on ollu joku ihmeellinen puputusvimma. Max on pidetty 2 vrk taukoa ja muutoin sitten joka päivä...miesriepukin jo ihmetteli että mikä ihme sinua vaivaa?? Kovasti tuntuu olevan kuitenkin onneksi "positiivinen vika". Jotenka senkin puolesta luulisi että mahdollisuudet on hyvät =)

Olette paljon puhelleet noista vauva-uutisista ja uteluista. Jossain vaiheessa edellisen parisuhteen aikana otin toooodella raskaasti jokojoko- kyselyt. Sitten vaan yksinkertaisesti meni hermo ja aloin laidasta lukien sanomaan jokaiselle tätille että lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan, jotku saa aiemmin, jotku myöhemmin ja jotku ei näköjään ikinä. Loppuivat kyselyt ja utelut. Pitkään kyllä mietin että viitsinkö noin paukauttaa päin näköä, mutta se helpotti ihan sikana kun sai sen vain ensimmäisetä kertaa sanottua ääneen --- suosittelen :cool:

Å'i Osaanko käyttää värejä?? Ikä näköjään unohtui matkasta, joten voipi kirjata 28.

Tulipas tarina - täytyy lähteä pelastamaan ruoka uunista

Plussatuulia vaan kovasti kaikille !
 
sunni ihanaa ihanaa toivotaan ihan hirmuparasta sulle myös kuulostaa niin hyvältä! :heart: mulla oli tota perhosfiilistä vähäsen pari päivää sitten lähinnä. Tänään on ollut ehkä vähiten yleisesti mitään mahaan suorasti liittyviä oireita kun ei ole vihlonut eikä kipristellyt koko aikaa. Ihan silloin tällöin, joten tiedä sitten mitä sekin tarkoittaa. Nännit vähä arat, alavatsa pömpöttää mielestäni kyllä normaalia enemmän ja hengitystiheys vielä koholla nii ja vilutuksia ollut sekä sellaista kireyttä/tiukkahousufiilistä koko alavatsalla.
Ainii JA valkkaria alkoi tulla tänää, sori graafisuus mutta ainakin teelusikallinen tuli kerralla päivälläkin :ashamed: :D Miehelle kerroin "valkkareiden hyökkäyksestä" niin kutsui mua äipäksi haha sekin käynyt lukemassa nettiä!

Mäkin muuten ostin kolme testiä :D hiton kallista puuhaa pikkuapteekista, pari kybää maksoi. Ja muakin se apteekin muija katsoi vähän typeränä kun ne tiskille ladoin :D apteekin oma, predictor ja joku 'herkkä testi', katsotaan kuin käy. Voi apua meitä :D
Lähinnä ehkä siitä jotenkin innostuin kun luin netistä päivällä että jotkut saanu plussan vasta ku menkat ollu monta viikkoakin myöhässä, esim viikko tai pari tai kolmekin!

Ja tosiaan jaan täysin sunnin ajatukset siitä ettei voi edes vielä ymmärtääkään kuin raskasta voi olla kun pitkään yrittää! onneksi vaikuttaisi että Amandakin on jo paremmilla fiiliksillä kun vähän aikaa sitten :)
Tosiaan ihan hirmusti tsemppiä tutkimuksiin, hutkimuksiin, jännäilyyn ja testailuihin jokaiselle!!
 

Yhteistyössä