**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Ei voi olla totta että kaikkien testit vaan näyttää koko ajan negaa vaikka KAIKKI merkit viittaa muuhun. Pakkohan jonkun meistä on ennenpitkää saada oikea plussa! Viimeksi en tosiaan ollut uskoa silmiäni kun nega tuli, vaikkei vielä edes ollut menkat myöhässä. Mutta Sunnin, Mandalan ja Hanspilin kohdalla voisi testit vihdoin plussaksi muuttua!

ON: ei vielä mitään merkkejä mihinkään suuntaan ja oviskin oli tuossa vapun tienoilla. Ei enää huvita oireita laskea, kun ei edes nänneihin voi enää luottaa!

Ginger
 
sunni
Tähän sanon, Mandalan tekstiin viitaten, että miun kaverilla oli niukat menkat, odotettuina menkkapäivinä, testit negoja vaikka oireita oli, sitten viimein noin 13-14 päivää menkoista tuli plussa, ja myöhemmin ultrissa todettiin että raskaus oli jo pistkällä, että olis pitäny näkyy periaattees testissä jo sillon kun valemenkat oli, mut eipä vaan hcg:tä erittyny tarpeeks. Että kaipa täs jotain toivoa meillä on :D
Mullakin ollu tuota valkkaria muutaman päivän. Ja samoin eilisestä yks kaks toi alamaha tuntunu niiku painetta ois tai onko se just turvotusta, paha sanoo tuostakaan tuntemuskesta miten kuvailis,kun ei oo aikasemmin ollu. Mut ihmeenpä vähän täs sit muita oireita onkaan. No jos nyt ihan haluu miettii tarkkaan niin kaks kertaa tullu verta nenästä tässä 1-2 vkon aikana, iltapalellus ihan kaamee, kaks peittookin on ja viime yönä collegehousut jalassa nukuin, ja tais olla sukatkin, huonot unet ollu, siis iltasin on valvottanu pitempään ja öisin heräilly, mut tuskinpa tätä raskausoireeksi vois sanoa, noi vihlonnat ja silloin tällöin jomottelut, lämpö, öh oliko muuta, ei. kai. paitsi naamassa ei finnin finniä, joita yleensä tulee 2-3 pvää ennen menkkoja. hmm..
(edit lisäks uus oire, ikenet punottaa ja tuntuu helliltä o_O )
No mut..jäitä hattuun.
Pitää aamulla tehä toi apteekin oma ja tuskailla taas lisää, sillä negahan se siellä kuiteski on taas.


hellurei! :eek:)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo siis en mä usko että olisin yhtään näin häkeltynyt tilanteestani ellei menkat olisi myöhässä jo kohta viikon ja kun on oireisto laajentunut ja koventunut siitä mitä normisti ennen menkkoja!! toisaalta taas ei mitään hajua miten kierrot voi heitellä kun en ole päivätarkkaan kirjannu ylös aiemmin, aina vaan kelaillut että 'menkat kai alkaa tuolloin ja tuolloin" ja kyl ne yleensä alkoikin muistaakseni.
Jotenkin toisaalta aivot ei pysty käsittämään mitä tää on jos ei kerran ois sitä itseään eli parempaa vaihtoehtoa mutta silti todellakin jäitä hattuun.Tosin testaan huomenna aamulla uudella testimerkillä ja ihmettelen taas :D

Öitä leidit :heart:

Edit: aamupissistä testattu predictor ja NEGA! mutta kysymys kuuluu että pitääkö tuon/saako se kontrolliviivan olla haamu? Kastoin kuppiin kerättyyn pissiin 10s ajaksi, muoviosaan asti upottaen, ohjeiden mukaisesti mutta tuo kontrolliviivakaan ei ole vielä 20min aikana tummentunut. Varmasti ei viimisen 10 min aikanakaan tilanne muutu mitenkään joten hyvin kummallista! En jaksa toista testiä tuhlata tänään vaan kokeilen vaikka apteekin omaa huomenna.
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 6.5.2011



Amanda77........33v. ......kp3/32-37........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp3/25-35........yk6
Nima...............30v. ......kp7/28-37.........yk7....
Sintti-79..........31v. .......kp7/23-30.........yk23... (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp9/24-31.........yk4
Wanda_81........30v. .......kp11/28-42.........yk8
Kippi...............30v. .......kp16/26-28........yk8
Sara_78...........32v. .......kp19/35-38........yk4
Ginger.............35v. .......kp19/??.............yk16...... 1kkm
Ronjaliina.........29v. .......kp21/24-29........yk6
Sunni...............33v. .......kp26/24............yk6
Cassis..............28v.........kp29/31............yk6
Demuli.............31v. .......kp35/32-39........yk7
Mandala...........31v. .......kp35/27-28........yk3
Tatja...............34v. ........kp45/18-29........yk9.... terolut(tauko)
Scrat...............31v. .......kp46/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .......kp62/?..............yk3
Miimau.............31v. .......kp69/27............yk9
PauhaavaSydän..29v. .......kp81/?..............yk7
Vadelma30........30v. .......kp81/32............yk5
Annastiina79.....31v. ........kp105/30-58......yk14



Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Kiitos Tatja ja Amanda! Toivottavasti se ovis ois tässäkin kierrossa ajoissa jottei tarttiis kovin pitkään jännäillä tikkujen kanssa. Nyt on kuitenkin ahkera pupuilu päällä joka myös vähentää stressiä, ei mene ovis vahingossa ohi ja jää hyödyntämättä! :)
Testit näyttää vielä olemattomia viivoja, viimeksi ovis näytti plussaa tikkuun kp14, vai oisko ollu jopa kp13. Taitaa mennä vähän pidemmälle tässä kierrossa.

Mandala ja Sunni, jännittävä tilanne teillä! Paljon plussatuulia!!! +++++++:whistle:

Tervetuloa Hanspili! :wave:
 
Jaa-a taitaa olla mahdollisuudet ohi kun oireet on tänään aikalailla hävinneet kokonaan, ei edes nännit enää kipiät. Ja se aamutestikin nega.
On kovin malttamaton olo nyt vain että alkais jo ne menkat että pääsee uuteen kiertoon. JA todellakin pääsee nollaamaan pään kunnolla tän kaiken touhotuksen jälkeen, niiin tarviin sitä :D
 
Kippi
Heissan kaikille!

Tänne on tullut tooosi paljon viestejä enkä ole ehtinyt / jaksanut nyt oikein aktiivisesti lukea kaikkea, mutta pikakelauksella vedin olennaiset ;) Tervetuloa uusille! Ja Sunni ja Mandala plussa olisi tosiaan tervetullut, loisi uskoa meihin muihinkin kanssasisariin. :) Oireenne kuulostaa musta kyllä tosi lupaavilta!

Nopea päivitys omaan tilanteeseen. Ovis mitä ilmeisimmin parhaillaan,oireet täsmää ja testiin vahvat viivat eilen. Pupuilua ollut joka toinen päivä ja eilen illalla viimeksi,nyt oottelen miestä kotio jotta voisi parantaa kertoimia ;) Muuten oon ollut liiankin kiireinen työrintamalla ja kotona ja yrittänyt työntää vauva-ajatuksia taka-alalle. Aika vaikeita tunteita kuitenkin nousee pintaan, ei järin toiveikas olo vaikka miehen kanssa aina kun aiheesta puhutaan/vitsaillaan meidän tulevista lapsista, tulee ihana olo ja uskoa.

NAuttikaa keväästä,mie tuun takas onnittelee plussaajia!
 
sunni
Negaa paukkuu täälläkin. Oireet on kyl lisääntyny sen verran et tissit alkaa olla perhanan kipeet ettei kärsi liikkuu rempseesti ja klo 10 iski paha olo, kesti ihan tähän hetkeen saakka ,ei saanu syötyä koko pvään mitään kun etoo ja jaffakin maistui pahalle. Lämmöt yhä koholla. Mutta ihmettelen vaan tuota negaa tai sitä että missä hitossa menkat.
Nyt kyl iltapäivällä ilmaantui inhoja selkävihlontoja jotka vois enteillä niitä menkkoja.


Kippi elä hävii mihkään :/ Koita jaksaa uskoa ja pitää toivoa yllä. jookosta.
Kiitti Wanda tsempeistä. Täs ei auta ku oottaa ja ihmetellä..himpula vie.

Mutta mites sitten Ronja Demuli ja Cassis ?? Onko mitä tuntemuksia? Entä ootteko testailleet?

Ja muille kovasti onnea panetteluihin!
Nyt jääkiekon pariin --->
 
sunni
Mandala Älä luovuta vielä. Sulla on voinu se ovis myöhästyä... Kun ei menkkoja näy, vielä on toiveita. mikäs dpo siulla ois nyt menossa,jos ois myöhässä se ovis ollut? Ja aika monella ollut tuo että oireet on välillä kaikonneet.
Esim mullaki nyt hävis se perhosia vatsassa-olo.

Iteki kyl toivos että alkas nyt ne menkat niin TIETÄIS!!!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en oo laskenu noita dpo:ta koskaa eli mikäs se sitte ois jos se ois ollu esim kp19? En edes tiedä mikä dpo kannattaa alkaa testaamaan :O

Kun olen kuulostellut tässä niin ainoastaan mahaa turvottaa ja ihan piiikkuriikkisiä jotain pistoja tai menkkatuntemuksia jossain sivuilla alavatsalla niinku esim tätä kirjoittaessa. Väsymys on vaihtunut kaiketi ihan normaaliin energisyyteen (oon usein hyvinkin ylienerginen).

Oon jo jotenkin väsynyt koko testailuun ja haluaisin vaan lähteä remuamaan kavereiden kanssa niin melkein jo toivoisin menkkoja :D toisaalta nyt saa jäitä hattuun tänään kun tuli kavereita kylään ketkä ovat tyytyväisenä meilläkin iltaa istumassa eli mun ei tarvi lähteä baariin juomaan alkoholitonta ja huijaamaan kavereita :D Näille kavereille voi mainita että 'olen myöhässä' ilman sen kummempia muita selityksiä yrityksestä.
Pakko se on taas huomenna istua pöntöllä testi kourassa aamulla puuh :D Sanoin kyllä miehelle tänää ett varmaa alkaa menkat kohta ku oireet hävisi ja että aion testata ovista koko seuraavan kierron ettei jää kesken niinku tässä kierrossa. Katsellaa katsellaa ja kiitos sunni niin se mieskin sanoi ett on lukenut kuulemma että oireet voi hävitä :) Tsemppiä sulle myös ja ihan samat sanat ;)
 
Voi hitsi, nyt harmittaa. Ovistikkuun tuli melko vahva viiva, voisi olettaa että plussa on nurkan takana muutaman päivän päässä. Eiköhän tuo ukko ole just nyt kiireinen, sillä on huomisen veljensä polttareiden järjestely meneillään. Otti jo sitten kierroksia kun vihjailin pikaisesta, sanoi että no kiva, kauhee kiire järjestää polttareita ja pitäisi olla kotona naista panemassa. Olipas nätisti sanottu. prkl. No onhan tässä eiliset pupuilut alla että jonkinlainen mahdollisuus on olemassa. Täytyy mennä purkamaan negatiiviset fiilikset pihahommiin.
 
sunni
Koita wanda yllättää se, mee perässä suihkuun tai kömmit vaan saman peiton alle tai jtn, eihän siinä lemmiskelyssä välttis pitkään tartte mennä, sit sanot ukolle,et kiitti voit mennä ja jäät ite makoilee jalat seinällä...
Siis tarkotin vaan sanoo et meet vaan hoitelee sen, jos ei anna nii jo nyt on hitto :I
Tiiän kyllä tunteen ku itellä ois hätä ovisten kaa ja mies ei oo kotona, tai jos näät tikuista et ovis lähestyy, ja jännäät onko se ovis viikolla tai silleen et ei vaan osu kohilleen :// Hitto nää kierrot on välillä niin masentavia :I
Ois nii helppo ku vois pakastaa ite kotipakkaseen miehensä simpat ja sitten tarpeen vaatiessa tehä koti-inssi jos ukk oei oo kotona tai panettelut ei kiinosta..kele..
 
No hitsin hitsi tää palsta ollut offline pitkän tuntuisen ajan. Täällä alkoi eilen tuhru joka on jatkunut tänäänkin. En ole testaillut enää pe-la-su aamulla. Menkkafiiliksiä ihan vähän mikä sopisi siihen että hanat aukeaisi kohta mutta toistaiseksi ei ole muuta kuin tuhrunnut. Vatsaa turvottaa vielä pahasti ja väsyttää jonkin verran ajoittain.
Mies ihanasti sanoi eilen kun kerroin tuhrusta että hän ei haluaisi että mulla menkat enää alkaisi :heart: ja kauhiasti tiedustellut olotilaa koko ajan, voi toista :)
Ehkä maybe huomenna testaan jos ei hanat ole auennut.

Odottavan aika on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä, tapahtuis nyt jo JOTAIN!

Mites muut (jännäilijät ja muut?)
 
Täällä tylsä alku- ja keskikierto menossa. Ovista aloin juuri tikuttamaan, mutta sen ei pitäisi tulla vielä moneen päivään. Iski vain paniikki, kun jossakin ketjussa joku sanoi, että ultran perusteella hedelmöittyminen oli tapahtunut jo kp7 eikä me yleensä vielä siinä vaiheessa kiertoa juuri lemmiskellä. Ei ole tullut mieleenkään, että niin aikaisin voisi tärpätä. Mulla ovis yleensä + joskus kp15 tietämillä, joten muutama päivä ennen tuota ollaan aloiteltu.

Jännä muuten, että clomien aloituksen myötä mulla on kaikki fyysiset merkit oviksesta häipyneet. Ovisplussa tulee kyllä, mutta mistään sitä ei voi arvata. Menkkojen jälkeinen seksihulluuskin on hävinnyt.
 
Viimeksi muokattu:
Heips! Onpa tosiaan ollut tylsää, kun ei pariin päivään ole tänne päässyt.

Omaan napaan tuijottelua sen verran, että JEE ovisplussa löytyi tänään =) Sikäli hassua, että aamulla testasin halpatestilla ja clearbluella; halpatesti näytti melko vahvaa viivaa, mutta ei ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva ja cb ei antanut hymynaamaa. Iltapäivällä neljän aikaan sitten alkoi alavatsaa särkeä ja turvottaa, ja tuli vain semmonen olo, että kokeilenpa huvikseni testiä. Ja niinpä niin, cb antoi sen niin odotetun hymynaaman! Mies vaikutti yhtälailla tyytyväiseltä ja tietysti käytiin laittamassa simppa-armeija lähtövalmiiksi jos, ja toivottavasti kun, ovis nyt sitten vuorokauden, parin kuluessa tapahtuu. Kyllä sitä vain voi olla onnellinen tuosta ovisplussastakin! Jee, mulla on hormonitoimintaa :D
 
sunni
Onnea ovikseen! ^^

Itellä ihan sama tilanne ku vielä pe. Ei tiedä missä mennään. Eilen tuli cb testiin roskishaamu, mut oon niin skeptinen etten usko siihen millään.
Tänä aamuna davidin liuska nega.
Nyt alkoi alaselkään sikana juilimaan. Että eiköhän ne menkat ala yöllä.
Eli menkat oli kierron 23 mukaisesti 5-6 pvää myöhässä. Jännä homma kun en ennen menkkojen oletettua alkamista jännänny sitä enkä stressannu tai mitää.
On mulla joku testi veilä aamulle varattuna,jos tätipunaistaa ei näykään. On tässä ainakin apteekkeja tullut rahoitettua.. hitto. jos laskis yhteen kaikki r- ja o-testit, tulis kiva summa jo niistä.. mut mut.. voi sitä ne rahansa tuhlata muuhunki yhtä turhaan :D :D
Hulluutta tämä jo on minun kohalla :D
Mites muut, kummonen viikonloppu ollut???

Onkos muut testailleet?

Ja Mandala, vielä on toivoa ;)
 
Sunnuntai 8.5.2011



Amanda77........33v. ......kp5/32-37........yk14... 4*ovulaation induktio, 1km
Jonesy.............30v. ......kp5/25-35........yk6
Nima...............30v. ......kp9/28-37.........yk7....
Sintti-79..........31v. .......kp9/23-30.........yk23... (2*inssi)
Joku_raja.........29v. .......kp11/24-31.........yk4
Wanda_81........30v. .......kp13/28-42.........yk8
Kippi...............30v. .......kp18/26-28........yk8
Sara_78...........32v. .......kp21/35-38........yk4.... dpo-1
Ginger.............35v. .......kp21/??.............yk16...... 1kkm
Ronjaliina.........29v. .......kp23/24-29........yk6
Sunni...............33v. .......kp28/24............yk6
Cassis..............28v.........kp31/31............yk6
Demuli.............31v. .......kp37/32-39........yk7
Mandala...........31v. .......kp37/27-28........yk3
Tatja...............34v. ........kp47/18-29........yk9.... terolut(tauko)
Scrat...............31v. .......kp48/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
Sakara.............34v. .......kp64/?..............yk3
Miimau.............31v. .......kp71/27............yk9
PauhaavaSydän..29v. .......kp83/?..............yk7
Vadelma30........30v. .......kp83/32............yk5
Annastiina79.....31v. ........kp107/30-58......yk14



Taustalla:
anskilia
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Hiljaista on täälläkin... Mulla piti olla perjantaina se aukiolotutkimus, mutta niinhän siinä kävi että sitä jouduttiin siirtämään, kun mulla oli vielä tuhruvuotoa ja siihen liittyy aina infektioriski. Ärsytti kyllä hieman, koska olin yrittänyt siirtää aikaa jo maanantaina tajuttuani ettei tuhruttelu ehdi loppua ajoissa, mutta hoitaja oli puhelimessa sitä mieltä ettei vähäinen vuoto haittaa... No, onneksi tuosta turhasta käynnistä ei tarvinnut sentään maksaa mitään. Nyt mulla on varattuna uusi aika tiistaiksi ja toivon mukaan menee tällä kertaa kaikki hyvin.

Tsemppiä kaikille tikutteluun... Vielä olisi aikaa saada tänne äitienpäiväplussa! ;)
 
Kippi
Äitienpäivän kesäistä iltaa kaikki äidiksi haluavat :)

Sintti, harmi tuo aukiolotutkimuksesi siirtyminen mutta toisaalta hyvä ettei mitään turhia riskejä oteta. Onneksi sait uuden ajan joka on ihan pian! Kuulin muuten hetki sitten tutun lapsen olevan inssin avulla alkuun saatu :) joten uskoa sinulle kovasti!!

Sunni ja Mandala enpä voi muuta sanoa, kuin että jäitä hattuun ja plussia tikkuun, nyt kaikki toivo teihin!! Tää ketju tarttis niitä plussia, ettei vaivuta aivan epätoivon alhoon eiks vaan... Tuokaa ne!! Mul on sellanen kutina että tuottekin.... :)

Minä oon ollut pitkästä aikaa toiveikkaimmilla fiiiksillä. En tiedä miten olenkin ollut niin maissa näitten vauvatoiveiden suhteen, ei ole kauaakaan, kun jaksoin tsempata itseäni ja täälläki paasasin :) että uskon ja toivon vaikka tipahtaisin joka hemmetin kuukausi korkealta alas. Kait mä oikeesti viime menkoissa tipahdinki sit niin korkeelta et siitä "toipuminen" kesti. Mutta tää on niin tätä hullunmyllyä josta ollaan moni kirjoiteltu, eli kierron mukaan elämistä: Nyt voi taas olla toiveikas kun tietää että ovis on hyödynnetty eikä voi muuta kuin oottaa. Se on ollut kiva huomata että kaikesta kiireestä huolimatta mun seksihalut on ollut jotenki tosi kovat tässä kierrossa ja miehen kanssa onkin ollut hauskoja hetkiä makkarin puolella ;) Oon myös miehestä havainnut mukavia kuumeen lisääntymisen merkkejä, esim. kun nostelin jalkoja seksin jälkeen tyynyjen päälle, hän tuli pohtimaan että kannattaisiko lantion alle laittaa koroketta. Liikkis! Myös pieniä vauvoja/lapsia nähdessämme näen hänestä sitä isäksi tulemisen halua ja se tuntuu tietenkin ihanalta. Eli kyllä yritys meillä on aktiivista ja meillä meni silleen, että puoli vuotta oli sovittu sellaseksi "etapiksi" että sitten aletaan tosissaan miettii ajoituksia mutta oonhan mä niitä aiemmin miettinyt ;) ja ovistestitkin aloittanut joku kierto sitten. Mutta toivotaan taas parasta ja koitetaan varautua pahimpaan! Tää on kreisiä :LOL:

Muuten on tehnyt itelle NIIN hyvää nauttia ihanasta kiireettömästä ja kesäisen lämpimästä viikonlopusta! Saanu olla hyvän ystävän kanssa ajan kanssa ja nauttia miehen seurasta ja kesän haistelusta :) Oon taas ajatellut näitten vapaitten aikana että oon mä kyllä tosi onnellinen vaikka niissä lapsissa vielä menisikin tovi.... Mutta silti, vois niissä nyt hieman lyhyempi tovi kummiski mennä ;)

Wanda ihan hyvältähän noi teitinkin ajoitukset kuulostaa, vaikket sitä miestä oliskaan enää saanut houkuteltua kiireistään peittoja heiluttaa. Simpat on siellä sopivasti oottelemassa :)

Uskotaan, toivotaan, ja annetaan niitten pelkojenkin tulla jos on tullakseen, mutta EI anneta niille valtaa!! Me päästään vielä juhlimaan Äitienpäivää äiteinä! Halauksia ja iloisia ajatuksia kaikille toivon mä :)
 
Voi vitsit täällä on jänniä hetkiä monella! Plussa/menkka-ootteluita, aukiolotutkimusta, oviksen bongausta... Tsemppiä jokaiselle tasapuolisesti!! Mutta kyllä mä kans aika kovaa laittaisin killinkini Mandalan ja Sunnin plussien puolesta likoon!! Kipin kanssa on samaa mieltä, että kyllä nyt tosiaan plussia kaipailtais tänne! Se antais kaikille voimaa ja tsemppiä eteenpäin!

Täällä omassa kierrossa ei mitään kovin ihmeellistä oo tapahtunut. Toisaalta oon myös yrittänyt, että en hirvittävän kovasti ala miettiä omaa oloa ja että en tekis jatkuvaa itsetutkiskelua, koska oon huomannu sen, että sitte tuntuu, että pienestäki vatsan väänteestä tai vastaavasta alkaa kuvitella ties mitä. Mähän viime kierrossa pettyneenä päätin (niin ku se niin helppoa oiskin), että tää on se kierto jossa mä tuun raskaaksi. Ovis löytyi ( ja toivottavasti myös tapahtui), sitä hyödynnettiin olosuhteisiin nähden ihan ok. Tuhrua tuli yhtenä päivänä pari päivää ovistestiplussan jälkeen. Yks kaveri epäili, että se ois voinu olla ovistuhrua. En tienny, että sellastakin voi olla. No tässä nyt oviksen jälkeen on viikon sisällä välillä vähän vatsasta nippaillut. Eilen yhtäkkiä illalla havahduin, että ihan ku ois nännit vähän arat. Mutta koitan pitää nyt kovin tyynenä oloni, enkä mieti turhaan mitään, että oisinko raskaana vai enkö ois ja että mikä ois sitten raskausoire ja mikä ei. Koitan olla hössöttämättä! Helpommin sanottu kuin tehty!! Mutta kyllä täytyy sanoa, että tuli tänään niin kovasti kyllä sellainen olo, että voi vitsit kun voisin vuoden päästä äitinä viettää äitienpäivää!! Ois se niin hienoo! Kävin omien vanhempien ja isovanhempien luona tänään ja henkisesti koitin valmistautua vauvauteluihin. Mietin jo valmiiksi tunnin ajomatkan aikana, että mitä mä vastaisin jne. Mutta hämmästyksekseni KUKAAN ei kyselly MITÄÄN! Mikä sinänsä oli hienoo, mutta yllättävää! Oletin, että kyselyitä tulis. Ainut juttu oli se, että olin la-su yötä vanhemmillani, ja su aamuna kun en yhtään ollut meikannut jne mun äiti kysy, että miten sun iho yhtäkkiä kasvoilta on menny NOIN huonoksi. Ei sulla ikinä oo ollu tollasta. Ootko vaihtanu pesuainetta tai jotain meikkiä tai... Ja sieltä tuli sen päiväset litaniat siitä, että mistä se voi johtua. Teki mieli vaan sanoo, että kuule kyllä se ihan johtuu siitä, että en enää syö hormonaalista ehkäisyä, mutta sanoin vaan, että kuule äiti ei sun tarvi mun kasvoja murehtia, mä murehdin ne ihan ite. Onneks ei sitte enää jatkanu enempää aiheesta.

Täällä siis elellään maltillisella mielellä! Ja toivotaan, että me kaikki oltais pienien kääröjen äitejä vuoden päästä kun äitienpäivä koittaa!! :heart:
 
sunni
Jooh. Ei tarvii laittaa killinkejä eikä toivoja likoon mun puolesta yk7 ja kp 1/23-28 saa merkitä päivitykseen.
=( =(
tein viel aamulla purkkiin aamupissan ja vasta pyyhkiessä huomasin ruskeeta tulleen paperiin =(
Täältä tiputtiin ja kovaa alas. Kylläpä se oma kroppa osaaki huijata. Esim sekin mitä moni piti varmana merkkinä kun viikko sitten pissan väri muuttui tummaksi, ollen tummankeltaista joka pissakerralla.
Ja pahat olot to asti, no mut ainaki laihduin ku ei ruoka maistunu :D
Eihän tässä auta ku uuteen kiertoon sitten.
Toukoplussatuuliaa kovasti sinne muille!!!

Mulla on nyt se tunne että täällä kuumeilijoissa (omalla kohdalla teitenkin vauvahulluudessa) tulee meikäläisen roikuttua ihan varmasti vielä ensi vuonna. Mut jokohan elo-syyskuussa saan varata aikaa jonnekin? tulis aikaa vuosi ilman ehkäisyä.
Ei se auta. on kyllä aika piesty olo. Vielä töissä pitäs jaksaa pirteenä heilua neljään saakka.. pärkele.: /

Nyt te muut alkakaas tuoda niitä plussauutisia. Ja sen muuten omalla kohalla sanon että clearblueta en käytä enää koskaan. esim noi markettienkin testit kuulema luotettavempia, niin paljon lähipäivien aikana tutkinu netissä eritesteistä kirjotuksia. Kaveriki sano siitä miun clerabluen testistä et selvä plussa,mut eipä sillä testillä oo. Eilen illalla kerkisin käyä ostaa first signalin ja biocardin, ne jää sit kesäkuulle tai hamaan tulevaisuuteen. Nii ja vielä sen sanon et ompahan eka kierto jossa ei menkkafinnejäkää tullu :D :D Jotain hyvää sentää, naama on silonen ku parikymppisellä ;)
Mut lämpöjen mittailua tuun jatkamaan, ompahan hullulla jotain tekemistä päivittäin :D
Juu ja varman ovistikkutilaus tehtävä tänään, aion tikuttaa kp6 eteenpäin joka päivä.. hemmetti. kahvilakossaki ollu 5 viikkoo, ja sitäki kidutusta siis jatkettava.

huuh anteeks näin negatiivinen kirjotus,mut ymmärrätte varmaan ettei tässä päässä oo hoirveesti positiivista ajatusta nyt.
Tsemppii muille <3
 
Huomenta! Voi harmi sunni sulla sentään noita oireita että pieni tuhru ei vielä mitään merkkaa!

olin päättänyt että testitauon jälkeen testaan jos ei hanat ole auennut tuhrun jälkeen vielä tänä aamuna (yleensä aukeaa parin tuhrupäivän jälkeen) mutta mutta apteekin omalla puhdas nega! en edes oikein odottanut mitään muuta. Tässä näiden kaikkien päivien aikana kun oon ollu myöhässä on ajatukset menny ihan laidasta laitaan. Välillä on olo ihan niin hirmu raskaana kun oireitakin pukkas ihan hirveästi ja välillä kun ei ole ollut yhtään toivoakaan niin ollut joko harmistunut olo tai vapautunut olo vuoronperään. Nyt kun alkaa päiviä olemaan jo aika paljon menkkojen alkamisesta ja testit negaa niin alkaa olemaan jo vähän epätoivoinen olo kierron venymisen suhteen, että "mitä hittoooooo?!?!?"!

Nyt enää väsyttää ja turvottaa ja menkat vaan on ja pysyy poissa, siinäpä tilanne tänään. Niino toisaalta mulla on pissa edelleen joka kerralla tumman keltaista mutta en ole juonut mitään päivittäin nyt vloppunakaan kuin ruoan kanssa.
Tää on kyllä maailman suurin vittuilu jos kroppa on mennyt yhtäkkiä näin sekaisin :O mullakin on jo vuosi PILLEREIDEN (toim. huom) lopettamisesta ettei luulis siihenkään enää liittyvän mutta naisen kroppa on kyllä ihmeellinen asia joten ei kai pitäisi ees ihmetellä.

Jokseenkin hämmentyneissä fiiliksissä täällä aloitellaan viikko. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin tasapuolisesti! Yksi positiivinen asia on että tänään nähdään varmasti aika hyvää jääkiekkoa kun suomella tai venäjällä ei ole voittopakkoa vaan voivat pelata rennosti :) Ainii ja KESÄfiilikset on ihan kybällä ainakin :heart:

edit: korjasin menkkojen paikalle pillerit tuonne lauseeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Kippi
Sunni :hug: Anna itkun ja raivon tulla, tiiän niin ton tunteen!!!! Mutta kultaseni, sinustakin tulee vielä äippä usko poijes! Voimia nyt kovasti, vielä ei "tilastollisesti" ajateltuna mitään hätää. Muista että vaikka kaikki menis kierrossa putkeen, ovis, ajoitus, yritys ja simppojen laatu, silti onnistumisprosentti noin 20% per kierto. Vuosi mennään täälläkin ennen tutkimuksia. Halit vielä kerran!!
 
Sunni voi kurjuuden kurjuus, pahoittelut:hug: Mikä ihme täällä on, ettei ainoatakaan plussaa tule? Plaaaaaah...

Itse ihmettelen tätä ovulaatioasiaa ja ovistestejä. Eilen siis aamulla testasin halpatestillä vahvan haamun, clearbluen digitaalinen näytti negaa. Iltapäivällä neljän aikaan tuli alavatsa kipeäksi ja turposi, ja ihan vain päähänpistosta kokeilin clearbluen testiä. Ja sepä näytti hymynaamaa, joten LH huippu olisi ollut siinä. Vaan tänään tein aamulla halpatestin ja clearbluen; halpatestin haamu paljon himmeämpi kuin eilen ja clearblue nega. Siis mitä? LH-huippu kesti vain tunteja, niinkö? Onko se ok? Onko LH:ta ollut edes tarpeeksi irrottamaan munasolua, kun huippu kesti vain noin lyhyeen? Kaikki ovisoireet on kyllä olleet, mutta epäilyttää nyt, että onko kaikki kuitenkaan kunnossa. Viime kierrossa kävi samalla tavalla, tosin en iltapäivällä sitten clearblueta kokeillut, vaikka oireita oli. Silloin jäi clearbluen hymynaama saamatta koko kierrossa, mutta vaikea sitä kai on löytääkään, jos kerran LH-huippu kestää vain lyhyen aikaa :confused:

Argh, pitääkö tämänkin vielä olla näin vaikeaa...
 
Sunni, pahoittelut tädistä... Mutta uuteen nousuun uudessa kierrossa!!:flower: Mandala, tiedän niin tuon tunteen, kun mulla oli se yksi pitkä kierto. En uskaltanut testata ja tulihan se täti sitten viimeisellä. Nyt on taas tosiaan ollut kaikenlaisia oireita, tätiä ei näy ei kuulu. Mulla nyt vielä joten kuten pysyy kierto edellisten ajoissa, sulla näyttää menevän reilusti yli. Uskotaan vaan kaikki, että plussaa sieltä tulee!!

Itse olen testannut kaksi kertaa, viime viikolla joku päivä tuli selvä nega liuskaan. Tosin näillä kierroilla ei varmaan vielä näkyiskään. Ja lekuri soitti niistä labratuloksista. Kilppari tsh jotain 4,5 ja prolaktiini 650. Eli eipä rohkaissut nuokaan tiedot tätä yritystä. Kilppari on vielä viitearvojen rajoissa, mutta sekin kai pitäis olla paljonkin pienempi, ettei haittaisi. Prolaktiini on yli viitearvon, joka on 500. Tämä ainakin huonontaa ennustetta, eli vähentää hedelmöittymisen mahdollisuutta ja pidentää kiertoja ja estää ovulaatioita ym ym... Eihän nuo kovin koholla ole, mutta kuitenkin. Joka tapauksessa, jos jotain positiivista löytäisi tästä, niin lekuri lupasi laittaa lähetteen gynepolille, eli pääsen sitten sinne tarkempaan syyniin. Tämä tietysti helpottaa, että tässä vaiheessa selvisi nuo, niin ei vuotta mene yrittäessä ja sitten vasta tiedettäisiin, että eipä olisi onnistunutkaan. Ja meinaan kyllä nyt alkuviikosta testata, jos ei täti tule. Vielä on muutama liuska jäljellä :whistle:

Vielä tervetuloa uusille :wave:
 

Yhteistyössä