**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Perjantai 31.12.2010



Scrat............30v. ......kp11/32-38......yk11....4*terolut
Demuli..........30v. ......kp15/32-36......yk3......
Sintti-79........31v. ......kp19/23-30......yk18.....
Tatja.............34v. ......kp21/26..........yk6...... terolut
Wanda_81......29v. ......kp23/30-35......yk4......
Yameliah........31v. ......kp46/28-30......yk19....
Ginger...........35v. ......kp48/??...........yk9...... 1kkm
Tunafish-78....32v. ......kp57/28-32......yk0.......
Popcorn78......32v. ......kp65/30...........yk8...... 3*inssi
Lusa..............31v. ......kp68/28-30......yk~1v...


Taustalla
Amanda
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel


plussanneet
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12.......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10.......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6.........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1.........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3.........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10.......plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kiitoksista Demuli ja Yameliah! Päivitän listaa itseasiassa oikein mielelläni! Jokin pieni taulukkojen väkertäjä minussa on oikein iloinen kun saa täytellä tietoja! :D

Onneksi olkoon Tömpsis!!! :flower::flower:
Saanko päivittää sinun tietosi listassa plussanneisiin? Mikä päivämäärä laitetaan plussalle?

Hienoa kuulla teidän plussanneiden kuulumisia! Toivottavasti Ainomieli ja Marienna kaikki menee hyvin! Kerrottehan jatkossakin kuulumisia aina välillä kun siirrytte/siirryitte odottajien puolelle...? :)

Omassa tilanteessani ei ole muutosta, ovulaatiota ei edelleenkään näy. Aikalailla odottelen jo seuraavaa kiertoa. Demuli onneksi mieheni jo vihdoin alkaa ymmärtämään asian tärkeyden minulle, mutta myös sen että hän on myös minulle aivan yhtä tärkeä. Kuussa on kuitenkin vain muutama kerta kun haluan seksiä vain vauvan takia, muut on ihan muuta kivaa sitten. ;)

*muoks* Jeeee!!!! Ovisplussa! Toivoa ei ole siis vielä menetetty! :D Mitenköhän sitä tänään illalla viettelisi mieheni...? Onkohan huomenna aamulla vielä myöhäistä?
 
Viimeksi muokattu:
Wanda Hienoa, että ovis saapui :) Olisi kyllä varmasti hyvä tänään saada siimahännät odottelemaan munasolua ja vaikka huomenna vielä varmistussatsi. Ovishan tapahtuu testien mukaan 24-36 h päästä positiivisesta eli huomenna aamullakin pitäisi kyllä ehtiä. Onnea miehen viettelyyn ;)

muoks: tässä linkki ja sen mukaan huomenna taitaa olla oikein hyvä hetki saada vaavi alulle :) Ovulaatiotesti - Raskausaika.info
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Ainomieli ja Tatja! =)

On kyllä huomattavan onnellinen ja helpottunut olo! Onneksi tänään on uudenvuodenaatto ja töistä pääsee pois aiemmin, on aikaa ennen illan rientoja... :D

*muoks* hyvä linkki, kiitos Tatja!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea oviksesta ja iloista hyödyntämistä! ;) :D

Kiitos onnitteluista! :) Mut voi laittaa plussanneisiin vaikka päivämäärällä 27.12. sillon tais olla eka melkeen oikea viiva :) Tänään sain jo paljon vahvemman viivan, jeeeee! :) :) :) En kyllä yhtään uskonut, että plussa saatais näin pian, joten epäilyttää kovin kestääkö se... mutta ei auta murehtiminen, pitää vaan kestää ja odottaa... Mä varmana kuolen ennen varhaisultraa, en saa nukuttua viikkoon ja oksennan varmana jännityksestä joka kohtaan lääkärikeskuksessa... :p :D

Voikaa hyvin ja nähdään pian toisella puolella! Käyn täällä vielä varmana kurkkimassa teitä usein :) Kiitos, kun ootte olleet niin kannustavia ja mukavia! :heart: Plussaa pian kaikille! :heart:
 
Onnea vielä kerran Tömpsis! Päivitin tietosi listaan. :)
Niin ja tietenkin kiitos onnitteluista! Miehen viettelyssuunnitelmat on jo pitkällä... ;)

Onnellista uuttavuotta kaikille ja tarraliimaa raskautuneille sekä plussatuulta meille muille!!! +++++:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Hei!Onnea kaikille joulukuussa plussanneille!! Mahtava ryntäys plussapuolelle!

ON: Matkalta on palattu ja nyt onkin jo kp23. Lyhyt kierto on tulossa tästäkin, noin kp 24-25 tienoilla menkkoja odottelen. Tärppiaikaan oltiin kovassa kuumeessa molemmat, eli ensi kiertoa odotellessa -ellei kuumeella sitten ole pidempiä haittavaikutuksia. Matka rentoutti ja muutenkin suhtaudun asiaan rauhallisemmin, ja laskeskelen vain aivan pikkuriikkisen. Ei tässä nimittäin mun suunnitelmat ja ajoitukset auta näköjään.

Hyvää Uutta Vuotta!!
 
Tömpsis; Onnittelut plussasta ja toivottavasti viivat vahvistuvat pian ja maha-asukki kasvaa ja kehittyy! Tarraliimaa sinne.

Marienna; Sehän on hieno uutinen, että syke näkyi! Nyt vain lepoa ja liikuntaa sopivassa määrin ja terveellistä ravintoa niin eiköhän se pikkuinen siellä kasva. Voimia sinulle oikein paljon!

Wanda; Hyvä, että saitte riidan sovittua. Ehkä se on ihan normaalia, että miehelle tulee paineita liiasta yrittämisestä ja musta tuntuu, että miehet muutenkin kokee tämän yrittämisen erilailla. Eiväthän he kuitenkaan joudu kokemaan kehollaan sitä hormonimylläkkää mitä me naiset. Miehesi kuitenkin selvästi on oivaltanut jotain ja hieno juttu, että olette päässeet yhteisymmärrykseen aikatauluista. Toivotaan, että huhtikuuhun mennessä teillä on jo stressi pois ja pullat vahvasti uunissa. Tsemppiä tämän illan viettelyihin!!

Demuli; Voisiko se vuoto olla jotain kiinnittymisvuotoa ja ehkä se plussa tulee sieltä vähän myöhemmin? Oletko lukenut jotain tietoa siitä, että tukan lähteminen voisi liittyä D-vitamiiniin? Hui, aikamoinen juttu ja täytyy tunnustaa, että tuo vähän toi jarrua minun vitamiini-intoiluun… Ehkä tosiaan olisi hyvä tarkistaa ihan verikokein onko ylimääräiselle tarvetta niin kuin Tatja mainitsikin. Kuinka paljon siinä raskausvitamiinissa on D:tä?

Ainomieli; Toivotaan, että siellä se maha-asukilla kaikki on kunnossa ja nuo oireet ovat merkki siitä. Eiköhän se siellä näy ja vilkuttele äidille ensi viikon ultrassa. Jaksamista sinne ja toivottavasti aika menee nopeasti, että pääset nauttimaan odotusajasta.

(.) Mulla oli eilen sellainen olo, että ehkä ovuloin. Ainakin kaikki merkit olivat kohdillaan limoista jomotteluihin. Toivotaan, että miehellä on supersiittiöitä jotka elävät pitkään, sillä edellisestä pupuilusta oli reilu vuorokausi tähän oletettuun ovikseen. Mutta tiedä tästä kropasta, onhan mulla jatkuvasti vaikka mitä merkkejä, mutta sitten ne ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Mä näen ihan pimeitä uniakin nykyään, viime yönä näin unta jossa olin ihan innoissani koska tiesin, että vuonna 2011 musta tulee äiti. Sitten unessa olkapäälle istui mörkö joka kertoi, että turha iloita; ei musta mitään äitiä koskaan tule. Että totisesti on hyvä ja paha tappelemassa toistensa kanssa täällä. Ehkä nämä unet merkitsevät sitä, että en tiedä pitäisikö vielä uskaltaa toivoa vai heittää rukkaset tiskiin ja asennoitua niin, ettei tästä mitään tule. Yritän kuitenkin vielä jatkaa luottavaisin mielin. Sillä asenteella siis kohti Uutta Vuotta.

Oikein hyvää ja odotusta/plussarikasta vuotta 2011 kaikille!!
 
Lauantai 1.1.2011



Scrat............30v. ......kp12/32-38......yk11....4*terolut
Demuli..........30v. ......kp16/32-36......yk3......
Sintti-79........31v. ......kp20/23-30......yk18.....
Tatja.............34v. ......kp22/26..........yk6...... terolut
Wanda_81......29v. ......kp24/30-35......yk4......
Ginger...........35v. ......kp24/??...........yk10...... 1kkm
Yameliah........31v. ......kp47/28-30......yk19....
Tunafish-78....32v. ......kp58/28-32......yk0.......
Popcorn78......32v. ......kp66/30...........yk8...... 3*inssi
Lusa..............31v. ......kp69/28-30......yk~1v...


Taustalla
Amanda
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel


plussanneet
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12.......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10.......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6.........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1.........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3.........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10.......plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.[/QUOTE]
 
Heippa hei!!!

Oikein hedelmällistä vuotta 2011 kaikille!!!!

Tässä on linkki tuonne "meidän pinon" odottajien puolelle: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1893439-noin-kolmekymppiset-ekakertalaiset-vol-7-a/

Tulkaa ihan rohkeasti vaan kaikki plussanneet sinne vanhaan tuttuun porukkaan!!! Itse en oikein kotiutunut tuonne heinäkuisiin kun siellä tuntuu olevan niin paljon porukkaa vaan tykkään enemmän kirjoitella tuonne kolmekymppisiin kun siellä on enemmän tuttuja.

Sannuli 12+6
 
Sunnuntai 2.1.2011



Scrat............30v. ......kp13/32-38......yk11....4*terolut
Demuli..........30v. ......kp17/32-36......yk3......
Sintti-79........31v. ......kp21/23-30......yk18.....
Tatja.............34v. ......kp23/26..........yk6...... terolut
Wanda_81......29v. ......kp25/30-35......yk4......
Ginger...........35v. ......kp25/??...........yk10...... 1kkm
Yameliah........31v. ......kp48/28-30......yk19....
Tunafish-78....32v. ......kp59/28-32......yk0.......
Popcorn78......32v. ......kp67/30...........yk8...... 3*inssi
Lusa..............31v. ......kp70/28-30......yk~1v...


Taustalla
Amanda
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel


plussanneet
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12.......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10.......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6.........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1.........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3.........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10.......plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
On tämä piinailu kyllä melkoista hommaa. Pää täynnä toiveita ja jatkuvaa kehon kuuntelua. Vähän väliä sitä eksyy netissä odotusaiheisille sivuille. Toiveet on kyllä korkealla, mutta sitä yrittää kuitenki himmailla kuvitelmia. Pelkään isoa pettymystä, joka väistämättä tulee tällaisesta elenmääräisestä intoilusta. Pakko tänne purkaa, kun en miestä viitsi ajatuksilla pommittaa. Ärsyttävää, että tuo suolisto on tuolla alamahan tienoilla myös. Hämäävää yrittää bongailla vihlailuja ja muita tuntemuksia :rolleyes: Täytyy myöntää,että oireita ei ole. Toivottavasti en niitä kehittele kuten yhdestä kierrosta. Tuolloin oli varma, että tärppi olisi käynyt ja pettymys purkautui itkuna. No pakko tottua tähän, kun kerran vauvahaaveet on pinnalla.

Mitä kuuluu muille toiveilijoille? Millä kummalla saisi ajatukset muualle vai pitäisikö vaan fiilistellä, niin kauan kuin toiveita raskautumisesta on?
 
Nima tottahan toki mahtuu mukaan! Tervetuloa! :wave:

Tatja Tutulta kuulostaa piinailu! Mulla ei edes ole vielä tuo kehon kuuntelun aika, malttamattomasti lasken päiviä milloin sitä voisi alkaa kuulostelemaan. Itsekin eksyn vähän väliä vauva aiheisille sivuille, olen jopa tietoinen millaiset kärryt hommaisin sitten kun... Tottahan sitä asettaa liikaa toiveita, mutta koetan (huom. ei kyllä aina onnistu olla näin positiivinen) ajatella niin että jos ei nyt tästä kierrosta onnista niin sitten seuraavasta tai sitä seuraavasta.

Yritän kääntää ajatuksia muualle aloittamalla entistä liikunnallisemman elämän. Jos sitä vaikka mielikin pysyisi virkeämpänä kun saa urheilusta endorfiineja. Toinen millä saan ajatuksia jotenkin huijattua pois vauvasta on talomme remontti jota olemme tehneet vuoden ja vielä olisi toinen vuosi remonttia edessä. Siinäkin tosin tulee koko ajan ottaneen huomioksi että sitten kun on niitä lapsia niin mites se vaatehuolto/säilytys onnistuu ja missä olisi helpoin vaihtaa vaipat yms. Urheilussakin ajatus kääntyy niin että onpahan sitten selkälihakset kunnossa raskautta varten kun on muuten hiukan selkävaivainen ilman liikuntaa. Eli vaikka miten koetan ajatella jotain muuta niin aina sitä vaan jotenkin löytää kaikesta yhteyden vauvaan.
 
Maanantai 3.1.2011



Nima............30v. ......kp6/31-37........yk3
Scrat............30v. ......kp14/32-38......yk11....4*terolut
Demuli..........30v. ......kp18/32-36......yk3......
Sintti-79........31v. ......kp22/23-30......yk18.....
Tatja.............34v. ......kp24/26..........yk6...... terolut
Wanda_81......29v. ......kp26/30-35......yk4......
Ginger...........35v. ......kp26/??...........yk10...... 1kkm
Yameliah........31v. ......kp49/28-30......yk19....
Tunafish-78....32v. ......kp60/28-32......yk0.......
Popcorn78......32v. ......kp68/30...........yk8...... 3*inssi
Lusa..............31v. ......kp71/28-30......yk~1v...


Taustalla
Amanda
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel


plussanneet
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12.......plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10.......plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6.........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1.........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3.........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10.......plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Onpas tänne tullut kirjoituksia.

Nima, tervetuloa, tännehän mahtuu! Tömpsis, onnittelut :flower: Yameliah, jotain muistelen lukeneeni, mutta tämä kokemus on tosiaan ihan omaa. Raskausvitamiinissa on näköjään 10 mikrog tuota D-vitskua. Nyt on tukkakin pysynyt päässä :). Jostain taisin lukea kyllä siitäkin, että tietyin välein hiukset uusiutuvat reilusti, eli voi olla tässäkin syy. Olisi kyllä ollut aika runsasta kiinnittymisvuotoa, mutta toisaalta antaahan se jotain toiveita vielä. Nythän rupeaisi tuon normaalin kierron mukaan olemaan kriittiset päivät. Täti ei ole vielä ilmoitellut tulostaan. Eli synttärilahjaa odotellessa :p!
Tatja, samaa vikaa täälläkin : / Nyt kun tuo kierto meni sekaisin niin ei tiedä edes milloin piinailla, eli koko ajan on pieni kutina seurata kaikkia oireita. Tällä hetkellä ei mitään erikoista, tissit on tainneet ennemminkin kutistua (oireko??). Ja kuten kirjoitit, tuo suolisto kun on samalla suunnalla, niin jokainen ilmakupla on varmasti oire jostain :D
 
Nima Tervetuloa pinoon :)

Wanda Jep täytyy koittaa itsekin pitää positiivisuus pinnalla ja luottaa, että plussa joskus ainakin tulee. On tämä haaveilu kyllä jotenkin niin ihanaa =)

Demuli Mä olin kampaajalla juuri ja tämä totesi, että mulla on vissiin lähtenyt hiuksia paljon jossain vaiheessa paljon, koska uutta lyhyttä kasvua näkyi runsaasti. Itse en ollut mitään suurta lähtöä havainnut. Tsemppiä piinailuun.

Viime yönä ei uni meinannut tulla millään. Ja kun tuli, niin heräilin vähän väliä. Vauvajutut pyöri päässä. Mietin muun muassa sitä, kun pääsisi appiukolle kertomaan raskautumisesta. Tiedän, että hän olisi ikionnellinen ekasta lapsenlapsestaan.
Oirekuvitelmia kenties kehitellen :ashamed: Eilen, kun illalla nousin sohvalta, niin huippasi kovin pariin otteeseen. Huippausta on kyllä joskus ollut muutenkin eli tuskin on mikään oire. No haaveillaan nyt ja tullaan rytinällä alas. Harkitsin jo hetken tänä aamuna testaavani ovistikuilla aamupissiä. Onneksi maltoin mieleni.
 
Kiitos tervetulotoivotuksista! Tuli hyvä mieli, kun pääsee kuumeilemaan teidän kanssanne =)

Itse kuvittelin tietenkin typerästi, että pillereiden poisjättäminen riittää. Kun ei sitten heti ekalla tärpännytkään, niin päädyin seuraamaan näitä keskusteluja ja ymmärtämään vähän paremmin "elämän tosiasioita"...

Eka kierto pillereiden jälkeen oli siis tuo 37 päivää ja seuraava 31. Parempaan suuntaan ollaan siis menossa..? En todellakaan muista, mikä kiertoni pituus oli joskus ennen pillereitä, mutta ei se ainakaan tasan 28 aina ollut.

Tässä kierrossa ajattelin ottaa jo "apuvälineitä" käyttöön. Rakausvitamiineja olen kyllä popsinut alusta asti ja miehellekin olen syöttänyt foolihapollista monivitamiinia. Mutta koska menkat ovat olleet aika niukat, niin aloitin eilen greippimehun litkimisen. Eikös sen pitäisi auttaa limakalvojen paksuuntumiseen ja niukat menkat ovat merkki ohuesta limakalvosta..? Ovulaation olen mielestäni molemmilla kerroilla tunnistanut, mutta nyt täytynee ottaa ovulaatiotestit käyttöön.

Tsemppiä vaan teille korkeimmilla kiertopäivillä oleville, itse joudun vielä odottamaan testailun/jännäilyn alkua :)
 
Tervetulotoivotukset Nimalle :wave:

Ja isot onnittelut Tömpsis!!!! :heart:

Mä oon kyllä lukenut tuosta D-vitamiinista niin paljon positiivista että ihan rohkeasti nappailen tuota 80ug annosta. Yleensähän nuo suuremmat hiusten lähdöt on ihan normaalia uusiutumista ja elintapojen muutokset kuulemma heijastuvat vasta useamman kuukauden viiveellä. Mulla toinen mitä otan paljon suosituksia enemmän on magnesium. Sillä on niin paljon suotuisia vaikutuksia mm. sokeriaineenvaihduntaan ja moneen muuhun.

(.) Vainoharha alkaa vaivata muakin sillä pitkästä kierrosta huolimatta olin nyt viikonloppuna bongaavinani kaikki mahdolliset ovisoireet (munasarjan polttelut, limat ja ihan hirveä p*netus). Näitä on nyt sitten yritetty hyödyntää viikonloppuna parhaamme mukaan :D
Ja tietty raskausoireitakin on jo vaikka kuinka (yskiessä, nauraessa yms. alavatsaa repäisee, lievää huonovointisuutta ja huimausta, elohiiri tykyttelee alavatsalla selvästi, suussa outo metallinen maku ja olo kuin krapulassa, aamulla alavatsa siitä juuri häpyluun yläpuolelta niin arka ettei melkein kävelemään pystynyt aamulla). Kyllä tää mielikuvitys on ihmeellinen ja alkaa vissiin tämä yläpää lahota tässä pitkässä kierrossa :LOL:
 
Vielä Nimalle pikaisesti limakalvojutuista! Ainakin lapsettomuushoidoissa neuvovat ottamaan disperiiniä (50mg) joka parantaa verenkiertoa kohdussa ja ilmeisesti edesauttaa tuota limakalvon kasvamista ja alkion kiinnittymistä.
Luomukeinona jotkut nauttivat pienen lasillisen päivittäin jotain alkoholijuomaa oviksen jälkeen.
Greippi muistaakseni lisää sitä hedelmällisen liman tuotantoa ja pikkukavereiden on helpompi uida maaliinsa ;)
 
Kiitti Tunafish, mulla on vissiin mennyt puurot ja vellit sekaisin :D Tuskinpa greippimehusta mitään haittaakaan on, kun limatkin on olleet aika vähissä. Ovista on määrittänyt lähinnä kipuilun perusteella...

Pitäisi varmaan alkaa painonpudotukseen, kun on vähän ylimääräistä painolastia kertynyt. Muutenkin täytyy vaan odottaa, että kroppa alkaa heräillä pilleriunestaan. Mutta kun ei millään jaksaisi odottaa! Ja tiedän, yristyskertoja on mulla aika vähän moniin muihin verrattuna, mutta miksi niin monella kaverillakin tärppää heti ekasta :( Tasan ei käy onnen lahjat vai miten se meni...
 
Juu, tuo D-vitamiini on paljon kehuttu, sen takia minäkin sitä söin (+auttaa kalsiumin imeytymisessä). Eli eiköhän sitä voi ihan rauhassa popsia, mutta minä syön toistaiseksi tuota raskausvitamiinia, saapahan siitä muitakin. Todennäköisesti hiusten lähtö johtuikin muusta. Mullakin törröttää nyt päästä paljon lyhyitä hiuksia, joita ei sitten saa millään kuriin... :D

Nima, mulla kierto pillereiden jälkeen oli ihmeen tasainen, eli tuo 32-36. Itse söin pilsuja niin pitkään, että en muista enää miten lie ollut ennen niitä. Edellinen kierto sitten jostain syystä oli jotain 14 pv, mutta sitä en vielä huomioi, ennen kuin seuraavat menkat tulee (toivottavasti tietysti ei tulis :whistle:), niin tietää oliko oikeat menkat. Minä lopetin pillerit jo viime keväänä/kesällä, yritykset alkoi vasta nyt syksyllä, joten enpä tiedä olisiko tärpännyt heti... Itse kirjoitinkin jossain aikaisemmin, että oltiin varmoja että heti tärppää, mut eipä niin käynyt, eli samoilla yrityksillä kanssasi piinaillaan. Aika vaan tuntuu kuluvan niiiiin hitaasti kun odottelee ja toisaalta nopeasti kun kuukausi aina pompsahtaa eteenpäin, kun täti kurvailee kylään...
Mutta kuitenkin positiivisella mielellä pitää yrittää mennä, niin ei masennu ihan kokonaan!
 
Käyn täällä taas kurkkimassa... :)

Marienna, pidän peukkuja, että pikkuinen kasvaa kovaa vauhtia ja pysyy vahvasti kyydissä mukana!!

Yameliah ja Demuli, piti kommentoida tohon D-vitamiinijutskaan, kun itse popsin mega-annosta. Oon käyny 1,5 vuoden aikana muutaman kerran ravintoasioihin perehtyneellä lääkärillä, joka neuvoi mua ottamaan 100 µg (mikrog.) päivässä. Eli hurjasti yli suosituksen. Mulla tosin mitattaessa oli arvo matala eikä nouse kovin helposti. Lääkäri sanoi, että syksyn-talven ajan mun tulis syödä aina vähintään 75 µg päivässä. Sanoi, että yliannostuksen vaaraa ei tollakaan annostuksella ole. Parasta on tietty, jos käy tsekkauttamassa arvon, mutta tuskinpa teillä on yliannostuksen vaaraa tällä pimeydellä. :)

Tunafish, kirjoittelit pitkästä kierrosta viime viikolla. Mulla kierto venyi pitkäks ja kävi ilmi, et ovista ei ole tullut. Mut kuten sanottu, voi se silti tulla. Sekavaa.. Kaveri tuli raskaaks, vaikka kierrot oli 35-65 päivää puolen vuoden ajan. Mullekaan lääkäri ei suositellu Teroluteja, kun sanoi ettei mulla auta raskaaks tulemiseen, vaikka menkat tuliskin. Jollain kuitenkin näyttää ne auttavan.

Itsellä odottavat tunnelmat sen kun jatkuu. Lääkäri on ens viikolla ja lasken jo päiviä... Mulla on sellanen fiilis, et mitään ei oo tapahtunu sen suhteen, et kierto olis käynnistymässä. Mulla kierrot heitteli tosin 60 pv:ssä ennen clomeja/pistoksia, joten ei ole suuria odotuksia oman toiminnan suhteen. Silti oon jo alkanu tarkkailemaan ja tutkailemaan, joska ovis olis kuitenkin tullu tai tulossa. On se niin älytöntä tutkailla omaa kroppaansa suurennuslasilla ja hakea merkkiä sieltä ja täältä. Yks päivä olin bongaavinani limoja, toinen päivä nännit oli muka isommat, eilen nippaili alavatsaa... you name it. Eli samat kuviot kuin monella muullakin teistä! :) Te keillä on oviskipuja, millaisia ne on? Mulla siis pisteli eilen koko päivän alavatsaan vasemmalle. Mitään lihasjuttua se tuskin oli.

Nima, tervetuloa!
 

Yhteistyössä