**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Joku_raja onpa kurjaa, pahoittelut:hug:

No niin the big day on tänään eli ne kuninkaalliset häät. Ketä katsoo? Mä olen jo linnoittautunut telkkarin eteen :D Enemmän kyllä odotan, josko näen Victoria Beckhamin vauvamasun... no eiii :) Morsiusmekko tietty kiinnostaa ja kiva seurata josko siellä mokataan (heppa karkaa kulkueesta, joku kompuroi tai muuta kivaa). Juu, halvat huvit mulla!
 
Moikkamoi pitkästä aikaa!
Oon käynyt kuulumisianne lukemassa, mutta en ole ehtinyt kommentoida.

Pahoittelut kaikille, joille täti on saapunut vierailemaan! Toivoisin, että kaikilta tädit lähtis hiiteen mieluiten noin 9 kk ajaksi! :)

Mäkin oon Kippi sitä mieltä, ettet saa kokonaan kadota!!

Wanda lle myöhästyneesti synttärionnea! Ja kovasti tsemppiä ”yrittämällä” yrittämiseen!


Sinti lle kovasti voimia aukiolotutkimukseen.

Mä täällä katselen K&W häitä vai pitäiskö sanoa C&W häitä, Kate kun kuulemma joutui vaihtamaan nimensä enemmän kuninkaalliseksi eli Catherineksi! Ihan hullua sekin! Mä oon kyllä myös miettinyt sitä, että miten isot paineet mahtaa Vickanilla olla raskaaksi tulemisen suhteen! Voin vaan kuvitella miltä tuntuu kun koko maailman lehdistö seuraa sun vatsan seutua! Mahtaa olla melkoset paineet! Ajatellen, että raskaaksi tuleminen kestää tai saati sitten, että jos on jotain murheita asian suhteen. Ei siis yhtään harmita, etten oo kuninkaallinen! :)
Mä vähän petyin tosta C&W häistä, ne ei yhtään tuntunu olevan niin onnelisen oloisia kuin esim V&D häissään viime vuonna! Mä enemmän seurasin ja ootin innolla kyllä Vickanin häitä vuosi sitte kuin nyt. Ehkä se johtu siitä, että itse menin viikko Vickanin jälkeen naimisiin! :)
Saa tosiaan sitten nähdä, että kuka tässä raskautuu ja ennen ketä! :)

Mäkin oon törmännyt noihin uteluihin raskaaksi tulemisesta!! Enkä oikein ikinä tiiä, että mitä kellekin vastaisin ees! Muutamille lähimmille ystäville oon kertonut, että ehkäisy on jätetty pois. Osan kanssa niistä juttelen asiasta enemmänkin, joidenkin kanssa en yhtään! Mutta kyllä multa on lähinnä ystävät kyselleet useasti, että joko me ollaan ajateltu lapsia hankkia. Sitten mä kuulen, että mä selitän, että ikähän alkaa olla kohta 30 v, joten jos lapsia aikoo haluta, niin varmaan niitä pitäis alkaa kohta haluta. Sit mulle tulee vähä morkkis aina, että oon ihan täysin valehdellut päin näköä hyville ystäville! Sitte taas ajattelen sitäkin, että mitä haittaa loppujen lopuks siitä olis, että asiasta kertois avoimesti, mutta toisaalta sitten taas en ihan kaikkien kanssa halua asiasta puhua! Onneks miehen ja mun vanhemmat ei asiasta oo häiden jälkeen kyselleet. Ennen häitä mä aina sanoin, että kyllä mä haluun mennä naimisiin ennen lapsia ja nyt kun sitten naimisissa ollaan niin oletin että kyselyitä tulis enemmän mutta onneks ei oo tullu.
Mutta yks asia tähän liittyy mikä mua hämmästyttää! Muutamia ystäviä ja työkavereita on ottanut lasten hankintaa puheeksi, ilman että ne ees tietää, että tällasia toiveita meillä ois! Niin ei yks eikä kaks ystävää vaan useampia on ottanu puheeksi sitten sen, että millon ois kaikkein järkevintä olla laskettua aika. Mun työ on kovin jaksottaista tietyllä tapaa, joten sikäli ymmärrän tän ajatuksen, että mietitään millon ois työn kannalta järkevintä ja taloudellisinta jäädä äitiyslomalle. Mutta kyllä se samalla myös sattuu. Eilen esim. yks työkaveri alkoi tätä asiaa pohtia ja toinen työkaveri sitten vieressä, joka on mun hyvä ystävä alkoi kyllä puolustaa mua ja sanoi, että ei se ees oo kaikille niin helppoa ja joillakin saattaa olla vaikeuksia asian suhteen. Tämä samainen sanojaan harkitsematon työkaveri selitti myös, että miten hän sillon noin 10 vuotta sitten suunnitteli tämän viimeisimmän raskautensa ja sitten hän juuri sopivaan aikaan oli läheisessä kontaktissa miehensä kanssa ja niin sitten se lapsi sai alkunsa! Ja lopuksi häns itten sanoi, että ei muuta ku alat vaan laskeskella ja suunnitella! Että joo, näinhän se kaikilla menee ja sujuu!!! Voi video!!! Ärsyttävää! Ja jotenkin ärsyttää sekin, että miten mä jo mietin, että tulisinpa raskaaksi ja saisin sanoa, että kyllä sitä kuule yritettiin melko paljon pidemmän aikaa kuin ehkä ootte kuvitellu!!

ON: Tänään mä heräsin puol viis siihen, että kurkku oli niin kipee, etten pystynyt nielemään! Kävin aamulla työterveydessä ja angiinahan mulla sitten lopulta oli ja aamusta on kuumekin noussut! Yhdestä asiasta oon kuitenkin tyytyväinen, että sain käytyä siellä lääkärissä ja lääkäri kirjoitti mulle raskaana olevalle tarkoitettuja allergialääkkeitä! Nyt voin sitten huoletta ottaa siitepölyallergialääkkeitä ilman, että tarvii miettiä, että onko siitä haittaa raskaaksi tulolle!

Meillä on vähän sama asia kuin Wandalla, että nyt enemmän oon testannut oikein tietoisesti ovulaatiota ja miehelle oon puhunut siitä, että milloin ehkä ovuloin jne. Joten nyt alkaa olla sellaista todellisen yrittämisen meininkiä tjottailun sijaan! Hui! Tänään aamuna sain melkolailla hyvän näköisen plussan/viivan ovistestiin, vaikka vielä ihan yhtä vahva viiva ei ollut kuin testiviiva, mutta vahvin viiva tähän asti kuitenkin! Saas nähdä voimistuuko viiva vielä huomenna vai ei! On kiva, että sain kuitenkin noin vahvan viivan! Kavereita on tulossa melko paljon vaan koko viikonlopuksi kylään, joten ei ihan helpolla ei peitot heilu, mutta katotaan kuinka mein käy! Ai niin ja sainhan mä tänään toisenkin plussan! Se oli se angiina-plussa! :D Mutta aika kivalta se plussa näytti, joten ihan mielellään sen plussan siihen raskaustestiinkin ottaisi! ;)

Juuri muuten äskön noissa häissä puhuttiin tästä raskaaksi tulemisesta selostajien toimesta...

Nyt kuitenkin oikein ihanaa vappua jokaiselle!!! :) Ja plussia plussia meille kaikille!
 
Mulla on menny häät suht ohi, mutten taida ollakaan kohderyhmää. Huomenna alkava lätkäpeli toki kiinnostaa ja kaverin vappukotikemut grillailuileen :D oon tainnu aina ollakin vähä poikatyttö, sen takia varmaan ei ne lapset aiemmin oo kiinnostanu.
Mutta mutta mitä ihmettä oon saanu omassa päässäni aikaseksi kuulkaas leidit, apua! :D kolmen kierron perusteella tänään pitäis menkat viimeistään alkaa eikä ahkerasta pikkuhousujen tuijottelusta huolimatta ole vielä tuhrua housuihin ilmestynyt. Nännit on iiihan vähän arat ja mahaa turvottaa, että ei mitään erityistä ottaen huomioon menkka-aikataulun. Vähän oli kyllä sellainen olo että olisi pikkuisen lämpöä ollut mutta ei päivällä mittari näyttänyt mitään. Hölmön touhuahan tämä tietysti on, koska menkkojen saavuttua tulee olemaan ihan "jaahas" perhana :D

Ketäs muita viettää loppukiertopäiviä? onko mitään fiiliksiä suuntaan tai toiseen?
 
sunni
Mandala puhuit kuin minun suusta. Ei miutakaan oo koskaan mitkään kuninkaallisjuorut/häät/ihmissuhtteet koskaan kiinnostanu. Ja totta tosiaan, huomista jäkismatsia täälläkin ootetaan, kiva kun ämämmät alkaa :) Tai alkoi, tuollahan tuo peli taustalla pyörii nytkii, tosin ei Suomi mukana :D

Miul on kans lämpöö ollu muutama pvä, nyt eniten, peräti 37,5 kun tulin töistä. Närästää ja turvottaa. En tiedä.
Samaa mieltä kanssa ,ihan hullun hommaa. Enpä olin minäkään tyttö vielä viime vuoden puolella uskonu et näin höyreähtää tähän kuumeeseen.. ei hittolainen...
Älähän kuule Mandala sano, jospa se jo soiulla tärppäs ;)
 
Voi ei en sit testannut aamupissasta kuitenkaan vaikka vielä ei menkkoja näy vaikka eilen oli kaikenlaista ihmemeininkiä mahassa; elohiirtä ja ihme tuntemuksia ja kylkipistoja ja TURVOTUSTA. En ainakaan nyt muista onko menny yli kp28 ja milloin aiemmin mutta kai se voi olla mahdollista. Eilen olin vielä sitä mieltä että ihme olisi jos testi näyttäisi negaa, sen verran paljon kaikkea häppeninkiä kropassa. Nyt tosin alkoi jotain menkkamaisia fiiliksiä, että odottelen varmasti vielä jonkin aikaa niitä menkkoja ennenku tuhlaan testiä iltaa varten. Testi kai sit pitäis näyttää muutenkin ku aamupissasta on jos 10 herkkyys. JA jos menkat kerran sit alkaa niin täytyy sanoa että onpa tuo menkkaoireiden kirjo sitten laajentunut ihan tajuttomasti :O :O
Onneksi taas on hyvät (vappu)juhlat tulossa että menkat tai nega ei varmasti vielä onneks lannistaisi kaikesta tästä jännäilystä huolimatta :)
 
Täällä tuli kp1 yk7 ihan puun takaa. Luteaalivaihe jäi vain 9 päivään "normaalin" 11 päivän sijaan. Johtuuko tää siitä kamalasta flunssasta, en tiedä... Joko olisi syytä mennä tutkituttamaan keltarauhashormoni? Lugesteron voisi tehdä hyvää. Ehdotuksia, että minne hakeutua, suoraan jonnekin lapsettomuusklinikalle? : /

Joku-raja, pahoittelut myös sulle menkoista, sun luteaalivaihe vaikuttaa myös aika lyhyeltä..?

Aika paska fiilis taas, ei paljoa huvita juhlia. Vai pitäisikö vetää kunnon kännit..? Hauskaa vappua silti kaikille!
 
sunni
Nima voimia!
Mulla oli kans lyhyin luteaalivaihe tuon 9 päivää, yleensä ollu 11 tai 12. Masentavaa. Soitin asiasta silloin neuvolantädille, mut piti asiaa normaalina ?!? Olisin halunnut kansssa jo Lugesteronia.
Omalla kohallani nyt ootellaan ja toivotaan et tilanne kohenisi :s
Perseet taidan vetyää minäkin. Suoraan sanoen vituttaa tällä hetkellä niin paljon joka ikinen asia : /
 
No voi harmi Nima munkin puolesta. Parempia fiiliksiä sullekin toivon :)

Itsehän testasin joku aika sitten puhtaan negan mammaksin herkällä, joten ei siinä mittää. Menkkoja tosin ei kuulu vieläkään mutta oireilu jatkuu vähän, joten ei kai voi nuolaista ennennku tipahtaa. Tosin en aio olla selvinpäin sen takia vappuna kuitenkaan. Mieskin oli sitä mieltä, että tässä vaiheessa vielä siitä ei niin haittaa olisikaan ja niin kauan ku testi kertoo ettei raskaushormonia ole kehossa niin ei siitä voi pakostikaan haittaa olla. Näin on ajateltava.

Toivon teille, arvon leidit, mukavinta vappua. Tästä vaan eteenpäin kaikin voimin ja toivein! :heart:

edit: menkat, helouuu? vielä loistaa poissaolollaan. hmmm
 
Viimeksi muokattu:
Joku-raja, pahoittelut myös sulle menkoista, sun luteaalivaihe vaikuttaa myös aika lyhyeltä..?
Joo, mulla näyttää jäävän aika tasaisesti tuohon 11 päivään. Tässä kierrossa oli vielä vähän tuhrutteluakin. Tämä kierto oli edellistä pidempi, mutta ovulaatio tuli myöhemmin, joten tuohon taas jäätiin. Vähän huolettaa asia, mutta mulla on ohje syödä clomeja vielä viisi kiertoa ja sitten vasta uusi kontrolli. Mutta jos raskautumista ei tapahdu muutaman kuukauden sisällä, aion kyllä ottaa yhteyttä polille ja kysyä asiasta. Periaatteessa tuon 11 päivää pitäisi kai riittää.
 
Sunnuntai 1.5.2011



Nima...............30v. ......kp2/28-37..........yk7....
Sintti-79..........31v. ......kp2/23-30.........yk23... (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp4/24-31..........yk4
Wanda_81........30v. .......kp6/28-42..........yk8
Kippi...............30v. .......kp11/26-28...........yk8
Sara_78...........32v. .......kp14/35-38.........yk4
Ginger.............35v. .......kp14/??..............yk16...... 1kkm
Ronjaliina.........29v. .......kp16/24-29.........yk6
Sunni...............32v. .......kp21/24.............yk6
Amanda77........33v. .......kp27/35-37........yk13... 1*femar, 1km
Demuli.............31v. ......kp30/32-39.........yk7
Mandala...........31v. ......kp30/27-28..........yk3
Jonesy.............30v. ......kp37/25-35..........yk5
Tatja...............34v. ......kp40/18-29..........yk9.... terolut(tauko)
Scrat...............31v. .....kp41/28-38.........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .....kp57/?................yk3
anskilia.............31v. ....kp64/30..............yk3
Miimau.............31v. .....kp64/27..............yk9
PauhaavaSydän..29v. .....kp76/?................yk7
Vadelma30........30v. .....kp76/32..............yk5
Annastiina79.....31v. ......kp100/30-58..........yk14



Taustalla:
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Nima ja joku_raja, pahoittelut tädistä... :hug:

Täällä ollaan samassa veneessä, eli menkat alkoivat eilen ja yk23 pyörähti käyntiin. Ärsyttää vähän, että täti tuli niin myöhässä (vasta viiden päivän tuhruttelun jälkeen), koska nyt joudun siirtämään aukiolotutkimusta seuraavalle viikolle. Toivottavasti onnistuu... :|
 
Heips! Voi surku, että täti on tullut vierailulle näin monelle :( Plussauutisia kyllä jo kaivattaisiin!

Itse hokasin tänään aamulla limaa ja lähes järkytyin; nyt mennään vasta kp 14:ta, joten jos ovis tosiaan on tulossa, niin kierto näyttää lyhentyneen aina vain. Ohhoh. Oli pakko tehdä ovistesti aamulla ja haamua se näytti, joten jotakin on menossa. Nyt sitten taas tikutellaan ahkerasti ensi viikko ja toivotaan hartaasti, että ovis löytyy.
 
sunni
No mitähän tää nyt taas on, taitaa joka kierrolla uutta ihmettä pukata miulla. Nyt tissit senkun kipeytyy, hiljalleen ja koko ajan enemmän. Eka tuntui tissien alapuolelta inhottavalle, siitä ei menny kuin pari tuntia kun jo liikkuessa tuntui kipeelle, nyt jo sitten tuolta tissien ulkosivuilta. Tai sit tutusti taas täti ovelle kolkuttaa...trallalallal...:headwall:
. Turhapa tässä muuta on toivoakaan.
Mutta outoa se et viime kierrossa kipeytyi oviksen jälkeen nännit, nii ettei ku kerran aikasemmin ollu semmoset.
Ja täs kierrossa ei oikein mitään tuntemuksia oviksen jälkeen, paitsi nyt ja sit tietty toi päivittäinen lämmön nousu. jännä.

On tosiaan tullu negatiivisiä uutisia aika tiuhaan tänne, missä kaikki plussat??
No nyt ainakin kuu vaihtui, joten 30 uutta päivää saada toukoplussia, jotenka toukoplussatuulet puhaltakoot meille kaikille!!! :heart:
Meikälle saa päivittää huomenna iäksi 33.. örh :/

Kiitos muuten päivittäjälle!! =)
 
Toivottavasti sunni SULLA tarkoittaa tuo jotain! :) Plussia tänne toki kaivataan lisää oikein urakalla!

Itsehän vieläkin ihmettelen missä ne menkat viipyy :O mahassa ei ole juuri yhtään enää tuntemuksia (elohiiriä tai pistelyjä) enkä tiedä turvottaakokaan enää juurikaan. Oikea nänni on vielä vähän arka, arempi kuin oikea. Mutta siinäpä ne. Testejä ei ole kotona ollenkaan, joten täytyy katsella loppuviikosta jos testaa uudestaan, mikäli mitään ei ole menkkapuolella tapahtunut. Kp28 siis testasin puhtaan negan.
Sellainen fiilis vaan, että voi jumalauta jos ne menkat on alkaakseen niin alkais nyt sitte, ei tällästä odotteluakaan jaksaisi. Ja jos alkaa sitten tässä jossain vaiheessa niin onpa kiva tietää että kierto voikin heitellä pöh :kieh:

Mutta tästä vain uuteen viikkoon, plussatuulia kaikille :heart:
 
Maanantai 2.5.2011



Nima...............30v. ......kp3/28-37..........yk7....
Sintti-79..........31v. ......kp3/23-30.........yk23... (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp5/24-31..........yk4
Wanda_81........30v. .......kp7/28-42..........yk8
Kippi...............30v. .......kp12/26-28...........yk8
Sara_78...........32v. .......kp15/35-38.........yk4
Ginger.............35v. .......kp15/??..............yk16...... 1kkm
Ronjaliina.........29v. .......kp17/24-29.........yk6
Sunni...............33v. .......kp22/24.............yk6
Amanda77........33v. .......kp28/35-37........yk13... 1*femar, 1km
Demuli.............31v. ......kp31/32-39.........yk7
Mandala...........31v. ......kp31/27-28..........yk3
Jonesy.............30v. ......kp38/25-35..........yk5
Tatja...............34v. ......kp41/18-29..........yk9.... terolut(tauko)
Scrat...............31v. .....kp42/28-38.........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .....kp58/?................yk3
anskilia.............31v. ....kp65/30..............yk3
Miimau.............31v. .....kp65/27..............yk9
PauhaavaSydän..29v. .....kp77/?................yk7
Vadelma30........30v. .....kp77/32..............yk5
Annastiina79.....31v. ......kp101/30-58..........yk14



Taustalla:
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Kiitos Sintti listan päivityksestä!
Pahoittelut tädistä, tsemppiä uuteen kiertoon ja kivutonta aukiolotutkimusta. :hug:

Nima, pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon! :hug:

No nyt ne paineet alko Katella ja Williamilla, iltalehdessä oli tänään lööppi että vastanaineilta odotetaan perheenlisäystä pikavauhdilla. "Jos Kate ei ole raskaana seuraavien yhdeksän kuukauden aikana, hän uhmaa 200 vuoden aikaisia kuninkaallisia perinteitä, sanoo Andrew Morton, joka on juuri kirjoittanut kirjan tulevasta kuningasparista." Oikein pisti vihaksi tuo uutinen. Ei se välttämättä tahdosta ole kiinni onnistuuko sitä tulla raskaaksi, jos olisi niin mulla olisi jo ainakin viisi lasta. :stick:

Sunnille synttärionnittelut! :flower: Toivotaan todella että oireet olisivat jotain muuta kuin menkoista johtuvaa. Jo olisi aika seuraavalle plussalle! :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Sunni! :)

Toivoisin, että Mandalasta tulisi eka toukokuun plussaaja!

Sintti Harmittelut tädistä! Toivotaan, että saat kivuttomasti siirrettyä sen aukiolotutkimuksen uuteen aikaan!

Nima pahoittelut tädistä ja voimia uuteen kiertoon!

Tulin tänne kommentoimaan samaista asiaa kuin minkä Wanda jo ehti kirjoittaa! Eli iltalehden kirjoitusta Katen ja Williamin kohdalla jo ootetaan perillisiä tai menee 200 vuotinen historia uusiksi! HUI! Mitkä paineet ja häistähän olikin jo aikaa .... ööööö.... 3 vuorokautta! Kuten Wandallekin niin nousi mullekin tunteet pintaan! Alkoi ihan suututtaa tollanen kirjoitus!

ON: Bongasin oviksen perjantaina, joka melko hyvin pystyttiin olosuhteisiin nähden hyödyntämäänkin. Tosin suurin haittatekijä oli se, että mä olin pe, la ja su kovassa kuumeessä. Tänään mies sitten jo lähtikin työreissuun viikoksi. En tiä onko mun kroppa tuosta korkeasta kuumeesta pelästynyt vai mitä tää nyt on, mutta eilen illalla tuli hieman tuhruvuotoa. Just sellasta mitä mulla aina muutamana päivänä tulee ennen menkkojen alkua. Mä olin tästä aika hämmästynyt, koska menossa oli vasta kp16. No katellaan, mutta en nyt ihan vielä aatellut, että menkatkaan olis tulossa.

Keväisiä plussatuulia tänne meiän palstalle! Puuuuuuuuuuuh :whistle:
 
sunni
Kiitokset onneista :)

Ronjaliina, tuohan voi olla sitä kuuuuuuuuuuluisaa kiinnttymistä ,onhan se ovis voinnu olla vaikka kp10 :) Tsemiä ja peukut ja varpaat pystyyn
Ja tosiaan Mandala se taitaa tikuttaa plussan meistä seuraavana :)

Jännittävää :heart:
 
Keväinen tervehdys palstalle! Olin poissa maisemista yli viikon ja nyt olen pikalukenut kuulumiset. Pahoittelut alkukiertolaisille ja tsemiä jännäilijöille.

Mulla nyt kp 41 eikä mitään ihmeempiä tuntemuksia ole. Panetusta on ollut kovasti ilmassa ja tein tänään huvin vuoksi ovulaatiotestin, joka näytti selkeää plussaa. Ihme juttu... Taitaa pco sekoittaa testejä tai sitten tosiaan yhdellä satunnaisella testauksella sen bongasin. Simppoja ei ole nyt varastossa ja miestä en saanu tänään innostumaan ,joten hukkaan menee koko plussa. Huomenna pakko vielä yrittää vokotella mies vällyjen väliin.
 
Heissulivei! Ja heti kärkeen pahoittelut piiitkästä hiljaisuudesta.

Meillä on ollut viime aikoina vauva-asiat ihan taka-alalla. Mehän asutaan ulkomailla ja tällä hetkellä on täysin epäselvää, missä maassa ollaan parin kuukauden päästä. Toivotaan, että saatais jäädä tänne Saksaan, mutta ei voi tietää! Tää on melkoinen stressinaihe ja ei olla nyt yritetty vauvaa eikä varmaan yritetäkään ennen kuin asia selviää.

Eli mut voi nyt valitettavasti siirtää taustalle toistaiseksi :(
 
Heippa kaikille! Täällä on niin mahdottomasti tullut tekstejä, jotka olen taas kyllä päivittäin lukenut. Yleisesti onnea oviksen bonganneille, pahoittelut alkukietolaisille ja onnittelut synttäreitä viettäneille!! :flower:
Labrassa kävin silloin edellisellä viikolla ja siellä otettiin kilppariarvot ja lisäksi prolaktiini. Se taitaa olla ensimmäinen, mitä mitataan jos on ongelmia raskautumisessa. Tuloksia en vielä tiedä, torstaina pitäisi lekurin soittaa. On sitten kuulemma helpompi suunnitella jatkoa suoraan lääkärin kanssa, jos on jotain häikkää. Eli jänskäillään sitä. Toisaalta toivoisin, ettei tuloksella olisi väliä, koska kierto on näin pitkällä :whistle: Olen bongaillut kaikenlaisia oireita (joita voi tietty kuvitella...) ja näyttäisi muutenkin tämä kierto olevan suht normaali. Hirmu aikaisin kierrossa olis voinut olla ovis ja sitte toisaalta ns. normaaliin aikaan. En tikutellut, mutta muuten olettaisin näin olleen. Uskaltaisko luetella oireita :O Vihlomisia vasemmalla puolella ja alaselässä, pienet veriviirut paperissa yhtenä päivänä, metallin maku nyt muutamana päivänä, pientä huimausta.... Tiedän, kuulostaa lupaavalta, mutta kovasti silti epäilyttää. Näitä samoja oireita löysin jo aikaisemmissa kierroissa : / Jänskäillään sitten tätäkin, kun näin pitkällä jo ollaan. Ja negan kyllä testasin lauantaina (kirotut halvat ja helppokäyttöiset liuskatestit :headwall:) Pitäis malttaa odotella. Eli nyt alkaa se vessassa ravaaminen ja paperin kyttääminen (jotain tekemistä tauoilla...)

Tässäpä taas omaanapaa kerrakseen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä